Τα ίδια σκεφτόμουν και'γω. Το πολύ πολύ αν θεωρούν ότι επιβαρύνεται το πανεπιστήμιο θα μπορούσαν να βάλουν να πληρώνουν ένα μικρό ποσό ανά εξεταστική π.χ. 5-10 ευρώ; Περισσότερο για τον κόπο του καθηγητή που διορθώνει το έξτρα γραπτό, οι κόλλες είναι πάμφθηνες (γύρω στα 3 λεπτά η μία).Αφου πλεον δε σε αφηνει να παρεις ανω των 2 ετων, οποτε αντε και πηρες, μετα τα 2 χρονια τι?
Ειλικρινα αδυνατω να καταλαβω γιατι οι νεες γενιες γουσταρετε μετρα των εκαστοτε κυβερνησεων και λετε μπραβο και ναι στις διαγραφες. Σε τι ακριβως σας επιβαρυνουν εσας ή το κρατος αυτοι οι ανθρωποι ακριβως? Αφου μετα τα 4 ή 5 χρονια του ν χρονου σπουδων, αιρεται η φοιτητικη τους ιδιοτητα, δεν εχουν πια δικαιωμα να μπουν εστια, ουτε να φανε δωρεαν, ουτε να παρουν βιβλια κλπ, αρα ποιο ακριβως ειναι το προβλημα να παραμενουν εγγεγραμενοι στη σχολη τους και να εξακολουθουν να εχουν το δικαιωμα να τη συνεχισουν οποτε αυτοι θελουν? Ειναι τερμα παραλογο να σου βαζουν το μαχαιρι στο λαιμο για να τελειωσεις σωνει και καλα οταν θελουν αυτοι. Εγω μπορει να θελω να την τελειωσω στα 10 χρονια, τι ζορι τραβας δηλαδη? (γενικα μιλαω)
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Πελατεία για τους κολλεγιάρχες όσοι θα διαγραφούν.
Αυτή είναι μια δικαιολογία που ούτε αυτοί που τη λένε δεν την πιστεύουν. Αφού δεν υπήρχε κίνητρο να τελειώσει κάποιος τις σπουδές του στο δημόσιο Πανεπιστήμιο γιατί να μπορεί να τις τελειώσει σε ένα ιδιωτικό; Γιατί επιτέλους δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι στα 10 εκατομμύρια κατοίκους δεν μπορεί οι 500.000 να είναι φοιτητές. Κάτι δεν πάει καλά.
Όσο για τις σπουδές στο εξωτερικό με προσβάλλεις χωρίς να με γνωρίζεις. Επειδή έχω σπουδάσει και στο εξωτερικό σε δημόσιο ΑΕΙ δεν θυμάμαι ούτε μια στιγμή να μου χαρίστηκε βαθμός ή να υπήρχε διαφορετική αντιμετώπιση που ήμουν αλλοδαπός. Αντιμετωπίστηκα με ισότιμη ακαδημαϊκή συμπεριφορά και με υπερβολική δουλειά σε εργασίες μέσα στο κάθε εξάμηνο. Ας σταματήσει αυτή η κακοήθεια ψέματος ότι στο εξωτερικό μοιράζουν πτυχία και λεφτά. Ακόμη και στο ιδιωτικό Πανεπιστήμιο ο βαθμός 2 δεν γίνεται 5. Στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο γινόταν την περίοδο που ήμουν φοιτητής και πολλά ντουγάνια πήραν πτυχίο με σπρώξιμο έστω και ... στα 17 χρόνια φοίτησης.
Εκτός από όσους έχουν πραγματική δυσκολία σπουδών δεν μπορεί να εργαλειοποιείται όλη η ποσότητα των φοιτητών που δεν μπορεί να τελειώσει τις σπουδές ότι έχει πρόβλημα. Απλά δεν μπορεί και ίσως δεν κάνει για Πανεπιστήμιο. Είναι λογικό να υπάρχει κόσμος που θα έπρεπε να κανουν τεχνικές ή αγροτικές δουλειές και όχι να σπουδάζουν κάτι με το ζόρι. Αυτό δεν είναι κακό. Στην ζωή δεν κάνουμε όλοι τα ίδια πράγματα όσο και αν αυτό επιβλήθηκε ως φιλοσοφία με κομματικό όφελος από τη δεκαετία του 1990.
jYanniss
Νεοφερμένος
Ο jYanniss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Μπα καμία τσίχλα να δώσουν κανένα τσιγάρο και είναι αρκετάΤα ίδια σκεφτόμουν και'γω. Το πολύ πολύ αν θεωρούν ότι επιβαρύνεται το πανεπιστήμιο θα μπορούσαν να βάλουν να πληρώνουν ένα μικρό ποσό ανά εξεταστική π.χ. 5-10 ευρώ; Περισσότερο για τον κόπο του καθηγητή που διορθώνει το έξτρα γραπτό, οι κόλλες είναι πάμφθηνες (γύρω στα 3 λεπτά η μία).
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,437 μηνύματα.
