penspinner
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Τον τύπο τον πήρα στο πρόχειρο απλά για να δώ τι θα "έπρεπε" να βρώ. Με αποτέλεσμα επειδή είχα βρεί 0,5 να κάθομαι 30 λεπτά να ψάχνω εάν έχω κάνει λάθος στις πράξεις..Ο τύπος που αναφέρεσαι αφορά ομογενή δίσκο. Στο Δ.1 δεν έλεγε πουθενά για ομογενή δίσκο. Κακώς επομένως πήρες τον τύπο αυτό
Αφού το πρόβλημα ήταν στο ότι ο δίσκος δεν ήταν ομογενής, τότε γιατί να μην το γράψουν στην εκφώνηση να το ξεκαθαρίσουν... ή θέλουν να μας έχουν να σπαζοκεφαλιαζόμαστε την ώρα των εξετάσεων αφότου έχουμε λύσει κάτι σωστά για το εάν τελικά ήταν σωστό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
Ρε παιδια μισο λεπτο...βλεπω στις λυσεις των φροντιστηριων οτι απευθειας βαζουν τις δυναμεις που ασκει η ραβδος πανω στα 2 στερεα πανω στην ραβδο....ελεος....ολη η δυσκολια για εμενα στο Δ ερωτημα ηταν να αποδειξεις τελικα πως η δυναμη απο την ραβδο δεν εχει τελικα 2 συνιστωσες αλλα οτι η καθετη συνιστωσα της ειναι μηδεν....δλδ εγω εχασα γυρω στη μια ωρα(και τελικα δεν καταφερα να το αποδειξω κιολας) για να βρω τη κατευθυνση της δυναμης...και βλεπω να το πετανε κατευθειαν και να κανουν (για 50στη φορα στο Δ θεμα) τους νομους του νευτωνα...που ειναι το νοημα της φυσικης..σε ολο αυτο?? να ''παπαγαλισουμε'' το πως ασκουνται οι δυναμεις σε καθε περιπτωση??....και να εφαρμοζουμε τους τυπους?? Θεωρω οτι αυτο θα πρεπει να ληφθει σοβαρα υποψην κατα την διαδικασια της διορθωσης....ε?
μπραβο!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
Συγνώμη για την αργοπορία, αλλά κατά λάθος την απάντηση που είχα ετοιμάσει, δεν την υπέβαλλα.Κύριε cpt.vlg, αν μπορείτε πείτε μου την εκτίμησή σας...
Στο Δ3 πήρα κανονικά το λόγο των κινητικών ενεργειών (μεταφορικής και στροφικής), αντικατέστησα τα Ι του κάθε σώματος και τα Ucm τα αντικατέστησα με ω1*R και ω2*R. Μετά από απλοποιήσεις προέκυψε το κλάσμα 3ω1*ω1/4ω2*ω2 και το άφησα εκεί (δεν έγραψα δηλαδή ότι τα ω είναι ίσα, που αν το έκανα θα μου έβγαινε το σωστό αποτέλεσμα). Απ' τις 6 μονάδες, τι θα πάρω?
Γενικά για τις βαθμολογήσεις:
Αν δεν έχουν δοθεί σαφείς και ρητές οδηγίες από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, αποφασίζεται ανά βαθμολογικό κέντρο κατά τη δοκιμαστική βαθμολόγηση, την πρώτη μέρα που ξεκινά κάθε μάθημα.
ΣΤο Δ.3, προσωπικά (και το τονίζω αυτό) θα έβαζα 4 / 6, γιατί απαιτείται αιτιολόγηση για ω1 = ω2, εκτός αν το έχεις ήδη αιτιολογήσει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
Συγνώμη για την αργοπορία, αλλά κατά λάθος την απάντηση που είχα ετοιμάσει, δεν την υπέβαλλα.
Γενικά για τις βαθμολογήσεις:
Αν δεν έχουν δοθεί σαφείς και ρητές οδηγίες από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, αποφασίζεται ανά βαθμολογικό κέντρο κατά τη δοκιμαστική βαθμολόγηση, την πρώτη μέρα που ξεκινά κάθε μάθημα.
ΣΤο Δ.3, προσωπικά (και το τονίζω αυτό) θα έβαζα 4 / 6, γιατί απαιτείται αιτιολόγηση για ω1 = ω2, εκτός αν το έχει ήδη αιτιολογήσει
Εγώ το αιτιολόγησα λέγοντας ότι αφού είναι συνδεδεμένο με τη ράβδο, τα 2 σώματα θα κινούνται με την ίδια ταχύτητα. Σωστό έτσι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
Εννοώντας ταχύτητα κέντρου μάζας, ναιΕγώ το αιτιολόγησα λέγοντας ότι αφού είναι συνδεδεμένο με τη ράβδο, τα 2 σώματα θα κινούνται με την ίδια ταχύτητα. Σωστό έτσι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
summer life
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Apsofable
Νεοφερμένος
Θα ηθελα να κανω 2 ερωτησεις.
