margik
Νεοφερμένος
Η margik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ψυχολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
20-08-22
19:40
Έτσι είναι αλλά η Margik εδώ ακόμα τα σπουδάζει,οπότε έχει μέλλον ακόμα!!χαχαχαχαχ!Η αλήθεια είναι ότι με ενδιαφέρουν πάρα πολύ ως κλάδοι όπως φυσικά και η Νευροψυχολογία και τα τεστ ψυχομετρίας,δηλαδή μνήμη,προσοχή,αντίληψη κ.ά. και η Υπολογιστική και η επιστήμη της Νόησης και όλα αυτά έχουν να συνεισφέρουν πολλά!Όρεξη νά'χεις.Eίναι από τις βασικές παραδόσεις του φόρουμ. Κρατάμε τα ήθη του λαού.
Πάντα κάποιοι κάνουν τη λάτζα της τεχνολογικής άνεσης ώστε οι αφράτοι πισινοί των θεωρητικάριων να απολαμβάνουν την Αντιγόνη και να αναλύουν την λογοτεχνική σημασία κειμένων Ρίτσου. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμη και τον 21ο αιώνα, αρκετοί στην Ελλάδα κυρίως με την προσωπική μου πολυεθνική εμπειρία, δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι οι θετικές επιστήμες εξηγούν τον φυσικό κόσμο γι' αυτό και συνηθίζεται ο όρος natural sciences που οι θεωρητικές επιστήμες προσπάθησαν ανεπιτυχώς να ερμηνεύσουν μέσω της θεολογίας και φιλοσοφίας. Λόγω της προβληματικής αγοράς εργασίας, εννοείται και το έχουμε πει αρκετές φορές, ότι οι μαθητές αλλά και φοιτητές που επιλέγουν να βλέπουν μοναδιάστατα τα πράγματα ενώ υπάρχει η πληροφόρηση από το διαδίκτυο, προσπαθούν να μην βλέπουν την ουσία της επιστήμης και πως αυτή με την κατεύθυνσή της συμβάλλει στην πρόοδο της ανθρωπότητας. Ο @Syntactician έχει να πει κάτι για τον κλάδο της Computational Linguistics;
Για ενημέρωση του κοινού ρίξτε μια ματιά στον σύνδεσμο:
Mathematical Linguistics
link.springer.com
Θα μπορούσε η ΟΔ (@Scandal) να μετακινήσει αυτή την άποψη, σε σχετικά ζητήματα αποριών για την επιστήμη της Φιλολογίας και πως αυτή συνδέεται με τον κλάδο των Υπολογιστικών Μαθηματικών ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μια άλλη εικόνα για την Φιλολογία πέρα από τις ξεπερασμένες προοπτικές μόνο στη μέση εκπαίδευση. Παρόμοια υπάρχει και ο κλάδος της Μαθηματικής και Υπολογιστικής Ψυχολογίας που συνδέεται με την επιστήμη της ανθρώπινης Νόησης (ας μας πει πιο ειδικά η @margik αν δεν κάνω λάθος).
George.S
Νεοφερμένος
Ο George.S αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
20-08-22
20:00
Συμφωνώ! Μια ξαδελφη μου σπουδάζει φιλολογία και από το πρώτο μάθημα τους έδειξαν πως να σώσουν τον κόσμο από την φτώχεια πως μπορεί ένας άνθρωπος να μην είναι καθόλου αντικειμενικος και να χρησιμοποιεί τόσο ανόητα επιχειρήματα;Γενικά πιστεύω ότι οι θετικές , τεχνολογικές επιστήμες έχουν γίνει συνώνυμο της απανθρωπιάς σε αντίθεση με τις ανθρωπιστικές που υπάρχουν για να υπηρετούν τον άνθρωπο.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 975 μηνύματα.
20-08-22
20:26
@Syntactician, δεν είχα σκοπό να γράψω σε αυτό το νήμα, αλλά δυστυχώς με προκαλείς...
Το αν οι θετικές επιστήμες είναι χρήσιμες για την ανθρωπότητα νομίζω πως είναι αυταπόδεικτο. Όπως επίσης και το ότι οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία του πολιτισμού. Μια σύγκριση των δύο και μία προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι πρώτες ή οι δεύτερες ανώτερες πέρα από ανώφελη είναι και αφελής.
Λυπάμαι πολύ, γιατί με όλα αυτά τα μηνύματα προσπαθείς να εκπροσωπήσεις και να υποστηρίξεις τις ανθρωπιστικές επιστήμες με τον πιο απάνθρωπο και ανάξιο τρόπο: με το να εκμηδενίζεις και να υποτιμάς οτιδήποτε άλλο. Δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε έτσι οι επιστήμονες που μελετούν τον άνθρωπο. Αν κάτι πρέπει να εξαλείψουμε παντελώς είναι η μισαλλοδοξία και η επικίνδυνη αλαζονεία ότι μόνο εμείς αξίζουμε και κανείς άλλος.
