Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
οκ ...πρώτα παραθέτω μια λύση που μ'αρέσει πολύ στο συγκεκριμένο...
H παράσταση παρουσιάζει ελάχιστο το
![]()
ωραια φαινεται η λυση σου αν και δεν εχω διδαχθει συναρτησεις .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Tετοιες ασκήσεις θα λύνετε για πλάκα στην Γ, με τη βοήθεια παραγωγων συναρτήσεων!επειδή έχω δει το τόπικ νεκρό,για να πάρουμε μπρός...
παραθέτω ενα απλό ασκησάκι που είναι καλό όλοι οι μαθητές α λυκείου να ξέρουν να το αντιμετωπίζουν
ιδιαίτερα για να κατανοήσουν το ακρότατο σε τριώνυμο...
Αννα δείξετε ότι
(μην δώ τίποτα παράξενα cauchy-shwartz...)
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Tετοιες ασκήσεις θα λύνετε για πλάκα στην Γ, με τη βοήθεια παραγωγων συναρτήσεων!![]()
Αντωνη μην λες τετοιες λεξεις γιατι βλεπω να μας μεταφερουν στο βοηθειες και αποριες μαθηματικων κατευθηνσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Και ; Σιγα . Ας ασχοληθουνε με μαλακες που φορουσαν σεντονια και φιλοσοφουσαν ολη μερα τι μας νοιαζει εμας ; Απτοητοι ρε θα το κρατησουμε ζωντανο το τοπικ.. Λογικό είναι να έχει νεκρώσει το τόπικ. Και που βάζουμε ασκήσεις μόνο ο Τάσος τις λύνει. Μάλλον όλοι ασχολούνται με τα Αρχαία (χωρίς να υπονοώ κάτι για την χρησιμότητα του συγκεκριμένου μαθήματος)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.e-steki.gr%2Fimages%2Fimported%2F2011%2F10%2Flevel3SepOct-1.gif&hash=952e281e30ff6fd6b9394460a908d1cc)
πηγή: ΕΜΕ
Ας ασχοληθουνε με μαλακες που φορουσαν σεντονια και φιλοσοφουσαν ολη μερα τι μας νοιαζει εμας ;
Αρχαία FTW ρε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
minos_94
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ο τρόπος με τον οποίο προκύπτει το -1/4 είναι ίδιος με τον παραπάνο...οκ ...πρώτα παραθέτω μια λύση που μ'αρέσει πολύ στο συγκεκριμένο...
H παράσταση παρουσιάζει ελάχιστο το
άρα έπεται το ζητούμενο...
...Μιάς και το ζήτησες ..πάρε μια δυσκολούλα..
αννα βρεθεί η ελάχιστη τιμή της παράστασης
![]()
άρα κακώς την έβαλα...anyway άμα θες δές το απο το βιβλίο της άλγεβρας ...δέν είναι κάτι το δύσκολο...
παρολαυτά εγώ παραθέτω την λύση
η παράσταση
στο
υγ...καλά έκανες και μου είπες οτι την βρήκες στο mathematica διότι απο εκεί την βρήκα...
θα βάζω ασκήσεις απο αλλού απο δω και στο εξής...
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
συνεχίζοντας...
να βρεθούν οι πραγματικοί a για τους οποίους η συνάρτηση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
μιας και εχει μενει αλυτη ποσταρω λυση:Λοιπον θα βαλω μια ασκηση ειναι απλη αλλα τη βαζω τωρα για να ζεσταθουμε και μετα θα βαλλω και αλλες....
