Διάβασμα μαθητών και ιδιαίτερα από φοιτητές διαφορετικού αντικειμένου

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα σας πρότεινα να σταματήσετε να εκφέρετε άποψη, για τον τρόπο διαβάσματος της ύλης κ.λ.π. των σχολικών μαθημάτων, από την στιγμή που δεν σπουδάζετε ή δεν έχετε αποφοιτήσει από μία καθηγητική σχολή. Δεν είναι δυνατόν φοιτητές νομικής να εκφέρουν άποψη για τα φιλολογικά μαθήματα ή μάλλον είναι παράνομο να παραδίδουν ιδιαίτερα φοιτητές νομικής στα φιλολογικά αντί των φιλολόγων. Αντίστοιχα, δεν είναι λογικό, να συμβουλεύεστε για τα μαθηματικά, φυσική κ.λ.π. φοιτητές που δεν έχουν φοιτήσει στις αντίστοιχες καθηγητικές σχολές. Τώρα γιατί επιμένετε να το κάνετε, δεν ξέρω.
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
Να σας υπενθυμίσω ότι βρίσκεστε σε μία μαθητική/φοιτητική κοινότητα όπου ανταλλάσσουμε τις απόψεις μας, τις εμπειρίες μας και δίνουμε συμβουλές μας σε άλλους, όταν κρίνουμε ότι μπορούμε κάπως να βοηθήσουμε.
Κανείς δεν προσποιήθηκε (ούτε εγώ συγκεκριμένα) ότι είναι αυθεντία, αλλά βάσει της εμπειρίας μας στις προηγούμενες τάξεις και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις προσπαθούμε -με τις γνώσεις που διαθέτουμε, όχι με αυτές που δεν διαθέτουμε- να βοηθήσουμε όσους είναι στη θέση που ήμασταν εμείς κάποιο καιρό πριν. Λέμε πράγματα που θα θέλαμε να μας είχαν πει προηγούμενοι μαθητές, όχι καθηγητές. Δόξα τω θεώ όσοι εκφράζουν εδώ τις απορίες τους και καθηγητές έχουν αν θέλουν να ρωτήσουν κάτι πιο εξειδικευμένο.
Τώρα τα ιδιαίτερα μαθήματα που τα είδατε, δεν το γνωρίζω και δεν θα επεκταθώ. Αλλά για το σκέλος των συμβουλών, θεωρώ ότι δεν είναι παράνομο ούτε... αντισυνταγματικό.
Καλή σας συνέχεια.
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να σας υπενθυμίσω ότι βρίσκεστε σε μία μαθητική/φοιτητική κοινότητα όπου ανταλλάσσουμε τις απόψεις μας, τις εμπειρίες μας και δίνουμε συμβουλές μας σε άλλους, όταν κρίνουμε ότι μπορούμε κάπως να βοηθήσουμε.
Κανείς δεν προσποιήθηκε (ούτε εγώ συγκεκριμένα) ότι είναι αυθεντία, αλλά βάσει της εμπειρίας μας στις προηγούμενες τάξεις και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις προσπαθούμε -με τις γνώσεις που διαθέτουμε, όχι με αυτές που δεν διαθέτουμε- να βοηθήσουμε όσους είναι στη θέση που ήμασταν εμείς κάποιο καιρό πριν. Λέμε πράγματα που θα θέλαμε να μας είχαν πει προηγούμενοι μαθητές, όχι καθηγητές. Δόξα τω θεώ όσοι εκφράζουν εδώ τις απορίες τους και καθηγητές έχουν αν θέλουν να ρωτήσουν κάτι πιο εξειδικευμένο.
Τώρα τα ιδιαίτερα μαθήματα που τα είδατε, δεν το γνωρίζω και δεν θα επεκταθώ. Αλλά για το σκέλος των συμβουλών, θεωρώ ότι δεν είναι παράνομο ούτε... αντισυνταγματικό.
Καλή σας συνέχεια.
Έχω δεί έξω στο δρόμο αγγελίες για ιδιαίτερα από φοιτητές νομικής για φιλολογικά μαθήματα. Δεν είναι φιλόλογοι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Λολ δεν μπορώ να καταλάβω που το κομπλεξ.

Δεν υπάρχει νόμος που να ορίζει ότι ένας νομικός δεν μπορεί να διδάξει φιλολογικά και το αντίστροφο. Άπειροι φυσικοί διδάσκουν μαθηματικά, άπειροι μαθηματικοί διδάσκουν φυσική και άπειροι οικονομολόγοι διδάσκουν μαθηματικά.

