[26/5/2010] Φυσική Κατεύθυνσης

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 162)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 34 21.0%
  • Καλά

    Ψήφοι: 25 15.4%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 37 22.8%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 22 13.6%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 14 8.6%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 30 18.5%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
δεν θεωρώ ότι το θέτεις λάθος, απλά το να γράφουμε "σύστημα 6χ6 ή 8χ8""σε φορουμ το οποίο διάβαζεται απο μαθητές μάλον τους προσθέτει άγχος. (το 6χ6 παραμπέμπει σε οριζουσες-επίλυση με πίνακες κτλ) . καλύτερα είναι να παρουσιάζεται πιο απλοικά η επίλυση απο το να λεμε "βγαίνει σύστημα 6χ6 ή 8χ8" και να ψαρώνουν τα παιδιά... ίσως να έχω και άδικο αλλά από την εμπειρία μου όσο πιο απλοικά τα παρουσιάζω τόσο πιο εύκολα τα παιδιά τα αντιλαμβάνονται
Mα ακριβώς επειδή διαβάζεται από μαθητές δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Γιατί οι μαθητές ούτε πίνακες γνωρίζουν, ούτε ορίζουσες ανώτερης τάξης από 2ης.
Επί της ουσίας, απαιτούσε το χειρισμό ταυτόχρονα πολλών εξισώσεων και για αυτό το θεωρώ κακό ερώτημα

https://www.physics4u.gr/faq/dd.html

ίσως αυτό βοηθήσει να αποσαφηνίστουν κάποια πράγματα για τον δείκτη διάθλασης
Μόνο που δεν αφορά τη σκέψη ενός μαθητή της Γ Λυκείου ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mpam_Mpam

Νεοφερμένος

Ο Mpam_Mpam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
|r1-r2|=κλ, βαλε οπου λ=2λ' (εβγαινε απο το f'=2f)
|r1-r2|=2κλ'

Και πώς βάζουμε όπου λ2 το 2λ1?


το οτι οταν έχουμε |ρ1-ρ2|=Κλ είναι στην ενίσχυση επειδή το 2Ασυν(...) είναι 1! Πως βάζεις όπου θέλεις το 2λ1? Είναι σαν να δέχεσαι οτι έχει ενίσχυση ενώ αυτό πας να αποδείξεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
οκ, μην το παρακανουμε. Σιγα μην εκατσε κανεις να μετραει και να κατρακυλαει. Ειπανε "βαλε εκει 2 και 1" και πηγανε παρακατω. Δεν λεω οτι ειναι ΟΚ αυτο, αλλα μονο για να μην σχηματιζουμε εντυπωσεις.

Προφανώς και δεν έβαλαν κάποιον να μετράει το πείραμα, αλλά η ουσία του ερωτήματος αυτή είναι. Ότι πρέπει να θεωρήσουμε ότι εμείς δεν κάναμε λάθος στις πράξεις και ότι η λέξη "πειραματικά" σήμαινε ότι οι μετρήσεις ήταν εσφαλμένες.

Και εσφαλμένες μετρήσεις που οδηγούν σε σφάλμα μεγέθους 50% λέγονται χοντράδες. Το έκαναν δεν το έκαναν το πείραμα εφόσον βγαίνει λάθος και εφόσον λένε ότι πήραν μετρήσεις σημαίνει ότι πήραν λάθος μετρήσεις.

Και έπειτα, επισημαίνω ότι ακόμη και εάν μιλούσαμε για πειραματικό σφάλμα, το συγκεκριμένο πείραμα είναι τόσο απλό (μετράω μια ακτίνα, μια γωνία και ένα χρόνο) που είναι απλά ηλίθιο να κάνεις σφάλμα 50%
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

scoot

Νεοφερμένος

Ο scoot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Επειδη @@@στικα αγρια οταν στο Γ3 ζηταει εξισωση εχω γραψει ποια θα ειναι η μορφη της εξισωσης γιατι ειναι αυτη και εχω βρει Ι ω τα παντα ολα αλλα δν τν εγραψα την μοναδες περνω??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Και πώς βάζουμε όπου λ2 το 2λ1?

το οτι οταν έχουμε |ρ1-ρ2|=Κλ είναι στην ενίσχυση επειδή το 2Ασυν(...) είναι 1! Πως βάζεις όπου θέλεις το 2λ1? Είναι σαν να δέχεσαι οτι έχει ενίσχυση ενώ αυτό πας να αποδείξεις!

