Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

apagal

Νεοφερμένος

Ο apagal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Μόλις διάβασα το θέμα πρώτη φορά οπότε μπορεί να έχω κάποια λάθη:)

Κατ' αρχάς έχεις κάποια γενικά συντακτικά λάθη :

- Δεν έκλεισες την εντολή Αν ... Αλλιώς με 'Τέλος_αν'
- Είναι <= και όχι =<
- Στην διαδικασία είναι : Κ <-- Κ + Κ*(5/100)

Έπειτα τα λάθη λογικής :

1) Στην διαδικασία χρειάζεσαι 3 μεταβλητές τουλάχιστον :
- έναν μετρητή (το ι)
- Το αρχικό συνολικό κόστος (140.000 για 1 βδομάδα) ΚΑΙ
- το κόστος ΗΜΕΡΑΣ το οποίο θα προσθέτεις στο 140.000 και αρχικά ειναι 20.000 Αυτό αυξάνεται 5% και όχι το 140.000

Σωστό μου φένεται κατά τα άλλα...:what:

Τα πρώτα λάθη δικαιλογούνται γιατί δεν το ξαναέλεξα.Έχεις απόλυτο δίκιο.Στη διαδικάσία γιατι έχω λάθος?Δεν επιστρέφω το σωστό αποτέλεσμα(κόστος 14 ημερων)?:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Τί ακριβώς θέλεις να κάνεις? Να διαβάζει μια λέξη πχ γράμμα-γράμμα και να ελέγχει εάν είναι ίδια με κάποια άλλη? κάτι άλλο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Όχι. Για ι =1 (δηλ για την 8η μέρα) έχουμε στην δομή επανάληψης :

κ <-- κ +κ*0.05, δηλ. κ <-- 140000 + 140000*0.05

Το κόστος όμως για τις μέρες από 8-14 δεν είναι το 105% του 140.000 (για την πρώτη μέρα) αλλά το 105% του 20.000 κτλ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mavros_pit

Νεοφερμένος

Ο mavros_pit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Ακριβώς αυτο που θέλω να κάνω είναι να δίνω μια λέξη στην αρχή που στην περίπτωση μας είναι κάποιος κωδικός και στη συνέχεια να κάνω έλεγχο πόσα ψηφία της λέξης είναι χαρακτήρες, πόσα αριθμοί και πόσα σύμβολα(!@#$ κλπ)
Δεν θέλω να τη διαβάζει γράμμα-γράμμα.Ολόκληρη θέλω να τη δίνει ο χειριστής
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι με τις εντολές στην ΓΛΩΣΣΑ ειναι εφικτό αυτό:what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Η εκφώνηση δε ζητάει έλεγχο δεδομένων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apagal

Νεοφερμένος

Ο apagal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Όχι. Για ι =1 (δηλ για την 8η μέρα) έχουμε στην δομή επανάληψης :

κ <-- κ +κ*0.05, δηλ. κ <-- 140000 + 140000*0.05

Το κόστος όμως για τις μέρες από 8-14 δεν είναι το 105% του 140.000 (για την πρώτη μέρα) αλλά το 105% του 20.000 κτλ

Σωστός.Θα το διορθώσω.Το θέμα 2 το έριξες καμιά ματιά?Δες ότι στη συνάτηση δε βάζει τπτ μέσα στο όνομα της...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Με μία πρώτη ματιά που το είδα χτές, νομίζω υπάρχει όντως λάθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
[FONT=&quot]('Ε' για επίθεση, 'Α' για άμυνα, 'Κ' για κέντρο και 'Τ' όταν ο παίκτης είναι τερματοφύλακας)


[/FONT]Οταν λεει κατι τετοιο η εκφωνηση δεν πρεπει να κανουμε ελεγχο εγκυροτητας;Η τουλαχιστον να μην θεωρουμε δεδομενο πως αν δεν ειναι 'Ε','Α' η 'Κ' τοτε θα ειναι αυτο που μενει ('Τ');
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis008

