Υποβάθμιση φιλολογικών σχολών

margik

Νεοφερμένος

Η margik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ψυχολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Eίναι από τις βασικές παραδόσεις του φόρουμ. Κρατάμε τα ήθη του λαού. :laugh:



Πάντα κάποιοι κάνουν τη λάτζα της τεχνολογικής άνεσης ώστε οι αφράτοι πισινοί των θεωρητικάριων να απολαμβάνουν την Αντιγόνη και να αναλύουν την λογοτεχνική σημασία κειμένων Ρίτσου. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμη και τον 21ο αιώνα, αρκετοί στην Ελλάδα κυρίως με την προσωπική μου πολυεθνική εμπειρία, δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι οι θετικές επιστήμες εξηγούν τον φυσικό κόσμο γι' αυτό και συνηθίζεται ο όρος natural sciences που οι θεωρητικές επιστήμες προσπάθησαν ανεπιτυχώς να ερμηνεύσουν μέσω της θεολογίας και φιλοσοφίας. Λόγω της προβληματικής αγοράς εργασίας, εννοείται και το έχουμε πει αρκετές φορές, ότι οι μαθητές αλλά και φοιτητές που επιλέγουν να βλέπουν μοναδιάστατα τα πράγματα ενώ υπάρχει η πληροφόρηση από το διαδίκτυο, προσπαθούν να μην βλέπουν την ουσία της επιστήμης και πως αυτή με την κατεύθυνσή της συμβάλλει στην πρόοδο της ανθρωπότητας. Ο @Syntactician έχει να πει κάτι για τον κλάδο της Computational Linguistics;

Για ενημέρωση του κοινού ρίξτε μια ματιά στον σύνδεσμο:


Θα μπορούσε η ΟΔ (@Scandal) να μετακινήσει αυτή την άποψη, σε σχετικά ζητήματα αποριών για την επιστήμη της Φιλολογίας και πως αυτή συνδέεται με τον κλάδο των Υπολογιστικών Μαθηματικών ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μια άλλη εικόνα για την Φιλολογία πέρα από τις ξεπερασμένες προοπτικές μόνο στη μέση εκπαίδευση. Παρόμοια υπάρχει και ο κλάδος της Μαθηματικής και Υπολογιστικής Ψυχολογίας που συνδέεται με την επιστήμη της ανθρώπινης Νόησης (ας μας πει πιο ειδικά η @margik αν δεν κάνω λάθος).
<3 <3 Έτσι είναι αλλά η Margik εδώ ακόμα τα σπουδάζει,οπότε έχει μέλλον ακόμα!!χαχαχαχαχ!Η αλήθεια είναι ότι με ενδιαφέρουν πάρα πολύ ως κλάδοι όπως φυσικά και η Νευροψυχολογία και τα τεστ ψυχομετρίας,δηλαδή μνήμη,προσοχή,αντίληψη κ.ά. και η Υπολογιστική και η επιστήμη της Νόησης και όλα αυτά έχουν να συνεισφέρουν πολλά!Όρεξη νά'χεις. :)
 

George.S

Νεοφερμένος

Ο George.S αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ και μας γράφει από Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Γενικά πιστεύω ότι οι θετικές , τεχνολογικές επιστήμες έχουν γίνει συνώνυμο της απανθρωπιάς σε αντίθεση με τις ανθρωπιστικές που υπάρχουν για να υπηρετούν τον άνθρωπο.
Συμφωνώ! Μια ξαδελφη μου σπουδάζει φιλολογία και από το πρώτο μάθημα τους έδειξαν πως να σώσουν τον κόσμο από την φτώχεια 🤡🤡 πως μπορεί ένας άνθρωπος να μην είναι καθόλου αντικειμενικος και να χρησιμοποιεί τόσο ανόητα επιχειρήματα;
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 982 μηνύματα.
@Syntactician, δεν είχα σκοπό να γράψω σε αυτό το νήμα, αλλά δυστυχώς με προκαλείς...

