Φοιτητική αδιαφορία... χαμηλό επίπεδο φοιτητών

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,549 μηνύματα.
Καλησπέρα ανοίγω αυτό το θέμα γιατί πραγματικά έχω απορία γιατί κάποιοι "σπουδάζουν"... με αφορμή τη δημοσιεύση της @Ioanna98 που μιλούσε για τη κακή ποιότητα σπουδών που είχε...

Το επίπεδο των συμφοιτητών μου κατά 95% είναι πραγματικά θλιβερό και μιλάμε για μια σχολή με 12.700-13.000(πόσο μάλλον στα 8500).Δεν ξέρουν όχι μαθηματικά,ούτε καν να συντάξουν μια πρόταση στα ελληνικά σωστά(μας έλεγε καθηγητής αμιγώς θεωρητικού μαθήματος πως διαβάζει γραπτά που απλά δεν καταλαβαίνει καν τι γράφουν μερικοί...) . Τους περισσότερους δεν τους ενδιαφέρει καν η σχολή και έχουν βρεθεί κατα τύχη εκεί,άσε που και σε μας κάποιοι είναι αρκετά αυθάδεις(του στύλ "και ποιός είναι αυτός-για καθηγητή που θα μας πει να κάνουμε εργασία...να την κάνει αυτός..).Όλο αυτό δεν παρακινεί (σχεδόν) κανέναν καθηγητή να ασχοληθεί σοβαρά με το τμήμα,με τους φοιτητές και γενικά να κάνει σοβαρό μάθημα(εξάλλου το περισσότερο μάθημα το "τρώμε" σε παρατηρήσεις,στο να βγάζει άτομα εκτός αίθουσας και γενικά να υπάρχει μια διαρκής ένταση..)
Άσε που άμα δείχνεις ενδιαφέρον μετά από τους υπόλοιπους συμφοιτητές είσαι στη "μπούκα" λέγοντας σε φυτό,σπασίκλα κλπ

Γενικά υπάρχει μια διαρκείς αδιαφορία προς τα μαθήματα,πραγματικά στο όριο της ξεφτίλας και όλο αυτό με και γενικά μπορεί να πάρει κάποιον από κάτω και να μην δει τη σχολή σοβαρά και να τη παρατήσει παρότι ξεκίνησε με φιλοδοξίες και όνειρα...
Κανέναν δεν ενδιαφέρει πραγματικά κανέναν μάθημα είτε αυτό λέγεται μαθηματικά είτε στατιστική είτε λογιστική είτε και γω δεν ξέρω τι άλλο...όλοι ενδιαφέρονται να περάσουν τη λεγόμενη "φοιτητική ζωή" στα άκρα και κανένας δεν παίρνει στα σοβαρά το τμήμα και τις πόρτες που ανοίγει (δίνονται απαλλάγες εξετάσεων για πιστοποιήσεις ACCA και επρόκειτο και CFA σε μας και ελάχιστοι νοιάζονται γι αυτό)...οι πλειονότητα έχει τη σχολή σαν 2η-3η ή και 4η προτεραιότητα στη ζωή του...
Μάλιστα υπάρχουν άτομα που λένε πως "θα δωροδοκίσουν" καθηγητές με σκοπό να περαστούν κάποια μαθήματα,το οποίο είναι γελοίο και ταυτόχρονα θλιβερό...
Υπάρχουν πραγματικά πολλοί αξιόλογοι καθηγητές τουλάχιστον στο δικό μου τμήμα και αντιμετωπίζονται σαν σκουπίδια και σαν ένα τίποτα...

Και ρωτάω απο που (;) πηγάζει αυτή η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ γιατί έτσι πραγματικά ξεφτιλίζουν το τμήμα και τη ποιότητα σπουδών που παρέχεται...και μιλάω γενικά γιατί βλέπω πως στα χαμηλόβαθμα επικρατεί ένα χάος στα αμφιθέατρα και όχι μόνο...παρότι τα κάποια προγράμματα σπουδών είναι ενδιαφέροντα και απαιτητιτικά...
Πρέπει να σταματήσει αυτό και ελπίζω να σταματήσει γιατί σε λίγο θα δημιουργηθούν τμήματα και σχολές ταχυτήτων όπως στην Αμερική Πχ Άλλο ο δικηγόρος από το Harvard άλλο ο δικηγόρος από το San Diego (τυχαίο παράδειγμα)
-παίρνω τροφή για σκέψη από το σχόλιο του @Samael που μίλησε για το ΤΕΙ Χαλκίδας...


@Volkswagen Fan ως μεγαλύτερος και πιο έμπειρος θα ήθελα αν μπορείς να μας πεις ένα "όμορφο" περιστατικό από τους "υπέροχους" συμφοιτητές μας...😅😑
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Καλημέρα αρχικά.

