[12/06/2024] Φυσική προσανατολισμού

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,676 μηνύματα.
Δεν είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού αυτός


Από την ύπαρξη απόδειξης (μετά από 75 χρόνια !) και τις συνδυαστικές ασκήσεις σε θέμα Β και Δ (μόνο ο Γκοτζίλα λείπει) μπορούμε να αντιληφθούμε το ήθος και την ηλικία των συγκεκριμένων.
Η απόδειξη γιατί θεωρείται κακή ; Θα έπρεπε να την ξέρουν οι υποψήφιοι, αλλά ακόμα και να μην την ήξεραν, δεν ήταν τρομερά δύσκολο να την σκεφτούν ή έστω να εκφράσουν με λόγια γιατί ισχύει η σχέση. Το οτι έχει να μπει καιρό δεν είναι valid επιχείρημα κατ'εμέ εφόσον είναι εντός ύλης.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,931 μηνύματα.
Η απόδειξη γιατί θεωρείται κακή ; Θα έπρεπε να την ξέρουν οι υποψήφιοι, αλλά ακόμα και να μην την ήξεραν, δεν ήταν τρομερά δύσκολο να την σκεφτούν ή έστω να εκφράσουν με λόγια γιατί ισχύει η σχέση. Το οτι έχει να μπει καιρό δεν είναι valid επιχείρημα κατ'εμέ εφόσον είναι εντός ύλης.
Η απόδειξη είναι απαράδεκτη διότι οδηγεί στην τυφλή αποστήθιση

Αν δεν είναι έγκυρη, να βάζουμε και εκτός ύλης όπως και έκαναν.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,676 μηνύματα.
Η απόδειξη είναι απαράδεκτη διότι οδηγεί στην τυφλή αποστήθιση

Αν δεν είναι έγκυρη, να βάζουμε και εκτός ύλης όπως και έκαναν.
Δηλαδή το να μπορείς να αποδείξεις την σχέση είναι τυφλή αποστήθιση, αλλά το να ξέρεις απέξω την μαθηματική έκφραση του μονοδιάστατου μονοχρωματικού κύματος και να την χρησιμοποιείς δεν είναι παπαγαλία ; Και στην τελική ποιος υποχρέωσε τον μαθητή να μάθει απέξω την απόδειξη ;

Με την ίδια λογική θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς πως οι αποδείξεις που ζητούνται στην θεωρία των μαθηματικών είναι παπαγαλία. Μπορεί κάποιος να τις παπαγαλήσει ; Ναι σαφώς...αλλά το αστείο είναι πως αυτό δεν είναι καθόλου απαραίτητο και δεν συνίσταται κιόλας γιατί είναι τόσες που σίγουρα θα κάνει λάθος όποιος προσπαθήσει να τις ανακαλέσει μόνο απο την μνήμη του. Ισα ίσα ενθαρρύνεται πάρα πολύ ο μαθητής να δοκιμάσει να παραβιάσει μια-μια τις προϋποθέσεις για να δει γιατί δεν ισχύει σε κάθε περίπτωση το κάθε θέωρημα. Εαν δεν το κάνει σημαίνει οτι δεν έχει εμβαθύνει στην ύλη, οπότε δεν μπορεί να έχει και προσδοκίες να ανταποκριθεί στα υπόλοιπα θέματα.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,931 μηνύματα.
Δηλαδή το να μπορείς να αποδείξεις την σχέση είναι τυφλή αποστήθιση, αλλά το να ξέρεις απέξω την μαθηματική έκφραση του μονοδιάστατου μονοχρωματικού κύματος και να την χρησιμοποιείς δεν είναι παπαγαλία ; Και στην τελική ποιος υποχρέωσε τον μαθητή να μάθει απέξω την απόδειξη ;

