Συλλογή ασκήσεων και τεστ στην ΑΕΠΠ

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Νομίζω κι έτσι δουλεύει. Αλλά είναι χαμένη σειρά, δεν χρειάζονται δύο ΔΙΑΒΑΣΕ, από τη στιγμή που κάνεις εμφωλευμένη (δε γίνεται και διαφορετικά σε δισδιαστατο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lenia_

Νεοφερμένος

Η λενια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κως (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Αλγόριθμος Θέμα
Για i από 1 μέχρι 15
Διάβασε ΟΝ[i, j]
Για j από 1 μέχρι 6
Διάβασε ΕΠ[i, j]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ!
ΤΟ J ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
To j το διαχειρίζεται το Για, με τιμές απο 1 μέχρι και 6, δεν τίθεται θέμα αρχικοποίησης

Στο διάβασε του πίνακα ΟΝ δε χρειάζεται το j, αφού είναι μονοδιάστατος. αυτό εννοείς λενια

Οι εντολές θα είναι (ΣΩΣΤΕΣ)
Για i από 1 μέχρι 15
Διάβασε ΟΝ ! μονοδιάστατος
Για j από 1 μέχρι 6
Διάβασε ΕΠ[i, j]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

διαβάζουν ένα όνομα και στη συνέχεια τις 6 επιδόσεις για αυτόν τον αθλητή. Στη συνέχεια τον επόμενο κ.ο.κ.
Λειτουργεί σωστά.

Οι εντολές
Για i από 1 μέχρι 15
Διάβασε ΟΝ
Τέλος_επανάληψης
Για i από 1 μέχρι 15
Για j από 1 μέχρι 6
Διάβασε ΕΠ[i, j]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
διαβάζουν όλα τα ονόματα και στη συνέχεια τόν πίνακα ΕΠ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. Αυτό δε σημαίνει οτι δεν είναι παράλληλοι, είναι. Κι αυτό γιατί τα στοιχεία που δίνονται στην είσοδο απο τον χρήστη στο πληκτρολόγιο δίνονται με τη σειρά που πρέπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Σε εναν αγωνα ακοντιου συμμετείχαν 15 αθλητές.Κάθε αθλητής εχει δικαιωμα 6 βολών.Να γραφει αλγοριθμος που ν διαβάζει τ ονομα και τισ 6 μετρήσεις καθε αθλητη και ν εμφανιζει:A)ΤΗν καλυτερη προσπαθεια καθε αθλητη
Β)τα ονόματα τςν τριών πρώτων αθλητών
Γ)ΝΑ ΔΙΑΒαζει τ ονομα ενος αθλητη κ ν εμφανιζει την θέση στην τελική κατάταξη ΚΑΙ ολες τις προσπαθειες του.....
Θα σου δώσω και άλλη μία λύση (ίδια βασικά με του Παναγιώτη) η οποία απλά δεν χρησιμοποιεί το i και το j κατά την εισαγωγή και εμφάνιση των αποτελεσμάτων. Δες την μπορεί να σε βοηθήσει.

Code:
[COLOR=Gray]!για κάθε αθλητή από τον 1ο μέχρι και τον 15ο [/COLOR]
για αθλ από 1 μέχρι 15
     διάβασε Ον[αθλ]
     [COLOR=Gray]!για κάθε βολή του από τον 1η μέχρι και τον 15η [/COLOR] 
     για βολ από 1 μέχρι 6
          διάβασε Με[αθλ,βολ] [COLOR=Gray]!διάβασε την μέτρηση του αθλητή στη βολή[/COLOR]
     τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης

[COLOR=Gray]!υπολογισμός της καλύτερης βολής κάθε αθλητή.[/COLOR]
για αθλ από 1 μέχρι 15
      Καλ_Με[αθλ]<-Με[αθλ,1] ![COLOR=Gray]ως καλύτερη μέτρηση του αθλητή θέτω την μέτρηση του αθλητή στην 1η βολή[/COLOR]
     για βολ από 2 μέχρι 6
           αν Με[αθλ,βολ]>Καλ_Με[αθλ] τότε
                Καλ_Με[αθλ]<- Με[αθλ, βολ] [COLOR=Gray]!η καλύτερη [/COLOR][COLOR=Gray]μέτρηση [/COLOR][COLOR=Gray]του αθλητή είναι ώρα να αλλάξει.[/COLOR]
           τέλος_αν
     τέλος_επανάληψης
     εμφάνισε Καλ_Με[αθλ]
τέλος_επανάληψης

