jj!
Τιμώμενο Μέλος
Είναι τραγελαφικά πράγματα αυτά... Άσε που με την τροπολογία (να μετράνε τα κλαδικά μαθήματα ως ένα μάθημα), πάλι περνάει και η κουτσή Μαρία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Εδώ έχεις δίκιο. Να λοιπόν μια ωραία τροπολογία που θα έπρεπε να προστεθεί στο νόμο: "Αν ένας μαθητής έχει ΓΜΟ > 15, προάγεται και αν ακόμα έχει σε ένα μάθημα μέχρι 2 μονάδες κάτω από την απαιτούμενη βάση ή και σε 2 μαθήματα αν έχει σε καθένα από αυτά μέχρι 1 μονάδα κάτω από την απαιτούμενη βάση". Πώς σου φαίνεται;... τόσο απαράδεκτο θεωρώ να μένουν μεταξεταστέοι άτομα με υψηλούς μέσους όρους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πού το άκουσες αυτό ότι πέρασε και η κουτσή Μαρία; Έχεις καμιά επαφή με σχολείο ή τα βγάζεις απ' το μυαλό σου; Με την τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας, δηλ. να μετράνε τα κλαδικά μαθήματα ως ένα μάθημα, ελάχιστο ποσοστό μαθητών πέρασαν από αυτούς που παραπέμπονταν το Σεπτέμβριο, ενώ ειδικά στα Μαθηματικά το ποσοστό που πέρασαν ήταν σχεδόν μηδαμινό. Μιλάω με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που παρουσίασαν οι διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Ναι οκ, τι να το κάνεις αν βγάζει ο άλλος 18 και να γράφει στις εξετάσεις 3 στην Άλγεβρα ή στη Γλώσσα; (!)
Είναι τραγελαφικά πράγματα αυτά... Άσε που με την τροπολογία (να μετράνε τα κλαδικά μαθήματα ως ένα μάθημα), πάλι περνάει και η κουτσή Μαρία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Αν δεν κατάφεραν να περάσουν τα παιδιά ακόμη και μετά την τροπολογία, τότε για εμένα είναι ηλίθιαΠού το άκουσες αυτό ότι πέρασε και η κουτσή Μαρία; Έχεις καμιά επαφή με σχολείο ή τα βγάζεις απ' το μυαλό σου; Με την τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας, δηλ. να μετράνε τα κλαδικά μαθήματα ως ένα μάθημα, ελάχιστο ποσοστό μαθητών πέρασαν από αυτούς που παραπέμπονταν το Σεπτέμβριο, ενώ ειδικά στα Μαθηματικά το ποσοστό που πέρασαν ήταν σχεδόν μηδαμινό. Μιλάω με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που παρουσίασαν οι διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Έχω παραθέσει τις απόψεις μου σε προηγούμενα posts και ξαναλέω ότι ακόμη και με διάβασμα των τελευταίων ημερών, τουλάχιστον ένα 7 το έπιανες χωρίς να ιδρώσεις πολύ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Διότι, για να να έχεις ΜΟ πάνω από 18 και να κοπείς στα Μαθηματικά θες 14 στις Θετικές Επιστήμες (λογικός βαθμός) και 20 σε όλα τα υπόλοιπα.
Και ερωτώ εγώ: Ένας μαθητής που έχει 20 σε 7/9 των μαθημάτων, δεν μπορεί να βγάλει πάνω από 10 στα μαθηματικά? Είστε σοβαροί?
