yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2011, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια...
Το θέμα θα ξεκλειδωθεί μετά το τέλος της αυριανής εξέτασης.
Καλή επιτυχία, και καλά αποτελέσματα να έχουμε!
Προηγούμενα θέματα:
[12/5/2011] Νεοελληνική Γλώσσα
[14/5/2011] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Φυσική Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Ιστορία Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Βιολογία Γενικής Παιδείας
[16/5/2011] Μαθηματικά Κατεύθυνσης
[16/5/2011] Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Xημεία-Βιοχημεία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Ιστορία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Βιολογία Κατεύθυνσης
[20/5/2011] Φυσική Κατεύθυνσης
[20/5/2011] Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Κατεύθυνσης
[23/5/2011] Ηλεκτρολογία Κατεύθυνσης
[23/5/2011] Ανάπτυξη Εφαρομγών σε Προγραμματιστικόο Περιβάλλον Κατεύθυνσης
[23/5/2011] Χημεία Κατεύθυνσης
[23/5/2011] Λατινικά Κατεύθυνσης
Τα θέματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jonathannnnnnn
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Πιστεύω ότι πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό σετ θεμάτων, ικανό να ξεχωρίσει τον καλά προετοιμασμένο μαθητή από τους υπόλοιπους.
Ένας καλά διαβασμένος και κυρίως προσεκτικός μαθητής θα μπορούσε να γράψει σχετικά εύκολα 100. Αυτό είναι η απάντηση σε όλους όσοι κινδυνολογούσαν και τρομοκρατούσαν τα παιδιά όλο αυτόν τον καιρό λέγοντας ότι θα "σφάξουν" τα παιδιά στο μάθημα της ΑΟΘ (δεν αναφέρομαι σε αυτό το φόρουμ όπου δεν αναφέρθηκε κάτι από τα μέλη του).
Θα ήθελα να παρατηρήσω ότι το θέμα Δ είχε πολλές ομοιότητες με το αντίστοιχο των εξετάσεων του 2004, όπου εγώ το χρησιμοποιούσα για να τεκμηριώσω στους μαθητές την άποψή μου ότι στην ΑΟΘ δεν βάζουν δύσκολα θέματα αλλά θέματα για προσεκτικούς και διαβασμένους μαθητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Α1α) ΛΑΘΟΣ
Α1β) ΛΑΘΟΣ
Α1γ) ΛΑΘΟΣ
Α1δ) ΣΩΣΤΟ
Α1ε )ΣΩΣΤΟ
Α2) α
Α3) γ
Β1) Σελίδες 83 – 84 σχολικού βιβλίου
Γ1) ΑΡ3 = ΜΡ3 Και κάνοντας πράξεις προκύπτει ότι Q3 = 12.
Γ2) Χρησιμοποιώντας τον τύπο του MC, προκύπτει ότι VC1 = 168 και AVC1 = 84.
Γ3α) Από τον τύπο του AVC, προκύπτει ότι VC2 = 504.
Γ3β) Χρησιμοποιώντας τον τύπο του MC προκύπτει ότι MC3 = 63.
Γ4) Εφαρμόζουμε τον τύπο του AVC και του MC, και καταλήγουμε σε 2 σχέσεις με 2 αγνώστους. Λύνουμε το σύστημα και προκύπτει ότι Q4=14.
Γ5) Με την προσθήκη του 3ου εργάτη, γιατί από κει και πέρα το οριακό προϊόν αρχίζει και μειώνεται.
Δ1α) Ed = -0,5 άρα η ζήτηση είναι ανελαστική.
Δ1β) Εφόσον η ζήτηση είναι ανελαστική και αυξάνεται η τιμή , θα αυξηθεί και η ΣΔ.
