Φοιτητική αδιαφορία... χαμηλό επίπεδο φοιτητών

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Στο δικο μου μυαλο νομιζω οτι η σωστη λυση ειναι τα τουρνικε,οχι η αστυνομια.
Οποιος θελει να μπει για να παρακολουθηση μια διαλεξη να παρει ειδικη αδεια απο την γραμματεια.
Αν το κρατος σου ελεγε οτι αν σε πιασω να σπας χανεις το εξαμηνο και αν σε ξαναπιασω διαγραφεσαι απο την σχολη, πιστευει κανεις οτι θα συνεχιζοταν αυτο το πραγμα στο Πανεπιστημιο;
Γενικα το εκπαιδευτικο συστημα ειναι σε μεγαλο βαθμο λαθος δομημενο, ιδιως το συστημα των πανελλαδικων Τα παιδια απο πολυ μικρη ηλικια εχουν να διαχειριστουν κατι πολυ ασχημο.
Και επειδη διαρκως ακουω οι πανελλαδικες ειναι δικαιες και δινουν ισες ευκαιριες, εγω προσωπικα διαφωνω.
Δικαιο θα ηταν το συστημα να μην αλλαζε για χρονια, γιατι οταν αλλαζει καθε 1-2 χρονια δεν ειναι δικαιο.Γιατι εγω μπορει να περνουσα με το συστημα της προηγουμενης χρονιας και να μην περασω με το φετινο και το αναποδο φυσικα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,953 μηνύματα.
Αν είσαι σε σχολή που αξίζει καθώς έχει αρκετές προοπτικές στο μέλλον ( πληροφορική, ψυχολογία, νοσηλευτική, ιατρική κυρίως ) τότε τα 4-6 έτη αντίστοιχα τα βλέπεις ως μία καλή επένδυση για το μέλλον σου και διανύεις τη σχολή με άλλη ψυχολογία. Όταν είσαι στις τριτοδεύτερες δικές μας σχολές που το μέλλον σου είναι αβέβαιο έως και αδύνατον από εκεί πας με φουλ πεσμένη ψυχολογία και τα 4 έτη τα βλέπεις ως χάσιμο πολύτιμου χρόνου.


Οι σπουδες, δεν ειναι ποτε χασιμο χρονου.
Απο τη στιγμη που θα περασεις το κατωφλι του πανεπιστημιου, απο τουριστας εως φουλ ταιμ ακαδημαιλικι, ανοιγουν τρομερα οι οριζοντες σου.

Ειτε το πρωτο που θα δεις ειναι μπαχαλα, ειτε υγιη πολιτικη συζητηση, ειτε τον κουφαδορο καθηγητη, ειτε τον παιδαγωγο.

Οσο περισσοτερο ασχοληθεις φυσικα, σε καθε εκφανση της πανεπιστημιακης ζωης, τοσα περισσοτερα πνευματικα εφοδια εχεις να κερδισεις.

Σκεψου μονο το επιπεδο σου σε θεματα ιστοριας -και εδω μεσα- ποσο το καλλιεργησες... Μια αφετηρια αποτελεσε η σχολη.

Λυπαμαι τα παιδια που κρινονται ως μη-ικανοι με τις ευλογιες της εκαστοτε κυβερνησης.

Μην βασιζεις το συμπερασμα σου στην καταθλιψη των καιρων, να νιωθεις ευλογημενος που το εζησες <3
 