Επομένως, και με κάθε σεβασμό, άνοιξε αρκετά τους εγκεφαλικούς και ηθικούς σου δέκτες, γιατί οι απόψεις αυτές είναι παρωχημένες, επικίνδυνες και άκρως αντι-ανθρωπιστικές!
Το αν οι θετικές επιστήμες είναι χρήσιμες για την ανθρωπότητα νομίζω πως είναι αυταπόδεικτο. Όπως επίσης και το ότι οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία του πολιτισμού. Μια σύγκριση των δύο και μία προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι πρώτες ή οι δεύτερες ανώτερες πέρα από ανώφελη είναι και αφελής.
Λυπάμαι πολύ, γιατί με όλα αυτά τα μηνύματα προσπαθείς να εκπροσωπήσεις και να υποστηρίξεις τις ανθρωπιστικές επιστήμες με τον πιο απάνθρωπο και ανάξιο τρόπο: με το να εκμηδενίζεις και να υποτιμάς οτιδήποτε άλλο. Δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε έτσι οι επιστήμονες που μελετούν τον άνθρωπο. Αν κάτι πρέπει να εξαλείψουμε παντελώς είναι η μισαλλοδοξία και η επικίνδυνη αλαζονεία ότι μόνο εμείς αξίζουμε και κανείς άλλος.
Επομένως, και με κάθε σεβασμό, άνοιξε αρκετά τους εγκεφαλικούς και ηθικούς σου δέκτες, γιατί οι απόψεις αυτές είναι παρωχημένες, επικίνδυνες και άκρως αντι-ανθρωπιστικές!
augustine
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η augustine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 181 μηνύματα.
20-08-22
22:57
Τι να σου πω... Κι εγώ που είμαι θεωρητική, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν έχω καταλάβει την χρησιμότητα των αρχαίων με τον τρόπο που διδάσκονται στο σχολείο, όπως αδυνατω να καταλάβω την χρησιμότητα των λατινικώνΜε την ίδια λογική που θα χρειαστεί η εγκλητική αντικατάσταση του φημί στο ταμείο του σούπερ μάρκετ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Οι απαντήσεις σου είναι πάντα εύστοχες!@Syntactician, δεν είχα σκοπό να γράψω σε αυτό το νήμα, αλλά δυστυχώς με προκαλείς...
Το αν οι θετικές επιστήμες είναι χρήσιμες για την ανθρωπότητα νομίζω πως είναι αυταπόδεικτο. Όπως επίσης και το ότι οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία του πολιτισμού. Μια σύγκριση των δύο και μία προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι πρώτες ή οι δεύτερες ανώτερες πέρα από ανώφελη είναι και αφελής.
Λυπάμαι πολύ, γιατί με όλα αυτά τα μηνύματα προσπαθείς να εκπροσωπήσεις και να υποστηρίξεις τις ανθρωπιστικές επιστήμες με τον πιο απάνθρωπο και ανάξιο τρόπο: με το να εκμηδενίζεις και να υποτιμάς οτιδήποτε άλλο. Δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε έτσι οι επιστήμονες που μελετούν τον άνθρωπο. Αν κάτι πρέπει να εξαλείψουμε παντελώς είναι η μισαλλοδοξία και η επικίνδυνη αλαζονεία ότι μόνο εμείς αξίζουμε και κανείς άλλος.
Επομένως, και με κάθε σεβασμό, άνοιξε αρκετά τους εγκεφαλικούς και ηθικούς σου δέκτες, γιατί οι απόψεις αυτές είναι παρωχημένες, επικίνδυνες και άκρως αντι-ανθρωπιστικές!
Pharmacist01
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
21-08-22
00:25
Νομίζω το καλύτερο σχόλιο σε αυτό το νήμα.@Syntactician, δεν είχα σκοπό να γράψω σε αυτό το νήμα, αλλά δυστυχώς με προκαλείς...
Το αν οι θετικές επιστήμες είναι χρήσιμες για την ανθρωπότητα νομίζω πως είναι αυταπόδεικτο. Όπως επίσης και το ότι οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ιστορία του πολιτισμού. Μια σύγκριση των δύο και μία προσπάθεια να χαρακτηριστούν οι πρώτες ή οι δεύτερες ανώτερες πέρα από ανώφελη είναι και αφελής.
