28-09-21
23:25
Καλησπέρα σε ολα τα μέλη του φόρουμ,
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο.
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,969 μηνύματα.
28-09-21
23:30
δεν ειμαι του 3ου, του 2ου ημουν , και δεν ξερω τι μαθηματικα θα κανετε , αλλα τα μαθηματικα ποτε δεν ειναι αχρηστα. Μαθαινεις να ελίσσεσαι και η φυσικη θελει πολυ ελιγμο.Καλησπέρα σε ολα τα μέλη του φόρουμ,
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο.
shookone10
Νεοφερμένος
Ο shookone10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
29-09-21
00:15
συμφωνω και με τον πανω, επισης χρειαζονται λιγο για να καταλαβεις πως λειτουργουν οι δυναμεις στην φυσικη. Εχουν και λιγο χρησιμοτητα στα μαθηματικα των πανελλε, αλλα δε σε νοιαζει αφου εισαι 3ο πεδιο και ειναι παρα πολυ σημαντικα για τις σχολες του 2ου πεδιου. Αν υπαρχει περιπτωση να αλλαξεις πεδιο δωσε βαση, αν οχι δωσε λιγοτερη...Καλησπέρα σε ολα τα μέλη του φόρουμ,
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο.
Theodora03
Δραστήριο μέλος
Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
29-09-21
00:29
Για 3ο πεδίο πιο χρήσιμη θα σου φανεί η άλγεβρα. Πρόσεξε πολύ τριγωνομετρία και λογαριθμουςΚαλησπέρα σε ολα τα μέλη του φόρουμ,
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο.
Than003
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 310 μηνύματα.
29-09-21
00:39
Πραγματικά δεν θα σου χρειαστεί τίποτα από κατεύθυνση αλλά στην άλγεβρα (τριγωνομετρία κυρίως και λογάριθμους) δώσε βάση, θα σου χρειαστούν για την φυσικήΚαλησπέρα σε ολα τα μέλη του φόρουμ,
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο.
Eclipse
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,980 μηνύματα.
29-09-21
00:42
Οταν και αν με το καλο περασεις σε καποια σχολη, θα τα χρειαστείς.Καλησπέρα σε ολα τα μέλη του φόρουμ,
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
29-09-21
02:41
Το θέμα έχει χιλιοαπαντηθεί.Καλησπέρα σε ολα τα μέλη του φόρουμ,
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο.
Χρειάζεσαι βασικές έννοιες των διανυσμάτων,εξισώσεις ευθείας και κύκλου. Πιθανότατα για να σου είναι χρήσιμα στην φυσική στο επίπεδο του λυκείου, δεν χρειάζονται ούτε κατά διάνοια οι "περίεργες" ασκήσεις. Απλά ορισμοί και βασικές ασκήσεις για εξοικείωση. Άντε το πολύ και ασκήσεις στυλ εφαρμογών. Δηλαδή πολύ λίγα πράγματα σε σχέση με όλη την ύλη και το ασκησιολόγιο.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
29-09-21
12:18
με εκνευριζει αυτο το θα υποστω.μεχρι το 2015 κατι τετοιες αποψεις δεν περναγανε ουτε απεξω απο την ιατρικη γτ θα πατωνανε μαθηματικα κατ και αρα θα ηταν απεξω.παρεμπιπτοντως θεωρω το πολυ σε 3 χρονια θα ξαναμπουν μαθηματικα οποτε οσοι προλαβουν θα μπουν..σε αυτο που ρωτας καποια στοιχειωδη πραγματα απο διανυσματα θες για τη φυσικη.στοιχειωδη εντελως ομως οχι περιπλοκα.και καλο ειναι να ξερεις ποια ειναι η εξισωση της ευθειας και ο συντελεστης διευθυνσης...απο αλγεβρα θα χρειαστεις περισσοτερα πραγματα οπως ειναι οι λογαριθμοι και η τριγωνομετριαΚαλησπέρα σε ολα τα μέλη του φόρουμ,
ξεκίνησα φέτος την Β λυκείου επιλέγοντας θετική κατεύθυνση με σκοπό να παω υγείας του χρόνου.
