Απόκτηση πτυχίου πριν το 4ο έτος

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,162 μηνύματα.
εχω δει συνεντευξεις του στο youtube.το παιδι αυτο φαινεται οτι εχει χαρισμα.τρομερα εξυπνος! καμια σχεση με τη σαλονικια που ειδαμε προσφατα που απλα φαινοταν μια επιμελης φοιτητρια μεχρι εκει.θα πει καποιος βεβαια αυτος ειναι 33 αυτη 22 αρα εχει μεγαλυτερη ωριμοτητα αλλα τετοια αισθηση μου δημιουργηθηκε μπορει να κανω και λαθος

Ο συγκεκριμένος ερευνητής από τα σχολικά του χρόνια ήταν χρυσός ολυμπιονίκης στα μαθηματικά σε διεθνείς και πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς, π.χ. ΝΑ Ευρώπης. Είναι ταλαντούχος στα μαθηματικά και σαν προσωπικότητα, φαίνεται φυσιολογικός και ισορροπημένος άνθρωπος. Είχα ψάξει στο ψηφιακό αρχείο διδακτορικών αποφοίτων του Τμ.Μαθηματικών του Παν.Cambridge (στο ίδιο Τμήμα που αποφοίτησε και ο Isaac Newton) σε διάστημα 40 χρόνων περίπου υπάρχουν μόνο δυο Έλληνες διδακτορικοί αποφοιτήσαντες μεταξύ άλλων εθνικοτήτων, ο Αρετάκης και μια άλλη Ελληνίδα από το Μαθηματικό Πατρών επίσης.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,921 μηνύματα.
Ο συγκεκριμένος ερευνητής από τα σχολικά του χρόνια ήταν χρυσός ολυμπιονίκης στα μαθηματικά σε διεθνείς και πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς, π.χ. ΝΑ Ευρώπης. Είναι ταλαντούχος στα μαθηματικά και σαν προσωπικότητα, φαίνεται φυσιολογικός και ισορροπημένος άνθρωπος. Είχα ψάξει στο ψηφιακό αρχείο διδακτορικών αποφοίτων του Τμ.Μαθηματικών του Παν.Cambridge (στο ίδιο Τμήμα που αποφοίτησε και ο Isaac Newton) σε διάστημα 40 χρόνων περίπου υπάρχουν μόνο δυο Έλληνες διδακτορικοί αποφοιτήσαντες μεταξύ άλλων εθνικοτήτων, ο Αρετάκης και μια άλλη Ελληνίδα από το Μαθηματικό Πατρών επίσης.
αρα τελικα η διαισθηση μου δεν λαθεψε
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,162 μηνύματα.
Δεν ξέρω πολλούς που να έχουν τελειώσει με διάκριση διδακτορικό στα Μαθηματικά και από το Μαθηματικό Τμήμα του Cambridge. :)

νομιζω ξενη γλωσσα 1 και 2 δεν υπηρχε.απλα επαιρνες μια ξενη γλωσσα.τεσπα το να παρει καποιος ενα απλο επιλογης γτ να μην θελει να κοπιασει και για αυτο δεν ειναι τρομερα κακο κατα τη γνωμη μου.εξαλλου υπαρχει ενας κορμος μαθηματων και δυσκολος κιολας που ολοι θα τον περασουν.

Θυμάμαι για κάποιο διάστημα προσφερόταν και μάθημα Γαλλικών, Ρώσικων, Σουαχίλι...και έτσι τσιμπούσαν δυο μαθηματάκια αέρα κοπανιστό. :mastigio Βέβαια το Τμήμα επειδή είδε ότι υπήρχε ρεύμα στη γλωσσομάθεια περισσότερο από την μαθηματική γνώση, η κατάσταση άλλαξε αλλά και πάλι υπήρχαν τρόποι από ορισμένους να τελειώνουν αέρα πατέρα το πρόγραμμα με ελάχιστες γνώσεις γιατί βιάζονταν να διδάξουν ιδιαίτερα σε φροντιστήριο και το Τμήμα τους καθυστερούσε την καριέρα. Δεν βρίσκω λογική να σου παρέχονται 15-20 θέσεις επιλογής και να πηγαίνει κάποιος να γεμίζει βλακείες μαθήματα επειδή δεν βρίσκει κανένα ενδιαφέρον. Τότε γιατί κάθεται και βασανίζεται;
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Καλά πως κάνετε έτσι, είπαμε.
Τελείωσε εμπ?
Όχι
Έγραψε πολλά μόρια στις πανελελε? Οχι, φαντάζομαι μπήκε λόγω διάκρισης σε ολυμπιάδα, χαιροπουλος ρε φίλε
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,162 μηνύματα.
Καλά πως κάνετε έτσι, είπαμε.
Τελείωσε εμπ?
Όχι
Έγραψε πολλά μόρια στις πανελελε? Οχι, φαντάζομαι μπήκε λόγω διάκρισης σε ολυμπιάδα, χαιροπουλος ρε φίλε