Α)Στο Θ3 πεταξα κατευθειαν οτι η ταση του πυκνωτη ειναι 5ν χωρις να πω επειδη συνδεεται παραλληλα με την πηγη.Θα μου κοψουν;
Β)Στο Δ4 αιτιολογησα γιατι πανε ετσι οι δυναμεις και εγραψα τους 4 νομους.Και εφτασα στις 2 τελικες εξισωσεις παρ ολα αυτα δεν σκεφτηκα οτι οι δυναμεις ειναι ισες και το αφησα εκει.Απο τα 8 μορια ποσα θα μου κοψουν;
Επειτα για να απαντησω στον φιλο παραπανω.Εννοειται οτι οι δυναμεις ειναι πανω στον αξονα της ραβδου;γιατι να ειναι "τρελιαρες"σε ποια δυναμη να "αντιτεθει" μια καθετη συνιστωσα της δυναμης;
Επισης θα ηθελα κι εγω μια εκτιμηση των θεματων απο αποψη δυσκολιας οπως και ο προηγουμενος φιλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ringoula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
Επειδη λογος γινεται για τα πειραματα για μενα επρεπε εφοσον απευθυνεται το διαγωνισμα ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ Γαμω το 2!%!@%^ μου επρεπε να δοθει μια βοηθεια στο οτι πειραματικα προκυπτουν αλλα αποτελεσματα , και αυτο γιατι το βιβλιο δεν σε ετοιμαζει να σκεφτεις οτι πειραματικα ΔΕΝ προκυπτουν τα ιδια αποτελεσματα (λογω του οτι προφανως δεν ειναι ομογενης ο δισκος )
Ξεκολλήστε από τα πειράματα. Δεν είναι αυτός ο λόγος.
Απλώς: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΙΣΚΟΣ !!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
Στεναχωριέμαι όταν αναγκάζομαι να παίρνω το μέρος της άλλης πλευρά και όχι των μαθητών, αλλά δυστυχώς έχεις άδικοΤον τύπο τον πήρα στο πρόχειρο απλά για να δώ τι θα "έπρεπε" να βρώ. Με αποτέλεσμα επειδή είχα βρεί 0,5 να κάθομαι 30 λεπτά να ψάχνω εάν έχω κάνει λάθος στις πράξεις..
Αφού το πρόβλημα ήταν στο ότι ο δίσκος δεν ήταν ομογενής, τότε γιατί να μην το γράψουν στην εκφώνηση να το ξεκαθαρίσουν... ή θέλουν να μας έχουν να σπαζοκεφαλιαζόμαστε την ώρα των εξετάσεων αφότου έχουμε λύσει κάτι σωστά για το εάν τελικά ήταν σωστό...
Είναι σαφές ότι ο τύπος που έχεις μάθει αφορά ομογενή δίσκο. Επίσης είναι σαφές ότι δεν έπρεπε να τον έχεις μάθει απέξω. Αν έχεις δει παλιά θέματα, όταν χρειάζεται γνωστός τύπος για τη ροπή αδρανείας, δίνεται πάντα. Εδώ δεν τον είχες
Στην εκφώνηση δε γράφουν όλα όσα ΔΕΝ είναι αλλά όλα όσα είναι. Επομένως δεν χρειάζεται ρητή αναφορά στο ότι δεν είναι ομογενής. Αντίθετα, θα έπρεπε να αναφέρεται ότι είναι ομογενής, εάν αυτό ήταν δεδομένο
Καλή συνέχεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάλιστα... Σας ευχαριστώ πολύ!Συγνώμη για την αργοπορία, αλλά κατά λάθος την απάντηση που είχα ετοιμάσει, δεν την υπέβαλλα.
Γενικά για τις βαθμολογήσεις:
Αν δεν έχουν δοθεί σαφείς και ρητές οδηγίες από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, αποφασίζεται ανά βαθμολογικό κέντρο κατά τη δοκιμαστική βαθμολόγηση, την πρώτη μέρα που ξεκινά κάθε μάθημα.
ΣΤο Δ.3, προσωπικά (και το τονίζω αυτό) θα έβαζα 4 / 6, γιατί απαιτείται αιτιολόγηση για ω1 = ω2, εκτός αν το έχεις ήδη αιτιολογήσει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fysikoss
Νεοφερμένος
όπως βλέπεις κάποια παιδιά έχουν βαθύτερες αναζητήσεις και δεν μένουν στο απλοϊκό "το n=c/u άρα εξαρτάται"Mα ακριβώς επειδή διαβάζεται από μαθητές δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Γιατί οι μαθητές ούτε πίνακες γνωρίζουν, ούτε ορίζουσες ανώτερης τάξης από 2ης.
