Αλλαγές στο Ενιαίο Λύκειο 2013 - 2016

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει ότι ο νέος υπουργός παιδείας θα το καταργηθεί το νέο λύκειο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeloula

Νεοφερμένος

Η Nefeloula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 44 μηνύματα.

Emilonop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ευαγγελία Μ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 394 μηνύματα.

Ενδιαφέρον βιντεο. Το θεμα ειναι αν εχει συζητηθεί ολο αυτο και αν σκοπεύουν να το εφαρμόσουν. Αν ναι, θα λυθούν πραγματικα τα χέρια πολλών απο εμας που δεν θελουμε με τιποτα να περιοριστούμε σε μια-δυο επιλογές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Παιδιά φέτος για να περάσει κάποιος ήθελε 10 Άλγεβρα, 10 Γεωμετρία, 10 Αρχαία, 10 Λογοτεχνία και 10 Έκθεση τουλάχιστον. Σε όλα τα άλλα 8. Απλά είδαν ότι κόβονται πολλοί μαθητές και αποφάσισαν να έχεις 10 στις ομάδες μαθημάτων (θα ισχυσει από του χρόνου αυτό) (λχ 5 Γεωμετρία, 15 Άλγεβρα => 10 Μαθηματικά άρα περνάς). Και ακόμα η τράπεζα θεμάτων για να είναι αξιοκρατική θα πρέπει ή οι μαθητές να εξετάζονται την ίδια μέρα στα ίδια θέματα ή η τράπεζα να έχει θέματα ίδιας δυσκολίας (πράγμα αδύνατο).

διορθωση*Βάσει της νέας ρύθμισης, για να προαχθεί ο μαθητής της Α' Λυκείου στην επόμενη τάξη θα πρέπει να έχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα, να έχει τουλάχιστον 8 σε ένα από μαθήματα Άλγεβρα και Γεωμετρία και τουλάχιστον 8 σε ένα από τα μαθήματα των Αρχαίων, της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας.
Επιπροσθέτως, για να προαχθεί θα πρέπει ο μέσος όρος στα 8 κλαδικά μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας, των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών να είναι τουλάχιστον 12,5.
Τα 8 μαθήματα από τα οποία θα πρέπει να προκύψει ο μέσος όρος του 12,5 από την προφορική και τη γραπτή βαθμολογία είναι: Άλγεβρα, Γεωμετρία, Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Γλώσσα, Λογοτεχνία, Φυσική, Χημεία και Βιολογία.


Διαβάστε περισσότερα: https://www.alfavita.gr/arthron/νέα-...-οι-μεταξεταστέοι-της-α-λυκείου#ixzz37RevaIHR
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Με λίγα λόγια, πάλι θα περάσει και η κουτσή Μαρία :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Με λίγα λόγια, πάλι θα περάσει και η κουτσή Μαρία :P

Ακριβώς:P Πάνε να το κάνουν καλύτερο αλλά στο τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Αν (θα) είσαι μαθητής της Β τάξης του Νέου Λυκείου δες το (πρώτο μισό) του βίντεο για να γνωρίσεις το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τί έχει σχεδιαστεί για σένα.



είσαι το μέλλον της Ελλάδας και μπορείς να το αλλάξεις

με εκτίμηση,

Παναγιώτης Τσιωτάκης
Καθηγητής Πληροφορικής
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.

Ακριβώς:P Πάνε να το κάνουν καλύτερο αλλά στο τέλος.
Ας το ξαναπώ.
Διώχνουν στην 1η,διώχνουν στη 2α και στην 3η όσοι θα φτάσουν θα είναι όσοι αξίζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
--- Μελέτησα προσεκτικά το βίντεο. Θα μου επιτρέψεις μερικές παρατηρήσεις:

1) Συμφωνώ απόλυτα ότι η Πληροφορική κακώς δεν υπάρχει στα εξεταζόμενα μαθήματα. Είναι απαραίτητη στις θετικοτεχνολογικές και στις οικονομικές επιστήμες. Έτσι όπως την έχουν βάλει σαν μάθημα γενικής παιδείας στη Γ λυκείου, θα είναι απλά "του χαβαλέ" (όπως είναι τόσα χρόνια σαν μάθημα επιλογής).