Ελεύθερη αγορά έχουμε στο συγκεκριμένο κομμάτι, αν είσαι καλός καθηγητής ό,τι διδάσκεις καλά θα έχει πέραση.

Για δημόσια εκπαίδευση υπάρχει το ΠΕ, οπότε αυτό που λες δεν στέκει (παρόλο που και εκεί, φιλόλογοι μπορούν να διδάξουν ιστορία/κοινωνιολογία κλπ.).
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επίσης, δεν είναι σωστό η μία επιστήμη να μπλέκεται με την άλλη. Πρέπει να οριοθετηθούν τα επαγγέλματα και οι επιστήμες. Προσωπικά, δεν θέλω να είμαι σε έναν κόσμο όπου π.χ. για τον εμφύλιο συμβουλεύονται έναν γιατρό αντί για τον ιστορικό, για το σύνταγμα τον μαθηματικό και όχι τον νομικό, για την γλώσσα τον φυσικό και όχι τον γλωσσολόγο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Επίσης, δεν είναι σωστό η μία επιστήμη να μπλέκεται με την άλλη. Πρέπει να οριοθετηθούν τα επαγγέλματα και οι επιστήμες. Προσωπικά, δεν θέλω να είμαι σε έναν κόσμο όπου π.χ. για τον εμφύλιο συμβουλεύονται έναν γιατρό αντί για τον ιστορικό, για το σύνταγμα τον μαθηματικό και όχι τον νομικό, για την γλώσσα τον φυσικό και όχι τον γλωσσολόγο.
Δηλαδή ζητάτε... να πλήξετε την ελευθερία του λόγου; :loltooth:
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δηλαδή ζητάτε... να πλήξετε την ελευθερία του λόγου; :loltooth:
Οι επιστήμες δεν είναι πολιτική.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στην πολιτική ναι εννοείται ο καθένας πρέπει να έχει άποψη, αλλά στις επιστήμες μόνο εκείνος που έχει κάνει τις αντίστοιχες σπουδές μπορεί να εκφέρει άποψη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Λολ δεν μπορώ να καταλάβω που το κομπλεξ.

Δεν υπάρχει νόμος που να ορίζει ότι ένας νομικός δεν μπορεί να διδάξει φιλολογικά και το αντίστροφο. Άπειροι φυσικοί διδάσκουν μαθηματικά, άπειροι μαθηματικοί διδάσκουν φυσική και άπειροι οικονομολόγοι διδάσκουν μαθηματικά.

Ελεύθερη αγορά έχουμε στο συγκεκριμένο κομμάτι, αν είσαι καλός καθηγητής ό,τι διδάσκεις καλά θα έχει πέραση.

Για δημόσια εκπαίδευση υπάρχει το ΠΕ, οπότε αυτό που λες δεν στέκει (παρόλο που και εκεί, φιλόλογοι μπορούν να διδάξουν ιστορία/κοινωνιολογία κλπ.).
Εντάξει, τώρα τί μαθηματικά θα σου διδάξει ο φιλόλογος ή τί ιστορία θα σου διδάξει ο μαθηματικός, ειλικρινά δεν θα ήθελα να ξέρω.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Οι επιστήμες δεν είναι πολιτική.
Μάλιστα, πολύ μεγαλεπήβολες λέξεις χρησιμοποιείτε που αν μη τι άλλο δείχνει πόσο κενό έχετε από την πραγματική βιβλιογραφία επί παντός επιστητού.

Καταρχάς μπερδεύετε την διδασκαλία με την ενδελεχή γνώση μιας "επιστήμης", που είναι λάθος. Υπάρχουν πάρα πολλοί οικονομολόγοι που θα μπορούσαν να διδάξουν μαθηματικά καλύτερα από τον μέσο απόφοιτο μιας μαθηματικής σχολής. Αυτό, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη καθεαυτή αλλά με την ικανότητα ενός ανθρώπου να απλοποιεί, να μοντάρει και να μεταδίδει βασικές ιδέες. Επομένως εδώ είστε λάθος και ασαφής.

