Guest 018946
Επισκέπτης
οκ ...πρώτα παραθέτω μια λύση που μ'αρέσει πολύ στο συγκεκριμένο...
H παράσταση παρουσιάζει ελάχιστο το
ωραια φαινεται η λυση σου αν και δεν εχω διδαχθει συναρτησεις .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Tετοιες ασκήσεις θα λύνετε για πλάκα στην Γ, με τη βοήθεια παραγωγων συναρτήσεων!επειδή έχω δει το τόπικ νεκρό ,για να πάρουμε μπρός...
παραθέτω ενα απλό ασκησάκι που είναι καλό όλοι οι μαθητές α λυκείου να ξέρουν να το αντιμετωπίζουν
ιδιαίτερα για να κατανοήσουν το ακρότατο σε τριώνυμο...
Αν να δείξετε ότι
(μην δώ τίποτα παράξενα cauchy-shwartz...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Tετοιες ασκήσεις θα λύνετε για πλάκα στην Γ, με τη βοήθεια παραγωγων συναρτήσεων!
Αντωνη μην λες τετοιες λεξεις γιατι βλεπω να μας μεταφερουν στο βοηθειες και αποριες μαθηματικων κατευθηνσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Και ; Σιγα . Ας ασχοληθουνε με μαλακες που φορουσαν σεντονια και φιλοσοφουσαν ολη μερα τι μας νοιαζει εμας ; Απτοητοι ρε θα το κρατησουμε ζωντανο το τοπικ.. Λογικό είναι να έχει νεκρώσει το τόπικ. Και που βάζουμε ασκήσεις μόνο ο Τάσος τις λύνει. Μάλλον όλοι ασχολούνται με τα Αρχαία (χωρίς να υπονοώ κάτι για την χρησιμότητα του συγκεκριμένου μαθήματος)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
πηγή: ΕΜΕ
Ας ασχοληθουνε με μαλακες που φορουσαν σεντονια και φιλοσοφουσαν ολη μερα τι μας νοιαζει εμας ;
Αρχαία FTW ρε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
minos_94
Νεοφερμένος
ο τρόπος με τον οποίο προκύπτει το -1/4 είναι ίδιος με τον παραπάνο...οκ ...πρώτα παραθέτω μια λύση που μ'αρέσει πολύ στο συγκεκριμένο...
H παράσταση παρουσιάζει ελάχιστο το άρα έπεται το ζητούμενο...
...Μιάς και το ζήτησες ..πάρε μια δυσκολούλα..
αν να βρεθεί η ελάχιστη τιμή της παράστασης
άρα κακώς την έβαλα...anyway άμα θες δές το απο το βιβλίο της άλγεβρας ...δέν είναι κάτι το δύσκολο...
παρολαυτά εγώ παραθέτω την λύση
η παράσταση παρουσιάζει ελάχιστο το
στο άρα
υγ...καλά έκανες και μου είπες οτι την βρήκες στο mathematica διότι απο εκεί την βρήκα...
θα βάζω ασκήσεις απο αλλού απο δω και στο εξής...
συνεχίζοντας...
να βρεθούν οι πραγματικοί a για τους οποίους η συνάρτηση ορίζεται για κάθε πραγματικό αριθμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
μιας και εχει μενει αλυτη ποσταρω λυση: Η τριτη σχεση μπορει να γινει : .Αρα τουλαχιστον εκ των ειναι μηδεν .Ενταξει η λυση ειναι με καθυστερηση μερικων μηνων αλλα τι πειραζει μωρε ;Λοιπον θα βαλω μια ασκηση ειναι απλη αλλα τη βαζω τωρα για να ζεσταθουμε και μετα θα βαλλω και αλλες....
Αν
χ+y+ω=1 και χ²+y²+ω²=1 και χ³+y³+ω³=1
ΝΔΟ ενας τουλαχιστον απο τους χ,y,ω ειναι μηδεν
Ειχε γινε μαλακια με το Latex αλλα το φτιαξα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
1) Αν και να αποδείξετε ότι:
2)Αν οι αριθμοί με είναι ακέραιοι, να αποδείξετε ότι ο αριθμός:
είναι φυσικός.
3) Για κάθε να αποδείξετε ότι
4)Αν με να αποδείξετε ότι:
i)
ii)
5) Αν και να αποδειχθεί ότι:
i)
ii)
iii)
6) Αν να αποδείξετε ότι
i)
ii)
7) Aν να αποδείξετε ότι
i)
ii)
8 ) Aπό το όπερ έδει δείξαι
Αν με να αποδείξετε ότι:
9) Από την ίδια πηγή με λίγο αλλαγμένα νούμερα
Να βρεθουν οι πραγματικοί αριθμοί αν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
1) Στην σχεση που εχουμε να αποδειξουμε την παραγοντοποιω με euler και εχω : αρα
3) που ισχυει αφου αρα .