Με την ίδια λογική θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς πως οι αποδείξεις που ζητούνται στην θεωρία των μαθηματικών είναι παπαγαλία. Μπορεί κάποιος να τις παπαγαλήσει ; Ναι σαφώς...αλλά το αστείο είναι πως αυτό δεν είναι καθόλου απαραίτητο και δεν συνίσταται κιόλας γιατί είναι τόσες που σίγουρα θα κάνει λάθος εαν προσπαθήσει κάποιος να τις ανακαλέσει μόνο απο την μνήμη του. Ισα ίσα ενθαρρύνεται πάρα πολύ ο μαθητής να δοκιμάσει να παραβιάσει μια-μια τις προϋποθέσεις για να δει γιατί δεν ισχύει σε κάθε περίπτωση το κάθε θέωρημα. Εαν δεν το κάνει σημαίνει οτι δεν έχει εμβαθύνει στην ύλη, οπότε δεν μπορεί να έχει και προσδοκίες να ανταποκριθεί στα υπόλοιπα θέματα.
Δεν υποχρέωσε κανένας να μάθε την απόδειξη στον μαθητή στο μάθημα της φυσική. Μην μπερδεύουμε μήλα με πορτοκάλια στην εξεταστέα ύλη και στις οδηγίες του υπουργείου.
Σε ερώτημα Γ2 ναι αποτελεί εφαρμογή παπαγαλίας και δεν εξετάζει τίποτα άλλο από την αποστήθιση.

Δεν διαφώνησε κανείς ότι και στα μαθηματικά είναι αποστήθιση.


Άλλο το θεώρημα και άλλο η απόδειξη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1718225944445.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

από ylikonet
 
Τελευταία επεξεργασία:

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Κάθε μαθητής οφείλει να γνωρίζει από που προκύπτουν οι σχέσεις που χρησιμοποιεί, εκτός αν αυτό φυσικά απαιτεί μαθηματικά που δεν γνωρίζει. Η απόδειξη είναι απλή και δίνεται αναλυτικά στο σχολικό. Απορώ που υπάρχουν παράπονα ενώ είναι τζάμπα μονάδες. Η δυσκολία του διαγωνίσματος εντοπίζεται σε άλλα σημεία, όχι στο συγκεκριμένο ερώτημα. Το να πάρει έτοιμο τον τύπο και να παίζει με συχνότητες και μήκη κύματος, αυτό είναι αποστήθιση και στείρες μεθοδολογίες.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,676 μηνύματα.
Δεν υποχρέωσε κανένας να μάθε την απόδειξη στον μαθητή στο μάθημα της φυσική. Μην μπερδεύουμε μήλα με πορτοκάλια στην εξεταστέα ύλη και στις οδηγίες του υπουργείου.
Σε ερώτημα Γ2 ναι αποτελεί εφαρμογή παπαγαλίας και δεν εξετάζει τίποτα άλλο από την αποστήθιση.
Και τελικά σε τι θα εξεταστούν οι υποψήφιοι ;
Το πρόβλημα κατ'εμέ δεν είναι τα ίδια τα θέματα. Αντικειμενικά όπως είπε ο @Than003 δεν ήταν δύσκολα τα θέματα σε μεμονωμένο επίπεδο. Το πρόβλημα προέκυψε απο τον άστοχο συνδυασμό τους, και την άστοχη κατηγοριοποίηση/σειρά τους στο γραπτό. Ακόμα και το Δ που είναι υπερπαραγωγή, θα ήταν οκει υπό άλλες συνθήκες, αλλά σε ένα άλλο γραπτό που θα είχε μια άλλη πιο ανάλαφρη δομή.

Το ζήτημα λοιπόν ήταν οτι δεν υπήρχε κατάλληλη διαβάθμιση, αφού έγραψαν καλά κυρίως οι λίγοι που οτι και να έπεφτε θα έγραφαν ούτως η άλλως. Και τους υπόλοιπους τους πήγαν στην κλίμακα <=15.
 

