[12/06/2024] Φυσική προσανατολισμού

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,655 μηνύματα.
Μετά απο μια δεύτερη ματιά σε σχέση με χθες, συνοψίζω τα προβλήματα :

1. Άστοχος συνδυασμός θεμάτων.

2. Άστοχη κατάταξη θεμάτων σε Α και Β.

3. Επιστημονικές ανακρίβειες και παγίδες στο Α(το λείο δάπεδο, η ενεργό τιμή τάσης στα σπίτια, η ροή ενέργειας σε στάσιμο κύμα κτλπ.).

4. Γελοία πειραματική διαδικασία για να βγάλουν απλά περίπλοκο θέμα στο Β θέμα.

5. Μεγάλες εκφωνήσεις. Βαριέσαι να τις διαβάσεις, και όχι μόνο αυτό, θες στάνταρ 30 λεπτά μόνο για αυτές. Τρομερά κουραστικό.

6. Το όλο διαγώνισμα ήταν σχεδιασμένο για να μην βγαίνει σε 3 ώρες για τον μέσο μαθητή(πάντα βάσει αυτού γίνεται ο σχεδιασμός). Που κανονικά το ορθότερο είναι να βγαίνει στις 2:45 ώρες, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΦΩΝΗΣΕΩΝ, ώστε τα παιδιά να μπορούν να ελέγξουν τις απαντήσεις τους μια δεύτερη φορά.

Τα δύσκολότερα της δεκαετίας ; Δεν νομίζω. Αλλά σίγουρα απο τα πιο αντιεκπαιδευτικά που έχουν έχουν πέσει στην φυσική, και με τεράστιο, πραγματικά τεράστιο μένος απέναντι στους υποψηφίους.
 

Stathis2

Νεοφερμένος

Ο Stathis2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Γονιός Μαθητή. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Πάντως παιδιά μην απορήσετε αν δεν γίνει σφαγή στις βάσεις όπως περιμένετε κάποιοι από εδώ. Και ο λόγος είναι απλός: Γίνεται πάρτυ με τους δυσλεκτικούς οι οποίοι εξετάζονται προφορικά και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (ο νοών νοείτο) πιάνουν τις σχολές υψηλής ζήτησης. Κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι παίρνουν αυτό το χαρτί (στο Γυμνάσιο) και όταν με το καλό βέβαια μπουν στο Πανεπιστήμιο ξεχνούν ως δια μεγείας την δυσλεξία και εξετάζονται γραπτώς όπως όλος ο κόσμος. Τα παραδείγματα πολλά, ιδιαίτερα από τα ιδιωτικά Β.Π.
 

BiteTheDust

Νεοφερμένος

Ο BiteTheDust αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Πάντως παιδιά μην απορήσετε αν δεν γίνει σφαγή στις βάσεις όπως περιμένετε κάποιοι από εδώ. Και ο λόγος είναι απλός: Γίνεται πάρτυ με τους δυσλεκτικούς οι οποίοι εξετάζονται προφορικά και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (ο νοών νοείτο) πιάνουν τις σχολές υψηλής ζήτησης. Κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι παίρνουν αυτό το χαρτί (στο Γυμνάσιο) και όταν με το καλό βέβαια μπουν στο Πανεπιστήμιο ξεχνούν ως δια μεγείας την δυσλεξία και εξετάζονται γραπτώς όπως όλος ο κόσμος. Τα παραδείγματα πολλά, ιδιαίτερα από τα ιδιωτικά Β.Π.
Νταξει δεν νομίζω πως είναι τόσο χάλια η κατάσταση με τους δυσλεκτικους. Φυσικά δεν πιστεύω εγώ προσωπικά πως θα γίνει καμία σφαγή μάλλον θα πέσουν η σχολές κανένα 500-600 μόρια πιο κάτω.
 