...αποφοίτησε ο Isaac λέμε. Από το ΕΜΠ ποιος διάσημος αποφοίτησε; Ο Γεωργούλης; :-*
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,921 μηνύματα.
Δεν ξέρω πολλούς που να έχουν τελειώσει με διάκριση διδακτορικό στα Μαθηματικά και από το Μαθηματικό Τμήμα του Cambridge. :)



Θυμάμαι για κάποιο διάστημα προσφερόταν και μάθημα Γαλλικών, Ρώσικων, Σουαχίλι...και έτσι τσιμπούσαν δυο μαθηματάκια αέρα κοπανιστό. :mastigio Βέβαια το Τμήμα επειδή είδε ότι υπήρχε ρεύμα στη γλωσσομάθεια περισσότερο από την μαθηματική γνώση, η κατάσταση άλλαξε αλλά και πάλι υπήρχαν τρόποι από ορισμένους να τελειώνουν αέρα πατέρα το πρόγραμμα με ελάχιστες γνώσεις γιατί βιάζονταν να διδάξουν ιδιαίτερα σε φροντιστήριο και το Τμήμα τους καθυστερούσε την καριέρα. Δεν βρίσκω λογική να σου παρέχονται 15-20 θέσεις επιλογής και να πηγαίνει κάποιος να γεμίζει βλακείες μαθήματα επειδή δεν βρίσκει κανένα ενδιαφέρον. Τότε γιατί κάθεται και βασανίζεται;
ναι προφανως υπαρχουν αγγλικα,γαλλικα,ρωσικα ή αλβανεζικα ξερω γω αλλα μετραει ως ενα μαθημα μονο!!δεν μπορεις να παρεις 3 ξενες γλωσσες και να πιαστει 3 διαφορετικα επιλογης!
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Καλά πως κάνετε έτσι, είπαμε.
Τελείωσε εμπ?
Όχι
Έγραψε πολλά μόρια στις πανελελε? Οχι, φαντάζομαι μπήκε λόγω διάκρισης σε ολυμπιάδα, χαιροπουλος ρε φίλε
Που τα βρήκατε αυτά τα φιλντάνια?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

...αποφοίτησε ο Isaac λέμε. Από το ΕΜΠ ποιος διάσημος αποφοίτησε; Ο Γεωργούλης; :-*
Κωνσταντίνος Δασκαλάκης - Βικιπαίδεια (wikipedia.org)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,904 μηνύματα.
εχω δει συνεντευξεις του στο youtube.το παιδι αυτο φαινεται οτι εχει χαρισμα.τρομερα εξυπνος! καμια σχεση με τη σαλονικια που ειδαμε προσφατα που απλα φαινοταν μια επιμελης φοιτητρια μεχρι εκει.θα πει καποιος βεβαια αυτος ειναι 33 αυτη 22 αρα εχει μεγαλυτερη ωριμοτητα αλλα τετοια αισθηση μου δημιουργηθηκε μπορει να κανω και λαθος
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


νομιζω ξενη γλωσσα 1 και 2 δεν υπηρχε.απλα επαιρνες μια ξενη γλωσσα.τεσπα το να παρει καποιος ενα απλο επιλογης γτ να μην θελει να κοπιασει και για αυτο δεν ειναι τρομερα κακο κατα τη γνωμη μου.εξαλλου υπαρχει ενας κορμος μαθηματων και δυσκολος κιολας που ολοι θα τον περασουν.
Νομίζω πως ο nPb απευθύνεται σε όσους προσπαθούν πάση θυσία να αποφύγουν πιο δύσκολα μαθήματα.