Παρόλο που δεν θα εξεταστώ στα μαθηματικα στις πανελλαδικές, φέτος πρεπει να υποστώ τα μαθηματικα κατεύθυνσης. Θα ηθελα να ρωτησω απο ατομα που περασαν απο αυτο το στάδιο, αν υπαρχει κατι το οποίο θεωρείται σημαντικο απο το συγεκριμενο μαθημα για του χρόνου για καποιον που θα δωσει για 3ο πεδίο
asdfqwerty
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
29-09-21
12:19
και εμενα αλλα δεν θα ασχοληθω ,εχω κουραστει να απανταω.Θα μπουν σιγουρα ξανα τα μαθηματικα , οταν μπουν τα νεα βιβλια-υλη στο παιχνιδι..με εκνευριζει αυτο το θα υποστω.μεχρι το 2015 κατι τετοιες αποψεις δεν περναγανε ουτε απεξω απο την ιατρικη γτ θα πατωνανε μαθηματικα κατ και αρα θα ηταν απεξω.παρεμπιπτοντως θεωρω το πολυ σε 3 χρονια θα ξαναμπουν μαθηματικα οποτε οσοι προλαβουν θα μπουν..σε αυτο που ρωτας καποια στοιχειωδη πραγματα απο διανυσματα θες για τη φυσικη.στοιχειωδη εντελως ομως οχι περιπλοκα.και καλο ειναι να ξερεις ποια ειναι η εξισωση της ευθειας και ο συντελεστης διευθυνσης...απο αλγεβρα θα χρειαστεις περισσοτερα πραγματα οπως ειναι οι λογαριθμοι και η τριγωνομετρια
Επισης εχω πει , δεν διαβαζουμε το χ κεφαλαιο μονο για να μαθουμε την "υλη" αλλα για να παρουμε και καποιες δεξιοτητες που μας προσφερει και να τις χρησιμοποιησουμε σε αλλα μαθηματα..
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
29-09-21
12:23
θεωρω αδιανοητο καποιος υποψηφιος ιατρικης να δινει για ταλαντωσεις και στερεο σωμα και να μην δινει εστω στατιστικη με πιθανοτητες μεσα κτλπ....να δουμε ποσα χρονια θα κρατησει αυτη η τρελακαι εμενα αλλα δεν θα ασχοληθω ,εχω κουραστει να απανταω.Θα μπουν σιγουρα ξανα τα μαθηματικα , οταν μπουν τα νεα βιβλια-υλη στο παιχνιδι..
Επισης εχω πει , δεν διαβαζουμε το χ κεφαλαιο μονο για να μαθουμε την "υλη" αλλα για να παρουμε και καποιες δεξιοτητες που μας προσφερει και να τις χρησιμοποιησουμε σε αλλα μαθηματα..
asdfqwerty
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
29-09-21
12:27
ειναι και ο λογος που αλλαζουν την υλη και βγαζουν , υπαρξιακα θεωρηματα- ολοκληρωματα και βαζουν πιθανοτητες-στατιστικη και αναλυτικη γεωμετρια και κρατανε πιο καθαρη αναλυση + μιγαδικοιθεωρω αδιανοητο καποιος υποψηφιος ιατρικης να δινει για ταλαντωσεις και στερεο σωμα και να μην δινει εστω στατιστικη με πιθανοτητες μεσα κτλπ....να δουμε ποσα χρονια θα κρατησει αυτη η τρελα
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
29-09-21
13:14
Δεν νομίζω να δούμε ποτέ ξανά μαθηματικά στο 3ο πεδίο. Πλέον ζούμε σε μοντέρνες εποχές και για κάποιον άγνωστο λόγο κάποιοι, υποτίθεται πιο σοφοί απο εμάς, αποφάσισαν οτι τα μαθηματικά δεν είναι χρήσιμα σε αυτά τα επαγγέλματα. Εαν και το σκεπτικό θα είχε σίγουρα ενδιαφέρον για ανάλυση, δυστυχώς δεν διατίθεται.
Τέλος πάντων δεν έχει και πολύ σημασία. Ο κόσμος των νοσηλευτών και των γιατρών είναι πολύ διαφορετικός απο αυτόν των μαθηματικών και της φυσικής και των συναφών επαγγελμάτων. Αλλά αρκετές φορές έχω την αίσθηση οτι εαν και απο αυτό το πεδίο γινόταν μια φιλότιμη προσπάθεια, θα είχαμε λιγότερους θανάτους ασθενών απο λάθη, και πιο έξυπνες διαγνώσεις γενικότερα.