Αφήστε, λοιπόν, την καραμέλα: "Έχει πολύ υψηλό ΜΟ και κόβεται στα Μαθηματικά/Γλώσσα". Οι μαθητές που κόβονται σε κάποιο κλαδικό μάθημα έχουν μέτριο ΜΟ και περνούν οριακά 1 ή 2 ακόμα μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ας αποφεύγουμε ανόητους χαρακτηρισμούς όταν δεν γνωρίζουμε πώς ακριβώς έχουν τα πράγματα. Κατ' αρχήν, το μάθημα στο οποίο παραπέμπονταν οι περισσότεροι μαθητές Α λυκείου πανελλαδικά ήταν τα Μαθηματικά. Στα Μαθηματικά λοιπόν (κατά γενική ομολογία μάθημα με πολλές δυσκολίες), τα περισσότερα παιδιά δεν κατάφεραν να περάσουν με τη νέα ρύθμιση, απλά γιατί έμεναν ανεξεταστέα και στους 2 κλάδους του μαθήματος, δηλ. και Άλγεβρα και Γεωμετρία. Πιο εύκολο ήταν να περάσουν π.χ. στα Αρχαία, όπου ο συμψηφισμός με τη Γλώσσα και τη Λογοτεχνία (πολύ πιο εύκολα μαθήματα) βοήθησε. Όσο για το τελευταίο που αναφέρεις, πραγματικά πιστεύεις ότι ένας μαθητής με πολλά κενά στα Μαθηματικά από το Γυμνάσιο και με διάβασμα μόνο λίγων ημερών πριν τις εξετάσεις μπορεί να περάσει το μάθημα;Αν δεν κατάφεραν να περάσουν τα παιδιά ακόμη και μετά την τροπολογία, τότε για εμένα είναι ηλίθια
Έχω παραθέσει τις απόψεις μου σε προηγούμενα posts και ξαναλέω ότι ακόμη και με διάβασμα των τελευταίων ημερών, τουλάχιστον ένα 7 το έπιανες χωρίς να ιδρώσεις πολύ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Ήταν πολύ καλή ατάκα,οφείλω να ομολογήσω.Αφήστε, λοιπόν, την καραμέλα: "Έχει πολύ υψηλό ΜΟ και κόβεται στα Μαθηματικά/Γλώσσα". Οι μαθητές που κόβονται σε κάποιο κλαδικό μάθημα έχουν μέτριο ΜΟ και περνούν οριακά 1 ή 2 ακόμα μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Ήταν πολύ καλή ατάκα,οφείλω να ομολογήσω.
Και η γεωκεντρική θεωρία ήταν πολύ καλή, μέχρι που αποδείχθηκε αναληθής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Κανείς δεν υποχρέωσε κάποιο παιδί να πάει στο λύκειο και να μπει με το ζόρι στην τριτοβάθμια. Εφόσον δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στα μαθήματα του γενικού λυκείου, τότε δεν είναι άξιος/άξια να περάσει στο πανεπιστήμιο. Αρκετά πια με την καραμέλα "τι να τα κάνει τα μαθηματικά ένας φιλόλογος;" ή "τι να τα κάνω τα αρχαία, αφού θέλω πληροφορική;". Εφόσον έχεις πάει στο γενικό λύκειο, δέχεσαι τις συνέπειες. Αν ήθελες περισσότερη εξειδίκευση, μπορούσες κάλλιστα να πας ΕΠΑΛ. Ξέχασα, το ΕΠΑΛ δεν έχει το πρεστίζ του ΓΕΛ...Ας αποφεύγουμε ανόητους χαρακτηρισμούς όταν δεν γνωρίζουμε πώς ακριβώς έχουν τα πράγματα. Κατ' αρχήν, το μάθημα στο οποίο παραπέμπονταν οι περισσότεροι μαθητές Α λυκείου πανελλαδικά ήταν τα Μαθηματικά. Στα Μαθηματικά λοιπόν (κατά γενική ομολογία μάθημα με πολλές δυσκολίες), τα περισσότερα παιδιά δεν κατάφεραν να περάσουν με τη νέα ρύθμιση, απλά γιατί έμεναν ανεξεταστέα και στους 2 κλάδους του μαθήματος, δηλ. και Άλγεβρα και Γεωμετρία. Πιο εύκολο ήταν να περάσουν π.χ. στα Αρχαία, όπου ο συμψηφισμός με τη Γλώσσα και τη Λογοτεχνία (πολύ πιο εύκολα μαθήματα) βοήθησε. Όσο για το τελευταίο που αναφέρεις, πραγματικά πιστεύεις ότι ένας μαθητής με πολλά κενά στα Μαθηματικά από το Γυμνάσιο και με διάβασμα μόνο λίγων ημερών πριν τις εξετάσεις μπορεί να περάσει το μάθημα;
Kαι στο κάτω-κάτω ποιον ωφελεί να πηγαίνει ο κάθε άσχετος στο λύκειο; Δεν είναι παιδική χαρά και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει οι μαθητές να είναι τόσο χαλαροί, όπως ήταν χρόνια τώρα με το ισχύον σύστημα. Στην τάξη μου ακόμη και στο μάθημα της έκθεσης φέτος ελάχιστοι πρόσεχαν. Οι περισσότεροι έρχονταν στο σχολείο για χαβαλέ και μεγάλο ποσοστό αυτών συνέχιζε τον χαβαλέ και στο φροντιστήριο. Στις εξετάσεις είχε παιδιά που παρέδιδαν λευκή κόλλα ή έγραφαν το "πάτερ ημών στα θρησκευτικά, λες και έτσι θα μπει βαθμός. Ο ξεπεσμός του σχολείου σε όλο του το μεγαλείο.