Δεν είναι δηλαδή ότι θα επιλέξουν μια ξένη γλώσσα επειδή όντως τους ενδιαφέρει σαν μάθημα επιλογής, αλλά επειδή θέλουν να αποφύγουν όλα τα υπόλοιπα. Ειδάλλως φυσικά και δεν υπάρχει θέμα να επιλέξει ο καθένας ότι του αρέσει ακόμα και εάν πρόκειται για μια ξένη γλώσσα.

Θέλω να πω δεν στοχοποιούνται οι επιλογές που κάνει ο καθένας, αλλά το mindset πίσω από αυτές.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,162 μηνύματα.
1660653229192.png


Αυτοί είστε. :)

Καλά τα λέει ο @Samael. Προσωπικα δεν με απασχολεί αν ο άλλος θέλει να αποφοιτεί σε 1 χρόνο και να έχει 80% περιεχόμενο σε ξένες γλώσσες και παιδαγωγικά εις βάρος της βασικής επιστήμης επειδή εκμεταλλεύεται την λάθος δομή του προγράμματος. Μαγκιά του. Απλά δεν θα ήθελα να μοιράζομαι τον ίδιο τίτλο σπουδών και ότι δικαιώματα εργασίας απορρέουν από αυτό. Αυτό είναι φασιστική σούπα σοσιαλιστικών καθεστώτων όπου όλοι είναι το ίδιο και τρώνε στο συσσίτιο.

Το πρόβλημα κιουρίες, είναι η σκέψη πίσω από αυτό δηλαδή, να γλυτώσουν το διάβασμα και να κοπριτεύσουν γιατί δυστυχώς, ο δρόμος της γνώσης δεν είναι εύκολος. Η παρερμηνεία επιλογών είναι μια συνέπεια της κακής πολιτικής που εφαρμόζεται ώστε 80.000 νέοι με το ζόρι να μπαίνουν στο Πανεπιστήμιο ενώ δεν γίνεται πρακτικά οι 80.000 να θέλουν να διαβάσουν. Πάει κόντρα στην ανθρώπινη φύση αλλά εδώ κυριαρχεί η υπέρμετρη αγάπη της Κεραμέως για τη νεολαία της χώρας που θέλει το κάθε Ελληνόπουλο να έχει 2-3 μεταπτυχιακά, πτυχίο ΙΕΚ, δεύτερο πτυχίο, erasmus εσωτερικού όπως λέμε ΚΚΕ εσωτερικού και σε δουλειά να βρισκόμαστε.

I see your Newton and I raise you to λιαγκας

Είσαι πολύ κακός...ο Λιάγκας Μηχανολόγος Μηχανικός του Μετσοβίου. :-*
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
View attachment 106816

Αυτοί είστε. :)

Καλά τα λέει ο @Samael. Προσωπικα δεν με απασχολεί αν ο άλλος θέλει να αποφοιτεί σε 1 χρόνο και να έχει 80% περιεχόμενο σε ξένες γλώσσες και παιδαγωγικά εις βάρος της βασικής επιστήμης επειδή εκμεταλλεύεται την λάθος δομή του προγράμματος. Μαγκιά του. Απλά δεν θα ήθελα να μοιράζομαι τον ίδιο τίτλο σπουδών και ότι δικαιώματα εργασίας απορρέουν από αυτό. Αυτό είναι φασιστική σούπα σοσιαλιστικών καθεστώτων όπου όλοι είναι το ίδιο και τρώνε στο συσσίτιο.

Το πρόβλημα κιουρίες, είναι η σκέψη πίσω από αυτό δηλαδή, να γλυτώσουν το διάβασμα και να κοπριτεύσουν γιατί δυστυχώς, ο δρόμος της γνώσης δεν είναι εύκολος. Η παρερμηνεία επιλογών είναι μια συνέπεια της κακής πολιτικής που εφαρμόζεται ώστε 80.000 νέοι με το ζόρι να μπαίνουν στο Πανεπιστήμιο ενώ δεν γίνεται πρακτικά οι 80.000 να θέλουν να διαβάσουν. Πάει κόντρα στην ανθρώπινη φύση αλλά εδώ κυριαρχεί η υπέρμετρη αγάπη της Κεραμέως για τη νεολαία της χώρας που θέλει το κάθε Ελληνόπουλο να έχει 2-3 μεταπτυχιακά, πτυχίο ΙΕΚ, δεύτερο πτυχίο, erasmus εσωτερικού όπως λέμε ΚΚΕ εσωτερικού και σε δουλειά να βρισκόμαστε.