neurogirl

Νεοφερμένος

Η Ανδρονίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Ως άτομο που έγραψε τα θέματα σε ώρα εξέτασης πιστεύω πως όντως το θέμα δεν υπήρχε στα θέματα Γ και Δ , η αλήθεια είναι κιόλας πως τις περισσότερες μονάδες από αυτά τις πήρα .Το Γ μια περιγραφική εφαρμογή κυμάτων , με την απόδειξη να πω πως συμφωνώ ότι δεν ήταν τραγικό ζητούμενο , βοηθούσε λίγο δίνοντας τον τύπο της ταλάντωσης των σωματιδίων και τον άξονα . Δ θέμα απλά άμα σπάσεις και μελετήσεις το κάθε φαινόμενο ξεχωριστά ήταν βατό .Απλά το θέμα είναι ότι αυτά μεσολαβούσαν έπειτα από ένα Α θέμα γεμάτο παγίδες , ο υποψήφιος όταν βλέπει ένα τέτοιο Α θέμα σίγουρα πέφτει το ηθικό του.Αντίστοιχα, το Β μια υπερπαραγωγή ανούσια , δεν καταλαβαίνω γιατί να συνδιαστούν με αυτόν τον τρόπο τα κομμάτια της ύλης , δεν κόλλαγε , πολύ ανούσιο. Δεν υπάρχει νόημα να έχει τόση έκταση η κβαντική κυρίως , μπορούσαν να εκμεταλευτούν καλύτερα άλλες κατηγορίες Β θεμάτων . Για να καταλήξω, λοιπόν, η δομή , οι πολλές φαμαφάρες κυρίως στο Β και η διαδοχή των θεμάτων ήταν αισχρή και ήδη από το Β θέμα οι μαθητές απογοητεύοντουσαν αρκετά .Επίσης χρονοβόρα θέματα πράγμα που ήταν παράγοντας του δείκτη δυσκολίας δεδομένων και των συνθηκών. Είναι εύκολο να κρίνει κανείς τα θέματα εκ του ασφαλούς ,αλλά τώρα ό,τι έγινε απλώς έγινε
 

Panatha mono

Νεοφερμένος

Ο Panatha mono αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Τωρα που επεσαν καπως οι παλμοι,ας καταθεσω και την δικη μου αποψη.Τα φετινα θεματα της Φυσικης ηταν ΠΟΛΛΑ,ας ξκινησουμε απο αυτο.Προσωπικα για το Θεμα Δ μου ειχαν απομεινει μονο 40 λεπτα.Το Θεμα Α βγηκε με σχετικη ευκολια με εξαιρεση το Α2,οπως και τα 3 Θεματα Β τα οποια ηταν ωστοσο πολυ χρονοβορα.Απο εκει και περα,στο Θεμα Γ η δυσκολια κατ εμε ειναι η αρχη να βρεις αυτα που σου ζητάει απο τα δεδομενα που σου δινει.Αρκετα πρωτοτυπος τροπος μπορω να πω.Απο εκει και περα εβγαινε ευκολα.Τελος,στο θεμα Δ προσωπικα εφτασα μεχρι το Δ3,κατι εκανα λαθος και κολλησα.
Συνοψιζοντας,θεωρω πως τα θεματα δεν ηταν απελπιστικα δυσκολα ως προς την δυσκολια τους(ακομη και το δ στο οποιο ακομη να καταλαβω γιατι δεν μου βγηκε),αν τα εξετασεις μεμονωμενα,ωστοσο ολα μαζι δημιουργουν μια υπερπαραγωγη θεμάτων που ΔΕΝ λυνονται με ανεση μεσα σε 3 ωρες.Δεν μπορω να καταλαβω ακομα τι εκανα στο θεμα Δ κσι δεν μου βγηκε.Θα ειχα γραψει πολυ καλα τωρα.Ειχα στοχο να γράψω οσο καλύτερα μπορω ωστε να μπορω να μπω οπου θελω ,τον εχασα και τωρα ελπιζω να σωσω ό,τι σωζεται.Καλα αποτελεσματα σε ολους και η ζωη συνεχιζεται.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,676 μηνύματα.
Ως άτομο που έγραψε τα θέματα σε ώρα εξέτασης πιστεύω πως όντως το θέμα δεν υπήρχε στα θέματα Γ και Δ , η αλήθεια είναι κιόλας πως τις περισσότερες μονάδες από αυτά τις πήρα .Το Γ μια περιγραφική εφαρμογή κυμάτων , με την απόδειξη να πω πως συμφωνώ ότι δεν ήταν τραγικό ζητούμενο , βοηθούσε λίγο δίνοντας τον τύπο της ταλάντωσης των σωματιδίων και τον άξονα . Δ θέμα απλά άμα σπάσεις και μελετήσεις το κάθε φαινόμενο ξεχωριστά ήταν βατό .Απλά το θέμα είναι ότι αυτά μεσολαβούσαν έπειτα από ένα Α θέμα γεμάτο παγίδες , ο υποψήφιος όταν βλέπει ένα τέτοιο Α θέμα σίγουρα πέφτει το ηθικό του.Αντίστοιχα, το Β μια υπερπαραγωγή ανούσια , δεν καταλαβαίνω γιατί να συνδιαστούν με αυτόν τον τρόπο τα κομμάτια της ύλης , δεν κόλλαγε , πολύ ανούσιο. Δεν υπάρχει νόημα να έχει τόση έκταση η κβαντική κυρίως , μπορούσαν να εκμεταλευτούν καλύτερα άλλες κατηγορίες Β θεμάτων . Για να καταλήξω, λοιπόν, η δομή , οι πολλές φαμαφάρες κυρίως στο Β και η διαδοχή των θεμάτων ήταν αισχρή και ήδη από το Β θέμα οι μαθητές απογοητεύοντουσαν αρκετά .Επίσης χρονοβόρα θέματα πράγμα που ήταν παράγοντας του δείκτη δυσκολίας δεδομένων και των συνθηκών. Είναι εύκολο να κρίνει κανείς τα θέματα εκ του ασφαλούς ,αλλά τώρα ό,τι έγινε απλώς έγινε
Η αλήθεια είναι οτι η αύξηση της ύλης, σε συνδυασμό με το τυπολόγιο των δύο σελίδων, προσωπικά με παραπέμπει σε πολύ κακές ορέξεις για το μέλλον και χειρότερα θέματα υπερπαραγωγές.

