Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

odyracer18

Νεοφερμένος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λιβανάτες (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Κατ αρχάς συγχαρητήρια για το φόρουμ.Είμαι καινούργιος εδώ και το έχω βρει πολύ χρήσιμο!

Η ερώτηση λοιπόν είναι η εξής:
Μπορούμε να εμφανίσουμε έναν δισδιάστατο πίνακα όπως ακριβώς είναι καταχωρημένος,χωρις να γνωρίζουμε από πριν τον αριθμό γραμμών και στηλών?Εννοείται να γίνει με χρήση ΓΛΩΣΣΑΣ ή αλγορίθμου. Π.Χ να εμφανιστεί με τον παρακάτω τρόπο!

12345
12345
12345
12345
12345

Ελπίζω να είμαι κατανοητός..Ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apostolis

Νεοφερμένος

Ο apostolis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
οι πινακες ειναι στατικες δομες δεδομενων, αρα θα πρεπει να γνωριζουμε το μεγεθος τους. Ας απαντησει μαλλον καποιος που τα ξερει καλυτερα απο εμενα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Αν κατάλαβα σωστά την ερώτησή σου, η απάντηση είναι όχι.
Ο πίνακας θα πρέπει να εμφανιστεί με μια εμφωλευμένη επαναληπτική διαδικασία.
α) Αν το υλοποιήσω με την ΓΙΑ, θα πρέπει να γνωρίζω τον ακριβή αριθμό των επαναλήψεων, πράγμα που δεν συμβαίνει εδώ.
β) Αν το υλοποιήσω με την ΟΣΟ ή την ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ θα πρέπει να ε'χω μια συνθήκη τερματισμού, που πάλι δεν την έχω.

Σε άλλες γλώσσες υπάρχει η εντολή ON ERROR ή κάποια παρόμοια, την οποία θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ, και να τερματίσω τις επαναληπτικές διαδικασίες, χωρίς να ξεπεράσω τα όρια του πίνακα.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

odyracer18

Νεοφερμένος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λιβανάτες (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
ΟΚ..Σε περίπτωση που γνωρίζω το μέγεθος του πίνακα εξ'αρχης,μπορεί ο πίνακας να εμφανιστεί κατά αυτόν τον τρόπο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Η ΓΛΩΣΣΑ, όπως περιγράφεται στο σχολικό εγχειρίδιο, δεν έχει τη δυνατότητα να εμφανίσει τον πίνακα με τον τρόπο που θέλεις.
Όμως στο περιβάλλον της ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ υπάρχει η εντολή ΓΡΑΨΕ_ (με κάτω παύλα).
Έτσι:
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Κ
ΓΡΑΨΕ_ Π[i,j]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

odyracer18

Νεοφερμένος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λιβανάτες (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Ευχαριστώ...Αυτο ήθελα να μάθω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Και στο διερμηνευτη γινεται αυτο αν αφησεις κενο στο τελος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexinho

Νεοφερμένος

Ο ΑΛΕΞΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Και εγώ με την σειρά μου θα σε συμβούλευα να μην χρησιμοποιείς την εντολή αυτή.
Τρεις εντολές γράφεις στη θέση της. Δεν είναι τίποτα. Ούτως ή άλλως μία φορά γράφεις εξετάσεις ας το χαρείς. :):)

θα το φαμε που θα το φαμε το αγγουρι τουλαχιστον ας δροσιστουμε :lol:
-----------------------------------------
Και εγώ με την σειρά μου θα σε συμβούλευα να μην χρησιμοποιείς την εντολή αυτή.
Τρεις εντολές γράφεις στη θέση της. Δεν είναι τίποτα. Ούτως ή άλλως μία φορά γράφεις εξετάσεις ας το χαρείς. :):)

ειστε ο συγγραφεας απο το βιβλιο του σαββαλα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexinho

Νεοφερμένος

Ο ΑΛΕΞΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.

mavros_pit

Νεοφερμένος

Ο mavros_pit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
[FONT=&quot]Μια ποδοσφαιρική ομάδα διαθέτει 22 ποδοσφαιριστές για κάθε έναν από τους οποίους αποθηκεύουμε το ονοματεπώνυμό τους, τα λεπτά συμμετοχής τους και τη θέση στην οποία παίζουν ('Ε' για επίθεση, 'Α' για άμυνα, 'Κ' για κέντρο και 'Τ' όταν ο παίκτης είναι τερματοφύλακας). Να γίνει πρόγραμμα που θα εντοπίζει τους παίκτες που έχουν τα περισσότερα λεπτά συμμετοχής για κάθε θέση.

Αν μπορεί κανείς ας με βοηθήσει...
Ευχαριστώ πολύ
[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Μια είσοδο και μια έξοδο, δε σημαίνει ΜΙΑ παράμετρος

σημαίνει ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ που υπάρχει είσοδος και έξοδος, και εννοεί φυσικά οτι μόνο μέσω παραμέτρων μπορεί να υπάρξει είσοδος και έξοδος και δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των διαφόρων τμημάτων προγραμμάτων.
Φυσικά μπορούν να υπάρχουν πολλές παράμετροι

Με εκτίμηση,
Τσιωτάκης Παναγιώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis008