Το θετικό είναι οτι επιστήμες όπως η βιολογία έχει αρχίσει ενεργά να τα εντάσσει στο πρόγραμμα σπουδών της σε διεθνές επίπεδο. Υπάρχει ακόμα τεράστιο περιθώριο για βελτίωση,αλλά φαίνεται να είναι σε πολύ καλό δρόμο το πράγμα. Το οποίο εν μέρει είναι και λογικό. Ένας βιολόγος αύριο μεθαύριο πιθανότατα θα γίνει ερευνητής, οπότε καλό είναι να έχει κάποια βασικά εφόδια για να μπορεί να παρακολουθεί διάφορα conferences και να διαβάζει επιστημονικά περιοδικά και δημοσιεύσεις που περιέχουν και τέτοιο υλικό. Αντίθετα ένας νοσηλευτής, αντιλαμβάνομαι οτι δεν θα χρειαστεί ποτέ να το κάνει αυτό γιατί δεν είναι ερευνητής. Τουλάχιστον όχι κατά πλειοψηφία. Λίγοι είναι δηλαδή αυτή που μάλλον θα επιλέξουν να συνεχίσουν σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό αντί να δουλέψουν σε κάποιο νοσοκομείο.
Απλά η φάση σε βάθος χρόνου είναι κακή. Γιατί οι γονείς δεν έμαθαν κάποια βασικά μαθηματικά όταν έπρεπε. Άρα αύριο μεθαύριο, το παιδί σου που θα ζητήσει βοήθεια, και εσύ θα του πεις οτι δεν ξέρεις, θα θεωρήσει οτι δεν είναι και τόσο σημαντικά εφόσον εσύ την πάλεψες χωρίς να τα μάθεις. Το οποίο είναι κακό διότι άμεσα ένας νέος άνθρωπος μέσω της επιλογής του έχει απορρίψει ένα σωρό καριέρες και επαγγέλματα τα οποία είναι πολύ συναρπαστικά και ενδέχεται να του ταίριαζαν όσο τίποτα άλλο. Φυσικά δεν πρέπει να μπει κάποιος στο τρυπάκι να μάθει για να μπορεί να βοηθήσει το παιδί του αύριο μεθαύριο. Προφανώς το νόημα που θέλω να αναδείξω, είναι οτι δημιουργείται μια πολύ κακή νοοτροπία απέναντι σε ένα αρκετά χρήσιμο και όμορφο μάθημα η οποία θα καταλήξει-έχει καταλήξει δυστυχώς- σε εμμονή και αυτοσκοπό. Δηλαδή οτι είναι ένα ακατανόητο μάθημα, ακριβώς επειδή έτσι λένε όλοι.
Το θέμα έχει ανακυκλωθεί πολλές φορές επομένως προσωπικά δεν πρόκειται να το ψειρισω άλλο γιατί θα γίνουμε κουραστικοί και η κοπελιά δεν φταίει σε κάτι να ακούει το rumbling . Οπότε ναι,καλή γνώση βασικών εννοιών περί διανυσμάτων(ορισμός,φορέας,φορά,κατεύθυνση,διεύθυνση,πρόσθεση,αφαίρεση και εσωτερικό γινόμενο μεταξύ διανυσμάτων) και οπωσδήποτε ευθεία.
Τέλος πάντων δεν έχει και πολύ σημασία. Ο κόσμος των νοσηλευτών και των γιατρών είναι πολύ διαφορετικός απο αυτόν των μαθηματικών και της φυσικής και των συναφών επαγγελμάτων. Αλλά αρκετές φορές έχω την αίσθηση οτι εαν και απο αυτό το πεδίο γινόταν μια φιλότιμη προσπάθεια, θα είχαμε λιγότερους θανάτους ασθενών απο λάθη, και πιο έξυπνες διαγνώσεις γενικότερα.
