κωστακης
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eliastel
Νεοφερμένος
vasilis93
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheoO
Νεοφερμένος
Το είχα ανεβάσει ήδη στην προηγούμενη σελίδα του thread.ΑΛΓΕΒΡΑ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΕΦΕ 2009
Την Κυριακή γράφω.Θα τα ανεβάσω τότε..εκτός αν γράψει κάποιος νωρίτερα.ρε μαγκιεσ μηποσ εχετε τα 8εματα τησ φυσικησ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
THANOS12
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kypselioths
Νεοφερμένος
εμενα μου τα διορθωσε ο καθηγητησ του οεφε και πηρα 99
μπραβο συγχαρητηρια εισαι θεος (αυτο ηθελες να ακουσεις φανταζομαι)....αν κ σου φανηκαν πολυ δυσκολα (2 σελιδες πιο πριν) τωρα ερχεσαι κ μας λες οτι πηρες 99... πιστευεις οτι ενδιαφερει καποιον εδω μεσα το νουμερο με το οποιο σε βαθμολογησαν...?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TasOBig
Νεοφερμένος
-----------------------------------------
τη χρονικη στιγμη που ζηταει την απομακρυνση αυτη, το στασιμο δεν εχει δημιουργηθει στο σημειο εκεινο, οποτε η απομακρυνση θα ισουται με την απομακρυνση που ειχε το σημειο εκεινο λογω του κυματος που προυπηρχε απο την εκφωνηνση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bobiras11
Εκκολαπτόμενο μέλος
πολυ απλα ηταν συγκριτικα με οτι ειχαμε δει το 2005!
Καμία σχέση... Δεν συγκρίνεται η δυσκολία του 2005 με τίποτα μέχρι τώρα. Μακάρι να βάλουν δύσκολα φέτος γιατί πέρσι ήταν τραγικά και όλοι έγραφαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καμία σχέση... Δεν συγκρίνεται η δυσκολία του 2005 με τίποτα μέχρι τώρα. Μακάρι να βάλουν δύσκολα φέτος γιατί πέρσι ήταν τραγικά και όλοι έγραφαν.
Ομολογώ ότι αυτή την οπτική δεν μπορώ να την καταλάβω Γιατί να ευχόμαστε να μην γράψουν τα παιδιά;Όλοι τα ίδια όνειρα και τις ίδιες αγωνίες μοιραζόμαστε... Μάλλον διαβαθμισμένα πρέπει να είναι φέτος ώστε να γράφει όποιος έχει διαβάσει "φυσιολογικά" το 15-16-17 του, και αυτοί που έχουν "λιώσει" λόγω υψηλών στόχων να έχουν την ευκαιρία να ξεχωρίσουν!
(Α, και μάλλον έχουμε ξεφύγει ελαφρώς απ' το θέμα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis93
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TasOBig
Νεοφερμένος
Ομολογώ ότι αυτή την οπτική δεν μπορώ να την καταλάβω Γιατί να ευχόμαστε να μην γράψουν τα παιδιά;Όλοι τα ίδια όνειρα και τις ίδιες αγωνίες μοιραζόμαστε... Μάλλον διαβαθμισμένα πρέπει να είναι φέτος ώστε να γράφει όποιος έχει διαβάσει "φυσιολογικά" το 15-16-17 του, και αυτοί που έχουν "λιώσει" λόγω υψηλών στόχων να έχουν την ευκαιρία να ξεχωρίσουν!
(Α, και μάλλον έχουμε ξεφύγει ελαφρώς απ' το θέμα)
παρολα αυτα πρεπει να ξεχωρισουν τα σταχυα απ τα αχυρα, δεν πρεπει το ελληνικο συστημα να προωθει τους παπαγαλους βαζοντας θεματα τυπου 2008, ουτε πρεπει να προωθει απλως τους ψυχραιμους (βλεπε 2005)... μια ενδιαμεση οδος θα ειναι οτι πρεπει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bobiras11
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος
Καλά εγώ δεν είπα να γράψουν όλοι οι άλλοι χάλια για να περάσω εγώ, αλλά πέρσι πολύ απλά όσα παιδιά είχαν προετοιμαστεί για το παραπάνω, τους πετάξαν όλη αυτή τη προσπάθεια στα σκουπίδια, αφού τα θέματα ήταν γελοία. Τα θέματα πρέπει να είναι όντως διαβαθμισμένα και όχι να πετάνε όλοι με μέτριο διάβασμα 18 και 19... Πραγματικά, άμα πάρω τα θέματα στα χέρια και δω ότι είναι ανύπαρκτα, είμαι σίγουρος ότι θα χάσω τη ψυχραιμία μου απ' τα νεύρα και θα γράψω και σκ@*α.