Οτι να ναι. Οσοι φοιτητες θελουν να κανουν σοβαρη ερευνα θα φυγουν εξω.Παλι το κρατος χαμενο θα βγει αφου η επενδυση του θα δουλεψει για ξενα κεφαλια.Νομίζω ότι, πέρα από το ίδρυμα, είναι και πιο ευρύτερα οικονομικό το θέμα. Δηλαδή εάν ένας φοιτητής πιεστεί να βγάλει τη σχολή πιο γρήγορα, τότε είναι πιο πιθανό να πάει απευθείας να "χρησιμοποιήσει" το πτυχίο/δίπλωμά του σε κάποια έρευνα/εργασία στον δημόσιο/ιδιωτικό τομέα. Οπότε, ουσιαστικά, έρχεται πιο γρήγορα στην κοινωνία το κέρδος της "επένδυσης", την οποία κάνει το κράτος στον φοιτητή.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,803 μηνύματα.
Αυτό είναι άποψη ανθρώπου του οποίου οι γνώσεις οικονομικών φτάνουν μέχρι την αγορά τσίχλας από τον περιπτερά.Τα ίδια σκεφτόμουν και'γω. Το πολύ πολύ αν θεωρούν ότι επιβαρύνεται το πανεπιστήμιο θα μπορούσαν να βάλουν να πληρώνουν ένα μικρό ποσό ανά εξεταστική π.χ. 5-10 ευρώ; Περισσότερο για τον κόπο του καθηγητή που διορθώνει το έξτρα γραπτό, οι κόλλες είναι πάμφθηνες (γύρω στα 3 λεπτά η μία).
Δεν είναι μόνο το κόστος ούτε "της κόλλας" ούτε "της εργατοώρας" που δαπανά ο καθηγητής για να διορθώσει.
Είναι και το κόστος ευκαιρίας που το πανεπιστήμιο επωμίζεται χάνοντας χρηματοδότηση λόγω υπεράριθμων φοιτητών.
Είναι και το κόστος ευκαιρίας που επωμίζεται όταν δεν έχει αξιόλογη φήμη στο εξωτερικό για να λάβει επιχορήγηση για έρευνα (φαντάσου η εταιρεία του DPG να άφηνε 4 εκ. € σε κάποια φαρμακευτική για προώθηση ερευνητών).
Μείνε σε αυτά που ξέρεις, άσε τα οικονομικά για άλλους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη ορθό.Οτι να ναι. Οσοι φοιτητες θελουν να κανουν σοβαρη ερευνα θα φυγουν εξω.Παλι το κρατος χαμενο θα βγει αφου η επενδυση του θα δουλεψει για ξενα κεφαλια.
Το ΕΚΠΑ έχει λάβει χρηματοδότηση από δύο μεγάλες φαρμακευτικές και προωθούνται ταλέντα εκεί και μένουν Ελλάδα ή δουλεύουν σε άλλη χώρα εξ' αποστάσεως από την Ελλάδα.
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,437 μηνύματα.
Σοβαρη ερευνα.Ταβανι το 1,5χιλιαρικο δηλαδηΑυτό δεν είναι κατ' ανάγκη ορθό.
Το ΕΚΠΑ έχει λάβει χρηματοδότηση από δύο μεγάλες φαρμακευτικές και προωθούνται ταλέντα εκεί και μένουν Ελλάδα ή δουλεύουν σε άλλη χώρα εξ' αποστάσεως από την Ελλάδα.
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 933 μηνύματα.
Τα στατιστικά φοιτούντων/αποφοιτούντων/στάσιμων φοιτητών παίζουν κομβικό ρόλο στη χρηματοδότηση ιδρυμάτων.
Αν διαβάσεις το νόμο, θα δεις ότι θεσπίζει συγκεκριμένο σύστημα διαβάθμισης της χρηματοδότησης ανάλογα με το κλάσμα ενεργών φοιτητών/αποφοιτούντων.
Υπό την έννοια αυτή, πρέπει να διαγράφονται οι στάσιμοι φοιτητές γιατί αλλιώς κινδυνεύει το κάθε ΑΕΙ να πάρει λιγότερα λεφτά ως κονδύλι για την επόμενη χρονιά.
Όπως επίσης τα στατιστικά αυτά παίζουν ρόλο στη παγκόσμια κατάταξη πανεπιστημίων.
Γενικά, το φαινόμενο αυτό είναι ελληνική πρωτοτυπιά.
Η φράση που είπες "αν θέλω τελειώνω το πανεπιστήμιο σε δέκα χρόνια" σε καμία άλλη ανεπτυγμένη χώρα του κόσμου δεν θα ήταν διανοητέα από τον οποιονδήποτε. Αυτό και μόνο δείχνει το βάθος του προβλήματος.