2) Διαφωνώ στο ότι οι θετικές και οι τεχνολογικές επιστήμες έχουν απόλυτα διακριτά αντικείμενα και ότι κακώς ενοποιήθηκαν σε ένα πεδίο.

3) Δεν υπάρχει πεδίο στρατιωτικών σχολών στο νόμο. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει καθώς δεν μπορεί να εξετάζονται τα ίδια μαθήματα για όλες (π.χ. στην Ικάρων, στη στρατιωτική ιατρική, στην στρατιωτική οικονομική, τα αντικείμενα είναι εντελώς διαφορετικά).

4) Το πεδίο των παιδαγωγικών επιστημών στο νόμο (για μένα σωστά) έχει μαθήματα Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά και Φυσικές επιστήμες, καθώς ο δάσκαλος πρέπει να έχει επαφή με όλα τα μαθήματα που θα διδάξει. Με το να αντικατασταθούν οι Φυσικές επιστήμες από τα Αρχαία, δεν θα ικανοποιόταν ο παραπάνω στόχος.

5) Σχετικά με την πρόταση του 5ου προαιρετικού μαθήματος. Με την πρώτη ματιά φαίνεται πολύ καλή και ότι θα έδινε την ευκαιρία να ανοίγει κάποιος και ένα άλλο πεδίο.

6) Όμως έτσι όπως προτείνεται το 5ο προαιρετικό μάθημα δεν νομίζω ότι μπορεί να εφαρμοστεί αν δεν γίνουν πρώτα άλλες αλλαγές στις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων και σε όλο το πρόγραμμα γενικά. Το ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί, το στηρίζω στο ότι θα δημιουργούσε άλυτα προβλήματα σε τεχνικά θέματα λειτουργίας του λυκείου. Για παράδειγμα, ένας μαθητής της θετικοτεχνολογικής κατεύθυνσης χωρίς το 5ο προαιρετικό μάθημα έχει 34 ώρες την εβδομάδα. Αν διαλέξει και τη βιολογία που είναι άλλες 8 ώρες, πότε θα τις κάνει αυτές τις ώρες; Αλλά και αν ακόμα μειώνονταν οι ώρες των μαθημάτων τα προβλήματα στο ωρολόγιο πρόγραμμα θα ήταν τεράστια και θα μπορούσε να υπάρχει λύση μόνο σε πολύ μεγάλα λύκεια (από 5 τμήματα και πάνω σε κάθε τάξη), ενώ σε πιο μικρά λύκεια θα ήταν πολλές φορές αδύνατον να εφαρμοστεί. Ίσως εδώ κάνω λάθος και υπάρχουν λύσεις που δεν βλέπω. Πιστεύω ότι έχεις μελετήσει προσεκτικά και σε βάθος την πρότασή σου και θα ήθελα πολύ να μάθω τις λύσεις που προτείνεις για τα τεχνικά και λειτουργικά προβλήματα που θα εμφανιστούν.

