Ιδιαίτερα ή φροντιστήριο για πανελλήνιες;

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 511 μηνύματα.
Λίγο άκυρο θέμα, αλλα τώρα που άρχισαν τα θερινά έχω μπει σε δίλημμα. Ξεκινήσαμε τέλος παντων μαθηματικά, και εγώ εξ αρχής είχα σκοπό απ'το σεπτέμβριο να παω ιδιαίτερα με τον καθηγητή που κάνω και τωρα φροντ. Το θέμα είναι όμως ότι αυτός μας είπε ότι λόγω υπερβολικού ωραρίου που είχε πέρυσι μέχρι τις 10 το βραδυ και Κυριακές σταμάτησε φέτος τα ιδιαίτερα (πήρε 5-6 παιδιά και κάποιοι άλλοι που του ζήτησαν δεν τους δέχτηκε). Προσωπικά για μένα είναι ο καλύτερος σε σχέση με έναν 2ο που έχουμε λόγω των ασκήσεων που δίνει (δικές του και όχι σχολικές παντα). Το δίλημμα είναι να συνεχίσω μ'αυτόν σε τμήμα με άλλα παιδιά, ή να πάω ιδιαίτερα με τον 2ο; (Για μένα τα ιδιαίτερα είναι η καλύτερη επιλογή γιατί γλιτώνω χρόνο από ασκήσεις που δεν κατανοούν άλλοι και μπορώ να ρωτάω (να πρίζω) τον καθηγητή όσο μπορώ με ερωτήσεις. Είναι λίγο περίεργο το θέμα αλλά αμα έχετε κάποια ιδέα προς τα που να κατευθυνθώ θα με βοηθουσε πολυ!
 

Than003

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 310 μηνύματα.
Εξαρτάται πολύ από τον χαρακτήρα σου. Για παράδειγμα εγώ λειτουργώ καλύτερα σε "ανταγωνισμό", με την έννοια ότι ήθελα να είμαι σε καλύτερο επίπεδο ή τουλάχιστον εξίσου με τους υπόλοιπους και ως εκ τούτου προσπαθούσα περισσότερο. Αν όμως γενικά θέλεις να δουλεύεις με τους δικούς σου ρυθμούς ή επηρεάζεσαι ψυχολογικά από την σύγκριση με άλλους, το φροντιστήριο δεν θα ήταν η καλύτερη επιλογή. Από την άλλη πρέπει να εκτιμήσεις και πιο πρακτικά θέματα, όπως χρόνο για μετακινήσεις και φυσικά το κόστος. Και κάτι τελευταίο : αν προσανατολίζεσαι προς το ιδιάιτερο πρέπει να είσαι σίγουρη για τον καθηγητή (αν και όπως γράφεις είσαι), γιατί έχω ακούσει...ιστορίες για αγρίους. Στην θέση σου θα προτιμούσα το φροντιστήριο, αφού και ο καθηγητής είναι πολύ καλός. Οπότε δεν πιστεύω ότι θα υστερείς σε σχέση με το ιδιαίτερο αν ο εν λόγω καθηγητής είναι και πρόθυμος να σου λύνει τις απορίες. Στο φροντιστήριο που ήμουν οι καθηγητές ήταν εξαιρετικοί και δίπλα στους μαθητές όταν το χρειάζονται-θέλω να πιστεύω πως κατά κανόνα αυτό ισχύει.
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
2 σε 1
1687900697884.png

Αστειεύομαι φίλτατη Ελένη.

Δεν έχω ως σκοπό την διαφήμιση/προώθηση της συγκεκριμένης εταιρείας.
 

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης & Διερμηνείας Ιονίου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 2,044 μηνύματα.
Θεωρώ καλύτερο το φροντιστήριο με τον 1ο αφού λες ότι είναι και καλός. Τα ιδιαίτερα με τον 2ο νομίζω θα ήταν τζάμπα λεφτά. Όσο αναφορά το πρήξιμο, κάνε όσες ερωτήσεις θες ακόμα και αν είσαι σε τμήμα. Καλύτερα να «πρήξεις» παρά να μείνεις για πάντα με την απορία
 

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 511 μηνύματα.
Θεωρώ καλύτερο το φροντιστήριο με τον 1ο αφού λες ότι είναι και καλός. Τα ιδιαίτερα με τον 2ο νομίζω θα ήταν τζάμπα λεφτά. Όσο αναφορά το πρήξιμο, κάνε όσες ερωτήσεις θες ακόμα και αν είσαι σε τμήμα. Καλύτερα να «πρήξεις» παρά να μείνεις για πάντα με την απορία
Εντάξει και ο 2ος δεν είναι κακός, δίνει ωραίες μεθοδολογίες για επίλυση ασκήσεων απλά δεν λύνει δικές του εφαρμογές, λύνει απο βοηθήματα και του σχολικού, κάτι που λίγο με προβληματίζει
 

augustine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η augustine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 181 μηνύματα.
Όσο αναφορά το πρήξιμο, κάνε όσες ερωτήσεις θες ακόμα και αν είσαι σε τμήμα. Καλύτερα να «πρήξεις» παρά να μείνεις για πάντα με την απορία
Αυτό ακριβώς. Ρώτα όσο θες, κι αν δεν προλαβαίνεις να τα ρωτήσεις όλα στη διάρκεια του μαθήματος, μπορεί να ζητήσεις να μιλήσετε τηλεφωνικά ή μέσω μέιλ/sms κλπ. για να λύσεις οποίες αλλες απορίες έχεις. Μην αισθάνεσαι άσχημα όταν θέλεις να ρωτήσεις κάτι, εξάλλου αυτή είναι και η δουλειά τους!
 

