Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeloula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilonop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ενδιαφέρον βιντεο. Το θεμα ειναι αν εχει συζητηθεί ολο αυτο και αν σκοπεύουν να το εφαρμόσουν. Αν ναι, θα λυθούν πραγματικα τα χέρια πολλών απο εμας που δεν θελουμε με τιποτα να περιοριστούμε σε μια-δυο επιλογές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Με λίγα λόγια, πάλι θα περάσει και η κουτσή ΜαρίαΠαιδιά φέτος για να περάσει κάποιος ήθελε 10 Άλγεβρα, 10 Γεωμετρία, 10 Αρχαία, 10 Λογοτεχνία και 10 Έκθεση τουλάχιστον. Σε όλα τα άλλα 8. Απλά είδαν ότι κόβονται πολλοί μαθητές και αποφάσισαν να έχεις 10 στις ομάδες μαθημάτων (θα ισχυσει από του χρόνου αυτό) (λχ 5 Γεωμετρία, 15 Άλγεβρα => 10 Μαθηματικά άρα περνάς). Και ακόμα η τράπεζα θεμάτων για να είναι αξιοκρατική θα πρέπει ή οι μαθητές να εξετάζονται την ίδια μέρα στα ίδια θέματα ή η τράπεζα να έχει θέματα ίδιας δυσκολίας (πράγμα αδύνατο).
διορθωση*Βάσει της νέας ρύθμισης, για να προαχθεί ο μαθητής της Α' Λυκείου στην επόμενη τάξη θα πρέπει να έχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα, να έχει τουλάχιστον 8 σε ένα από μαθήματα Άλγεβρα και Γεωμετρία και τουλάχιστον 8 σε ένα από τα μαθήματα των Αρχαίων, της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας.
Επιπροσθέτως, για να προαχθεί θα πρέπει ο μέσος όρος στα 8 κλαδικά μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας, των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών να είναι τουλάχιστον 12,5.
Τα 8 μαθήματα από τα οποία θα πρέπει να προκύψει ο μέσος όρος του 12,5 από την προφορική και τη γραπτή βαθμολογία είναι: Άλγεβρα, Γεωμετρία, Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Γλώσσα, Λογοτεχνία, Φυσική, Χημεία και Βιολογία.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.alfavita.gr/arthron/νέα-...-οι-μεταξεταστέοι-της-α-λυκείου#ixzz37RevaIHR
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Soleado Febrero ~
Πολύ δραστήριο μέλος
Με λίγα λόγια, πάλι θα περάσει και η κουτσή Μαρία
Ακριβώς Πάνε να το κάνουν καλύτερο αλλά στο τέλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
είσαι το μέλλον της Ελλάδας και μπορείς να το αλλάξεις
με εκτίμηση,
Παναγιώτης Τσιωτάκης
Καθηγητής Πληροφορικής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Ας το ξαναπώ.
Ακριβώς Πάνε να το κάνουν καλύτερο αλλά στο τέλος.
Διώχνουν στην 1η,διώχνουν στη 2α και στην 3η όσοι θα φτάσουν θα είναι όσοι αξίζουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Συμφωνώ απόλυτα ότι η Πληροφορική κακώς δεν υπάρχει στα εξεταζόμενα μαθήματα. Είναι απαραίτητη στις θετικοτεχνολογικές και στις οικονομικές επιστήμες. Έτσι όπως την έχουν βάλει σαν μάθημα γενικής παιδείας στη Γ λυκείου, θα είναι απλά "του χαβαλέ" (όπως είναι τόσα χρόνια σαν μάθημα επιλογής).
2) Διαφωνώ στο ότι οι θετικές και οι τεχνολογικές επιστήμες έχουν απόλυτα διακριτά αντικείμενα και ότι κακώς ενοποιήθηκαν σε ένα πεδίο.
3) Δεν υπάρχει πεδίο στρατιωτικών σχολών στο νόμο. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει καθώς δεν μπορεί να εξετάζονται τα ίδια μαθήματα για όλες (π.χ. στην Ικάρων, στη στρατιωτική ιατρική, στην στρατιωτική οικονομική, τα αντικείμενα είναι εντελώς διαφορετικά).