7) Μια παραλλαγή της πρότασής σου θα ήταν να διδάσκεται σε κάθε κατεύθυνση ο μαθητής υποχρεωτικά 5 μαθήματα (κι εδώ χρειάζεται αναπροσαρμογή των ωρών) και να μπορεί στο τέλος να διαλέξει από αυτά την τετράδα που θέλει για κάθε πεδίο.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
1 είναι σίγουρο θα τα τσακίσουν τα παιδιά της Β Λυκείου.
Αρκεί να δει κάποιος μόνο τις πόσες ώρες μάθημα θα έχουν στην κατεύθυνση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
1 είναι σίγουρο θα τα τσακίσουν τα παιδιά της Β Λυκείου.
Αρκεί να δει κάποιος μόνο τις πόσες ώρες μάθημα θα έχουν στην κατεύθυνση
Και αρκεί να δεις πόσες ώρες κ/νση έχουν στη 3η.
Μια χαρά είναι οι ώρες στην κ/νση λίγες μεν,ίσως 2-3 ακόμα να'ταν καλύτερα αλλά όχι.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
1 είναι σίγουρο θα τα τσακίσουν τα παιδιά της Β Λυκείου. Αρκεί να δει κάποιος μόνο τις πόσες ώρες μάθημα θα έχουν στην κατεύθυνση
Αν εννοείς για τη Β λυκείου, οι ώρες τις κατεύθυνσης θα είναι μόνον 5, (ενώ μέχρι τώρα ήταν 7 ή 8).


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Αν εννοείς για τη Β λυκείου, οι ώρες τις κατεύθυνσης θα είναι μόνον 5, (ενώ μέχρι τώρα ήταν 7 ή 8).


Αλλά τι 5 βάλε και τράπεζα θεμάτων βάλε ότι η ύλη θα είναι καινούργια βάλε βάλε βάλε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Αλλά τι 5 βάλε και τράπεζα θεμάτων βάλε ότι η ύλη θα είναι καινούργια βάλε βάλε βάλε
Έχεις δίκιο παληκάρι μου. Δράμα! Πού ακούστηκε ότι οι μαθητές της Β λυκείου πρέπει (και) να διαβάζουν;


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Έχεις δίκιο παληκάρι μου. Δράμα! Πού ακούστηκε ότι οι μαθητές της Β λυκείου πρέπει (και) να διαβάζουν;



Προσωπικα μετα απτον νοεμβριο διαβαζα μονο για λυκειου.
Γιατί τοτε άρχισα να κάνω φυσική γ λυκείου και της β μπηκε στο ντουλαπι και ανοιξε τον μαιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

φορουμακιας

Νεοφερμένος

Ο φορουμακιας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Αυτό που είχε ειπωθεί είναι ότι θα εξεταστεί το θέμα της τράπεζας θεμάτων.Τώρα,σύμφωνα με την δική μου σκέψη αλλά και με ότι έχω ακούσει οι δηλώσεις του παραποιήθηκαν και βγήκε αυτή η φήμη.Πριν βγει αυτό έλεγαν ότι η τράπεζα θεμάτων θα καταργηθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
--- Μελέτησα προσεκτικά το βίντεο. Θα μου επιτρέψεις μερικές παρατηρήσεις:
7) Μια παραλλαγή της πρότασής σου θα ήταν να διδάσκεται σε κάθε κατεύθυνση ο μαθητής υποχρεωτικά 5 μαθήματα (κι εδώ χρειάζεται αναπροσαρμογή των ωρών) και να μπορεί στο τέλος να διαλέξει από αυτά την τετράδα που θέλει για κάθε πεδίο.
Μα ναι αυτό ακριβώς εννοώ

για τις στρατιωτικές δες ειδησεογραφια Σεπ 2013 (https://www.e-artion.gr/i-nees-panelladikes-gia-osous-xekinoun-tin-a%CE%84-likiou/)
ε) 5ο Ε.Π.Ε – Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές
Θα αποτελούν ξεχωριστό Επιστημονικό Πεδίο.