Το αν οι θετικές επιστήμες είναι χρήσιμες για την ανθρωπότητα νομίζω πως είναι αυταπόδεικτο. Όπως επίσης και το ότι οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία του πολιτισμού. Μια σύγκριση των δύο και μία προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι πρώτες ή οι δεύτερες ανώτερες πέρα από ανώφελη είναι και αφελής.

Λυπάμαι πολύ, γιατί με όλα αυτά τα μηνύματα προσπαθείς να εκπροσωπήσεις και να υποστηρίξεις τις ανθρωπιστικές επιστήμες με τον πιο απάνθρωπο και ανάξιο τρόπο: με το να εκμηδενίζεις και να υποτιμάς οτιδήποτε άλλο. Δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε έτσι οι επιστήμονες που μελετούν τον άνθρωπο. Αν κάτι πρέπει να εξαλείψουμε παντελώς είναι η μισαλλοδοξία και η επικίνδυνη αλαζονεία ότι μόνο εμείς αξίζουμε και κανείς άλλος.

Επομένως, και με κάθε σεβασμό, άνοιξε αρκετά τους εγκεφαλικούς και ηθικούς σου δέκτες, γιατί οι απόψεις αυτές είναι παρωχημένες, επικίνδυνες και άκρως αντι-ανθρωπιστικές!
 

augustine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η augustine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 181 μηνύματα.
Με την ίδια λογική που θα χρειαστεί η εγκλητική αντικατάσταση του φημί στο ταμείο του σούπερ μάρκετ;
Τι να σου πω... Κι εγώ που είμαι θεωρητική, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν έχω καταλάβει την χρησιμότητα των αρχαίων με τον τρόπο που διδάσκονται στο σχολείο, όπως αδυνατω να καταλάβω την χρησιμότητα των λατινικών :laugh:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@Syntactician, δεν είχα σκοπό να γράψω σε αυτό το νήμα, αλλά δυστυχώς με προκαλείς...

Το αν οι θετικές επιστήμες είναι χρήσιμες για την ανθρωπότητα νομίζω πως είναι αυταπόδεικτο. Όπως επίσης και το ότι οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία του πολιτισμού. Μια σύγκριση των δύο και μία προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι πρώτες ή οι δεύτερες ανώτερες πέρα από ανώφελη είναι και αφελής.

Λυπάμαι πολύ, γιατί με όλα αυτά τα μηνύματα προσπαθείς να εκπροσωπήσεις και να υποστηρίξεις τις ανθρωπιστικές επιστήμες με τον πιο απάνθρωπο και ανάξιο τρόπο: με το να εκμηδενίζεις και να υποτιμάς οτιδήποτε άλλο. Δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε έτσι οι επιστήμονες που μελετούν τον άνθρωπο. Αν κάτι πρέπει να εξαλείψουμε παντελώς είναι η μισαλλοδοξία και η επικίνδυνη αλαζονεία ότι μόνο εμείς αξίζουμε και κανείς άλλος.

Επομένως, και με κάθε σεβασμό, άνοιξε αρκετά τους εγκεφαλικούς και ηθικούς σου δέκτες, γιατί οι απόψεις αυτές είναι παρωχημένες, επικίνδυνες και άκρως αντι-ανθρωπιστικές!
Οι απαντήσεις σου είναι πάντα εύστοχες!
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
@Syntactician, δεν είχα σκοπό να γράψω σε αυτό το νήμα, αλλά δυστυχώς με προκαλείς...

Το αν οι θετικές επιστήμες είναι χρήσιμες για την ανθρωπότητα νομίζω πως είναι αυταπόδεικτο. Όπως επίσης και το ότι οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία του πολιτισμού. Μια σύγκριση των δύο και μία προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι πρώτες ή οι δεύτερες ανώτερες πέρα από ανώφελη είναι και αφελής.