Μα μου το λεει οτι αρχικα εχει ενισχυση!
Αρχικα το σημειο ταλαντωνεται με 2Α. Δηλαδη |r1-r2|=κλ (1)
Οταν γινει f'=2f, ενω v μενει σταθερο, εχουμε λf=λ'f' <=> λ'= λf/2f <=> λ=2λ'
Βαλε στην (1) λ=2λ', πες το 2κ=ν, και εχεις |r1-r2|=2κλ' , οπου ν=0,2,4....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rocket_Power

Νεοφερμένος

Ο Rocket_Power αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος καθηγητής να με βοηθήσει στο παρακάτω;

Στο Δ3 για κάποιο λόγο που δεν ξέρω, ξέχασα εντελώς στο λόγο Κ1/Κ2 να πάρω την κινητική ενέργεια λόγω μεταφορικής κίνησης και πήρα μόνο την στροφική, με αποτέλεσμα να το βρω 1/2. Δικαιολόγησα ότι ω1=ω2. Θα το χάσω όλο; Σ' όλα τα υπόλοιπα δεν είχα λάθη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xdf21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xdf21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 191 μηνύματα.
Θα πρεπει να υποβληθει ενσταση απο την ΟΛΜΕ οπως και το 2005.

Δεν ειναι δυνατον να μας βαζουν στην τριτη λυκειου πειραματικες μετρησεις με ποσοστα λαθους την στιγμη που δεν υπαρχουν πουθενα στο βιβλιο.
Προσωπικα καθησα κοντα ενα 20λεπτο για να δω που στο διαολο ειχα κανει λαθος στο δ1 και στη συνεχεια ανεπτυξα το τελευταιο ερωτημα αλλα δεν ειχα χρονο για να τελιωσω τις πραξεις εξαιτιας της καθυστερησης απο το δ1.Αποτελεσμα να χασω αλλα 2-3 μορια απο το δ4 και συνολο να εχω χασει 4 μορια εξαιτιας της μ@λ@κι@ς στο κεφαλι αυτων που ειναι στην επιτροπη των θεματων!!
Αν αυτα τα μορια ειναι η αιτια που δεν θα πιασω την σχολη που θελω πραγματικα δεν ξερω μετα τι να πω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mpam_Mpam

Νεοφερμένος

Ο Mpam_Mpam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Μα μου το λεει οτι αρχικα εχει ενισχυση!
Αρχικα το σημειο ταλαντωνεται με 2Α. Δηλαδη |r1-r2|=κλ (1)
Οταν γινει f'=2f, ενω v μενει σταθερο, εχουμε λf=λ'f' <=> λ'= λf/2f <=> λ=2λ'
Βαλε στην (1) λ=2λ', πες το 2κ=ν, και εχεις |r1-r2|=2κλ' , οπου ν=0,2,4....

Οκ, κατάλαβα... Νόμιζα πως.. Χεσ'το! Απλώς δεν κατάλαβα! Το'χασα και αυτό!

Αλλά γιατί η υ διαδοσης παραμένει σταθερή? Κόλλησα τώρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Και πώς βάζουμε όπου λ2 το 2λ1?


το οτι οταν έχουμε |ρ1-ρ2|=Κλ είναι στην ενίσχυση επειδή το 2Ασυν(...) είναι 1! Πως βάζεις όπου θέλεις το 2λ1? Είναι σαν να δέχεσαι οτι έχει ενίσχυση ενώ αυτό πας να αποδείξεις!
λ2 = 2λ1 λόγω διπλασιασμού συχνότητας στο ίδιο μέσο
στην αρχή έχεις ενίσχυση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adam el único

Νεοφερμένος

Ο Αδάμ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Οκ, κατάλαβα... Νόμιζα πως.. Χεσ'το! Απλώς δεν κατάλαβα! Το'χασα και αυτό!

Αλλά γιατί η υ διαδοσης παραμένει σταθερή? Κόλλησα τώρα...

Η υ διάδοσης εξαρτάται απο το μέσο το οποίο δεν αλλάζει!!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Οκ, κατάλαβα... Νόμιζα πως.. Χεσ'το! Απλώς δεν κατάλαβα! Το'χασα και αυτό!