[COLOR=Gray]!ταξινόμηση των στοιχείων του πίνακα με τις Καλύτερες Μετρήσεις στην οποία πρέπει να αντιμετατεθούν και οι έξι επιδόσεις των αθλητών[/COLOR]
για i από 2 μέχρι 15
     για j από 15 μέχρι i με_βήμα -1
          αν Καλ_Με[j]>Καλ_Με[j-1] τότε
              αντιμετάθεσε Καλ_Με[j],Καλ_Με[j-1]
              αντιμετάθεσε  Ον[j],Oν[j-1]
              για βολ από 1 μέχρι 6
                  αντιμετάθεσε Με[j,βολ], Με[j-1,βολ]
              τέλος_επανάληψης
          τέλος_αν
     τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης

εμφάνισε Ον[1],Ον[2],Ον[3]

[COLOR=Gray]!εισαγωγή ονόματος[/COLOR]
διάβασε όνομα
[COLOR=Gray]!ξεκινάει η αναζήτηση[/COLOR]

βρέθηκε<-ψευδής
αθλ_που_βρέθηκε<-0 ![COLOR=Gray]ο αθλητής που βρέθηκε[/COLOR]
αθλ<-1
όσο αθλ<=15 και βρέθηκε= ψευδής επανάλαβε
      αν Ον[αθλ] = όνομα τότε
          βρέθηκε<-αληθής
          αθλ_που_βρέθηκε<-αθλ [COLOR=Gray]!ο αθλητής που βρέθηκε είναι ο συγκεκριμένος αθλητής[/COLOR]
     αλλιώς
          αθλ<-αθλ+1[COLOR=Gray]!να πάμε να ελέγξουμε τον επόμενο αθλητή[/COLOR]
     τέλος_αν
τέλος_επανάληψης

αν βρέθηκε = αληθής τότε
    εμφάνισε Ον[αθλ_που_βρεθ]
   [COLOR=Gray] !για κάθε βολή από την πρώτη μέχρι και την 6η [/COLOR]
    για βολ από 1 μέχρι 6
       [COLOR=Gray]!εμφάνισε την μέτρηση του αθλητή που βρέθηκε, στην αντίστοιχη βολή [/COLOR]
       εμφάνισε Με[αθλ_που_βρεθ,βολ]
    τέλος_αν
αλλιώς
     εμφάνισε "δεν υπάρχει αυτό το όνομα"
τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsaklam

Νεοφερμένος

Η tsaklam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 62 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Μπορείς να κρατήσεις τα ονόματα σε ένα δεύτερο πίνακα για να αποφύγεις όλες αυτές τις αντιμεταθέσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Μπορείς να κρατήσεις τα ονόματα σε ένα δεύτερο πίνακα για να αποφύγεις όλες αυτές τις αντιμεταθέσεις

Δεν νομίζω ότι γίνεται αυτό, γιατί εκτός από το όνομα στο τέλος ζητάει και τις 6 μετρήσεις του. Αν δεν τις ζήταγε, τότε πράγματι γινόταν.


Μία λύση που είναι αρκετά πιο πολύπλοκη είναι να κατασκευάσουμε έναν πίνακα που σε κάθε θέση του κ θα βάλουμε το κ και θα αντιμεταθέτουμε τα στοιχεία αυτού του πίνακα. Μετά την ταξινόμηση στη θέση του 1 για παράδειγμα, θα βρίσκεται η θέση του αθλητή -στους άλλους δύο πίνακες- ο οποίος βγήκε πρώτος. Αν τον πίνακα αυτό τον ονομάσουμε Θ τότε αφού υπολογίστηκαν οι τελικές βαθμολογίες των μαθητών έχουμε:

