American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SweetGirl
Νεοφερμένος
Αλλάζει από φέτος το σύστημα εξέτασης στην Γ λυκειου.Οι μαθητές θα εξεταστούν σε τέσσερα μαθήματα στο τελος και τα μαθήματα τελειώνουν τελος Μαΐου.
Τι εννοείς; Εξήγησε μας περαιτέρω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alex_t
Τιμώμενο Μέλος
Πηγούλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι ίσχυε μέχρι πέρσι και τι άλλαξε φέτος? Γιατί και πέρσι, νομίζω, 4 μαθήματα δίνανε Πανελλήνιες στην Γ' Λυκείου, με τη δυνατότητα για 5ο μάθημα για επιπλέον πεδίο. Καταργήθηκε το 5ο μάθημα?
Μέχρι πέρσι,εξετάζονταν ενδοσχολικά στη Γ Λυκείου όλα τα μαθήματα.Φέτος θα εξεταστούν ενδοσχολικά μόνο σε 4 μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Δηλαδή τελειώνουμε στις 31 Μαΐου, δίνουμε ενδοσχολικές γρήγορα γρήγορα σε μια βδομάδα και μετά καπάκι πανελλήνιες; Και με τα μαθήματα κατεύθυνσης που άλλοι τα δίνουν και άλλοι όχι (πχ βιολογία, μαθηματικά κατ) τι γίνεται; Γράφουν 2ο διαγώνισμα όλοι ανεξαρτήτως αν το δίνουν πανελλαδικά;το σχολικό έτος επιμηκύνεται ως και την 31η Μαΐου.
Απ ό,τι κατάλαβα πάντως πρόκειται για πρόταση προς το παρόν, που αναμένεται να γίνει δεκτή. Αλλαγές μες στη χρονιά μόνο για να μας μπερδέψουν. Πάω στοίχημα ότι το 90% των μαθητών δεν θα έχουν ιδέα για το τι γίνεται μέχρι και μια βδομάδα πριν γράψουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alex_t
Τιμώμενο Μέλος
Δηλαδή τελειώνουμε στις 31 Μαΐου, δίνουμε ενδοσχολικές γρήγορα γρήγορα σε μια βδομάδα και μετά καπάκι πανελλήνιες; Και με τα μαθήματα κατεύθυνσης που άλλοι τα δίνουν και άλλοι όχι (πχ βιολογία, μαθηματικά κατ) τι γίνεται; Γράφουν 2ο διαγώνισμα όλοι ανεξαρτήτως αν το δίνουν πανελλαδικά;
Απ ό,τι κατάλαβα πάντως πρόκειται για πρόταση προς το παρόν, που αναμένεται να γίνει δεκτή. Αλλαγές μες στη χρονιά μόνο για να μας μπερδέψουν. Πάω στοίχημα ότι το 90% των μαθητών δεν θα έχουν ιδέα για το τι γίνεται μέχρι και μια βδομάδα πριν γράψουμε.
Λογικά θα ισχύσει, εμείς ρωτήσαμε και το διευθυντή μας και μας το επιβεβαίωσε. Όλοι θα εξεταστούν σε όλα μαθήματα, δεν αλλάζει ουσιαστικά κάτι, απλά αντί να τα δώσουμε στις ενδοσχολικές θα τα δώσουμε στο Β' τετράμηνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σε κάθε περίπτωση, το Υπουργείο πελαγοδρομεί ανάμεσα σε προτάσεις που πάνε κι έρχονται σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς κανένα σχεδιασμό. Φιάσκο εν όψει.
Εσύ Φώτη φθηνά τη γλίτωσες, όταν ανέβει στην εξουσία ο μπλε στρατός των "αρίστων" και επαναφέρει τις εξετάσεις, θα έχεις αποφοιτήσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Είναι ούτως ή άλλως χαζό να περνούν τα παιδιά από 2 εξεταστικές στη Γ Λυκείου. Ουσιαστικά εφαρμόζεται το μοντέλο του Γυμνασίου για τις ενδοσχολικές με τα 4 μαθήματα στο τέλος. Και έχει τα ίδια παιδαγωγικά μειονεκτήματα (μαθήματα πρώτης, δεύτερης κατηγορίας κλπ). Όπως είχα πει και για το Γυμνάσιο, σωστό θα ήταν να εξετάζονται ή όλα ή τίποτα. Γνώμη μου, τίποτα. Υπάρχουν οι Πανελλαδικές.
Σε κάθε περίπτωση, το Υπουργείο πελαγοδρομεί ανάμεσα σε προτάσεις που πάνε κι έρχονται σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς κανένα σχεδιασμό. Φιάσκο εν όψει.
