Athens2002
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 326 μηνύματα.
02-07-23
23:04
Νομίζω το αντίθετο θα έλεγα. Στα μαθήματα τις θετικης το άριστα είναι πιο αντικειμενικο. Βασικά και στις δυο κατευθύνσεις η δυσκολία είναι να παρει κάποιος 20/20 στην έκθεση. Τέτοιος βαθμός θεωρώ ότι μπορεί να μην έχει μπει ποτέ ξανα σε γραπτή εξέταση πανελληνίων. Επίσης κάθε χρόνο καμια 30αρια μαθητές από όλες τις κατευθύνσεις γράφουν πάνω από 19,5 στα μαθήματα κατεύθυνσης. Αυτοί από τύχη δεν πήραν 3 20αρια. Θεωρώ ότι το 20.000 σε διάβασμα και ικανότητα το πιο πιθανό είναι να είναι το ίδιο με το 19.400 απλά ο υποψήφιος με τα 20.000 βίωσε μια πραγματικά μαγική στιγμή απόδοσης.Χωρίς να θέλω να μειώσω την προσπάθεια του, και προφανώς συγχαρητήρια στο παιδί γιατί προφανώς έριξε διάβασμα.
Περίμενα από τους τίτλους ότι θα ήταν Θετική και σκέφτηκα αμέσως τον Δασκαλάκη, και λέω έχουμε και άλλη διάνοια. (Που μέχρι και εκείνος σε πανεπιστημιακά μαθήματα δεν είχε απόλυτο 10 μέσο όρο στο τέλος)
Το ότι ήταν θεωρητική το κάνει λίγο πιο εφικτό, γιατί τα παιδιά της θεωρητικής λόγω και της φύσης των μαθημάτων γενικά είθισται να γράφουν πολύ υψηλές βαθμολογίες.
Και πάλι μπράβο του όμως!
Ζω για την στιγμή που θα ακούσουμε ότι κάποιος έγραψε:
Έκθεση 20/20
Μαθηματικά 20/20
Φυσική 20/20
Χημεία 20/20
Αλλά νιώθω ότι για να το πετύχει αυτό κάποιος πρέπει από το Γυμνάσιο να προετοιμάζεται για θέματα πανελλαδικών.
Ενδιαφέρον θα έχει να ξέρουμε αν έδωσε προφορικά ή γραπτά γιατί αν έγινε το δεύτερο η επιτυχία του μοιάζει ακόμα πιο ασύλληπτη