Λυπάμαι πολύ, γιατί με όλα αυτά τα μηνύματα προσπαθείς να εκπροσωπήσεις και να υποστηρίξεις τις ανθρωπιστικές επιστήμες με τον πιο απάνθρωπο και ανάξιο τρόπο: με το να εκμηδενίζεις και να υποτιμάς οτιδήποτε άλλο. Δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε έτσι οι επιστήμονες που μελετούν τον άνθρωπο. Αν κάτι πρέπει να εξαλείψουμε παντελώς είναι η μισαλλοδοξία και η επικίνδυνη αλαζονεία ότι μόνο εμείς αξίζουμε και κανείς άλλος.
Επομένως, και με κάθε σεβασμό, άνοιξε αρκετά τους εγκεφαλικούς και ηθικούς σου δέκτες, γιατί οι απόψεις αυτές είναι παρωχημένες, επικίνδυνες και άκρως αντι-ανθρωπιστικές!
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
21-08-22
01:31
Ποσοτικοποίηση, για ποιοτικοποίηση (ΠΕ-Φιλόλογος, ήτοι "καθηγητική σχολή", ήτοι η πλειοψηφία με το πτυχίο "Φιλολόγου" πιθανά είναι για καθηγητής σε σχολείο, κλάδος ΠΕ02)...
Για το 2022, έχουμε 24 (!) τμήματα ΑΕΙ που χορηγούν πτυχίο ΠΕ02-Φιλολόγου με 4k θεσούλες...
1 ΑΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 160
2 ΑΠΘ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 195
3 ΑΠΘ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 150
4 ΔΠΘ: ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 217
5 ΔΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 180
6 ΕΚΠΑ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 212
7 ΕΚΠΑ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 310
8 ΕΚΠΑ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 126
9 ΕΚΠΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 150
10 ΙΠ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 110
11 ΠΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 160 /2
12 ΠΑ: ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΟΔΟΣ) 150
13 ΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ) 111
14 ΠΙ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 220
15 ΠΙ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 244
16 ΠΙ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 240
17 ΠΚ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 150
18 ΠΚ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 200
19 ΠΚ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 130
20 ΠΠ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΓΡΙΝΙΟ) 120 [στη 1/9/2022 μεταφέρεται στην Πάτρα]
21 ΠΠ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 160
22 ΠΠ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 170
23 ΠαΠελ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 110
24 ΠαΠελ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 150
Τα παραπάνω ίσως απαντούν και στο πρώτο ερώτημα του νήματος...
Πόσους Φιλολόγους να χρειάζεται η ελληνική κοινωνία από τους +4k που βγαίνουν το χρόνο;
υ.γ.1: θυμίζουμε, προσόν θεωρείται κάτι που το έχουμε εμείς και δεν το έχουν οι τριγύρω μας.
υ.γ.2: ο βασικός ίσως λόγος, που γεμίσαμε ΓΕΛ αντί των πολυκλαδικών (ακριβό) ή/και ΕΠΑΛ
υ.γ.3: για όποιον ήθελε, (πολύ) παλιά υπήρχαν και τα "κλα(σ)σικά" λύκεια.
Για το 2022, έχουμε 24 (!) τμήματα ΑΕΙ που χορηγούν πτυχίο ΠΕ02-Φιλολόγου με 4k θεσούλες...
1 ΑΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 160
2 ΑΠΘ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 195
3 ΑΠΘ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) 150
4 ΔΠΘ: ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 217
5 ΔΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) 180
6 ΕΚΠΑ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 212
7 ΕΚΠΑ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 310
8 ΕΚΠΑ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) 126
9 ΕΚΠΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) 150
10 ΙΠ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) 110
11 ΠΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) 160 /2
12 ΠΑ: ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΟΔΟΣ) 150
13 ΠΘ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ) 111
14 ΠΙ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 220
15 ΠΙ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 244
16 ΠΙ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) 240
17 ΠΚ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 150
18 ΠΚ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 200
19 ΠΚ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ) 130
20 ΠΠ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΓΡΙΝΙΟ) 120 [στη 1/9/2022 μεταφέρεται στην Πάτρα]
21 ΠΠ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 160
22 ΠΠ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) 170
23 ΠαΠελ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 110
24 ΠαΠελ: ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) 150
Τα παραπάνω ίσως απαντούν και στο πρώτο ερώτημα του νήματος...
Πόσους Φιλολόγους να χρειάζεται η ελληνική κοινωνία από τους +4k που βγαίνουν το χρόνο;
υ.γ.1: θυμίζουμε, προσόν θεωρείται κάτι που το έχουμε εμείς και δεν το έχουν οι τριγύρω μας.
υ.γ.2: ο βασικός ίσως λόγος, που γεμίσαμε ΓΕΛ αντί των πολυκλαδικών (ακριβό) ή/και ΕΠΑΛ
υ.γ.3: για όποιον ήθελε, (πολύ) παλιά υπήρχαν και τα "κλα(σ)σικά" λύκεια.
