Γεια σας, κάτι άσχετο όσον αφορά τα μηχανογραφικά, τους βαθμούς κτλ, απλώς δεν ξέρω που να το γράψω. Ύστερα από ένα «λάθος» μου κατά την ΚΕΕ σε ένα από τα πολλαπλής της βιολογίας θεωρώ πως τραυματίστηκα ψυχολογικά, αν μη τι άλλο καταλυτικά. Είναι το μοναδικό πράγμα που σκέφτομαι όλη την ημέρα. Αδυνατώ να συγκεντρωθώ και να κάνω το ο,τι άλλο ή αν το καταφέρω διαρκεί ελάχιστα. Για τα επόμενα μαθήματα (Χημεία και Φυσική) δεν μπόρεσα να διαβάσω απολύτως τίποτα και πριν από κάθε μάθημα έκλαιγα για την βιολογία (γνωρίζω ότι είναι ακραίο). Βρίσκομαι σε αδιέξοδο. Η ανησυχία μου δεν συνυφαίνεται μονάχα με το ότι κινδυνεύω να μείνω εκτός σχολής (Ιατρική), αλλά έχει να κάνει και με το ότι σε σχέση με τα άλλα μαθήματα δεν υπάρχει ομοιομορφία (στα υπόλοιπα έγραψα γύρω στο 99 με 100). Έχω επίγνωση του ότι αυτό δεν είναι και τόσο φυσιολογικό, απλώς δεν ξέρω τι να κάνω πλέον και σε ποιον να απευθυνθώ για να βοηθηθώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αν κατάλαβα καλά, το πρόβλημά σου συνίσταται στο ότι, αφενός καταβάλλεσαι από αισθήματα αβεβαιότητας για την εισαγωγή σου σε κάποια Ιατρική, αφετέρου ενοχλείσαι σε ψυχαναγκαστικό επίπεδο για το ότι δεν έχουν τα 3 θετικά μαθήματα βαθμούς πανομοιότυπους ή εννοείς ότι ενοχλήθηκες επειδή οι βαθμοί που υπολογίζεις δεν ανταποκρίνονται στα κατώτερα βαθμολογικά όρια που είχες θέσει, θεωρώντας πως το επίπεδο κατάρτισής σου επέβαλλε την επίτευξη καλύτερης επίδοσης.
Καταρχάς -μολονότι δεν γνωρίζω από Βιολογία πανελλαδικών όντας στην θετική, απαντώ με βάση το τι έχω ακούσει από παιδιά τα οποία έδωσαν το μάθημα- δεν ευθύνεσαι εσύ, αφού υπήρχε ασάφεια στο θέμα που έκανες λάθος και δύο δυνητικά ορθές απαντήσεις. Άρα, ενός τέτοιου είδους λάθος δεν υποδηλώνει το παραμικρό για το γνωστικό σου επίπεδο και εν γένει το ακαδημαϊκό σου ποιόν. Το ίδιο ισχύει για αβλεψίες και μικρολάθη της στιγμής.
Από εκεί και πέρα, μπορώ να καταλάβω απόλυτα το πώς αυτή η εξέταση έχει καταστεί ψυχολογική τροχοπέδη για τα όσα επιχειρείς να πραγματοποιήσεις και δεν σου επιτρέπει να αφοσιωθείς στο οτιδήποτε. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις κατ' εμέ είναι να χαλαρώσεις και να ασχοληθείς με θέματα που σου προξενούν θετικά συναισθήματα. Εγώ για παράδειγμα βρήκα σελίδες με αστεία στο ίντερνετ (π.χ. Ο κρύος τζίτζικας στο fb) και ξαναδιαβάζω βιβλία που μου άρεσαν τουλάχιστον κατά το παρελθόν.
Τωόντι στην έκθεση υπάρχει βαθμολογική απροβλεψιμότητα, ωστόσο αν έχεις απαντήσει πάνω -κάτω όπως το ΙΕΠ και η γραφή σου είναι ευκόλως αναγνώσιμη, δεν θεωρώ ότι θα κινηθείς υπό του 72-75 στην χειρότερη των χειροτέρων περιπτώσεων. Οπότε υπό αυτή τη συνθήκη τα έχεις πάει περίφημα θαρρώ και δικαιούσαι και με το παραπάνω να οράς το μέλλον με αισιοδοξία.
Αν το δεύτερο πρόβλημα έχει ψυχαναγκαστική φύση, αποπειράσου να εκλογικεύσεις το ότι δεν υπάρχει κανένα νόημα στην βαθμολογική ομοιομορφία, τόσο πρακτικά, όσο και θεωρητικά.
Πιστεύω ακράδαντα πώς οι -επί του παρόντος- επαναλαμβανόμενες σκέψεις σου θα σταματήσουν να καταναλώνουν την πνευματική σου ενέργεια μονομιάς αφότου δεις τα αποτελέσματα μεθαύριο διαπιστώνοντας ότι είσαι μέσα. Αν όμως κάτι δεν πάει καλά, ψυχραιμία, καθαρή σκέψη, επανέλαβε στον εαυτό σου ότι δεν αλλάζει κάτι πλέον, οι εξετάσεις δεν σε καθορίζουν ως φοιτήτρια-μαθήτρια-άνθρωπο και ότι χάνεις τον χρόνο σου αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια. Αν και πάλι εξακολουθούν να υφίστανται, ζήτα βοήθεια από κάποιον κοντινό σου άνθρωπο για αρχή, δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να αυτο-υποβάλλεσαι σε πνευματικά βασανιστήρια.
Καλά αποτελέσματα!