Το θετικό είναι οτι επιστήμες όπως η βιολογία έχει αρχίσει ενεργά να τα εντάσσει στο πρόγραμμα σπουδών της σε διεθνές επίπεδο. Υπάρχει ακόμα τεράστιο περιθώριο για βελτίωση,αλλά φαίνεται να είναι σε πολύ καλό δρόμο το πράγμα. Το οποίο εν μέρει είναι και λογικό. Ένας βιολόγος αύριο μεθαύριο πιθανότατα θα γίνει ερευνητής, οπότε καλό είναι να έχει κάποια βασικά εφόδια για να μπορεί να παρακολουθεί διάφορα conferences και να διαβάζει επιστημονικά περιοδικά και δημοσιεύσεις που περιέχουν και τέτοιο υλικό. Αντίθετα ένας νοσηλευτής, αντιλαμβάνομαι οτι δεν θα χρειαστεί ποτέ να το κάνει αυτό γιατί δεν είναι ερευνητής. Τουλάχιστον όχι κατά πλειοψηφία. Λίγοι είναι δηλαδή αυτή που μάλλον θα επιλέξουν να συνεχίσουν σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό αντί να δουλέψουν σε κάποιο νοσοκομείο.
Απλά η φάση σε βάθος χρόνου είναι κακή. Γιατί οι γονείς δεν έμαθαν κάποια βασικά μαθηματικά όταν έπρεπε. Άρα αύριο μεθαύριο, το παιδί σου που θα ζητήσει βοήθεια, και εσύ θα του πεις οτι δεν ξέρεις, θα θεωρήσει οτι δεν είναι και τόσο σημαντικά εφόσον εσύ την πάλεψες χωρίς να τα μάθεις. Το οποίο είναι κακό διότι άμεσα ένας νέος άνθρωπος μέσω της επιλογής του έχει απορρίψει ένα σωρό καριέρες και επαγγέλματα τα οποία είναι πολύ συναρπαστικά και ενδέχεται να του ταίριαζαν όσο τίποτα άλλο. Φυσικά δεν πρέπει να μπει κάποιος στο τρυπάκι να μάθει για να μπορεί να βοηθήσει το παιδί του αύριο μεθαύριο. Προφανώς το νόημα που θέλω να αναδείξω, είναι οτι δημιουργείται μια πολύ κακή νοοτροπία απέναντι σε ένα αρκετά χρήσιμο και όμορφο μάθημα η οποία θα καταλήξει-έχει καταλήξει δυστυχώς- σε εμμονή και αυτοσκοπό. Δηλαδή οτι είναι ένα ακατανόητο μάθημα, ακριβώς επειδή έτσι λένε όλοι.
Το θέμα έχει ανακυκλωθεί πολλές φορές επομένως προσωπικά δεν πρόκειται να το ψειρισω άλλο γιατί θα γίνουμε κουραστικοί και η κοπελιά δεν φταίει σε κάτι να ακούει το rumbling . Οπότε ναι,καλή γνώση βασικών εννοιών περί διανυσμάτων(ορισμός,φορέας,φορά,κατεύθυνση,διεύθυνση,πρόσθεση,αφαίρεση και εσωτερικό γινόμενο μεταξύ διανυσμάτων) και οπωσδήποτε ευθεία.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
29-09-21
17:36
Kαλό θα ήταν να υπήρχε κάποιος τρόπος διαχωρισμού εκείνων που θέλουν ερευνητική καριέρα και εκείνων που θέλουν την απλή δουλειά του θεραπευτή. Το ίδιο όμως ερώτημα τίθεται και για τις ευρύτερες θετικές επιστήμες όπως βιολογία ή χημεία κατά πόσο διδάσκονται με σωστό τρόπο ή απλά και μόνο αποτελούν μαθήματα-χαμηλής νοημοσύνης ως προς την ελεύθερη κριτική σκέψη για τους ενδιαφερόμενους αναγνώστες, αφού επιλέγονται ως αντι-μαθηματικά και με τη λογική του εύκολου. Θεωρητικά όλοι ξέρουμε τι θα ήθελε ο καθένας να σπουδάσει και να τον φάμε στη μάπα, το πρόβλημα είναι ότι η παρούσα κατάσταση έχει δόση υποκρισίας.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 52 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- zwhmamajakak
- ioanna2007
- E.Z
- tan07
- Startx0
- Deneimaikala
- nearos
- penelopenick
- Cat lady
- papa2g
- spring day
- shookone10
- Georgekk
- Ziekr
- ggl
- T C
- george777
- eukleidhs1821
- Theodora03
- Than003
- Pharmacist01
- chochoru
- Ria99
- SlimShady
- Marple
- snowy
- Nosokomos
- Paragontas7000
- Wonderkid
- Nala
- charmander
- Ανώνυμη
- Unboxholics
- Jimmis18
- Drglitterstar
- damn96
- Eri0611
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.