Σπουδάζω στο ίδιο τμήμα με τον @GeorgePap2003 μόνο που εγώ είμαι 4ο έτος πλέον ενώ ο Γιώργος τώρα μπαίνω στο 2ο, έχουμε δηλαδή 2 χρόνια διαφορά. Θα μιλήσω για το τμήμα μας που είναι ένα τμήμα οικονομικων με βάση 12.700 αν θυμάμαι καλά, δηλαδή ένα τμήμα μέσης βαθμολογίας όπως και η πλειοψηφια των οικονομικων τμημάτων. Βέβαια να πω ότι δεν ήταν πάντα έτσι, το τμήμα μας μέχρι το 2012 είχε βάση 15.700 μόρια ενώ είχε φτάσει και τα 16.500 το 2000-2005. Εγώ προσωπικά όταν είχα περάσει (2019) είχα βγάλει πολύ παραπάνω μόρια σε σχέση με τη βάση εισαγωγής αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Έχω περάσει όντως 3 ολόκληρα χρόνια σαν φοιτητής και όντως βλέπω μια αδιάφορα από το 90-95% των φοιτητών. Αρχικά δεν τους ενδιαφέρει καν το αντικείμενο και αυτό το καταλαβαίνεις επειδή δεν ξέρουν βασικές έννοιες, κάνουν χαβαλέ στο μάθημα , έχουν ένα θράσος ενώ μια μερίδα από αυτούς τους απασχολεί να είναι στις φοιτητικές παρατάξεις με αποτέλεσμα να είναι 25 ετών και να χρωστάνε μαθήματα του Α εξαμήνου. Το τμήμα που είμαι εγώ έχει ποσοστό αποφοίτησής 47%, δηλαδή μόλις 4,7 στους 10 παίρνουν πτυχίο. Το ποσοστό αυτό είναι τραγικό αν αναλογιστουμε ότι κάθε έτος έχει 200-210 φοιτητές και το κράτος ξοδεύει χρήματα μόνο και μόνο για να φοιτούν άτομα χωρίς κανένα στόχο για το μέλλον. Προσωπικά δεν έχω βρει ούτε ένα παιδί από το τμήμα μου με το οποίο μπορώ να κάνω συζήτηση για θέματα οικονομίας, δεν μπορώ να κάνω καθώς δεν ξέρουν οικονομία και δεν ξέρουν βασικά πράγματα. Δεν είναι παιδιά που έχουν αγάπη και πάθος για το αντικείμενο το οποίο σπουδάζουν δυστυχώς.

Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Ίσως φταίει ότι πολλά άτομα σπουδάζουν κάτι χωρίς να το θέλουν, ίσως φταίει η κακή οικονομική κατάσταση της χώρας που δεν αφήνει τους νέους να κάνουν όνειρα, ίσως φταίνε οι κακές υποδομές των ελληνικών πανεπιστημίου. Τέλος μπορεί να φταίει η ελληνική κουλτούρα η οποία χαρακτηρίζεται από έλλειψη επαγγελματισμου, παιδείας και σεβασμού. Επίσης , ένας λόγος που οι φοιτητές των οικονομικών τμημάτων δεν τα βγάζουν πέρα είναι επειδή μπήκαν με χαμηλούς βαθμούς σε τμήματα όπου το πρόγραμμα σπουδών είναι το ίδιο εδώ και 20 χρόνια το οποίο απευθυνόταν σε παιδιά με υψηλότερες βαθμολογίες. Για παράδειγμα το τμήμα το δικό μου έχει βάση 12.700 (το 2019 που μπήκα εγώ είχε 12.100) με αποτέλεσμα να μπουν σχεδόν όλοι με βαθμούς 12 και 13 όταν πριν 10 και 15 χρόνια που η βάση ήταν 15.700 να μπαίνουν παιδιά με υψηλούς βαθμούς. Με αλλά λόγια το πρόγραμμα σπουδών είναι δύσκολο όμως οι νέοι φοιτητές μέτριοι προς κακοί με Αποτελέσμα να μην μπορούν να τα βγάλουν εις πέρας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 749 μηνύματα.
Πρέπει να σταματήσει αυτό και ελπίζω να σταματήσει γιατί σε λίγο θα δημιουργηθούν τμήματα και σχολές ταχυτήτων όπως στην Αμερική Πχ Άλλο ο δικηγόρος από το Harvard άλλο ο δικηγόρος από το San Diego (τυχαίο παράδειγμα)
Ήδη υπάρχουν τμήματα δυο ταχυτήτων εδώ και παρά πολλά χρόνια. Αλλιώς δε θα υπήρχε τόσο μεγάλη διαφορά μορίων σε αντίθετη περίπτωση
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 820 μηνύματα.
Ρε μάγκες οι φοιτητές αδιαφορούν και γιατί απογοητεύονται.

Μπαίνουν στην τριτοβάθμια εξεταζόμενοι σε ένα άθλιο σύστημα όπου η επίδοσή τους σε ένα συγκεκριμένο 12ωρο μπορεί να κρίνει αν θα σπουδάσουν αυτό που θέλουν ή κάτι τελείως άσχετο με αυτό. Κάποιοι τα καταφέρνουν, άλλοι όχι και την 1η μέρα της σχολής βλέπουνε έναν 50άρη που βαριέται την ζωή του, να μονολογεί και να σου δείχνει και ο ίδιος ότι κάνει αγγαρεία.

Μετά βλέπουνε το πρόγραμμα σπουδών ξεκάθαρα να είναι μιας άλλης εποχής, φάση 2+ δεκαετιών πίσω και η αξιολόγησή τους να είναι 100% από την τελική εξέταση όπου όσο πιο αδύναμος είσαι στο να παπαγαλίζεις και να ξερνάς μεθοδολογίες και θεωρίες τόσο πιο μακρυά από το 10 θα καταλήξεις. Μετά έχεις καθηγητές να σου υποσχόνται ότι οι τάδε σελίδες είναι εκτός ύλης και την ημέρα της τελικής εξέτασης βλέπεις τις σελίδες αυτές να πιάνουν χ% της αξιολόγησής σου.

Επιπλέον, Καθηγητές να μη σου δίνουν καν υλικό για να διαβάζεις και να πρέπει να τρέχεις στις διαλέξεις 9 το πρωί να κάνεις τον γραμματέα (άσχετα αν έχεις την ικανότητα/δυνατότητα να το κάνεις) και η αιτιολόγηση για αυτή την διδακτική του μέθοδου να είναι επί λέξη "Εεε δεν θα σας έχουμε εδώ για να κάθεστε"