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
νομίζω ότι δεν χρειάζεται να κάνουμε έλεγχο παρά μόνο όταν το ζητάει. Το 'Ε' για επίθεση κλπ μας το δίνει για να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τις θέσεις των παιχτών. Συνήθως όταν θέλει έλεγχο θα το λέει ξεκάθαρα (π.χ να γίνει έλεγχος εγκυρότητας δεδομένων), εάν δεν το λέει δεν είναι απαραίτητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Συνήθως όταν θέλει έλεγχο θα το λέει ξεκάθαρα (π.χ να γίνει έλεγχος εγκυρότητας δεδομένων), εάν δεν το λέει δεν είναι απαραίτητο.
και αν το ζητάει δίνει και τις απαραίτητες μονάδες.

Αν το σκεφτείς μπορείς να κάνει έλεγχο, αρκεί να είναι σωστός...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apostolis

Νεοφερμένος

Ο apostolis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Η φετινη προσομοιωση ηταν ολη ενα λαθος, αρα κατα τη γνωμη μου μην τη κανεις καθολου. Κανε καλυτερα αυτη απο το 'Στεκι'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Καλημέρα σας.Προσπάθησα να λύσω το τρίτο θέμα της προσομοίωσης και όταν έλεξα το τρόπο επίλυσης μου με τις προτεινόμενες λύσεις τους,ήταν εντελώς διαφορετικός.Μπορεί κάποιος πιο έμπειρος να μου πει αν είναι σωστός ο τρόπος λύσης μου ή όχι?Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Υ.Γ.:Τα θέματα τα κατέβασα από εδώ και στο δεύτερο θέμα,έχει μια συνάρτηση αλλά πουθενά δεν καταχωρεί κάποιο αποτέλεσμα στο όνομα της συνάρτησης για να το ανεβάσει μετά πάνω.Είναι δαίμονας ή έχω καταλάβει κάτι λάθος εγώ?

Αμα δεν σου κανει κοπο να το θυμασαι, οταν γραφεις προγραμμα βαζε μονα αυτακια. Τα διπλα μπαινουν στους αλγοριθμους.Μη βρεθει κανενας περιεργος και σου κοψει γι'αυτο...:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

odyracer18

Νεοφερμένος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λιβανάτες (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: αρ,ι,διαδ[8]
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε αριθμό για μετατροπή από δεκαδικό σε διαδiκό'!για αριθμούς από 0 έως 255
ΔΙΑΒΑΣΕ αρ
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 8
διαδ[ι] <-- 0
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 7 ΜΕΧΡΙ 0 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
ΑΝ 2^ι<=αρ ΤΟΤΕ
διαδ[ι+1] <-- 1
αρ <-- αρ-2^ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 8 ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
ΓΡΑΨΕ_ διαδ[ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apagal

Νεοφερμένος

Ο apagal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Η φετινη προσομοιωση ηταν ολη ενα λαθος, αρα κατα τη γνωμη μου μην τη κανεις καθολου. Κανε καλυτερα αυτη απο το 'Στεκι'.

Καλά και το διαγώνισμα από το στέκι όμως καμία σχέση με τις πανελλαδικές.Πολύ πιο δύσκολο.Μέχρι το 3ο θέμα έλυσα,μετά βσρέθηκα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Το θέμα 4 απο το στέκι είναι λίγο παράξενο, αλλά έχει ίδιο (ίσως πιο δύσκολο) το τετράδιο μαθητή.
Τα υπόλοιπα δε νομίζω

Θα βγουν οι λύσεις σε 1-2 μέρες για να τα δείτε και καλύτερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apagal

Νεοφερμένος

Ο apagal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Παιδιά καλημέρα σας.Έχω λύσει το τρίτο θέμα από εδώ https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1894.0 και δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστό.Μπορεί κάποιος πιο έμπειρος να μου πει άμα έχω λάθη?


