[26/5/2010] Φυσική Κατεύθυνσης

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 162)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 34 21.0%
  • Καλά

    Ψήφοι: 25 15.4%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 37 22.8%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 22 13.6%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 14 8.6%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 30 18.5%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Στο Δ3 εγώ πήρα τον τύπο Στ=Ιαγ αντικατάστησα το Ι και όπου αγ έβαλα αcm/R και βρήκα ότι ο δίσκος έχει μεγαλύτερη επιτάγχυνση. Σωστό ή λάθος? Αν είναι λάθος τα χάνω και τα 4 μόρια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Ο τύπος που αναφέρεσαι αφορά ομογενή δίσκο. Στο Δ.1 δεν έλεγε πουθενά για ομογενή δίσκο. Κακώς επομένως πήρες τον τύπο αυτό
Τον τύπο τον πήρα στο πρόχειρο απλά για να δώ τι θα "έπρεπε" να βρώ. Με αποτέλεσμα επειδή είχα βρεί 0,5 να κάθομαι 30 λεπτά να ψάχνω εάν έχω κάνει λάθος στις πράξεις..

Αφού το πρόβλημα ήταν στο ότι ο δίσκος δεν ήταν ομογενής, τότε γιατί να μην το γράψουν στην εκφώνηση να το ξεκαθαρίσουν... ή θέλουν να μας έχουν να σπαζοκεφαλιαζόμαστε την ώρα των εξετάσεων αφότου έχουμε λύσει κάτι σωστά για το εάν τελικά ήταν σωστό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Ρε παιδια μισο λεπτο...βλεπω στις λυσεις των φροντιστηριων οτι απευθειας βαζουν τις δυναμεις που ασκει η ραβδος πανω στα 2 στερεα πανω στην ραβδο....ελεος....ολη η δυσκολια για εμενα στο Δ ερωτημα ηταν να αποδειξεις τελικα πως η δυναμη απο την ραβδο δεν εχει τελικα 2 συνιστωσες αλλα οτι η καθετη συνιστωσα της ειναι μηδεν....δλδ εγω εχασα γυρω στη μια ωρα(και τελικα δεν καταφερα να το αποδειξω κιολας) για να βρω τη κατευθυνση της δυναμης...και βλεπω να το πετανε κατευθειαν και να κανουν (για 50στη φορα στο Δ θεμα) τους νομους του νευτωνα...που ειναι το νοημα της φυσικης..σε ολο αυτο?? να ''παπαγαλισουμε'' το πως ασκουνται οι δυναμεις σε καθε περιπτωση??....και να εφαρμοζουμε τους τυπους?? Θεωρω οτι αυτο θα πρεπει να ληφθει σοβαρα υποψην κατα την διαδικασια της διορθωσης....ε?

μπραβο!! :hello:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Κύριε cpt.vlg, αν μπορείτε πείτε μου την εκτίμησή σας...
Στο Δ3 πήρα κανονικά το λόγο των κινητικών ενεργειών (μεταφορικής και στροφικής), αντικατέστησα τα Ι του κάθε σώματος και τα Ucm τα αντικατέστησα με ω1*R και ω2*R. Μετά από απλοποιήσεις προέκυψε το κλάσμα 3ω1*ω1/4ω2*ω2 και το άφησα εκεί (δεν έγραψα δηλαδή ότι τα ω είναι ίσα, που αν το έκανα θα μου έβγαινε το σωστό αποτέλεσμα). Απ' τις 6 μονάδες, τι θα πάρω?
Συγνώμη για την αργοπορία, αλλά κατά λάθος την απάντηση που είχα ετοιμάσει, δεν την υπέβαλλα.
Γενικά για τις βαθμολογήσεις:
Αν δεν έχουν δοθεί σαφείς και ρητές οδηγίες από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, αποφασίζεται ανά βαθμολογικό κέντρο κατά τη δοκιμαστική βαθμολόγηση, την πρώτη μέρα που ξεκινά κάθε μάθημα.
ΣΤο Δ.3, προσωπικά (και το τονίζω αυτό) θα έβαζα 4 / 6, γιατί απαιτείται αιτιολόγηση για ω1 = ω2, εκτός αν το έχεις ήδη αιτιολογήσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Συγνώμη για την αργοπορία, αλλά κατά λάθος την απάντηση που είχα ετοιμάσει, δεν την υπέβαλλα.
Γενικά για τις βαθμολογήσεις:
Αν δεν έχουν δοθεί σαφείς και ρητές οδηγίες από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, αποφασίζεται ανά βαθμολογικό κέντρο κατά τη δοκιμαστική βαθμολόγηση, την πρώτη μέρα που ξεκινά κάθε μάθημα.
ΣΤο Δ.3, προσωπικά (και το τονίζω αυτό) θα έβαζα 4 / 6, γιατί απαιτείται αιτιολόγηση για ω1 = ω2, εκτός αν το έχει ήδη αιτιολογήσει

