Γενικό - [Παλιό Σύστημα] Βοήθεια/Απορίες στις AOΔE

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 627 μηνύματα.
Η ομαδα επιδρα στην συμπεριφορα των μελων της, αλλα δεν επηρεαζει την συμπεριφορα των μελων των ομαδων που συνεργαζεται.
Σωστο ή λαθος;
Καπως ετσι ηταν η ερωτηση στο διαγωνισμα του φροντιστιριου μου σημερα και ειχα κολλησει... Τελικα εβαλα λαθος(δεν το χω δει πουθενα στο βιβλιο κτ τετοιο)
Η συντριπτική πλειοψηφία (για να μην πω το σύνολο) των ερωτήσεων Σ/Λ που έχουν ζητηθεί από τους μαθητές στις πανελλήνιες προέρχονται από συγκεκριμένες προτάσεις του σχολικού βιβλίου, οπότε αν διατηρηθεί η συγκεκριμένη τακτική δεν πρόκειται να ρωτήσουν κάτι ανάλογο.
Όσο για βοήθημα, θα συμφωνήσω ότι η βάση σου θα πρέπει να είναι το σχολικό, αλλά αν θες κάτι παραπάνω θα συνιστούσα εκδόσεις Σαββάλα (Λαζάνη, Τέντε, Χατζηανδρέου κ.α.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Η συντριπτική πλειοψηφία (για να μην πω το σύνολο) των ερωτήσεων Σ/Λ που έχουν ζητηθεί από τους μαθητές στις πανελλήνιες προέρχονται από συγκεκριμένες προτάσεις του σχολικού βιβλίου, οπότε αν διατηρηθεί η συγκεκριμένη τακτική δεν πρόκειται να ρωτήσουν κάτι ανάλογο.
Όσο για βοήθημα, θα συμφωνήσω ότι η βάση σου θα πρέπει να είναι το σχολικό, αλλά αν θες κάτι παραπάνω θα συνιστούσα εκδόσεις Σαββάλα (Λαζάνη, Τέντε, Χατζηανδρέου κ.α.)
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ψάχνω ένα που να έχει συμπλήρωση κενών, Σ-Λ, και ερωτήσεις που καλύπτουν όλο το βιβλίο. Για επανάληψη, όταν κατά τα μέσα μαρτίου βγάλω την ύλη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 627 μηνύματα.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ψάχνω ένα που να έχει συμπλήρωση κενών, Σ-Λ, και ερωτήσεις που καλύπτουν όλο το βιβλίο. Για επανάληψη, όταν κατά τα μέσα μαρτίου βγάλω την ύλη...
Το συγκεκριμένο βοήθημα που ανέφερα θα σε καλύψει. Πάντως όλα τα βοηθήματα που κυκλοφορούν έχουν ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου γιατί ουσιαστικά μόνο αυτό μπορούν να προσφέρουν παραπάνω από το σχολικό.
Πρόσεχε όμως όποιο και να επιλέξεις, να είναι ενημερωμένο με την ύλη που ισχύει τα δύο τελευταία χρόνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Ποια κομματια δεν μπορεσατε να μαθετε (αλλα προσπαθησετε) απο το ΑΟΔΕ;;
Εγω δεν μπορω με τιποτα σελ 62 "Καθολικη εφαρμογη managment" και απο την επικοινωνια την "σπουδαιοτητα της επικοινωνιας"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

floydiantree

Νεοφερμένος

Η floydiantree αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Ούτε εγώ μπορώ την καθολική εφαρμογή μάνατζμεντ (είχε πέσει και σε διαγώνισμα και το είχα σκοτώσει!). Γενικότερα με το δεύτερο κεφάλαιο δεν τα πάω καλά. Ειδικά με την οργάνωση :S
Για έναν περίεργο λόγο στο τρίτο με μπερδεύει η διαδικασία της επικοινωνίας. Εκεί με την σύλληψη και την αποκωδικοποίηση μπερδεύω τους ορισμούς!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βασίλης Δ.

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης Δ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Ούτε εγώ μπορώ την καθολική εφαρμογή μάνατζμεντ (είχε πέσει και σε διαγώνισμα και το είχα σκοτώσει!). Γενικότερα με το δεύτερο κεφάλαιο δεν τα πάω καλά. Ειδικά με την οργάνωση :S
Για έναν περίεργο λόγο στο τρίτο με μπερδεύει η διαδικασία της επικοινωνίας. Εκεί με την σύλληψη και την αποκωδικοποίηση μπερδεύω τους ορισμούς!

και εγω δυσκολεύτηκα να μάθω την οργάνωση αλλα την διάβασα γιατί δεν εχει πέσει ποτέ :) επίσης εχω μάθει πολυ καλα την επιχειρηση ως θεσμο διότι ουτε αυτο το κομματι εχει πέσει.. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Το 2ο ειναι το καλυτερο μου κεφαλαιο ετκος της σελιδας 62 που δεν την εχω ακουμπησει καθολου. Παντως πιστευω οτι σιγουρα φετος θα βαλουν κατι απο το 2ο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βασίλης Δ.