Guest 303951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
21-08-22
14:09
Υπάρχει ο κλάδος της υπολογιστικής γλωσσολογίας. Είναι μάθημα επιλογής 8ου εξαμήνου στο τμήμα φιλολογίας κατεύθυνση γλωσσολογίας Εκπα.Eίναι από τις βασικές παραδόσεις του φόρουμ. Κρατάμε τα ήθη του λαού.
Πάντα κάποιοι κάνουν τη λάτζα της τεχνολογικής άνεσης ώστε οι αφράτοι πισινοί των θεωρητικάριων να απολαμβάνουν την Αντιγόνη και να αναλύουν την λογοτεχνική σημασία κειμένων Ρίτσου. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμη και τον 21ο αιώνα, αρκετοί στην Ελλάδα κυρίως με την προσωπική μου πολυεθνική εμπειρία, δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι οι θετικές επιστήμες εξηγούν τον φυσικό κόσμο γι' αυτό και συνηθίζεται ο όρος natural sciences που οι θεωρητικές επιστήμες προσπάθησαν ανεπιτυχώς να ερμηνεύσουν μέσω της θεολογίας και φιλοσοφίας. Λόγω της προβληματικής αγοράς εργασίας, εννοείται και το έχουμε πει αρκετές φορές, ότι οι μαθητές αλλά και φοιτητές που επιλέγουν να βλέπουν μοναδιάστατα τα πράγματα ενώ υπάρχει η πληροφόρηση από το διαδίκτυο, προσπαθούν να μην βλέπουν την ουσία της επιστήμης και πως αυτή με την κατεύθυνσή της συμβάλλει στην πρόοδο της ανθρωπότητας. Ο @Syntactician έχει να πει κάτι για τον κλάδο της Computational Linguistics;
Για ενημέρωση του κοινού ρίξτε μια ματιά στον σύνδεσμο:
Mathematical Linguistics
link.springer.com
Θα μπορούσε η ΟΔ (@Scandal) να μετακινήσει αυτή την άποψη, σε σχετικά ζητήματα αποριών για την επιστήμη της Φιλολογίας και πως αυτή συνδέεται με τον κλάδο των Υπολογιστικών Μαθηματικών ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μια άλλη εικόνα για την Φιλολογία πέρα από τις ξεπερασμένες προοπτικές μόνο στη μέση εκπαίδευση. Παρόμοια υπάρχει και ο κλάδος της Μαθηματικής και Υπολογιστικής Ψυχολογίας που συνδέεται με την επιστήμη της ανθρώπινης Νόησης (ας μας πει πιο ειδικά η @margik αν δεν κάνω λάθος) Όντως υπάρχει ο κλάδος της υπολογιστικής γλωσσολογίας και είναι μάθημα επιλογής 8ου εξαμήνου στο τμήμα φιλολογίας κατεύθυνση γλωσσολογίας του Εκπα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Επίσης, υπάρχει ο κλάδος της πειραματικής γλωσσολογίας είναι μάθημα επιλογής 6ου εξαμήνου. Χρειάζεται γνώσεις στατιστικής.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Η υπολογιστική γλωσσολογία χρειάζεται γνώσεις προγραμματισμού. Έχει και μαθηματικά, αλλά όχι τόσο δύσκολα μαθηματικά σαν τα μαθηματικά που κάνουν στο μαθηματικό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Επίσης, υπάρχουν οι κλάδοι της γλωσσικής τεχνολογίας και των ηλεκτρονικών σωμάτων κειμένων στην επεξεργασία φυσικής γλώσσας.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δεν υπάρχει λόγος να τσακωνόμαστε για το ποιά σχολή είναι καλύτερη. Έχετε δίκιο.
Alexecon1991
Δραστήριο μέλος
Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
21-08-22
23:01
Σε μεγάλο βαθμό για τηνυποβάθμιση των φιλολογικών σχολών ευθύνονται οι ίδιες οι σχολές.
Όπως αναφέθηκε και πιο πάνω είναι πάρα μα πάρα πολλές και σίγουρα πλέον πάνε μαθητές, οι οποίοι απλά δεν πέρασαν κάπου αλλού χωρίς αγάπη για το αντικειμένο.
Η δουλειά που γίνεται στο αμφιθέατρο είναι πάρα πολύ χαμηλού επιπέδου αλλά σε αυτό φταίει και το γεγονός των βάσεων. Όταν η φάση στη φιλολογία ΕΚΠΑ είναι 13 καταλαβαίνετε ότι έχουν περάσει και άτομα που ενδεχομένως να έγραψαν και κάτω από τη βάση στα αρχαία.
Εγώ, για παράδειγμα, που το βλέπω από μέσα στο ΠΑΙΤΔΕ της Φιλοσοφικής ΑΘηνών ακόμη και τίποτε να μην έχεις γράψει ενα 5 το παίρνεις.