Μετά έχουμε τις 12+ ώρες εργασίας την ημέρα, τον χαμηλό πρώτο μισθό, τις πενιχρές κρατικές δαπάνες για την τριτοβάθμια, τα δίδακτρα στα μεταπτυχιακά, τις επερχόμενες διαγραφές φοιτητών, αλλά, δεν θα παραπονεθώ και για αυτά, είναι και περασμένη η ώρα. Ας κατηγορήσουμε απλά τους φοιτητές που αδιαφορούν
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Νομιζω η απαξιωση μιας σχολης δεν εχει να κανει τοσο με τα μορια διοτι μπορει να εχει ελαχιστα μορια πχ 10.000 αλλα ο πρωτος αν δειτε στα χαρτια να εχει περασει με 15.000 μορια.
Μια σχολη μπορει να εχει 8.000 μορια και περυσι να ειχε 13.000 μορια (ισχυει σε μερικες σχολες, μαρεσει να κοιταζω βαθμολογιες και στατιστικα).
Αρα μια σχολη δεν γινεται την μια χρονια να ειναι καλη και την αλλη οχι, δεν νομιζω οτι τα μορια καθοριζουν την ποιοτητα των σπουδων.
Θεωρω το προβλημα ειναι στην νοοτροπια ορισμενων φοιτητων οτι πρεπει να κανουν την φοιτητικη ζωη
Θεωρω οτι το προβλημα ειναι στα κοινωνικα στερεοτυπα οτι ααα το παιδι περασε νομικη, ιατρικη και ολα τα γνωστα αντικειμενα που υποτιθεται δινουν κυρος.
Θεωρω οτι το προβλημα ειναι στο οτι στο μηχανογραφικο αντι να βαλουμε αυτο που μας αρεσει βαζουμε αυτο που πιανει ακριβως τα μορια που βγαλαμε.
Υπαρχουν πολυ καλα τμηματα που εχουν χαμηλες βασεις και υπαρχουν και τμηματα με υψηλες βασεις που δεν εχουν πλεον επαγγελματικη αποκατασταση αλλα συνεχιζουμε να τα δηλωνουμε επειδη υπάρχει κυρος.
Ειναι η αποψη μου παιδια, αν θεωρειτε οτι ειμαι λαθος το σεβομαι και εννοειται το δεχομαι.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,452 μηνύματα.
Καλησπέρα ανοίγω αυτό το θέμα γιατί πραγματικά έχω απορία γιατί κάποιοι "σπουδάζουν"... με αφορμή τη δημοσιεύση της @Ioanna98 που μιλούσε για τη κακή ποιότητα σπουδών που είχε...

Το επίπεδο των συμφοιτητών μου κατά 95% είναι πραγματικά θλιβερό και μιλάμε για μια σχολή με 12.700-13.000(πόσο μάλλον στα 8500).Δεν ξέρουν όχι μαθηματικά,ούτε καν να συντάξουν μια πρόταση στα ελληνικά σωστά(μας έλεγε καθηγητής αμιγώς θεωρητικού μαθήματος πως διαβάζει γραπτά που απλά δεν καταλαβαίνει καν τι γράφουν μερικοί...) . Τους περισσότερους δεν τους ενδιαφέρει καν η σχολή και έχουν βρεθεί κατα τύχη εκεί,άσε που και σε μας κάποιοι είναι αρκετά αυθάδεις(του στύλ "και ποιός είναι αυτός-για καθηγητή που θα μας πει να κάνουμε εργασία...να την κάνει αυτός..).Όλο αυτό δεν παρακινεί (σχεδόν) κανέναν καθηγητή να ασχοληθεί σοβαρά με το τμήμα,με τους φοιτητές και γενικά να κάνει σοβαρό μάθημα(εξάλλου το περισσότερο μάθημα το "τρώμε" σε παρατηρήσεις,στο να βγάζει άτομα εκτός αίθουσας και γενικά να υπάρχει μια διαρκής ένταση..)
Άσε που άμα δείχνεις ενδιαφέρον μετά από τους υπόλοιπους συμφοιτητές είσαι στη "μπούκα" λέγοντας σε φυτό,σπασίκλα κλπ

Γενικά υπάρχει μια διαρκείς αδιαφορία προς τα μαθήματα,πραγματικά στο όριο της ξεφτίλας και όλο αυτό με και γενικά μπορεί να πάρει κάποιον από κάτω και να μην δει τη σχολή σοβαρά και να τη παρατήσει παρότι ξεκίνησε με φιλοδοξίες και όνειρα...
Κανέναν δεν ενδιαφέρει πραγματικά κανέναν μάθημα είτε αυτό λέγεται μαθηματικά είτε στατιστική είτε λογιστική είτε και γω δεν ξέρω τι άλλο...όλοι ενδιαφέρονται να περάσουν τη λεγόμενη "φοιτητική ζωή" στα άκρα και κανένας δεν παίρνει στα σοβαρά το τμήμα και τις πόρτες που ανοίγει (δίνονται απαλλάγες εξετάσεων για πιστοποιήσεις ACCA και επρόκειτο και CFA σε μας και ελάχιστοι νοιάζονται γι αυτό)...οι πλειονότητα έχει τη σχολή σαν 2η-3η ή και 4η προτεραιότητα στη ζωή του...
Μάλιστα υπάρχουν άτομα που λένε πως "θα δωροδοκίσουν" καθηγητές με σκοπό να περαστούν κάποια μαθήματα,το οποίο είναι γελοίο και ταυτόχρονα θλιβερό...
Υπάρχουν πραγματικά πολλοί αξιόλογοι καθηγητές τουλάχιστον στο δικό μου τμήμα και αντιμετωπίζονται σαν σκουπίδια και σαν ένα τίποτα...

Και ρωτάω απο που (;) πηγάζει αυτή η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ γιατί έτσι πραγματικά ξεφτιλίζουν το τμήμα και τη ποιότητα σπουδών που παρέχεται...και μιλάω γενικά γιατί βλέπω πως στα χαμηλόβαθμα επικρατεί ένα χάος στα αμφιθέατρα και όχι μόνο...παρότι τα κάποια προγράμματα σπουδών είναι ενδιαφέροντα και απαιτητιτικά...
Πρέπει να σταματήσει αυτό και ελπίζω να σταματήσει γιατί σε λίγο θα δημιουργηθούν τμήματα και σχολές ταχυτήτων όπως στην Αμερική Πχ Άλλο ο δικηγόρος από το Harvard άλλο ο δικηγόρος από το San Diego (τυχαίο παράδειγμα)
-παίρνω τροφή για σκέψη από το σχόλιο του @Samael που μίλησε για το ΤΕΙ Χαλκίδας...