Είσαι πολύ κακός...ο Λιάγκας Μηχανολόγος Μηχανικός του Μετσοβίου. :-*

Δεν ήθελα να σε κατατροπωσω ετσι στεγνα, αλλά να θυμάσαι εσύ με αναγκάσες.
I raise you to Γιώργος Παπαδόπουλος( ο γνωστός αγαπητός και μόνος πραγματικός ηγέτης της χώρας)/σ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,904 μηνύματα.
Ο Δασκαλάκης είναι ένας ευφυής άνθρωπος, ωστόσο υπάρχουν και άλλοι που είχαν σημαντική προσφορά και δυστυχώς δεν είναι τόσο γνωστοί όπως ο επιβλέπων του : Χρήστος Παπαδημητρίου με συνεισφορά στην απόδειξη οτι ο βέλτιστος αλγόριθμος για τον υπολογισμό του DFT αλγορίθμου είναι ο FFT που χρησιμοποιούμε σήμερα παντού, ο Ιωάννης Αργύρης με συνεισφορά στην ανάπτυξη του αλγόριθμου των πεπερασμένων στοιχείων με εφαρμογές σε όλους τους κλάδους της μηχανικής, ο Ιάννης Ξενάκης με σημαντική συνεισφορά στην ηλεκτρονική και υπολογιστική μουσική ενσωματώντας γνώση απο θεωρία παιγνίων,θεωρία συνόλων και στοχαστικών διαδικασιών στην μουσική, ο Δημήτρης Αναστασίου- ο δημιουργός του ευρέως γνωστού αλγόριθμου συμπίεσης MPEG-2 για μετάδοση ήχου και βίντεο σε κανάλια περιορισμένου εύρους ζώνης, ο Ιωάννης Ηλιόπουλος με συνεισφορά στην φυσική των στοιχειωδών σωμάτιων(π.χ. πρόβλεψε την ύπαρξη του charm quark μαζί με τον Glashow), και πολλοί άλλοι.

Το σίγουρο είναι οτι το ΕΜΠ δεν είναι ο λόγος που αυτοί οι άνθρωποι έκαναν πράγματα.Σίγουρα όμως αποτελεί ένα πολύ καλό ίδρυμα που εαν η πάστα του ανθρώπου το υποστηρίζει, μπορεί να έχει ευκαιρίες. Τέλος πάντων, το λεω διότι είναι κρίμα να αναφέρουμε μόνο όσους θεωρούν τα κανάλια άξιους αναφοράς υπό τους δικούς τους όρους.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
I raise you to Γιώργος Παπαδόπουλος( ο γνωστός αγαπητός και μόνος πραγματικός ηγέτης της χώρας.
Πρώτον,σταμάτα τις ηλιθιότητες που λένε κάτι μπαρμπάδες στα χωριά...
Νομίζω πως ο nPb απευθύνεται σε όσους προσπαθούν πάση θυσία να αποφύγουν πιο δύσκολα μαθήματα
εμάς σκέψου μαθήματα όπως(επιλογής):
Λογιστική II...IV
Ανάλυση Επενδύσεων
Εφαρμοσμένη Στατιστική
Οικονομετρία ΙΙ
Μαθηματικά ΙΙΙ
Εφαρμοσμένη Πληροφορική και εφαρμογές στα οικονομικά
Δεν τα επιλέγουν γιατί είναι δύσκολα & βάζουν πολλές εργασίες για το σπίτι + ότι το τελευταίο και το 4ο έχουν εργαστήρια και οι περισσότεροι τα αποφεύγουν γιατί όπως λένε "εμείς ένα απλό πτυχίο ήρθαμε να πάρουμε...όχι να γίνουμε σπουδαίοι οικονομολόγοι"...και πέρνουν κάτι βλακείες...πολιτικές συνοχής ΕΕ,οικονομική κοινωνιολογία-οικονομική φιλοσοφία κλπ..."για να ξεμπερδεύουν με το πανεπιστήμιο" και τσιμπάνε με τα θεωρητικά βαθμάρες(7+) και μας το παίζουν αριστούχοι...και έξυπνοι...και πονηροί..