Και στο κάτω κάτω εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος να κάνω μαθηματικά γενικής παιδείας με παιδιά που δεν ξέρουν την τύφλα τους, επειδή άφησαν κενά από το δημοτικό(!). Όταν φτάνεις στο λύκειο και δεν ξέρεις ούτε καν πώς κάνεις διαίρεση, τότε δεν αξίζεις δεκάρα τσακιστή. Δηλαδή έως τώρα η λογική ήταν "είμαι θεωρητική, οπότε γράφω τα μαθηματικά και τη φυσική" και "είμαι θετική/τεχνολογική, οπότε δε δίνω σημασία στα αρχαία και στα κείμενα" και μέσα στην τάξη γινόταν παντζουρλισμός. Από τη μία παραπονιόμασταν που τα παιδιά δεν είχαν ενδιαφέρον για τα μαθήματα γενικής παιδείας, αλλά τώρα που ωθούνται να προσέξουν πάλι δε μας αρέσει επειδή το σύστημα είναι "άδικο" για τους μαθητές που είναι "αδύναμοι" (όχι ότι τα ξύνουν) σε κάποια μαθήματα.
Και επιτέλους, αν θέλουμε τόσο να μοιάσουμε στα άλλα κράτη, πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές στο χώρο της παιδείας. Καλώς ή κακώς, δεν μπορούν όλοι να εισαχθούν στην ανώτατη εκπαίδευση. Στη Γερμανία τα παιδιά δίνουν εξετάσεις στο δημοτικό (!), για να καταταχθούν στο αντίστοιχο "γυμνάσιο", ανάλογα με τη βαθμολογία τους. Αυτό κι αν είναι "άδικο" για τα παιδιά. Κι όμως, κρίνοντας τη λειτουργία του κράτους της Γερμανίας, κάτι τέτοιο αποδεικνύεται ότι έχει θετική επίπτωση στην ανάπτυξη της οικονομίας και την αγορά εργασίας. Δεν πάει να είσαι και ο Γιος του διευθυντή της adidas, αν δεν καταταχθείς στο Gymnasium δεν πρόκειται να πας πανεπιστήμιο. Και δεν ισχύει αυτό μόνο στη Γερμανία, αλλά και σε άλλα κυρίαρχα στα παγκόσμια δρώμενα κράτη, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιαπωνία.
Εν ολίγοις, είναι καλή η αλλαγή, εφόσον προωθείται και η τεχνική εκπαίδευση, που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρείται κατώτερη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μια λύση, για να γίνεται διαλογή αυτών που είναι ικανοί να φοιτήσουν στο γεν. λύκειο, ίσως να είναι οι εξετάσεις από το γυμνάσιο στο λύκειο όπως γίνονταν παλιά...