Αλλά γιατί η υ διαδοσης παραμένει σταθερή? Κόλλησα τώρα...
Διαδίδεται στο ίδιο μέσο

Μήπως θα μπορούσε κάποιος καθηγητής να με βοηθήσει στο παρακάτω;

Στο Δ3 για κάποιο λόγο που δεν ξέρω, ξέχασα εντελώς στο λόγο Κ1/Κ2 να πάρω την κινητική ενέργεια λόγω μεταφορικής κίνησης και πήρα μόνο την στροφική, με αποτέλεσμα να το βρω 1/2. Δικαιολόγησα ότι ω1=ω2. Θα το χάσω όλο; Σ' όλα τα υπόλοιπα δεν είχα λάθη.
Δυστυχώς δε βλέπω πολλές μονάδες σε αυτό. Αλλά όχι και όλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zux

Νεοφερμένος

Ο zux αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
1me2/8 scoot

3/8 zux

παιδιά τα όσα λέω για τους βαθμούς είναι εκτιμήσεις....μην με κυνηγάτε μετά...:P

Ευχαριστώ πολύ! αν και λιγο ασαφές το ερωτημα που εθεσα. Γενικά καλά πήγα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Δεν υπάρχει καμία πειραματική μέτρηση που δίνει τέτοια διαφορά στο Ι
Απλώς είναι άλλος δίσκος στο Α και άλλος στο Β
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

182

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 95 μηνύματα.
θα το πω γιατι δε θα αντέξω:D:D. αλλά έβλεπα πώς πήγαν στα αρχαία τα αλλα παιδιά και είπεσ και εκεί ότι έγραψες 98-99. από πότε δίνουμε και φυσική και αρχαία; ( εκτος και αν δίνουμε και ξέχασα να πάω να γραψω :eek:) :whistle:

ελεος με κατι τετοιους ρ π***η μου, που το μονο πο κανου ειναι να προσπαθουν να ριξουν το ηθικο των αλλων...ποσοο...ελληνικο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida22

Νεοφερμένος

Η elpida22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Κύριε cpt.vlg, αν μπορείτε πείτε μου την εκτίμησή σας...
Στο Δ3 πήρα κανονικά το λόγο των κινητικών ενεργειών (μεταφορικής και στροφικής), αντικατέστησα τα Ι του κάθε σώματος και τα Ucm τα αντικατέστησα με ω1*R και ω2*R. Μετά από απλοποιήσεις προέκυψε το κλάσμα 3ω1*ω1/4ω2*ω2 και το άφησα εκεί (δεν έγραψα δηλαδή ότι τα ω είναι ίσα, που αν το έκανα θα μου έβγαινε το σωστό αποτέλεσμα). Απ' τις 6 μονάδες, τι θα πάρω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Δεν υπάρχει καμία πειραματική μέτρηση που δίνει τέτοια διαφορά στο Ι
Απλώς είναι άλλος δίσκος στο Α και άλλος στο Β

Μα δεν υπολόγισα το σφάλμα με δεδομένα του Β ερωτήματος.
Το σφάλμα το υπολόγισα με τα δεδομένα του πρώτου δίσκου και τον τύπο που μας έχουν μάθει για την ροπή αδράνειας του δίσκου. Τώρα, εάν για διαφορετικούς δίσκους (υλίκό ή οτιδήποτε) η ροπή μπορεί να εξαρτάται από άλλα πράγματα εκτός της μάζας και της ακτίνας τότε, σόρρυ, αλλά δεν μου το λένε στο σχολικό βιβλίο.

Επομένως με βάση τα δεδομένα του πρώτου ερωτήματος (m=2kg, r=1m ) και τον τύπο της ροπής αδράνειας για δίσκο που υπάρχει στο βιβλίο μου:

Ι=(m*r^2)/2= 2*1/2=1

Ενώ με τα πειραματικά στοιχεία είχα: I=0,5.

Δηλαδή, για τον συγκεκριμένο δίσκο I=(m*r^2)/4 ενώ με έχουν μάθει ότι γενικά για τον δίσκο Ι=(m*r^2)/2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Μα δεν υπολόγισα το σφάλμα με δεδομένα του Β ερωτήματος.
Το σφάλμα το υπολόγισα με τα δεδομένα του πρώτου δίσκου και τον τύπο που μας έχουν μάθει για την ροπή αδράνειας του δίσκου. Τώρα, εάν για διαφορετικούς δίσκους (υλίκό ή οτιδήποτε) η ροπή μπορεί να εξαρτάται από άλλα πράγματα εκτός της μάζας και της ακτίνας τότε, σόρρυ, αλλά δεν μου το λένε στο σχολικό βιβλίο.

Επομένως με βάση τα δεδομένα του πρώτου ερωτήματος (m=2kg, r=1m ) και τον τύπο της ροπής αδράνειας για δίσκο που υπάρχει στο βιβλίο μου:

Ι=(m*r^2)/2= 2*1/2=1

Ενώ με τα πειραματικά στοιχεία είχα: I=0,5.

