Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
CCCD4143-0716-43D2-95DA-8F2057342B35.jpeg

Το β και γ ερώτημα δεν μου ζητάνε το ίδιο πράγμα στην ουσία;
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 14,800 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
20352890-9691-4A06-9120-4026838303CC.jpeg

Έλυσα το α, β και γ με σχετική ευκολία αλλά με έχει προβληματίσει αρκετά το δ
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
Είναι μεθοδολογία. Βρίσκεις Δl από τη νέα ισορροπία του συστήματος και παίρνεις τη σχέση ΣF2= -D2*x (1) σε τυχαία θέση x πάνω από τη ΘΙ2. Για να χαθεί η επαφή πρέπει κ αρκεί η δύναμη που ασκεί το Σ1 στο Σ2 να μηδενιστεί, οπότε από την (1) βρίσκεις το x.

(Όπου ΣF2, οι δυνάμεις που ασκούνται μόνο στο Σ2)
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
Είναι μεθοδολογία. Βρίσκεις Δl από τη νέα ισορροπία του συστήματος και παίρνεις τη σχέση ΣF2= -D2*x (1) σε τυχαία θέση x πάνω από τη ΘΙ2. Για να χαθεί η επαφή πρέπει κ αρκεί η δύναμη που ασκεί το Σ1 στο Σ2 να μηδενιστεί, οπότε από την (1) βρίσκεις το x.

(Όπου ΣF2, οι δυνάμεις που ασκούνται μόνο στο Σ2)
Αυτό έκανα και μου βγήκε 0,1m.
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
Ναι αλλά σε ρωτάει σε ποση απόσταση θα χαθεί η επαφή από τη θέση που τα άφησες, όχι από τη θέση ισορροπίας που είναι το x
Αχ να ‘σαι καλά ρε Cade τώρα κατάλαβα τι παίζει. Λοιπόν, εγώ πριν κράτησα ότι η ΘΙ δεν αλλάζει και ότι παραμένει η ίδια οποτε όλα βγήκαν λάθος όπως είναι λογικό. Στην ουσία αφού βάζουμε ένα άλλο σώμα από πάνω από το πρώτο η ΘΙ κατεβαίνει κατά 0,1 από την ΠΘΙ (η οποία ταυτίζεται και με την ΘΦΜ) όπως υπολογίζουμε. Ένα αυτό. Μετά, ξέρουμε πως η συσπείρωση από την ΠΑΛΙΑ θέση ισορροπίας είναι 0,3. Το κρατάμε. Παίρνοντας ΣF για το δεύτερο σώμα σε μια τυχαία θέση και βάζοντας όπου δύναμη Ν=0 διαπιστώνουμε πως χάνουν την επαφή τους στην ΠΘΙ (0,1) αφού αν την έχαναν στην ΝΘΙ θα ήταν χ=0. Αφού λοιπόν χάνεται στην ΠΘΙ, ξέρουμε ότι η απόσταση για να συμβεί αυτό είναι 0,3m (αφού από εκείνη συσπειρώσαμε το ελατήριο κατά τόσο ακριβώς).
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
Μακάρι όχι άσκηση με νήμα, fingers crossed. Πήγα να λύσω ένα Β και έχω κάψει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο.
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,978 μηνύματα.
Μακάρι όχι άσκηση με νήμα, fingers crossed. Πήγα να λύσω ένα Β και έχω κάψει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο.
Ναι και εγώ θυμάμαι εκεί δυσκολευόμουν πολύ.Τα πιο εύκολα β νομίζω ήταν εκείνα με το στερεό :'(
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η Δρ. Βουλίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 741 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
Εγώ κανένα από τα δυο. Β θέμα hate gang.
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,978 μηνύματα.
Όντως;; Εμένα πιο εύκολα μου φάνηκαν τα Β με κρούσεις. Με το στερεό είχε αρκετά δουλειά και γράψιμο από ότι θυμάμαι. :hmm:
Είναι μάλλον τι φαίνεται πιο εύκολο και πιο δύσκολα στο καθένα...Εμένα δε θα το πιστέψεις,αλλά αυτό που με δυσκόλευε περισσότερο στα Β ήταν το ρευστό...και όταν έδινα πανελλήνιες έχασα ένα Β εξαιτίας του.:worry:
Εγώ κανένα από τα δυο. Β θέμα hate gang.
Χαχαχαχα κι εγώ το σιχαινόμουν τόοοσο πολύ...Σε βαθμό που ευχόμουν να καταργηθεί αυτό το πράγμα από τις πανελλήνιες αλλά...μάλλον καλά κρατεί :hehe:
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
Λοιπόν μόλις κοίταξα τις λύσεις. Το Γ νομίζω το έχω όλο σωστό, το Δ στο τέλος το έχασα δυστυχώς λόγω απροσεξιών αλλά στην αρχή επίσης σωστά. Στο Β έκανα το Β1 και στο Β2 απάντησα την σωστή απάντηση χωρίς λύση όμως και Β3 παρολο που το ήξερα το άφησα για το τέλος και εν τέλη δεν το πρόλαβα. Τώρα θα κοιτάξω και τα αρχικά Α που με καίει περισσότερο.
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Β θέματα for the win! Με ταλαιπωρούσαν, αλλά ομολογουμένως τα απολάμβανα περισσότερο απ' όλα τα υπόλοιπα.
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η Δρ. Βουλίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 741 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Β θέματα for the win! Με ταλαιπωρούσαν, αλλά ομολογουμένως τα απολάμβανα περισσότερο απ' όλα τα υπόλοιπα.
Τα Β θέματα ίσως είναι τα μόνα που έχουν κάποια παραπάνω αξία σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα απο φυσικής σκοπιάς, διότι σε έβαζαν στο λούκι να κάνεις χρήσιμες παρατηρήσεις βασιζόμενος στην θεωρία.

