Μαθηματικά - Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

Ποιο είναι πιο δύσκολο για Γ' Γυμνασιου
Multiple votes are allowed.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 50)
  • Εξισώσεις

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Θεωρημα Θαλή

    Ψήφοι: 10 20.0%
  • Τριγωνομετρία

    Ψήφοι: 17 34.0%
  • Συστήματα

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Παραγοντοποίηση

    Ψήφοι: 13 26.0%
  • Ταυτότητες

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Απλοποίηση

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Άλλο ( ποιό; )

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 5 10.0%

Paradise4all

Νεοφερμένος

Ο Paradise4all αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 99 μηνύματα.

vasilis aleo

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ:
ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ:

  • άσκηση 4 σελίδα 61
  • άσκηση 5 σελίδα 61
  • άσκηση 6 σελίδα 61
  • άσκηση 8 σελίδα 61
  • άσκηση 15 σελίδα 62
  • άσκηση 19 σελίδα 62
  • άσκηση 23 σελίδα 62
ΑΠΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ:
(να παραγοντοποιήσετε τις παραστάσεις)


  1. 3x+3y
  2. ax-ay-az
  3. -2a-2b
  4. -λx+λy-λω
  5. ax+ay+βx+βy
  6. λx+2y-λy-2x
  7. 6x^3-4x^2+3x-2
Πιστεύω να σε βοήθησα.........:):):)
επισησ σου παραθετω και θεωρια:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blablabla14

Νεοφερμένος

Η blablabla14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ:
ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ:

  • άσκηση 4 σελίδα 61
  • άσκηση 5 σελίδα 61
  • άσκηση 6 σελίδα 61
  • άσκηση 8 σελίδα 61
  • άσκηση 15 σελίδα 62
  • άσκηση 19 σελίδα 62
  • άσκηση 23 σελίδα 62
ΑΠΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ:
(να παραγοντοποιήσετε τις παραστάσεις)


  1. 3x+3y
  2. ax-ay-az
  3. -2a-2b
  4. -λx+λy-λω
  5. ax+ay+βx+βy
  6. λx+2y-λy-2x
  7. 6x^3-4x^2+3x-2
Πιστεύω να σε βοήθησα.........:):):)
επισησ σου παραθετω και θεωρια:
σε υπερευχαρισρωωω :D το μονο που μπερδευω ειναι το σπασιμο των ορων σε 2 ορουσ... παντως σας ε υχαριστω πααααρα πλ!!!:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Βάζω δυο ασκήσεις συνηθισμένες, μια που είναι μέρες...

1) Να βρείτε τους αν

2) Ισόπλευρο τρίγωνο ΑΕΖ εγγράφεται μέσα σε τετράγωνο ΑΒCD, με και . Να βρεθεί η πλευρά του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
συναρτήσει της πλευράς του τραγώνου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Ναι, πάντα (προφανώς δεν θα παραμένει η πλευρά του σταθερή αν πχ. αυξήσουμε την πλευρά του τετραγώνου, λόγω του πθ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Λοιπόν τα τρίγωνα ΑΔΖ και ΑΒΕ είναι ισα.
Τι τρίγωνο ΓΕΖ είναι ορθογωνιο και ισοσκελές. Τριγωνομετρικά λοιπον μπορούμε να εκφρασουμε την πλευρα του τριγώνου συναρτήσει της πλευράς του τετραγώνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nickas

Νεοφερμένος

Ο Nickas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Επειδή δυσκολεύομαι και εγώ λιγο στην παραγοντοποίηση θα ήθελα να μάθω αν ξαναδιδάσκεται στο λύκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Ξαναδιδάσκεται και στο λύκειο μέχρι τη Γ' Λυκείου, είναι πολύ βασικό. Από μια τάξη και μετά όμως (Β' Λυκείου μη σου πω και Α') θα θεωρούνται οι τουλάχιστον βασικές γνώσεις παραγοντοποίησης που διδασκόμαστε τώρα δεδομένες για να πάμε παραπέρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nickas

