fdLP.
Εκκολαπτόμενο μέλος
--------------------
δυσκολευομαι σε μια ασκηση η οποιο λεει : θα δεχετε 2 θετικους ακεραιους κ θα βρισκει ποσοι ακεραιοι βρισκονται μεταξυ των α και β ...
Ευχαριστω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Too slow, κυριε Τσιωτακη, too slow.
κι όμως την ίδια στιγμή απαντήσαμε
-----------------------------------------
δυσκολευομαι σε μια ασκηση η οποιο λεει : θα δεχετε 2 θετικους ακεραιους κ θα βρισκει ποσοι ακεραιοι βρισκονται μεταξυ των α και β ...
πρέπει αρχικά να δεις ποιο από τα 2 είναι μικρότερο/μεγαλύτερο με 1 Αν
Στη συνέχεια
π <- 0
Για ι από μιν μέχρι μαχ
π<-π+1
τέλος_επανάληψης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fdLP.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
π <- μαχ - μιν + 1
αλλά σε αυτήν την άσκηση θυμάμαι πως ζητάει ΚΑΙ να τους εμφανίζει!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fdLP.
Εκκολαπτόμενο μέλος
ευχαριστω παντως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fdLP.
Εκκολαπτόμενο μέλος
ε αmod3=0 μεσα στην αν
ναι , δεν ηταν αυτο το προβλημα μου , απλα το προηγουμενο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixas!!
Εκκολαπτόμενο μέλος
το
εκείνη τη στιγμή. Ο αλγόριθμος θα εμφανίζει:
1. το πλήθος των αριθμών που δόθηκαν.
2. τον μέγιστο αριθμό που δόθηκε.
3. το πλήθος των αριθμών που δόθηκαν και έχουν τιμή ίση με το μέγιστο
αριθμό.
Μηπως μπορειτε να με παρακινησετε να σκεφτω κατι σωστο???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Τον Μεσο ορο θα τον υπολογιζεις αφου μηδενισεις πρωτα την μεταβλητη πληθος και αθροισμα εξω απο την επαναληψη.
Αναμενω αποριες:p
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
Η δυσκολία της άσκησης δεν είναι στη συνθήκη, αλλά στο πώς θα βρει το πλήθος των αριθμών που έχουν τιμή ίση με το μέγιστο,δηλαδή το ερώτημα 3.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixas!!
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα αρχισεις με Αρχη_Επαναληψης και στη Μεχρις_οτου θα βαλεις συνθηκη 5*ΜΟ
Τον Μεσο ορο θα τον υπολογιζεις αφου μηδενισεις πρωτα την μεταβλητη πληθος και αθροισμα εξω απο την επαναληψη.
Αναμενω αποριες:p
αλλά το μο θα τον υπολογίζεις εντός της επανάληψης
και δε μου λετε,πως θα υπολογισω το αθροισμα εκτος και το ΜΟ εντός?
Εφοσον ΜΟ<-ΑΘΡΟΙΣΜΑ/ΠΛΗΘΟΣ(ελπιζω να μην ειπα μεγαλη βλακεια)
Αλγοριθμος ταδε
Π<-0
ΑΘΡ<-0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ χ(εναν καθε φορα ετσι?)
Χρησιμοποιω αν για το ΜΑΧ,αντε και χρησιμοποιω τι γραφω?
ΜΑΧ<-Χ
ΑΝ ΜΑΧ<Χ ΤΟΤΕ(δε χρησιμοποιω εφοσον δε μπορω να συγκρινω...αλλα και αντιμεταθεση παλι δε μπορω εφοσον εχω μια μονο μεαβλητη..ε???)
Π<-Π+1
Π<-ΜΑΧ??
___
__
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ 5*ΜΟ<Χ
η ασκηση ειναι καπως μπερδευτικη???
-----------------------------------------
Άσκηση 14.61 σελίδα 345. Απάντηση σελίδα 464. Βρε τι θα γίνει με σας;
Η δυσκολία της άσκησης δεν είναι στη συνθήκη, αλλά στο πώς θα βρει το πλήθος των αριθμών που έχουν τιμή ίση με το μέγιστο,δηλαδή το ερώτημα 3.