Όσον αφορά στις Θετικές/Τεχνολογικές Σχολές, είναι 2 σχολές. Ναι συμφωνώ ότι υπάρχει επικάλυψη (π.χ. κάποιο τμήμα μπορει να ειναι και στις δυο αυτές ΕΠΕ)

Το πρόβλημα λοιπον ειναι ακριβώς ότι θα έχετε ΜΟΝΟ μια ομάδα σχολών, όπως εμείς με τις δέσμες παλιότερα. Αν δεν περάσετε σε σχολή εκει μέσα ΓΕΙΑ.
Και τις νομικές, τις πήρε από το πρώτο πεδίο (θεωρητική κατεύθυνση) και τις πήγε στις Οικονομικές (!!!!) Γιατί ο κ. Αρβανιτόπουλος ήταν καθηγητής στην Πάντειο και ήθελέ να ενισχύσει αυτό το πεδίο (και κοινωνικές επιστήμες) ενώνοντάς με το "ελκυστικό" οικονομικό πεδίο.
Έτσι, όμως πλήγεται και κάποιος μαθητής θα πάει στις ανθρωπιστικές επιστήμες.

Ναι, στους δασκάλους υπήρχε το "Αρχές Φυσικών Επιστημών" Αλλά δε χωράει κατά τη γνώμη μου και Μαθηματικά light μάθημα και Φυσική Light για 19 τμηματα σχολών....


Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Μια παραλλαγή της πρότασής σου θα ήταν να διδάσκεται σε κάθε κατεύθυνση ο μαθητής υποχρεωτικά 5 μαθήματα (κι εδώ χρειάζεται αναπροσαρμογή των ωρών) και να μπορεί στο τέλος να διαλέξει από αυτά την τετράδα που θέλει για κάθε πεδίο.
Μα ναι αυτό ακριβώς εννοώ!
Τότε νομίζω ότι καλό θα ήταν να αλλάξεις το βίντεο, καθώς έτσι όπως έχεις διατυπώσει την πρότασή σου φαίνεται ότι το 5ο μάθημα θα είναι προαιρετικό ως προς τη διδασκαλία του. Επίσης, πιστεύω ότι πρέπει να διευκρινισθεί ότι σε κάθε πεδίο θα προστεθεί ένα ορισμένο μάθημα το ίδιο για όλους τους μαθητές της κατεύθυνσης, το οποίο θα εξετάζεται και στο τέλος ο μαθητής θα επιλέγει την κατάλληλη τετράδα για κάθε πεδίο. Ακόμα, να τονιστεί ότι η αλλαγή δεν είναι τόσο απλή όπως φαίνεται στο βίντεο, αλλά θα χρειαστούν και μεταβολές στις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων και όχι μόνο.
Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές - Θα αποτελούν ξεχωριστό Επιστημονικό Πεδίο.
Αυτό είχε ειπωθεί παλιά, αλλά έχει πλέον εγκαταλειφθεί και σωστά, καθώς ο στρατιωτικός γιατρός και ο στρατολόγος δεν είναι δυνατόν να εξετάζονται στα ίδια μαθήματα. Κάθε στρατιωτική σχολή θα βρίσκεται στο πεδίο που της ταιριάζει, περίπου όπως μέχρι σήμερα.
Όσον αφορά στις Θετικές/Τεχνολογικές Σχολές, είναι 2 σχολές. Ναι συμφωνώ ότι υπάρχει επικάλυψη (π.χ. κάποιο τμήμα μπορει να ειναι και στις δυο αυτές ΕΠΕ)
Κάθε άποψη είναι σεβαστή, όμως θα μου επιτρέψεις να διαφωνώ. Δεν θεωρώ ότι μεταξύ θετικών και τεχνολογικών επιστημών υπάρχει απλά αλληλοκάλυψη, αλλά αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία με εντελώς ασαφή τα μεταξύ τους όρια. Για μένα σωστά θα γίνουν ένα πεδίο.
Ναι, στους δασκάλους υπήρχε το "Αρχές Φυσικών Επιστημών" Αλλά δε χωράει κατά τη γνώμη μου και Μαθηματικά light μάθημα και Φυσική Light για 19 τμηματα σχολών....
Το "Αρχές Φυσικών Επιστημών" δεν θα είναι "Φυσική Light", αλλά βασικές γνώσεις Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας που ο δάσκαλος θα πρέπει να μεταφέρει στα παιδιά. Το να τους βάλουμε Αρχαία που δεν θα τους χρειαστούν το βρίσκω ανόητο και δεν θα μας αφήσει να φύγουμε εντελώς από το σήμερα όπου το 95% των δασκάλων είναι της θεωρητικής και στέλνουν στο γυμνάσιο παιδιά "αναλφάβητα" στα Μαθηματικά και τις Φυσικές επιστήμες. Όσο για τα "19 τμήματα" που γράφεις, είδα ότι μετράς μόνον τα ΑΕΙ δασκάλων και νηπιαγωγών. Υπάρχουν και κάποια σχετικά ΤΕΙ, στο πεδίο αυτό ταιριάζουν και τα ΤΕΦΑΑ, οπότε ξεπερνάμε το 30. Ακόμα εκεί μπορούν να κολλήσουν και Μουσικές σχολές, ίσως ακόμα (με το επιπλέον μάθημα) και οι αστυνομικές σχολές.
Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια!!!
Κι εγώ σε ευχαριστώ που με την πρότασή σου μου έδωσες αφορμή να προβληματιστώ και να κάνουμε αυτό το διάλογο. Να παραφράσω και λίγο το Galileo; "Πηγή της Γνώσης είναι η Διαφωνία".