Code:
....
για κ από 1 μέχρι 15
     Θ[κ]<-κ
τέλος_επανάληψης
!ταξινόμηση

για i από 2 μέχρι 15
   για j από 15 μέχρι i με_βήμα -1
      Αν Καλ_Με[j]>Καλ_Με[j-1] τότε
          αντιμετάθεσε  Καλ_Με[j], Καλ_Με[j-1]
          αντιμετάθεσε Θ[j], Θ[j-1]
     τέλος_αν
  τέλος_επανάληψης
τέλος_επανάληψης

εμφάνισε Ον[Θ[1]], Ον[Θ[2]], Ον[Θ[3]]

διάβασε όνομα
βρέθηκε<-ψευδής
αθλ_που_βρέθηκε<-0
αθλ<-1
όσο αθλ<=15 και βρέθηκε = ψευδής επανάλαβε
     αν Ον[αθλ] = όνομα τότε
          αθλ_που_βρέθηκε<-αθλ
          βρέθηκε<-αληθής
     αλλιώς
          αθλ<-αθλ+1
    τέλος_αν
τέλος_επαναληψης

αν βρέθηκε = αληθής τότε
  για pos από 1 μέχρι 15 
     αν Θ[pos] = αθλ_που_βρέθηκε τότε
        εμφάνισε pos [COLOR=Gray]!είναι η σειρά κατάταξης του αθλητή που βρέθηκε[/COLOR]
     τέλος_αν
  τέλος_επανάληψης
  για βολ από 1 μέχρι 6
      εμφάνισε Με[αθλ_που_βρέθηκε, βολ]
  τέλος_επανάληψης
αλλιώς 
   εμφάνισε 'δεν υπάρχει αυτό το όνομα'
τέλος_αν
....
Αν και αυτή η λύση είναι αρκετά πιο καλή από την προηγούμενη είναι πολύ πιο δύσκολη για τους μαθητές, ίσως και κακώς την παρουσιάζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsaklam

Νεοφερμένος

Η tsaklam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 62 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Αυτό εννοούσα. Απλώς αντί για τις θέσεις κρατάς ένα αντίγραφο πίνακα των ονομάτων. Οπότε τον ένα πίνακα ονομάτων τον χρησιμοποιείς για την ταξινόμηση(αντιμεταθέτεις) και τον άλλο για την αναζήτηση. Έτσι δεν χρειάζεται να ασχοληθείς καθόλου με τον δισδιάστατο πίνακα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Την παρακατω ασκηση την σκεφτηκα μονος μου, οποτε μπορει να μην ειναι αρτια ή να εχει ασαφεια,ελπιζω πως οχι.

Να κανετε προγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ που να δεχεται ενα φυσικο αριθμο,να υπολογιζει και να εμφανιζει το παραγοντικο του, χωρις χρηση των τελεστων *,/,DIV.



Σημειωση: Σαν 2ος(εντελως διαφορετικος) τροπος λυσης μπορει να χρησιμοποιηθει ενα μαθηματικο τεχνασμα,το οποιο αποδεικνυεται απολυτα ορθο, αλλα λογω στρογγυλοποιησης των αριθμων στη ΓΛΩΣΣΑ δεν αποδιδει σωστο αποτελεσμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Υπάρχει μια πολύ προφανής λύση πάντως :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
ουψ!
για πες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
ουψ!
για πες!

E, θέλω να δω το πόσο θα την παρατηρήσουν και οι άλλοι.
Δες Π.Μ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Σημειωση: Σαν 2ος(εντελως διαφορετικος) τροπος λυσης μπορει να χρησιμοποιηθει ενα μαθηματικο τεχνασμα,το οποιο αποδεικνυεται απολυτα ορθο, αλλα λογω στρογγυλοποιησης των αριθμων στη ΓΛΩΣΣΑ δεν αποδιδει σωστο αποτελεσμα.
ΝΑ υποθέσω οτι ο δεύτερος τρόπος είναι ε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
ΝΑ υποθέσω οτι ο δεύτερος τρόπος είναι ε;

ναι αυτο σκεφτηκα και γω σαν εναλλακτικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Υπάρχει πάντα η πιο απλή και σίγουρη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orestis tatsis

Νεοφερμένος

Ο orestis tatsis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Να σας δωσω κι εγω μια ασκηση που δεν μου την εχει λυσει κανενας μαθητης :

Να γραψετε προγραμμα το οποιο θα διαβαζει 2 ακεραιους α και β και θα εφαρμοζει το α mod b χωρις τη χρηση του mod
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Να σας δωσω κι εγω μια ασκηση που δεν μου την εχει λυσει κανενας μαθητης :

Να γραψετε προγραμμα το οποιο θα διαβαζει 2 ακεραιους α και β και θα εφαρμοζει το α mod b χωρις τη χρηση του mod

Έυκολα.