Βλακα!Αμα το κανεις αυτο,τοτε τελειωσαν ολα!Και δηλαδη,θα παρατησεις οση δουλεια εκανες αυτα τα 3 χρονια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναυσικά
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
DimitrisMat
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καλά εγώ δεν είπα να γράψουν όλοι οι άλλοι χάλια για να περάσω εγώ, αλλά πέρσι πολύ απλά όσα παιδιά είχαν προετοιμαστεί για το παραπάνω, τους πετάξαν όλη αυτή τη προσπάθεια στα σκουπίδια, αφού τα θέματα ήταν γελοία. Τα θέματα πρέπει να είναι όντως διαβαθμισμένα και όχι να πετάνε όλοι με μέτριο διάβασμα 18 και 19... Πραγματικά, άμα πάρω τα θέματα στα χέρια και δω ότι είναι ανύπαρκτα, είμαι σίγουρος ότι θα χάσω τη ψυχραιμία μου απ' τα νεύρα και θα γράψω και σκ@*α.
Η προσπάθεια φέρνει αποτελέσματα - δεν πάει στα σκουπίδια.
Δεν πιστεύω πως υπάρχει μαθητής που όπως αναφέρεις με μέτριο(υποκειμενικό) διάβασμα έγραψε 18 και 19.
Δεν υπάρχουν γελοία θέματα.
Υπάρχει μια επιτροπή θεμάτων που πιστεύω γνωρίζει πολύ καλύτερα τη δουλειά της από τον κάθε υποψήφιο φοιτητή.Ας μην ξεχνάμε η βαθμολογία βγαίνει συνολικά και όχι από ένα μάθημα,εκεί που θέλουν να χτυπήσουν για να υπάρχει αυτή η διαβάθμιση θα το κάνουν είτε αφορά μάθημα,είτε ερώτημα.
Όσο για την τελευταία φράση σου,προσωπικά δεν με ενθουσίασες(αν είναι αυτό το σωστό ρήμα,δεν γνωρίζω και τον σκοπό σου).Και πραγματικά δεν πιστεύω πως θα το έκανες εκείνη τη στιγμή,αντιθέτως χαρά θα σου έδιναν τα ''εύκολα'' κατά τη γνώμη σου θέματα,απλώς λίγες μέρες πριν τις βαθμολογίες θα σκεφτόσουν όσα αναφέρεις.
Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός μέσα από ένα μήνυμα και ζητώ συγγνώμη αν δεν μπόρεσα και εγώ να ερμηνεύσω σωστά το μήνυμά σου. :thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να συμπληρώσω ότι τελικά είναι μιά καλή δικαιολογία γιά πολλούς μαθητές αλλά και για τις οικογένειές τους ο μύθος των εύκολων θεμάτων.Και εξηγώ.Αν κάποιος θεωρεί τον εαυτό του άριστο μαθητή όπως πιστεύει και ο bobiras (και καλά κάνει αν πραγματικά το αξίζει), δεν έχει να φοβηθεί από τα εύκολα θέματα.Ίσα-ίσα θα πιάσει άνετα οροφή στη βαθμολογία.Οι μέτριοι μαθητές απλώς θα ακολουθήσουν έστω με μικρή διαφορά.Καί σε χρονιές με δύσκολα θέματα αλλά και σε χρονιές με εύκολα, όπως ξέρετε υπήρχαν πάντα οι αριστεύσαντες και οι άλλοι. Και στις πιό εύκολες χρονιές δεν υπήρχαν μαθητές που να έπιασαν το απόλυτο στη βαθμολογία.Άρα bobira ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.Η προσπάθεια φέρνει αποτελέσματα - δεν πάει στα σκουπίδια.
Δεν πιστεύω πως υπάρχει μαθητής που όπως αναφέρεις με μέτριο(υποκειμενικό) διάβασμα έγραψε 18 και 19.