Νομίζω πως όλα αυτά που παραθέτεις ως δικαιολογία για την υποστήριξη της εφαρμογης αυτού του παραλόγου νομου, θα μπορούσαν να έχουν μια πολύ απλή και ανώδυνη λύση και για τις δύο πλευρές, χωρίς να επιρρεαστει κάνεις αρνητικα απ την κατάσταση. Θα μπορούσαν άνετα να περάσουν ένα νόμο που να λέει ότι όταν ένας φοιτητής φαίνεται ανενεργός στο σύστημα για Χ εξάμηνα, τότε θα παγώνει η ιδιότητα του ως φοιτητής και θα μπαίνει στη λίστα με τους μη ενεργούς.Όταν και αν αποφασίσει κάποτε να συνεχίσει, τότε κάνει αίτηση και τον κάνουν ξανά ενεργό. Έτσι λοιπόν θα είχε το υπουργείο τους αριθμούς που χρειάζεται ώστε να χρηματοδότησει αξιοκρατικά την κάθε σχολή.
Απλά πράγματα.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,803 μηνύματα.
Με το αν δε γάμησε κανείς.Νομίζω πως όλα αυτά που παραθέτεις ως δικαιολογία για την υποστήριξη της εφαρμογης αυτού του παραλόγου νομου, θα μπορούσαν να έχουν μια πολύ απλή και ανώδυνη λύση και για τις δύο πλευρές, χωρίς να επιρρεαστει κάνεις αρνητικα απ την κατάσταση. Θα μπορούσαν άνετα να περάσουν ένα νόμο που να λέει ότι όταν ένας φοιτητής φαίνεται ανενεργός στο σύστημα για Χ εξάμηνα, τότε θα παγώνει η ιδιότητα του ως φοιτητής και θα μπαίνει στη λίστα με τους μη ενεργούς.Όταν και αν αποφασίσει κάποτε να συνεχίσει, τότε κάνει αίτηση και τον κάνουν ξανά ενεργό. Έτσι λοιπόν θα είχε το υπουργείο τους αριθμούς που χρειάζεται ώστε να χρηματοδότησει αξιοκρατικά την κάθε σχολή.
Απλά πράγματα.
Σού εξηγώ εμπεριστατωμένα και με επιχειρήματα πως έτσι όπως έχουν κάνει το σύστημα, οι αιώνιοι φοιτητές τρώνε λεφτά από το πανεπιστήμιο μόνο και μόνο που υπάρχουν στο σύστημα. Συνεπώς έτσι πιέζονται τα πανεπιστήμια για διαγραφές.
Να στο ζωγραφίσω δε μπορώ, πιο απλό δε γίνεται.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη ορθό.
Το ΕΚΠΑ έχει λάβει χρηματοδότηση από δύο μεγάλες φαρμακευτικές και προωθούνται ταλέντα εκεί και μένουν Ελλάδα ή δουλεύουν σε άλλη χώρα εξ' αποστάσεως από την Ελλάδα.
Για τα Μαθηματικά ή Φυσικά Τμήματα τι πιστεύεις να γίνει με τους αιώνιους φοιτητές; Νομίζω είναι Τμήματα που αποτελούν πονοκέφαλο για τέτοιου είδους ευελιξίες καθώς δεν αποτελούν προτεραιότητα απασχόλησης μεγάλων εταιριών. Επίσης αρκετοί απόφοιτοι είτε αλλάζουν επαγγελματικό πεδίο είτε στρέφονται στην μέση εκπαίδευση κάτι που δεν απασχολεί τη φήμη του Πανεπιστημίου όπως ένα Τμήμα Χημικών Μηχανικών ή Φαρμακευτικής.
Νομίζω πως όλα αυτά που παραθέτεις ως δικαιολογία για την υποστήριξη της εφαρμογης αυτού του παραλόγου νομου, θα μπορούσαν να έχουν μια πολύ απλή και ανώδυνη λύση και για τις δύο πλευρές, χωρίς να επιρρεαστει κάνεις αρνητικα απ την κατάσταση. Θα μπορούσαν άνετα να περάσουν ένα νόμο που να λέει ότι όταν ένας φοιτητής φαίνεται ανενεργός στο σύστημα για Χ εξάμηνα, τότε θα παγώνει η ιδιότητα του ως φοιτητής και θα μπαίνει στη λίστα με τους μη ενεργούς.Όταν και αν αποφασίσει κάποτε να συνεχίσει, τότε κάνει αίτηση και τον κάνουν ξανά ενεργό. Έτσι λοιπόν θα είχε το υπουργείο τους αριθμούς που χρειάζεται ώστε να χρηματοδότησει αξιοκρατικά την κάθε σχολή.
Απλά πράγματα.
Στους διεθνείς δείκτες αξιολόγησης αλλά και δείκτες ποιότητας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι εγγεγγραμμένοι - ανενεργοί φοιτητές απλά αμαυρώνουν τη φήμη του Ιδρύματος (και του Τμήματος) καθώς το Πανεπιστήμιο ανέκαθεν στον πλανήτη Γη ακόμη και στις πιο άγρια Κομμουνιστικές χώρες ΔΕΝ ήταν και δεν είναι για όλους. Ήταν για τους νοητικά προικισμένους από τη φύση και για όσους το έχουν με το πλαίσιο του διαβάσματος. Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε ότι το δημοκρατικό Σύνταγμα που έχουμε δεν αναφέρει ρητά ότι ΠΡΕΠΕΙ ΟΣΟΙ τελειώνουν το λύκειο να στριμώχνονται στο Πανεπιστήμιο. Η υποχρεωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι όχι λιγότερο από 9 έτη. Από εκεί και πέρα ο καθένας επιλέγει τι θα κάνει στη ζωή του. Μέχρι και στην Κίνα, οι φοιτητές που δεν ... απλά τρώνε πόδι.
