Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Δηλαδή αν λύσουμε σωστά αλλά δεν εξηγήσουμε περιφραστικά γιατί λύσαμε κατ΄αυτό το τρόπο παίζει να κοπεί κάτι?Δεν είναι μόνο οι λύσεις των ασκήσεων Γιάννη που θα σου δώσουν 100άρι στις ΑΟΘ. Είναι επίσης η θεωρία (με τα Σ-Λ και τα πολλαπλής και φυσικά την ανάπτυξη), καθώς επίσης και όσον αφορά τις ασκήσεις, η δικαιολόγηση του γιατί γίνεται το τάδε πράγμα έτσι και όχι αλλιώς, κτλ. Χαίρω πολύ, το να λύσεις μια άσκηση δεν είναι κάτι ακατόρθωτο, αλλά κάποιος λόγος υπάρχει που δεν έχουμε συντριπτικά πολλα 100άρια στις ΑΟΘ, δεν νομίζεις;
Αν δεν γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος, δεν θα μπορέσουμε να έχουμε καλύτερη άποψη. Πάντως στο περίπου υπολόγιζε τις μισές μονάδες. Ο geokam που είναι και διορθωτής/βαθμολογητής ξέρει καλύτερα νομίζω.
Πχ στο Δ ερώτημα δεν το έκανα,εκεί που ζητούσε την εξίσωση ζήτησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Δυστυχώς το τοπίο είναι πολύ θολό. Η λογική λέει ότι τα παιδιά που θα επιθυμούν οικονομικές σχολές, θα το δίνουν πανελληνίως. Όμως τίποτα στην Ελλάδα δεν λειτουργεί με λογική ενώ λαμβάνοντας υπόψην την πολιτική και οικονομική αστάθεια που ζούμε, ίσως σε τρία χρόνια να μην ισχύσει τίποτα από αυτά που έχουν ανακοινωθεί.Πανελληνίως εξεταζόμενο, πιστεύεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Δηλαδή αν λύσουμε σωστά αλλά δεν εξηγήσουμε περιφραστικά γιατί λύσαμε κατ΄αυτό το τρόπο παίζει να κοπεί κάτι?
Πχ στο Δ ερώτημα δεν το έκανα,εκεί που ζητούσε την εξίσωση ζήτησης.
Εξαρτάται από την γραμμή που θα πέσει για την βαθμολόγηση. Επαναλαμβάνω, ο geokam είναι βαθμολογητής και ξέρω ότι θα μπορεί να πει περισσότερα. Πάντως θυμάμαι πέρσι ότι σε σχεδιάγραμμα ζήτησης-προσφοράς έκοβαν μόρια (έστω και λίγα) αν δεν ζωγράφιζες τα σημεία τομής των συναρτήσεων με τους άξονες.
Δυστυχώς το τοπίο είναι πολύ θολό. Η λογική λέει ότι τα παιδιά που θα επιθυμούν οικονομικές σχολές, θα το δίνουν πανελληνίως. Όμως τίποτα στην Ελλάδα δεν λειτουργεί με λογική ενώ λαμβάνοντας υπόψην την πολιτική και οικονομική αστάθεια που ζούμε, ίσως σε τρία χρόνια να μην ισχύσει τίποτα από αυτά που έχουν ανακοινωθεί.
Δεν έχεις άδικο. Όσον αφορά το "Νέο Λύκειο", δεν υπάρχει καμία ενημέρωση στα Λύκεια, με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολη η προετοιμασία τους για τις αλλαγές του χρόνου, αν τελικά ισχύσουν τα όσα ανακοινώθηκαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Εγώ συνιστώ στα παιδιά αυτό που λέει ο Sourotiri , δηλαδή να εξηγούν αναλυτικά όσα κάνουν. Ωστόσο αν δεν το κάνεις, εξαρτάται από το αν ζητείται ρητά απο το θέμα και από την υποκειμενική κρίση των βαθμολογητών.Δηλαδή αν λύσουμε σωστά αλλά δεν εξηγήσουμε περιφραστικά γιατί λύσαμε κατ΄αυτό το τρόπο παίζει να κοπεί κάτι?
