blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Απλώς κάθε φορά με πρήζουν..Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι δε θέλω τεχνολογική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
napstor
Δραστήριο μέλος
και πολυ καλα θα κανεις.η ξαδερφη μου αν και ηθελε σχολες απο 4 πεδιο,πηγε θετικη γιατι της αρεσαν περισσοτερο τα μαθηματα.ωποτε κανε αυτο που θελεις και οχι αυτο που λενε οι αλλοι:no1:Eγώ θα δώσω φυσικά και δε θα δώσω λογαριασμό σε κανέναν που θα πάω..
Απλώς κάθε φορά με πρήζουν..Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι δε θέλω τεχνολογική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chem22
Εκκολαπτόμενο μέλος
Eντάξει, εγώ δεν είμαι Β' λυκείου αλλά έχω σοβαρό πρόβλημα με τους καθηγητές στο φροντιστηρίο.
Συγκεκριμένα τους έχω πει ότι δεν ενδιαφέρομαι για σχολές ιατρικής και θέλουν ντε και καλά να με στείλουν τεχνολογική!!! Είμαι καλός μαθητής, 19,8 έβγαλα στο πρώτο τρίμηνο και γενικά ξέρω να πατάω στα πόδια μου. Θέλω να πάω θετική γιατί μου αρέσει και η χημεία και η βιολογία γιατί σου μαθαίνουν πράγματα για την καθημερινή ζωή...Τα θεωρώ κλάσεις ανώτερα από αυτά της Τεχνολογικής και είναι αυτά που μου κινούν το ενδιαφέρον. Οι καθηγητές μου όμως με έχουν πρήξει, λένε ότι αν πάω θετική θα είναι άδικο γιατί στην Τεχνολογική τα μαθήματα είναι πιο εύκολα και υπάρχουν πιο πολύ αριστούχοι στα κοινά πεδία. ΜΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ, συνέχεια τους το λέω, ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Στη θετική θα τα πάω 1000 φορές καλύτερα πιστεύω.
Δεν καταλαβαίνουν όμως, κάθε μέρα μου βγάζουν την πίστη... :p
Η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να αξιολογείς τις "συμβουλές" και να αποφασίσεις τι θα επιλέξεις.
Δες και τα ποσοστά των αριστούχων στη χημεία και τη βιολογία τα 4 τελευταία έτη !!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
Οι αριστούχοι (18-20) στα μαθήματα της θετικής είναι πιο πολλοί από τους αριστούχους στα μαθήματα της τεχνολογικής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
η θετικη εχει καλυτερο ''υλικο'' αυτο ειναι πασιγνωστο
Από που είναι πασίγνωστο; Απ'τα ποσοστά φαντάζομαι. Η διαφορά είναι ότι το 15% των αριστούχων της Θετικής αντιστοιχεί σε σκάρτες 3-4 χιλιάδες μαθητές. Το 5% της Τεχνολογικής αντιστοιχεί στους διπλάσιους. Σε απόλυτες, λοιπόν, τιμές, το καλύτερο υλικό που μπαίνει στα πανεπιστήμια προέρχεται, βασικά, από την Τεχνολογική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chem22
Εκκολαπτόμενο μέλος
Από που είναι πασίγνωστο; Απ'τα ποσοστά φαντάζομαι. Η διαφορά είναι ότι το 15% των αριστούχων της Θετικής αντιστοιχεί σε σκάρτες 3-4 χιλιάδες μαθητές. Το 5% της Τεχνολογικής αντιστοιχεί στους διπλάσιους. Σε απόλυτες, λοιπόν, τιμές, το καλύτερο υλικό που μπαίνει στα πανεπιστήμια προέρχεται, βασικά, από την Τεχνολογική.