4) Το πεδίο των παιδαγωγικών επιστημών στο νόμο (για μένα σωστά) έχει μαθήματα Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά και Φυσικές επιστήμες, καθώς ο δάσκαλος πρέπει να έχει επαφή με όλα τα μαθήματα που θα διδάξει. Με το να αντικατασταθούν οι Φυσικές επιστήμες από τα Αρχαία, δεν θα ικανοποιόταν ο παραπάνω στόχος.
5) Σχετικά με την πρόταση του 5ου προαιρετικού μαθήματος. Με την πρώτη ματιά φαίνεται πολύ καλή και ότι θα έδινε την ευκαιρία να ανοίγει κάποιος και ένα άλλο πεδίο.
6) Όμως έτσι όπως προτείνεται το 5ο προαιρετικό μάθημα δεν νομίζω ότι μπορεί να εφαρμοστεί αν δεν γίνουν πρώτα άλλες αλλαγές στις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων και σε όλο το πρόγραμμα γενικά. Το ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί, το στηρίζω στο ότι θα δημιουργούσε άλυτα προβλήματα σε τεχνικά θέματα λειτουργίας του λυκείου. Για παράδειγμα, ένας μαθητής της θετικοτεχνολογικής κατεύθυνσης χωρίς το 5ο προαιρετικό μάθημα έχει 34 ώρες την εβδομάδα. Αν διαλέξει και τη βιολογία που είναι άλλες 8 ώρες, πότε θα τις κάνει αυτές τις ώρες; Αλλά και αν ακόμα μειώνονταν οι ώρες των μαθημάτων τα προβλήματα στο ωρολόγιο πρόγραμμα θα ήταν τεράστια και θα μπορούσε να υπάρχει λύση μόνο σε πολύ μεγάλα λύκεια (από 5 τμήματα και πάνω σε κάθε τάξη), ενώ σε πιο μικρά λύκεια θα ήταν πολλές φορές αδύνατον να εφαρμοστεί. Ίσως εδώ κάνω λάθος και υπάρχουν λύσεις που δεν βλέπω. Πιστεύω ότι έχεις μελετήσει προσεκτικά και σε βάθος την πρότασή σου και θα ήθελα πολύ να μάθω τις λύσεις που προτείνεις για τα τεχνικά και λειτουργικά προβλήματα που θα εμφανιστούν.
7) Μια παραλλαγή της πρότασής σου θα ήταν να διδάσκεται σε κάθε κατεύθυνση ο μαθητής υποχρεωτικά 5 μαθήματα (κι εδώ χρειάζεται αναπροσαρμογή των ωρών) και να μπορεί στο τέλος να διαλέξει από αυτά την τετράδα που θέλει για κάθε πεδίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Αρκεί να δει κάποιος μόνο τις πόσες ώρες μάθημα θα έχουν στην κατεύθυνση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Και αρκεί να δεις πόσες ώρες κ/νση έχουν στη 3η.1 είναι σίγουρο θα τα τσακίσουν τα παιδιά της Β Λυκείου.
Αρκεί να δει κάποιος μόνο τις πόσες ώρες μάθημα θα έχουν στην κατεύθυνση
Μια χαρά είναι οι ώρες στην κ/νση λίγες μεν,ίσως 2-3 ακόμα να'ταν καλύτερα αλλά όχι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αν εννοείς για τη Β λυκείου, οι ώρες τις κατεύθυνσης θα είναι μόνον 5, (ενώ μέχρι τώρα ήταν 7 ή 8).1 είναι σίγουρο θα τα τσακίσουν τα παιδιά της Β Λυκείου. Αρκεί να δει κάποιος μόνο τις πόσες ώρες μάθημα θα έχουν στην κατεύθυνση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Αλλά τι 5 βάλε και τράπεζα θεμάτων βάλε ότι η ύλη θα είναι καινούργια βάλε βάλε βάλεΑν εννοείς για τη Β λυκείου, οι ώρες τις κατεύθυνσης θα είναι μόνον 5, (ενώ μέχρι τώρα ήταν 7 ή 8).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Έχεις δίκιο παληκάρι μου. Δράμα! Πού ακούστηκε ότι οι μαθητές της Β λυκείου πρέπει (και) να διαβάζουν;Αλλά τι 5 βάλε και τράπεζα θεμάτων βάλε ότι η ύλη θα είναι καινούργια βάλε βάλε βάλε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Έχεις δίκιο παληκάρι μου. Δράμα! Πού ακούστηκε ότι οι μαθητές της Β λυκείου πρέπει (και) να διαβάζουν;
Προσωπικα μετα απτον νοεμβριο διαβαζα μονο για λυκειου.