Code:
Στέλνω με πμ, να την σκεφτούνε και οι άλλοι
:D

Χμ, έχω μια αμφιβολία για την διαίρεση. Στην γλώσσα θα πάρουμε δεκαδικό ή ακέραιο αποτέλεσμα;
Αυτό δουλεύει αν x/y μπορεί να δώσει δεκαδικό (αν και δεν είναι απαραίτητο, βλακεία μου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Να σας δωσω κι εγω μια ασκηση που δεν μου την εχει λυσει κανενας μαθητης :

Να γραψετε προγραμμα το οποιο θα διαβαζει 2 ακεραιους α και β και θα εφαρμοζει το α mod b χωρις τη χρηση του mod

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ μοδ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ 
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:α,β,γ
ΑΡΧΗ
  ΔΙΑΒΑΣΕ α,β
  γ <- α - (α DIV β)*β
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

συμφωνω και γω ευκολο ειναι ,αλλα αν καποιος μαθητης δεν ειναι εξοικιωμενος με DIV/MOD, μπορει να δυσκολευτει λιγο...Το να μην σου την εχει λυσει κανενας μου φαινεται ομως καπως ακραιο...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orestis tatsis

Νεοφερμένος

Ο orestis tatsis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Δεν εχω και πολλους μαθητες αλλα οι περισσοτεροι στη τεχνολογικη δεν ενδιαφερονται .Μονος μου μιλαω !Αλλα αν φαινεται ευκολη σε εσας τοτε οντως το επιπεδο των μαθητων μου ειναι πολυ χαμηλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Ε κοίτα, αν έχει καταλάβει κανείς τι είναι το "mod", είναι αστεία η άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orestis tatsis

Νεοφερμένος

Ο orestis tatsis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Σου ειπα μονος μου μιλαω τελικα . 2-3 ατομα ειναι αυτα που πανε φροντηστηριο και μου γραφουν με το ζορι 16 .

Σημερα τους εβαλα την εξης ασκηση :

Σε ενα πρωταθλημα ποδοσφαιρου οι ομαδες του ειναι χωρισμενες σε δύο κατηγοριες .Στην Α' και στη Β' κατηγορια ,16 ομάδων η καθεμια .Στο τέλος του πρωταθλήματος οι τρείς χειροτερες ομαδες της Α' κατηγοριας υποβιβάζονται στην Β' κατηγορια και οι τρεις πρώτες της Β' κατηγοριας ανεβαινουν στην Α'.Να αναπτυξετε αλγοριθμο ο οποιος θα διαβαζει το ονομα και τη βαθμολογια των ομάδων και θα τα καταχωριζει σε πινακες ΟνΑ, ΒαθμΑ για τα ονοματα και την τελικη βαθμολογια των ομαδων της Α κατηγοριας και ΟνΒ ,βαθμΒ για τα ονοματα και την τελικη βαθμολογια των ομαδων της Β κατηγοριας .Ο αλγοριθμος θα εμφανιζει τα ονοματα των ομαδων της Α΄κατηγοριας καθως και το ονομα των ομαδων της Β κατηγοριας που θα λαβουν μερος τη νεα χρονια .

και μου γραφει ένας στο τετραδιο :

διαβασε ΟνΑ
διαβασε ΟνΒ
διαβασε ΒαθμΑ
διαβασε ΒαθμΒ
εμφανισε <-- ο ολυμπιακος ειναι πρωταθλητης

Ελεος δεν ηξερε καν την εντολη εμφανισε !

Τουλαχιστον ηταν ολυμπιακαρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top