Δεν είναι έτσι η έννοια του ποσοστού εισάγεται για να συγκρίνουμε μεγέθη τα οποία δεν έχουν ίδιους απόλυτους αριθμούς. Δε θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε πειραματικά στις επιστήμες μεγέθη τα οποία δεν είναι ακριβώς ίδια ποτέ. Αν ήταν δύσκολα τα μαθήματα της θετικής δεν θα είχαν 50% αριστούχους…
Αλλά το σημαντικό είναι ότι σε καμία χώρα στον κόσμο δεν απαιτείται ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ για να μπεις στο πολυτεχνείο ή σε σχολή θετικών επιστημών. Τα μαθήματα αυτά δεν προάγουν την κριτική σκέψη και δεν δίνουν στο μαθητή εφόδια για τη συνέχεια. Σε αντίθεση με τη χημεία και τη βιολογία με τα οποία ο μαθητής έχει πρωτογενή άποψη για τις φυσικές επιστήμες.
Στο Harvard πρόσφατα επέλεξαν για μεταπτυχιακό σε οικονομικά μοντέλα απόφοιτο των θετικών επιστημών (από απόφοιτο των οικονομικών) με την αιτιολόγηση ότι είναι πιο εύκολο να προσεγγίσει και να ερευνήσει τα ζητούμενο ο απόφοιτος των φυσικών επιστημών……… Λέτε να μη γνωρίζουν αυτοί καλύτερα από εκπαίδευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Ε σιγα,και που δεν θελουν εσενα τι σε νοιαζει;Eντάξει, εγώ δεν είμαι Β' λυκείου αλλά έχω σοβαρό πρόβλημα με τους καθηγητές στο φροντιστηρίο.
Συγκεκριμένα τους έχω πει ότι δεν ενδιαφέρομαι για σχολές ιατρικής και θέλουν ντε και καλά να με στείλουν τεχνολογική!!! Είμαι καλός μαθητής, 19,8 έβγαλα στο πρώτο τρίμηνο και γενικά ξέρω να πατάω στα πόδια μου. Θέλω να πάω θετική γιατί μου αρέσει και η χημεία και η βιολογία γιατί σου μαθαίνουν πράγματα για την καθημερινή ζωή...Τα θεωρώ κλάσεις ανώτερα από αυτά της Τεχνολογικής και είναι αυτά που μου κινούν το ενδιαφέρον. Οι καθηγητές μου όμως με έχουν πρήξει, λένε ότι αν πάω θετική θα είναι άδικο γιατί στην Τεχνολογική τα μαθήματα είναι πιο εύκολα και υπάρχουν πιο πολύ αριστούχοι στα κοινά πεδία. ΜΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ, συνέχεια τους το λέω, ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Στη θετική θα τα πάω 1000 φορές καλύτερα πιστεύω.
Δεν καταλαβαίνουν όμως, κάθε μέρα μου βγάζουν την πίστη... :p
Kι αυτο με τους περισσοτερους αριστουχους της τεχνολογικης στα κοινα πεδια δεν πρεπει να ισχυει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Δεν είναι έτσι η έννοια του ποσοστού εισάγεται για να συγκρίνουμε μεγέθη τα οποία δεν έχουν ίδιους απόλυτους αριθμούς. Δε θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε πειραματικά στις επιστήμες μεγέθη τα οποία δεν είναι ακριβώς ίδια ποτέ. Αν ήταν δύσκολα τα μαθήματα της θετικής δεν θα είχαν 50% αριστούχους…
Αλλά το σημαντικό είναι ότι σε καμία χώρα στον κόσμο δεν απαιτείται ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ για να μπεις στο πολυτεχνείο ή σε σχολή θετικών επιστημών. Τα μαθήματα αυτά δεν προάγουν την κριτική σκέψη και δεν δίνουν στο μαθητή εφόδια για τη συνέχεια. Σε αντίθεση με τη χημεία και τη βιολογία με τα οποία ο μαθητής έχει πρωτογενή άποψη για τις φυσικές επιστήμες.
Στο Harvard πρόσφατα επέλεξαν για μεταπτυχιακό σε οικονομικά μοντέλα απόφοιτο των θετικών επιστημών (από απόφοιτο των οικονομικών) με την αιτιολόγηση ότι είναι πιο εύκολο να προσεγγίσει και να ερευνήσει τα ζητούμενο ο απόφοιτος των φυσικών επιστημών……… Λέτε να μη γνωρίζουν αυτοί καλύτερα από εκπαίδευση.
