Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Η άσκηση είναι μία χαρά. Τώρα το επιτοκιο είναι 5 του χρόνου θα είναι 5-5*0.22/100 και όχι 5-0.22. Η άσκηση είναι πολύ καλή.

Από όσο ξέρω επιτόκια έχετε κάνει στη Β' Λυκείου (μπορεί και στο δημοτικό) και άλλωστε ακόμα και το σχολικό έχει ασκήσεις με επιτόκια, εκπτώσεις κ.τλ. Πρέπει κάποια πράγματα να τα γνωρίζετε. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένας μαθητής θα τελειώσει το λύκειο θα περάσει στο Πανεπιστήμιο και θα έχει κάνει παραγώγους, ολοκληρώματα, όρια αλλά και ταλαντώσεις, ροπές και δεν θα μπορεί να βρει τα χρήματα που θα έχει μετα από 1 χρόνο στην τράπεζα αν αυτή του δίνει επιτόκιο 4% ή να μην μπορεί να υπολογίσει την νέα τιμή ενός προιόντος αν η έκπτωση είναι 5%. Συγνώμη, αλλά έτσι δεν πάμε μπροστά.

Από εκεί και πέρα νομίζω ότι είναι σωστό ότι όποιος ανεβάζει μία άσκηση τουλάχιστον αν είναι καθηγητής να αναφέρει την πηγή της.

Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

puma1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο puma1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Η άσκηση είναι μία χαρά. Τώρα το επιτοκιο είναι 5 του χρόνου θα είναι 5-5*0.22/100 και όχι 5-0.22. Η άσκηση είναι πολύ καλή.

Από όσο ξέρω επιτόκια έχετε κάνει στη Β' Λυκείου (μπορεί και στο δημοτικό) και άλλωστε ακόμα και το σχολικό έχει ασκήσεις με επιτόκια, εκπτώσεις κ.τλ. Πρέπει κάποια πράγματα να τα γνωρίζετε. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένας μαθητής θα τελειώσει το λύκειο θα περάσει στο Πανεπιστήμιο και θα έχει κάνει παραγώγους, ολοκληρώματα, όρια αλλά και ταλαντώσεις, ροπές και δεν θα μπορεί να βρει τα χρήματα που θα έχει μετα από 1 χρόνο στην τράπεζα αν αυτή του δίνει επιτόκιο 4% ή να μην μπορεί να υπολογίσει την νέα τιμή ενός προιόντος αν η έκπτωση είναι 5%. Συγνώμη, αλλά έτσι δεν πάμε μπροστά.


+συμφωνω!!!Οταν εκανα αυτο το μαθημα στην 3η λυκειου ειχαμε τετοια περιστατικα, πολλα παιδια ακουγαν εκπτωση και επιτοκιο ....και σε κοιταζανε λες και ελεγες τπτ το εξωπραγματικο οταν ελεγες πως βρισκουμε μια εκπτωση η εαν επιτοκιο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Να ξέρεις πως υπάρχουν πολλοί καθηγητές Teoubas που δεν το ξέρουν αυτό

η άσκηση είναι απράδεκτη

συμφωνω με akikos
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
ΝΑ γινει αλγοριθμοσ που αφου γεμισει ενα ιπινακα Α130 θεσεν μετα να εμφανιζει μια φορα στο τελοςα)το μεσο ορο των αρτιωνβ)το πληθος των περιττων στοιχειων γ) την μεγαλυτερη τιμη των στοιχειων του πινακα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
H άσκηση πάντως στο καινουργιο βιβλιο έχει διορθωθεί και λέει στο τέλος κάθε χρόνου μειώνεται κατά 2.5% και όχι απλά μείώνεται κατά 0.15%.
Είχα στο μυαλό μου αυτή την εκφώνηση, όταν έλεγα ότι η άσκηση δεν έχει πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
ΝΑ γινει αλγοριθμοσ που αφου γεμισει ενα πινακα Α130 θεσεων μετα να εμφανιζει μια φορα στο τελος α)το μεσο ορο των αρτιων β)το πληθος των περιττων στοιχειων γ) την μεγαλυτερη τιμη των στοιχειων του πινακα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
ΝΑ γινει αλγοριθμοσ που αφου γεμισει ενα πινακα Α130 θεσεων μετα να εμφανιζει μια φορα στο τελος α)το μεσο ορο των αρτιων β)το πληθος των περιττων στοιχειων γ) την μεγαλυτερη τιμη των στοιχειων του πινακα
πληθοςα<-0
πληθοςπ<-0
α_α<-0
μαχ<- -99999999999999
Για ι απο 1 μεχρι 130
Διαβασε Α[ι]
Αν Α[ι]mod2=0 τοτε
πληθοςα<-πληθοςα+1
α_α<-α_α+Α[ι]
Αλλιως
πληθοςπ<-πληθοςπ+1
Τελος_αν
Αν Α[ι]>μαχ τοτε μαχ<-Α[ι]
Τελος_επαναληψης
Αν πληθοςα<>0 τοτε
Εμφανισε "Μεσος ορος αρτιων:", α_α/πληθοςα
Τελος_αν
Εμφανισε "Πληθος περιττων:" , πληθοςπ
Εμφανισε ''Μεγαλυτερη τιμη:", μαχ