Γιατί τοτε άρχισα να κάνω φυσική γ λυκείου και της β μπηκε στο ντουλαπι και ανοιξε τον μαιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
φορουμακιας
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μα ναι αυτό ακριβώς εννοώ--- Μελέτησα προσεκτικά το βίντεο. Θα μου επιτρέψεις μερικές παρατηρήσεις:
7) Μια παραλλαγή της πρότασής σου θα ήταν να διδάσκεται σε κάθε κατεύθυνση ο μαθητής υποχρεωτικά 5 μαθήματα (κι εδώ χρειάζεται αναπροσαρμογή των ωρών) και να μπορεί στο τέλος να διαλέξει από αυτά την τετράδα που θέλει για κάθε πεδίο.
για τις στρατιωτικές δες ειδησεογραφια Σεπ 2013 (https://www.e-artion.gr/i-nees-panelladikes-gia-osous-xekinoun-tin-a%CE%84-likiou/)
ε) 5ο Ε.Π.Ε – Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές
Θα αποτελούν ξεχωριστό Επιστημονικό Πεδίο.
Όσον αφορά στις Θετικές/Τεχνολογικές Σχολές, είναι 2 σχολές. Ναι συμφωνώ ότι υπάρχει επικάλυψη (π.χ. κάποιο τμήμα μπορει να ειναι και στις δυο αυτές ΕΠΕ)
Το πρόβλημα λοιπον ειναι ακριβώς ότι θα έχετε ΜΟΝΟ μια ομάδα σχολών, όπως εμείς με τις δέσμες παλιότερα. Αν δεν περάσετε σε σχολή εκει μέσα ΓΕΙΑ.
Και τις νομικές, τις πήρε από το πρώτο πεδίο (θεωρητική κατεύθυνση) και τις πήγε στις Οικονομικές (!!!!) Γιατί ο κ. Αρβανιτόπουλος ήταν καθηγητής στην Πάντειο και ήθελέ να ενισχύσει αυτό το πεδίο (και κοινωνικές επιστήμες) ενώνοντάς με το "ελκυστικό" οικονομικό πεδίο.
Έτσι, όμως πλήγεται και κάποιος μαθητής θα πάει στις ανθρωπιστικές επιστήμες.
Ναι, στους δασκάλους υπήρχε το "Αρχές Φυσικών Επιστημών" Αλλά δε χωράει κατά τη γνώμη μου και Μαθηματικά light μάθημα και Φυσική Light για 19 τμηματα σχολών....
Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Μια παραλλαγή της πρότασής σου θα ήταν να διδάσκεται σε κάθε κατεύθυνση ο μαθητής υποχρεωτικά 5 μαθήματα (κι εδώ χρειάζεται αναπροσαρμογή των ωρών) και να μπορεί στο τέλος να διαλέξει από αυτά την τετράδα που θέλει για κάθε πεδίο.
Τότε νομίζω ότι καλό θα ήταν να αλλάξεις το βίντεο, καθώς έτσι όπως έχεις διατυπώσει την πρότασή σου φαίνεται ότι το 5ο μάθημα θα είναι προαιρετικό ως προς τη διδασκαλία του. Επίσης, πιστεύω ότι πρέπει να διευκρινισθεί ότι σε κάθε πεδίο θα προστεθεί ένα ορισμένο μάθημα το ίδιο για όλους τους μαθητές της κατεύθυνσης, το οποίο θα εξετάζεται και στο τέλος ο μαθητής θα επιλέγει την κατάλληλη τετράδα για κάθε πεδίο. Ακόμα, να τονιστεί ότι η αλλαγή δεν είναι τόσο απλή όπως φαίνεται στο βίντεο, αλλά θα χρειαστούν και μεταβολές στις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων και όχι μόνο.Μα ναι αυτό ακριβώς εννοώ!
Αυτό είχε ειπωθεί παλιά, αλλά έχει πλέον εγκαταλειφθεί και σωστά, καθώς ο στρατιωτικός γιατρός και ο στρατολόγος δεν είναι δυνατόν να εξετάζονται στα ίδια μαθήματα. Κάθε στρατιωτική σχολή θα βρίσκεται στο πεδίο που της ταιριάζει, περίπου όπως μέχρι σήμερα.Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές - Θα αποτελούν ξεχωριστό Επιστημονικό Πεδίο.