Guest 874541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πρόκειται για μια σειρά λόγων - νοοτροπιών.
Ασφαλώς υπάρχουν αυτοί που αν τους δινόταν το κίνητρο θα ασχολούνταν παραπάνω. Για παράδειγμα εγώ στην σχολή που μπήκα (άσχετα που ήταν μια επιλογή στην τύχη στο μηχανογραφικό) αν έβλεπα συμφοιτητές με κάποιο επίπεδο ευγένειας και καλοθελησμού και καθηγητές που συμπεριφέρονταν επαγγελματικά που θα θεωρούσαν την γνώση σαν κάτι πολύτιμο που έχουν να μεταλαμπαδεύσουν στην επόμενη γενιά, τότε μπορεί να έπαιρνα και εγώ την σχολή στα σοβαρά. Δεν φταίνε τα παιδιά που παίρνανε σε σχολές που είναι η τελευταία επιλογή τους, διότι σπάνια ένας μαθητής που τελειώνει το λύκειο ξέρει τι ζητάει από την ζωή του, φταίνε άλλοι λόγοι που θα τους αναλύσω παρακάτω. Το πρόβλημα είναι τα μοσχαράκια, δηλαδή αυτά που κάνουν φασαρία μες το μάθημα και αυτοί που επί των πλείστων μπαίνουν στις φοιτητικές παρατάξεις με το πρόσχημα της δήθεν διακίνησης ιδεών. Για να μην παρεξηγηθώ, είμαι υπέρ της διακίνησης ιδεών αλλά είμαι κατά στο να χρησιμοποιείται σαν δικαιολογία για όλο αυτό το μπαχαλο που γίνεται. Είναι άνθρωποι που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι είναι ενήλικες, δεν τους υποχρέωσε κάνεις να είναι εκεί που είναι και μπορούν να φύγουν ήρεμα και αθόρυβα. ΤΑ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ενδιαφέρονται μόνο για να πίνουν καφέ 2-3 το μεσημέρι που ξυπνούν, να πάνε σε έξαλλα πάρτι με τα λεφτά του μπαμπά που νομίζει ότι "σπουδάζουν" και να πιάσουν κανένα γκομενάκι. Αυτούς δεν τους θέλουμε.
Παρακάτω.
Πάμε στους κοινωνικούς λόγους που γίνεται όλο αυτό.
Η κατάσταση καταρχάς των ελληνικών δημοσίων πανεπιστημίων. Ειδικά στα αστικά κέντρα, γιαπί κτίρια που αν τα δει ξένος θα τα νομίζει για πρώην φυλακές. Πρώτα από όλα αυτό που βλέπεις την στιγμή που πατάς το πόδι σου πρώτη φορά δεν σε εμπνέει να σπουδάσεις.
Δεύτερον, αντιεπαγγελματισμός σε μεγάλη μερίδα καθηγητών. Ναι υπάρχουν κάποιοι θεούληδες, αλλά υπάρχουν και αυτοί που υπακούουν στο κλισέ του δημοσίου υπαλλήλου που αφού έχει την θέση του χέστηκε για σένα. Είχα έναν που μύριζε κρασί όταν ερχόταν και κάπνιζε πάνω από τα κεφάλια μας, εκτός από το γεγονός ότι έκανε κακό μάθημα. Και αυτόν οι γονείς μου τον πληρώνουν, οι φορολογούμενοι. Επίσης, οποίος έχει δικό του άνθρωπο μέσα στο πανεπιστήμιο ξέρει για τα γλειψίματα και τα πισώπλατα μαχαιρώματα που κάνουν μεταξύ τους οι καθηγητές για τις θέσεις. Είχα έναν γλίτσα ωρομίσθιο ο οποίος σε μας τους φοιτητές μιλούσε όπως να ναι και όταν έβλεπε καθηγητή άλλαζε τελείως όψη. Όταν βλέπεις αυτόν τον άνθρωπο, πως να δείξεις σεβασμό σε ότι έχει να σου διδάξει;
Τρίτον, η γνωστή σε όλους μας εμπορευματοποίηση της τριτοβάθμιας από τους πολιτικούς για ψηφοθυρικούς λόγους. Το γνωστό ρητό "κάθε χωριό και ένα πανεπιστήμιο/ΤΕΙ". Πραγματικά, θα ήταν καλύτερο με την ίδια χρηματοδότηση να υπήρχαν τα μισά εκπαιδευτικά ιδρύματα, αλλά να ήταν άριστα εξοπλισμένα και με καταρτισμένους ανθρώπους (και όχι βύσματα).
Τέλος, αυτόν που πιστεύω πως είναι και ο σημαντικότερος λόγος, η ελληνική νοοτροπία. Όλοι πρέπει να γίνουν επιστήμονες. Ο Έλληνας γονιός που νιώθει μειονεκτικά αν το παιδί του γείτονα πάει να σπουδάσει και το δικό του δεν πάει στο πανεπιστήμιο. Που δεν ασχολείται καθόλου αν το παιδί του διαβάζει, μέχρι το λύκειο που ξαφνικά του λέει τώρα πρέπει να πας να σπουδάσεις. Και κάπως έτσι, εγώ, εσύ και ο άλλος που θέλει να μάθει και πάει συνειδητά σε μια σχολή, έχει το μοσχαράκι του Χ γονέα, το οποίο το έστειλε για να αισθανθεί ότι έκανε την δουλειά του σωστά σαν γονέας.
Εκτός από αυτό, το κοινωνικό στερεότυπο ότι πρέπει στα 18 σου να πας να σπουδάσεις κάτι οπωσδήποτε, σε αυτήν την τόσο ώριμη ηλικία (ironically το λέω προφανώς).