Στη σύγκριση σαφώς και ισχύει. Στα απόλυτα νούμερα όμως όχι. Αν σε μια ομάδα Α 10 ατόμων έχουμε 2 καλούς (20%)και σε μία ομάδα Β 40 ατόμων έχουμε 4 καλούς (10%), τελικά στο πανεπιστήμιο, αφού θα μπουν και οι 50, θα υπάρχουν 6 καλοί. Οι οποίοι θα είναι 2 από τη Θετική και 4 από την Τεχνολογική.
Δεν ξέρω τι κάνουν στο Harvard, πάντως η Ανάπτυξη Εφαρμογών είναι απαραίτητη στα πεδία της Τεχνολογικής. Δεν έχει καμία σχέση με "περιττό μάθημα". Για το ΑΟΔΕ θα συμφωνήσω όχι επί του μαθήματος, αλλά επί του τρόπου εξέτασης. Στο καπιταλιστικό σύστημα δεν είναι δυνατόν να θέλεις να γίνεις επαγγελματίας αν δεν γνωρίζεις διοίκηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gatoulinho
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συμφωνώ απόλυτα με τους καθηγητές σου φίλε... Στην τρίτη λυκείου δεν πάμε για να μάθουμε αυτά που μας ενδιαφέρουν, πηγαίνουμε για να περάσουμε στο πανεπιστήμιο(έτσι είναι το σύστημα δυστυχώς). Είναι ένας χρόνος.. Κάνε υπομονή και μετά θα μπορείς να διαβάζεις ό,τι γουστάρεις!Ε σιγα,και που δεν θελουν εσενα τι σε νοιαζει;
Kι αυτο με τους περισσοτερους αριστουχους της τεχνολογικης στα κοινα πεδια δεν πρεπει να ισχυει.
Κατά γενική ομολογία η τεχνολογική έχει πιο εύκολα μαθήματα από τη θετική(ή καλύτερα δεν έχει την παλουκοβιολογία).. Το διάβασμα σου για αοδε και αεππ θα είναι λιγότερο(άρα θα έχεις περισσότερο χρόνο για τα βαρύτητας) και επιπλέον τα θέματα είναι πάνω κάτω αναμενόμενα(με εξαίρεση ίσως τα φετινά του ΑΕΠΠ που άκουσα ότι δυσκόλεψαν), σε αντίθεση με βιολογία που δυσκολότερα αριστεύεις(είναι και ''περίεργοι'' οι βιολόγοι!!!)Τέλος δεν υπάρχει δε μπορώ υπάρχει δε θέλω(κλισε ξέρω αλλα ετσι ειναι)
Άκου τη συμβουλή μου..
Ελπίζω να σε βοήθησα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Βασικα,δεν λες σε μενα,ετσι;Συμφωνώ απόλυτα με τους καθηγητές σου φίλε... Στην τρίτη λυκείου δεν πάμε για να μάθουμε αυτά που μας ενδιαφέρουν, πηγαίνουμε για να περάσουμε στο πανεπιστήμιο(έτσι είναι το σύστημα δυστυχώς). Είναι ένας χρόνος.. Κάνε υπομονή και μετά θα μπορείς να διαβάζεις ό,τι γουστάρεις!
Κατά γενική ομολογία η τεχνολογική έχει πιο εύκολα μαθήματα από τη θετική(ή καλύτερα δεν έχει την παλουκοβιολογία).. Το διάβασμα σου για αοδε και αεππ θα είναι λιγότερο(άρα θα έχεις περισσότερο χρόνο για τα βαρύτητας) και επιπλέον τα θέματα είναι πάνω κάτω αναμενόμενα(με εξέραιση ίσως τα φετινά του ΑΕΠΠ που άκουσα ότι δυσκόλεψαν), σε αντίθεση με βιολογία που δυσκολότερα αριστεύεις(είναι και ''περίεργοι'' οι βιολόγοι!!!)Τέλος δεν υπάρχει δε μπορώ υπάρχει δε θέλω(κλισε ξέρω αλλα ετσι ειναι)
Άκου τη συμβουλή μου..
Ελπίζω να σε βοήθησα!