Δεν υπάρχουν γελοία θέματα.
Υπάρχει μια επιτροπή θεμάτων που πιστεύω γνωρίζει πολύ καλύτερα τη δουλειά της από τον κάθε υποψήφιο φοιτητή.Ας μην ξεχνάμε η βαθμολογία βγαίνει συνολικά και όχι από ένα μάθημα,εκεί που θέλουν να χτυπήσουν για να υπάρχει αυτή η διαβάθμιση θα το κάνουν είτε αφορά μάθημα,είτε ερώτημα.
Όσο για την τελευταία φράση σου,προσωπικά δεν με ενθουσίασες(αν είναι αυτό το σωστό ρήμα,δεν γνωρίζω και τον σκοπό σου).Και πραγματικά δεν πιστεύω πως θα το έκανες εκείνη τη στιγμή,αντιθέτως χαρά θα σου έδιναν τα ''εύκολα'' κατά τη γνώμη σου θέματα,απλώς λίγες μέρες πριν τις βαθμολογίες θα σκεφτόσουν όσα αναφέρεις.
Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός μέσα από ένα μήνυμα και ζητώ συγγνώμη αν δεν μπόρεσα και εγώ να ερμηνεύσω σωστά το μήνυμά σου. :thanks:
Καί κάτι ακόμη.Δεν πέτυχε ποτέ κανείς σε μιά σχολή εξ αιτίας ενός και μόνο μαθήματος.Αλλά με βάση τη συνολική βαθμολογία σε όλα τα μαθήματα.Αν επομένως αντικρύσεις εύκολα θέματα στη Φυσική γιατί να τα παρατήσεις οπως διατείνεσαι, αφού υπάρχουν και τα άλλα μαθήματα.Αλλά καταλαβαίνω το άγχος σου αφού φαίνεται πως τα έχεις δώσει όλα στη Φυσική και άμα δεν γράψεις άριστα θεωρείς πώς ήρθε η καταστροφή.
Όσα είπα εδώ αφορούν κυρίως τους πολύ απαιτητικούς μαθητές που στοχεύουν στην οροφή και όχι στη μεγάλη μερίδα των...λογικών μαθητών οι οποίοι συνήθως πλήττονται από τα εύκολα θέματα.
Καί κάτι τελευταίο(οδηγία) προς ναυτιλομένους.
Θεωρώ πως είναι καλύτερα να μη βλέπει ο μαθητής τις απαντήσεις αμέσως κάθε φορά που τελειώνει ένα μάθημα τις ημέρες των εξετάσεων.Γιατί αν διαπιστώσει ότι έχει κάνει λάθη θα πέσει η ψυχολογία του ενώ δεν μπορεί πιά να κάνει τίποτα γιά το συγκεκριμένο μάθημα, επιβαρύνοντας τη θέση του σε σχέση με το επόμενο μάθημα.Αν πάλι έχει γράψει καλά δεν αλλάζουν πάλι πολλά πράγματα αφού περιμένουν και τα υπόλοιπα μαθήματα.Με καλύτερη ψυχολογία βέβαια αλλα ποτέ δεν ξέρεις.
Μπορεί λοιπόν ο μαθητής μετά το πέρας των εξετάσεων να δεί προσεκτικά τις απαντήσεις και να υπολογίσει τι ψάρια έπιασε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
denpeirazei
Νεοφερμένος
συμμεριζομαι την αποψη σας αλλα πρεπει να καταλαβετε οτι αυτη ειναι η πρωτοτυπια του διαδικτυου.Γιά να μην μιλάει κανένας γιά το θέμα που λες ίσως να μην είσαι ο μόνος που το έλυσε.Ρωτάμε συνήθως γιά θέματα που αμφιβάλλουμε.
Καλώς όρισες στο ischool.
Προσωπικά όποτε γινόμουν μέλος σε κάποιο φόρουμ ειδικά στα πρώτα μηνύματα, φρόντιζα να ανιχνεύω διπλωματικά το χώρο καί όχι να μπαίνω έτσι όπως εσύ.Τουλάχιστον ένα γειά στους συμμαθητές σου.