Primary Care

Νεοφερμένος

Ο Primary Care αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 112 μηνύματα.

littlefungi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο littlefungi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 263 μηνύματα.
Άρα μιλάμε για σίγουρη πτώση των βάσεων σε επιστήμες υγείας και θετικές; Δηλαδή η Ιατρική Αθήνας μπορεί να είναι και 500 μόρια κάτω από πέρυσι;
Παιδιά μην το κάνετε αυτό στον εαυτό σας. Η αλήθεια είναι ότι από το 2022 και μετά που εφαρμόστηκαν οι διαφορετικοί συντελεστές για κάθε σχολή και ΔΕ βγαίνουν στατιστικά συνολικών μορίων για κάθε πεδίο ΚΑΝΕΙΣ μα κανείς δεν μπορεί να κάνει πρόβλεψη για τις βάσεις. Όποτε όσο δύσκολο και αν είναι και με την άφωνο που είναι λογικό να έχετε μη παίρνετε τοις μετρητοις καμία εκτίμηση και απολαύστε το καλοκαίρι σας
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,900 μηνύματα.
Εγώ πάντως από τα 10 άτομα που μίλησα, τα 6 εγραψαν καλά.
Ποτέ ποτέ ποτέ δε θα πιστεύεις τι σου λένε. Ακόμα και αν δήθεν είδαν τα αποτελέσματα και δήθεν τα βρήκαν κτλ κτλ.

Όταν το 2018 έδινα πανελλήνιες, είχαμε δώσει πρώτο μάθημα έκθεση. Μας έπεσε σα θέμα η παιδεία. Παθαίνω κενό μνήμης, δε ξέρω τι να γράψω σε ένα φαινομενικά εύκολο θέμα. Έφτασα να έχω 30 λεπτά να γράψω έκθεση 300 λέξεων. Κουτσά στραβά τα κατάφερα αλλά με απαίσιες ιδέες για ανάλυση, με κακό ύψος και πολλά πολλά κακά. Παραδίδω το γραπτό κυριολεκτικά με το που χτυπάει το κουδούνι του τέλους. Βγαίνω έξω από την αίθουσα και ακούω τους πάντες να λένε τι πανεύκολα θέματα ήταν, ότι είδαν λύσεις και τα πέτυχαν, ότι πήγε καλά κλπ. Με το που τα άκουσα αυτά, πήγα στο σπίτι έτοιμη να κλάψω. Δε θα ξεχάσω που με το που άνοιξα την εξώπορτα του σπιτιού πλάνταξα στο κλάμα σκεπτόμενη πόσο ηλίθια είμαι που δε μπόρεσα να αποδώσω σε ένα τόσο εύκολο θέμα. Η μητέρα μου να με βλέπει πως κάνω και να νομίζει ότι έγινε κάτι σοβαρό και όταν της το λέω να λέει δε πειράζει. Σκεφτόμουν σοβαρά να μη δώσω καν τα άλλα μαθήματα. Μέχρι που με έπιασε ο πατέρας μου και μου είπε: "οκ, δε τα πήγες καλά όπως λες. Αλλά δεν μπορείς να είσαι σίγουρη ακόμα. Ακόμα κι αν τα πράγματα είναι όπως τα λες όμως, πρέπει να συνεχίσεις να προσπαθείς. Γιατί και εγώ στην έκθεση 12 είχα γράψει αλλά στα άλλα προσπάθησα παραπάνω και τα κατάφερα". Και τον άκουσα και τα έδωσα όλα κανονικά. Και μάντεψε, βγαίνουν τα αποτελέσματα και όλοι αυτοί που έλεγαν ότι τα πήγαν τέλεια (εκτός 1-2 εξαιρέσεων) είχαν γράψει 9-10 (μπορεί και πιο χαμηλά). Εγώ που έκλαιγα και χτυπιόμουν σα την πιο ηλίθια πήρα 14.5 (όχι ότι είναι καλός βαθμός αυτό, αλλά για την έκθεση που είχα γράψει τότε, για εμένα αυτός ο βαθμός έμοιαζε πολύ καλός).