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης Δ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Το 2ο ειναι το καλυτερο μου κεφαλαιο ετκος της σελιδας 62 που δεν την εχω ακουμπησει καθολου. Παντως πιστευω οτι σιγουρα φετος θα βαλουν κατι απο το 2ο.

ναι και εγω πιστεύω πως θα βάλουν κατι σίγουρα επειδή νομίζω πέρσυ δεν έπεσε τίποτα απο το δεύτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

floydiantree

Νεοφερμένος

Η floydiantree αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Πωπω αγχωθηκα τώρα. Αυτές τις δύο βδομάδες θα πέσει πολύ διάβασμα σε δεύτερο κεφάλαιο και επικοινωνία...
Πραγματικά όμως αχώνευτο μάθημα. Δεν ξέρω, ίσως αν το μαθαίναμε αλλιώς να είχε ενδιαφέρον, αλλά έτσι όπως το μαθαίνουμε τώρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Αγαπαμε ΑΟΔΕ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Να σκεφτεστε απλα οτι ειναι το μαθημα που θα σε βαλει στην σχολη... Τοτε αποκτα ενδιαφερον ;) :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 627 μηνύματα.
Το μάθημα έχει αντικειμενικές δυσκολίες στο διάβασμα αλλά με σωστό διάβασμα αποστηθίζεται. Για να το πω λίγο διαφορετικά από τον drosos, είναι το μάθημα (σε σχέση με τα υπόλοιπα) στο οποίο είναι πιο πιθανός ο πολύ καλός βαθμός.
Υ.Γ. Μην το βλέπετε με προκατάληψη ή να το πω με "όρους ΑΟΔΕ" μην το συλλαμβάνετε μέσα από το φίλτρο των προδιαθέσεων και προκαταλήψεών σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ampalea4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
γεια σας παιδιά! φαντάζομαι μπορεί να έχει ξανασυζητηθεί, αλλά θα ήθελα και την δικιά σας γνώμη, έστω και αν σας κουράζω :P

στο φροντιστήριο μας ζητάνε να μαθαίνουμε το μάθημα κατά λέξη. δηλαδή η καθηγήτρια μπορεί να μας διορθώσει ακόμα και αν νοηματικά λέμε το ίδιο.
στο σχολείο είναι πιο χαλαρή.

προσωπικά μου φαίνεται δύσκολα μερικά κομμάτια να τα ξέρω ακριβώς όπως το βιβλίο. μπορώ να τα πω με δικά μου λόγια, ή μπορεί να ξεχάσω κάποια ασήμαντη πρόταση... πειράζει τόσο πολύ λέτε? αξίζει να προσπαθήσω περισσότερο? δεν θέλω να χάσω βαθμούς από αυτό το μάθημα!

(τα λέω όλα αυτά γιατί ο ξάδερφός μου πριν από μερικά χρόνια είχε ξεχάσει ένα κομάτι, 2-3 προτάσεις. ο ένας του έβαλε 100, ο άλλος 94 ή 96, δεν θυμάμαι.. μπορεί βέβαια ο πρώτος να μην το είδε καν...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Προσπάθησε κατά λέξη, επειδή κάποιοι διορθωτές είναι παράξενοι και οι περισσότεροι μαθητές το μαθαίνουν κατά λέξη και αυξάνουν τον ανταγωνισμό.
Αν διαβάζεις τακτικά, ο βαθμός είναι σίγουρος. Απλά να ασχοληθείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina123

Δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 699 μηνύματα.
ναι με αλλα λογια στεγνη παπαγαλια...εγω εχω μαθει ετσι ολο το 2ο κεφαλαιο και το μισο τριτο και εχω μπροστα μου ολα τα υπολοιπα.//:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 627 μηνύματα.
γεια σας παιδιά! φαντάζομαι μπορεί να έχει ξανασυζητηθεί, αλλά θα ήθελα και την δικιά σας γνώμη, έστω και αν σας κουράζω :P

στο φροντιστήριο μας ζητάνε να μαθαίνουμε το μάθημα κατά λέξη. δηλαδή η καθηγήτρια μπορεί να μας διορθώσει ακόμα και αν νοηματικά λέμε το ίδιο.
στο σχολείο είναι πιο χαλαρή.

προσωπικά μου φαίνεται δύσκολα μερικά κομμάτια να τα ξέρω ακριβώς όπως το βιβλίο. μπορώ να τα πω με δικά μου λόγια, ή μπορεί να ξεχάσω κάποια ασήμαντη πρόταση... πειράζει τόσο πολύ λέτε? αξίζει να προσπαθήσω περισσότερο? δεν θέλω να χάσω βαθμούς από αυτό το μάθημα!