Για αυτό έχω διαμορφώσει την άποψη, ότι καλύτερα όταν κάποιος βγαίνει από το λύκειο και δεν ξέρει τι θέλει να κάνει, καλύτερα να πάει να δουλέψει, να αρχίσει να έχει ευθύνες σαν ενήλικας. Να κάνει σεμινάρια από εδώ και από εκεί να δει αν κάτι τον ελκύει, και να πάει να σπουδάσει συνειδητά κάτι σε μια πιο ώριμη ηλικία. Θα ήταν όλα καλύτερα.
Λίγοι είναι εκείνοι που ξέρουν τι θέλουν στα 18 τους, οι περισσότεροι απλά ακούμε έναν τίτλο.
Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού αυτό γίνεται και είναι διαδεδομένο. Στην Σουηδία για παράδειγμα, είναι σύνηθες φαινόμενο να σπουδάζουν μεγάλοι.
Συγνώμη αν σας κούρασα με το μεγάλο κείμενο, αλλά πιστεύω πως είναι καλύτερο ένας 18χρονος να αρχίσει να νιώθει ευθύνες ενήλικα μετά το λύκειο παρά να παριστάνει τον φοιτητή που τον πληρώνει ο πατέρας του και η μάνα του.
Άργησα να το δω αυτό αλλά ΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑΙ 👏👏
 

ark178

Διάσημο μέλος

Ο ark178 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,164 μηνύματα.
Xρηστο σε ενα μαζικο-(θεωρητικο προφανως )δημοψηφισμα που ολοι οι φοιτητες θα ψηφιζαν επιδεικνυωντας την φοιτητικη τους ταυτοτητα αν θελουν 'η οχι πανεπ. αστυνομια, πιστευω απο την εμπειρια μου 2 χρονια στο πανεπιστημιο ενα 60-65% θα ηταν υπερ.Ισως και λιγο παραπανω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
.
Δεν μπορούμε όμως να έχουμε ασφαλή συμπεράσματα μόνο από τον περίγυρος μας. Το μόνο δεδομένο που έχουμε είναι πως η δαπ έχασε στις εκλογές.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Πιστεύετε ότι αν είχαμε βασιλεία τα Πανεπιστήμια θα ήταν καλύτερα; :D Θέλω πρίγκηπα Παύλο..βασιλεία με σκέτο πρίγκηπα και Σακελαροπούλου.

Πέρα από την πλάκα επί βασιλείας φτιάχτηκε το Πανεπιστήμιο Πατρών και Ιωαννίνων και μάλιστα, καθ' επίβλεψη του ίδιου του βασιλιά Παύλου τέθηκαν οι βάσεις για δυο μοντέρνα Πανεπιστήμια που θα αποτελούσαν βιομηχανικούς πυλώνες έρευνας για τη χώρα μας ως μια νέα απάντηση στην αρχαϊζουσα ακαδημαϊκή νοοτροπία του Καποδιστριακού, Μετσοβείου και Αριστοτελείου. Βέβαια η μεταπολίτευση της δημοκρατίας είχε άλλα σχέδια για τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.

