Πρώτοι των πρώτων 2023

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 803 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,929 μηνύματα.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,065 μηνύματα.
Έπιασε 19.840 μόρια πετυχαίνει ΗΜΜΥ αλλά θα πάει στο Κέμπριτζ.
Πανελλαδικές 2023: Στο Κέμπριτζ ο πρώτος των πρώτων | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)
Μπράβο του αλλά έχω μια απορία. Πηγαίνοντας στο Κέμπριτζ, η θέση του στο ΕΜΠ γιατί να χαθεί από κάποιον που θα την ήθελε; (Και ο Κούλης πέρασε Νομική Αθήνας, αλλά έφυγε στο εξωτερικό).

1688394081934.png
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έπιασε 19.840 μόρια πετυχαίνει ΗΜΜΥ αλλά θα πάει στο Κέμπριτζ.
Πανελλαδικές 2023: Στο Κέμπριτζ ο πρώτος των πρώτων | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)
Μπράβο του αλλά έχω μια απορία. Πηγαίνοντας στο Κέμπριτζ, η θέση του στο ΕΜΠ γιατί να χαθεί από κάποιον που θα την ήθελε; (Και ο Κούλης πέρασε Νομική Αθήνας, αλλά έφυγε στο εξωτερικό).

Έχει πολύ πλάκα που ο δημοσιογράφος θεωρεί άξιους αναφοράς τους... σχολικούς βαθμούς σε κάποιον που διακρίνεται σε Ολυμπιάδες και μόνο γέλοιο προκαλεί η φράση για τα φροντιστήρια, όταν λίγο πιο κάτω ο μαθητής κάνει λόγο για φροντιστηριακά μαθήματα εντός του ιδιωτικού σχολείου του...

Επιτελούς και ένας μαθητής που μάλλον άσκησε κάποια κριτική στο τοτέμ...

Εξαιρετικός από κάθε άποψη.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,929 μηνύματα.
Ο καθένας τα ερμηνεύει όπως τον βολεύει ενώ ο νεαρός είναι ο μόνος που ξέρει καλύτερα. Αν είναι πάντως η αγάπη του που φεύγει εξωτερικό, νομίζω ότι έκανε την σωστή κίνηση.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 7,260 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν είναι μόνο θέμα ανατροφής , σίγουρα θα επηρεάζουν και γενετικοί παράγοντες
Αυτό θα έλεγα και εγώ. Σίγουρα είναι ευνοϊκή η ανατροφή ενός παιδιού εστιασμένη στο διάβασμα (χωρίς απαραίτητα να βασίζεται στην βαθμοθηρία) αλλά δεν είναι το παν… Μερικά παιδιά διαβάζουν μόνα τους από μικρά και τα «πιάνουν» μάλιστα εύκολα. Μπορούν να προσαρμοστούν καλύτερα στο σχολικό περιβάλλον and they behave χωρίς φωνές και παρατηρήσεις από δασκάλους. Τους αρέσει να διαβάζουν και να μαθαίνουν, τους κόβει ρε παιδί μου. Ταυτόχρονα υπάρχουν παιδιά τα οποία διαβάζουν για την προσοχή και τον έπαινο των γονέων τους, ακόμη και για να «γλιτώσουν» από τις φωνές.