Παντως η γνωμη μου ειναι πως δε θα χασει τιποτα αν παει θετικη στην δευτερα,η χημεια κατευθυνσης ειναι πολυ ενδιαφερον και ευκολο μαθημα για οποιον δεν ειναι αδιαφορος και δεν τη δει απο την αρχη με κακο ματι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chem22
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στη σύγκριση σαφώς και ισχύει. Στα απόλυτα νούμερα όμως όχι. Αν σε μια ομάδα Α 10 ατόμων έχουμε 2 καλούς (20%)και σε μία ομάδα Β 40 ατόμων έχουμε 4 καλούς (10%), τελικά στο πανεπιστήμιο, αφού θα μπουν και οι 50, θα υπάρχουν 6 καλοί. Οι οποίοι θα είναι 2 από τη Θετική και 4 από την Τεχνολογική.
Δεν ξέρω τι κάνουν στο Harvard, πάντως η Ανάπτυξη Εφαρμογών είναι απαραίτητη στα πεδία της Τεχνολογικής. Δεν έχει καμία σχέση με "περιττό μάθημα". Για το ΑΟΔΕ θα συμφωνήσω όχι επί του μαθήματος, αλλά επί του τρόπου εξέτασης. Στο καπιταλιστικό σύστημα δεν είναι δυνατόν να θέλεις να γίνεις επαγγελματίας αν δεν γνωρίζεις διοίκηση.
[FONT="]Η Ανάπτυξη εφαρμογών είναι απαραίτητη στους Μηχανικούς ? Για ποιο λόγο ?
Ένας μηχανικός θα κάθεται να φτιάχνει κώδικα για τη δουλειά του ? Δεν ασχολείται κανένας με τέτοια πράγματα αυτά είναι για εταιρείες που φτιάχνουν λογισμικό !!!!
Εδώ στην Ελλάδα υπάρχει σύγχυση μεταξύ χειρισμού και παραγωγής λογισμικού!!! Όσο για τη διοίκηση υπάρχουν εφαρμοσμένα μαθήματα μέσα στις σχολές που μπορείς να μάθεις πράγματα χωρίς προαπαιτούμενες γνώσεις.
Οι φυσικές επιστήμες σε όλο τον κόσμο δεν είναι μαθήματα που έχουν σχέση μόνο με πληροφορίες αλλά με τη δόμηση της σκέψης. Εδώ όμως οι φατρίες και οι συντεχνίες προσπαθούν να βγάλουν ανθρώπους με ελλιπή μόρφωση οι οποίοι αύριο θα είναι επιστήμονες της δεύτερης ταχύτητας. Για αυτούς τους λόγους και άλλους έχει αυξηθεί ο πληθυσμός των καλών μαθητών που σπουδάζουν στο εξωτερικό (βλ IB ).[/FONT]
-----------------------------------------
Συμφωνώ απόλυτα με τους καθηγητές σου φίλε... Στην τρίτη λυκείου δεν πάμε για να μάθουμε αυτά που μας ενδιαφέρουν, πηγαίνουμε για να περάσουμε στο πανεπιστήμιο(έτσι είναι το σύστημα δυστυχώς). Είναι ένας χρόνος.. Κάνε υπομονή και μετά θα μπορείς να διαβάζεις ό,τι γουστάρεις!
Κατά γενική ομολογία η τεχνολογική έχει πιο εύκολα μαθήματα από τη θετική(ή καλύτερα δεν έχει την παλουκοβιολογία).. Το διάβασμα σου για αοδε και αεππ θα είναι λιγότερο(άρα θα έχεις περισσότερο χρόνο για τα βαρύτητας) και επιπλέον τα θέματα είναι πάνω κάτω αναμενόμενα(με εξαίρεση ίσως τα φετινά του ΑΕΠΠ που άκουσα ότι δυσκόλεψαν), σε αντίθεση με βιολογία που δυσκολότερα αριστεύεις(είναι και ''περίεργοι'' οι βιολόγοι!!!)Τέλος δεν υπάρχει δε μπορώ υπάρχει δε θέλω(κλισε ξέρω αλλα ετσι ειναι)
Άκου τη συμβουλή μου..
Ελπίζω να σε βοήθησα!