Δ2) Εy = 1,2
Δ3) Qd = 60 – 4P
Δ4) P2 – Pανωτ = 5, όπου Ρ2 η τιμή που προκύπτει αν λύσουμε την Qd ως προς Ρ και Ρανωτ αντίστοιχα αν λύσω ως προς Ρ την Qs. Βρίσκω ότι όλο το σκηνικό
γίνεται στις 10 μονάδες προϊόντος και άρα, η Ρανωτ είναι 7,5 χρηματικές μονάδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
puma1991
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jonathannnnnnn
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάρα πολύ καλά θέματα, με συγκεκριμένες ερωτήσεις και εντός της λογικής του βιβλίου. Πολλά ερωτήματα παρουσιάζουν ομοιότητες με θέματα παλαιοτέρων ετών, είτε κανονικών ή επαναληπτικών εξετάσεων. Σαφής η διαβάθμιση των θεμάτων και με βρήκε ιδιαίτερα ευχαριστημένο το γεγονός ότι μπήκαν αρκετά σημεία "κλειδιά" που οι μέτριοι μαθητές συνήθως παραλείπουν (όπως το πότε χρησιμοποιούμε τους τύπους των ελαστικοτήτων). Τα υπόλοιπα, στην συζήτηση που θα ακολουθήσει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
puma1991
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δυο ηταν τα κλειδια στο φετινο ΑΟΘ.Σχολιασμός των θεμάτων:
Πάρα πολύ καλά θέματα, με συγκεκριμένες ερωτήσεις και εντός της λογικής του βιβλίου. Πολλά ερωτήματα παρουσιάζουν ομοιότητες με θέματα παλαιοτέρων ετών, είτε κανονικών ή επαναληπτικών εξετάσεων. Σαφής η διαβάθμιση των θεμάτων και με βρήκε ιδιαίτερα ευχαριστημένο το γεγονός ότι μπήκαν αρκετά σημεία "κλειδιά" που οι μέτριοι μαθητές συνήθως παραλείπουν (όπως το πότε χρησιμοποιούμε τους τύπους των ελαστικοτήτων). Τα υπόλοιπα, στην συζήτηση που θα ακολουθήσει
1)Το ΑPμεγ.=MP .....
2)Αυτο που ειπες και πιο πανω,ποτε δηλαδη χρησιμοποιουμε τους τυπους των ελαστικοτητων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefterisg
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
To A2 δεν βγαίνει 0.2? Δηλαδη: -0.5=-10%/(ΔΡ/Ρ)*100 και λύνοντας βγαίνει : ΔΡ/Ρ= 10%/0.5= 0.2?
0,2 βγαίνει το ΔΡ/Ρ, δηλαδή η ποσοστιαία μεταβολή της τιμής. Όμως, στις πιθανές απαντήσεις έχουμε ευρώ, άρα εφόσον η ποσοστιαία μεταβολή είναι 0,2 (δηλαδή 20% αύξηση), η μεταβολή της τιμής θα είναι 0,4€.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NickTheGreek3
Εκκολαπτόμενο μέλος
(δεν ξερω γιατι, αλλα προς το τελος και αφου εφυγα μου κολησε το τραγουδι "Beat it" του Michael Jackson... )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefterisg
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefterisg
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
https://www.alfavita.gr/artro.php?id=33684
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dragonver
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Θα συμφωνήσω.Νομίζω οτι αντικειμενικά η πιό δύσκολή ομάδα ήταν η Β
Πάνω-κάτω είμαι στον περσινό μου βαθμό (12,3). Ικανοποιημένος είμαι γενικά, ωστόσο θα ήθελα να τα πήγαινα κάπως καλύτερα φέτος... Επίσης, δεν μου έφτασε το 3ωρο.
Τέλος πάντων, δεν πειράζει, το πολύ-πολύ να ενισχύσω την τοπική οικονομία στο επαρχιακό ΤΕΙ όπου θα περάσω.
Και τώρα, ήρθε η στιγμή να πω την λέξη που ήθελα να πω τόοοοσο καιρό:
ΤΕΛΟΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.