Λυπάμαι πολύ, γιατί με όλα αυτά τα μηνύματα προσπαθείς να εκπροσωπήσεις και να υποστηρίξεις τις ανθρωπιστικές επιστήμες με τον πιο απάνθρωπο και ανάξιο τρόπο: με το να εκμηδενίζεις και να υποτιμάς οτιδήποτε άλλο. Δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε έτσι οι επιστήμονες που μελετούν τον άνθρωπο. Αν κάτι πρέπει να εξαλείψουμε παντελώς είναι η μισαλλοδοξία και η επικίνδυνη αλαζονεία ότι μόνο εμείς αξίζουμε και κανείς άλλος.

Επομένως, και με κάθε σεβασμό, άνοιξε αρκετά τους εγκεφαλικούς και ηθικούς σου δέκτες, γιατί οι απόψεις αυτές είναι παρωχημένες, επικίνδυνες και άκρως αντι-ανθρωπιστικές!
Νομίζω το καλύτερο σχόλιο σε αυτό το νήμα.
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,367 μηνύματα.
Ποσοτικοποίηση, για ποιοτικοποίηση (ΠΕ-Φιλόλογος, ήτοι "καθηγητική σχολή", ήτοι η πλειοψηφία με το πτυχίο "Φιλολόγου" πιθανά είναι για καθηγητής σε σχολείο, κλάδος ΠΕ02)...

Για το 2022, έχουμε 24 (!) τμήματα ΑΕΙ που χορηγούν πτυχίο ΠΕ02-Φιλολόγου με 4k θεσούλες...
1 ΑΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 160
2 ΑΠΘ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 195
3 ΑΠΘ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 150
4 ΔΠΘ: ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 217
5 ΔΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 180
6 ΕΚΠΑ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 212
7 ΕΚΠΑ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 310
8 ΕΚΠΑ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 126
9 ΕΚΠΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 150
10 ΙΠ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 110
11 ΠΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 160 /2
12 ΠΑ: ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΟΔΟΣ) 150
13 ΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ) 111
14 ΠΙ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 220
15 ΠΙ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 244
16 ΠΙ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 240
17 ΠΚ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 150
18 ΠΚ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 200
19 ΠΚ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 130
20 ΠΠ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΓΡΙΝΙΟ) 120 [στη 1/9/2022 μεταφέρεται στην Πάτρα]
21 ΠΠ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 160
22 ΠΠ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 170
23 ΠαΠελ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 110
24 ΠαΠελ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 150

Τα παραπάνω ίσως απαντούν και στο πρώτο ερώτημα του νήματος...
Πόσους Φιλολόγους να χρειάζεται η ελληνική κοινωνία από τους +4k που βγαίνουν το χρόνο;

υ.γ.1: θυμίζουμε, προσόν θεωρείται κάτι που το έχουμε εμείς και δεν το έχουν οι τριγύρω μας.
υ.γ.2: ο βασικός ίσως λόγος, που γεμίσαμε ΓΕΛ αντί των πολυκλαδικών (ακριβό) ή/και ΕΠΑΛ
υ.γ.3: για όποιον ήθελε, (πολύ) παλιά υπήρχαν και τα "κλα(σ)σικά" λύκεια.
 

Guest 303951

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Eίναι από τις βασικές παραδόσεις του φόρουμ. Κρατάμε τα ήθη του λαού. :laugh:



Πάντα κάποιοι κάνουν τη λάτζα της τεχνολογικής άνεσης ώστε οι αφράτοι πισινοί των θεωρητικάριων να απολαμβάνουν την Αντιγόνη και να αναλύουν την λογοτεχνική σημασία κειμένων Ρίτσου. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμη και τον 21ο αιώνα, αρκετοί στην Ελλάδα κυρίως με την προσωπική μου πολυεθνική εμπειρία, δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι οι θετικές επιστήμες εξηγούν τον φυσικό κόσμο γι' αυτό και συνηθίζεται ο όρος natural sciences που οι θεωρητικές επιστήμες προσπάθησαν ανεπιτυχώς να ερμηνεύσουν μέσω της θεολογίας και φιλοσοφίας. Λόγω της προβληματικής αγοράς εργασίας, εννοείται και το έχουμε πει αρκετές φορές, ότι οι μαθητές αλλά και φοιτητές που επιλέγουν να βλέπουν μοναδιάστατα τα πράγματα ενώ υπάρχει η πληροφόρηση από το διαδίκτυο, προσπαθούν να μην βλέπουν την ουσία της επιστήμης και πως αυτή με την κατεύθυνσή της συμβάλλει στην πρόοδο της ανθρωπότητας. Ο @Syntactician έχει να πει κάτι για τον κλάδο της Computational Linguistics;