Γιατί στα λέω τώρα αυτά μιας και θα μου πεις, που κολλάει η έκθεση με τη φυσική. Σκέψου ότι σε ένα σχετικά εύκολο μάθημα πόσοι είπαν ψέματα. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δε θα το κάνουν αυτό έντονα και σε ένα πιο δύσκολο μάθημα για να δείξουν ότι τα ήξεραν; Ποτέ δε θα εμπιστεύεσαι κανέναν μέχρι να δεις όντως τα αποτελέσματα. Και γενικά ποτέ δε θα συζητάς τα αποτελέσματα γιατί υπάρχουν και μερικοί κακοπροαίρετοι που μπορεί μέχρι και λάθος να στα πουν για να σου χαλάσουν τη διάθεση.

Καταληκτικά, μη χάνεις την ελπίδα σου ποτέ.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,263 μηνύματα.
Τα δύσκολότερα της δεκαετίας ; Δεν νομίζω. Αλλά σίγουρα απο τα πιο αντιεκπαιδευτικά που έχουν έχουν πέσει στην φυσική, και με τεράστιο, πραγματικά τεράστιο μένος απέναντι στους υποψηφίους.
Δε θα το έλεγα ακριβώς μένος, μού ακούγεται πολύ φορτισμένη λέξη.

Αυτό όμως που αντικειμενικά γίνεται και όντως με θλίβει, είναι πως πλέον έχει διαρθρωθεί έτσι το σύστημα ώστε να έχει εκλείψει εντελώς ο "μέτριος" μαθητής.

Τα θέματα που τίθενται δεν αφήνουν περιθώριο στην βαθμολογική κλίμακα 12-15, με συνέπεια αφενός να αυξάνονται στα ύψη οι βάσεις των περιζήτητων σχολών (Νομικές, ιατρικές, πολυτεχνεία) και αφετέρου να πρέπει ο μαθητής που θέλει απλά να περάσει σε μια πιο μέτρια σχολή πραγματικά να τα βάλει με τα θηρία.

Αυτό όντως είναι αντιπαιδαγωγικό.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,655 μηνύματα.
Δε θα το έλεγα ακριβώς μένος, μού ακούγεται πολύ φορτισμένη λέξη.
It was meant to be like that.
Αυτό όμως που αντικειμενικά γίνεται και όντως με θλίβει, είναι πως πλέον έχει διαρθρωθεί έτσι το σύστημα ώστε να έχει εκλείψει εντελώς ο "μέτριος" μαθητής.

Τα θέματα που τίθενται δεν αφήνουν περιθώριο στην βαθμολογική κλίμακα 12-15, με συνέπεια αφενός να αυξάνονται στα ύψη οι βάσεις των περιζήτητων σχολών (Νομικές, ιατρικές, πολυτεχνεία) και αφετέρου να πρέπει ο μαθητής που θέλει απλά να περάσει σε μια πιο μέτρια σχολή πραγματικά να τα βάλει με τα θηρία.

Αυτό όντως είναι αντιπαιδαγωγικό.
Το θέμα είναι οτι δεν μιλάμε για άριστους ή μέτριους εδώ.
Πρέπει να σταματήσουμε την τακτική να ονομάζουμε άριστο όποιον βγάζει βαθμό επειδή απομνημόνευσε μερικές μεθοδολογίες απο το φροντιστήριο και επειδή ήταν πιο γρήγορος στο γράψιμο απο τους υπόλοιπους. Δεν μειώνω το κατόρθωμα κάποιου που έγραψε καλά, αλλά εαν μόνο αυτά τα δύο τον ξεχωρίζουν απο τους συμμαθητές του, τότε είναι μια αριστεία χωρίς πολύ νόημα, διότι δεν εγγυάται κάτι για το μέλλον. Η εξέταση δεν πρέπει να δίνει τόσο βάρος στην ταχύτητα εφαρμογής μεθοδολογιών, αλλά σε πόσο βαθύ επίπεδο έχει κατανοήση την ύλη ο εξεταζόμενος.

