fockos
Επιφανές μέλος
:/ μπράβο παιδιά για την προσπάθεια σας....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Μέσα σε πόση ώρα??? Μήπως υπερβάλεις λίγο?? Σε σχέση με τα περσινά πώς σου φάνηκαν?
Ντάξει έχει να κάνει και με το άτομο.Για παράδειγμα εγώ που είμαι καμένος με τα μαθηματικά πέρυσι τελείωσα στην 1 ώρα και 20 λεπτά. Ο χρόνος βέβαια δεν έχει σημασία,το θέμα είναι να γράφεις και σωστά πράγματα.
Σε σχέση με τα περυσινά έγραφες πιο εύκολα 20,όμως ήταν πιο δύσκολο να γράψεις 16-18
Το Δ3 i αποδεικνυόταν εύκολα. Εάν σκεφτόσουν να τραβήξεις ολοκλήρωμα με άκρα λ και λ+1/2 στην σχέση, έβγαινε μπαμ και το ii. Εάν όχι, χανόταν εύκολα το ζήτημα.
Κοίταξε οι περισσότεροι στην Γ'Λυκείου πλέον δεν έχουν και την καλύτερη σχέση με τα ολοκληρώματα (ειδικά τώρα που έχει βγει η συνάρτηση ολοκλήρωμα εκτός ύλης). Η αλήθεια είναι ότι και εγώ αμέσως αυτό σκέφτηκα,αλλά ένας πιο ενδεικτικός τρόπος και κοντά στην Γ είναι η χρήση ΘΜΤ. Έχεις αριστερά την f(λ+1/2),ενώ δεξιά κάνει μπαμ ότι κατασκευάζεται εύκολα η f(λ). Από εκεί και πέρα πας το f(λ) από την άλλη και το ΘΜΤ φαίνεται.
Όσον αφορά το εμβαδόν έχεις τα σημεία Ο(0,0),Κ(χ,0),Μ(χ,y). Το εμβαδόν αποδεικνύεται εύκολα ότι ισούται με |x|*|y|/2
Γενικά τα θέματα ήταν τέλεια και εξέταζαν μεγάλο μέρος της ύλης. Το νόημα της εξέτασης αυτό πρέπει να είναι, να εξετάζει δηλαδή τους μαθητές που έχουν διαβάσει και να μην ξεχωρίζει όποιον μπορεί να διακρίνει τα κόλπα. Τα θέματα μπορεί να είναι και τα καλύτερα των τελευταίων ετών
Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω το γεγονός ότι ακολουθούν άλλα 2 μαθήματα. Συνεπώς ανεξαρτήτως αποτελέσματος επικεντρωνόμαστε στα υπόλοιπα 2 και πάμε να γράψουμε όσο καλύτερα γίνεται. Καλή επιτυχία και καλή δύναμη σε όλους τους πανελληνιομάχους, ελπίζω οι κόποι σας να ανταμειφθούν!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημ.Μοσχόπουλος
Νεοφερμένος
Γενικά εύκολα θέματα και παρά πολυ αναμενόμενα θα έλεγα. Χάρηκα που μπήκε το Γ4 για να ξεχωρίσουν λίγο οι άριστοι από τους καλούς μιας και με αυτά τα θέματα ο καλός προσεγγίζει το 20 εύκολα αν ειχε κάνει καλή προετοιμασία. Όποιος έχει δουλέψει Μπάρλα νομίζω έχει λύσει 10αδες τέτοιες ασκήσεις όποτε δεν νομίζω να βρήκε κάποιο πρωτότυπο ερώτημα. Καλή επιτυχία λοιπόν παιδιά
Δεν είναι προνόμιο μόνο των βιβλίων του κ. Μπάρλα. Όλοι οι συγγραφείς έχουν τέτοια.
Εύχομαι καλά αποτελέσματα σε όλους.
Το θέωρημα ενδιαμέσων είναι απόροια του Bolzano. Το Bolzano, ουσιαστικά, είναι ένα ΘΕΤ για συγκεκριμένη τιμή. Το ίδιο πράγμα κάνει, απλώς το Bolzano είναι πιο standard μεθοδολογία. Εάν έγραψες τις προϋποθέσεις σωστά, δεν θα χάσεις κάτι.
Το αντίστροφο ισχύει:
το θεώρημα Bolzano είναι «παιδί» του Θεωρήματος Ενδιάμεσων Τιμών. Το καταθέτω απλώς για την ορθότητα.
Παιδιά οι ερωτήσεις μου! Βλέπω τις απαντήσεις από poukamisa και περιμένω και τις απαντήσεις από Κελάφα.