(τα λέω όλα αυτά γιατί ο ξάδερφός μου πριν από μερικά χρόνια είχε ξεχάσει ένα κομάτι, 2-3 προτάσεις. ο ένας του έβαλε 100, ο άλλος 94 ή 96, δεν θυμάμαι.. μπορεί βέβαια ο πρώτος να μην το είδε καν...)
΄
Η συμβουλή να μάθεις κατά λέξη το βιβλίο δίνεται για να μηδενίσεις τη πιθανότητα να χάσεις μονάδες. Αν απαντήσεις στο θέμα με δικά σου λόγια, μπαίνει πλέον η υποκειμενική κρίση των βαθμολογητών. Στο παράδειγμα που αναφέρεις ο ένας βαθμολογητής δέχτηκε την απάντηση ενώ ο άλλος τη θεώρησε ελλιπή.
Εγώ που είμαι χρόνια βαθμολογητής θα σου καταθέσω την εμπειρία μου. Στους βαθμολογητές δίνονται ως ενδεικτικές απαντήσεις φωτοτυπημένα κομμάτια του βιβλίου χωρισμένα σε επιμέρους κομμάτια (παράγράφους ή προτάσεις) στα οποία αντιστοιχούν συγκεκριμένοι βαθμοί. Με αυτές βαθμολογούνται τα γραπτά. Στο πιθανό ενδεχόμενο ο μαθητής να γράψει με δικά του λόγια, ο βαθμολογητής χρησιμοποιεί την προσωπική του κρίση. Αν ξεχάσει πρόταση, έστω κι αν είναι ασήμαντη είναι πιθανό ότι θα χάσει μονάδες.
Καταλαβαίνω ότι το συγκεκριμένο σύστημα μπορεί να φαίνεται άδικο γιατί σας υποχρεώνει να παπαγαλίζετε, αλλά δεδομένου ότι δε μπαίνουν ερωτήσεις κρίσεως είναι ο μοναδικός αντικειμενικός τρόπος να βαθμολογηθείται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostastabou

Νεοφερμένος

Ο kostastabou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Όντως κατα λέξη πάει (επισημα) όπως μας είπε η καθηγήτριΑ στο σχολείο αλλα υπάρχουν και πιο ελαστική καθηγητές..! υπάρχουν κάποιες λέξεις κλειδία που σίγουρα δεν πρέπει να ξεχάσεις .!αλλα και κατα λέξη να χάσεις δε κόβει τόσο πολύ όπως μας είπε! Ρε παιδιά να ρωτησώ κατι τα κομμάτια "χρησιμότητα του μανατζμεντ και σπουδαιότητα της επικοινωνίας αλλα και αναγκαιοτητα ομάδων το έχετε μάθει;;Ειναι τρία κατεβατά που δε μαθαίνονται γιατι δεν έχουν συνοχή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Όντως κατα λέξη πάει (επισημα) όπως μας είπε η καθηγήτριΑ στο σχολείο αλλα υπάρχουν και πιο ελαστική καθηγητές..! υπάρχουν κάποιες λέξεις κλειδία που σίγουρα δεν πρέπει να ξεχάσεις .!αλλα και κατα λέξη να χάσεις δε κόβει τόσο πολύ όπως μας είπε! Ρε παιδιά να ρωτησώ κατι τα κομμάτια "χρησιμότητα του μανατζμεντ και σπουδαιότητα της επικοινωνίας αλλα και αναγκαιοτητα ομάδων το έχετε μάθει;;Ειναι τρία κατεβατά που δε μαθαίνονται γιατι δεν έχουν συνοχή

Λες και όλα τα υπόλοιπα έχουν συνοχή. Αυτά τα 3 δεν τα ξέρω καλά, και πρέπει να τους κάνω επανάληψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostastabou

Νεοφερμένος

Ο kostastabou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Λες και όλα τα υπόλοιπα έχουν συνοχή. Αυτά τα 3 δεν τα ξέρω καλά, και πρέπει να τους κάνω επανάληψη.
Ε όσο να ναι....κρατιέσαι απο κάπου ...!δηλαδη αν εξαιρέσεις την επικοινωνία.Πάντως αυτα τα τρία ειδικά τη χρησιμότητα δε παίζει να τη μάθω τα άλλα δυο κουτσα τραβα πρέπει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Αναγκαιοτητα ομαδων ειναι ευκολη προσπαθησε την και θα την μαθεις(και μας εχουν πει οτι ειναι σημαντικη). Τωρα καθολικη εφαρμογη managment, σπουδαιοτητα επικοινωνιας, γλωσσα του σωματος ειναι 3 κομματια που δεν μπορω να μαθω με τιποτα ΑΟΔΕ! Και δεν εχουν μπει ποτε :@ (Και ελπιζω να μην μπουν!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top