Ξέρω περίπτωση ανθρώπου που μεγάλωσε σε οικογένεια μελετηρή, έτσι διάβαζε πολλά βιβλία, αλλά στο σχολείο δεν τα πήγε ποτέ καλά. Έτσι δεν έδωσε και πανελλήνιες, αν θυμάμαι καλά.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Με κάνεις reply για να μου πεις γμστ νόμιζα είχες εκφράσει κάποια πιο εμπεριστατωμενη άποψη, 😢
Όσο και να μην ταυτίζομαι πολιτικά με τον Τσίπρα, είναι γελοίο τόσα μηνύματα να ασχολούνται με το ακαδημαϊκό υπόβαθρό του.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,929 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.
Δε μπορώ να τον φανταστώ πρώτο των πρώτων με τίποτα :lol:
Ίσως η κατάταξη ήταν ανάποδη εκείνη την χρονιά :oops: .
Πέρα απο την πλάκα όμως , η ακαδημαϊκή επιτυχία δεν σημαίνει οτι είσαι σαν άνθρωπος γενικά έξυπνος . Πόσοι επιστήμονες υπάρχουν που είναι τελείως βλαμμένοι άραγε ; Ήδη απο το πανεπιστήμιο παρατηρεί κανείς ορισμένους που έχουν PhD και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν φυσιολογικά σε μια συζήτηση .
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,929 μηνύματα.
Ίσως η κατάταξη ήταν ανάποδη εκείνη την χρονιά :oops: .
Πέρα απο την πλάκα όμως , η ακαδημαϊκή επιτυχία δεν σημαίνει οτι είσαι σαν άνθρωπος γενικά έξυπνος . Πόσοι επιστήμονες υπάρχουν που είναι τελείως βλαμμένοι άραγε ; Ήδη απο το πανεπιστήμιο παρατηρεί κανείς ορισμένους που έχουν PhD και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν φυσιολογικά σε μια συζήτηση .
Ναι, και δεν είναι λίγοι σε αριθμό. Δεν ξέρω αν έχει βέβαια να κάνει με συγκεκριμένους τομείς ή αν είναι και λόγω του ότι λείπουν πολλά χρόνια από την Ελλάδα και ξεχνάνε κάπως τα ελληνικά τους.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.
Ναι, και δεν είναι λίγοι σε αριθμό. Δεν ξέρω αν έχει βέβαια να κάνει με συγκεκριμένους τομείς ή αν είναι και λόγω του ότι λείπουν πολλά χρόνια από την Ελλάδα και ξεχνάνε κάπως τα ελληνικά τους.
Υπάρχουν κάποια κοινά "αρνητικά" traits τα οποία προκύπτουν λόγω της φύσης της δουλειάς του ερευνητή . Ένα απο αυτά είναι οτι συνήθως η έρευνα σου τρώει μεγάλο μέρος της ζωής σου . Εαν σου αρέσει αντλείς χαρά μεν αλλά πολλές φορές αυτό σημαίνει οτι η επαφή σου με τον υπόλοιπο κόσμο είναι αρκετά μειωμένη . Which is bad , αλλά εξηγεί γιατί τα ποσοστά κατάθλιψης αλλά και τα συναισθήματα θλίψης και μοναξιάς είναι τόσο κοινά μεταξύ των PhD φοιτητών . Ωστόσο ναι , σε ορισμένους τομείς πιστεύω οτι τα πράγματα είναι κάπως χειρότερα ( θετικές επιστήμες κυρίως ) γιατί αυτά που μελετάς είναι ακόμα πιο αποξενωμένα απο τον άνθρωπο .
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,929 μηνύματα.
Ωστόσο ναι , σε ορισμένους τομείς πιστεύω οτι τα πράγματα είναι κάπως χειρότερα ( θετικές επιστήμες κυρίως ) γιατί αυτά που μελετάς είναι ακόμα πιο αποξενωμένα απο τον άνθρωπο .
Αυτό πιστεύω κι εγώ αλλά δεν είναι εύκολο να αποδειχθεί ούτε υπάρχουν στατιστικές σε κάτι που δεν είναι αντικειμενικό. Ποιος κρίνει αντικειμενικά πως κάποιος είναι αποξενωμένος και σε τι βαθμό.
...
Πιστεύω επίσης πως κάποιοι πρώτοι μπορεί να... καβαλήσουν το καλάμι.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.
Αυτό πιστεύω κι εγώ αλλά δεν είναι εύκολο να αποδειχθεί ούτε υπάρχουν στατιστικές σε κάτι που δεν είναι αντικειμενικό. Ποιος κρίνει αντικειμενικά πως κάποιος είναι αποξενωμένος και σε τι βαθμό.
...
Πιστεύω επίσης πως κάποιοι πρώτοι μπορεί να... καβαλήσουν το καλάμι.
Εε δεν είναι τόσο εύκολο να το μετρήσεις όντως . Είναι κάτι που διαφέρει απο άνθρωπο σε άνθρωπο και μπορείς να το αξιολογήσεις μόνο ανά περίπτωση και μέσα απο την εμπειρία . Δεν υπάρχουν δηλαδή και τεστ που να σου δείχνουν τα όσα συζητάμε . Αλλά υπάρχουν κάποια πολύ κλασσικά χτυπητά παραδείγματα του τυπά μέσα στον ιδρώτα με την ίδια μπλούζα επί μια εβδομάδα , που έχει κοιλιά και κοτσίδα ( aka πληροφορική stereotype ) .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πιστεύω επίσης πως κάποιοι πρώτοι μπορεί να... καβαλήσουν το καλάμι.
Συνήθως γειώνονται στην σχολή όταν αντιλαμβάνονται οτι δεν είναι τα μόνα πιο έξυπνα άτομα όπως ήταν στο λύκειο τους , οπότε no worries .
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,929 μηνύματα.
Συνήθως γειώνονται στην σχολή που αντιλαμβάνονται οτι δεν είναι τα μόνα πιο έξυπνα άτομα όπως ήταν στο λύκειο τους , οπότε no worries .
Όλοι σχεδόν βρίσκουν κάποια στιγμή τον... μάστορά τους και διαλύονται αυταπάτες ετων. :hehe:
 