Εσύ Φώτη φθηνά τη γλίτωσες, όταν ανέβει στην εξουσία ο μπλε στρατός των "αρίστων" και επαναφέρει τις εξετάσεις, θα έχεις αποφοιτήσει.
Διαφωνώ. Αυτή είναι η νοοτροπία που οδηγεί τους φοιτητές στο γραφείο του καθηγητή, να ζητάνε να τους κάνει το 4->5 για να περάσουν το μάθημα. Η αλήθεια είναι ότι ο άνθρωπος δεν θα είναι ποτέ από μόνος του έτοιμος να αναλάβει ευθύνες. Η εξέταση από μόνη της δεν είναι τίποτα το κακό. Είναι μια τυποποιημένη διαδικασία η οποία πιστοποιεί κάτι. Το να μην εξετάζονται ενδοσχολικά σε μαθήματα που έδωσαν Πανελλήνιες (όπως δεν δίναμε εμείς), αυτό ναι. Αλλά το να πηγαίνουμε από αυτό το άκρο (της υπερεξέτασης) στο άλλο είναι λάθος. Θες ένα χαρτί (Απολυτήριο) το οποίο θες να πιστοποιεί κάτι. Ότι γνωρίζεις Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία και αυτά τα γνωρίζεις σε ένα ποσοστό που φαίνεται από το βαθμό που αναγράφεται δίπλα στο αντίστοιχο μάθημα. Διαφορετικά, το μόνο που λέει είναι ότι για 3 χρόνια πήγαινες 5 φορές την εβδομάδα, 9 σε έναν χώρο, καθόσουν μέχρι τις 2 και έφευγες.
Ακούγεται ωραίο να ζητάς να αποκτάται ένα χαρτί με την (όποια) αξία του Απολυτηρίου Λυκείου χωρίς κόπο, αλλά κρατάς δεδομένο ότι η (όποια) αξία αυτού του χαρτιού θα παραμείνει σταθερή με αλλαγή της διαδικασίας. Αλήθεια, αν αύριο η κυβέρνηση έβγαζε έναν νόμο με τον οποίο έπερνες αυτόματα Απολυτήριο Γενικού Λυκείου στα 18, χωρίς καμία απολύτως άλλη προϋπόθεση, τι αξία θα είχε αυτό το χαρτί, το οποίο θα το είχαν ΟΛΟΙ?
Η εξέταση υπάρχει για να προσδίδει αξία στο έγγραφο που παρέχεται με την επιτυχή ολοκλήρωσής της. Δηλαδή, ο υπογράφων φορέας (το σχολείο), θεσμοθετεί ένα πρότυπο σύστημα (μαθήματα) και ένα πρότυπο εξετάσεων (απολυτήριες) οι οποίες οδηγούν στη λήψη ενός πιστοποιητικού (απολυτήριου λυκείου). Αναλόγως την φερεγγυότητα του φορέα (συνήθως υψηλή για δημόσιες πιστοποιήσεις) και το επίπεδο κάλυψης της εξέτασης (τι γνώση καλύπτεται στην εξέταση) προσδίδεται στο πιστοποιητικό μια αξία. Γενικώς, το Πιστοποιητικό Γέννησης ΔΕΝ αποτελεί κάποιο τυπικό προσών. Το Απολυτήριο Λυκείου αποτελεί. Το πρώτο το παίρνουν όλοι, απλά γιατί γεννήθηκαν. Το δεύτερο γιατί αφιερώσαν κάποιο χρόνο, απέκτησαν κάποια γνώση και το χαρτί αυτό πιστοποιεί ακριβώς αυτή τη γνώση.
Άρα, τελικά, Απολυτήριο Λυκείου χωρίς εξετάσεις ισοδυναμεί με Πιστοποιητικό Γέννησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alex_t
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Διαφωνώ. Αυτή είναι η νοοτροπία που οδηγεί τους φοιτητές στο γραφείο του καθηγητή, να ζητάνε να τους κάνει το 4->5 για να περάσουν το μάθημα. Η αλήθεια είναι ότι ο άνθρωπος δεν θα είναι ποτέ από μόνος του έτοιμος να αναλάβει ευθύνες. Η εξέταση από μόνη της δεν είναι τίποτα το κακό. Είναι μια τυποποιημένη διαδικασία η οποία πιστοποιεί κάτι. Το να μην εξετάζονται ενδοσχολικά σε μαθήματα που έδωσαν Πανελλήνιες (όπως δεν δίναμε εμείς), αυτό ναι. Αλλά το να πηγαίνουμε από αυτό το άκρο (της υπερεξέτασης) στο άλλο είναι λάθος. Θες ένα χαρτί (Απολυτήριο) το οποίο θες να πιστοποιεί κάτι. Ότι γνωρίζεις Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία και αυτά τα γνωρίζεις σε ένα ποσοστό που φαίνεται από το βαθμό που αναγράφεται δίπλα στο αντίστοιχο μάθημα. Διαφορετικά, το μόνο που λέει είναι ότι για 3 χρόνια πήγαινες 5 φορές την εβδομάδα, 9 σε έναν χώρο, καθόσουν μέχρι τις 2 και έφευγες.