@Volkswagen Fan ως μεγαλύτερος και πιο έμπειρος θα ήθελα αν μπορείς να μας πεις ένα "όμορφο" περιστατικό από τους "υπέροχους" συμφοιτητές μας...😅😑
Φιλε μου συνονοματε εγω πλεον μπαινω στο τριτο ετος της φοιτησης μου (πως περασε ετσι ο καιρος) σε πολυτεχνικη σχολη 5ετης φοιτησης με βαση φετος γυρω στα 14.000 μορια οπου παλια και αυτη κυμαινοταν γυρω στα 15κ .Για αρχη να πω οτι ο φοιτητης τουριστας στη σχολημου αποτελει ενα 60-70% και οχι το 90% που ειναι στη δικια σου σχολη.Απο αυτους ενα μεγαλο ποσοστο δουλευει(στη σχολη μου πιστεψε με δουλεια και πτυχιο ΔΕΝ πανε μαζι) και ενα αλλο ζει αυτο που λεμε τη φοιτητικη ζωη.ΑΛΛΑ αν σε παμπολα μαθηματα τα ποσοστα επιτυχιας στις εξεταστικες ειναι γυρω στο 10 με 20%,οπου για να μπορεις να δωσεις πρεπει ειτε να παρσαδωσεις εργασιες σε μικρα deadlines ειτε να παρακολουθεις εργαστηριο και να κανεις και εργασιες ε τοτε ο φοιτητης οπως ειπε και ο φιλος απο πανω ξενερωνει και χανει την καυλα του για το αντικειμενο σπουδων.Αποτελεσμα ειναι να κυνηγαει το 5 για να παρει το κωλοχαρτο και να φυγει.Ενδεικτικο να πω οτι απο τα 160-170 ατομα που μπαινουν καθε χρονο ,στις ορκομοσιες βρισκονται 40-50 φοιτητες με μεσο ορο φοιτησης τα 7.5 ετη!Ε λοιπον οχι ,αλλα με τετοια ποσοστα και μεσο ορο φοιτησης σιγουρα δεν φταιει μονο ο φοιτητης.Και μεταξυ μας αν σε ενα μαθημα εχεις κοπει 4-5 φορες στην εξεταστικη και εχεις δωσει 3-4 διαφορετικες εργασιες καθε φορα για να μπορεις να εξεταστεις, ε την 5 φορα θα πληρωσεις σε ενα φροντηστηριο για να στην κανουν.Δεν το βρισκω καθολου παραλογο.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
Φιλε μου συνονοματε εγω πλεον μπαινω στο τριτο ετος της φοιτησης μου (πως περασε ετσι ο καιρος) σε πολυτεχνικη σχολη 5ετης φοιτησης με βαση φετος γυρω στα 14.000 μορια οπου παλια και αυτη κυμαινοταν γυρω στα 15κ .Για αρχη να πω οτι ο φοιτητης τουριστας στη σχολημου αποτελει ενα 60-70% και οχι το 90% που ειναι στη δικια σου σχολη.Απο αυτους ενα μεγαλο ποσοστο δουλευει(στη σχολη μου πιστεψε με δουλεια και πτυχιο ΔΕΝ πανε μαζι) και ενα αλλο ζει αυτο που λεμε τη φοιτητικη ζωη.ΑΛΛΑ αν σε παμπολα μαθηματα τα ποσοστα επιτυχιας στις εξεταστικες ειναι γυρω στο 10 με 20%,οπου για να μπορεις να δωσεις πρεπει ειτε να παρσαδωσεις εργασιες σε μικρα deadlines ειτε να παρακολουθεις εργαστηριο και να κανεις και εργασιες ε τοτε ο φοιτητης οπως ειπε και ο φιλος απο πανω ξενερωνει και χανει την καυλα του για το αντικειμενο σπουδων.Αποτελεσμα ειναι να κυνηγαει το 5 για να παρει το κωλοχαρτο και να φυγει.Ενδεικτικο να πω οτι απο τα 160-170 ατομα που μπαινουν καθε χρονο ,στις ορκομοσιες βρισκονται 40-50 φοιτητες με μεσο ορο φοιτησης τα 7.5 ετη!Ε λοιπον οχι ,αλλα με τετοια ποσοστα και μεσο ορο φοιτησης σιγουρα δεν φταιει μονο ο φοιτητης.Και μεταξυ μας αν σε ενα μαθημα εχεις κοπει 4-5 φορες στην εξεταστικη και εχεις δωσει 3-4 διαφορετικες εργασιες καθε φορα για να μπορεις να εξεταστεις, ε την 5 φορα θα πληρωσεις σε ενα φροντηστηριο για να στην κανουν.Δεν το βρισκω καθολου παραλογο.
Τι εννοείτε φοιτητές τουρίστες; Ούτε εγώ πατάω ποτέ στην σχολή αλλά γράφω σε όλα 10αρια
 