Λίγη διείσδυση σε σοβαρές επιστημολογικές μελέτες (αρχίζοντας από Καντ και Ντιούι --όχι το καρτούν) μπορεί να δείξει ότι καμία επιστήμη δεν είναι "τέλεια" και "λογικά κλειστή" όπως εσείς υπονοείτε. Μάλιστα αυτό δεν μπορεί να ισχύσει ούτε καν στην θεωρούμενη ως πιο λογικά τέλεια επιστήμη, την άλγεβρα. Οπότε προτείνω για αρχή να αφιερώσετε ένα δίωρο στο ζήτημα της μη-πληρότητας λογικών συστημάτων που θεμελίωσε ο Goedel. Μετά μπορούμε να συνεχίσουμε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Οι επιστήμες δεν είναι πολιτική.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στην πολιτική ναι εννοείται ο καθένας πρέπει να έχει άποψη, αλλά στις επιστήμες μόνο εκείνος που έχει κάνει τις αντίστοιχες σπουδές μπορεί να εκφέρει άποψη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Εντάξει, τώρα τί μαθηματικά θα σου διδάξει ο φιλόλογος ή τί ιστορία θα σου διδάξει ο μαθηματικός, ειλικρινά δεν θα ήθελα να ξέρω.
Αυτό είναι απλά μια αξιολογική σας κρίση. Ευτυχώς ο νομοθέτης δεν σκέφτεται τόσο ρηχά.
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μάλιστα, πολύ μεγαλεπήβολες λέξεις χρησιμοποιείτε που αν μη τι άλλο δείχνει πόσο κενό έχετε από την πραγματική βιβλιογραφία επί παντός επιστητού.

Καταρχάς μπερδεύετε την διδασκαλία με την ενδελεχή γνώση μιας "επιστήμης", που είναι λάθος. Υπάρχουν πάρα πολλοί οικονομολόγοι που θα μπορούσαν να διδάξουν μαθηματικά καλύτερα από τον μέσο απόφοιτο μιας μαθηματικής σχολής. Αυτό, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη καθεαυτή αλλά με την ικανότητα ενός ανθρώπου να απλοποιεί, να μοντάρει και να μεταδίδει βασικές ιδέες. Επομένως εδώ είστε λάθος και ασαφής.

Λίγη διείσδυση σε σοβαρές επιστημολογικές μελέτες (αρχίζοντας από Καντ και Ντιούι --όχι το καρτούν) μπορεί να δείξει ότι καμία επιστήμη δεν είναι "τέλεια" και "λογικά κλειστή" όπως εσείς υπονοείτε. Μάλιστα αυτό δεν μπορεί να ισχύσει ούτε καν στην θεωρούμενη ως πιο λογικά τέλεια επιστήμη, την άλγεβρα. Οπότε προτείνω για αρχή να αφιερώσετε ένα δίωρο στο ζήτημα της μη-πληρότητας λογικών συστημάτων που θεμελίωσε ο Goedel. Μετά μπορούμε να συνεχίσουμε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αυτό είναι απλά μια αξιολογική σας κρίση. Ευτυχώς ο νομοθέτης δεν σκέφτεται τόσο ρηχά.
Η άλγεβρα δεν είναι επιστήμη, αλλά ένα εργαλείο. Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό της ως πιο λογικά τέλειας είναι καθαρά αξιολογική σας κρίση, μια και για τον καθένα τελειότερη κ.λ.π. είναι η επιστήμη που σπουδάζει. Οι περισσότεροι π.χ. θεωρούν τελειότερη την φιλοσοφία, καθώς τα πάντα προέκυψαν από αυτήν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συμφωνώ όμως με την διάκριση που κάνατε μεταξύ διδασκαλίας και ενδελεχούς γνώσης μίας επιστήμης.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 7,260 μηνύματα.
Θα σας πρότεινα να σταματήσετε να εκφέρετε άποψη, για τον τρόπο διαβάσματος της ύλης κ.λ.π. των σχολικών μαθημάτων, από την στιγμή που δεν σπουδάζετε ή δεν έχετε αποφοιτήσει από μία καθηγητική σχολή.
Όχι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Η άλγεβρα δεν είναι επιστήμη, αλλά ένα εργαλείο. Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό της ως πιο λογικά τέλειας είναι καθαρά αξιολογική σας κρίση, μια και για τον καθένα τελειότερη κ.λ.π. είναι η επιστήμη που σπουδάζει. Οι περισσότεροι π.χ. θεωρούν τελειότερη την φιλοσοφία, καθώς τα πάντα προέκυψαν από αυτήν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συμφωνώ όμως με την διάκριση που κάνατε μεταξύ διδασκαλίας και ενδελεχούς γνώσης μίας επιστήμης.
Εσείς διατυπώσατε πρώτος ισχυρισμό περί τέλειας και μη επιστήμης, λέγοντας πιο πάνω ότι "η πολιτική δεν είναι επιστήμη".
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
εμένα γιατί αυτό το thread μου θυμίζει το άλλο περί υποβάθμισης των φιλολογικών σπουδών; :lol:
 