Γενικά πρέπει να γίνει ένας διαχωρισμός κατ'εμέ στην φυσική για τα δύο πεδία. Ιδίως τα παιδιά του 3ου πεδίου δεν υπάρχει λόγος να εξετάζονται σε τόσο υπολογιστικά βαριά θέματα. Για του 2ου μπορώ κάπως να το καταλάβω καθώς τα θέματα υπερπαραγωγές και ο μεγάλος όγκος υπολογισμών είναι περισσότερο το σύνηθες παρά η εξαίρεση, ακόμα και στο πανεπιστήμιο(εαν και παραμένουν αντιεκπαιδευτικά). Αλλά εαν ο άλλος τώρα θέλει να γίνει ας πούμε νοσοκόμος, δεν χρειάζεται ούτε κβαντικές, ούτε θέματα με 2 δοκούς, 2 τροχούς, ένα τραμπολίνο, και καμιά ντουζίνα ελατήρια. Είναι υπερβολή αυτό το πράγμα. Χίλιες φορές να του κάνεις μια πιο light εισαγωγή σε αρκετά πράγματα με λιγότερους περίπλοκους υπολογισμούς απο την σκοπιά της βιοφυσικής.
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Από πότε ξεκίνησε να δίνεται τυπολόγιο στις πανελλήνιες και γιατί;
 

Help :)

Νεοφερμένος

Η Help :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Θα δώσω του χρόνου πανελλαδικές και ακόμα δεν καταλαβαίνω τι έγινε. Οι μισοί λένε πως ήταν απαράδεκτα δύσκολα τα θέματα και οι άλλοι μισοί λένε ότι απλά έχουμε κακομάθει με τα εύκολα θέματα τις προηγούμενες χρονιές. Ελπίζω να πάνε όλα καλά για τα παιδιά που έδωσαν φέτος. Πραγματικά δεν το άξιζαν αυτό...
 