Γιαννουλάκης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης & Διερμηνείας Ιονίου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 2,044 μηνύματα.
Εντάξει και ο 2ος δεν είναι κακός, δίνει ωραίες μεθοδολογίες για επίλυση ασκήσεων απλά δεν λύνει δικές του εφαρμογές, λύνει απο βοηθήματα και του σχολικού, κάτι που λίγο με προβληματίζει
Σε αυτή την περίπτωση, αν θεωρείς ότι μπορείς να λειτουργήσεις καλύτερα ατομικά, κάνε ιδιαίτερα.
 

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 511 μηνύματα.
Είμαι πολύ μπερδεμένη δε ξέρω, ο καθηγτη΄ς που κανω τώρα γενικά προτιμάει δύσκολες ασκήσεις (μη φαντάζεστε εξωφρενικές αλλα ναι). Ο άλλος γενικά δίνει εύκολες για να μη μπερδευόμαστε και να μη μας κάνει να παρατίσουμε τα μαθηματικα
 

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης & Διερμηνείας Ιονίου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 2,044 μηνύματα.
Στα μαθηματικά στις πανελλήνιες δύσκολα δεν βάζουν; (έτσι ακούω)

Τότε ίσως καλύτερα με τον πρώτο.
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είμαι πολύ μπερδεμένη δε ξέρω, ο καθηγτη΄ς που κανω τώρα γενικά προτιμάει δύσκολες ασκήσεις (μη φαντάζεστε εξωφρενικές αλλα ναι). Ο άλλος γενικά δίνει εύκολες για να μη μπερδευόμαστε και να μη μας κάνει να παρατίσουμε τα μαθηματικα
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις κατά τη γνώμη μου, είναι να ξεκινάς εφόσον χρειάζεται -αυτό θα το κρίνεις εσύ- με κάποια εύκολα θέματα σε στυλ απλών εφαρμογών, 2-3 τέτοια για να μπεις στο νόημα της θεωρίας.

Μετά προτείνω ασκήσεις όχι μεγάλες και κοπιαστικές με πολλά ερωτήματα που επαναλαμβάνονται συνεχώς, αλλά πιο μικρά θέματα που έχουν κάθε φορά κάτι καινούργιο να σου δώσουν και κάποια εξ'αυτών να έχουν μερικές δυσκολίες, ώστε να εντριφύσεις σε απαιτητικά προβλήματα και να αποκτήσεις ευχέρεια στην προσπέλαση της δυσκολίας.

Στην επανάληψη θα ασχοληθείς με θέματα πανελλαδικών και θα κάνεις και μακροσκελή επαναληπτικά θέματα σαν αυτά που συναντά κανείς στον Παπαδάκη. Όχι όμως στην αρχή, γιατί σου τρώνε πολύτιμο χρόνο, σε κουράζουν και δεν προσφέρουν και κάτι το ιδιαίτερο.

Οπότε πριν την επανάληψη να αποφεύγεις τα πλατιά θέματα, δύσκολα να κάνεις πού και πού αν στοχεύεις ψηλά. Πολύ περίεργα θέματα που είναι παρόμοια με διαγωνισμών προσπέρασέ τα, ίσως στο τέλος να δεις κανένα, ανάλογα και με το πώς πηγαίνει η επανάληψή σου.

Καλή επιτυχία!
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 511 μηνύματα.
Εν τέλη, δε κατέληξα κάπου:morning1:. Νομίζω πάω προς τα ιδιαίτερα, με τον 2ο καθηγητή(που ανέφερα πιο πάνω). Ο καθηγητής αυτός κάνει Παπαδάκη. Έχω αγοράσει το βιβλίο του 1ου όμως που είναι αρκετά καλό μπορώ να πω (έχει μικρότερες ασκ΄σεις απ'αυτές του Παπαδάκηβέβαια) Πιστεύετε αν διαβάζω απ'τον Παπαδάκη και το βιβλίο του1ου καθηγητή (ο οποίος θεωρείται αρκετά καλός)θα τα πάω καλα; (με την εννοια αν Παπαδάκης είναι καλός). Αν μπορεί κάποιος άλλος να πει κάποια άλλη άποψη γιατί είμαι πολύ μπερδεμένη:book:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top