1. Στο Α1.α) έγραψα κανονικά τον ορισμό αλλά δεν συμπεριέλαβα την πρόταση To y ονομάζεται τιμή της f στο x και συμβολίζεται με f(x). Λέτε να μου κόψουν; Ουσιαστικά η εκφώνηση ζητούσε γενικά τον ορισμό της συνάρτησης, άρα λογικά δεν χρειαζόταν να την ορίσω και ως f με αυτή την πρόταση.
2. Στον ορισμό του fermat, αντί να πω Έστω μια συνάρτηση f ορισμένη σε ένα διάστημα Δ, είπα Έστω μια συνάρτηση f συνεχής σε ένα διάστημα Δ (είχε γίνει πουρές όλη η θεωρία στο κεφάλι μου ). Πόσο λέτε να μου κόψουν;
3. Στο Α4.α) Έβαλα ότι είναι ΛΑΘΟΣ και ως αιτιολόγηση έγραψα ότι ο ορισμός είναι λάθος γιατί αναφέρεται σε ένωση διαστημάτων και ότι θα ήτανε σωστή η πρόταση αν αναφερόταν σε σκέτο διάστημα και όχι σε ένωση διαστημάτων. Είναι σωστή αιτιολόγηση / θα πιάσει κάτι;
Απαντήσεις:
1. Δεν θέλω να πιστεύω ότι θα κόψουν γι' αυτήν την λεπτομέρεια. Προσωπικά δεν θα έκοβα, αλλά οι βαθμολογητές έχουν τις οδηγίες.
2. Άλλο συνάρτηση ορισμένη σε ένα διάστημα και άλλο συνάρτηση συνεχής σε ένα διάστημα. Στην πρώτη περίπτωση, δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι είναι και συνεχής. Στην δεύτερη περίπτωση, αυτομάτως ορίζεται και στο σχετικό διάστημα, αφού είναι συνεχής σε αυτό.
3. Ίσως πιάσει κάτι ψιλά. Η ορθότερη αιτιολόγηση θα ήταν με κατάλληλο παράδειγμα (κυκλοφορεί με την έκφραση «αντιπαράδειγμα»).
Καλησπέρα, έχω κάνει 2 αριθμητικά στο Δ2 και Γ4 αλλά ολόσωστη μεθοδολογία .Στο Δ4 έκανα το συστημα αλλα δεν προλαβα να το τελειώσω και εγραψα : λυνω το συστημα και βρίσκω μοναδικη εφαπτομενη και το αφησα. Ποσο θα πάρω στα 100 για αυτά τα λαθη;
Αυτό θα το κρίνουν οι βαθμολογητές με βάση τις οδηγίες που θα έχουν και τι επιπτώσεις μπορεί να έχουν τα αριθμητικά λάθη που κάνατε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ποσα μπορεί να κόψουν απο το καθένα;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημ.Μοσχόπουλος
Νεοφερμένος
Στο δ2 αντί να βρω το ολοκληρωμα της f-y πηγα και βρηκα σκετο f (κανοντας κανονικά ολές τις διαδικασίες,παραγοντική και λοιπά).Επισης δ4 βρηκα την κοινη εφαπτομενη αλλα δεν εγραψα γιατι f'(x)>=-1 και g'(x)<=-1, αλλά μονο λύνονας g'(xo)=-1
Ποσα μπορεί να κόψουν απο το καθένα;;;
Αυτό θα το κρίνουν οι βαθμολογητές με βάση τις οδηγίες που θα έχουν και τι ακριβώς θα δουν στο γραπτό σας επί τούτου. Οποιαδήποτε εκτίμηση τώρα είναι εν δυνάμει λανθασμένη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jim_Pap
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στο Fermat κι εγω την θεωρησα παραγωγισιμη στο εσωτερικο Δ αλλα το συνεχισα κανονικα.Ελπιζω να μην μου κοψουν ουτε τις μισες μοναδες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The Mountain
Πολύ δραστήριο μέλος
Θεωρώ πως στη Φυσική θα μπουν δύσκολα. Δεν γίνεται να μπει κόσμος στο Πολυτεχνείο εξαιτίας της έκθεσης, μετά δεν έχουν άδικο να μουρλοποιούνται οι ακαδημαϊκοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 336742
Επισκέπτης
Το αντίστροφο ισχύει:
το θεώρημα Bolzano είναι «παιδί» του Θεωρήματος Ενδιάμεσων Τιμών. Το καταθέτω απλώς για την ορθότητα.
Όχι ότι έχει καμία σημασία, γιατί το "παιδί" δεν έχει αυστηρό ορισμό, αλλά μιας και το ΘΕΤ αποδεικνύεται με Bolzano, υπάρχει μια αμφίδρομη σχέση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Το Γ3)ii δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δυσκόλεψε κάποιον που έλυσε το υπόλοιπο Γ, ήταν απλή λογική. Το Δ4 ναι, ήθελε μια "τσαχπινιά" , αλλά το Γ3)2 δεν είχε παγίδα ή κόλπο..