Δηλαδή, για τον συγκεκριμένο δίσκο I=(m*r^2)/4 ενώ με έχουν μάθει ότι γενικά για τον δίσκο Ι=(m*r^2)/2
Ο τύπος που αναφέρεσαι αφορά ομογενή δίσκο. Στο Δ.1 δεν έλεγε πουθενά για ομογενή δίσκο. Κακώς επομένως πήρες τον τύπο αυτό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jasonbin

Νεοφερμένος

Ο jasonbin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Τα έλυσα όλα αλλά στο Δ3 έκανα αριθμητικό. Πήγα να βγάλω την K1, και οταν αθροισα την Κπερ και Κμετ την έβγαλα 3/2MU^2 με αποτέλεσμα να βγει το αριθμητικό στο λόγο ο οποιος βγήκε 3/2 αντί για 3/4. Εξήγησα αναλυτικά ότι έχουν κοινή ταχυτητα κτλ. Τι θα μου κόψουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Δυσκολα πολυ τα θεματα σημερα,το 1ο θεμα δεν ηταν καθολου ευκολο και ειχα καποιες προτασεις πολυ πονηρες σιγουρα εχω χασει κανα 2 απο κει!
Το θεμα Β ηταν πολυυυυυ παλουκι!! Το Β1 το παλευα μιση ωρα σστο προχειρο,τελικα εγραψα αφου το Σ εχει πλατος 2Α αρα ειναι σημειο ενισχυσης αρα r1-r2=kl, u=λf και αφου η φ εγινε 2f u=λ*2f =>λ=u/2f και αυτο το εβαλα στον τυπο του Α=2Ασυν2πr1-r2/2*u/2f φευγουν και καπως εβγαλα οτι Α=2Α οποτε εβαλα το α αυτο ειναι το σωστο??? ελπιζω η ικαιολογηση που εκανα να μετρησει!
Στο β2 ανελυα το συστημα-ελατηριο σωμα ανελυε την ΘΙ και την ΝΘΙ εβγαλα τις σχεσεις και μετα τι επρεπε να τις κανω?? ελυσα ως προς χ1 μετα Δ.Κ.Μ εκανα κατι αντικατστασεις καποια εφευγαν και μου βγηκε το γ με το (m+M)2 g2 ε και εβαλα αυτο αλλα ειναι λαθος αποτι βλεπω :(
Και τις κρουσεις λαθος δεν βρηκα κανενα απο κεινα τα αποτελεσματα!! Εκεινο το συσσωματωμα προς τα που πηγαινε μετα την κρουση??????? Επρεπε να αναλυσουμε u1x kai u1y kai u2x,y???? Εγω πηρα κατευθειαν αδο αφου ηταν πλαστικη κρουση βρηκα την uk την εβαλα στον τυπο της κινητικης αλλα εβγαζα αλλα αποτελεσματα :(
Θεμα Γ πρεπει να το εχω σωστο!Δεν μπορουσαν να βαλουν μια αντισταση να βρισκαμε αμεσως το Ι???? Ακου κει μηδενικη αντισταση πφφ πηγα να παρω τον Ι=Ε/R και μετα ειδα οτι δν εχει αντισταση,τεσπα βρηκα το Q αφου εδεινε την Ε,το ω εβγαινε ευκολα ε και μετα βρηκα το Ι
Θεμα Δ το 1ο ερωτημα μια χαρα το εκανα αλλα δεν βρηκα την ροπη αδρανειας που εδεινε απο κατω οποτε εγραψα και εκεινη ως απαντηση στο ερωτημα........
το 2 ερωτημα σωστο,στο 3ο κατι 3/2 αν θυμαμαι καλα βρηκα και το 4ο ποιες ηταν αυτες οι δυναμεις????????? Ισα το σχημα σχεδιασα και το κοιταγα μια ωρα προσπαθντας να σχεδιασω δυναμεις ............
Κανα 10-11 να χω γραψει...οχι οτι ηθελα κ παραπανω βεβαια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Επειδη λογος γινεται για τα πειραματα για μενα επρεπε εφοσον απευθυνεται το διαγωνισμα ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ Γαμω το 2!%!@%^ μου επρεπε να δοθει μια βοηθεια στο οτι πειραματικα προκυπτουν αλλα αποτελεσματα , και αυτο γιατι το βιβλιο δεν σε ετοιμαζει να σκεφτεις οτι πειραματικα ΔΕΝ προκυπτουν τα ιδια αποτελεσματα (λογω του οτι προφανως δεν ειναι ομογενης ο δισκος )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top