την ειδα βιαστικα, αλλα νομιζω ειναι σωστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spyros2309

Νεοφερμένος

Ο Ποιο να &#039;ναι.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
@Rania.

Μια παρατήρηση για το max <-- -99999999999999
Αν είναι ακέραιος αριθμός δε θα το πάρει καν. Αν μιλάμε πάλι για πραγματικούς, μπορεί να εισάγονται συνεχώς αριθμοί μικρότεροί του, οπότε στο τέλος μέγιστος να εμφανιστεί ένας αριθμός που δε δώθηκε..

(Και τώρα επειδή δε ξέρω από πίνακες, δε ξέρω αν είναι σωστό το παρακάτω)
...
α_α <-- 0
ΔΙΑΒΑΣΕ Α[1]
Max <-- A[1]
ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 130 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
..(δε διαβάζει στην αρχή, αλλά στο τέλος)
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ πλήθοςα <> 0 τότε
ΓΡΑΨΕ α_α/πλήθοςα
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ' Δε δώθηκαν αρτιοι ώστε να υπολογισθεί ο μέσος όρος τους.'
...

Εμένα πάντως σωστό μ φαίνεται :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Δεν εχεις αδικο, ειναι μια απο τις μεθοδους που εχω διαβασει στο βοηθημα του Τσιωτακη:p
Σωστο ειναι κι αυτο που λες :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

afroditeEEEEEEE

Νεοφερμένος

Η afroditeEEEEEEE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Από εκεί και πέρα νομίζω ότι είναι σωστό ότι όποιος ανεβάζει μία άσκηση τουλάχιστον αν είναι καθηγητής να αναφέρει την πηγή της.

Ευχαριστώ.

Αγαπητέ συνάδελφε, η άσκηση είναι καθαρά δικής μου επινόησης.
-----------------------------------------
Αυτό που θέλω να πω είναι πως η άσκηση είναι καλή, αλλά αν μπει σε διαγώνισμα θέλει διευκρινήσεις. Αλλιώς βάζουμε στα παιδιά κάτι που δε θα λύσουν.
Αγαπητέ συνάδελφε, η άσκηση ναι μεν θα μπεί σε διαγώνισμα, αλλά θα είναι άσκηση bonus αφου βλέπω ότι τα παιδιά δυσκολεύονται πολύ.
-----------------------------------------
Η άσκηση είναι μία χαρά. Τώρα το επιτοκιο είναι 5 του χρόνου θα είναι 5-5*0.22/100 και όχι 5-0.22. Η άσκηση είναι πολύ καλή.

Από όσο ξέρω επιτόκια έχετε κάνει στη Β' Λυκείου (μπορεί και στο δημοτικό) και άλλωστε ακόμα και το σχολικό έχει ασκήσεις με επιτόκια, εκπτώσεις κ.τλ. Πρέπει κάποια πράγματα να τα γνωρίζετε. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένας μαθητής θα τελειώσει το λύκειο θα περάσει στο Πανεπιστήμιο και θα έχει κάνει παραγώγους, ολοκληρώματα, όρια αλλά και ταλαντώσεις, ροπές και δεν θα μπορεί να βρει τα χρήματα που θα έχει μετα από 1 χρόνο στην τράπεζα αν αυτή του δίνει επιτόκιο 4% ή να μην μπορεί να υπολογίσει την νέα τιμή ενός προιόντος αν η έκπτωση είναι 5%. Συγνώμη, αλλά έτσι δεν πάμε μπροστά.


+συμφωνω!!!Οταν εκανα αυτο το μαθημα στην 3η λυκειου ειχαμε τετοια περιστατικα, πολλα παιδια ακουγαν εκπτωση και επιτοκιο ....και σε κοιταζανε λες και ελεγες τπτ το εξωπραγματικο οταν ελεγες πως βρισκουμε μια εκπτωση η εαν επιτοκιο!!!
Και εγώ με αυτή την σκεπτική, βάζω αυτή την άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spyros2309

Νεοφερμένος

Ο Ποιο να &#039;ναι.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
@Rania.
Αυτό είναι.. Μαθαίνω πίνακες από το φόρουμ και με λίγη φαντασία.. ΛΟΛ.