Εγώ το αιτιολόγησα λέγοντας ότι αφού είναι συνδεδεμένο με τη ράβδο, τα 2 σώματα θα κινούνται με την ίδια ταχύτητα. Σωστό έτσι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Εγώ το αιτιολόγησα λέγοντας ότι αφού είναι συνδεδεμένο με τη ράβδο, τα 2 σώματα θα κινούνται με την ίδια ταχύτητα. Σωστό έτσι;
Εννοώντας ταχύτητα κέντρου μάζας, ναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

summer life

Νεοφερμένος

Ο summer life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
καλησπερα και απο μενα. λοιπον το πρωτο θεμα ηταν λιγο τσιμπιμενο γιατι ηθελε αρκετη σκεψη σε αντιθεση με αλλες χρονιες οπου η αντιστοιχιση ηταν γελοια. τα σωστο λαθος ηταν ευκολα. το δευτερο θεμα ηταν αρκετα ψαρωτικο και ευκολα μπορουσε να σε κανει να το παρατησεις. με μια προσεκτικη ομως ματια εβγαινε βημα βημα. ηταν σαν μικρες ασκησεις και για αυτο το λογο αρκετα χρονοβορο. το τριτο θεμα ηταν χαρισμενοι βαθμοι. το μονο που επρπεπε ουσιαστικα να σκεφτεις ηταν οτι η ταση του πυκνωτη ηταν η ταση της ηλεκτρεγερτικης δυναμης. αυτο θα σε ακολοθουσε σε ολα τα αποτελεσματα με εξαιρεση την περιοδο ταλαντωσης. στο τεταρτο θεμα τα δυο πρωτα ερωτηματα ηταν λιγο κουρστικα αλλα με καθαρο μυαλο εβγαιναν σχετικα ευκολα. τα δυο τελευταια ηταν δυσκολα αλλα οχι απιαστα. προσωπικα καλα τα πηγα αν και σε αυτο θα μου απαντουσε καλυτερα καποιος απο τους καθηγητες του e-steki. πηρα γυρω στο 16 ισως και λιγο παραπανω. για αυτα τα θεματα πως θεωρειται ο βαθμος??? απευθυνομαι κυριως στους καθηγητες οι οποιοι μπορουν να εκτιμησουν καλυτερα τη δυσκολια των θεματων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Apsofable

Νεοφερμένος

Ο Μιχαλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Καλησπερα.
Θα ηθελα να κανω 2 ερωτησεις.
Α)Στο Θ3 πεταξα κατευθειαν οτι η ταση του πυκνωτη ειναι 5ν χωρις να πω επειδη συνδεεται παραλληλα με την πηγη.Θα μου κοψουν;
Β)Στο Δ4 αιτιολογησα γιατι πανε ετσι οι δυναμεις και εγραψα τους 4 νομους.Και εφτασα στις 2 τελικες εξισωσεις παρ ολα αυτα δεν σκεφτηκα οτι οι δυναμεις ειναι ισες και το αφησα εκει.Απο τα 8 μορια ποσα θα μου κοψουν;

Επειτα για να απαντησω στον φιλο παραπανω.Εννοειται οτι οι δυναμεις ειναι πανω στον αξονα της ραβδου;γιατι να ειναι "τρελιαρες"σε ποια δυναμη να "αντιτεθει" μια καθετη συνιστωσα της δυναμης;

Επισης θα ηθελα κι εγω μια εκτιμηση των θεματων απο αποψη δυσκολιας οπως και ο προηγουμενος φιλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ringoula