Αυτό δεν έχει να κάνει με τον οίκτο για τους φοιτητές γιατί στο τέλος κλαίμε όλοι μαζί για δεκαετίες που οι απόφοιτοι των Ελληνικών Πανεπιστημίων δεν μπορούν να βρούν δουλειά της προκοπής μετά. Όταν κλατάρει το σύστημα εκπαίδευσης εννοείται ότι και το πρόγραμμα σπουδών πέφτει, οι απόφοιτοι έχουν λάβει κακή εκπαίδευση, το πτυχίο δεν αποδίδει σε δεξιότητες της εποχής καθώς οι καθηγητές Πανεπιστημίου αναγκάζονται να ρίχνουν το επίπεδο ύλης ανάλογα με τη φουρνιά που παρκάρεται στο Πανεπιστήμιο αλλά και στις πιέσεις που δέχονται από εξωτερικά τηλέφωνα πολιτικών, κλπ για να περνάει με ένα τάληρο φοιτητές ... μεγάλου έτους. Επίσης οι καθηγητές Πανεπιστημίου δεν μπορούν για τεχνικούς λόγους να ασχοληθούν με ερευνητικά θέματα της εξειδίκευσής τους, είτε λόγω υπερπληθυσμού ακροατηρίου είτε γιατί η έρευνα ξεφτιλίζεται σαν λέξη. Στα περισσότερα Τμήματα οι καθηγητές Πανεπιστημίου έχουν γίνει ... απλά αφηγητές μιας ύλης για την εξεταστική. Αυτό δεν γίνεται πουθενά εκτός Ελλάδας. Ξαναλέω είναι η νοοτροπία έτσι φτιαγμένη, που και οι δια βίου φοιτητές συμβάλλουν σε ένα συνολικό αριθμό που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί τι ακριβώς κάνει εντός Πανεπιστημίου ενώ δεν ενδιαφέρεται για τις σπουδές του. Το σύστημα δεν μπορεί να καθήσει να διαβάσει 300.000 χιλιάδες απόψεις για ποιον λόγο ο καθένας δεν μπορεί ή δεν θέλει να σπουδάσει και άρα καθυστερεί υπερβολικά τις σπουδές του.
Αυτό δεν μπορούσα να το εξηγήσω ούτε με απλά κορακίστικα, ούτε να το ζωγραφίσω και στο χαρτί για να με καταλάβουν άλλοι λαοί όταν μιλήσαμε χαλαρά για θέματα παιδείας και με ρώτησαν τελείως αυθόρμητα για το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Τους είπα ότι οι φοιτητές δεν διαγράφονται και με κοιτούσαν με μια παγωμάρα. Η ερώτηση ήταν πώς γίνεται αυτό; Μετά αρχίζουν να αμφιβάλλουν αν αυτός που λέει τέτοια πράγματα είναι φυσιολογικός ή χαζούλης. Κατάλαβες για τι είδους ξεφτίλα συζητάμε;
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,437 μηνύματα.
A
Υπαρχει διαφορα μεταξυ του ενεργου φοιτητη με του ανενεργου. Αυτο σου λεει. Μαλλον πρεπει να εισαι ιδιαιτερα νοητικα προικισμενος για να το καταλαβειςΓια τα Μαθηματικά ή Φυσικά Τμήματα τι πιστεύεις να γίνει με τους αιώνιους φοιτητές; Νομίζω είναι Τμήματα που αποτελούν πονοκέφαλο για τέτοιου είδους ευελιξίες καθώς δεν αποτελούν προτεραιότητα απασχόλησης μεγάλων εταιριών. Επίσης αρκετοί απόφοιτοι είτε αλλάζουν επαγγελματικό πεδίο είτε στρέφονται στην μέση εκπαίδευση κάτι που δεν απασχολεί τη φήμη του Πανεπιστημίου όπως ένα Τμήμα Χημικών Μηχανικών ή Φαρμακευτικής.
Στους διεθνείς δείκτες αξιολόγησης αλλά και δείκτες ποιότητας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι εγγεγγραμμένοι - ανενεργοί φοιτητές απλά αμαυρώνουν τη φήμη του Ιδρύματος (και του Τμήματος) καθώς το Πανεπιστήμιο ανέκαθεν στον πλανήτη Γη ακόμη και στις πιο άγρια Κομμουνιστικές χώρες ΔΕΝ ήταν και δεν είναι για όλους. Ήταν για τους νοητικά προικισμένους από τη φύση και για όσους το έχουν με το πλαίσιο του διαβάσματος. Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε ότι το δημοκρατικό Σύνταγμα που έχουμε δεν αναφέρει ρητά ότι ΠΡΕΠΕΙ ΟΣΟΙ τελειώνουν το λύκειο να στριμώχνονται στο Πανεπιστήμιο. Η υποχρεωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι όχι λιγότερο από 9 έτη. Από εκεί και πέρα ο καθένας επιλέγει τι θα κάνει στη ζωή του. Μέχρι και στην Κίνα, οι φοιτητές που δεν ... απλά τρώνε πόδι.