Κάθε άποψη είναι σεβαστή, όμως θα μου επιτρέψεις να διαφωνώ. Δεν θεωρώ ότι μεταξύ θετικών και τεχνολογικών επιστημών υπάρχει απλά αλληλοκάλυψη, αλλά αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία με εντελώς ασαφή τα μεταξύ τους όρια. Για μένα σωστά θα γίνουν ένα πεδίο.Όσον αφορά στις Θετικές/Τεχνολογικές Σχολές, είναι 2 σχολές. Ναι συμφωνώ ότι υπάρχει επικάλυψη (π.χ. κάποιο τμήμα μπορει να ειναι και στις δυο αυτές ΕΠΕ)
Το "Αρχές Φυσικών Επιστημών" δεν θα είναι "Φυσική Light", αλλά βασικές γνώσεις Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας που ο δάσκαλος θα πρέπει να μεταφέρει στα παιδιά. Το να τους βάλουμε Αρχαία που δεν θα τους χρειαστούν το βρίσκω ανόητο και δεν θα μας αφήσει να φύγουμε εντελώς από το σήμερα όπου το 95% των δασκάλων είναι της θεωρητικής και στέλνουν στο γυμνάσιο παιδιά "αναλφάβητα" στα Μαθηματικά και τις Φυσικές επιστήμες. Όσο για τα "19 τμήματα" που γράφεις, είδα ότι μετράς μόνον τα ΑΕΙ δασκάλων και νηπιαγωγών. Υπάρχουν και κάποια σχετικά ΤΕΙ, στο πεδίο αυτό ταιριάζουν και τα ΤΕΦΑΑ, οπότε ξεπερνάμε το 30. Ακόμα εκεί μπορούν να κολλήσουν και Μουσικές σχολές, ίσως ακόμα (με το επιπλέον μάθημα) και οι αστυνομικές σχολές.Ναι, στους δασκάλους υπήρχε το "Αρχές Φυσικών Επιστημών" Αλλά δε χωράει κατά τη γνώμη μου και Μαθηματικά light μάθημα και Φυσική Light για 19 τμηματα σχολών....
Κι εγώ σε ευχαριστώ που με την πρότασή σου μου έδωσες αφορμή να προβληματιστώ και να κάνουμε αυτό το διάλογο. Να παραφράσω και λίγο το Galileo; "Πηγή της Γνώσης είναι η Διαφωνία".Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
- απλά οι ανθρωπιστικές πρέπει να μείνουν μόνες τους, κάτι που δεν ήθελα για λόγους δυναμικότητας και πλήθους σχολών. Για αυτό έβγαλα το Αρχές Φυσ. Επιστημών.
- Το πλήθος των σχολών ήταν απο Ελευθεροτυπία (Σεπ13) όχι απο μενα
- Όσον αφορά στις θετικοτεχνολ σχολές: υπάρχουν άλλες που θέλουν χημεια και άλλες που θέλουν Επ. Υπολογιστών και άλλες που δεν έχουν σημαντικό πρόβλημα (επικάλυψη). Άρα κάθε σχολή μπορεί να διαλέξει σε ποιο καλάθι μπαίνει !! Αυτό εννοούσα επικάλυψη.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για τους μαθητές είναι ότι η εισαγωγή "με ράγες" θα οδηγήσει πολλά παιδιά σε σχολές διαφορετικές απο αυτές που μπορούσαν να πιάσουν με τα μόριά τους και που θα μπορούσαν άνετα να σπουδάσουν. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Σε ένα μήνα ξεκινάνε ΠΣ και νέα βιβλία και το ΥΠΑΙΘ δεν ξέρω αν σκέφτεται να βελτιώσει το σύστημα αυτό, τώρα που υπάρχει χρόνος να γίνει. Εκεί το 5ο προαιρετικά εξεταζόμενο (αλλά διδαγμένο) μάθημα θα λύσει το πρόβλημα.
Οι επιστήμονες αυτοί θα βγουν σε 5-6 έτη και θα είναι η παραγωγική δύναμη της χώρας μας....
Σε παρακαλώ βάλε τα σχόλιά σου (κύριο μέρος) κάτω απο το βίντεο ώστε να είναι συγκεντρωμένα και κει αν δε σε πειράζει και σε ευχαριστώ και πάλι.
Παναγιώτης Τσιωτάκης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.