Νεοφερμένος

Ο Nickas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
οκ καταλαβα πρεπει να πεσει διαβασμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gogoulinos21

Νεοφερμένος

Ο gogoulinos21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
εντος υλης ειναι αλλα στο διαγωνισμα τριμηνου δεν μας το εβαλε..
οποτε δεν θα θεωρειτε σημαντικο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hantzos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Βασικα το να προχωρησεις στο λυκειο χωρις βασικες γνωσεις σαν αυτην ειναι σαν να προσπαθεις να λυσεις εξισωση 1ου βαθμου χωρις να ξερεις προσθεση. Φυσικα για να μαθεις παραγοντοποιηση και να την καταλαβεις πρεπει να γνωριζεις παρα πολυ καλα ιδιοτητες δυναμεων κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blablabla14

Νεοφερμένος

Η blablabla14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
να γινει γινομενο το χ^3 +αχ+β :jumpy: δν το καταλαβαινωω :'( plz δωστε μου παραδειγματα :( :thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
να γινει γινομενο το χ^3 +αχ+β :jumpy: δν το καταλαβαινωω :'( plz δωστε μου παραδειγματα :( :thanks:
Αυτό δεν γίνεται γινόμενο αλλά το χ³+2χ²+2χ+1=Χ³+1³+2χ²+2χ=(χ+1)(χ²-χ+1)+2χ(χ+1)=(χ+1)(χ²-χ+1+2χ)=(χ+1)(χ²+χ+1)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hantzos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 174 μηνύματα.
να γινει γινομενο το χ^3 +αχ+β :jumpy: δν το καταλαβαινωω :'( plz δωστε μου παραδειγματα :( :thanks:

Υποθετω οτι εννοει το πως παραγοντοποιειται η παρασταση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Υποθετω οτι εννοει το πως παραγοντοποιειται η παρασταση
Αν εννοεί αυτό , βρίσκουμε τις ρίζες ρ1, ρ2 του τριωνύμου από τον γνωστό τύπο με τη
διακρίνουσα και αχ²+βχ+γ=α(χ-ρ1)(χ-ρ2)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
εγω μια συμβουλη να δωσω μονο:τα μαθηματικα σας φετος ειναι πολυ βασικα για να παρακολουθησετε στο λυκειο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blue_butterfly

Τιμώμενο Μέλος

Η Ριρίκα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 25,456 μηνύματα.
εγω μια συμβουλη να δωσω μονο:τα μαθηματικα σας φετος ειναι πολυ βασικα για να παρακολουθησετε στο λυκειο
ευχαριστουμε κυριε καθηγητα για τη συμβουλη... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stavros11

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 87 μηνύματα.
εγω μια συμβουλη να δωσω μονο:τα μαθηματικα σας φετος ειναι πολυ βασικα για να παρακολουθησετε στο λυκειο
Μου το έχουν πει και άλλοι αυτό, άρα λογικά θα ισχύει. Ειδικά η παραγοντοποίηση (άρα και οι ταυτότητες) είναι πολύ σημαντικά για τις ασκήσεις του λυκείου. Γι' αυτό όποιος έχει σκοπό να ακολουθήσει κατεύθυνση με αυτό το μάθημα, καλά θα κάνει να μάθει καλά τα Μαθηματικά της Γ' Γυμνασίου. Θα έχει λιγότερα προβλήματα κατανόησης στο Λύκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blablabla14

Νεοφερμένος

Η blablabla14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
δν εχω καταλαβει την διαιαρεση ευθυγραμμου τμηματος :/
ενα παραδειγματακι..?? :/
ευχαριστω πολυυ!!

και με ρητα πολλαπλασια ...
-----------------------------------------
ενα παραδειγμα..πλζζ
ευχαριστωω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top