Σίγουρα υπάρχουν νέοι κλάδοι, όπως υπολογιστική γλωσσολογία κλπ. αλλά εκεί χρειάζονται πληροφορικούς και προγραμματιστές.
Αναφορικά με τη σύγκριση, σίγουρα αυτή τη στιγμή καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση έχουν οι υπόλοιπες, αλλά αν δεν σταματήσει αυτή η ορδή φιλολόγων ετησίως οι ανθρωπιστικές επιστήμες θα παραμένουν αυτόματη είσοδο στον ΟΑΕΔ.
Όπως αναφέθηκε και πιο πάνω είναι πάρα μα πάρα πολλές και σίγουρα πλέον πάνε μαθητές, οι οποίοι απλά δεν πέρασαν κάπου αλλού χωρίς αγάπη για το αντικειμένο.
Η δουλειά που γίνεται στο αμφιθέατρο είναι πάρα πολύ χαμηλού επιπέδου αλλά σε αυτό φταίει και το γεγονός των βάσεων. Όταν η φάση στη φιλολογία ΕΚΠΑ είναι 13 καταλαβαίνετε ότι έχουν περάσει και άτομα που ενδεχομένως να έγραψαν και κάτω από τη βάση στα αρχαία.
Εγώ, για παράδειγμα, που το βλέπω από μέσα στο ΠΑΙΤΔΕ της Φιλοσοφικής ΑΘηνών ακόμη και τίποτε να μην έχεις γράψει ενα 5 το παίρνεις.
Σίγουρα υπάρχουν νέοι κλάδοι, όπως υπολογιστική γλωσσολογία κλπ. αλλά εκεί χρειάζονται πληροφορικούς και προγραμματιστές.
Αναφορικά με τη σύγκριση, σίγουρα αυτή τη στιγμή καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση έχουν οι υπόλοιπες, αλλά αν δεν σταματήσει αυτή η ορδή φιλολόγων ετησίως οι ανθρωπιστικές επιστήμες θα παραμένουν αυτόματη είσοδο στον ΟΑΕΔ.
Guest 303951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
22-08-22
05:21
Θα σας γράψω σχετικά με τις φιλολογίες. Οι καλύτερες φιλολογίες στην Ελλάδα είναι η φιλολογία του ΑΠΘ , του Εκπα και των Ιωαννίνων. Του ΑΠΘ είναι η καλύτερη στην ειδίκευση Μεσαιωνικής και Νεοελληνικής φιλολογίας, του Εκπα είναι η καλύτερη στην ειδίκευση Γλωσσολογίας, των Ιωαννίνων είναι η καλύτερη στην ειδίκευση Κλασικής φιλολογίας.
Όσον αφορά τα Ιστορικά αρχαιολογικά, το Ιστορικό αρχαιολογικό Ιωαννίνων είναι το καλύτερο στην Ελλάδα, του Εκπα και του ΑΠΘ ακολουθούν στην δεύτερη θέση. Όλα τα άλλα δεν αξίζουν.
Θα σας πρότεινα να μην ασχολείστε με τα μόρια. Τα μόρια δείχνουν απλα τις προτιμήσεις, τάσεις. Μετά από μερικά χρόνια μπορεί να αντιστραφούν οι θέσεις και να φτάσει η Νομική στα 15.000 μόρια και οι Φιλολογίες και τα Ιστορικά αρχαιολογικά στα 18.000 μόρια.
Επίσης, μην συγκρίνετε τις Φιλολογίες με τις Νομικές, γιατί δεν έχουν καμία σχέση. Η φιλολογία είναι περιγραφική επιστήμη ενώ η νομική είναι ρυθμιστική επιστήμη.
Τέλος θα επισημάνω πως δεν υπάρχουν δύσκολες και εύκολες σχολές, αλλά έχει να κάνει με το σε τι είναι καλύτερος κάποιος. Άλλοι είναι καλύτεροι στις θετικές επιστήμες και τους φαίνονται βατές ενώ τα φιλολογικά τους φαίνονται βουνό, άλλοι είναι καλύτεροι στα φιλολογικά και τα θετικά τους φαίνονται βουνό.