Αυτό δεν έχει να κάνει με τον οίκτο για τους φοιτητές γιατί στο τέλος κλαίμε όλοι μαζί για δεκαετίες που οι απόφοιτοι των Ελληνικών Πανεπιστημίων δεν μπορούν να βρούν δουλειά της προκοπής μετά. Όταν κλατάρει το σύστημα εκπαίδευσης εννοείται ότι και το πρόγραμμα σπουδών πέφτει, οι απόφοιτοι έχουν λάβει κακή εκπαίδευση, το πτυχίο δεν αποδίδει σε δεξιότητες της εποχής καθώς οι καθηγητές Πανεπιστημίου αναγκάζονται να ρίχνουν το επίπεδο ύλης ανάλογα με τη φουρνιά που παρκάρεται στο Πανεπιστήμιο αλλά και στις πιέσεις που δέχονται από εξωτερικά τηλέφωνα πολιτικών, κλπ για να περνάει με ένα τάληρο φοιτητές ... μεγάλου έτους. Επίσης οι καθηγητές Πανεπιστημίου δεν μπορούν για τεχνικούς λόγους να ασχοληθούν με ερευνητικά θέματα της εξειδίκευσής τους, είτε λόγω υπερπληθυσμού ακροατηρίου είτε γιατί η έρευνα ξεφτιλίζεται σαν λέξη. Στα περισσότερα Τμήματα οι καθηγητές Πανεπιστημίου έχουν γίνει ... απλά αφηγητές μιας ύλης για την εξεταστική. Αυτό δεν γίνεται πουθενά εκτός Ελλάδας. Ξαναλέω είναι η νοοτροπία έτσι φτιαγμένη, που και οι δια βίου φοιτητές συμβάλλουν σε ένα συνολικό αριθμό που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί τι ακριβώς κάνει εντός Πανεπιστημίου ενώ δεν ενδιαφέρεται για τις σπουδές του. Το σύστημα δεν μπορεί να καθήσει να διαβάσει 300.000 χιλιάδες απόψεις για ποιον λόγο ο καθένας δεν μπορεί ή δεν θέλει να σπουδάσει και άρα καθυστερεί υπερβολικά τις σπουδές του.
Αυτό δεν μπορούσα να το εξηγήσω ούτε με απλά κορακίστικα, ούτε να το ζωγραφίσω και στο χαρτί για να με καταλάβουν άλλοι λαοί όταν μιλήσαμε χαλαρά για θέματα παιδείας και με ρώτησαν τελείως αυθόρμητα για το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Τους είπα ότι οι φοιτητές δεν διαγράφονται και με κοιτούσαν με μια παγωμάρα. Η ερώτηση ήταν πώς γίνεται αυτό; Μετά αρχίζουν να αμφιβάλλουν αν αυτός που λέει τέτοια πράγματα είναι φυσιολογικός ή χαζούλης. Κατάλαβες για τι είδους ξεφτίλα συζητάμε;
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
A
Υπαρχει διαφορα μεταξυ του ενεργου φοιτητη με του ανενεργου. Αυτο σου λεει. Μαλλον πρεπει να εισαι ιδιαιτερα νοητικα προικισμενος για να το καταλαβεις
Mα τόσα χρόνια στην Ελλάδα κανείς δεν μιλάει για ανενεργούς φοιτητές. Ήταν όλοι ένα ενιαίο σώμα από φοιτητές που σπουδάζουν, προκόβουν και πάει καλά η τοπική οικονομία της μπυροκαφετέριας. Ξαφνικά βρέθηκαν και ανενεργοί φοιτητές. Πάντα απορούσα πώς γινόταν να είναι 500 αριθμοί μητρώου στη Μιγαδική Ανάλυση όταν έβγαιναν τα αποτελέσματα και στο μάθημα να είμαστε μόνο 15 άτομα όλο το εξάμηνο.
Ακόμη και οι ανενεργοί εμφανίζονται στην εξεταστική σε μεγάλα έτη προσπαθώντας να τελειώσουν κάποια στιγμή. Έχουμε οριστικά ανενεργούς φοιτητές οι οποίοι σε βάθος 15-20ετιας δεν ξαναπάτησαν; Αν ναι, τότε γιατί το Τμήμα κρατάει ενεργή την ιδιότητα φοίτησης;
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,437 μηνύματα.
Αμα εβαζες το μυαλο σου να δουλεψει θα το καταλαβαινες. Αλλα φαινεται το ειχες αλλουMα τόσα χρόνια στην Ελλάδα κανείς δεν μιλάει για ανενεργούς φοιτητές. Ήταν όλοι ένα ενιαίο σώμα από φοιτητές που σπουδάζουν, προκόβουν και πάει καλά η τοπική οικονομία της μπυροκαφετέριας. Ξαφνικά βρέθηκαν και ανενεργοί φοιτητές. Πάντα απορούσα πώς γινόταν να είναι 500 αριθμοί μητρώου στη Μιγαδική Ανάλυση όταν έβγαιναν τα αποτελέσματα και στο μάθημα να είμαστε μόνο 15 άτομα όλο το εξάμηνο.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Αμα εβαζες το μυαλο σου να δουλεψει θα το καταλαβαινες. Αλλα φαινεται το ειχες αλλου
Ναι σε γκόμενες.