Για ενημέρωση του κοινού ρίξτε μια ματιά στον σύνδεσμο:


Θα μπορούσε η ΟΔ (@Scandal) να μετακινήσει αυτή την άποψη, σε σχετικά ζητήματα αποριών για την επιστήμη της Φιλολογίας και πως αυτή συνδέεται με τον κλάδο των Υπολογιστικών Μαθηματικών ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μια άλλη εικόνα για την Φιλολογία πέρα από τις ξεπερασμένες προοπτικές μόνο στη μέση εκπαίδευση. Παρόμοια υπάρχει και ο κλάδος της Μαθηματικής και Υπολογιστικής Ψυχολογίας που συνδέεται με την επιστήμη της ανθρώπινης Νόησης (ας μας πει πιο ειδικά η @margik αν δεν κάνω λάθος) Όντως υπάρχει ο κλάδος της υπολογιστικής γλωσσολογίας και είναι μάθημα επιλογής 8ου εξαμήνου στο τμήμα φιλολογίας κατεύθυνση γλωσσολογίας του Εκπα.
Υπάρχει ο κλάδος της υπολογιστικής γλωσσολογίας. Είναι μάθημα επιλογής 8ου εξαμήνου στο τμήμα φιλολογίας κατεύθυνση γλωσσολογίας Εκπα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης, υπάρχει ο κλάδος της πειραματικής γλωσσολογίας είναι μάθημα επιλογής 6ου εξαμήνου. Χρειάζεται γνώσεις στατιστικής.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η υπολογιστική γλωσσολογία χρειάζεται γνώσεις προγραμματισμού. Έχει και μαθηματικά, αλλά όχι τόσο δύσκολα μαθηματικά σαν τα μαθηματικά που κάνουν στο μαθηματικό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης, υπάρχουν οι κλάδοι της γλωσσικής τεχνολογίας και των ηλεκτρονικών σωμάτων κειμένων στην επεξεργασία φυσικής γλώσσας.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν υπάρχει λόγος να τσακωνόμαστε για το ποιά σχολή είναι καλύτερη. Έχετε δίκιο.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Σε μεγάλο βαθμό για τηνυποβάθμιση των φιλολογικών σχολών ευθύνονται οι ίδιες οι σχολές.
Όπως αναφέθηκε και πιο πάνω είναι πάρα μα πάρα πολλές και σίγουρα πλέον πάνε μαθητές, οι οποίοι απλά δεν πέρασαν κάπου αλλού χωρίς αγάπη για το αντικειμένο.
Η δουλειά που γίνεται στο αμφιθέατρο είναι πάρα πολύ χαμηλού επιπέδου αλλά σε αυτό φταίει και το γεγονός των βάσεων. Όταν η φάση στη φιλολογία ΕΚΠΑ είναι 13 καταλαβαίνετε ότι έχουν περάσει και άτομα που ενδεχομένως να έγραψαν και κάτω από τη βάση στα αρχαία.
Εγώ, για παράδειγμα, που το βλέπω από μέσα στο ΠΑΙΤΔΕ της Φιλοσοφικής ΑΘηνών ακόμη και τίποτε να μην έχεις γράψει ενα 5 το παίρνεις.
Σίγουρα υπάρχουν νέοι κλάδοι, όπως υπολογιστική γλωσσολογία κλπ. αλλά εκεί χρειάζονται πληροφορικούς και προγραμματιστές.
Αναφορικά με τη σύγκριση, σίγουρα αυτή τη στιγμή καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση έχουν οι υπόλοιπες, αλλά αν δεν σταματήσει αυτή η ορδή φιλολόγων ετησίως οι ανθρωπιστικές επιστήμες θα παραμένουν αυτόματη είσοδο στον ΟΑΕΔ.
 