Πχ στο Δ ερώτημα δεν το έκανα,εκεί που ζητούσε την εξίσωση ζήτησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Απλά μου φαίνεται λίγο υπερβολικό να πρέπει να αναλύεις τα πάντα ενώ έχεις δείξει οτι τα ξέρειςΕξαρτάται από την γραμμή που θα πέσει για την βαθμολόγηση. Επαναλαμβάνω, ο geokam είναι βαθμολογητής και ξέρω ότι θα μπορεί να πει περισσότερα. Πάντως θυμάμαι πέρσι ότι σε σχεδιάγραμμα ζήτησης-προσφοράς έκοβαν μόρια (έστω και λίγα) αν δεν ζωγράφιζες τα σημεία τομής των συναρτήσεων με τους άξονες.
thanks!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
¨΄Ολα αυτά τα χρόνια που βαθμολογώ έχω ακούσει και δει πράγματα που δεν γίνονται γνωστά ώστε να τα μαθαίνουν όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα. Αλλά αυτό που αναφέρεις με τις καμπύλες μου είχε κάνει την μεγαλύτερη εντύπωσηΕξαρτάται από την γραμμή που θα πέσει για την βαθμολόγηση. Επαναλαμβάνω, ο geokam είναι βαθμολογητής και ξέρω ότι θα μπορεί να πει περισσότερα. Πάντως θυμάμαι πέρσι ότι σε σχεδιάγραμμα ζήτησης-προσφοράς έκοβαν μόρια (έστω και λίγα) αν δεν ζωγράφιζες τα σημεία τομής των συναρτήσεων με τους άξονες.
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gianniszante
Νεοφερμένος
Απλά μου φαίνεται λίγο υπερβολικό να πρέπει να αναλύεις τα πάντα ενώ έχεις δείξει οτι τα ξέρεις
thanks!
Βασικα ,εγω πιστευω, οτι αυτο γινεται για να ξεχωρισει το 100αρι πχ απο το 95-96-97... . Ως μαθητης περσυ θυμαμαι μου ελεγε ο καθηγητης που μου εκανε ιδιαιτερα οτι τα παντα (εκτος απο τις μαθηματικες πραξεις και οταν αυτες δεν εχουν οικονομικη ερμηνεια φυσικα) πρεπει να τα γραψουμε και περιφραστικα. Οσο να'ναι και να μην χρειαζεται αφηνει μια καλη εντυπωση στον διορθωτη και ισως αν καπου πρεπει να σου κοψει 1 μοριο να μην στο κοψει επιδη εκανες καλες δικαιολογισεις πχ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Πολλές φορές τα παιδιά με ρωτούν αν τα ορθογραφικά λάθη, οι μουτζούρες και οι παραπομπές παίζουν ρόλο στη διαμόρφωση του βαθμού. Η απάντηση είναι όχι άμεσα καθώς δεν είναι έκθεση ή κάποιο φιλολογικό μάθημα. Ωστόσο όμως μια καλή εικόνα του γραπτού συντελεί σε αυτό που αναφέρεις, δηλαδή στο να χαρίσει ο βαθμολογητής μία δύο μονάδες που θα έπρεπε να αφαιρέσει υπό κανονικές συνθήκεςΒασικα ,εγω πιστευω, οτι αυτο γινεται για να ξεχωρισει το 100αρι πχ απο το 95-96-97... . Ως μαθητης περσυ θυμαμαι μου ελεγε ο καθηγητης που μου εκανε ιδιαιτερα οτι τα παντα (εκτος απο τις μαθηματικες πραξεις και οταν αυτες δεν εχουν οικονομικη ερμηνεια φυσικα) πρεπει να τα γραψουμε και περιφραστικα. Οσο να'ναι και να μην χρειαζεται αφηνει μια καλη εντυπωση στον διορθωτη και ισως αν καπου πρεπει να σου κοψει 1 μοριο να μην στο κοψει επιδη εκανες καλες δικαιολογισεις πχ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Α Θέμα : Εύκολο με παγίδα (25/25)
Γ Θέμα : Είχα κάνει αριθμητικό , μου βγήκε το Q4 δεκαδικός οπότε έψαξα το λάθος μου , το βρήκα και 25/25
Δ Θέμα : Στα τελευταία 5 λεπτά γλύτωσα την ελαστικότητα απο το β->α γιατι αρχικά απο βιασύνη πήρα απο α->β αλλα τελικα 25/25
Β Θέμα : Ηταν απο τα μόνα κομμάτια που δεν πρόλαβα να κάνω καλή επανάληψη και έπεσε.Έχασα 2 σειρούλες απο τις τιμες των παραγωγικών συντελεστών και τα άλλα τα είπα με δικά μου λόγια [τα οποία ειναι πολύ κοντά στο βιβλίο] και πρόσθεσα κάποια επιπρόσθετα στοιχεία αλλά νομίζω ότι ο βαθμολογητής
επειδή στο Δ4 εγραψα ενα κατεβατο θεωρία [τι συμβαίνει γενικά] , έκανα διάγραμμα με την D,S και βρήκα το σωστο αποτέλεσμα μεσα απο τις κατάλληλες πράξεις , νομίζω ότι θα το εκτιμήσει και θα μου δώσει ένα 95
Θεωρώ ότι τα θέματα ήταν πιο τσιμπημένα σε μερικά σημεία απο κάποιες άλλες χρονιές όπως Γ1 [APmax=MP] , Δ4 κάποια πράγματα στο Α Θέμα και φυσικά το πιο μακροσκελή απο άλλες χρονιές κομμάτι θεωρίας ομάδας Β.