Paragontas7000
Περιβόητο μέλος
Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,437 μηνύματα.
Φαινεται ,φαινεται.Ναι σε γκόμενες.
Δηλαδή μου λες ότι το μαθηματικό ΕΚΠΑ που είχε 93 μέλη ΔΕΠ το 2008, έχει πέσει στα 37 μέλη ΔΕΠ το 2024 μόνο και μόνο λόγω των αιωνίων φοιτητών;Με το αν δε γάμησε κανείς.
Σού εξηγώ εμπεριστατωμένα και με επιχειρήματα πως έτσι όπως έχουν κάνει το σύστημα, οι αιώνιοι φοιτητές τρώνε λεφτά από το πανεπιστήμιο μόνο και μόνο που υπάρχουν στο σύστημα. Συνεπώς έτσι πιέζονται τα πανεπιστήμια για διαγραφές.
Να στο ζωγραφίσω δε μπορώ, πιο απλό δε γίνεται.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,952 μηνύματα.
Παρακολουθώ στενά το ζήτημα, θεωρώ θα υπάρξουν εξελίξεις το ερχόμενο διάστημα.
Θα επανέλθω σε επόμενο χρόνο γιατί το ζήτημα σηκώνει αρκετή κουβέντα.
Θα επανέλθω σε επόμενο χρόνο γιατί το ζήτημα σηκώνει αρκετή κουβέντα.
Αυτές τις εξυπνάδες που πατάς σε μηνύματα άλλων για να απαντήσεις να τις κάνεις εκεί που σε παίρνουν, φτιάξε σωστά τις παραθέσεις γιατί δεν έγραψα τίποτα για τσίχλες.Αυτό είναι άποψη ανθρώπου του οποίου οι γνώσεις οικονομικών φτάνουν μέχρι την αγορά τσίχλας από τον περιπτερά.
Δεν είναι μόνο το κόστος ούτε "της κόλλας" ούτε "της εργατοώρας" που δαπανά ο καθηγητής για να διορθώσει.
Είναι και το κόστος ευκαιρίας που το πανεπιστήμιο επωμίζεται χάνοντας χρηματοδότηση λόγω υπεράριθμων φοιτητών.
Είναι και το κόστος ευκαιρίας που επωμίζεται όταν δεν έχει αξιόλογη φήμη στο εξωτερικό για να λάβει επιχορήγηση για έρευνα (φαντάσου η εταιρεία του DPG να άφηνε 4 εκ. € σε κάποια φαρμακευτική για προώθηση ερευνητών).
Μείνε σε αυτά που ξέρεις, άσε τα οικονομικά για άλλους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη ορθό.
Το ΕΚΠΑ έχει λάβει χρηματοδότηση από δύο μεγάλες φαρμακευτικές και προωθούνται ταλέντα εκεί και μένουν Ελλάδα ή δουλεύουν σε άλλη χώρα εξ' αποστάσεως από την Ελλάδα.
Το να μου δικαιολογείς φανατισμένα έναν λανθασμένο νόμο που λαμβάνει υπόψιν ως ενεργούς φοιτητές όσους έχουν υπερβεί το n+2, ενώ μπορεί να τροποποιηθεί και να λύσει όλα τα προβλήματα, δεν το καταλαβαίνω ... σταμάτα να το παίζεις ξερόλας και αυστηρός, το μόνο που καταφέρνεις είναι να φαίνεσαι αντιπαθής, σνομπ και ψωνάρα. Απλά παπαγαλίζεις έναν νόμο τον οποίο θα μπορούσες να είχες παραθέσει για να τον διαβάσουμε οι υπόλοιποι.