-----------------------
Τα θέματα Φυσικής ΟΕΦΕ 2009 ήταν αρκετά καλά.Λίγο τραβηγμέμο το τέταρτο από την άποψη ότι στην προσπάθειά τους να πρωτοτυπήσουν οι φροντιστές, δημιουργούν "πολύχρωμες" ασκήσεις με μεγάλες εκφωνήσεις.Τα υπόλοιπα θέματα ήταν κομμένα στο πνεύμα των πανελλαδικών.
δεν χρειαζονται εισαγωγες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος
Υπάρχει κάποιος έστω άγραφος νόμος τού διαδικτύου που το λέει αυτό?Κι εγώ που νόμιζα ότι μπορεί να κάνω φίλους μέσω του διαδικτύου? Αντί χωρίς ίχνος ευγένειας κάποιοι μόνο να απαιτούν?συμμεριζομαι την αποψη σας αλλα πρεπει να καταλαβετε οτι αυτη ειναι η πρωτοτυπια του διαδικτυου.
δεν χρειαζονται εισαγωγες.
Στο διαδίκτυο μπαίνεις γιά να πάρεις αλλά και να δώσεις.Αυτή είναι η σωστή αλληλεπίδραση.
Εξαρτάτσι πως θέλει να το βλέπει βέβαια ο καθένας.Αλλά η πραγματικότητα δεν αλλάζει.Άνθρωποι επικοινωνούν μέσω διαδικτύου με τον ψυχισμό που κουβαλάει ο καθένας.
Το διαδίκτυο όμως προσφέρει μιά τεράστια υπηρεσία στον ιδαίτερο άνθρωπο.Του επιτρέπει να έρχεται σε επικοινωνία ακόμη και με βασιλιάδες και αρχηγούς κρατών.Κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία του.Που του δίνει την ευκαιρία έτσι να αποβάλει τους φόβους του την εσωστρέφειά του και ενίοτε τον κομπλεξισμό του.Στο διαδίκτυο φαίνεται να γινόμαστε όλοι ίσοι ακόμη και αν δεν ισχύει αυτό στην πραγματικότητα.Πιστεύω λοιπόν πως η καλύτερη ψυχανάλυση μπορεί να γίνει απο ετούτο εδώ το μετερίζι γιατί δεν δημιουργεί απ' ευθείας σχέσεις εξάρτησης.
Μπορεί επομένως κάποιος να βγάλει όλη τη πίεση της ζωής του μέσα από τα κείμενά του σε ένα φόρουμ και αν δεν γίνει αποδεκτός να την.. κάνει και να νομίσει πως δεν τρέχει και τίποτα.Δεν είναι όμως έτσι γιατί το σύστημα θα τον έχει αποβάλει και ας θεωρεί αυτός ότι έχει το πάνω χέρι.
Η ευγένεια λοιπόν ποτέ δεν έβλαψε.
Ένα παιδί πριν κάμποσες μέρες μου έστειλε προσωπικό μήνυμα ζητώντας μου να του στείλω τις απαντήσεις στα μαθηματικά γενικής παιδέιας ΟΕΦΕ 2009 ξεκινώντας επί λέξη έτσι.
Ρε φίλε στείλε μου τις απαντήσεις...
Εγώ τις έστειλα εσύ δεν θα τις έστελνες.Το παιδί επικοινωνούσε μαζί μου γιά πρώτη φορά.Είμαι σίγουρος ότι έτσι μιλάει και ο πατέρας του στο σπίτι και οι λέξεις τυπικότητες και καλή συμπεριφορά είναι άγνωστες σ' αυτούς.
Δεν έχω απαίτηση να μου κάνουν υποκλίσεις.Έχω όμως απαίτηση να τηρούν βασικούς κανόνες συμπεριφοράς τουλάχιστον όσοι είναι άγνωστοι σε μένα.Κι εγώ θα γίνω έτσι..θυσία να τους εξυπηρετήσω.Έτσι με μεγάλωσαν οι δικοί μου.
Όλα αυτά βέβαια δεν έχουν καμμία σχέση με το thread ΟΕΦΕ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤ αλλά κάπου πρέπει να τα πούμε αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cheery
Πολύ δραστήριο μέλος
Η προσπάθεια φέρνει αποτελέσματα - δεν πάει στα σκουπίδια.
Δεν πιστεύω πως υπάρχει μαθητής που όπως αναφέρεις με μέτριο(υποκειμενικό) διάβασμα έγραψε 18 και 19.