Γενικά η σκέψη σου είναι κλισέ! Φαντάζομαι ότι η ίδια λογική επεκτείνεται και στο πανεπιστήμιο δηλ πάρε πρώτα το πτυχίο (παντοιοτρόπως) και μετά θα έχεις το χρόνο να τα μάθεις όταν θα ψάχνεις για δουλειά και δε θα βρίσκεις !!!!! Η λογική της εργολαβίας οδηγεί στην υποβάθμιση και τώρα και μετά. Η παραπάνω σκέψη του απόφοιτου είναι μια ριζωμένη λογική που ευνουχίζει ανθρώπους με ταλέντο και όρεξη για μάθηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gatoulinho
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δε μίλησα για το πανεπιστήμιο. Εν πάσι περιπτώσει, εγώ πρότεινα τον τρόπο με τον οποίο έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχει τη σχολή που θέλει. Αν επιμένει να πάει θετική είναι δικό του θέμα και είναι σεβαστό. Τα πάντα είναι θέμα των προτεραιοτήτων που θέτει κάποιος. Αν η προτεραιότητα του είναι να κάνει τα μαθήματα που του αρέσουν όλα ΟΚ.[FONT="]Η Ανάπτυξη εφαρμογών είναι απαραίτητη στους Μηχανικούς ? Για ποιο λόγο ?
Ένας μηχανικός θα κάθεται να φτιάχνει κώδικα για τη δουλειά του ? Δεν ασχολείται κανένας με τέτοια πράγματα αυτά είναι για εταιρείες που φτιάχνουν λογισμικό !!!!
Εδώ στην Ελλάδα υπάρχει σύγχυση μεταξύ χειρισμού και παραγωγής λογισμικού!!! Όσο για τη διοίκηση υπάρχουν εφαρμοσμένα μαθήματα μέσα στις σχολές που μπορείς να μάθεις πράγματα χωρίς προαπαιτούμενες γνώσεις.
Οι φυσικές επιστήμες σε όλο τον κόσμο δεν είναι μαθήματα που έχουν σχέση μόνο με πληροφορίες αλλά με τη δόμηση της σκέψης. Εδώ όμως οι φατρίες και οι συντεχνίες προσπαθούν να βγάλουν ανθρώπους με ελλιπή μόρφωση οι οποίοι αύριο θα είναι επιστήμονες της δεύτερης ταχύτητας. Για αυτούς τους λόγους και άλλους έχει αυξηθεί ο πληθυσμός των καλών μαθητών που σπουδάζουν στο εξωτερικό (βλ IB ).[/FONT]
-----------------------------------------
Γενικά η σκέψη σου είναι κλισέ! Φαντάζομαι ότι η ίδια λογική επεκτείνεται και στο πανεπιστήμιο δηλ πάρε πρώτα το πτυχίο (παντοιοτρόπως) και μετά θα έχεις το χρόνο να τα μάθεις όταν θα ψάχνεις για δουλειά και δε θα βρίσκεις !!!!! Η λογική της εργολαβίας οδηγεί στην υποβάθμιση και τώρα και μετά. Η παραπάνω σκέψη του απόφοιτου είναι μια ριζωμένη λογική που ευνουχίζει ανθρώπους με ταλέντο και όρεξη για μάθηση.
Για τους περισσότερους μαθητές πάντως αντικειμενικός σκοπός είναι η επιτυχία στις πανελλήνιες και όχι να ικανοποιήσουν τη φιλομάθεια τους. Επαναλαμβάνω καλώς ή κακώς(κακώς για μένα, όπως και για σας φαντάζομαι) έτσι έχει διαμορφωθεί το ''παιχνίδι'' και γι'αυτό δε φταίμε εμείς που παίζουμε με τους κανόνες του.
Φιλικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chem22
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δε μίλησα για το πανεπιστήμιο. Εν πάσι περιπτώσει, εγώ πρότεινα τον τρόπο με τον οποίο έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχει τη σχολή που θέλει. Αν επιμένει να πάει θετική είναι δικό του θέμα και είναι σεβαστό. Τα πάντα είναι θέμα των προτεραιοτήτων που θέτει κάποιος. Αν η προτεραιότητα του είναι να κάνει τα μαθήματα που του αρέσουν όλα ΟΚ.