Schlimazel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 231 μηνύματα.
Θα σου πρότεινα να σταματήσεις να προτείνεις ποιος θα εκφέρει γνώμη και για τι
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Θα σας πρότεινα να σταματήσετε να εκφέρετε άποψη, για τον τρόπο διαβάσματος της ύλης κ.λ.π. των σχολικών μαθημάτων, από την στιγμή που δεν σπουδάζετε ή δεν έχετε αποφοιτήσει από μία καθηγητική σχολή. Δεν είναι δυνατόν φοιτητές νομικής να εκφέρουν άποψη για τα φιλολογικά μαθήματα ή μάλλον είναι παράνομο να παραδίδουν ιδιαίτερα φοιτητές νομικής στα φιλολογικά αντί των φιλολόγων. Αντίστοιχα, δεν είναι λογικό, να συμβουλεύεστε για τα μαθηματικά, φυσική κ.λ.π. φοιτητές που δεν έχουν φοιτήσει στις αντίστοιχες καθηγητικές σχολές. Τώρα γιατί επιμένετε να το κάνετε, δεν ξέρω.
Το κυριότερο λάθος σου είναι ότι χαρακτηρίζει τμήματα όπως το μαθηματικό, το φυσικό, την φιλολογία κλπ "καθηγητικές σχολές". Σ'αυτά τα τμήματα διδάσκεσαι τις αντίστοιχες επιστήμες και έχεις την δυνατότητα αφότου αποφοιτήσεις να τις διδάξεις, δεν διδάσκεσαι (αποκλειστικά) πως να διδάσκεις. Από το μαθηματικό βγαίνεις μαθηματικός, από το φυσικό φυσικός και από την φιλολογία φιλόλογος, όχι απαραίτητα καθηγητής.

Και όπως ήδη ειπώθηκε, το αν κάποιος είναι ικανός να διδάξει το καθορίζει περισσότερο η προσωπικότητα και οι ικανότητές του πάρα το ποια σχολή τελείωσε. Προφανώς δεν είναι ιδιαίτερα πιθανό ένας μαθηματικός να μπορεί να διδάξει αρχαία, αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι μπορεί να διδάξει και μαθηματικά. Αυτό εξαρτάται από κάθε άτομο ξεχωριστά.

Επιπλέον, εδώ μέσα κανείς δεν "κάνει παράνομα ιδιαίτερα", αν είναι δυνατόν. Το συγκεκριμένο φορουμ είναι μια κοινότητα μαθητών, φοιτητών και καθηγητών στην οποία ο καθένας προσπαθεί να βοηθήσει και να συμβουλεύσει τον άλλον, όπως μπορεί. Δεν πουλάμε προϊόν ούτε υπηρεσίες, μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και προσπαθούμε να βοηθηθούμε και να λύσουμε τυχόν απορίες μας.
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 820 μηνύματα.
Θα σας πρότεινα να σταματήσετε να εκφέρετε άποψη, για τον τρόπο διαβάσματος της ύλης κ.λ.π. των σχολικών μαθημάτων, από την στιγμή που δεν σπουδάζετε ή δεν έχετε αποφοιτήσει από μία καθηγητική σχολή. Αντίστοιχα, δεν είναι λογικό, να συμβουλεύεστε για τα μαθηματικά, φυσική κ.λ.π. φοιτητές που δεν έχουν φοιτήσει στις αντίστοιχες καθηγητικές σχολές. Τώρα γιατί επιμένετε να το κάνετε, δεν ξέρω.
ναι οτι πεις.

@Scandal κοίτα μπας και ειναι δεύτερος λογαριασμός του syntactician
 
Τελευταία επεξεργασία:

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 299 μηνύματα.
Λολ δεν μπορώ να καταλάβω που το κομπλεξ.

Δεν υπάρχει νόμος που να ορίζει ότι ένας νομικός δεν μπορεί να διδάξει φιλολογικά και το αντίστροφο. Άπειροι φυσικοί διδάσκουν μαθηματικά, άπειροι μαθηματικοί διδάσκουν φυσική και άπειροι οικονομολόγοι διδάσκουν μαθηματικά.

Ελεύθερη αγορά έχουμε στο συγκεκριμένο κομμάτι, αν είσαι καλός καθηγητής ό,τι διδάσκεις καλά θα έχει πέραση.