Ithomece

Νεοφερμένος

Ο Ithomece αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Ίσως η κατάταξη ήταν ανάποδη εκείνη την χρονιά :oops: .
Πέρα απο την πλάκα όμως , η ακαδημαϊκή επιτυχία δεν σημαίνει οτι είσαι σαν άνθρωπος γενικά έξυπνος . Πόσοι επιστήμονες υπάρχουν που είναι τελείως βλαμμένοι άραγε ; Ήδη απο το πανεπιστήμιο παρατηρεί κανείς ορισμένους που έχουν PhD και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν φυσιολογικά σε μια συζήτηση .
Ρε παιδιά κανένας δεν είπε ότι οι βαθμοί στο σχολείο δείχνουν ότι είσαι διάνοια.

Άτομα που το πιστεύουν αυτό τους θεωρώ προσωπικά ηλίθιους. Σαν τους Αμερικανούς, που ρωτάνε για IQ και μαλακίες.

Το σχολείο όπως και το πανεπιστήμιο έχει φτιαχτεί για τον ΜΟ.

Για τους βαθμούς στο σχολείο δεν μιλάω καν, που κόβονται από παιδιά βαθμοί επειδή δεν έχουν καλή διαγωγή και προστίθεται σε άλλους επειδή είναι τα καλά παιδιά. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω, όταν λένε για βαθμούς για να δείξουν την εξυπνάδα τους cringάρω.

Δείχνει ότι είσαι μελετηρός, ότι μπορείς και ανταπεξέρχεσαι στο συγκεκριμένο σύστημα.

Η ευφυία είναι μεγάλο ζήτημα, και το βασικότερο ότι όλοι μας νομίζουμε ότι αναφέρεται σε εμάς. Και ότι οι γύρω μας είναι βλάκες.

Εγώ πιστεύω σε αυτό που λένε ότι η ευφυία και η διάνοια έχει τύπους. Το να μπορείς να βλέπεις κάτι και να το απομνημονεύεις και ας μην το καταλαβαίνεις είναι ένα είδος ευφυίας, που κάνεις δεν το υποτιμά. Υπάρχουν και άλλοι τύποι.

Θεωρώ όμως ότι στην επιστήμη όταν μιλάμε για ευφυία εννοούμε όταν κάποιος ευφευρίσκει κάτι. Ευφυής δηλαδή σε αυτήν την περίπτωση πχ δεν θα θεωρεί ο φοιτητής της Ιατρικής που έβγαλε βαθμό 9.5, αλλά αυτός που έβγαλε πχ 7 και ανέπτυξε μια νέα μέθοδο πχ μέτρησης της πίεσης ή κάτι παρεμφερές.