Για τους περισσότερους μαθητές πάντως αντικειμενικός σκοπός είναι η επιτυχία στις πανελλήνιες και όχι να ικανοποιήσουν τη φιλομάθεια τους. Επαναλαμβάνω καλώς ή κακώς(κακώς για μένα, όπως και για σας φαντάζομαι) έτσι έχει διαμορφωθεί το ''παιχνίδι'' και γι'αυτό δε φταίμε εμείς που παίζουμε με τους κανόνες του.
Φιλικά
Πιστεύω ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα γιατί "Στη Γ΄ λυκείου δεν πάμε να μάθουμε πάμε να περάσουμε στο πανεπιστήμιο " και στη Β' λυκείου διαβάζουμε για την Γ΄ λυκείου και στην Α' λυκείου τώρα τι να διαβάζουμε μόνο Φυσική και Άλγεβρα !!! και πάει λέγοντας !!
Άρα φίλε μου τη νοοτροπία αυτή στην φτιάχνει το σύστημα αλλά "εσύ" την ακολουθείς και διαχέεται παντού!!!!
Να σου δώσω και ένα άλλο παράδειγμα τέτοιας νοοτροπίας: Πάει κάποιος στο super market για να αγοράσει ένα προϊόν και βλέπει ότι το Α προϊόν είναι φθηνότερο από το Β προϊόν και το αγοράζει αλλά δεν είδε ότι δεν έχει την ίδια σύσταση και την ίδια ποιότητα ......
Επίσης σου παραθέτω και μέρη από αυτό το θέμα συζήτησης για να καταλαβεις τον πραπάνω μηχανισμό :
“Χημικό μπορείς και από τεχνολογική... το ίδιο ακριβώς είναι”
“επειδή το έψαξα το θέμα... τα κενά καλύπτονται άν πχ πας χημικό από τεχνολογική”
[FONT="]“[/FONT][FONT="]τι να πω ... εγώ για το βιολογικό έμαθα αλλά υπέθεσα ότι γίνεται το ίδιο και με το χημικό...[/FONT][FONT="]”[/FONT]
(παπαγαλάκια γιατί είναι και της μόδας)
Σ΄ αυτό το μονοδιάστατο μηχανισμό δράσης εντάσσεται η παγιωμένη νοοτροπία που περιγράφω παραπάνω.
Στο διάλογο που έχει ξεκινήσει σ' αυτό το post προσπαθώ να δώσω την δική μου διάσταση για τα πράγματα χωρίς να θέλω να σε πείσω ότι έχω εγώ ή εσύ δίκιο.
Πάντα φιλικά !!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Takis_Kal
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
napstor
Δραστήριο μέλος
εαν δεν κατσεις στο σπιτι σου να διαβασεις και να σου βγουν τα ματια,δεν εχει σημασια η κατευθυνση.απλα εχει επικρατησει η νοοτροπια οτι οι καλοι μαθητες πρεπει να πηγαινουν στην θετικη.δεν ειναι ετσι ομως τα πραγματα.αυτη η κατηγοριοποιηση των μαθητων πρεπει να παψει να υπαρχει,αρκετα αναπτυχθηκε τοσα χρονια.Αν πας στο Χημικο απο τεχνολογικη θα παθεις συμφορα.Οσο για τους αριστουχους στη σελιδα του υπουργειου εχει στατιστικα για τους βαθμους προσβασης .Η θετικη προηγειται πολυ σε ποσοστα αλλα και σε απολυτους αριθμους .Εχουν μεγαλη διαφορα σε ποιοτητα (εννοειται οτι την καλιτερη εκθεση με διαφορα γραφει η θετικη)
και εγω θετικη σκεφτομουν τις τελευταιες 10 μερες αλλα τωρα πια πηρα την οριστικη μου αποφαση,τεχνολογικη.μπορει στην θετικη να ειναι η ''αφροκρεμα'' των καλων μαθητων αλλα δεν μου αρεσουν τα μαθηματα.προτιμω να παω με τα ''μπαζα'' και να προσπαθησω να ξεχωρισω αναμεσα τους,ο καθε ανθρωπος πρεπει να ξεχωριζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.