Στα δε δύσκολα υποχρεωτικά...γίνεται της πόπης στο αμφιθέατρο από τη φασαρία και δεν γίνεται να παρακολουθήσεις-δεν βγαίνει η ύλη από τις συνεχείς διακοπές και τρέχεις μετά εσύ να βγάλεις την ύλη επειδή κάποιοι είναι "παραλίες"...
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,904 μηνύματα.
Πρώτον,σταμάτα τις ηλιθιότητες που λένε κάτι μπαρμπάδες στα χωριά...

εμάς σκέψου μαθήματα όπως(επιλογής):
Λογιστική II...IV
Ανάλυση Επενδύσεων
Εφαρμοσμένη Στατιστική
Οικονομετρία ΙΙ
Μαθηματικά ΙΙΙ
Εφαρμοσμένη Πληροφορική και εφαρμογές στα οικονομικά
Δεν τα επιλέγουν γιατί είναι δύσκολα & βάζουν πολλές εργασίες για το σπίτι + ότι το τελευταίο και το 4ο έχουν εργαστήρια και οι περισσότεροι τα αποφεύγουν γιατί όπως λένε "εμείς ένα απλό πτυχίο ήρθαμε να πάρουμε...όχι να γίνουμε σπουδαίοι οικονομολόγοι"...και πέρνουν κάτι βλακείες...πολιτικές συνοχής ΕΕ,οικονομική κοινωνιολογία-οικονομική φιλοσοφία κλπ..."για να ξεμπερδεύουν με το πανεπιστήμιο" και τσιμπάνε με τα θεωρητικά βαθμάρες(7+) και μας το παίζουν αριστούχοι...και έξυπνοι...και πονηροί..

Στα δε δύσκολα υποχρεωτικά...γίνεται της πόπης στο αμφιθέατρο από τη φασαρία και δεν γίνεται να παρακολουθήσεις-δεν βγαίνει η ύλη από τις συνεχείς διακοπές και τρέχεις μετά εσύ να βγάλεις την ύλη επειδή κάποιοι είναι "παραλίες"...
Ναι την ξέρω την νοοτροπία αυτή. Απο την μια ο καθένας κάνει οτι θέλει, απο την άλλη είναι ανησυχητικό οτι τόσοι πολλοί σκέφτονται έτσι. Σε οικονομικά τμήματα δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση που οι περισσότεροι αποφεύγουν τα πιο βαριά μαθηματικά,καθώς απο φίλους θυμάμαι οτι οι 8/10 ήθελαν να περάσουν κουτσά στραβά σε κάποια σχετική σχολή και να τελειώνουν όσο πιο γρήγορα γίνεται. Απλά σε τέτοια περιβάλλοντα ο καλός ναι μεν δεν χάνεται, αλλά υποβαθμίζεται αρκετά το επίπεδο σπουδών που θα μπορούσε να έχει, υπό την έννοια οτι στα επιλογής που δεν υπάρχει συμμετοχή σιγά σιγά με τον καιρό θα κοιτάξουν να τα αντικαταστήσουν απο τα πιο "πιασάρικα" πράγματα.

Και αυτό είναι πολύ κακό κατά την γνώμη μου. Αρκετοί άνθρωποι έχουν φτιάξει καριέρες σε ορισμένα πεδία απλά επειδή έτυχε κατά την διάρκεια των φοιτητικών τους χρόνων να πάρουν ένα επιλογής που γινόταν σε σοβαρό επίπεδο, να δουν οτι τους ενδιέφερε και απο εκεί και πέρα να αρχίσουν να ψάχνονται περισσότερο.