Μη μ λες για βοηθήματα.. Κανένα δε ξέρω :-) Και μερικά π πήρε το μάτι μου απτα παιδιά στο σχολείο, δεν είχαν και καμιά αξιόλογη άσκηση.. Όλο μανάβιδες κλπ -.-

@afroditeEEEEEEE
Η άσκηση που βάζεις είναι δύσκολη για τους απλούς μαθητές. Ναι. Πολλοί δε ξέρουν τα συστήματα των τραπεζών. Γιατί άλλο απλά "με επιτόκιο χ%, πόσο θα ναι σε ψ χρόνια?" και άλλο "επιτόκιο χ%, μειώνεται κατά ψ%, πόσο θα ναι σε ζ χρόνια?". Διαφορετικότητα. Ο κοινός μαθητής δε τα έχει ξαναδεί αυτά. Θέλει καλύτερη διευρκίνηση.
Υ.Γ. Και όχι δεν έχουμε κάνει τέτοια επιτόκια. Θα το θυμόμουνα :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Παιδιά μην με τρελένεται τώρα. Κ.Κώστα δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα είπατε αλλα...


ΌΤΑΝ η άσκηση σου λέει οτι το επιτόκιο τον 1ο χρόνο είναι 5% τότε ΝΑΙ ο 1ος τόκος θα είναι με αυτό το επιτόκιο... Δηλαδή να σας ρωτήσω. Πάτε στην τράπεζα, βάζετε λεφτά και σας λέει η τράπεζα ότι το επιτόκιο είναι 5% και κάθε χρόνο μειώνεται. Εσείς θα υπλογίσετε τους τόκους με 5% ή με (5-μείση)% . Δεν υπάρχει λόγος να πει κάτι τέτοιο η τράπεζα...

Η άσκηση θα πρέπει να πει αν το επιτόκιο αλλάζει στην αρχή ή το τέλος του χρόνου. Τότε ναι θα το δεχτώ ότι υπάρχει λάθος στην λύση μου. Δεν αναφέρει τίποτα αρά δεν μπορώ να δεχτώ πως έχω λάθος...



Αχμ... Αυτή η άσκηση και γενικότερα ασκήσεις τέτοιου ήδους ΜΟΝΟ με προγραμματισμό δεν έχουν να κάνουν...
Ρε Teoubas κανεις δεν αμφισβήτησε τις οικονομικές σου γνώσεις. Αλλά διάβασε και τις 2 πρώτες προτάσεις της εκφώνησης της άσκησης.
Ενας πελάτης μιας τράπεζας καταθέτει στην τράπεζα κάποιο ποσό χρημάτων. Η τράπεζα δίνει κυμαινόμενο επιτόκιο ανάλογα με την τιμή που είχε ο πληθωρισμός στο τέλος κάθε χρόνου. Άρα το επιτόκιο αλλάζει στο τέλος κάθε χρόνου!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από Ntzios Kostas (Εμφάνιση μηνύματος)
Από εκεί και πέρα νομίζω ότι είναι σωστό ότι όποιος ανεβάζει μία άσκηση τουλάχιστον αν είναι καθηγητής να αναφέρει την πηγή της.

Ευχαριστώ.


Αγαπητέ συνάδελφε, η άσκηση είναι καθαρά δικής μου επινόησης.
-----------------------------------------

Συγνώμη, αλλά η άσκηση αυτή βρίσκεται κατά λέξη στο παλιο βιβλίο Ντζιός-Κοψίνης άσκηση 6.104 σελίδα 198 έκδοση 2002, την οποία και τροποποιήσαμε στο καινούργιο μας βιβλίο (άσκηση 14.54 σελίδα 343 έκδοση 2008), ώστε το επιτόκιο να σταματήσει στο 2.5%, γιατί το 0.15 είναι πολύ μικρό και η άλλη αλλαγή είναι τονίσαμε ότι η μείωση γίνεται στο τέλος κάθε χρόνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

menelaos1991

Νεοφερμένος

Ο menelaos1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Φιλε ετσι λειτουργει επισης αφου το στρογγυλοποιει τοτε κανει με 9 το κιλο!!γλωσσα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Φέτα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: kg, feta
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ kg
feta <- kg*9.5
ΓΡΑΨΕ Α_Μ(feta)
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από afroditeEEEEEEE:
Αγαπητέ συνάδελφε, η άσκηση ναι μεν θα μπεί σε διαγώνισμα, αλλά θα είναι άσκηση bonus αφου βλέπω ότι τα παιδιά δυσκολεύονται πολύ.