Το πως δηλαδή παίρνεις την γνώση, και δημιουργείς καινούργια. Πως λύνεις ένα πρόβλημα δηλαδή.

Οι υψηλοί βαθμοί για εμένα δείχνουν σκληρή (ή έστω συστηματική) δουλειά που είναι το 1 συστατικό της επιτυχίας, όχι απαραίτητα υψηλή νοημοσύνη.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,903 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω σε αυτό που λένε ότι η ευφυία και η διάνοια έχει τύπους. Το να μπορείς να βλέπεις κάτι και να το απομνημονεύεις και ας μην το καταλαβαίνεις είναι ένα είδος ευφυίας, που κάνεις δεν το υποτιμά. Υπάρχουν και άλλοι τύποι.
Στο Ελλάδα έχεις ταλέντο κάποια στιγμή είχαν πάει κάποιοι που έπαιζαν πιάνο με την μαλαπέρδα τους . Με συγχωρείς αλλά αυτοί έχουν περισσότερη ευφυϊα απο κάποιον που μπορεί να κάνει την δουλειά ενός σκληρού δίσκου . Υπάρχουν πολλά είδη ευφυϊας όντως . Αλλά ας μην πάμε στο άλλο άκρο να τα βαφτίζουμε όλα ευφυϊα .
Θεωρώ όμως ότι στην επιστήμη όταν μιλάμε για ευφυία εννοούμε όταν κάποιος ευφευρίσκει κάτι. Ευφυής δηλαδή σε αυτήν την περίπτωση πχ δεν θα θεωρεί ο φοιτητής της Ιατρικής που έβγαλε βαθμό 9.5, αλλά αυτός που έβγαλε πχ 7 και ανέπτυξε μια νέα μέθοδο πχ μέτρησης της πίεσης ή κάτι παρεμφερές.

Το πως δηλαδή παίρνεις την γνώση, και δημιουργείς καινούργια. Πως λύνεις ένα πρόβλημα δηλαδή.

Οι υψηλοί βαθμοί για εμένα δείχνουν σκληρή (ή έστω συστηματική) δουλειά που είναι το 1 συστατικό της επιτυχίας, όχι απαραίτητα υψηλή νοημοσύνη.
Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ με τα γραφόμενα σου .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,162 μηνύματα.
Το ερώτημα είναι πόσα είχε βάλει για το πτυχίο :hehe:

Σημασία έχει ότι στη μεταπτυχιακή εργασία του, η επιτροπή αποτελούνταν από τους καθηγητές Μπαλτά, Μιλιό και Φωτίου. :D Οι συγκεκριμένοι υπουργοποιήθηκαν μετά.

Έχει πολύ πλάκα που ο δημοσιογράφος θεωρεί άξιους αναφοράς τους... σχολικούς βαθμούς σε κάποιον που διακρίνεται σε Ολυμπιάδες και μόνο γέλοιο προκαλεί η φράση για τα φροντιστήρια, όταν λίγο πιο κάτω ο μαθητής κάνει λόγο για φροντιστηριακά μαθήματα εντός του ιδιωτικού σχολείου του...

Πάντα έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά. Ακόμη το 2023 πασχίζουμε να έχουμε μια δημόσια παιδεία μέσω φορολογίας, όπου οι μαθητές για να αξιολογηθούν θα πρέπει να "στηρίξουν" τον επαγγελματικό κλάδο των φροντιστών-εκπαιδευτικών. Ο συγκεκριμένος μαθητής απλά έπαιξε καλά λίγο με το σύστημα αυτό. Έκανε φροντιστήρια με σκοπό να πάρει αυτό που ήθελε (λογική στρατηγικής): δηλαδή, τη σωστή εκπαίδευση για να φύγει έξω για να σπουδάσει αυτό που πρέπει και όχι αυτό που ορίζει η συγκεκριμένη κομματική άποψη του τάδε Πανεπιστημιακού (όπως συμβαίνει στην Ελλάδα). Το ερώτημα είναι πως ακριβώς η Ελληνική κοινωνία (ως οικονομία) θα έχει οφέλη από αυτόν όταν θα είναι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού για τα επόμενα τουλάχιστον 10 χρόνια;