Δεν υπάρχουν δυσκολότερες και ευκολότερες επιστήμες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Όσον αφορά τα Ιστορικά αρχαιολογικά, το Ιστορικό αρχαιολογικό Ιωαννίνων είναι το καλύτερο στην Ελλάδα, του Εκπα και του ΑΠΘ ακολουθούν στην δεύτερη θέση. Όλα τα άλλα δεν αξίζουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Θα σας πρότεινα να μην ασχολείστε με τα μόρια. Τα μόρια δείχνουν απλα τις προτιμήσεις, τάσεις. Μετά από μερικά χρόνια μπορεί να αντιστραφούν οι θέσεις και να φτάσει η Νομική στα 15.000 μόρια και οι Φιλολογίες και τα Ιστορικά αρχαιολογικά στα 18.000 μόρια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Επίσης, μην συγκρίνετε τις Φιλολογίες με τις Νομικές, γιατί δεν έχουν καμία σχέση. Η φιλολογία είναι περιγραφική επιστήμη ενώ η νομική είναι ρυθμιστική επιστήμη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Τέλος θα επισημάνω πως δεν υπάρχουν δύσκολες και εύκολες σχολές, αλλά έχει να κάνει με το σε τι είναι καλύτερος κάποιος. Άλλοι είναι καλύτεροι στις θετικές επιστήμες και τους φαίνονται βατές ενώ τα φιλολογικά τους φαίνονται βουνό, άλλοι είναι καλύτεροι στα φιλολογικά και τα θετικά τους φαίνονται βουνό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δεν υπάρχουν δυσκολότερες και ευκολότερες επιστήμες.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
22-08-22
14:25
Ο λαός αναμένει τη τοποθέτησή σου @archaios19Όσον αφορά τα Ιστορικά αρχαιολογικά, το Ιστορικό αρχαιολογικό Ιωαννίνων είναι το καλύτερο στην Ελλάδα, του Εκπα και του ΑΠΘ ακολουθούν στην δεύτερη θέση. Όλα τα άλλα δεν αξίζουν.
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
22-08-22
14:37
Αρχικά you’re making it worse, δεύτερον ναι υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες επιστήμες.Δεν υπάρχουν δυσκολότερες και ευκολότερες επιστήμες.
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
22-08-22
14:43
Υπάρχουν. Βαριέμαι να εξηγώ όμως, ας το κάνει κάποιος άλλος που έχει την όρεξη.Τέλος θα επισημάνω πως δεν υπάρχουν δύσκολες και εύκολες σχολές.
Δεν υπάρχουν δυσκολότερες και ευκολότερες επιστήμες.
Alexecon1991
Δραστήριο μέλος
Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
22-08-22
14:45
Η κριτική φιλολογικών σχολών πως έγινε ακριβώς ?
Σίγουρα δε συγκρίνεται πχ η σεμφε με τη φιλολογία αλλά σίγουρα έχει να κάνει και η κλίση του καθενός.
Σίγουρα δε συγκρίνεται πχ η σεμφε με τη φιλολογία αλλά σίγουρα έχει να κάνει και η κλίση του καθενός.
Oof
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
22-08-22
14:45
Ισχύει ως ένα βαθμό ότι υπάρχουν δυσκολότερες και ευκολότερες επιστήμες. Αυτό έχει να κάνει με το ότι κάποιες εξ αυτών ξεφεύγουν από τα όρια της καθημερινής εμπειρίας και κοινής λογικής, γεγονός που τις κάνει δυσκολότερα να τις προσεγγίσει και να συλλάβει ο άνθρωπος. Πχ κβαντομηχανικη εκ φύσεως είναι πολύ δύσκολο να διαμορφώσεις κάποια διαίσθηση για να διευκολύνει την αντιμετώπιση των προβλημάτων της.
Τώρα η ευκολία η ή δυσκολία μια σχολής είναι άλλη κουβέντα( καθώς έχει να κάνει και με τις υποχρεώσεις της και τον αυστηρο η όχι τρόπο αξιολόγησης των φοιτητών)
Τώρα η ευκολία η ή δυσκολία μια σχολής είναι άλλη κουβέντα( καθώς έχει να κάνει και με τις υποχρεώσεις της και τον αυστηρο η όχι τρόπο αξιολόγησης των φοιτητών)
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
22-08-22
14:58
Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :
1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα .
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).
Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα .
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).
Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
Guest 303951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
22-08-22
15:07
Πρώτον η φιλολογία είναι πολύ δυσκολότερη από το φπψ και την ψυχολογία και τα παιδαγωγικα. Δευτερον, η φιλολογια δεν εχει καμια σχεση με τα φιλολογικα του σχολειου. Τρτιτον η φιλολογια εχει και εργαστηριακα μαθηματα.Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :
1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα .
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).
Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αν είναι τόσο εύκολη η φιλολογία όσο λές, τότε για πες μου τι γνωριζεις για την Ενδοσκελετικη θεωρια του ισχυρου λεξικαλισμου ;
Oof
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
22-08-22
15:10
Πριν λίγο είπες ότι δεν υπάρχει ευκολότερη η δυσκολότερη επιστήμη τώρα λες ότι η φιλολογία είναι δυσκολότερη από τη ψυχολογία.Πρώτον η φιλολογία είναι πολύ δυσκολότερη από το φπψ και την ψυχολογία και τα παιδαγωγικα. Δευτερον, η φιλολογια δεν εχει καμια σχεση με τα φιλολογικα του σχολειου. Τρτιτον η φιλολογια εχει και εργαστηριακα μαθηματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αν είναι τόσο εύκολη η φιλολογία όσο λές, τότε για πες μου τι γνωριζεις για την Ενδοσκελετικη θεωρια του ισχυρου λεξικαλισμου ;
JasonPap
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο JasonPap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 146 μηνύματα.