Για όλα τα μαθήματα, θα πρέπει κατ'εμέ κάποιος που έχει κάνει ουσιαστική και σκληρή προσπάθεια όλο τον χρόνο να ανταμοίβεται με τα θέματα Α εως Γ. Απο εκεί και πέρα για να ξεσκαρτάρουν για τις υψηλόβαθμες, ας βάζουν ένα λίγο πιο πρωτότυπο Δ θέμα. Ειδικότερα στην φυσική, η ύλη αυξήθηκε για να αποφευχθούν οι υπερπαραγωγές. Και τώρα βλέπουμε οτι όχι μόνο δεν έγινε αυτό, αλλά επεκτάθηκαν και σε άλλα θέματα πέρα του Δ.
 

BatGuin

Νεοφερμένος

Ο BatGuin αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Βιολογικών Εφαρμογών & Τεχνολογιών Ιωαννίνων. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ας μην αναδημοσιεύουμε κατηγορίες σε βάρος ανθρώπων για τις οποίες δεν γνωρίζουμε τίποτα. Το συγκεκριμένο άρθρο στηρίζεται σε μία λανθασμένη υπόθεση... Ο καθηγητής ο οποίος κατηγορείται, υπήρξε ενεργός σε συζήτηση περί των θεμάτων της φυσικής , σε γνωστό site φυσικής ( yliko-net), 7 ώρες πριν την έναρξη της εξέτασης ( στη 1 το βράδυ) . Η ΚΕΕ δεν έχει πρόσβαση σε κινητά τηλέφωνα εκείνο το βράδυ και απαγορεύεται ρητά η ύπαρξή τους. Η κατηγορία πως ο συγκεκριμένος καθηγητής υπήρξε μέρος της ΚΕΕ είναι απλά έωλη..

Ας σκεφτούμε την βαρύτητα αυτής την κατηγορίας στην προσωπική και επαγγελματική ζωή του συγκεκριμένου καθηγητή, ο οποιός καλείται να αποδείξει ¨πως δεν είναι ελέφαντας¨....
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
Δεν ξέρω πόσο ακόμα μπορούμε να ξεπέσουμε σε αυτή την χώρα για πολιτικές σκοπιμότητες. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, ο καθηγητής ήταν ενεργός στο σαιτ κατά το διάστημα που έβγαιναν τα θέματα, το επιβεβαιώνουν πολλά μέλη. Το ακόμα δε πιο εξοργιστικό είναι το ότι το εκτός ύλης θέμα ήταν η απόδειξη. Για γέλια και για κλάμματα. Επιτίθενται σε έναν άνθρωπο με τεράστια προσφορά στην εκπαιδευτική κοινότητα (απλά δείτε τι υλικό έχει ανεβάσει) με την πιο ηλίθια, κούφια κατηγορία. Και άντε, να ήταν εκτός ύλης, θα λέγαμε και κάπου έφταιξε, να ενθαρρύνει τέτοιες πρακτικές. Αυτά τα θέματα φυσικής μπορεί τον αρχικό τους στόχο να μην τον πέτυχαν, ωστόσο δεν μπορούμε να αρνηθούμε πως συνέβαλαν στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο: έριξαν τις μάσκες και αποκαλύφθηκε ο κάθε γελοίος, να μην πω άλλη κουβέντα.
Καλά έγινε και θίχτηκε το συγκεκριμένο άρθρο, για να ξέρουμε αυτοί που το διαβάζουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε (αναφέρομαι στην εφημερίδα, στην "πηγή" που έδωσε το λαβράκι στην εφημερίδα και τον Κλουζώ-όποιος ξέρει, ξέρει)
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,084 μηνύματα.
Ο διεθνούς φήμης καθηγητής Φυσικής του Πανεπιστημίου του Λίβερπουλ, Χρήστος Τουραμάνης, σημειώνει τα παρακάτω για τα θέματα της Φυσικής: «Τα θέματα αυτά δεν εξετάζουν ούτε την κριτική σκέψη ούτε τη βαθύτερη κατανόηση της φύσης. Αποτελούν διαγωνισμό δεξιοτεχνίας που χρειάζεται και χρόνο και ηρεμία, ένα ΣΚ για να το απολαύσει κάποιος και μάλιστα με παρέα (ομαδική άσκηση). Το θέμα με το σχήμα που προκαλεί ζαλάδα σε εξετάσεις με στενό χρονικό περιθώριο και φοβερή πίεση, αφού κρίνεται το μέλλον των παιδιών, αποτελεί έκφραση σαδισμού και αυτή είναι η ηπιότερη έκφραση που μπορώ να βρω. Το να κρύψω τη συχνότητα μέσα σε έναν τύπο δεν εξετάζει αν ο μαθητής καταλαβαίνει πώς δουλεύει το μέλαν σώμα, αλλά ποιος έχει γερά νεύρα, ψυχραιμία και είναι καλός στο κυνήγι θησαυρού. Εάν εγώ στον Ηλεκτρομαγνητισμό του τρίτου έτους βάλω τέτοια θέματα-σπαζοκεφαλιές, ο εξωτερικός εξεταστής του τμήματος θα μου τα γυρίσει πίσω. Η σαφήνεια και καθαρότητα στις ερωτήσεις είναι απαιτούμενο στα θέματα που βάζουμε. Τα άλλα είναι εκβιασμός της κοινωνίας ώστε να ακουμπάει τις οικονομίες της, συχνά αιματηρές, στα φροντιστήρια. Απωθεί τα παιδιά, αφού εξαφανίζει την ομορφιά της Φυσικής κάτω από σχολαστικισμούς και βυζαντινισμούς».