Γενικά το Γ μου φάνηκε φυσιολογικό (σε σχέση με πέρσι πάντα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D.a.i.s.y
Νεοφερμένος
Σύμφωνα με την ΕΜΕ(ένωση μαθηματικών Ελλάδας ) τα θέματα ήταν αυξημένης δυσκολίας και δυσκολότερα από πέρσι και Εστίασε το πρόβλημα στον λίγο χρόνο και στα θέματα θεωρίας απαιτούμενης κατανόησης της σε βαθος.Τελος λέει πως το Γ3 Και Δ3 Δ4 δυσκόλεψε πολλούς μαθητές ...Καλή τύχη παιδιά καλή συνέχεια !
Προσωπικά πιστεύω πως το Δ3 δεν ήταν δύσκολο και κάποιος που είχε λύσει το Δ2 και είχε βρει κυρτότητα το Δ3 έβγαινε σε μισή σελίδα...Πιστεύω πάντως ότι ίσως να το παραξήλωσαν με το ολοκλήρωμα στο Δ2...Ήταν τεράστιο!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Σύμφωνα με την ΕΜΕ(ένωση μαθηματικών Ελλάδας ) τα θέματα ήταν αυξημένης δυσκολίας και δυσκολότερα από πέρσι και Εστίασε το πρόβλημα στον λίγο χρόνο και στα θέματα θεωρίας απαιτούμενης κατανόησης της σε βαθος.Τελος λέει πως το Γ3 Και Δ3 Δ4 δυσκόλεψε πολλούς μαθητές ...Καλή τύχη παιδιά καλή συνέχεια !
Θα 'θελα να 'ξέρα τι καπνίζουν εκεί στην Ένωση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Θα 'θελα να 'ξέρα τι καπνίζουν εκεί στην Ένωση...
Εκλογές έρχονται αφού...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Κριμα παντως γιατί τα μαθηματικά είναι ένα μάθημα οπου, όταν είναι εύκολα τα θέματα, οι καλοι αδικούνται και δεν μπορούν να δείξουν τις ικανότητες τους και την «φαντασια» τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημ.Μοσχόπουλος
Νεοφερμένος
Κοιταξα τις λυσεις του ΟΕΦΕ.Στην αντιστροφη επρεπε να γραψουμε ολο αυτο το κατεβατο ή αρκουσαν οι 3 παυλες; (αρα δικαιολογουνται και οι 3 μοναδες)
Στο Fermat κι εγω την θεωρησα παραγωγισιμη στο εσωτερικο Δ αλλα το συνεχισα κανονικα.Ελπιζω να μην μου κοψουν ουτε τις μισες μοναδες
Σας συμβουλεύω όλους να αφήσετε τι απαντήσεις - λύσεις κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και να κάνετε υπομονή μέχρι να βγουν οι βαθμολογίες. Οι βαθμολογητές θα δουν και θα κρίνουν, με βάση τις λύσεις και τις οδηγίες που έχουν, με βάση το τι ακριβώς θα δουν ότι γράψατε και πώς το γράψατε. Τότε θα δείτε τι πιάσατε σε βαθμολογία, δυστυχώς όμως δεν θα ξέρετε ακριβώς πού χάσατε βαθμούς και γιατί.
Η τελική βαθμολόγηση θα δείξει την πραγματικότητα. Μην κουράζετε το μυαλό σας και μην φορτώνεστε με περιττό και άκρως επικίνδυνο άγχος θέτοντας ερωτήματα του στυλ «Έγραψα αυτό, δεν έγραψα εκείνο, πόσο λέτε να μου δώσουν, πόσο λέτε να μου κόψουν;». Οποιοσδήποτε, καθηγητής ή μαθητής, μπαίνει σε αυτήν την διαδικασία εκτίμησης βαθμολογίας χωρίς να έχει το ακριβές κείμενο ( =γραπτό του εξεταζόμενου ) μπροστά του, έχει μεγάλη πιθανότητα εσφαλμένης εκτίμησης.
Ξέρετε πόσο πίστευα ότι είχα γράψει στα Μαθηματικά, όταν ήμουν στην θέση σας;
Τουλάχιστον 18. Έλεγα, «Αν πάρω κάτω από 18, θα κάνω πόλεμο!».
Ξέρετε πόσο έγραψα; Πώς βαθμολόγησαν το πραγματικό γραπτό του εν δυνάμει «επαναστάτη» (τρομάρα μου!) εξεταζόμενου Δημήτρη Μοσχόπουλου; Τι είχαν στα χέρια τους οι βαθμολογητές και όχι τι νόμιζα εγώ ότι έγραψα;
14!!!