22-08-22
15:11
Καλά σε αυτό έχει ένα δίκιο βέβαιαΠριν λίγο είπες ότι δεν υπάρχει ευκολότερη η δυσκολότερη επιστήμη τώρα λες ότι η φιλολογία είναι δυσκολότερη από τη ψυχολογία.
Guest 303951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
22-08-22
15:11
Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :
1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα .
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).
Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
Μπορείς να εφαρμόσεις τις δρώσες δυνάμεις του Greimas σε ένα λογοτεχνικό κείμενο ;Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :
1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα .
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).
Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Μπορείς να μεταφράσεις το πρώτο βιβλίο των Μεταμορφώσεων του Οβιδίου ;Ισχύει οτι σε μεγάλο βαθμό το τι είναι δύσκολο ή εύκολο εξαρτάται απο την εμπειρία και την κλίση του κάθε ανθρώπου. Ωστόσο πράγματι μπορούν να υπάρξουν κάποιοι αντικειμενικοί δείκτες που βοηθούν να αξιολογήσει κανείς την δυσκολία μιας σχολής, όπως :
1)Ώρες παρακολούθησης.
2)Ύπαρξη εργαστηρίων.
3)Φόρτος και σε ποσότητα αλλά και σε περιπλοκότητα εργασιών.
4)Εγγενής δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου λόγω της φύσης του.
5)Ανάγκη για προαπαιτούμενα(τα μαθήματα είναι αλυσίδες έστω και άτυπα ή μεμονωμένα .
6)Διάθεση για συνεργασία καθηγητών με τους φοιτητές.
7)Οργάνωση και υποστήριξη υλικού μέσω eclass.
8)Ποιότητα και πλήθος συγγραμάτων.
9)Ευκολία στην πρόσβαση σε εξοπλισμό(π.χ. ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν αγοράζεται τόσο εύκολα όσο ένας μικροελεγκτής).
Και άλλα πολλά. Κατά γενική ομολογία όμως ναι, θα ήταν ανόητο να συγκρίνει κανείς μια σχολή όπως η Σεμφε,που εαν δεν είναι η δυσκολότερη τότε σίγουρα είναι μια απο τις δυσκολότερες θετικές σχολές, με φιλολογία ή παιδαγωγικά, γιατί θα ήταν σαν να κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας για να μην παρεξηγηθεί κανένας. Οπότε σίγουρα υπάρχουν ευκολότερες και δυσκολότερες σχολές, χωρίς να σημαίνει αυτό οτι η ευκολότερη σχολή δεν αξίζει. Ο καθένας διαλέγει οτι του αρέσει, αλλά πρέπει να έχει πάντα στο νου του οτι οι απαιτήσεις απο σχολή σε σχολή διαφέρουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Τέλος, αφού η φιλολογία είναι ευκολότερη όπως λές, δεν θα έχεις πρόβλημα να εξηγήσεις το δενδροδιάγραμμα της φωτογραφίας ;
Συνημμένα
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
22-08-22
15:22
Η ουσία του μηνύματος σου : καμία.Μπορείς να εφαρμόσεις τις δρώσες δυνάμεις του Greimas σε ένα λογοτεχνικό κείμενο ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Μπορείς να μεταφράσεις το πρώτο βιβλίο των Μεταμορφώσεων του Οβιδίου ;
Ως συνήθως απλά θίχτηκες πάλι γιατί νιώθεις οτι κοντράρεσαι(χωρίς λόγο) και σε έπιασε το γνωστό παραλήρημα σου λέγοντας εντελώς άσχετα και ανούσια πράγματα. Και σε όλα τα προηγούμενα δεν απάνταγες τίποτα φυσικά. Ξέρεις γιατί ; Γιατί πετάς μπούρδες, δεν έχεις κανένα επιχείρημα να τις υποστηρίξεις και μετά κάνεις την πάπια ή πετάς ακόμα περισσότερες ασυσχέτιστες μπούρδες που ικανοποιούν το παραμμυθάκι που θες να πιστέψεις μέσα σου : οτι το πιο σημαντικό για την ανθρωπότητα αυτή την στιγμή είναι να μεταφράσει τα βιβλία των Μεταμορφώσεων του Οβίδιου ή να αναλύσει λογοτεχνικά κείμενα, απλά και μόνο επειδή εσύ ασχολείσαι με αυτά και δεν γνωρίζεις τίποτα άλλο πέραν αυτών.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 348 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Scandal