Οι ν+2 φοιτητές πάλι δεν καταλαβαίνω πως σχετίζονται με την φήμη του πανεπιστημίου. Την φήμη του πανεπιστημίου την φτιάχνουν οι καθηγητές, οι διδακτορικοί και οι μεταδιδάκτορες με την έρευνα που κάνουν, δεν υπάρχει κανένα άλλο όργανο του πανεπιστημίου που θα σου βρει χρηματοδότηση για την έρευνα που κάνεις, οι καθηγητές κάθονται και γράφουν προτάσεις και κυνηγούν να λάβει χρηματοδότηση η πρόταση τους από διάφορους φορείς π.χ. της Ευρώπης. Αν το κράτος όμως χρηματοδοτούσε προτάσεις τότε και μόνο πραγματικά θα προωθούσαν την έρευνα, δεν αρκεί μόνο να γίνει δεκτό ένα paper κάπου, πρέπει να μπορείς να είσαι σε θέση να καλύψεις και το κόστος εγγραφής (το οποίο μπορεί να αγγίζει τα 800+ ευρώ) για να συμπεριληφθεί το paper στα proceedings του συνεδρίου, και ακόμη πρέπει να είσαι σε θέση να καλύψεις το κόστος του ταξιδιού ... μην μιλήσω τώρα για τον ανύπαρκτο εξοπλισμό που δεν υπάρχει για να γίνουν πειράματα ή για τους υποψήφιους διδάκτορες που κάνουν το διδακτορικό τους αμισθί και τους αναγκάζουν να κάνουν τα εργαστήρια και τα φροντιστήρια του πανεπιστημίου, ενώ το κράτος θα έπρεπε να κόβει κονδύλι για να έχουμε ειδικό προσωπικό για αυτή τη δουλειά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ας διαβάσουμε τον μεταγενέστερο νομο, που συσχετίζει τις διαγραφές με τη χρηματοδότηση:
(Ν.4957/2022 αρ. 76 παρ.5)
Θα μπορούσε απλά να γράφει: «τον συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων φοιτητών ανά πρόγραμμα σπουδών, που δεν έχουν υπερβεί το προβλεπόμενο όριο σπουδών»
Μπορείς να μας πεις σε ποιο ακριβώς σημείο του Άρθρου 16 βρίσκεται η παράγραφος που λες; Είναι πολύ μεγάλο το ΦΕΚ για να κάτσω να το διαβάσω όλο.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,952 μηνύματα.
@arcv
Την αρχική μου απάντηση την έσβησα καθώς σηκώνει πολύ κουβέντα και δεν έχω το χρόνο δυστυχώς τώρα, θα την ανεβάσω τις επόμενες μέρες ξανά.
Οι νόμοι πάντως που ενδιαφέρουν το ζήτημα είναι:
Ν. 4653/2020 αρ. 16 παρ. 2, όπως τροποποιήθηκε από το αρ. 93 Ν. 5094/2024
Ν. 4957/22 αρ. 76 παρ. 5
Προσπαθήστε να μην μελετάτε πρωτόλεια ΦΕΚ στην πρώτη ανάγνωση, καθώς έχουν τροποποιηθεί, προτιμήστε για διευκόλυνση κάπου που έχει κωδικοποιημένη τη νομοθεσία (παραθέτω λινκ).
Την αρχική μου απάντηση την έσβησα καθώς σηκώνει πολύ κουβέντα και δεν έχω το χρόνο δυστυχώς τώρα, θα την ανεβάσω τις επόμενες μέρες ξανά.
Οι νόμοι πάντως που ενδιαφέρουν το ζήτημα είναι:
Ν. 4653/2020 αρ. 16 παρ. 2, όπως τροποποιήθηκε από το αρ. 93 Ν. 5094/2024
Νόμος 4653/2020 (Κωδικοποιημένος) - ΦΕΚ Α 12/24.01.2020
Νόμος 4653/2020 (Κωδικοποιημένος) - ΦΕΚ Α 12/24.01.2020 - Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης. Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις.
www.kodiko.gr
Ν. 4957/22 αρ. 76 παρ. 5
Νόμος 4957/2022 (Κωδικοποιημένος) - ΦΕΚ Α 141/21.07.2022
Νόμος 4957/2022 (Κωδικοποιημένος) - ΦΕΚ Α 141/21.07.2022 - Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των Α.Ε.Ι. με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις.
www.kodiko.gr
Προσπαθήστε να μην μελετάτε πρωτόλεια ΦΕΚ στην πρώτη ανάγνωση, καθώς έχουν τροποποιηθεί, προτιμήστε για διευκόλυνση κάπου που έχει κωδικοποιημένη τη νομοθεσία (παραθέτω λινκ).
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,803 μηνύματα.
Όχι, δεν υπάρχει.A
Υπαρχει διαφορα μεταξυ του ενεργου φοιτητη με του ανενεργου. Αυτο σου λεει. Μαλλον πρεπει να εισαι ιδιαιτερα νοητικα προικισμενος για να το καταλαβεις
Το λέει ο ίδιος ο νόμος που βάσει αυτού θα μοιραστούν τα λεφτά στα ΑΕΙ.
Και ο @nPb εν προκειμένω αλήθειες μοιράζει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δεν λέω αυτό, πανέξυπνε/η.Δηλαδή μου λες ότι το μαθηματικό ΕΚΠΑ που είχε 93 μέλη ΔΕΠ το 2008, έχει πέσει στα 37 μέλη ΔΕΠ το 2024 μόνο και μόνο λόγω των αιωνίων φοιτητών;
Το πρόβλημα ανάγεται όμως στα λεφτά. Και σου λέει ο νόμος από εδώ και πέρα τα λεφτά θα τα παίρνεις ανάλογα με το πόσο καλά είναι τα νούμερά σου σαν πανεπιστήμιο.
Το πρόβλημα των θέσεων ΔΕΠ είναι άλλο, που δεν έχει σχέση με το προκείμενο.