Βασικα..τη βρηκα σε ενα διαγωνισμα στο ιντερνετ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Βασικά το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να γίνει το 3. χωρίς πίνακα.Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει αριθμούς ώσπου να δοθεί αριθμός μεγαλυτερος απο
το 5πλάσιο του μέσου όρου των αριθμών που έχουν δοθεί μέχρι
εκείνη τη στιγμή. Ο αλγόριθμος θα εμφανίζει:
1. το πλήθος των αριθμών που δόθηκαν.
2. τον μέγιστο αριθμό που δόθηκε.
3. το πλήθος των αριθμών που δόθηκαν και έχουν τιμή ίση με το μέγιστο
αριθμό.
Σημείωση: Ο αλγόριθμος θα δέχεται αναγκαστικά τουλάχιστον έναν αριθμό.
Δεν υποτίθεται πως αλλάζει το χ και αν βρεθεί μεγαλύτερο χ αλλάζει το max.
Πως θα γίνει να συγκρίνουμε χ και max;
Δλδ να πουμε για παράδειγμα
αν χ=max tote
m<-m+1
τελος_αν
H άσκηση χωρίς το 3 είναι έτσι;
αθρ<-0
n <-0
n<- n+1
MO<- αθρ/n
Εμφάνισε n ! έξω από την επανάληψη για να έχει βρεί όλο το πλήθος
Εμφάνισε max ! 2o ερώτημα
edit: Φλασιά που μου ήρθε τώρα
Να μπει η πάνω συνθήκη.
Αν αλλάξει το χ θα αλλάξει το max και έτσι θα αλλάξει και το m στην συνθήκη.
είναι σωστό;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pepper ann
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κριτήρια ΑΕΠΠ - Εκδόσεις Σαββάλας
Κ. Ντζιός - Π. Τσιωτάκης
thaanks.θα το ψάξω :no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hoax
Νεοφερμένος
να φτιαξετε αλγοριθμο ο οποιος θα υπολογιζει το συνολ. αριθμο των σπορων σιταριου που μαζευονται σε μια σκακιερα αν στο πρωτο τετραγωνο βαλουμε 1 σπορο , στο 2ρο 2 , 3το 4 , 4το 8 και συνεχως διπλασιαζουμε(Η σκακιερα εχει 8Χ8=64 τετραγωνα)
ευχαριστω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
redalert19882000
Νεοφερμένος
S← 1
Για i από 1 μέχρι 63
S ← S +2 ^ i
Τέλος_Επανάληψης
Εκτύπωσε S
Τέλος skaki
Γεωμετρική πρόοδος είναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hoax
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gimli
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Εμφανισε "Δωσε βαθμο πρωτου και δευτερου μαθηματος."
Διαβασε βαθμος1, βαθμος2
Αν (βαθμος1<0 η βαθμος1>100) ή (βαθμος2<0 η βαθμος2>100) τοτε
Εμφανισε "Λαθος στοιχεια. Παρακαλω δωστε παλι στοιχεια"
Μεχρις_Οτου βαθμος1>=0 και βαθμος1<=100 και βαθμος2>=0 και βαθμος2<=100
Αν βαθμος1>=50 και βαθμος2>=50 τοτε
Εμφανισε "Ο υποψηφιος περασε"
Αλλιως
Εμφανισε "Ο υποψηφιος δεν περασε"
Τελος_αν
Βασικα απο μια πρωτη αναγνωση καταλαβα οτι θελει να ειναι >50 ο μεσος ορος. Αλλα τωρα που το ξαναβλεπω μαλλον εννοει στο καθε μαθημα πανω απο 50 :p Μισο λεπτο να το διορθωσω.
Οριστε, διορθωμενο. Αλλιως πριν απο τη συνθηκη ΑΝ θα βαλεις ενα ΜΟ<--(βαθμος1+βαθμος2)\2 και θα εξεταζεις αν ειναι πανω απο 50. Αν και νομιζω οτι τελικα θελει οντως αυτο που εχω γραψει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gimli
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.