Δεν υπάρχουν γελοία θέματα.
Υπάρχει μια επιτροπή θεμάτων που πιστεύω γνωρίζει πολύ καλύτερα τη δουλειά της από τον κάθε υποψήφιο φοιτητή.Ας μην ξεχνάμε η βαθμολογία βγαίνει συνολικά και όχι από ένα μάθημα,εκεί που θέλουν να χτυπήσουν για να υπάρχει αυτή η διαβάθμιση θα το κάνουν είτε αφορά μάθημα,είτε ερώτημα.
Φυσικά και υπάρχουν γελοία θέματα.
Όταν το 4ο θέμα μπορεί να το λύσει μαθητης Α Λυκείου και από το 3ο θεμα..λείπει το μισο...τα θέματα είναι γελοία
Πέρσι έδωσα πανελλήνιες, 50% των μαθητών της θετικής ηταν από 18-20.
Προσωπικα, θα προτιμουσα να συνέβαινε κάτι ανάλογο με τα μαθηματικά, παρά αυτό.
Δεν είναι δίκαιο άτομα με την μισή προσπάθεια απο σενα να γράφουν το ίδιο. Εκει ναι η δική σου παραπάνω προσπαθεια πάει στα σκουπίδια.
Όσο για την τελευταία φράση σου,προσωπικά δεν με ενθουσίασες(αν είναι αυτό το σωστό ρήμα,δεν γνωρίζω και τον σκοπό σου).Και πραγματικά δεν πιστεύω πως θα το έκανες εκείνη τη στιγμή,αντιθέτως χαρά θα σου έδιναν τα ''εύκολα'' κατά τη γνώμη σου θέματα,απλώς λίγες μέρες πριν τις βαθμολογίες θα σκεφτόσουν όσα αναφέρεις.
Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός μέσα από ένα μήνυμα και ζητώ συγγνώμη αν δεν μπόρεσα και εγώ να ερμηνεύσω σωστά το μήνυμά σου. :thanks:
Αναφέρω προσωπική μου εμπειρία.
Όταν πήρα τα θεματα δεν βιαστηκα να τα κοιτάξω όλα.
Ξεκίνησα σιγα σιγα...1ο θεμα, 2ο θεμα, 3ο θέμα κλπ
Κάποια στιγμή ήρθε διευκρίνιση, έπρεπε κάτι να διορθωσουμε στη σελίδα που ξεκινούσε το 4ο θέμα.
Ε εκει κοιταξα το σχήμα, και απο περιέργεια και μόνο διάβασα την εκφώνηση της άσκησης, γιατι μου φανηκε πολύ..κάπως το σχημα. Ειλικρινά, το μονο που δεν ένιωσα εκείνη τη στιγμη ήταν η χαρά που λες εσύ τώρα. Κατι σαν απογοητευση θα το έλεγα, πιο πολυ, μου φανηκε πως ήξερα πάρα πολλά και πως αυτο το 4ο θεμα δεν θα με βοηθουσε να αποδειξω πως όντως ήξερα τόσα πολλά.
Παναγιωτακόπουλο και Σαββάλα είχα διαβασει, γιατι τόσος κόπος χαμένος?
Μετα έγραψα με περίεργη ψυχολογία. Δεν μπορώ να το περιγράψω, αλλά σιγουρα δεν ήταν χαρά αυτό.
Μπορεί να ακουστεί κάπως αλλαζονικό αυτό αλλα πραγμαστικά έτσι ήμουν.
Παραμονές των αποτελεσμάτων δεν σκεφτόμουν τίποτα σχετικά με τη φυσική. Μου φαινόταν απλώς αδιάφορο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
denpeirazei
Νεοφερμένος
Υπάρχει κάποιος έστω άγραφος νόμος τού διαδικτύου που το λέει αυτό?Κι εγώ που νόμιζα ότι μπορεί να κάνω φίλους μέσω του διαδικτύου? Αντί χωρίς ίχνος ευγένειας κάποιοι μόνο να απαιτούν?
Στο διαδίκτυο μπαίνεις γιά να πάρεις αλλά και να δώσεις.Αυτή είναι η σωστή αλληλεπίδραση.
Εξαρτάτσι πως θέλει να το βλέπει βέβαια ο καθένας.Αλλά η πραγματικότητα δεν αλλάζει.Άνθρωποι επικοινωνούν μέσω διαδικτύου με τον ψυχισμό που κουβαλάει ο καθένας.