Ioanna98

Νεοφερμένος

Η Ioanna98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Πρόκειται για μια σειρά λόγων - νοοτροπιών.
Ασφαλώς υπάρχουν αυτοί που αν τους δινόταν το κίνητρο θα ασχολούνταν παραπάνω. Για παράδειγμα εγώ στην σχολή που μπήκα (άσχετα που ήταν μια επιλογή στην τύχη στο μηχανογραφικό) αν έβλεπα συμφοιτητές με κάποιο επίπεδο ευγένειας και καλοθελησμού και καθηγητές που συμπεριφέρονταν επαγγελματικά που θα θεωρούσαν την γνώση σαν κάτι πολύτιμο που έχουν να μεταλαμπαδεύσουν στην επόμενη γενιά, τότε μπορεί να έπαιρνα και εγώ την σχολή στα σοβαρά. Δεν φταίνε τα παιδιά που παίρνανε σε σχολές που είναι η τελευταία επιλογή τους, διότι σπάνια ένας μαθητής που τελειώνει το λύκειο ξέρει τι ζητάει από την ζωή του, φταίνε άλλοι λόγοι που θα τους αναλύσω παρακάτω. Το πρόβλημα είναι τα μοσχαράκια, δηλαδή αυτά που κάνουν φασαρία μες το μάθημα και αυτοί που επί των πλείστων μπαίνουν στις φοιτητικές παρατάξεις με το πρόσχημα της δήθεν διακίνησης ιδεών. Για να μην παρεξηγηθώ, είμαι υπέρ της διακίνησης ιδεών αλλά είμαι κατά στο να χρησιμοποιείται σαν δικαιολογία για όλο αυτό το μπαχαλο που γίνεται. Είναι άνθρωποι που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι είναι ενήλικες, δεν τους υποχρέωσε κάνεις να είναι εκεί που είναι και μπορούν να φύγουν ήρεμα και αθόρυβα. ΤΑ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ενδιαφέρονται μόνο για να πίνουν καφέ 2-3 το μεσημέρι που ξυπνούν, να πάνε σε έξαλλα πάρτι με τα λεφτά του μπαμπά που νομίζει ότι "σπουδάζουν" και να πιάσουν κανένα γκομενάκι. Αυτούς δεν τους θέλουμε.
Παρακάτω.
Πάμε στους κοινωνικούς λόγους που γίνεται όλο αυτό.
Η κατάσταση καταρχάς των ελληνικών δημοσίων πανεπιστημίων. Ειδικά στα αστικά κέντρα, γιαπί κτίρια που αν τα δει ξένος θα τα νομίζει για πρώην φυλακές. Πρώτα από όλα αυτό που βλέπεις την στιγμή που πατάς το πόδι σου πρώτη φορά δεν σε εμπνέει να σπουδάσεις.
Δεύτερον, αντιεπαγγελματισμός σε μεγάλη μερίδα καθηγητών. Ναι υπάρχουν κάποιοι θεούληδες, αλλά υπάρχουν και αυτοί που υπακούουν στο κλισέ του δημοσίου υπαλλήλου που αφού έχει την θέση του χέστηκε για σένα. Είχα έναν που μύριζε κρασί όταν ερχόταν και κάπνιζε πάνω από τα κεφάλια μας, εκτός από το γεγονός ότι έκανε κακό μάθημα. Και αυτόν οι γονείς μου τον πληρώνουν, οι φορολογούμενοι. Επίσης, οποίος έχει δικό του άνθρωπο μέσα στο πανεπιστήμιο ξέρει για τα γλειψίματα και τα πισώπλατα μαχαιρώματα που κάνουν μεταξύ τους οι καθηγητές για τις θέσεις. Είχα έναν γλίτσα ωρομίσθιο ο οποίος σε μας τους φοιτητές μιλούσε όπως να ναι και όταν έβλεπε καθηγητή άλλαζε τελείως όψη. Όταν βλέπεις αυτόν τον άνθρωπο, πως να δείξεις σεβασμό σε ότι έχει να σου διδάξει;
Τρίτον, η γνωστή σε όλους μας εμπορευματοποίηση της τριτοβάθμιας από τους πολιτικούς για ψηφοθυρικούς λόγους. Το γνωστό ρητό "κάθε χωριό και ένα πανεπιστήμιο/ΤΕΙ". Πραγματικά, θα ήταν καλύτερο με την ίδια χρηματοδότηση να υπήρχαν τα μισά εκπαιδευτικά ιδρύματα, αλλά να ήταν άριστα εξοπλισμένα και με καταρτισμένους ανθρώπους (και όχι βύσματα).
Τέλος, αυτόν που πιστεύω πως είναι και ο σημαντικότερος λόγος, η ελληνική νοοτροπία. Όλοι πρέπει να γίνουν επιστήμονες. Ο Έλληνας γονιός που νιώθει μειονεκτικά αν το παιδί του γείτονα πάει να σπουδάσει και το δικό του δεν πάει στο πανεπιστήμιο. Που δεν ασχολείται καθόλου αν το παιδί του διαβάζει, μέχρι το λύκειο που ξαφνικά του λέει τώρα πρέπει να πας να σπουδάσεις. Και κάπως έτσι, εγώ, εσύ και ο άλλος που θέλει να μάθει και πάει συνειδητά σε μια σχολή, έχει το μοσχαράκι του Χ γονέα, το οποίο το έστειλε για να αισθανθεί ότι έκανε την δουλειά του σωστά σαν γονέας.
Εκτός από αυτό, το κοινωνικό στερεότυπο ότι πρέπει στα 18 σου να πας να σπουδάσεις κάτι οπωσδήποτε, σε αυτήν την τόσο ώριμη ηλικία (ironically το λέω προφανώς).