Προφανώς άλλα νόμιζα ότι έγραψα και άλλα νόμιζα ότι ήταν σωστά, άλλα είδαν οι βαθμολογητές και έκριναν ότι είχα κάνει σημαντικά λάθη. Νόμιζα ότι είχα δώσει σούπερ ντούπερ γραπτό, ότι είχα σκίσει την γάτα, αλλά τελικά έγινα γατάκι!
Έκτοτε έπαψα να κάνω οποιαδήποτε εκτίμηση για το τι έγραψα.
Λοιπόν, ηρεμήστε με το θέμα και συγκεντρωθείτε στα επόμενα. Σας εύχομαι τα καλύτερα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Η τηλεόραση και γενικά τα μέσα,έχουν πάθει κάτι φέτος;; Παρουσιάζουν το θέμα της έκθεσης ως «εύκολο και βατό», ενώ απ’οσο ξέρω ήταν απαιτητικό και τα περισσότερα παιδιά δεν έχουν γράψει καλά, τα αρχαία ως εύκολα ενώ ούτε εκεί έχουν γράψει καλά,και τα μαθηματικά που ήταν όντως βατά, λένε ότι ήταν δύσκολα. Τι φάση;
Κριμα παντως γιατί τα μαθηματικά είναι ένα μάθημα οπου, όταν είναι εύκολα τα θέματα, οι καλοι αδικούνται και δεν μπορούν να δείξουν τις ικανότητες τους και την «φαντασια» τους.
Εντάξει δεν θα έλεγα απαραιτήτως ότι αδικούνται, διότι οι καλοί προσεγγίζουν με μεγαλύτερη ευκολία το 18+. Όσο εύκολα και να είναι τα θέματα πάντα θα υπάρχει μια απόσταση μεταξύ των άριστων και των μεσαίων,ας δούμε για παράδειγμα και τα περυσινά θέματα τα οποία δεν ήταν δύσκολα κι όμως το ποσοστό αποτυχίας ήταν μεγάλο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σας συμβουλεύω όλους να αφήσετε τι απαντήσεις - λύσεις κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και να κάνετε υπομονή μέχρι να βγουν οι βαθμολογίες. Οι βαθμολογητές θα δουν και θα κρίνουν, με βάση τις λύσεις και τις οδηγίες που έχουν, με βάση το τι ακριβώς θα δουν ότι γράψατε και πώς το γράψατε. Τότε θα δείτε τι πιάσατε σε βαθμολογία, δυστυχώς όμως δεν θα ξέρετε ακριβώς πού χάσατε βαθμούς και γιατί.
Η τελική βαθμολόγηση θα δείξει την πραγματικότητα. Μην κουράζετε το μυαλό σας και μην φορτώνεστε με περιττό και άκρως επικίνδυνο άγχος θέτοντας ερωτήματα του στυλ «Έγραψα αυτό, δεν έγραψα εκείνο, πόσο λέτε να μου δώσουν, πόσο λέτε να μου κόψουν;». Οποιοσδήποτε, καθηγητής ή μαθητής, μπαίνει σε αυτήν την διαδικασία εκτίμησης βαθμολογίας χωρίς να έχει το ακριβές κείμενο ( =γραπτό του εξεταζόμενου ) μπροστά του, έχει μεγάλη πιθανότητα εσφαλμένης εκτίμησης.
Ξέρετε πόσο πίστευα ότι είχα γράψει στα Μαθηματικά, όταν ήμουν στην θέση σας;
Τουλάχιστον 18. Έλεγα, «Αν πάρω κάτω από 18, θα κάνω πόλεμο!».
Ξέρετε πόσο έγραψα; Πώς βαθμολόγησαν το πραγματικό γραπτό του εν δυνάμει «επαναστάτη» (τρομάρα μου!) εξεταζόμενου Δημήτρη Μοσχόπουλου; Τι είχαν στα χέρια τους οι βαθμολογητές και όχι τι νόμιζα εγώ ότι έγραψα;
14!!!
Προφανώς άλλα νόμιζα ότι έγραψα και άλλα νόμιζα ότι ήταν σωστά, άλλα είδαν οι βαθμολογητές και έκριναν ότι είχα κάνει σημαντικά λάθη. Νόμιζα ότι είχα δώσει σούπερ ντούπερ γραπτό, ότι είχα σκίσει την γάτα, αλλά τελικά έγινα γατάκι!
Έκτοτε έπαψα να κάνω οποιαδήποτε εκτίμηση για το τι έγραψα.
Λοιπόν, ηρεμήστε με το θέμα και συγκεντρωθείτε στα επόμενα. Σας εύχομαι τα καλύτερα
Μακάρι κύριε Μοσχοπουλε να είχαμε πολλά τέτοια άτομα στο φόρουμ σαν εσάς!Πραμγματικα χαίρομαι να σας βλέπω που γράφεται τόσο ωραίες απαντήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 37 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.