Guest 303951

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα σας γράψω σχετικά με τις φιλολογίες. Οι καλύτερες φιλολογίες στην Ελλάδα είναι η φιλολογία του ΑΠΘ , του Εκπα και των Ιωαννίνων. Του ΑΠΘ είναι η καλύτερη στην ειδίκευση Μεσαιωνικής και Νεοελληνικής φιλολογίας, του Εκπα είναι η καλύτερη στην ειδίκευση Γλωσσολογίας, των Ιωαννίνων είναι η καλύτερη στην ειδίκευση Κλασικής φιλολογίας.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όσον αφορά τα Ιστορικά αρχαιολογικά, το Ιστορικό αρχαιολογικό Ιωαννίνων είναι το καλύτερο στην Ελλάδα, του Εκπα και του ΑΠΘ ακολουθούν στην δεύτερη θέση. Όλα τα άλλα δεν αξίζουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Θα σας πρότεινα να μην ασχολείστε με τα μόρια. Τα μόρια δείχνουν απλα τις προτιμήσεις, τάσεις. Μετά από μερικά χρόνια μπορεί να αντιστραφούν οι θέσεις και να φτάσει η Νομική στα 15.000 μόρια και οι Φιλολογίες και τα Ιστορικά αρχαιολογικά στα 18.000 μόρια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης, μην συγκρίνετε τις Φιλολογίες με τις Νομικές, γιατί δεν έχουν καμία σχέση. Η φιλολογία είναι περιγραφική επιστήμη ενώ η νομική είναι ρυθμιστική επιστήμη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τέλος θα επισημάνω πως δεν υπάρχουν δύσκολες και εύκολες σχολές, αλλά έχει να κάνει με το σε τι είναι καλύτερος κάποιος. Άλλοι είναι καλύτεροι στις θετικές επιστήμες και τους φαίνονται βατές ενώ τα φιλολογικά τους φαίνονται βουνό, άλλοι είναι καλύτεροι στα φιλολογικά και τα θετικά τους φαίνονται βουνό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν υπάρχουν δυσκολότερες και ευκολότερες επιστήμες.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
Όσον αφορά τα Ιστορικά αρχαιολογικά, το Ιστορικό αρχαιολογικό Ιωαννίνων είναι το καλύτερο στην Ελλάδα, του Εκπα και του ΑΠΘ ακολουθούν στην δεύτερη θέση. Όλα τα άλλα δεν αξίζουν.
Ο λαός αναμένει τη τοποθέτησή σου :P @archaios19
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 8,088 μηνύματα.

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 851 μηνύματα.
Τέλος θα επισημάνω πως δεν υπάρχουν δύσκολες και εύκολες σχολές.

Δεν υπάρχουν δυσκολότερες και ευκολότερες επιστήμες.
Υπάρχουν. Βαριέμαι να εξηγώ όμως, ας το κάνει κάποιος άλλος που έχει την όρεξη.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Η κριτική φιλολογικών σχολών πως έγινε ακριβώς ?
Σίγουρα δε συγκρίνεται πχ η σεμφε με τη φιλολογία αλλά σίγουρα έχει να κάνει και η κλίση του καθενός.
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Ισχύει ως ένα βαθμό ότι υπάρχουν δυσκολότερες και ευκολότερες επιστήμες. Αυτό έχει να κάνει με το ότι κάποιες εξ αυτών ξεφεύγουν από τα όρια της καθημερινής εμπειρίας και κοινής λογικής, γεγονός που τις κάνει δυσκολότερα να τις προσεγγίσει και να συλλάβει ο άνθρωπος. Πχ κβαντομηχανικη εκ φύσεως είναι πολύ δύσκολο να διαμορφώσεις κάποια διαίσθηση για να διευκολύνει την αντιμετώπιση των προβλημάτων της.
Τώρα η ευκολία η ή δυσκολία μια σχολής είναι άλλη κουβέντα( καθώς έχει να κάνει και με τις υποχρεώσεις της και τον αυστηρο η όχι τρόπο αξιολόγησης των φοιτητών)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,283 μηνύματα.
Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :

1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα ;).
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).

Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
 

Guest 303951

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :

1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα ;).
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).

Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
Πρώτον η φιλολογία είναι πολύ δυσκολότερη από το φπψ και την ψυχολογία και τα παιδαγωγικα. Δευτερον, η φιλολογια δεν εχει καμια σχεση με τα φιλολογικα του σχολειου. Τρτιτον η φιλολογια εχει και εργαστηριακα μαθηματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν είναι τόσο εύκολη η φιλολογία όσο λές, τότε για πες μου τι γνωριζεις για την Ενδοσκελετικη θεωρια του ισχυρου λεξικαλισμου ;
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Πρώτον η φιλολογία είναι πολύ δυσκολότερη από το φπψ και την ψυχολογία και τα παιδαγωγικα. Δευτερον, η φιλολογια δεν εχει καμια σχεση με τα φιλολογικα του σχολειου. Τρτιτον η φιλολογια εχει και εργαστηριακα μαθηματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν είναι τόσο εύκολη η φιλολογία όσο λές, τότε για πες μου τι γνωριζεις για την Ενδοσκελετικη θεωρια του ισχυρου λεξικαλισμου ;
Πριν λίγο είπες ότι δεν υπάρχει ευκολότερη η δυσκολότερη επιστήμη τώρα λες ότι η φιλολογία είναι δυσκολότερη από τη ψυχολογία.
 

JasonPap

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο JasonPap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 146 μηνύματα.

Guest 303951

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :

1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα ;).
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).

Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.

Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :

1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα ;).
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).

Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
Μπορείς να εφαρμόσεις τις δρώσες δυνάμεις του Greimas σε ένα λογοτεχνικό κείμενο ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :

1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα ;).
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).

Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
Μπορείς να μεταφράσεις το πρώτο βιβλίο των Μεταμορφώσεων του Οβιδίου ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τέλος, αφού η φιλολογία είναι ευκολότερη όπως λές, δεν θα έχεις πρόβλημα να εξηγήσεις το δενδροδιάγραμμα της φωτογραφίας ;
 

Συνημμένα

  • 20220822_151434.jpg
    20220822_151434.jpg
    1.2 MB · Εμφανίσεις: 158
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,283 μηνύματα.
Μπορείς να εφαρμόσεις τις δρώσες δυνάμεις του Greimas σε ένα λογοτεχνικό κείμενο ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Μπορείς να μεταφράσεις το πρώτο βιβλίο των Μεταμορφώσεων του Οβιδίου ;
Η ουσία του μηνύματος σου : καμία.
Ως συνήθως απλά θίχτηκες πάλι γιατί νιώθεις οτι κοντράρεσαι(χωρίς λόγο) και σε έπιασε το γνωστό παραλήρημα σου λέγοντας εντελώς άσχετα και ανούσια πράγματα. Και σε όλα τα προηγούμενα δεν απάνταγες τίποτα φυσικά. Ξέρεις γιατί ; Γιατί πετάς μπούρδες, δεν έχεις κανένα επιχείρημα να τις υποστηρίξεις και μετά κάνεις την πάπια ή πετάς ακόμα περισσότερες ασυσχέτιστες μπούρδες που ικανοποιούν το παραμμυθάκι που θες να πιστέψεις μέσα σου : οτι το πιο σημαντικό για την ανθρωπότητα αυτή την στιγμή είναι να μεταφράσει τα βιβλία των Μεταμορφώσεων του Οβίδιου ή να αναλύσει λογοτεχνικά κείμενα, απλά και μόνο επειδή εσύ ασχολείσαι με αυτά και δεν γνωρίζεις τίποτα άλλο πέραν αυτών.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top