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
απο τα σχολιά σου, έχει προκύψει ήδη δεύτερη -καλύτερη- έκδοση
- απλά οι ανθρωπιστικές πρέπει να μείνουν μόνες τους, κάτι που δεν ήθελα για λόγους δυναμικότητας και πλήθους σχολών. Για αυτό έβγαλα το Αρχές Φυσ. Επιστημών.
- Το πλήθος των σχολών ήταν απο Ελευθεροτυπία (Σεπ13) όχι απο μενα
- Όσον αφορά στις θετικοτεχνολ σχολές: υπάρχουν άλλες που θέλουν χημεια και άλλες που θέλουν Επ. Υπολογιστών και άλλες που δεν έχουν σημαντικό πρόβλημα (επικάλυψη). Άρα κάθε σχολή μπορεί να διαλέξει σε ποιο καλάθι μπαίνει !! Αυτό εννοούσα επικάλυψη.

ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για τους μαθητές είναι ότι η εισαγωγή "με ράγες" θα οδηγήσει πολλά παιδιά σε σχολές διαφορετικές απο αυτές που μπορούσαν να πιάσουν με τα μόριά τους και που θα μπορούσαν άνετα να σπουδάσουν. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Σε ένα μήνα ξεκινάνε ΠΣ και νέα βιβλία και το ΥΠΑΙΘ δεν ξέρω αν σκέφτεται να βελτιώσει το σύστημα αυτό, τώρα που υπάρχει χρόνος να γίνει. Εκεί το 5ο προαιρετικά εξεταζόμενο (αλλά διδαγμένο) μάθημα θα λύσει το πρόβλημα.
Οι επιστήμονες αυτοί θα βγουν σε 5-6 έτη και θα είναι η παραγωγική δύναμη της χώρας μας....


Σε παρακαλώ βάλε τα σχόλιά σου (κύριο μέρος) κάτω απο το βίντεο ώστε να είναι συγκεντρωμένα και κει αν δε σε πειράζει και σε ευχαριστώ και πάλι.

Παναγιώτης Τσιωτάκης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Τα ίδια λένε σε κάθε 5ετία και οι 5ετίες φεύγουν. Δηλαδή, εμείς που είμαστε η νέα γενιά επιστημόνων σε τι ωφελούμε ετούτη τη χώρα; :whistle: Εξαντλήσαμε τις παρούσες γενιές επιστημόνων και ψάχνουμε νέες γενιές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dod

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dod αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Με το καινουργιο συστημα οι σχολες κοινωνικης εργασιας σε ποιο πεδιο θα ειναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top