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
μόνο αυτό? Δεν διαβάζεις τα λεπτά συμμετοχής τους ας πούμε ή κάποιο άλλο δεδομένο?
-----------------------------------------
οπα λαθος δεν διαβασα σωστα την εκφώνηση.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Κ,Λ,Μ,Ν,Ι,ΛΕΠΤΑ[22]
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΟΝ[22], ΘΕΣΗ[22]
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 22
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι], ΘΕΣΗ[Ι], ΛΕΠΤΑ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΑΧ1 <- -1
ΜΑΧ2 <- -1
ΜΑΧ3 <- -1
ΜΑΧ4 <- -1
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 22
ΑΝ ΘΕΣΗ[Ι]='Τ' ΤΟΤΕ
ΑΝ ΛΕΠΤΑ[Ι]>ΜΑΧ1 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ1 <- ΛΕΠΤΑ[Ι]
Κ <- Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΘΕΣΗ[Ι]='Α' ΤΟΤΕ
ΑΝ ΛΕΠΤΑ[Ι]>ΜΑΧ2 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ2 <- ΛΕΠΤΑ[Ι]
Λ <- Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΘΕΣΗ[Ι]='Κ' ΤΟΤΕ
ΑΝ ΛΕΠΤΑ[Ι]>ΜΑΧ3 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ3 <- ΛΕΠΤΑ[Ι]
Μ <- Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ ΛΕΠΤΑ[Ι]>ΜΑΧ4 ΤΟΤΕ
ΜΑΧ4 <- ΛΕΠΤΑ[Ι]
Ν <- Ι
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ΜΑΧ1, ΟΝ[Κ]
ΓΡΑΨΕ ΜΑΧ2, ΟΝ[Λ]
ΓΡΑΨΕ ΜΑΧ3, ΟΝ[Μ]
ΓΡΑΨΕ ΜΑΧ4, ΟΝ[Ν]
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Με επιφύλαξη γιατί την πόσταρα βιαστικά! Ελπίζω να βοήθησα
-----------------------------------------
το παραπάνω πρόγραμμα αν υποθέσουμε ότι είναι μοναδικός ο παιχτης με τα περισσοτερα λεπτά. Διαφορετικά στην θέση που τους εμφανίζω θα αντικαταστήσεις αυτό


ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 22
ΑΝ ΘΕΣΗ[Ι]='Τ' ΤΟΤΕ
ΑΝ ΛΕΠΤΑ[Ι]=ΜΑΧ1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι], ΜΑΧΙ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΘΕΣΗ[Ι]='Α' ΤΟΤΕ
ΑΝ ΛΕΠΤΑ[Ι]=ΜΑΧ2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι], ΜΑΧ2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΘΕΣΗ[Ι]='Κ' ΤΟΤΕ
ΑΝ ΛΕΠΤΑ[Ι]=ΜΑΧ3 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι], ΜΑΧ3
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ ΛΕΠΤΑ[Ι]=ΜΑΧ4 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι], ΜΑΧ4
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

και φυσικα στην περιπτωση αυτή οι μεταβλητες Κ,Λ,Μ,Ν του παραπάνω προγράμματος δεν χρειάζονται.Σορρυ για την προχειρότητα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Θελει ελεγχο εγκυροτητας η θεση του παιχτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apagal

Νεοφερμένος

Ο apagal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Καλημέρα σας.Προσπάθησα να λύσω το τρίτο θέμα της προσομοίωσης και όταν έλεξα το τρόπο επίλυσης μου με τις προτεινόμενες λύσεις τους,ήταν εντελώς διαφορετικός.Μπορεί κάποιος πιο έμπειρος να μου πει αν είναι σωστός ο τρόπος λύσης μου ή όχι?Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Υ.Γ.:Τα θέματα τα κατέβασα από εδώ και στο δεύτερο θέμα,έχει μια συνάρτηση αλλά πουθενά δεν καταχωρεί κάποιο αποτέλεσμα στο όνομα της συνάρτησης για να το ανεβάσει μετά πάνω.Είναι δαίμονας ή έχω καταλάβει κάτι λάθος εγώ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mavros_pit

Νεοφερμένος

Ο mavros_pit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Χρειαζομαι να μου πει καποιος αν ξερει πωσ γινεται σε ενα προγραμμα να χωρισω μια λεξη στα γραμματα που την αποτελουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Μόλις διάβασα το θέμα πρώτη φορά οπότε μπορεί να έχω κάποια λάθη:)

Κατ' αρχάς έχεις κάποια γενικά συντακτικά λάθη :

- Δεν έκλεισες την εντολή Αν ... Αλλιώς με 'Τέλος_αν'
- Είναι <= και όχι =<
- Στην διαδικασία είναι : Κ <-- Κ + Κ*(5/100)

Έπειτα τα λάθη λογικής :

1) Στην διαδικασία χρειάζεσαι 3 μεταβλητές τουλάχιστον :
- έναν μετρητή (το ι)
- Το αρχικό συνολικό κόστος (140.000 για 1 βδομάδα) ΚΑΙ
- το κόστος ΗΜΕΡΑΣ το οποίο θα προσθέτεις στο 140.000 και αρχικά ειναι 20.000 Αυτό αυξάνεται 5% και όχι το 140.000

Σωστό μου φένεται κατά τα άλλα...:what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Νομίζω δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα στην Γλώσσα:what:

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι όταν ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ την λέξη, να διαβάζει κάθε ενα γράμμα χωριστά και να το αποθηκεύει σε πίνακα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mavros_pit

Νεοφερμένος

Ο mavros_pit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Και εγω αυτο σκεφτηκα στην αρχη αλλα αυτη η λεξη θελω να ειναι κωδικος που να περιεχει χαρακτηρες, αριθμους και συμβολα.
Γι' αυτο απεκλεισα τον πινακα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top