Για αυτό έχω διαμορφώσει την άποψη, ότι καλύτερα όταν κάποιος βγαίνει από το λύκειο και δεν ξέρει τι θέλει να κάνει, καλύτερα να πάει να δουλέψει, να αρχίσει να έχει ευθύνες σαν ενήλικας. Να κάνει σεμινάρια από εδώ και από εκεί να δει αν κάτι τον ελκύει, και να πάει να σπουδάσει συνειδητά κάτι σε μια πιο ώριμη ηλικία. Θα ήταν όλα καλύτερα.
Λίγοι είναι εκείνοι που ξέρουν τι θέλουν στα 18 τους, οι περισσότεροι απλά ακούμε έναν τίτλο.
Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού αυτό γίνεται και είναι διαδεδομένο. Στην Σουηδία για παράδειγμα, είναι σύνηθες φαινόμενο να σπουδάζουν μεγάλοι.
Συγνώμη αν σας κούρασα με το μεγάλο κείμενο, αλλά πιστεύω πως είναι καλύτερο ένας 18χρονος να αρχίσει να νιώθει ευθύνες ενήλικα μετά το λύκειο παρά να παριστάνει τον φοιτητή που τον πληρώνει ο πατέρας του και η μάνα του.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,452 μηνύματα.
Τι εννοείτε φοιτητές τουρίστες; Ούτε εγώ πατάω ποτέ στην σχολή αλλά γράφω σε όλα 10αρια
φοιτητης τουριστας ειναι αυτος που δεν διαβαζει ποτε και παει στη σχολη για καφεδαρα ταβλακι και να χαζεψει κανα αγορι-κοριτσι('η δεν παει ποτε)
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
Εγώ πάντως δεν πατάω στην σχολή... πρώτον γιατί μου είναι πάρα πολύ μακριά και δεν έχω καμία όρεξη να κάνω 2ωρη διαδρομή και δεύτερον γιατί δεν θέλω θεατρολογία, θέλω θέατρο, υποκριτική. Αλλά πάντα διαβάζω, πέρασα που πέρασα ας το αξιοποιήσω. Χρωστάω τρία τέσσερα μαθήματα γιατί δεν πήγα αλλά θα τα δώσω στα εξάμηνα τους
AddText_09-20-12.29.09.jpg
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,452 μηνύματα.
Εγώ πάντως δεν πατάω στην σχολή... πρώτον γιατί μου είναι πάρα πολύ μακριά και δεν έχω καμία όρεξη να κάνω 2ωρη διαδρομή και δεύτερον γιατί δεν θέλω θεατρολογία, θέλω θέατρο, υποκριτική. Αλλά πάντα διαβάζω, πέρασα που πέρασα ας το αξιοποιήσω. Χρωστάω τρία τέσσερα μαθήματα γιατί δεν πήγα αλλά θα τα δώσω στα εξάμηνα τους View attachment 108816
Εγω παω και για να δω κανα ατομο.Μεσα στο σπιτι ωρες ωρες βαραω μπιελα και με πιανουν και καποια ψυχολογικα που εχω.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Με το σύστημα των πανελληνίων οι υποψήφιοι καλούνται να επιλέξουν δεύτερες, τρίτες, τεταρτοπέμπτες επιλογές και άμα δεν περάσουν εκεί που θέλουν εισάγονται σε κάποια σχολή "άκυρη". Αυτό έχει συνήθως ως αποτέλεσμα την ύπαρξη φοιτητών που δεν ενδιαφέρονται για το αντικειμένο και πηγαίνουν μόνο και μόνο λόγω της νοοτροπίας ότι το πανεπιστήμιο είναι φυσική συνέχεια του λυκείου.
(Προφανώς υπάρχουν και οι περιπτώσεις που κάποιος βρίσκει ενδιαφέρον στην σχολή που έτυχε να εισαχθεί αλλά εδώ σχολιάζουμε την αντίθετη περίπτωση).
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
Με το σύστημα των πανελληνίων οι υποψήφιοι καλούνται να επιλέξουν δεύτερες, τρίτες, τεταρτοπέμπτες επιλογές και άμα δεν περάσουν εκεί που θέλουν εισάγονται σε κάποια σχολή "άκυρη". Αυτό έχει συνήθως ως αποτέλεσμα την ύπαρξη φοιτητών που δεν ενδιαφέρονται για το αντικειμένο και πηγαίνουν μόνο και μόνο λόγω της νοοτροπίας ότι το πανεπιστήμιο είναι φυσική συνέχεια του λυκείου.
Βέβαια υπάρχουν και οι περιπτώσεις που κάποιος βρίσκει ενδιαφέρον στην σχολή που έτυχε να εισαχθεί αλλά αυτές οι περιπτώσεις νομίζω δεν είναι η πλειοψηφία.
Υπάρχουν και οι περιπτώσεις (σαν εμένα) που λάτρευαν την σχολή αλλά ξενέρωσαν υπερβολικά με τον τρόπο διδασκαλίας μερικών καθηγητών. Που τους τρώμε στα μούτρα και τα τέσσερα χρόνια
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Φιλε μου συνονοματε εγω πλεον μπαινω στο τριτο ετος της φοιτησης μου (πως περασε ετσι ο καιρος) σε πολυτεχνικη σχολη 5ετης φοιτησης με βαση φετος γυρω στα 14.000 μορια οπου παλια και αυτη κυμαινοταν γυρω στα 15κ .Για αρχη να πω οτι ο φοιτητης τουριστας στη σχολημου αποτελει ενα 60-70% και οχι το 90% που ειναι στη δικια σου σχολη.Απο αυτους ενα μεγαλο ποσοστο δουλευει(στη σχολη μου πιστεψε με δουλεια και πτυχιο ΔΕΝ πανε μαζι) και ενα αλλο ζει αυτο που λεμε τη φοιτητικη ζωη.ΑΛΛΑ αν σε παμπολα μαθηματα τα ποσοστα επιτυχιας στις εξεταστικες ειναι γυρω στο 10 με 20%,οπου για να μπορεις να δωσεις πρεπει ειτε να παρσαδωσεις εργασιες σε μικρα deadlines ειτε να παρακολουθεις εργαστηριο και να κανεις και εργασιες ε τοτε ο φοιτητης οπως ειπε και ο φιλος απο πανω ξενερωνει και χανει την καυλα του για το αντικειμενο σπουδων.Αποτελεσμα ειναι να κυνηγαει το 5 για να παρει το κωλοχαρτο και να φυγει.Ενδεικτικο να πω οτι απο τα 160-170 ατομα που μπαινουν καθε χρονο ,στις ορκομοσιες βρισκονται 40-50 φοιτητες με μεσο ορο φοιτησης τα 7.5 ετη!Ε λοιπον οχι ,αλλα με τετοια ποσοστα και μεσο ορο φοιτησης σιγουρα δεν φταιει μονο ο φοιτητης.Και μεταξυ μας αν σε ενα μαθημα εχεις κοπει 4-5 φορες στην εξεταστικη και εχεις δωσει 3-4 διαφορετικες εργασιες καθε φορα για να μπορεις να εξεταστεις, ε την 5 φορα θα πληρωσεις σε ενα φροντηστηριο για να στην κανουν.Δεν το βρισκω καθολου παραλογο.
Ceid πατρας ε ;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Καλησπέρα ανοίγω αυτό το θέμα γιατί πραγματικά έχω απορία γιατί κάποιοι "σπουδάζουν"... με αφορμή τη δημοσιεύση της @Ioanna98 που μιλούσε για τη κακή ποιότητα σπουδών που είχε...