Και ένα τελευταίο: η τράπεζα θεμάτων, έτσι όπως οργανώθηκε φέτος, ήταν μια αιτία για την αποτυχία πολλών μαθητών στα μαθηματικά. Να αναφέρω μερικά παραδείγματα:
1) Σε αρκετά σχολεία το 2ο και 4ο θέμα Άλγεβρας ή Γεωμετρίας ήταν από την ίδια ενότητα, πράγμα αντίθετο με το πνεύμα των προαγωγικών εξετάσεων, σύμφωνα με το οποίο τα θέματα πρέπει "να διατρέχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο μέρος της διδακτέας ύλης". Δηλ. αν κάποιος μαθητής δεν είχε προετοιμαστεί καλά σε μια ενότητα και κληρώνονταν 2 θέματα από αυτή, τότε τιμωρούνταν με βαθμό κάτω από τη βάση!
2) Σε αρκετά σχολεία και τα δύο θέματα της τράπεζας στην Άλγεβρα ήταν προβλήματα (είναι γνωστή η φοβία που έχουν οι μαθητές στα μαθηματικά προβλήματα, από το Δημοτικό ακόμα).
3) Όπως διαπίστωσαν πολλοί μαθηματικοί, δεν ήταν λίγα τα θέματα 4 της τράπεζας που, όχι απλώς ήταν δύσκολα, αλλά επιπέδου διαγωνισμών της Μαθηματικής Εταιρείας. Σε ένα σχολείο, για παράδειγμα, έτυχε στην Άλγεβρα θέμα-πρόβλημα με πάρα πολλά και δύσκολα ερωτήματα που καταλάμβανε έκταση μιας ολόκληρης σελίδας!
Τι μήνυμα, λοιπόν, έδωσαν οι θεματοδότες της τράπεζας των μαθηματικών στα παιδιά από την πρώτη κιόλας χρονιά εφαρμογής του θεσμού; Το μήνυμα της φοβίας προς το μάθημα και της αναγκαστικής προσφυγής στο φροντιστήριο από την αρχή της Α λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Φέτος εμείς ενημερωθήκαμε αν θέλουμε να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας, αλλά δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από τους ίδιους τους μαθητές, οπότε δεν ήταν δυνατή η δημιουργία τμήματος. Κι αυτό όχι μόνο σε επίπεδο σχολικής μονάδας, αλλά σε επίπεδο δήμου (έπρεπε οι μαθητές να είναι τουλάχιστον 20, νομίζω, από όλον το δήμο).Συμφωνώ με αρκετά πράγματα από αυτά που αναφέρεις, jj! . Οι διδάσκοντες στο γενικό λύκειο με το παλιό σύστημα (π.χ. φετινή Β λυκείου) έρχονταν καθημερινά αντιμέτωποι με πολλούς μαθητές στην τάξη που αδιαφορούσαν χαρακτηριστικά για αρκετά μαθήματα. Οι μαθητές αυτοί κατάφερναν με μηδαμινή προσπάθεια να προάγονται από τη μια τάξη στην άλλη και να παίρνουν απολυτήριο. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί συμφωνούν ότι το φαινόμενο αυτό πρέπει να σταματήσει. Όμως, από την άλλη μεριά η Πολιτεία δεν έκανε και πολλά πράγματα για να βοηθήσει τους μαθητές της Α λυκείου που υστερούσαν. Για παράδειγμα, στην περιοχή της Β Αθήνας που περιλαμβάνει πάρα πολλά λύκεια, δεν υλοποιήθηκε τη χρονιά που μας πέρασε ούτε ένα πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας σε κάποιο λύκειο. Πώς θα κάλυπταν οι αδύνατοι μαθητές τα κενά τους από το Γυμνάσιο σε ένα μάθημα αρκετά δύσκολο, όπως τα Μαθηματικά; Θα έπρεπε, για να αντεπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις του νέου συστήματος προαγωγής, να πάνε στο φροντιστήριο. Όσοι δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν, απογοητεύτηκαν γρήγορα. Οι μαθηματικοί των δημόσιων σχολείων, όση καλή διάθεση και να είχαν, δεν μπορούσαν να βοηθήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές αυτούς, αφού η ύλη της Α τάξης ήταν πάρα πολλή και έπρεπε να την καλύψουν. Τα κενά λοιπόν γρήγορα συσσωρεύτηκαν και ήρθε κάποια στιγμή που αρκετοί μαθητές παραδόθηκαν "άνευ όρων".