Επί της ουσίας, απαιτούσε το χειρισμό ταυτόχρονα πολλών εξισώσεων και για αυτό το θεωρώ κακό ερώτημα
Μόνο που δεν αφορά τη σκέψη ενός μαθητή της Γ Λυκείου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexinio
Νεοφερμένος
Έγραφα και εγώ σήμερα και τα πήγα πάρα πολύ καλά σχεδόν άριστα και μάλλον το σημερινό διαγώνισμα μου εξασφάλισε μία θέση στο πολυτεχνείο.
Τα θέματα ήταν ομολογουμένως πολύ τσιμπημένα όλα εκτός από το 3ο το οποίο θεωρπως ήταν πολύ εύκολο.Αυτό που έκανε η εξεταστική ομάδα με την ροπή αδράνειας στο Δ1 το βρίσκω απαράδεκτο καθώς είμαι σίγουρος πως πολλοί μαθητες θα έχασαν πολύτιμο χρόνο ψάχνωντας φαντάσματα στα γραπτά τους με αποτέλεσμα να μην προλάβουν να ολοκληρώσουν τα θέματα.
Εξαιρώντας το Δ1,ευτυχώς που "χτύπησαν" ένα μάθημα για να κατεβούν και οι βάσεις κάποιων σχολών που πήγαν στο Θεό.
Καλή συνέχεια και άντε να τελειώνουμε παιδιά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fysikoss
Νεοφερμένος
θεωρώ πως όταν πιπιλίζουμε το μυαλό των παιδιών με το n=c/u χωρίς να τους εξηγούμε τελεολογικά πως έχουν τα πράγματα οδηγεί στην σημερινή εικόνα καμιά 10ρια φροντιστήρια να δίνουν Σ την 5α και άλλα τόσα να την δίνουν Λ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marouli.kel
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
το κακό είναι οτι όπως είναι τα πράγματα μαθαίνουμε στα παιδιά να λύνουν ασκήσεις φυσικής και όχι φυσική.
υπαρχουν και εξαιρεσεις παντως.. στο χερι μας ειναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
όπως βλέπεις κάποια παιδιά έχουν βαθύτερες αναζητήσεις και δεν μένουν στο απλοϊκό "το n=c/u άρα εξαρτάται"
το κακό είναι οτι όπως είναι τα πράγματα μαθαίνουμε στα παιδιά να λύνουν ασκήσεις φυσικής και όχι φυσική. αυτό έχει ως επακόλουθο τις σημερινές αντιδράσεις....
θεωρώ πως όταν πιπιλίζουμε το μυαλό των παιδιών με το n=c/u χωρίς να τους εξηγούμε τελεολογικά πως έχουν τα πράγματα οδηγεί στην σημερινή εικόνα καμιά 10ρια φροντιστήρια να δίνουν Σ την 5α και άλλα τόσα να την δίνουν Λ.
Μα και τα παιδιά που έχουν βαθύτερες αναζητήσεις, τι να ψάξουν για το δείκτη διάθλασης;
Παρέθεσες ένα άρθρο στο physics4u. Τι σχέση έχει με τη σχολική πραγματικότητα; Το θέμα του είναι αν υπάρχει αρνητικός δείκτης διάθλασης.
Σε ποια ύλη εξετάζεται ένας μαθητής;
Προσωπικά είπα ότι ήταν ένα κακό ερώτημα. Πρέπει όμως να απαντηθεί στα πλαίσια του σχολικού εγχειριδίου. Εκεί έχεις σα σχέση ορισμού n = c/υ και με βάση αυτή θα πρέπει να απαντήσεις. Το ίδιο ακριβώς θα δεις και σε πανεπιστημιακά εγχειρίδια όπως π.χ. Serway.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefteris_92
Νεοφερμένος
με αυτο γινεται τρελο μπλεξιμο... εγω εβαλα μονο + αλλα ειπα απο κατω οτι το φορτιο ειναι παντα θετικο εξ ορισμου... το - νομιζω το βαζουμε για να δηλωσουμε την πολωση του πυκνωτη... αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.Εγω να ρωτησω... Τα μισα φροντιστηρια δινουν στο Γ4 ως απαντηση q=+Q/2, q=-Q/2 και τα αλλα μισα μονο τη θετικη λυση. Ποιο ειναι το σωστο? Στο δικο μου φροντιστηριο μας ελεγαν +,- εγω ετσι το βαλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.