1663979864088.png


Από την πολλή δουλειά :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Υπάρχουν 2 μεγάλα προβλήματα. Κάθε χρόνο βλέπεις άρθρα που λένε ~90% απ όσων έδωσαν πανελλήνιες μπαίνουν σε σχολή. Όλοι αυτοί, άνευ διδάκτρων σε μια χώρα που παλεύει να σταθεί στα πόδια της οικονομικά.

έτσι λένε τα άρθρα?.. για πότε μιλάς? :)
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.

Μάλλον θα ήταν μέρος κάποιας ερευνητικής μελέτης...:-* ε @Samael
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,978 μηνύματα.
Γιαννενα.Αλλα και πατρα ιδια σκατα ειναι πανω κατω οπως και γενικα ολες οι πολυτεχνικες σχολες
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Eπισης οπως πολυ σωστα ειπε ο σαμαελ καθε φοιτητης κουβαλαει τον δικο του σταυρο.Αλλος με τα θεματα που εχει σε οικογενειακο-προσωπικο επιπεδο μπορει ειτε να επικεντρωνεται στη σχολη του σε υπερβολικο-βαθμοριθηκο βαθμο ωστε να ξεχνιεται 'η να κανει χαρουμενους τους δικους του ανθρωπους ειτε να τη παραταει τελειως.
Μια απορία έχω ρε συ.
Αναστασιάδη και Πιτουρά πέρασες; :hehe:
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,817 μηνύματα.
Θεωρώ γελοίο να μιλάμε για "χαμηλό επίπεδο" φοιτητών με τα πρότυπα του ελληνικού πανεπιστημίου.

Χίλιες φορές να θεωρούμαι χαμηλού επιπέδου παρά αυτά τα σκατά που βλέπουμε.

Καταντήσανε την παιδεία βιομηχανία. Όποιος βλέπει έστω και λίγο την πραγματικότητα ξέρει ότι τα 7/10 πανεπιστήμια της Ελλάδας δεν παράγουν κανένα απολύτως έργο και υπάρχουν μόνο για να τροφοδοτούν με νοίκια και διαβίωση την γελοία μικροοικονομία μιας επαρχίας.

Τα μόνα πανεπιστήμια που έχουν κύρος στην Ελλάδα είναι (σε φθίνουσα σειρά)
ΕΚΠΑ
ΑΠΘ
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Γιάννενα οριακά (γιατί από εκεί βγήκε ο Ιωαννίδης, χωρίς αυτόν δεν θα ήξερε το εξωτερικό αν τα Γιάννενα είναι ελληνικά ή αλβανικά)

όλα τα άλλα είναι κυριολεκτικά για πέταμα: κομπλεξαρισμένοι καθηγητές (πόσο σπουδαίο είναι άραγε να ξεπατώθηκες στο διάβασμα 20 χρόνια μέχρι να μπεις έστω και ΕΔΕΠ για να μαθαίνεις στα 18χρονα τις παραγώγους σε ένα κωλοχώρι στην Ελλάδα; ), ανύπαρκτος φοιτητικός πληθυσμός (ποιός πληρώνει 600€/μήνα πλέον; ) και -το πιο σημαντικό- ανύπαρκτο επιστημονικό έργο.

Δείτε το και μόνοι σας: μπείτε σε όποιο τμήμα θέλετε και κάντε ένα απλό Google Scholar τις δημοσιεύσεις και μετρήστε ένα h-index ή i-index. Θα δείτε άτομα που θεωρητικά υπηρετούν την επιστήμη τους για 15-20 χρόνια και έχουν συνολικά 50 δημοσιεύσεις και αθροιστικά 170 παραπομπές. Μιλάμε για γελοιότητες.