Panatha mono

Νεοφερμένος

Ο Panatha mono αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση...
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 808 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω τη σύγχυση γύρω απ' το Α3. Το ερώτημα είναι εντός ύλης. Αν ένας υποψήφιος δε γνωρίζει ότι υπό τη δράση μηδενικών ροπών δεν υπάρχει περιστροφή καλό είναι να ξαναδιαβάσει το στερεό από την αρχή

sxoliko.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,128 μηνύματα.
Και που ειναι ο υπουργος ''ο κατα νομο προστατης των παιδιων'' να τους κατακεραυνωση?
Τοσος κοπος ,τοσο αγχος, τοσα χαπια, τοσο χρημα ,τοσα ονειρα, τοσα ξενύχτια ... πανε αφρος και καπνος γινανε.


 
Τελευταία επεξεργασία:

Primary Care

Νεοφερμένος

Ο Primary Care αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Ότι έγινε το 1993 με τα θέματα Φυσικής του καθηγητή Δρυ . Πανωλεθρία . Τότε Ιατρική είχαν περάσει μόνο όσοι είχαν κατοχυρώσει την φυσική από προηγούμενη χρονιά .
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Ποτέ δεν θεώρησα ούτε την οεφε, ούτε την εεφ σοβαρούς φορείς. Η εεφ είναι ένα όργανο που έχει επιλέξει την αποχή από τα εκπαιδευτικά δρώμενα και απλώς κάνει κάθε χρόνο το σχόλιο της στα θέματα. Η οεφε από την άλλη...Κάθε χρόνο τα ίδια άθλια διαγωνίσματα, κάποια από τα οποία είναι απείρως δύσκολα, σαφώς δυσκολότερα από της φυσικής φέτος και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις τελείως εκτός ύφους πανελλαδικών. Και μετά μας κουνάνε το δάχτυλο για την δυσκολία και τις ασάφειες, έλεος. Ήταν θέματα για πολύ καλά διαβασμένους και γρήγορους, τα άλλα είναι η υπερβολή στο μεγαλείο της. Θέλω να πιστεύω πως η διάδοση τέτοιων απόψεων περί των δυσκολότερων και καλά θεμάτων που έπεσαν στην ιστορία των πανελλαδικών γίνεται απλά για περισσότερα κλικ και ελαφρά τη καρδία από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν και όχι για να εξυπηρετήσει συμφέροντα...Έχω την εντύπωση πως κάποιοι καθηγητές σχολείου φροντιστές, ιδιαιτεράδες (προσοχή, όλοι επιτελούν εκπαιδευτικό έργο και δεν υποτιμώ κανέναν, οι χαρακτηρισμοί γίνονται για λόγους διευκρίνισης) θέλουν να φορτώσουν την ανεπάρκεια τους αλλού. Δεν μπορεί να αποτελείται ένα διαγώνισμα από θέματα που κυκλοφορούν σε κάθε γνωστό βοήθημα (εγώ Μαθιουδάκη είχα και όλα ήταν μέσα, τουλάχιστον σε αυτό) και να μιλάμε για πανωλεθρία. Όσο για την διαχείριση χρόνου, σίγουρα ταλαιπώρησε μαθητές αλλά αν απαντούσες γρήγορα είμαι σίγουρος πως προλάβαινες, έστω οριακά. Ήταν απαιτητικά; Ναι. Ήταν τα δυσκολότερα της 4ετιας; Ναι κατά πάσα πιθανότητα. Αλλά ας ηρεμήσουμε λίγο, τρομοκρατούμε και τα παιδιά που θα δώσουν φυσική το 2025. Και για την απομάκρυνση των παιδιών από την φυσική (επειδή τελευταία έχει γίνει καραμέλα και κούρασε), ας ψάξουν αυτοί που μιλούν στις τάξεις του γυμνασίου και του δημοτικού, όπου χτίζεται η αγάπη για τις φυσικές επιστήμες. Κανένας μαθητής που γουστάρει την φυσική δεν θα πει πάω θεωρητική, γιατί η φυσική έχει δύσκολα θέματα. Εκτός αν βαλτώσαμε τόσο σαν σύστημα που περιμένουμε τα εύκολα θέματα να αποτελέσουν πόλο έλξης για τους μελλοντικούς μαθητές.
Έχω καταλήξει πως το καλύτερο που μπορεί να κάνει ένα υποψήφιος πανελλαδικών είναι να σταματήσει να ακούει φήμες, εξυπνάκηδες και μεγαλο-φροντιστήρια και να αφοσιωθεί στο διάβασμα του. Μην ενδίδετε στην τρομολαγνεία, που το ξαναλέω, ας σκεφτούμε ποιους εξυπηρετεί. Και για να κάνω μια πρόβλεψη: οι επιδόσεις στο μάθημα θα είναι χειρότερες από πέρυσι, αλλά κυρίως στις μέσες βαθμολογίες. Μικρή πτώση θα παρατηρηθεί στα γραπτά 18+. Βάσεις του 2020 δεν περιμένω ρεαλιστικά να δω, γιατί α)υπάρχουν συντελεστές και β) η χημεία του 2020 ήταν γεμάτη τρομερές ασάφειες-κάτι που δεν είδα φέτος. Όλα αυτά φυσικά είναι προσωπική μου άποψη, δεν είμαι και κανένας ειδήμονας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Primary Care