Νεοφερμένος

Η ringoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
παιδια εγω ενα εχω να πω.... μας εχουν γ***** φετος και κανονικα και αναποδα!!!! αυτα! ευχαριστω! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Επειδη λογος γινεται για τα πειραματα για μενα επρεπε εφοσον απευθυνεται το διαγωνισμα ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ Γαμω το 2!%!@%^ μου επρεπε να δοθει μια βοηθεια στο οτι πειραματικα προκυπτουν αλλα αποτελεσματα , και αυτο γιατι το βιβλιο δεν σε ετοιμαζει να σκεφτεις οτι πειραματικα ΔΕΝ προκυπτουν τα ιδια αποτελεσματα (λογω του οτι προφανως δεν ειναι ομογενης ο δισκος )

Ξεκολλήστε από τα πειράματα. Δεν είναι αυτός ο λόγος.
Απλώς: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΙΣΚΟΣ !!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Τον τύπο τον πήρα στο πρόχειρο απλά για να δώ τι θα "έπρεπε" να βρώ. Με αποτέλεσμα επειδή είχα βρεί 0,5 να κάθομαι 30 λεπτά να ψάχνω εάν έχω κάνει λάθος στις πράξεις..

Αφού το πρόβλημα ήταν στο ότι ο δίσκος δεν ήταν ομογενής, τότε γιατί να μην το γράψουν στην εκφώνηση να το ξεκαθαρίσουν... ή θέλουν να μας έχουν να σπαζοκεφαλιαζόμαστε την ώρα των εξετάσεων αφότου έχουμε λύσει κάτι σωστά για το εάν τελικά ήταν σωστό...
Στεναχωριέμαι όταν αναγκάζομαι να παίρνω το μέρος της άλλης πλευρά και όχι των μαθητών, αλλά δυστυχώς έχεις άδικο
Είναι σαφές ότι ο τύπος που έχεις μάθει αφορά ομογενή δίσκο. Επίσης είναι σαφές ότι δεν έπρεπε να τον έχεις μάθει απέξω. Αν έχεις δει παλιά θέματα, όταν χρειάζεται γνωστός τύπος για τη ροπή αδρανείας, δίνεται πάντα. Εδώ δεν τον είχες
Στην εκφώνηση δε γράφουν όλα όσα ΔΕΝ είναι αλλά όλα όσα είναι. Επομένως δεν χρειάζεται ρητή αναφορά στο ότι δεν είναι ομογενής. Αντίθετα, θα έπρεπε να αναφέρεται ότι είναι ομογενής, εάν αυτό ήταν δεδομένο
Καλή συνέχεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida22

Νεοφερμένος

Η elpida22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Συγνώμη για την αργοπορία, αλλά κατά λάθος την απάντηση που είχα ετοιμάσει, δεν την υπέβαλλα.
Γενικά για τις βαθμολογήσεις:
Αν δεν έχουν δοθεί σαφείς και ρητές οδηγίες από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, αποφασίζεται ανά βαθμολογικό κέντρο κατά τη δοκιμαστική βαθμολόγηση, την πρώτη μέρα που ξεκινά κάθε μάθημα.
ΣΤο Δ.3, προσωπικά (και το τονίζω αυτό) θα έβαζα 4 / 6, γιατί απαιτείται αιτιολόγηση για ω1 = ω2, εκτός αν το έχεις ήδη αιτιολογήσει
Μάλιστα... Σας ευχαριστώ πολύ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Mα ακριβώς επειδή διαβάζεται από μαθητές δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Γιατί οι μαθητές ούτε πίνακες γνωρίζουν, ούτε ορίζουσες ανώτερης τάξης από 2ης.
Επί της ουσίας, απαιτούσε το χειρισμό ταυτόχρονα πολλών εξισώσεων και για αυτό το θεωρώ κακό ερώτημα


Μόνο που δεν αφορά τη σκέψη ενός μαθητή της Γ Λυκείου ;)
όπως βλέπεις κάποια παιδιά έχουν βαθύτερες αναζητήσεις και δεν μένουν στο απλοϊκό "το n=c/u άρα εξαρτάται"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Για ρίξτε μια ματιά στην απάντηση