Μια λύση, για να γίνεται διαλογή αυτών που είναι ικανοί να φοιτήσουν στο γεν. λύκειο, ίσως να είναι οι εξετάσεις από το γυμνάσιο στο λύκειο όπως γίνονταν παλιά...
Και ένα τελευταίο: η τράπεζα θεμάτων, έτσι όπως οργανώθηκε φέτος, ήταν μια αιτία για την αποτυχία πολλών μαθητών στα μαθηματικά. Να αναφέρω μερικά παραδείγματα:
1) Σε αρκετά σχολεία το 2ο και 4ο θέμα Άλγεβρας ή Γεωμετρίας ήταν από την ίδια ενότητα, πράγμα αντίθετο με το πνεύμα των προαγωγικών εξετάσεων, σύμφωνα με το οποίο τα θέματα πρέπει "να διατρέχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο μέρος της διδακτέας ύλης". Δηλ. αν κάποιος μαθητής δεν είχε προετοιμαστεί καλά σε μια ενότητα και κληρώνονταν 2 θέματα από αυτή, τότε τιμωρούνταν με βαθμό κάτω από τη βάση!
2) Σε αρκετά σχολεία και τα δύο θέματα της τράπεζας στην Άλγεβρα ήταν προβλήματα (είναι γνωστή η φοβία που έχουν οι μαθητές στα μαθηματικά προβλήματα, από το Δημοτικό ακόμα).
3) Όπως διαπίστωσαν πολλοί μαθηματικοί, δεν ήταν λίγα τα θέματα 4 της τράπεζας που, όχι απλώς ήταν δύσκολα, αλλά επιπέδου διαγωνισμών της Μαθηματικής Εταιρείας. Σε ένα σχολείο, για παράδειγμα, έτυχε στην Άλγεβρα θέμα-πρόβλημα με πάρα πολλά και δύσκολα ερωτήματα που καταλάμβανε έκταση μιας ολόκληρης σελίδας!
Τι μήνυμα, λοιπόν, έδωσαν οι θεματοδότες της τράπεζας των μαθηματικών στα παιδιά από την πρώτη κιόλας χρονιά εφαρμογής του θεσμού; Το μήνυμα της φοβίας προς το μάθημα και της αναγκαστικής προσφυγής στο φροντιστήριο από την αρχή της Α λυκείου.
Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι η τράπεζα θεμάτων δεν υλοποιήθηκε με τον πιο σωστό τρόπο. Δεν παύει, όμως, να είναι ένα καλό μέτρο που θα βοηθήσει στην αλλαγή της εικόνας του λυκείου και θα ωθήσει τους μαθητές (αν "δεν παίρνουν τα γράμματα", να ασχοληθούν με την τεχνική εκπαίδευση).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑmyC
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mythik52
Νεοφερμένος
διορθωση*Βάσει της νέας ρύθμισης, για να προαχθεί ο μαθητής της Α' Λυκείου στην επόμενη τάξη θα πρέπει να έχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα, να έχει τουλάχιστον 8 σε ένα από μαθήματα Άλγεβρα και Γεωμετρία και τουλάχιστον 8 σε ένα από τα μαθήματα των Αρχαίων, της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας.
Επιπροσθέτως, για να προαχθεί θα πρέπει ο μέσος όρος στα 8 κλαδικά μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας, των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών να είναι τουλάχιστον 12,5.
Τα 8 μαθήματα από τα οποία θα πρέπει να προκύψει ο μέσος όρος του 12,5 από την προφορική και τη γραπτή βαθμολογία είναι: Άλγεβρα, Γεωμετρία, Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Γλώσσα, Λογοτεχνία, Φυσική, Χημεία και Βιολογία.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.alfavita.gr/arthron/νέα-...-οι-μεταξεταστέοι-της-α-λυκείου#ixzz37RevaIHR
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bomlover
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Soleado Febrero ~
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilonop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εμεις που θα παμε Α' λυκείου θα ειμαστε προετοιμασμενοι να την φαμε. Απο εκει και περα, αλλοι αποφασίζουν. Μακάρι να μας λυπηθουν μονο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.