Πηγή: Foititikanea.gr











https://www.foititikanea.gr/πανελλη...-βάσεων-2024-δείχνουν-εκτιμήσεις-βαθμολογητών
 

Leo komm

Νεοφερμένος

Ο Leo komm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 89 μηνύματα.
«Δεν οφελεί να κλαις πάνω από το χυμένο γάλα..»

Αν έγινε ‘ζημιά’ και πόση, θα το μάθουμε σε λίγες μέρες…
Πάντοτε σε αυτά τα θέματα κρατώ μικρό καλάθι, θα δούμε.
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 207 μηνύματα.
Θα ήθελα να εκφράσω τις εξής απορίες:
1. Μου κάνει εντύπωση που βγαίνουν όλο και λένε ότι τα θέματα ήταν τερατώδη κλπ. Μα και στα φόρουμ και στα εξωσχολικά αν κοιτάξει κανείς αυτά τα θέματα βρίσκει
2. Βγαίνουν και οι καθηγητές και λένε πόσο δύσκολα ήταν κλπ. Η δουλειά τους θα έπρεπε να είναι η όσο το δυνατόν αρτιότερη προετοιμασία των μαθητών.
3. Δηλαδή αυτοί οι οποίοι εκθρέφουν αυτή τη λογική των θεμάτων στην συνέχεια αναθεματίζουν τους θεματοδότες. Και αυτοί από τα εξωσχολικά, τα φόρουμ και τις ιστοσελίδες αντλούν θέματα και ιδέες.
4. Γενικώς αν και προσωπικά μου φάνηκαν πολλά και απαιτητικά δεν είναι ότι εξέταζαν εκτός ύλης κλπ, ενώ επαναλαμβάνω αυτή η φιλοσοφία καλλιεργείται στα σχολεία και στα φροντιστήρια. Επίσης, αυτή η λογική της ποσότητας δεν είναι καινούρια οπότε δεν χωρεί δικαιολογία περί αυτής. Οπότε με εκπλήσσουν όλα αυτά τα σχόλια...αρνητικά, δείχνουν υποκρισία και απομάκρυνση από την πραγματικότητα. Συγγνώμη αλλά έτσι είναι...
5. Όταν οι καθηγητές προωθούν αυτήν τη λογική και τα φροντιστήρια μαζί, τι περιμένατε; Αλήθεια...;
 