Εμένα με λειπεί και κάτι παραπάνω. Έχει χαλάσει το οικοσύστημα στις σχολές. Όπως λεω πάντα ο καλός δεν χάνεται ποτέ. Αλλά δυστυχώς εαν το περιβάλλον σου δεν αποτελείται απο like-minded ανθρώπους να πουσάρει ο ένας τον άλλο για να αποκτήσετε περισσότερη γνώση, εξελίσσεσαι πιο αργά.

Επίσης να αναφέρω σχετικά με το θέμα κιόλας, γιατί όλα συνδέονται, πως το να πάρει κανείς πολλά μαθήματα για να ξεμπερδεύει, και να τα διδαχτεί κουτσά στραβά είναι επίσης κακό. Καλύτερα να αργήσεις παραπάνω ένα χρόνο για να τα έχεις παρακολουθήσει όλα με άνεση και να έχεις καταλάβει καλά τα περισσότερα απο όσα διδάχτηκες, παρά να τελειώσεις πιο γρήγορα και να έχεις αγγίξει ελάχιστα λίγο απο το καθένα. Πρέπει να ακολουθείται η φυσική ροή στις σπουδές, διότι εαν διαταρραχθεί αυτή η ροή θα έχουμε διάφορα απρόσμενα προβλήματα αργότερα.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Απλά σε τέτοια περιβάλλοντα ο καλός ναι μεν δεν χάνεται, αλλά υποβαθμίζεται αρκετά το επίπεδο σπουδών που θα μπορούσε να έχει
Το ξέρω άσε εδώ λογιστική που λογιστική είναι πιο εύκολη από μαθηματικά όπως κριτήριο σύγκλισης D`Alembert. Δυναμοσειρές, διάστημα σύγκλισης, ακτίνα σύγκλισης,ροπογεννήτριες συναρτήσεις για μέτρα πιθανότητας κλπ οι δικοί μου συμφοιτητές από το πρώτο μάθημα λογιστικής φέτος στο εαρινό εξάμηνο το είχαν "του πεταματού",δεν έκαναν ούτε εργασίες ούτε τίποτα,στη πρόοδο πάτωσαν τέλειως(μιλάμε 1 και 2 έγραψε το 60%...) και είχαν και παράπονο από τον καθηγητή ότι βάζει εργασίες και δεν "συμμερίζεται" το γεγονός πως ελάχιστα παιδιά ενδιαφέρει το μάθημα...πράγματα πραγματικά θλιβερά...
Το χειρότερο από όλα είναι πως στατιστική ήθελε ο καθηγητής να βάλει εργαστηριακό μάθημα με SPSS(υποχρεωτική παρακολούθηση μόνο πρωτοετών αφού θα ήταν πιλοτικό το πρόγραμμα) και του έστειλαν μειλ πάρα πολλοί λέγοντας πως "η στατιστική δεν τους ενδιαφέρει" και είναι πολύ απασχολημένοι με άλλα θέματα...
Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική τους πραγματικά,αντί να χαίρονται που κάποιοι καθηγητές προσπαθούν να μας δώσουν όσα περισσότερα εφόδια μπορούν θυσιάζοντας και δικό τους προσωπικό χρόνο...αντιδρούν κιόλας...
Πέρα από αυτό μιας που είπα για το SPSS,εγώ θα ήθελα να μάθω SPSS από το πανεπιστήμιο γιατί υπάρχει και μια θεωρητικά "πιστοποιήση" πάνω στο SPSS...που το ΠΑΠΕΙ κάνει αντίστοιχο σεμινάριο,το οποίο το πληρώνεις και η πιστοποιήση είναι extra στο αρχικό ποσό...
Εμένα με λειπεί και κάτι παραπάνω. Έχει χαλάσει το οικοσύστημα στις σχολές. Όπως λεω πάντα ο καλός δεν χάνεται ποτέ. Αλλά δυστυχώς εαν το περιβάλλον σου δεν αποτελείται απο like-minded ανθρώπους να πουσάρει ο ένας τον άλλο για να αποκτήσετε περισσότερη γνώση, εξελίσσεσαι πιο αργά.
Εγώ προσωπικά το βλέπω αυτό πάρα πολύ συχνά...έχω φιλους που σπουδάζουν σε υψηλόβαθμες σχολές βλ. ΗΜΜΥ-ΔΕΤ-Νομική και πραγματικά η νοοτροπία τους(υπάρχουν πάντα και εξαιρέσεις) είναι τελείως διαφορετική από το ΜΟ φοιτητών στις υπόλοιπες σχολές και φυσικά εξελλίσονται πιο γρήγορα και οι καθηγητές κάνουν καλύτερο μάθημα,είναι πιο πρόθυμοι κτλ...