Το ότι πάντως οι αιώνιοι φοιτητές είναι αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο το οποίο διαιωνίζουμε ακόμη στον δημόσιο διάλογο χρησιμοποιώντας επιχειρήματα γκαζόλαμπας τύπου "τα καημένα τα παιδιά... αμάν" ( που εντωμεταξύ ο μέσος αιώνιος φοιτητής είναι 40 φεύγα χρονών και ακόμη χρωστάει μιγαδική ανάλυση ) δείχνει ότι απλά ο μέσος άνθρωπος έχει τεράστια άγνοια επί του θέματος.
Αν πατούσες σε πανεπιστήμιο θα καταλάβαινες τι θέλω να πω. Αλλά δεν πατάς. Και φαίνεται από τον σχεδόν παρθενικό τρόπο που γράφεις, λες και το πανεπιστήμιο είναι σαν τις ταινίες.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Όχι, δεν υπάρχει.
Το λέει ο ίδιος ο νόμος που βάσει αυτού θα μοιραστούν τα λεφτά στα ΑΕΙ.
Και ο @nPb εν προκειμένω αλήθειες μοιράζει.
Άρα θα πέσει κόφτης. Ναι αλλά αυτό μετά θα φέρει μια παρακμή στα συγκεκριμένα Τμήματα όπως και σε Τμήματα μαθηματικού προσανατολισμού (π.χ. Πολυτεχνείου). Ο άλλος όταν θα έχει ακούσει ότι διαγράφεσαι εύκολα αν χάσεις λίγο το χρόνο, δεν θα μπαίνει στον κόπο να δηλώσει τέτοιες επιστήμες. Δεν το λέω ειρωνικά. Θα οδηγηθούμε σε Τμήματα με πλεονάζον αριθμό φοιτητών που μπορεί κάποιος να τελειώνει στα 4 άντε 5 χρόνια με πτυχίο και τα Τμήματα που θα θεωρηθούν "δύσκολα" θα έχουν μόνιμα κενές θέσεις όπως γίνεται σε όλες τις χώρες του κόσμου. Θυμάμαι στο Τμήμα Νομικής του Innsbruck να φοιτούν προπτυχιακά έως και 200 φοιτητές συνολικά, ενώ στο Μαθηματικό Τμήμα ήταν κάπου 40 φοιτητές με μείωση ανά έτος σπουδών (επειδή αρκετοί σταματούσαν τις σπουδές για να κάνουν κάτι άλλο πιο εφαρμοσμένο ή κοντά στην εύρεση άμεσης δουλειάς).
Κάτι δηλαδή που ήδη ισχύει για πολλά χρόνια και με τις κατακτήριες εξετάσεις. Πόσοι για παράδειγμα δίνουν κατατακτήριες για Γεωλογία και πόσοι για Ιατρική ή Παιδαγωγικά;
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 181 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Jack of Spades
- Ryuzaki
- jYanniss
- userguest
- Corfu kitty
- constansn
- hirasawayui
- ayahuasca97
- Hased Babis
- F1L1PAS
- iminspain
- BiteTheDust
- Scandal
- Arvacon
- antonis97
- seoulution21
- GeorgePap2003
- BillyTheKid
- sokkapa
- giorgos5002
- EFAKIT
- Paragontas7000
- nikoslog06
- Leo komm
- Unboxholics
- bibliofagos
- tsiobieman
- Γιωργος15773
- AggelikiGr
- Helen06
- Ramon
- Obi-Wan Kenobi
- Giannakou Giota
- ismember
- sophiaa
- Maynard
- ΚΤr
- Konstantina Alexiou
- sofia07
- charmander
- ch2006
- Praxis
- Anomologitapp
- ειδήμων
- estrela
- SlimShady
- panosT436
- χημεια4λαιφ
- panaman
- ioanna2007
- Hecticism
- DiKar
- Drglitterstar
- nucomer
- fgk
- sakplat
- Ken
- Ilma
- Εριφύλη
- Qwerty 0
- Kate1914
- Reader
- KwnnaPap
- bboys
- Debugging_Demon
- Κλημεντίνη
- kost28
- iiTzArismaltor_
- giannhs2001
- physicscrazy
- nickd
- Nala
- FNC_Sophia
- Entropy24
- trifasikodiavasma
- V@Per
- Wonderkid
- UnderGroundGr
- Joji
- exotic xo
- tomftw
- Eagle Eye
- despoina13
- jimis2001
- nicole1982
- agg41
- peter347
- Opiumred
- Alexecon1991
- Antomar3
- BatGuin
- Φινεύς
- shuuu
- kate45
- marina.marina
- Chrisphys
- Bobaros32
- redpointer
- Viedo
- synthnightingale
- Νικολινα
- Earthquake 123
- panos007
- eukleidhs1821
- catlover033
- george777
- Athens2002
- phleidhs
- nearos
- savvas l
- chjan
- polar_fish
- carnage
- gegeorgiou90
- Alessandra Eliza
- Help :)
- allall1
- Than003
- thecrazycretan
- Magigi
- Christos1971
- Christr22
- ένας τυχαίος
- Αναστασία197
- P.Dam.
- Natsuko
- J.Cameron
- marry.pp
- kiyoshi
- ikigai
- Kanastasia_5883
- Tsos
- Lia 2006
- Student_21
- stee
- sophiex97
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.