nearos
Διάσημο μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,868 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
11-01-24
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
20:22
Έχω καεί εντελώς... Τα έχω ξεχ.ασει.
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 820 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
11-01-24
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
23:10
Η άσκηση είναι απλή. Ποιο σημείο δυσκολεύει ;
nearos
Διάσημο μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,868 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
11-01-24
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
23:12
το -ημ(45π/2+2χ). Δεν ξερω πως να το απλοποιήσω.
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 820 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
11-01-24
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
23:38
nearos
Διάσημο μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,868 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
11-01-24
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
23:46
ΠΩ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΑΝ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΑ Π/2 ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Π/2+Θ
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
12-01-24
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
01:17
Οι γωνίες φ1 = θ και φ2 = θ + π/2 έχουν διαφορά :ΠΩ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΑΝ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΑ Π/2 ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Π/2+Θ
φ2 - φ1 = θ + π/2 - θ = π/2
Ωστόσο θα σου πρότεινα έναν άλλο τρόπο να σκέφτεσαι το αποτέλεσμα τέτοιων πράξεων...
Κάνε το γράφημα ενός ημιτόνου ή ενός συνημιτόνου και σημείωσε που μηδενίζεται και που μεγιστοποιείται. Υπενθυμίζω επίσης την ιδιότητα οτι το γράφημα της
f(x + ε) είναι το γράφημα της f(x) μετατοπισμένο κατά ε, προς τα δεξιά όταν ε < 0 ή προς τα αριστέρα όταν ε > 0.
Για παράδειγμα το γράφημα της ημ(χ + π/2), είναι το γράφημα της ημ(χ) μετατοπισμένο κατά ε = π/2, προς τα αριστερά. Αυτό το γράφημα ταυτίζεται όμως με το γράφημα της συν(χ). Άρα πρέπει να είναι οι ίδιες συναρτήσεις. Δηλαδή :
ημ(χ + π/2) = συν(χ)
nearos
Διάσημο μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,868 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
28-01-24
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
13:58
"Κάθε πολυώνυμο της μορφής Ρ(χ)=α με αεIR, έχει μηδενικό βαθμό"
Έβαλα λάθος, διοτι δεν ορίζεται βαθμός για α=0. Ισχύει η έκανα γκαφα;
Έβαλα λάθος, διοτι δεν ορίζεται βαθμός για α=0. Ισχύει η έκανα γκαφα;
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
28-01-24
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
14:09
Κοίταξε, τέτοιου είδους θεωρητικά ερωτήματα εξαρτώνται ποιόν ρωτάς γιατί σε τέτοια ζητήματα στα μαθηματικά κυριαρχούν ως επί το πλείστο συμβάσεις και όχι κανόνες."Κάθε πολυώνυμο της μορφής Ρ(χ)=α με αεIR, έχει μηδενικό βαθμό"
Έβαλα λάθος, διοτι δεν ορίζεται βαθμός για α=0. Ισχύει η έκανα γκαφα;
Αλλά στα στενά πλαίσια της Β' Λυκείου ισχύει το εξής: ανοίγεις στο κεφάλαιο 4.1 φάτσα φόρα:
Είναι φανερό ότι κάθε σταθερό και μη μηδενικό πολυώνυμο έχει βαθμό 0. Για το μηδενικό πολυώνυμο δεν ορίζεται βαθμός.
Πιο "αλγεβρικά" σού λέει το εξής ουσιαστικά:
![](https://www.ischool.gr/images/imported/2024/01/gif-1.gif)
Άρα η πρόταση είναι σωστή.
Εσύ το μπέρδεψες με την περίπτωση το πολυώνυμο να κάνει ταυτοτικά μηδέν, όπου τότε δεν έχει νόημα να οριστεί βαθμός.
Ξεσκόνισε τη θεωρία σου, δεν είναι και τρομερό λάθος.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Να προσθέσω πως σε τέτοιου είδους ασκήσεις, αντί να θυμάσαι την αλλαγή κύκλων θα σε βοηθήσει άπειρα να μάθεις δύο τριγωνομετρικές ταυτότητες απ' έξω και να τις εφαρμόζεις. Αναφέρομαι στις:
Ίσως φαίνονται βουνό, αλλά πραγματικά η τριγωνομετρία του λυκείου λύνεται με τα τέσσερα αυτά τρικ.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 40 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...