Το πρώτο θέμα εαν έχεις διαβάσει το γράφεις, όπως και τα άλλα δύο(τρίτο και τέταρτο) είναι μεθοδολογίες με number crunching στην ουσία. Δεν έχεις πολλά να κερδίσεις απο εδώ εκτός ίσως απο εξοικείωση με τα concepts.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το ωραίο με αυτά κιόλας είναι ότι μοιάζουν αρκετά με σπαζοκεφαλιές. :3
Οπότε αυτές οι "σπαζοκεφαλιές" είναι χρήσιμες, διότι οξύνουν την φυσική αντίληψη γύρω απο την θεωρία.
Δυστυχώς όμως στο λύκειο αντιμετωπίζονται ως ασκήσεις και σπάνια θα σταματήσει καθηγητής να σχολιάσει τα αποτελέσματα καθώς ο σκοπός είναι να μπορείς να λύσεις την άσκηση έστω και μηχανικά, ώστε να προχωρήσεις στην επόμενη.
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
Τα Β θέματα ίσως είναι τα μόνα που έχουν κάποια παραπάνω αξία σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα απο φυσικής σκοπιάς, διότι σε έβαζαν στο λούκι να κάνεις χρήσιμες παρατηρήσεις βασιζόμενος στην θεωρία.
Oh. Τα έχω παρεξηγήσει αρκετά δηλαδή.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Oh. Τα έχω παρεξηγήσει αρκετά δηλαδή.
Η ουσία είναι πως ως προς το πρακτικό κομμάτι της προετοιμασίας σου για τις πανελλήνιες θα πρότεινα να δώσεις ιδιαίτερη βαρύτητα στα Β διότι όπως είπα απαιτούν σκέψη,οπότε εμπλέκουν ενεργά το μυαλό σου στην διαδικασία να εξοικειωθεί και να εμβαθύνει σε όσα έχει διαβάσει απο θεωρία. Αυτό πέρα απο τα προφανή οφέλη(αποκτάς ευχέρεια των εννοιών για να απαντήσεις ερωτήσεις θεωρίας αλλά και τα ερωτήματα Β), προσφέρει και σημαντικό insight στο να αντιμετωπίζεις τα θέματα Γ και Δ. Διότι εαν βασιστείς μόνο σε μεθοδολογίες, εαν ξεχάσεις κάτι εκείνη την στιγμή,θα στοιχίσει. Αλλά εαν αποκτήσεις βαθύτερο insight γιατί οι μεθοδολογίες αυτές δουλεύουν, τότε θα εξαρτάσαι απο την μνήμη σου.
--->Αυτό για τα πρακτικά του ζητήματος.

--->Γενικότερα τώρα
Όλοι παρεξηγημένα τα είχαμε όταν τα κάναμε, ή τουλάχιστον δεν καταλαβαίναμε πλήρως την αξία τους,κακά τα ψέματα :laugh:. Ως προς το κομμάτι των σπουδών κάποιου είναι πιο "χρήσιμα" υπό την έννοια πως πολλά πανεπιστημιακά βιβλία φυσικής πραγματεύονται πολλά concepts μέσω τέτοιων "προβλημάτων", που μοιάζουν με τα Β.
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,023 μηνύματα.
Η ουσία είναι πως ως προς το πρακτικό κομμάτι της προετοιμασίας σου για τις πανελλήνιες θα πρότεινα να δώσεις ιδιαίτερη βαρύτητα στα Β διότι όπως είπα απαιτούν σκέψη,οπότε εμπλέκουν ενεργά το μυαλό σου στην διαδικασία να εξοικειωθεί και να εμβαθύνει σε όσα έχει διαβάσει απο θεωρία. Αυτό πέρα απο τα προφανή οφέλη(αποκτάς ευχέρεια των εννοιών για να απαντήσεις ερωτήσεις θεωρίας αλλά και τα ερωτήματα Β), προσφέρει και σημαντικό insight στο να αντιμετωπίζεις τα θέματα Γ και Δ. Διότι εαν βασιστείς μόνο σε μεθοδολογίες, εαν ξεχάσεις κάτι εκείνη την στιγμή,θα στοιχίσει. Αλλά εαν αποκτήσεις βαθύτερο insight γιατί οι μεθοδολογίες αυτές δουλεύουν, τότε θα εξαρτάσαι απο την μνήμη σου.
--->Αυτό για τα πρακτικά του ζητήματος.

--->Γενικότερα τώρα
Όλοι παρεξηγημένα τα είχαμε όταν τα κάναμε, ή τουλάχιστον δεν καταλαβαίναμε πλήρως την αξία τους,κακά τα ψέματα :laugh:. Ως προς το κομμάτι των σπουδών κάποιου είναι πιο "χρήσιμα" υπό την έννοια πως πολλά πανεπιστημιακά βιβλία φυσικής πραγματεύονται πολλά concepts μέσω τέτοιων "προβλημάτων", που μοιάζουν με τα Β.
Σε ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω να γίνω καλύτερη σε αυτά, μην κοιτάτε το κράξιμο που τους ρίχνω :P Απλά ναι, η αλήθεια είναι ότι πάντα άκουγα κακά λόγια για Β θέμα, και ωχ προσέξτε το Β θέμα, κάντε τον σταυρό σας κτλ. Οπότε τα απέφευγα για να μην απογοητευτώ, για να μην «φάω τα μούτρα μου». Δεν είναι σωστή προσέγγιση αλλά με καθησύχαζε σε έναν βαθμό. Θα εξοικειωθώ μαζί τους όμως, λύνοντας. Και ελπίζω να δω την αξία τους, όπως την περιγράφεις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top