Νεοφερμένος

Ο Primary Care αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Θυμάμαι τότε έδινα για 2η φορά έχοντας κατοχυρώσει Βιολογία & Χημεία , έδινα Έκθεση & Φυσική . Έκθεση ήμουν ικανοποιημένος έμεινε μόνο Φυσική για το εισιτήριο της Ιατρικής .
Μετα την καθιερωμένη καθυστέρηση έρχονται τα θέματα . Ξαφνικά απέραντη παγωμάρα στην αίθουσα . Κοιταζόμασταν μεταξύ μας χαμένοι κες και είχε πέσει ναπαλμ .
Που είναι οι ερωτήσεις θεωρίας ; Απλά δεν υπήρχαν . Μόνο ερωτήσεις κρίσεως και προβλήματα Hollywood .
Μετά από γρήγορο σκανάρισμα βλέπω πως αν και δύσκολα θέματα είναι μαχητά . Ξεκινάω .
Τα θέματα έβγαιναν αλλά πολύ αργά .
Μια ώρα μετά αντιλαμβάνομαι ότι δεν πρόκειται να καταφέρω να λύσω όλα τα θέματα και με πιάνει πανικός . Πάει το όνειρο της Ιατρικής .
Μου παίρνει 10 λεπτά να το χωνέψω και να συνεχίσω την προσπάθεια γράφοντας ότι καλύτερο . Δεν πρόλαβα να λύσω το Δ θέμα . Πήρα 16,4 . Πάνω από 16 είχαμε γράψει μόλις 10 υποψήφιοι.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 153 μηνύματα.
Τα θέματα στις θετικές επιστήμες από το 2009 και μετά έχουν χαρακτήρα "ποιος το χει λιώσει στο φροντιστήριο - ιδιαίτερο". Ελάχιστος χρόνος για ανούσιας δυσκολίας θέματα. Το "ανούσιας" το λέω γιατί δεν έχουν ερωτήματα (που υπήρχαν παλαιότερα) τα οποία να απαιτούν μεν γνώση αλλά και πρωτόλεια σκέψη. Είναι απλώς θέματα που αν δεν έχεις δει παρόμοια από πριν δεν τα λύνεις, ασχέτως ικανοτήτων και μαθηματικής σκέψης. Φυσικά ορισμένοι μπορούν να τα λύσουν, απλώς και αυτοί μειώνονται όταν τα θέματα που μπαίνουν χρειάζονται σαφώς περισσότερο χρόνο.
 

gegeorgiou90

Νεοφερμένος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Άρα μιλάμε για σίγουρη πτώση των βάσεων σε επιστήμες υγείας και θετικές; Δηλαδή η Ιατρική Αθήνας μπορεί να είναι και 500 μόρια κάτω από πέρυσι;
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Άρα μιλάμε για σίγουρη πτώση των βάσεων σε επιστήμες υγείας και θετικές; Δηλαδή η Ιατρική Αθήνας μπορεί να είναι και 500 μόρια κάτω από πέρυσι;
Ακόμα είναι πολύ νωρίς, αλλά κάπου τέτοια πτώση περιμένω. Βέβαια πρέπει να δούμε τι επιδόσεις, αλλιώς ό,τι λέμε είναι λόγια του αέρα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top