Αν
χ+y+ω=1 και χ²+y²+ω²=1 και χ³+y³+ω³=1
ΝΔΟ ενας τουλαχιστον απο τους χ,y,ω ειναι μηδεν
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Ειχε γινε μαλακια με το Latex αλλα το φτιαξα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
1) Αν
2)Αν οι αριθμοί
3) Για κάθε
4)Αν
i)
ii)
5) Αν
i)
ii)
iii)
6) Αν
i)
ii)
7) Aν
i)
ii)
8 ) Aπό το όπερ έδει δείξαι
Αν
9) Από την ίδια πηγή με λίγο αλλαγμένα νούμερα
Να βρεθουν οι πραγματικοί αριθμοί
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
1)
3)
4)
Παμε στο δευτερο τωρα : ii)
5) α)
β)
γ) Λαθος
6)i)
ii)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελική!!!
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Από τους μαθητές ενός λυκείου το 60% παίζει ποδόσφαιρο, το 60% δεν παίζει μπάσκετ και το 20% ασχολείται και με τα δύο αθλήματα. Επιλέγουμε τυχαία έναν μαθητή.
Να βρεθούν οι πιθανότητες των παρακάτω ενδεχομένων-->
α) Να ασχολείται με το μπάσκετ
β) Να ασχολείται με ένα τουλάχιστον από τα δύο αθλήματα
γ) Να μην ασχολείται με κανένα από τα δύο αθλήματα
δ) Να ασχολείται μόνο με το ποδόσφαιρο
ε) Να ασχολείται με ένα μόνο από τα δύο αθλήματα
ζ) Να ασχολείται το πολύ με ένα από τα δύο αθλήματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελική!!!
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
α)
β)
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Δινω λυσεις λοιπον : θεωρω ενδεχομενα Α : παιζει ποδοσφαιρο και Β : παιζει μπαλα απο τα δεδομενα εχω .Ένα εύκολο testakiπου μας έβαλαν στο σχολείο μου για τις πιθανότητες-->
Από τους μαθητές ενός λυκείου το 60% παίζει ποδόσφαιρο, το 60% δεν παίζει μπάσκετ και το 20% ασχολείται και με τα δύο αθλήματα. Επιλέγουμε τυχαία έναν μαθητή.
Να βρεθούν οι πιθανότητες των παρακάτω ενδεχομένων-->
α) Να ασχολείται με το μπάσκετ
β) Να ασχολείται με ένα τουλάχιστον από τα δύο αθλήματα
γ) Να μην ασχολείται με κανένα από τα δύο αθλήματα
δ) Να ασχολείται μόνο με το ποδόσφαιρο
ε) Να ασχολείται με ένα μόνο από τα δύο αθλήματα
ζ) Να ασχολείται το πολύ με ένα από τα δύο αθλήματα
α)
β)
γ)
δ)
ε)
ζ)
δινω λυση :Από Ευκλείδη B' Tεύχος 81(Άλυτες)
9) Από την ίδια πηγή με λίγο αλλαγμένα νούμερα
Να βρεθουν οι πραγματικοί αριθμοίαν
![]()
ρε Κωστα τι προβλημα εχει ο κωδικας μου ;
Δεν το βλεπω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aris1412
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ν.δ.ο α = β = γ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ευκολακι :Αν για τους πραγματικούς αριθμούς α , β & γ ισχύει η σχεση : (α+β+γ)² = 3(α²+β²+γ²)
Ν.δ.ο α = β = γ
Κωστα πολυ ωραια ασκηση την προσπαθησα για κανα πενταλεπτο την παρατησα και μετα εφαγα φλασια καθως εβλεπα τηλεοραση . λοιπον παμε στην λυση :
Παμε και σε αυτη που εμεινε :Από Ευκλείδη B' Tεύχος 81(Άλυτες)
2)Αν οι αριθμοίμε
είναι ακέραιοι, να αποδείξετε ότι ο αριθμός:
είναι φυσικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Embarrassment :redface: :redface:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/redface.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
κατι δεν μου κολλαει με αυτη την ασκηση.Ωραια! Αν δεν κάνω λάθος έμεινε μόνο η 7 ii) για την οποία δεν έχω ακόμα λύση![]()
![hmmm :hmm: :hmm:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/hmmm.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 37 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.