Μετά απο αυτό,σιγουρεύω τα τμήματα Οικονομικών Επιστημών/Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και έχω αγωνία για τα αντίστοιχα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.Αλλά και να περάσω στη Θεσσαλονίκη,επειδή είμαι τρίτεκνος και θα έχω χάσει [αν θα έχω χάσει] τα τμήματα της Αθήνας για λίγο , θα έρθω
So,the result counts and it's the same
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZeglisX
Νεοφερμένος
Το βιβλιο σταματουσε στο προσαρμογης και σκεφτηκα πως το επομενο ηταν αμφιβολο, ασχετα αν η συνεχεια της προτασης αναφεροταν πιο πανω σε αλλο σημειο.
Συγκεκριμενα γραφει : Η ελαστικοτητα της προσφορας εξαρταται απο τη δυνατοτητα που εχει η επιχειρηση να προσαρμοζει την παραγωγη και την προσφορα της στις μεταβολες των τιμων.
Γιατι μου φαινεται πως αν κολλησει η τελευταια υπογραμισμενη προταση στο τελος αυτης των εξετασεων ειναι στην ουσια μια επαναληψη της πρωτης αρα αχρειαστη και πιθανως περιττη και συνεπως λανθασμενη ??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZeglisX
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Η δυνατότητα της επιχείρησης να προσαρμόζει τα δεδομένα της είναι καλύτερη, όσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό διάστημα προσαρμογής της παραγωγής και της προσφοράς της στις μεταβολές των τιμών.
Λέει το βιβλίο, στην σελίδα 88:
Η ελαστικότητα της προσφοράς εξαρτάται από την δυνατότητα που έχει η επιχείρηση να προσαρμόζει την παραγωγή και την προσφορά της στις μεταβολές των τιμών. [...] Σπουδαιότερος όμως παράγοντας που προσδιορίζει το μέγεθος της ελαστικότητας της προσφοράς είναι ο χρόνος. Η δυνατότητα της επιχείρησης να προσαρμόζει τα δεδομένα της είναι καλύτερη, όσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό διάστημα προσαρμογής.
Ποιας προσαρμογής δηλαδή; Μας το έχει ήδη πει λίγες σειρές πιο πάνω, η προσαρμογή αναφέρεται στην παραγωγή και την προσφορά σε σχέση με τις μεταβολές των τιμών.
Ας μην παίζουμε με τις λέξεις.
Τοσο καιρο μου λενε οτι η στη θεωρια και ειδικα στα Σ-Λ δεν εχω να κανω με ισοδυναμες εννοιες κτλπ. Αυτα θα ειναι σαφεις και τα σωστα συνηθως ειναι προτασεις του βιβλιου. Το οτι ειναι ισοδυναμες .. ναι περιπου.. Και αν ειναι γιατι μπαινει αυτη η συμπληρωση ?? Για να επαναλαβει την πρωτη προταση της ιδιας περιοδου ?? Εξηγησε μου λιγο τη σκοπιμοτητα της
Η σκοπιμότητα που υπάρχει είναι επίσης προφανής, δεν μπορεί να σου πετάξει την πρόταση που να τελειώνει στην λέξη "προσαρμογής", γιατί δεν είναι ολοκληρωμένο το νόημα...!!! Θα μου πεις και στο βιβλίο υπάρχει έτσι αυτή η πρόταση, και θα σου πω ναι, αλλά το βιβλίο έχει κάνει και μια ολόκληρη επεξήγηση από πίσω!