Για δημόσια εκπαίδευση υπάρχει το ΠΕ, οπότε αυτό που λες δεν στέκει (παρόλο που και εκεί, φιλόλογοι μπορούν να διδάξουν ιστορία/κοινωνιολογία κλπ.).
Α, πολύ ωραία. Αφού, λοιπόν, έχω κάνει στο τμήμα μου οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης και οικονομικά της εκπαίδευσης, μαζί με τα λατινικά θα πάω να κάνω ιδιαίτερα και σε ΑΟΘ. Αφού, τις βασικές έννοιες του ΑΟΘ τις είχα κάνει στα συγκεκριμένα 2 μαθήματα.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,216 μηνύματα.
Θα σας πρότεινα να σταματήσετε να εκφέρετε άποψη, για τον τρόπο διαβάσματος της ύλης κ.λ.π. των σχολικών μαθημάτων, από την στιγμή που δεν σπουδάζετε ή δεν έχετε αποφοιτήσει από μία καθηγητική σχολή. Δεν είναι δυνατόν φοιτητές νομικής να εκφέρουν άποψη για τα φιλολογικά μαθήματα ή μάλλον είναι παράνομο να παραδίδουν ιδιαίτερα φοιτητές νομικής στα φιλολογικά αντί των φιλολόγων. Αντίστοιχα, δεν είναι λογικό, να συμβουλεύεστε για τα μαθηματικά, φυσική κ.λ.π. φοιτητές που δεν έχουν φοιτήσει στις αντίστοιχες καθηγητικές σχολές. Τώρα γιατί επιμένετε να το κάνετε, δεν ξέρω.
είσαι κάθε μέρα κομπλεξικός ή παίρνεις και ρεπό?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ωχ ο τρελός!!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

εμένα γιατί αυτό το thread μου θυμίζει το άλλο περί υποβάθμισης των φιλολογικών σπουδών; :lol:
παίζει να είναι ο ίδιος!
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Έχω συναδέλφους πολιτικούς μηχανικούς που, για να βγάλουν χαρτζιλίκι όσο ήταν φοιτητές, έκαναν μαθήματα ιστορίας σε παιδιά Γυμνασίου. Σιγά την επιστήμη του Φιλολόγου πια...
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,394 μηνύματα.
Α, πολύ ωραία. Αφού, λοιπόν, έχω κάνει στο τμήμα μου οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης και οικονομικά της εκπαίδευσης, μαζί με τα λατινικά θα πάω να κάνω ιδιαίτερα και σε ΑΟΘ. Αφού, τις βασικές έννοιες του ΑΟΘ τις είχα κάνει στα συγκεκριμένα 2 μαθήματα.
Προφανώς το λες ειρωνικά, αλλά δεν βλέπω λόγο να μην γίνεται.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έχω συναδέλφους πολιτικούς μηχανικούς που, για να βγάλουν χαρτζιλίκι όσο ήταν φοιτητές, έκαναν μαθήματα ιστορίας σε παιδιά Γυμνασίου. Σιγά την επιστήμη του Φιλολόγου πια...
Πολλοί άνθρωποι μπερδεύουν το να είσαι καλός στην επιστήμη σου και να είσαι καλός δάσκαλος.

Είναι δύο εντελώς διαφορετικά μονοπάτια.
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 299 μηνύματα.
Προφανώς το λες ειρωνικά, αλλά δεν βλέπω λόγο να μην γίνεται.
Όσο ειρωνικό είναι το να διδάσκει ο νομικός φιλολογικά. Για να το θέσω, όμως, και λίγο διαφορετικά, εμένα η μητέρα μου έχει σπουδάσει νομική και έχει κρατήσει όλα τα βιβλία της νομικής. Άραγε, αν ξεχάσουμε τους διορισμούς των νομικών στο δημόσιο, θα μπορώ διαβάζοντας αστικό, ποινικό κλπ κώδικα, να ανοίξω ένα ιδιωτικό γραφείο και πολύ απλά να δίνω νομικές συμβουλές σε πελάτες, με μια μικρή συνεισφορά, γιατί προφανώς και δεν είμαι νομικός ώστε να ζητάω όσο και ο δικηγόρος και προφανώς και ο γονιός που θα προτιμήσει για το παιδί του τον νομικό είναι γιατί ο φιλόλογος θα του ζητήσει πχ 15€ την ώρα, ενώ ο νομικός, αφού δεν είναι η ειδικότητά του αυτή, λογικά, θα κάνει ιδιαίτερα με πολύ λιγότερα. Βέβαια…το λογικό σε αυτή τη χώρα έχει εκλείψει πλέον, οπότε όλα να τα περιμένουμε.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top