Απο την μια ο καθένας κάνει οτι θέλει, απο την άλλη είναι ανησυχητικό οτι τόσοι πολλοί σκέφτονται έτσι
Έχουμε φτάσει σε σημείο να θεωρούμε την αριστεία μειονέκτημα και την αδιαφορία πλεόνέκτημα...


Εδώ ξέρω άτομα που τρώνε bullying γιατί πήραν πτυχίο στα 4 και με υποτροφία λέγοντας τους ΑΜΕΑ και αντικοινωνικούς...
εντωμεταξύ και γω που έχω αρκετά καλούς βαθμούς στη σχολή...μια χαρά βγαίνω-πάω σινεμά-παίζω μπαλίτσα...απλά διαβάζω με μέτρο και οργάνωση κάτι που κάποιοι δεν κάνουν και καταλήγουν να παλεύουν για ένα 5...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αλλά δυστυχώς εαν το περιβάλλον σου δεν αποτελείται απο like-minded ανθρώπους να πουσάρει ο ένας τον άλλο για να αποκτήσετε περισσότερη γνώση, εξελίσσεσαι πιο αργά.
ο Δασκαλάκης δίνει δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό το κόμματι και όσες συνεντεύξεις του έχω δεί..το τονίζει!! και έχει απόλυτο δίκιο...
 

Guest 303951

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν έχουν σημασία τα χρόνια που έκανε να πάρει κάποιος πτυχίο. Μόνο ο βαθμός μετράει. Καλύτερα να αργήσει κάποιος 8 έως 10 χρόνια να πάρει το πτυχίο του και να το πάρει με άριστα, παρά να το πάρει στα 4 χρόνια με 6,5.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,904 μηνύματα.
Δεν έχουν σημασία τα χρόνια που έκανε να πάρει κάποιος πτυχίο. Μόνο ο βαθμός μετράει. Καλύτερα να αργήσει κάποιος 8 έως 10 χρόνια να πάρει το πτυχίο του και να το πάρει με άριστα, παρά να το πάρει στα 4 χρόνια με 6,5.
Σωστότατος. Πως θα μπορούν να λένε οι γονείς : "το παιδί μου τελείωσε με άριστα" ;
*(το παιδί meanwhile 30 χρονών).
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Δεν έχουν σημασία τα χρόνια που έκανε να πάρει κάποιος πτυχίο. Μόνο ο βαθμός μετράει. Καλύτερα να αργήσει κάποιος 8 έως 10 χρόνια να πάρει το πτυχίο του και να το πάρει με άριστα, παρά να το πάρει στα 4 χρόνια με 6,5.
Ελπίζω να το λες για πλάκα…
Ο καλός φοιτητής μπορεί να το πάρει και στα 4 με βαθμό 8!
δεν έχει να κάνει τόσο…
Οκ δεν πειράζει να αργήσει και να το πάρει στα 5 ή άντε 6 χρόνια…
Μετά το θεωρώ ακραίο…
Εξάλλου και σε μεταπτυχιακά,στις συνεντεύξεις παίζει να σε ρωτήσουν γιατί άργησες να τελειώσεις και θα πρέπει να το αιτιολογήσεις…
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,730 μηνύματα.
Ελπίζω να το λες για πλάκα…
Ο καλός φοιτητής μπορεί να το πάρει και στα 4 με βαθμό 8!
δεν έχει να κάνει τόσο…
Οκ δεν πειράζει να αργήσει και να το πάρει στα 5 ή άντε 6 χρόνια…
Μετά το θεωρώ ακραίο…
Εξάλλου και σε μεταπτυχιακά,στις συνεντεύξεις παίζει να σε ρωτήσουν γιατί άργησες να τελειώσεις και θα πρέπει να το αιτιολογήσεις…
εγω που θελω το πολυ 7 μπορειτε να μου δωσετε το χαρτι στα 5 χρονια?
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top