Το διαδίκτυο όμως προσφέρει μιά τεράστια υπηρεσία στον ιδαίτερο άνθρωπο.Του επιτρέπει να έρχεται σε επικοινωνία ακόμη και με βασιλιάδες και αρχηγούς κρατών.Κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία του.Που του δίνει την ευκαιρία έτσι να αποβάλει τους φόβους του την εσωστρέφειά του και ενίοτε τον κομπλεξισμό του.Στο διαδίκτυο φαίνεται να γινόμαστε όλοι ίσοι ακόμη και αν δεν ισχύει αυτό στην πραγματικότητα.Πιστεύω λοιπόν πως η καλύτερη ψυχανάλυση μπορεί να γίνει απο ετούτο εδώ το μετερίζι γιατί δεν δημιουργεί απ' ευθείας σχέσεις εξάρτησης.
Μπορεί επομένως κάποιος να βγάλει όλη τη πίεση της ζωής του μέσα από τα κείμενά του σε ένα φόρουμ και αν δεν γίνει αποδεκτός να την.. κάνει και να νομίσει πως δεν τρέχει και τίποτα.Δεν είναι όμως έτσι γιατί το σύστημα θα τον έχει αποβάλει και ας θεωρεί αυτός ότι έχει το πάνω χέρι.
Η ευγένεια λοιπόν ποτέ δεν έβλαψε.
Ένα παιδί πριν κάμποσες μέρες μου έστειλε προσωπικό μήνυμα ζητώντας μου να του στείλω τις απαντήσεις στα μαθηματικά γενικής παιδέιας ΟΕΦΕ 2009 ξεκινώντας επί λέξη έτσι.
Ρε φίλε στείλε μου τις απαντήσεις...
Εγώ τις έστειλα εσύ δεν θα τις έστελνες.Το παιδί επικοινωνούσε μαζί μου γιά πρώτη φορά.Είμαι σίγουρος ότι έτσι μιλάει και ο πατέρας του στο σπίτι και οι λέξεις τυπικότητες και καλή συμπεριφορά είναι άγνωστες σ' αυτούς.
Δεν έχω απαίτηση να μου κάνουν υποκλίσεις.Έχω όμως απαίτηση να τηρούν βασικούς κανόνες συμπεριφοράς τουλάχιστον όσοι είναι άγνωστοι σε μένα.Κι εγώ θα γίνω έτσι..θυσία να τους εξυπηρετήσω.Έτσι με μεγάλωσαν οι δικοί μου.
Όλα αυτά βέβαια δεν έχουν καμμία σχέση με το thread ΟΕΦΕ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤ αλλά κάπου πρέπει να τα πούμε αυτά.
1)Δεν εδειξα ιχνη ασεβειας σε κανεναν , απλα εθεσα ενα ερωτημα, ως απορροια των σκεψεων μου και μονο, χωρις να περιμενω ουσιαστικη απαντηση(σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση με την υπαρξη εκφρασης και εκφρασεων θα ειχε γινει κατανοητο κατι το οποιο δεν μπορει να επιτευχθει μεσω του διαδικτυου.)
2)Το διαδικτυο προκαλει σχεσεις εξαρτησης αν λαβουμε υποψη την αλλοτροιωση ως αποτελεσμα του, και αρα δημιουργωντας ως μονη διαφυγη την εξαρτηση απο τα ατομα στο διαδικτυο.
3)Οι ανθρωποι δεν ειναι βασικα καλοι, αλλα αποκτουν την αισθηση της καλοσυνης λογω της αναγκης αποδοχης της κοινωνιας προς αυτους, αρα η ανωνυμια σε πολλες περιπτωσεις ισοδυναμει με αγενεια.
4)Φυσικα δεν θα του εστελνα τις απαντησεις , απλως θα του ανελυα που μπορει να τις προμηθευτει γιατι εξαλλου μαθητης ειμαι και εγω , σε αντιθεση με σας που ειναι υποχρεωση σας να βοηθατε τους μαθητες.
ουδεμια ομως σχεση εχουν τα παραπανω με τα θεματα οεφε φυσικης...
αλλα καπου πρεπει να λεγεται και ο αντιλογος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.