Panatha mono

Νεοφερμένος

Ο Panatha mono αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Αντιλβανεσαι οτι το προβλημα ειναι αρκετα πιο συνθετο ετσι? Συμφωνώ σε αυτο που λες για την δομη των διαγωνισματων,σε πολλες περιπτωσεις και στον ΟΕΦΕ ειδικα που βλεπω βαζουν θεματα με τεραστιες εκφωνησεις.Και επισης θεωρω οτι ο χρονος ηταν οριακα για εναν καλα διάβασμενο μαθητη,αλλα πολυ πολυ στενος για εναν μετριο
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 207 μηνύματα.
Αντιλβανεσαι οτι το προβλημα ειναι αρκετα πιο συνθετο ετσι? Συμφωνώ σε αυτο που λες για την δομη των διαγωνισματων,σε πολλες περιπτωσεις και στον ΟΕΦΕ ειδικα που βλεπω βαζουν θεματα με τεραστιες εκφωνησεις.Και επισης θεωρω οτι ο χρονος ηταν οριακα για εναν καλα διάβασμενο μαθητη,αλλα πολυ πολυ στενος για εναν μετριο
Νομίζεις ότι είναι σύνθετο αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Απλά εγώ το έθεσα με στη βάση του. Και για να μην παρεξηγηθω όλοι εκτός των μαθητών έχουν άμεσα συμφέροντα από αυτά τα θέματα, ετσι εξασφαλίζουν την συνέχεια του συστήματος και των φροντιστηρίων. Πιστεύετε αλήθεια πως νοιάζονται πραγματικά για τους μαθητές τους; Και αν ναι είναι ελάχιστοι. Αν και τρέφω σεβασμό προς τους καθηγητές που είχα σε αυτό είμαι κάθετος και ρεαλιστής. Δυστυχώς ο μαθητής είναι μόνος του και θα συνεχίσει να είναι όσο καλή προετοιμασία και να έχει κάνει.
 

Panatha mono

Νεοφερμένος

Ο Panatha mono αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Αδερφε συμφωνω αρκετα μαζι σου.Ολοι το παιζουν θιγμενοι αλλα στην πραγματικοτητα και αυτοι δεν απεχουν πολυ.Παντως φιλε ειδα οτι σπουδαζεις Ιατρικη.Θελω να σε ρωτησω καποια πραγματα....Ειμαι σε διλημμα αν θα σπουδασω Φαρμακευτικη,Οδοντιατρικη ή Ιατρικη και θελω να μου πεις την μεχρι τωρα εμπειρια σου,αν δεν σου κανει κοπο
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,084 μηνύματα.
 

Leo komm

Νεοφερμένος

Ο Leo komm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 54 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 89 μηνύματα.
Κουράσανε πολύ και οι μεν και οι δε…
Εχουν λάβει σαφείς οδηγίες για το πως να βαθμολογήσουν & και αυτό ισχύει για όλους.
Δεν μπορούν/δεν συμφωνούν/δεν θέλουν;
Να τα παρατήσουν και να αναλάβουν άλλοι..
Πανω στα ‘πτώματα των παιδιών να μην σκυλεύουν για δικούς τους λόγους’..
Αυτή η ανακοίνωση μου θυμίζει ανακοινωση κλαδικής κόμματος..
Αρκετο κακό κάνανε όλοι, φτανέι πια
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,263 μηνύματα.
Και κάτι τρέχει στα γύφτικα.

Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Και αν έχουν τόσες αντιρρήσεις, ας παραιτηθούν από το δικαίωμα διόρθωσης των γραπτών. Τι όχι; Ααα ναι, πονάει το -400€ στη τσέπη.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top