Ο αριστούχος Αρετάκης, που είναι διαπρεπής Μαθηματικός Έλληνας Πανεπιστημιακός στις ΗΠΑ με δικό του θεώρημα πλέον, στη θεωρητική φυσική πώς ακριβώς συμβάλλει στην ανάκαμψη της Ελληνικής κοινωνίας; Πήρε τις βασικές του σπουδές στην Ελλάδα αλλά έκανε διδακτορικό Μαθηματικών στο Cambridge (ένας από τους 3 Έλληνες παγκοσμίως, με βάση την έκθεση ονομάτων που είχα δει για το συγκεκριμένο Τμήμα). Και αυτός σε διάφορα άρθρα έχει αναφερθεί στη σημασία της αναδιοργάνωσης των Μαθηματικών στην Ελλάδα αλλά δεν νομίζω ότι η γνώμη λαμβάνεται υπόψιν από την εγχώρια "ελίτ" πολιτικάντηδων, πανεπιστημιακών και βολεμένων.

Ο κάθε Μητσοτάκης ξέρει καλά τι κάνει. Δεν θα έρθει σε ρήξη με την φροντιστηριακή παιδεία για να φτιάξει την μέση και ανώτατη εκπαίδευση. Αν ρίξεις μια ματιά στο Facebook σε διάφορες ομάδες αδιόριστων εκπαιδευτικών ή αναπληρωτών εκπαιδευτικών που βιοπορίζονται από το ιδιαίτερο μάθημα, ας λένε ότι χάλια το εκπαιδευτικό σύστημα εις βάρος των μαθητών, δεν θέλουν να αλλάξει. Γιατί αν αλλάξει, θα πρέπει να προσαρμόσουν τις προσδοκίες τους σε νέα δεδομένα δηλαδή, να διαβάσουν ή να μάθουν να εργάζονται σοβαρά, κάτι που δεν έμαθαν ποτέ να κάνουν. Έτσι η κάθε κυβέρνηση διαχειρίζεται μια κατάσταση για να μην σπάσει τα αυγά. Αν σπάσουν τα αυγά, θα πρέπει να έχουμε κοινωνικό μετασχηματισμό. Στην Ελλάδα, δυστυχώς επικρατεί τυχοδιωκτισμός στο θέμα των σπουδών που επηρεάζει και την εργασία. Οι ίδιοι άνθρωποι που έγιναν φοιτητές, δεν άλλαξαν μυαλά ως ενήλικες ώστε να προτείνουν κάτι άλλο ως εργασία. Τα φροντιστήρια στην Ελλάδα αποτελούν μια φυσική "εύκολη" λύση εργασίας επειδή το 99% των αποφοίτων Τμημάτων του πρώτου και δεύτερου επιστημονικού πεδίου κυρίως, δεν ξέρουν τι άλλο επάγγελμα να κάνουν. Μετά βάζουν και την οικογένεια που έκαναν ως επιχείρημα βολέματος και έλλειψης ευελιξίας, λες και τους είπε κάποιος με το ζόρι να πάνε να παντρευτούν. Ζητάνε και τα ρέστα μετά. Όλη η Ελληνική κοινωνία λειτουργεί κάπως στη τύχη για να σπρώχνουμε τα χρόνια της ζωής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 803 μηνύματα.
Σημασία έχει ότι στη μεταπτυχιακή εργασία του, η επιτροπή αποτελούνταν από τους καθηγητές Μπαλτά, Μιλιό και Φωτίου. :D Οι συγκεκριμένοι υπουργοποιήθηκαν μετά.
Ψαχνω πανω απο μια ωρα να βρω τους υπευθυνους καθηγητες τις μεταπτυχιακης εργασιας του, μπορεις να στειλεις καποιο σχετικο λινκ ;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top