Το επίπεδο των συμφοιτητών μου κατά 95% είναι πραγματικά θλιβερό και μιλάμε για μια σχολή με 12.700-13.000(πόσο μάλλον στα 8500).Δεν ξέρουν όχι μαθηματικά,ούτε καν να συντάξουν μια πρόταση στα ελληνικά σωστά(μας έλεγε καθηγητής αμιγώς θεωρητικού μαθήματος πως διαβάζει γραπτά που απλά δεν καταλαβαίνει καν τι γράφουν μερικοί...) . Τους περισσότερους δεν τους ενδιαφέρει καν η σχολή και έχουν βρεθεί κατα τύχη εκεί,άσε που και σε μας κάποιοι είναι αρκετά αυθάδεις(του στύλ "και ποιός είναι αυτός-για καθηγητή που θα μας πει να κάνουμε εργασία...να την κάνει αυτός..).Όλο αυτό δεν παρακινεί (σχεδόν) κανέναν καθηγητή να ασχοληθεί σοβαρά με το τμήμα,με τους φοιτητές και γενικά να κάνει σοβαρό μάθημα(εξάλλου το περισσότερο μάθημα το "τρώμε" σε παρατηρήσεις,στο να βγάζει άτομα εκτός αίθουσας και γενικά να υπάρχει μια διαρκής ένταση..)
Άσε που άμα δείχνεις ενδιαφέρον μετά από τους υπόλοιπους συμφοιτητές είσαι στη "μπούκα" λέγοντας σε φυτό,σπασίκλα κλπ

Γενικά υπάρχει μια διαρκείς αδιαφορία προς τα μαθήματα,πραγματικά στο όριο της ξεφτίλας και όλο αυτό με και γενικά μπορεί να πάρει κάποιον από κάτω και να μην δει τη σχολή σοβαρά και να τη παρατήσει παρότι ξεκίνησε με φιλοδοξίες και όνειρα...
Κανέναν δεν ενδιαφέρει πραγματικά κανέναν μάθημα είτε αυτό λέγεται μαθηματικά είτε στατιστική είτε λογιστική είτε και γω δεν ξέρω τι άλλο...όλοι ενδιαφέρονται να περάσουν τη λεγόμενη "φοιτητική ζωή" στα άκρα και κανένας δεν παίρνει στα σοβαρά το τμήμα και τις πόρτες που ανοίγει (δίνονται απαλλάγες εξετάσεων για πιστοποιήσεις ACCA και επρόκειτο και CFA σε μας και ελάχιστοι νοιάζονται γι αυτό)...οι πλειονότητα έχει τη σχολή σαν 2η-3η ή και 4η προτεραιότητα στη ζωή του...
Μάλιστα υπάρχουν άτομα που λένε πως "θα δωροδοκίσουν" καθηγητές με σκοπό να περαστούν κάποια μαθήματα,το οποίο είναι γελοίο και ταυτόχρονα θλιβερό...
Υπάρχουν πραγματικά πολλοί αξιόλογοι καθηγητές τουλάχιστον στο δικό μου τμήμα και αντιμετωπίζονται σαν σκουπίδια και σαν ένα τίποτα...

Και ρωτάω απο που (;) πηγάζει αυτή η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ γιατί έτσι πραγματικά ξεφτιλίζουν το τμήμα και τη ποιότητα σπουδών που παρέχεται...και μιλάω γενικά γιατί βλέπω πως στα χαμηλόβαθμα επικρατεί ένα χάος στα αμφιθέατρα και όχι μόνο...παρότι τα κάποια προγράμματα σπουδών είναι ενδιαφέροντα και απαιτητιτικά...
Πρέπει να σταματήσει αυτό και ελπίζω να σταματήσει γιατί σε λίγο θα δημιουργηθούν τμήματα και σχολές ταχυτήτων όπως στην Αμερική Πχ Άλλο ο δικηγόρος από το Harvard άλλο ο δικηγόρος από το San Diego (τυχαίο παράδειγμα)
-παίρνω τροφή για σκέψη από το σχόλιο του @Samael που μίλησε για το ΤΕΙ Χαλκίδας...


@Volkswagen Fan ως μεγαλύτερος και πιο έμπειρος θα ήθελα αν μπορείς να μας πεις ένα "όμορφο" περιστατικό από τους "υπέροχους" συμφοιτητές μας...😅😑
Το θέμα είναι πολυπαραγοντικό.
Υπάρχουν οι περιπτώσεις των φοιτητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες που αφορούν τα οικονομικά τους,τα οικογενειακά τους ζητήματα,την υγεία τους, την κοινωνική και προσωπική ζωή ευρύτερα με ο,τι σημαίνει αυτό για την ψυχολογία τους και την διάθεση τους να ασχοληθούν με την σχολή. Δυστυχώς όλα αυτά είναι μέσα στην ζωή και αφορούν την πλειοψηφία των φοιτητών. Κάποιους αυτά τα θέματα τους ωθούν να εστιάζουν πλήρως στην σχολή γιατί δεν θέλουν να βρεθούν αντιμέτωποι με τα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν εκτός αυτής. Άλλους όμως, κάποια απο αυτά τα προβλήματα, τους ωθούν να παρατήσουν σχεδόν τελείως την σχολή.