Ειλικρινά το να είσαι Έλληνας φοιτητής είναι άθλος, και δεν μπορώ παρά να σέβομαι όποιον ακόμη και στο 6ο-7ο έτος προσπαθεί να τελειώνει. Και το λέω εγώ που έβγαλα Μαθηματικό Ιωαννίνων στα 4.5 και είχα την ευτυχία και έκανα ένα εξάμηνο ερασμους στην Κύπρο και είδα πώς πραγματικά διδάσκεται η γαμημένη η παράγωγος.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Πάντα απορούσα γιατί δεν εξηγούν στους φοιτητές ότι η λογική αύξησης του μεγέθους του δείγματος σε έναν στατιστικό πληθυσμό προκαλεί ότι και η αύξηση των σημείων διακριτοποίησης σε ένα πλέγμα στην υπολογιστική επιστήμη και μοντελοποίηση. Τόσο απλά. Έτσι κάποιος βλέπει ότι η αριθμητική ανάλυση είναι η λογική και μαθηματική βάση της (υπολογιστικής) στατιστικής. Σκοτώνονται να φτιάξουν θεωρίες και μαθήματα, να γράφουν θεωρίες στον πίνακα δίχως διδακτικό αποτέλεσμα. Μετά από 1 ώρα δεν ξέρεις τι έχεις μάθει.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,817 μηνύματα.
Πάντα απορούσα γιατί δεν εξηγούν στους φοιτητές ότι η λογική αύξησης του μεγέθους του δείγματος σε έναν στατιστικό πληθυσμό προκαλεί ότι και η αύξηση των σημείων διακριτοποίησης σε ένα πλέγμα στην υπολογιστική επιστήμη και μοντελοποίηση. Τόσο απλά. Έτσι κάποιος βλέπει ότι η αριθμητική ανάλυση είναι η λογική και μαθηματική βάση της (υπολογιστικής) στατιστικής. Σκοτώνονται να φτιάξουν θεωρίες και μαθήματα, να γράφουν θεωρίες στον πίνακα δίχως διδακτικό αποτέλεσμα. Μετά από 1 ώρα δεν ξέρεις τι έχεις μάθει.
Συμφωνώ αλλά τι σχέση έχει αυτό;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Συμφωνώ αλλά τι σχέση έχει αυτό;

Απλά συμπληρώνω σε αυτό που γράφεις ειδικά εκεί που αναφέρεις για την παράγωγο. Στην Ελλάδα θα πρέπει απλά όμορφα και αγαπημένα να το δεχτούμε και να πάμε παρακάτω. Οι σπουδές σε βασικές επιστήμες για την ανθρώπινη λογική και επιστήμη, είναι της πλάκας. Δεν εννοώ ότι είναι εύκολες απλά πάσχουν από ακαδημαϊκό σχεδιασμό δηλαδή, απουσία κυβερνητικής πολιτικής για την οικονομική και βιομηχανική σημασία των θετικών επιστημών. Αυτό. Σε λίγους μήνες μπαίνουμε στο 2023 και μια από τα ίδια. Το λυπηρό της ιστορίας που έχω αναφέρει πολλές φορές είναι ότι το Μαθηματικό Πατρών ιδρύθηκε με μεγάλες αξιώσεις την δεκαετία του 1960 και η πρώτη φουρνιά καθηγητών του ήταν εξαίρετοι επιστήμονες που κάποιοι εξ' αυτών έφεραν πρωτοπόροι νέες κατευθύνσεις στην μεταχουντική χώρα μας. Η κατρακύλα άρχισε μετά με την σοσιαλιστικοποίηση της παιδείας και της παραπαιδείας σε βαθμό πλέον όπου τα ιδιωτικά φροντιστήρια να αποτελούν θεσμικό συνομιλητή του εκάστοτε Υπουργού Παιδείας! Μόνο σε κάτι τέτοια εξελισσόμαστε...
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,817 μηνύματα.
Απλά συμπληρώνω σε αυτό που γράφεις ειδικά εκεί που αναφέρεις για την παράγωγο. Στην Ελλάδα θα πρέπει απλά όμορφα και αγαπημένα να το δεχτούμε και να πάμε παρακάτω. Οι σπουδές σε βασικές επιστήμες για την ανθρώπινη λογική και επιστήμη, είναι της πλάκας. Δεν εννοώ ότι είναι εύκολες απλά πάσχουν από ακαδημαϊκό σχεδιασμό δηλαδή, απουσία κυβερνητικής πολιτικής για την οικονομική και βιομηχανική σημασία των θετικών επιστημών. Αυτό. Σε λίγους μήνες μπαίνουμε στο 2023 και μια από τα ίδια. Το λυπηρό της ιστορίας που έχω αναφέρει πολλές φορές είναι ότι το Μαθηματικό Πατρών ιδρύθηκε με μεγάλες αξιώσεις την δεκαετία του 1960 και η πρώτη φουρνιά καθηγητών του ήταν εξαίρετοι επιστήμονες που κάποιοι εξ' αυτών έφεραν πρωτοπόροι νέες κατευθύνσεις στην μεταχουντική χώρα μας. Η κατρακύλα άρχισε μετά με την σοσιαλιστικοποίηση της παιδείας και της παραπαιδείας σε βαθμό πλέον όπου τα ιδιωτικά φροντιστήρια να αποτελούν θεσμικό συνομιλητή του εκάστοτε Υπουργού Παιδείας! Μόνο σε κάτι τέτοια εξελισσόμαστε...
Έτσι ακριβώς είναι δυστυχώς.