https://dmargaris2.blogspot.com/2010/05/blog-post_26.html


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexinio

Νεοφερμένος

Ο alexinio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Kαλησπέρα παιδιά και από εμένα.
Έγραφα και εγώ σήμερα και τα πήγα πάρα πολύ καλά σχεδόν άριστα και μάλλον το σημερινό διαγώνισμα μου εξασφάλισε μία θέση στο πολυτεχνείο.
Τα θέματα ήταν ομολογουμένως πολύ τσιμπημένα όλα εκτός από το 3ο το οποίο θεωρπως ήταν πολύ εύκολο.Αυτό που έκανε η εξεταστική ομάδα με την ροπή αδράνειας στο Δ1 το βρίσκω απαράδεκτο καθώς είμαι σίγουρος πως πολλοί μαθητες θα έχασαν πολύτιμο χρόνο ψάχνωντας φαντάσματα στα γραπτά τους με αποτέλεσμα να μην προλάβουν να ολοκληρώσουν τα θέματα.
Εξαιρώντας το Δ1,ευτυχώς που "χτύπησαν" ένα μάθημα για να κατεβούν και οι βάσεις κάποιων σχολών που πήγαν στο Θεό.


Καλή συνέχεια και άντε να τελειώνουμε παιδιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
το κακό είναι οτι όπως είναι τα πράγματα μαθαίνουμε στα παιδιά να λύνουν ασκήσεις φυσικής και όχι φυσική. αυτό έχει ως επακόλουθο τις σημερινές αντιδράσεις....

θεωρώ πως όταν πιπιλίζουμε το μυαλό των παιδιών με το n=c/u χωρίς να τους εξηγούμε τελεολογικά πως έχουν τα πράγματα οδηγεί στην σημερινή εικόνα καμιά 10ρια φροντιστήρια να δίνουν Σ την 5α και άλλα τόσα να την δίνουν Λ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marouli.kel

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Εγω να ρωτησω... Τα μισα φροντιστηρια δινουν στο Γ4 ως απαντηση q=+Q/2, q=-Q/2 και τα αλλα μισα μονο τη θετικη λυση. Ποιο ειναι το σωστο? Στο δικο μου φροντιστηριο μας ελεγαν +,- εγω ετσι το βαλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
το κακό είναι οτι όπως είναι τα πράγματα μαθαίνουμε στα παιδιά να λύνουν ασκήσεις φυσικής και όχι φυσική.

υπαρχουν και εξαιρεσεις παντως.. στο χερι μας ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
όπως βλέπεις κάποια παιδιά έχουν βαθύτερες αναζητήσεις και δεν μένουν στο απλοϊκό "το n=c/u άρα εξαρτάται"

το κακό είναι οτι όπως είναι τα πράγματα μαθαίνουμε στα παιδιά να λύνουν ασκήσεις φυσικής και όχι φυσική. αυτό έχει ως επακόλουθο τις σημερινές αντιδράσεις....

θεωρώ πως όταν πιπιλίζουμε το μυαλό των παιδιών με το n=c/u χωρίς να τους εξηγούμε τελεολογικά πως έχουν τα πράγματα οδηγεί στην σημερινή εικόνα καμιά 10ρια φροντιστήρια να δίνουν Σ την 5α και άλλα τόσα να την δίνουν Λ.

Μα και τα παιδιά που έχουν βαθύτερες αναζητήσεις, τι να ψάξουν για το δείκτη διάθλασης;
Παρέθεσες ένα άρθρο στο physics4u. Τι σχέση έχει με τη σχολική πραγματικότητα; Το θέμα του είναι αν υπάρχει αρνητικός δείκτης διάθλασης.
Σε ποια ύλη εξετάζεται ένας μαθητής;

Προσωπικά είπα ότι ήταν ένα κακό ερώτημα. Πρέπει όμως να απαντηθεί στα πλαίσια του σχολικού εγχειριδίου. Εκεί έχεις σα σχέση ορισμού n = c/υ και με βάση αυτή θα πρέπει να απαντήσεις. Το ίδιο ακριβώς θα δεις και σε πανεπιστημιακά εγχειρίδια όπως π.χ. Serway.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefteris_92

Νεοφερμένος

Ο lefteris_92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Εγω να ρωτησω... Τα μισα φροντιστηρια δινουν στο Γ4 ως απαντηση q=+Q/2, q=-Q/2 και τα αλλα μισα μονο τη θετικη λυση. Ποιο ειναι το σωστο? Στο δικο μου φροντιστηριο μας ελεγαν +,- εγω ετσι το βαλα.
με αυτο γινεται τρελο μπλεξιμο... εγω εβαλα μονο + αλλα ειπα απο κατω οτι το φορτιο ειναι παντα θετικο εξ ορισμου... το - νομιζω το βαζουμε για να δηλωσουμε την πολωση του πυκνωτη... αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top