Αν θέλουμε ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα στα πρότυπα του εξωτερικού και ισοδύναμη της δημόσιας πρέπει να θεσπιστούν ανάλογοι «κόφτες» και αντικειμενικά κριτήρια για την επιλογή των σπουδαστών όπως: η βάση εισαγωγής για το ιδιωτικό, να είναι η ίδια με το ομοειδές δημόσιο τμήμα της ίδιας πόλης. Για να σταματήσουν τα φαινόμενα που παρατηρούνται κάθε χρόνο και ο μέσος βαθμός των ατόμων που πάνε στα κολλέγια, στις πανελλαδικές έχει πετύχει 5.000 μόρια! Το μακρινό πια 2012 είχε προβληθεί μια πολύ πετυχημένη διαφήμιση για την επίδραση του διαδικτύου στη σημερινή κοινωνία. Το διαδίκτυο παρομοιαζόταν σαν «μπακάλικο» στο οποίο μπορείς να αγοράσεις τα πάντα! Έτσι λοιπόν τα κολλέγια ένα απλό μεγάλο μπακάλικο όπου ο κάθε ανίκανος βουτηρομπεμπές μπορεί ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ…ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ…ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ…ένα πτυχίο οποιοδήποτε επιπέδου είτε προπτυχιακού είτε μεταπτυχιακού είτε διδακτορικού επιπέδου. Απ' όλα έχει ο μπαξές! Επιπλέον να προστεθεί και κάτι άλλο σε αυτόν τον παραλογισμό που κάποιοι θεωρούν καινοτομία: Πρέπει να είναι αντίστοιχα τα έτη σπουδών και ο αριθμός μαθημάτων. Δεν είναι δυνατόν το προπτυχιακό στο κολλέγιο (παρ) ΑΚΜΗ για παράδειγμα στη οικονομική επιστήμη να θέλει 3 χρόνια και 20 μαθήματα, όταν εμείς στο αντίστοιχο ΑΕΙ κάνουμε 4 χρόνια και 40 περίπου μαθήματα. Κάτι παρόμοιο γίνεται σε όλα τα τμήματα των κολλεγίων. Λιγότερα απ' τα μισά μαθήματα των αντίστοιχων ελληνικών ΑΕΙ και τουλάχιστον -1 έτος φοίτηση!
Το θέμα είναι ότι όσο οι κοινωνικές κ οικονομικές ανισότητες οξείνονται- η εκπαίδευση παρακμάζει και τα social media κάνουν manipulation όλο κ πιο πολύ στις νέες γενιές κ.α...σε 3κοσμική χώρα θα καταλήξουμε!
Λοιπόν επειδή έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου με ορισμένα ζητήματα και λαϊκίζεις άγρια. Το ΑΚΜΗ είναι ΙΕΚ και όχι κολλέγιο. Δε ξέρω αν αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά, αλλά το εκπαιδευτήριο δεν είναι ίσο με το πανεπιστήμιο στον τύπο του πιστοποιητικού που παρέχει στους σπουδαστές, άρα και οι λοιπές σχετικές υποχρεώσεις προφανώς δε θα είναι και ίδιες. Άρα το γεγονός ότι δεν έχουν ισόποση περίοδο φοίτησης τα ιδρύματα που συγκρίνεις είναι λογικό και προφανές.
Ισχυρίζεσαι εν συνεχεία ότι το ίδιο συμβαίνει και με τα κολέγια, χρησιμοποιώντας επίκληση στο συναίσθημα με τα θαυμαστικά και δε συμμαζεύεται. Μια απλή αναζήτηση να κάνει κάποιος στα πιο γνωστά κολλεγια της χώρας,θα αντιληφθεί ότι απλώς ψεύδεσαι καθώς τα προγράμματα σπουδών τους έχουν θεσπιστεί με βάση τη μορφή που θίγω παρακάτω.
Με τη Συμφωνία της Μπολόνια έχει θεσπιστεί ότι τα πανεπιστήμια μπορούν να διαμορφώσουν το πρόγραμμα σπουδών με τον ακόλουθο τρόπο:
3 χρόνια προπτυχιακές σπουδές (180 ECTS) + 2 χρόνια μεταπτυχιακές (120 ECTS)
4 χρόνια προπτυχιακές σπουδές (240 ECTS) + 1 χρόνο μεταπτυχιακές (60 ECTS)
Το ότι τα Ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια έχουν επιλέξει τη δεύτερη μορφολογία δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι όλα τα ιδρύματα οφείλουν να πράξουν το ίδιο. Χώρες όπως Ολλανδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο πορεύονται υπό την πρώτη επιλογή εδώ και χρόνια. Οπότε και η παράκληση σου άκυρη.
Εδώ να σημειώσω ότι δεν είμαι υπέρμαχος των κολεγιών, των ΙΕΚ, αυτού του τμήματος της Ιατρικής. Είμαι όμως πολέμιος της ημιμάθειας, του λαϊκισμού και της αλαζονείας. Και εσύ στα ποστ σου έχεις συνδυάσει τα παραπάνω με μεγάλη επιτυχία. Και τέλος, δε χρειάζεται να επαναλαμβάνεις τη φραση "ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ" 3 φορές. Δεν είμαστε σε προεκλογικό λόγο στη Κουμουνδούρου.