Οι αλλαγές που απαιτούνται είναι τόσο ριζικές που δεν έχει καν νόημα να τις σκεφτόμαστε. Όλοι αφοσιώνονται σε μια πολύ συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων: στα 18χρονα που δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις για μπουν στο πρώτο έτος σχολών και όλοι οι άλλοι να πάνε να πνιγούν.

Κανένας γονέας δε νοιάζει που το πανεπιστήμιο που θα πάει το βλαστάρι του μπορεί να μην καταλάβει τι-πο-τα ή να μιζεριάσει ή χίλια δυο. Αρκεί να έχει μια ακαδημαϊκή ταυτότητα που να γράφει "Φοιτητής"... ξεφτίλες.

Αυτό που με στεναχωρεί πιο πολύ είναι ότι ρε γαμώτο θα μπορούσαμε να ήμασταν τόσο καλύτερα, δεν ξέρω πώς να το περιγράψω. Το ελληνικό μυαλό έχει μέλλον --μας έφαγαν οι επαναστάσεις ρε πουστη μου. Δεν είναι κακό να βγαίνουν 1.000 μαθηματικοί τον χρόνο, αρκεί να μην περιμένει η κοινωνία να απορροφηθούν μόνο και μόνο χάρη στο πτυχίο.

Η γνώση καθαυτή είναι το ζητούμενο. Δεν χρειάζεται όλοι οι φιλόλογοι να είναι καθηγητές. Γιατί να μην πάει κάποιος να το σπουδάσει που απλά καραγουστάρει τη λατινική φιλολογία; Γιατί όλα πρέπει να μεταφράζονται σε μια "καλή" δουλειά; (όπου το καλή για τα ελληνικά δεδομένα είναι αυτή που πληρώνει 762€ το μήνα και σχολάς στις 17:00).

Και το χειρότερο είναι ότι όλο αυτό το βάρος πέφτει στο 18χρονο πιτσιρίκι που πέρασε στη σχολή του λίγο/πολύ μη έχοντας ΙΔΕΑ τι πάει να σπουδάσει (δικαιολογημένα) και τρώει ένα παλούκι το πρώτο εξάμηνο που πολλούς τους στέλνει κυριολεκτικά στην κατάθλιψη.