Είναι σαν να σου λέω "Πρώτον, οι ροές είναι συνεχείς, δηλαδή συμβαίνουν σε κάθε χρονική στιγμή". Είναι πρόταση από το βιβλίο, και μάλιστα αυτούσια. Θα την έβαζες σωστή; Βγαίνει ολοκληρωμένο νόημα; Δεν χρειάζεται να πω ότι αναφέρομαι στο οικονομικό κύκλωμα για να συντάξω την πρόταση, όπως γίνεται στο α ερώτημα των φετινών θεμάτων;
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZeglisX
Νεοφερμένος
Εγω φταιω που τηρησα κατα γραμμα το βιβλιο ... το ειναι ισοδυναμο το καταλαβα εκεινη την ωρα αλλα ....Λένε τα θέματα:
Η δυνατότητα της επιχείρησης να προσαρμόζει τα δεδομένα της είναι καλύτερη, όσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό διάστημα προσαρμογής της παραγωγής και της προσφοράς της στις μεταβολές των τιμών.
Λέει το βιβλίο, στην σελίδα 88:
Η ελαστικότητα της προσφοράς εξαρτάται από την δυνατότητα που έχει η επιχείρηση να προσαρμόζει την παραγωγή και την προσφορά της στις μεταβολές των τιμών. [...] Σπουδαιότερος όμως παράγοντας που προσδιορίζει το μέγεθος της ελαστικότητας της προσφοράς είναι ο χρόνος. Η δυνατότητα της επιχείρησης να προσαρμόζει τα δεδομένα της είναι καλύτερη, όσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό διάστημα προσαρμογής.
Ποιας προσαρμογής δηλαδή; Μας το έχει ήδη πει λίγες σειρές πιο πάνω, η προσαρμογή αναφέρεται στην παραγωγή και την προσφορά σε σχέση με τις μεταβολές των τιμών.
Ας μην παίζουμε με τις λέξεις.
Τελος παντων.. 3 μοναδες απο μια ηλιθιοτητα και τιποτα παραπανω...
Συμπερασμα μετα απο παννεληνιες ?? Μακρια απο θεωρητικες επιστημες !! συμπεριλαμβανομενου και των οικονομικων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZeglisX
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Tα δεδομένα μιας επιχείρησης είναι προφανώς η παραγωγή και η προσφορά, οπότε όταν μιλάμε για προσαρμογή των δεδομένων μιλάμε για προσαρμογή της παραγωγής και της προσφοράς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggeliki_kk
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
aggeliki_kk ηρέμησε γιατί δεν είναι ιδιαίτερα σοβαρό αυτό που έκανες. Στην εκφώνηση του θέματος δεν αποδίδεται αριθμός μονάδων για το σχεδιασμό του διαγράμματος, οπότε εξαρτάται απο τις επιμέρους οδηγίες που δόθηκαν στο βαθμολογικό κέντρο που εστάλη το γραπτό σου. Από προσωπική εμπειρία, εκτιμώ ότι πάνω από 3 ή 4 μονάδες δεν θα στοιχίσει, και αυτό γιατί το σχήμα αναφέρεται και στους τέσσερις παράγοντες, αλλιώς θα σου έλεγα λιγότερες.Καλημερααα ανακάλυψα χθες μία χαζομάρα που έκανα στη θεωρία κ έχω τρελαθέι!! Στην ερώτηση της θεωρίας ενώ έχω γράψει κανονικά τους 4 προσδιοριστικούς παράγοντες τις προσφοράς όπως τους λέει το βιβλίο έκανα λά8ος το διάγραμμα δεν ξέρω πως μου ήρθε αυτο...τι έκανα λάθος; Δεν κράτησα σταθερή την τιμή αλλά κάθε φορά που άλλαζα την καμπύλη προσφοράς προς τα επάνω ή προς τα κάτω αντίστοιχα άλλαζα κ την τιμη(έκανα ένα διάγραμμα για όλες τις περιπτώσεις)....Πόσα ,μόρια λέτε να μου κόψουν; Υπάρχει κάποιος που ξέρει; Είμαι απελπισμένη γιατί αυτό το λάθος μπορεί να με πετάξει έξω από τη σχολή που θέλω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggeliki_kk
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.