Ακούγεται ωραίο να ζητάς να αποκτάται ένα χαρτί με την (όποια) αξία του Απολυτηρίου Λυκείου χωρίς κόπο, αλλά κρατάς δεδομένο ότι η (όποια) αξία αυτού του χαρτιού θα παραμείνει σταθερή με αλλαγή της διαδικασίας. Αλήθεια, αν αύριο η κυβέρνηση έβγαζε έναν νόμο με τον οποίο έπερνες αυτόματα Απολυτήριο Γενικού Λυκείου στα 18, χωρίς καμία απολύτως άλλη προϋπόθεση, τι αξία θα είχε αυτό το χαρτί, το οποίο θα το είχαν ΟΛΟΙ?
Η εξέταση υπάρχει για να προσδίδει αξία στο έγγραφο που παρέχεται με την επιτυχή ολοκλήρωσής της. Δηλαδή, ο υπογράφων φορέας (το σχολείο), θεσμοθετεί ένα πρότυπο σύστημα (μαθήματα) και ένα πρότυπο εξετάσεων (απολυτήριες) οι οποίες οδηγούν στη λήψη ενός πιστοποιητικού (απολυτήριου λυκείου). Αναλόγως την φερεγγυότητα του φορέα (συνήθως υψηλή για δημόσιες πιστοποιήσεις) και το επίπεδο κάλυψης της εξέτασης (τι γνώση καλύπτεται στην εξέταση) προσδίδεται στο πιστοποιητικό μια αξία. Γενικώς, το Πιστοποιητικό Γέννησης ΔΕΝ αποτελεί κάποιο τυπικό προσών. Το Απολυτήριο Λυκείου αποτελεί. Το πρώτο το παίρνουν όλοι, απλά γιατί γεννήθηκαν. Το δεύτερο γιατί αφιερώσαν κάποιο χρόνο, απέκτησαν κάποια γνώση και το χαρτί αυτό πιστοποιεί ακριβώς αυτή τη γνώση.
Άρα, τελικά, Απολυτήριο Λυκείου χωρίς εξετάσεις ισοδυναμεί με Πιστοποιητικό Γέννησης.
Ίσως δεν έγινα κατανοητός, διευκρινίζω: Μιλάω για απολυτήριο μέσα από Πανελλαδικές Εξετάσεις, ισχυροποίηση δηλαδή του απολυτηρίου, όχι πιστοποιητικό γέννησης. Απλά λέω πως είναι χαζό να υπάρχουν κι άλλες εξετάσεις πέρα από αυτές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aristea_2000
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aristea_2000
Νεοφερμένος
Απλά είναι μπελάς να γράφεις σε όλα τα μαθήματα ωριαίο ενώ έχεις άλλα πιο σημαντικά..ελπίζω να μας λυπηθούν και να μη βάλουν διαγώνισμα ή να βάλουν εύκολα τουλάχιστον..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Ναι, λες και τα διαγωνίσματα καλύπτουν όλη την ύλη...Καλό αυτό που θα γράφουμε μόνο τα 4..αλλά στο β' τετράμηνο που θα θέλουμε να λείπουμε για να διαβάσουμε δε θα μπορούμε, αφού θα γράφουμε διαγωνίσματα..
Τα παιδιά είναι παιδιά και είναι βλαμμένα, καλώς ή κακώς. Για παράδειγμα, αν αυτό ίσχυε και σε εμάς, η συμμαθήτριά μου η Νίτσα, που δεν ήξερε πόσο κάνει 9+5, θα αντέγραφε μια χαρά από τον διπλανό της και θα έπαιρνε 20αράκι. Όχι θα καθόταν να σκάσει. Καμία εξέταση διαγωνίσματος δεν θα την έβαζε να καθίσει μόνη της, όπως οι εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς.
Θεωρώ πώς αν δεν υπάρχει ο "φόβος" μιας συνολικής εξέτασης, η οποία θα κρίνει κάπως πιο αντικειμενικά την εμπέδωση της ύλης, κανένα παιδί δεν θα κάτσει να ασχοληθεί. Απλά σκεφτείτε την μουσική, την οικ. οικονομία και τα καλλιτεχνικά, στα οποία δεν θυμόμαστε την τύφλα μας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Απλά σκεφτείτε την μουσική, την οικ. οικονομία και τα καλλιτεχνικά, στα οποία δεν θυμόμαστε την τύφλα μας
Δηλαδή τι έπρεπε να θυμάσαι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.