
26-05-10

15:23
τελικά μου φαίνεται οτι κάποιοι μπερδεύτηκαν επειδή το έψαξαν παραπάνω απ'όσο έπρεπε. καλώς ή κακώς(για εμένα κακώς) στις πανελλήνιες δεν χρειάζεται παρα να ακολουθήσεις τις μεθοδολογίες που έχεις μάθεις. το 1ο θέμα ήταν κλασικης ευκολίας δυσκολίας. το 2ο πολύ πιο τσιμπημένο σε σχέση με των προηγούμενων χρόνων (ειδικά το πρώτο). το 3ο ήταν εύκολο και το 4ο εχεί μια δυσκολία αλλά είναι απο το πολυδουλεμένα θέματα με άπειρες εφαρμογές σε όλα τα βοηθήματα. το τελευταίο του 4ου είχε πολλά αλλά είναι το κλασικό που σχεδιάζεις δυνάμεις και παίρνεις σε κάθε σώμα 2ο ΝΝ κ ΘαΝαΣαΚη 
προφανώς με τον όρο εύκολα εννοώ οτι είναι για παιδιά δημοτικού αλλά είναι απο τα θέματα που στην προετοιμασία τους έχουν αντιμετωπίσει πολλάκις οι μαθητές. συγνώμη αν δεν ήμουν όσο σαφής έπρεπε.
ότι απορία έχετε ελπίζω να μπορέσω να σας βοηθήσω αν μπορώ και πάλι φιλικά, μιχάλης


προφανώς με τον όρο εύκολα εννοώ οτι είναι για παιδιά δημοτικού αλλά είναι απο τα θέματα που στην προετοιμασία τους έχουν αντιμετωπίσει πολλάκις οι μαθητές. συγνώμη αν δεν ήμουν όσο σαφής έπρεπε.
ότι απορία έχετε ελπίζω να μπορέσω να σας βοηθήσω αν μπορώ και πάλι φιλικά, μιχάλης
πολύ σωστήστο Β1 όταν έφτσα στο r1-r2=2Νλ΄ είπα άρα το σημείο βρίσκεται σε ενισχυτική συμβολή αφού η απόσταση r1-r2 είναι ακέραιο πολλάπλάσιο του λ΄. Είναι σωστό;;;;
σύστημα 6χ6 ή 8χ8???? προσθέτεις κατα μέλη τους 2 2ους ΝΝ και τους 2 ΘΝΣΚ βγάζεις την α και επιστρεφείς στους νόμους....Όσον αφορά το επίπεδο δυσκολίας
Ένα διαγώνισμα κρίνεται από το σύνολό του, και όχι από αποσπασματικές συγκρίσεις
Συνολικά επομένως ήταν ένα δύσκολο διαγώνισμα, όχι όμως και εξαιρετικά δύσκολο.
Τα ΠΕ στο Θέμα Α δεν έκρυβαν κάποια δυσκολία, ούτε απαιτούσαν κριτική σκέψη (εξαιρούμενου ελάχιστα του πρώτο)
Τα ΣΛ ήταν περίεργα τα 3 πρώτα και εύκολα τα 2 τελευταία. Και λέω περίεργα τα 3 πρώτα γιατί αφενός το α ήταν άστοχο, το β απαιτούσε μια κάποια κρίση και το γ, περισσότερο κρίση.
Το Θέμα Β ήταν το πιο απαιτητικό 2ο θέμα. Μόνο το Β.3 μπορούσε να γραφτεί σχετικά άνετα. Αλλά και πάλι ξεφεύγει από το τι πρέπει να είναι στο Θέμα Β, βάσει του τρόπου εξέτασης του μαθήματος της Φυσικής
Το Θέμα Γ ήταν αρκετά εύκολο, ασχέτως αν κάποιοι τέτοια θέματα τα θεωρούν αντισός
Το θέμα Δ δεν είχε στόχο. Καμία σύνδεση μεταξύ των ερωτημάτων, κανένα συνδυασμό από τα διαφορετικά κεφάλαιο, σαν να είχε γραφτεί πολύ πρόχειρα γιατί περνούσε η ώρα... Κακό θέμα, με αρκετές πράξεις, φτάνοντας στο τελευταίο υποερώτημα να λύνεις σύστημα 6 x 6 ή 8 χ 8!
(και καλό είναι όταν κάνουμε συγκρίσεις, να μη λαμβάνουμε υπόψιν το 2005, γιατί το 4ο θέμα τότε ήταν εκτός σχολικής πραγματικότητας, αποτυγχάνοντας εντελώς να κάνει διαβάθμιση των βαθμολογιών. Το διδάσκω σαν παράδειγμα κακού θέματος στις Πανελλήνιες)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.