μαρία θα ξεκινήσω λέγοντας σου οτι αυτά που γράφω προκύπτουν απο προσωπική εμπειρία και προφανώς δεν θέλω (ούτε μπορώ να τα γενικεύσω). απο αυτά που βλέπω στα θέματα, το 4ο στο φροντιστήριο είχαμε βάλει τα δ2,δ3,δ4 τουλάχιστον στα 3 τελευταία διαγωνίσματα είτε ως άσκηση είτε ως εφαρμογή όπου καλούσαμε τους μαθητές μας να αποδείξουν τα ζητούμενα. κάτι αντίστοιχο είχανε κάνει και συνάδελφοι σε άλλα φροντιστήρια απότι συζήτησα. αυτό δεν σημαίνει οτι έχει διδαχθει η συγκεκριμένη μεθοδολογία σε όλους τους μαθητές.δεν προσπαθώ να κατηγορήσω κανέναν ότι φταίει που δεν έγραψε ενω τα θέματα ήταν γελοία (κρατώ το 3ο το οποίο νομίζω οτι όλοι συμφωνούμε πως ήτανε 5 μοναδες εύκολες).
για να γράψει ένας μαθητής που καταλαβαίνει απο φυσική θα πρέπει να έχει πρώτα απόλα διδαχθεί φυσική και όχι απλες μεθοδολογίες καθώς επίσης να μπούνε θέματα κρίσεως ώστε να αναπτύξει ο καθένας τεκμηριωμένα την άποψη του. δυστυχώς παραέχουμε μαθηματικοποιήση την φυσική και αυτό φαίνεται στην ευκολία που έχουν οι περισσότεροι μαθητές στο να απαντάνε όταν τους ρωταμε τι συμβολίζει αυτό το γράμμα (πχ. τί είναι το Ι?απ.ροπή αδράνειας) αλλά να έχουνε μεγάλη δυσκολία στο να πούνε ένα παράδειγμα στο οποίο να εμφανίζεται αυτό που τους ρωτάμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.