Νέκρα ρε γαμωτο. Νέκρα. Και το χειρότερο είναι ότι όλα αυτά τα λέω εκ πείρας. Μακάρι να τα έβλεπα καλύτερα. Χίλιες φορές να περνούσα παιδαγωγών να έπλαθα πλαστελίνες να έπαιρνα πτυχίο στα 4 χρόνια και αν ήθελα κάτι παραπάνω να έδινα κατατακτήριες. Νέκρα.
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα περισσότερα μαθήματα απευθύνονται σε άτομα που σκοπεύουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό επίπεδο, δεν είναι ακριβώς ένα πακέτο μαθημάτων για να θριαμβεύσεις αύριο στην αγορά. Η ενασχόληση με την σχολή, όσο κοπιαστική κι αν είναι κι αν σε φέρνει στα όριά σου, είναι η διαδικασία για να γίνεις επιστήμονας. Προφανώς, βέβαια, δεν ενδιαφέρονται οι πάντες που φτάνουν στο κατώφλι της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να γίνουν επιστήμονες.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Τα περισσότερα μαθήματα απευθύνονται σε άτομα που σκοπεύουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό επίπεδο, δεν είναι ακριβώς ένα πακέτο μαθημάτων για να θριαμβεύσεις αύριο στην αγορά. Η ενασχόληση με την σχολή, όσο κοπιαστική κι αν είναι κι αν σε φέρνει στα όριά σου, είναι η διαδικασία για να γίνεις επιστήμονας. Προφανώς, βέβαια, δεν ενδιαφέρονται οι πάντες που φτάνουν στο κατώφλι της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να γίνουν επιστήμονες.

Nαι αλλά σε καμία οικονομία και κοινωνία δεν γίνονται όλοι επιστήμονες (κάτοχοι διδακτορικών τίτλων). Δεν είναι λογικό οι σπουδές να προσανατολίζουν μόνο την ακαδημαϊκή σταδιοδρομία.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,817 μηνύματα.
Τα περισσότερα μαθήματα απευθύνονται σε άτομα που σκοπεύουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό επίπεδο, δεν είναι ακριβώς ένα πακέτο μαθημάτων για να θριαμβεύσεις αύριο στην αγορά. Η ενασχόληση με την σχολή, όσο κοπιαστική κι αν είναι κι αν σε φέρνει στα όριά σου, είναι η διαδικασία για να γίνεις επιστήμονας. Προφανώς, βέβαια, δεν ενδιαφέρονται οι πάντες που φτάνουν στο κατώφλι της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να γίνουν επιστήμονες.
Μακάρι αυτό που λες να ίσχυε.

Η Ελλάδα έχει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα μη-μετατροπής (αγγλιστί είναι non-conversionality) προπτυχιακών σε μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές.

Ενδεικτικά σού αναφέρω ότι για το δικό μου τμήμα (Μαθ. Ιωαννίνων) σε βάθος χρόνου 5ετίας, από τα 500 άτομα τα 7 γίνονται κάτοχοι master και (στατιστικά) 0.77 (!!!) γίνονται διδάκτορες.

Το ότι το πανεπιστήμιο είναι χώρος προετοιμασίας για τους μεταπτυχιακούς κλπ. ίσως να ισχύει ίσως και όχι. Τα αποτελέσματα δεν λένε αυτό πάντως. Μόνο το ΑΠΘ και το ΕΚΠΑ (προφανώς λόγω κύρους) έχουν "καλό" ερευνητικό πληθυσμό, και αυτό σε τομείς αιχμής (ιατρική και μηχανική έρευνα για παράδειγμα). Σε όλα τα άλλα πανεπιστήμια οι φοιτητές παίρνουν πτυχίο και παρατάνε την επιστήμη εντελώς.