Εξίσου σημαντικό όπως ανέφερε και η Ιωάννα είναι οι προβληματικές καταστάσεις που υπάρχουν ευρύτερα στην δημοσιουπαλληλική νοοτροπία που διακατέχει μεγάλο ποσοστό των καθηγητών. Όταν ένας άνθρωπος που υποτίθεται ο,τι πρέπει να είναι εκεί για να σε βοηθήσει να κατανοήσεις και να αγαπήσεις το αντικείμενο σου ενδιαφέρεται απλά για τα λεφτά και τους τίτλους, χωρίς να νιώθει οτι έχει οποιαδήποτε υποχρέωση απέναντι σου ως καθηγητής...τότε ναι, το μόνο σίγουρο είναι ο,τι θα ξενερώσεις και το μάθημα απο εκεί που θα έπρεπε να ήταν κάτι ευχάριστο και δημιουργικό επειδή μαθαίνεις νέα πράγματα, γίνεται ανυπόφορο και κουραστικό. Οπότε προκαλεί δυσφορία, και η πιο ανθρώπινη αντίδραση είναι να αποφεύγουμε ο,τι μας αρρωσταίνει ψυχικά και πιθανότατα σωματικά.

Εαν και τα προηγούμενα είναι πολύ σοβαρά και συχνά προβλήματα...η αδιαφορία των περισσότερων είναι απόρροια κυρίως της έλλειψης παιδείας απο την οικογένεια τους. Γενικά ο Έλληνας φοιτητής είναι κατά μέσο όρο αρκετά κουτοπόνηρος και τεμπέλης. Θα προτιμήσει να χαλάσει 3 ώρες για φτιάξει ένα γιγάντιο σκονάκι, παρά να κάτσει να διαβάσει για 2 ώρες. Θα προτιμήσει να είναι σχεδόν κάθε μέρα έξω να παρτάρει αλλά ταυτόχρονα θα θέλει να περάσει όλα τα μαθήματα και με βαθμό.

Οπότε που καταλήγουμε ; Πως υπάρχουν ορισμένα κακομαθημένα κωλόπαιδα και ο λόγος που δεν δίνουν αξία σε ο,τι τους προσφέρεται είναι απλούστατα διότι τους τα σκάνε οι γονείς τους για να σπουδάσουν(και καλά),οπότε διασκεδάζουν με λεφτά άλλων, ενώ ταυτόχρονα (νομίζουν) πως δεν πληρώνουν τίποτα για να σπουδάσουν. Οπότε για αυτούς το πανεπιστήμιο είναι ένα δεύτερο σχολείο που θα πας αποκλειστικά για να μιλάς με τον κολλητό, να βρεις γκομενάκια και να δημιουργείς φασαρία...για πλάκα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.
Φαντάζομαι οι περισσότεροι είναι σε σχολές που δεν ήταν στις πρώτες τους επιλογές ή δεν θέλουν καν να σπουδάσουν, αλλά το κάνουν γιατί θεωρείται δεδομένη πτυχή της ζωής του Έλληνα να υπάρξει φοιτητής.

Σε υψηλόβαθμες σχολές(ιατρικές, νομικές ήμμυ κλπ.) οι περισσότεροι ασχολούνται, και μάλιστα ξεφεύγουν από τα όρια της σχολής και παίρνουν πρωτοβουλίες συμμετέχοντας σε εξωσχολικές δραστηριότητες σχετικές με την επιστήμη τους, προφανώς γιατί στην πλειονότητα των περιπτώσεων ήταν η πρώτη τους επιλογή και γουστάρουν αυτό που κάνουν. Όσοι αδιαφορούν σε τέτοιες σχολές είναι επειδή κυρίως πιέστηκαν να τις βάλουν στο μηχανογραφικό, «για να μην πάνε χαμένα τα μόρια», χωρίς ωστόσο να τρελαίνονται με τη σχολή.

Σίγουρα παίζει ρόλο και το παρακμιακό ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά αν κάποιος θέλει όντως να ασχοληθεί με μια επιστήμη δεν επηρεάζεται τόσο από αυτό. Ο θεματοθέτης δε μιλάει για αδιαφορία ως προς τα ίσως απαρχαιωμένα πανεπιστημιακά μαθήματα, αλλά γενικά ως προς τις απολύτως στοιχειώδεις γνώσεις.
 

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 820 μηνύματα.
Σίγουρα παίζει ρόλο και το παρακμιακό ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά αν κάποιος θέλει όντως να ασχοληθεί με μια επιστήμη δεν επηρεάζεται τόσο από αυτό. Ο θεματοθέτης δε μιλάει για αδιαφορία ως προς τα ίσως απαρχαιωμένα πανεπιστημιακά μαθήματα, αλλά γενικά ως προς τις απολύτως στοιχειώδεις γνώσεις.
Δυστυχώς σε φθείρει όλο αυτό, μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι μετά δεν κατέχουν ούτε τα βασικά ενός στοιχείου της επιστήμης του
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,452 μηνύματα.
Ceid πατρας ε ;
Γιαννενα.Αλλα και πατρα ιδια σκατα ειναι πανω κατω οπως και γενικα ολες οι πολυτεχνικες σχολες
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Eπισης οπως πολυ σωστα ειπε ο σαμαελ καθε φοιτητης κουβαλαει τον δικο του σταυρο.Αλλος με τα θεματα που εχει σε οικογενειακο-προσωπικο επιπεδο μπορει ειτε να επικεντρωνεται στη σχολη του σε υπερβολικο-βαθμοριθηκο βαθμο ωστε να ξεχνιεται 'η να κανει χαρουμενους τους δικους του ανθρωπους ειτε να τη παραταει τελειως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top