-----------------------------------------
Μετά από θ<--θ+1(σκαναρα λάθος απάντηση) προσθέστε και ένα i<--i+1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Οι λύσεις του διαγωνίσματος, ανακοινλωθηκαν στο στέκι.
Να πως οτι το συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ ωραίο, ΟΧΙ πολύ δυσκολότερο απο θέματα περασμένων ετών, με επιπλέον στοιχεία

Δεν είναι λάθος η χρήση πίνακα, αλλά δεν τον χειρίζεσαι σωστά:
Στην εύρεση του ΜΑΧ, δεν υπάρχει θέση 1 του πίνακα και το ΓΙΑ πρέπει να πάει μέχρι θ (και όχι 100)

Ο βρόχος Όσο, μου φάνηκε σωστός, αλλά με επιφύλαξη καθώς είναι δύσκολη ώρα και το είδα λίγο βιαστικά στην οθόνη και όχι στο "χαρτί"

Καλή επιτυχία,
Τσιωτάκης Παναγιώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apagal

Νεοφερμένος

Ο apagal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Οι λύσεις του διαγωνίσματος, ανακοινλωθηκαν στο στέκι.
Να πως οτι το συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ ωραίο, ΟΧΙ πολύ δυσκολότερο απο θέματα περασμένων ετών, με επιπλέον στοιχεία

Δεν είναι λάθος η χρήση πίνακα, αλλά δεν τον χειρίζεσαι σωστά:
Στην εύρεση του ΜΑΧ, δεν υπάρχει θέση 1 του πίνακα και το ΓΙΑ πρέπει να πάει μέχρι θ (και όχι 100)

Ο βρόχος Όσο, μου φάνηκε σωστός, αλλά με επιφύλαξη καθώς είναι δύσκολη ώρα και το είδα λίγο βιαστικά στην οθόνη και όχι στο "χαρτί"

Καλή επιτυχία,
Τσιωτάκης Παναγιώτης

Καταρχάς σας ευχαριστώ για την απάντηση.Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείτε για τη σωστή χρήση του θ.Είναι θέμα αποδοτικότητας ή λάθος λογικό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Λογικό λάθος. Στην περίπτωση που ΔΕΝ διαβάσει 100 προσφορές ο αλγόριθμος, υπάρχει πρόβλημα. Γι' αυτό πρέπει να είναι 'απο 1 εώς θ' , δηλαδή μέχρι τόσες φορές, όσες έχει διαβάσει σωστά μια προσφορά ο αλγόριθμος.

Παράλληλα, όπως σωστά αναφέρεται, δεν υπάρχει ποσοστ[1] στον πίνακα σου, γιατί τιν πρώτη φορά που μπαίνει στην όσο, το ι=2.

Άρα είναι

max<-- ποσοστ[2]
Για ι απο 3 μέχρι θ
Αν ποσοστ[ι]>max τότε
max<--ποσοστ[ι]
Τέλος_Αν
Τέλος_επανάληψης.

Ακόμη, έχεις κάνει κάτι άλλο λάθος. Στο κείμενο αναφέρει ότι μπορεί και, για παράδειγμα, να γίνει μονάχα 1 προσφορά. Σ'αυτή την περίπτωση, δεν υπολογίζεις την επι τις % διαφορά, μεταξύ της αρχικής τιμής και της 1ης προσφοράς.

Ωστόσο, και παραπάνω απο 1 προσφορά να γίνει, υπάρχει περίπτωση η μέγιστη % διαφορά να είναι μεταξύ της αρχικής τιμής και της 1ης προσφοράς (την οποία δεν υπολογίζεις)

Επίσης κάτι άλλο, για να μην χρησιμοποιείς 2 μεταβλητές (θ και ι) - όχι οτι έχεις κάνει λάθος.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μία λογική μεταβλητή πχ 'done', δηλ να βάλεις αρχικά

done<--ΨΕΥΔΗΣ
ΟΣΟ ι<=100 ΚΑΙ done=ΨΕΥΔΗΣ
[...]
Αν
Αλλιώς
done=ΑΛΗΘΗΣ
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

(Δεν γράφω όλα τα στοιχεία ξανά για συντομία:P)

-Με κάθε επιφύλαξη γιατί μόλις διάβασα τα θέματα ε?? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top