- giorgos5002
- justvibingmeow
- Ken
- jYanniss
- panaman
- J.Cameron
- Eagle Eye
- Reader
- patatosalata22
- jimis2001
- fotia13
- Earthquake 123
- Φινεύς
- Αναστασία197
- Corfu kitty
- gegeorgiou90
- katia.m
- Leo komm
- Ryuzaki
- george777
- AggelikiGr
- Schlimazel
- Paragontas7000
- GeorgePap2003
- Nala
- Εριφύλη
- despoina13
- charmander
- fgk
- nearos
- Alexecon1991
- Helen06
- bbb
- agg41
- constansn
- ΘανάσοςG4
- giannhs2001
- Bleach_enjoyer
- VIVA
- sock
- dioandi2010
- monika20
- Drglitterstar
- angies
- EFAKIT
- kiyoshi
- nicole1982
- Startx0
- eltqt
- carnage
- Steliosgkougkou
- bibliofagos
- Alessandra Eliza
- heya99
- neurogirl
- sofia07
- E.Z
- Obi-Wan Kenobi
- iiTzArismaltor_
- Kolokythiatoumpana
- ilias_21
- Neos210
- Fourtou
- ένας τυχαίος
- Giorgos661
- Aggel0sss
- Joji
- antonis97
- phleidhs
- spap2124
- BurnerAccount
- 54321
- love_to_learn
- Claire05
- VouDou
- Abiogenesis
- Unboxholics
- Maria_Xagorari
- jorgpa
- fockos
- thenutritionist
- giannis05
- Maynard
- flaura
- Athens2002
- ggl
- iew
- eukleidhs1821
- Than003
- Giannis_19
- hello1234
- Giii
- Wonderkid
- P.Dam.
- Enhypen
- SoyN
- MrDna
- manosz
- Mammy Nun
- tsiobieman
- pannnos1992
- Βασιλης1234
- MarcoReus
- Τρελας123
- AnnaRd
- bill09876
- aggorf
- Frozensun
- PanMoonlight
- liquid smooth
- Mary06
- Mewmaw
- Νικολινα
- Pierre Bezukhov
- Ness
- thecrazycretan
- mvas
- Jojo K
- augustine
- BatGuin
- orestis3
- Antonia Alexandra
- bruh_234
- ana.roi
- tfghp
- jj!
- estrela
- xristarac
- Primary Care
- Praxis
- Panagiotis849
- anchan
- George.S
- Billprs
- UserGr2023
- Twittn
- arko
- lepipini
- Philologist
- oups
- Τσίκο
- hirasawayui
- Χρονοταξιδιώτης
- Deadly_sorrowX
- SlimShady
- Barka
- Meow
- brizoulis
- katerinavld
- PanosBat
- spring day
- johnsala
- το κοριτσι του μαη
- Peter Pan13
- rempelos42
- Nic Papalitsas
- phoni
- PanPan
- Chemwizard
- Nina-nana
- korlef
- marsenis
- univgk
- kleoniki05
- Idontknoww
- BillyTheKid
- calliope
- the purge
- Memetchi
- ΜΜΠ
- panagiotis23
- vasilis123321
- Christos1971
- sophia<3
- Pharmacist01
- Κλημεντίνη
- Antonius
- nimbus
- Johnman97
- Ziekr
- Nick254
- Απροσάρμοστη
- alpha.kappa
- eirinipap
- jim2015
- athinoula
- Arvacon
- pink_panther
- shezza94
- Ιωάννης1234
- Sherlockina
- VFD59
- ΔίνωΈναΤέλος
- EmperorPalpatine
- nobody8
- Antzie
- Ioanna98
- !georgitsa!
- sophiaa
- snowy
- MIkeTr123
- Zelina
- the.m024
- ΨΑΡΑΚΙ1993
- χημεια4λαιφ
- kost28
- Alexandra Chatzin
- TheUnknown
- Emilie
- stefan
- Marple
- Jocaste
- parrot/παπαγάλος
- Steve9393
- KingOfPop
- theodoraooo
- Fara
- ag97
- angel27_
- anna05
- Ody24
- ioanna06
- ougka pougka
- Johanna Mark
- anakiriak@yahoo
- spath92
- louminis
- fairyelly
- emilyfan85
- JasonPap
- xakounaamatata
- margik
- Kostas568
- n1ki20
- Vask
- ladybookworm
- Evelynne
- effiee
- sophie22
- Adgi
- Katia kt 113
- Vinna
- Viedo
- George_dr
- Geokand54
- Nino
- Marifei
- Makisd
- NikoBellic
- Hopeful22
- Παναγιώτης L
- marakiloveee
- papa2g
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.