Απο τι φαίνεται δεν διαβάσατε τα προηγούμενα μηνύματα που υποβάλαμε. Η άσκηση δεν είναι δύσκολη, είναι απλά λάθος και ανύπαρκτη... Εγω προσωπικά αν είχα τέτοιο Bonus άσκησης ούτε καν θα το άγγιζα... Θα χαλάσω τα νεύρα μου χωρίς λόγο...

Αγαπητέ συνάδελφε, η άσκηση είναι καθαρά δικής μου επινόησης.

Χωρίς να θέλω να γίνο κακκός και αγενής μπορώ να πω πως το καταλάβα... Και δεν είναι μόνο αυτό, πήρατε έτοιμη άσκηση απο τον κ.Κώστα τον οποίο και εκτιμώ και την αντιγράψατε και λάθος...

Αυτά από μένα. Καλή συνέχεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

afroditeEEEEEEE

Νεοφερμένος

Η afroditeEEEEEEE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Συγνώμη, αλλά η άσκηση αυτή βρίσκεται κατά λέξη στο παλιο βιβλίο Ντζιός-Κοψίνης άσκηση 6.104 σελίδα 198 έκδοση 2002, την οποία και τροποποιήσαμε στο καινούργιο μας βιβλίο (άσκηση 14.54 σελίδα 343 έκδοση 2008), ώστε το επιτόκιο να σταματήσει στο 2.5%, γιατί το 0.15 είναι πολύ μικρό και η άλλη αλλαγή είναι τονίσαμε ότι η μείωση γίνεται στο τέλος κάθε χρόνου.

Κύριε συνάδελφε, χωρίς να θέλω να σας προσβάλλω δεν είχα καμια ιδέα οτι υπήρχε μια τέτοια άσκηση. Ασφαλώς δεν είμαι κλέφτρα και δεν θα είχα κανένα απολύτως λόγο να μην αναφέρω τη συγκεκριμένη ασκηση αν ήξερα ότι υπήρχε σε κάποιο από τα βιβλία. Ωστόσο, τέτοιες ασκήσεις μοιάζουν μεταξύ τους και το θεωρώ τελείως τυχαίο αυτο το γεγονός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ρε Teoubas κανεις δεν αμφισβήτησε τις οικονομικές σου γνώσεις. Αλλά διάβασε και τις 2 πρώτες προτάσεις της εκφώνησης της άσκησης.
Ενας πελάτης μιας τράπεζας καταθέτει στην τράπεζα κάποιο ποσό χρημάτων. Η τράπεζα δίνει κυμαινόμενο επιτόκιο ανάλογα με την τιμή που είχε ο πληθωρισμός στο τέλος κάθε χρόνου. Άρα το επιτόκιο αλλάζει στο τέλος κάθε χρόνου!!!

Ωραία... Το λάθος που το έχω θα μου πει κανείς? Εγώ γι αυτώ γκαρίζω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Φιλε ετσι λειτουργει επισης αφου το στρογγυλοποιει τοτε κανει με 9 το κιλο!!γλωσσα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Φέτα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: kg, feta
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ kg
feta <- kg*9.5
ΓΡΑΨΕ Α_Μ(feta)
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

:lol::lol::lol:
Σορρυ, αυθορμητο :P Αλλα μολις ελυσες προγραμμα χρηστη πριν κατι μηνες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
To κλέφτρα είναι πολύ μεγάλη και κακή λέξη και σε καμία περίπτωση δεν θα το ανέφερα και δεν το εννοώ, αλλά με το θέμα των ασκήσεων που βγαίνουν κάθε φορά σε ένα Post, έχει το παραγίνει κακό . Μόνο στο συγκεκριμένο Post έχω αναφερθεί δύο τρεις φορές για αυτό το θέμα. Και δεν με πειράζει τόσο που βγαίνει η άσκηση στη φόρα, αλλά με πειράζει ότι δεν αναφέρεται ο δημιουργός της. Πολλοί μαθητές βγάζουν ασκήσεις νομίζοντας ότι ο δημιουργός τους είναι ο καθηγητής τους, αλλά δυστυχώς είναι κάποιος άλλος που ούτε το όνομά του ξέρουν.

Το περίεργο και το ανησυχητικό με την συγκεκριμένη άσκηση είναι ότι βρίσκεται στα χέρια σου ενδεχομένως από κάποιο φυλλάδιο κάποιου άλλου συνάδελφου, που ούτε καν ξέρεις ότι τα έχει πάρει από το βοήθημα ή από κάποιο άλλο φυλλάδιο ενός άλλου συνάδελφου που το .... τέλος_επανάληψης (αυστηρά καταλέξη). Ράδιο αρβιδογλου δηλαδή.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Λιγα τα λογια σας για τον κυριο Αρβιλογλου. Ο κυριος Τσιωτακης τον εχει κανει μεγαλοεπιχειρηματια στο βοηθημα του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top