Ερώτημα δικό μου: φταίνε οι φοιτητές για αυτό;
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όταν έγραφα για ενασχόληση με τα μαθήματα δεν είχα ακριβώς στο μυαλό μου το κυνήγι του μαγικού 5 κακήν κακώς. Κατά τα άλλα δε διαφωνώ σε κάτι.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,549 μηνύματα.
Τα μόνα πανεπιστήμια που έχουν κύρος στην Ελλάδα είναι (σε φθίνουσα σειρά)
ΕΚΠΑ
ΑΠΘ
Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Γιάννενα οριακά (γιατί από εκεί βγήκε ο Ιωαννίδης, χωρίς αυτόν δεν θα ήξερε το εξωτερικό αν τα Γιάννενα είναι ελληνικά ή αλβανικά)
Το κύρος εξαρτάται ξεκάθαρα από τους καθηγητές-τη ποιότητα σπουδών που παρέχει το τμήμα-το αντικείμενο(αυτό είναι λίγο σχετικό) και το όλο κομμάτι με τους συμφοιτητές.
Τι εννοώ με το κομμάτι συμφοιτητές: Κακά τα ψέμματα αν βρεθείς σε ένα τμήμα όπου υπάρχει όρεξη από τους υπόλοιπους φοιτητές να κάνουν δουλίτσα και να ασχοληθούν με το αντικέιμενο σπουδών,θα σε πάει αρκετά μπροστά και θα σε κινητοποιήσει πολύ!
Τώρα αν οι υπόλοιποι έρχονται για χαβαλέ,δεν είναι θετικό στοιχείο πρωτιστως για σένα καθώς δεν θα σε πάει μπροστά και ίσως σε αφήσει και πίσω στο κομμάτι της ασχολίας με τη σχολή...και της τριβής μαζί της(πχ μπορεί να βαριέσαι να πας για μάθημα και αυτό να είναι πιο συνηθισμένο από το κανονικό...)
Τα περισσότερα μαθήματα απευθύνονται σε άτομα που σκοπεύουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό επίπεδο, δεν είναι ακριβώς ένα πακέτο μαθημάτων για να θριαμβεύσεις αύριο στην αγορά.
Ελάχιστες σπουδές προσφέρουν ΑΜΕΣΗ σύνδεση με την αγορά εργασίας και ισχυεί αυτό που λες σε τεράστιο βαθμό
Για παράδειγμα στο οικονομικό,μαθήματα όπως μαθηματική οικονομική-χωρική οικονομετρία κλπ δεν ξέρω κατα πόσο μπορούν να εφαρμοστούν στη αγορά εργασίας...

*Αν γνωρίζει κάποιος τι δουλειά μπορεί να κάνει κάποιος με PhD ή Master στην οικονομετρία ή τη μαθηματική οικονομική ή τις ποσοτικές μεθόδους ας απαντήσει!

και τρώει ένα παλούκι το πρώτο εξάμηνο που πολλούς τους στέλνει κυριολεκτικά στην κατάθλιψη.
Στο 1ο εξάμηνο σε Φυσικομαθηματική σχολή-Πολυτεχνείο-Οικονομικό ή Στατιστικό πρέπει να μπεις ΠΟΛΥ δυνατά.
Αν χάσεις κομμάτια της ύλης ή αφήσεις κενά μετά Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ω-Σ-Ε-Σ
Εμάς το όσοι χρωστάνε μαθηματικά ή στατιστική από το 1ο-2ο εξάμηνο τα κουβαλάνε σε όλο τα έτη + ότι αυτά τα μαθήματα αποτελούν τη βάση για τόσα άλλα...Οικονομετρία-Μικρο 1-2-Ποσοτικές κλπ
Και τα κενά αυξάνονται και αυξάνονται και αυξάνονται και έπειτα χάνεις τη μπάλα!
Όταν έγραφα για ενασχόληση με τα μαθήματα δεν είχα ακριβώς στο μυαλό μου το κυνήγι του μαγικού 5 κακήν κακώς.
Η χειρότερη νοοτροπία που μαστίζει τους έλληνες φοιτητές...
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Ολα αυτα που λετε με εκαναν να θελω να τελειωσω την εργασια μου και ας ξεπατωθηκα 2μιση ωρες σημερα ωστε να μου μενει το πολυ 1 ωρα δουλεια. Θενξ συμφορουμιτες
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Ολα αυτα που λετε με εκαναν να θελω να τελειωσω την εργασια μου και ας ξεπατωθηκα 2μιση ωρες σημερα ωστε να μου μενει το πολυ 1 ωρα δουλεια. Θενξ συμφορουμιτες
Update , εγραψα ολη την εργαστηριακη αναφορα 💀💀💀💀💀 θενξ για το μπουστ
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top