4) ποτε αυτη που θελουμε να δειξουμε γινεται :i) που ισχυει .
Παμε στο δευτερο τωρα : ii) που ισχυει . Σημειωση για να βγαλω της ανισοτητες σαν τετραγωνα πολ/σα με 2 και εκανα ταυτοτητες .
5) α) Απεδειχθη διοτι ισχυει .
β) Αρα αρκει να δειξω αυτη που ειναι ισοδυναμη της αρχικης : ομως ξερω οτι : και ( εδω εκανα αντιστροφή) . Προσθετω λοιπον κατα μελη και προκυπτει το ζητουμενο .
γ) Λαθος
6)i) που ισχυει διοτι και που ισχυει .
ii) που ισχυει .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελική!!!
Δραστήριο μέλος
Από τους μαθητές ενός λυκείου το 60% παίζει ποδόσφαιρο, το 60% δεν παίζει μπάσκετ και το 20% ασχολείται και με τα δύο αθλήματα. Επιλέγουμε τυχαία έναν μαθητή.
Να βρεθούν οι πιθανότητες των παρακάτω ενδεχομένων-->
α) Να ασχολείται με το μπάσκετ
β) Να ασχολείται με ένα τουλάχιστον από τα δύο αθλήματα
γ) Να μην ασχολείται με κανένα από τα δύο αθλήματα
δ) Να ασχολείται μόνο με το ποδόσφαιρο
ε) Να ασχολείται με ένα μόνο από τα δύο αθλήματα
ζ) Να ασχολείται το πολύ με ένα από τα δύο αθλήματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελική!!!
Δραστήριο μέλος
α)
β)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Δινω λυσεις λοιπον : θεωρω ενδεχομενα Α : παιζει ποδοσφαιρο και Β : παιζει μπαλα απο τα δεδομενα εχω . , καιΈνα εύκολο testaki που μας έβαλαν στο σχολείο μου για τις πιθανότητες-->
Από τους μαθητές ενός λυκείου το 60% παίζει ποδόσφαιρο, το 60% δεν παίζει μπάσκετ και το 20% ασχολείται και με τα δύο αθλήματα. Επιλέγουμε τυχαία έναν μαθητή.
Να βρεθούν οι πιθανότητες των παρακάτω ενδεχομένων-->
α) Να ασχολείται με το μπάσκετ
β) Να ασχολείται με ένα τουλάχιστον από τα δύο αθλήματα
γ) Να μην ασχολείται με κανένα από τα δύο αθλήματα
δ) Να ασχολείται μόνο με το ποδόσφαιρο
ε) Να ασχολείται με ένα μόνο από τα δύο αθλήματα
ζ) Να ασχολείται το πολύ με ένα από τα δύο αθλήματα
α)
β)
γ)
δ)
ε)
ζ)
δινω λυση : αφαιρω κατα μελη αυτην που βγαλαμε τωρα με την δευτερη που μας δοθηκε οποτε αντικαθιστω στην πρωτη και εχω το -2 αποριπτεται γιατι δεν επαληθευει την πρωτη .Από Ευκλείδη B' Tεύχος 81(Άλυτες)
9) Από την ίδια πηγή με λίγο αλλαγμένα νούμερα
Να βρεθουν οι πραγματικοί αριθμοί αν
ρε Κωστα τι προβλημα εχει ο κωδικας μου ;
Δεν το βλεπω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aris1412
Νεοφερμένος
Ν.δ.ο α = β = γ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
ευκολακι : αρα :Αν για τους πραγματικούς αριθμούς α , β & γ ισχύει η σχεση : (α+β+γ)² = 3(α²+β²+γ²)
Ν.δ.ο α = β = γ
Κωστα πολυ ωραια ασκηση την προσπαθησα για κανα πενταλεπτο την παρατησα και μετα εφαγα φλασια καθως εβλεπα τηλεοραση . λοιπον παμε στην λυση : Αρα αποδειχθηκε .
Παμε και σε αυτη που εμεινε : ως αθροισμα θετικων και αφου ακεραιος ως τετραγωνο διαφορας ακαιρεων το Α θα ειναι φυσικος αφου θα ειναι ταυτοχρονα ακεραιος και θετικος .Από Ευκλείδη B' Tεύχος 81(Άλυτες)
2)Αν οι αριθμοί με είναι ακέραιοι, να αποδείξετε ότι ο αριθμός:
είναι φυσικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
κατι δεν μου κολλαει με αυτη την ασκηση.Ωραια! Αν δεν κάνω λάθος έμεινε μόνο η 7 ii) για την οποία δεν έχω ακόμα λύση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 19 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.