[10/06/2022] Φυσική

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
ζητω συγγνωμη, μπερδεψα τα υποερωτηματα, νομιζα οτι αναφεροσουν στο Δ3.
Ναι, το Δ2 ηταν εξυπνο, επρεπε να αντικαταστησεις το α γωνιακο με Στ (συστηματος) / ολικη ροπη αδρανειας στον τυπο Στ (ραβδου) = ροπη αδρανειας ραβδου επι α γωνιακο
Ναι αυτό, ο μέσος μαθητής την έχει πατήσει 100%
 

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 72 μηνύματα.
ζητω συγγνωμη, μπερδεψα τα υποερωτηματα, νομιζα οτι αναφεροσουν στο Δ3.
Ναι, το Δ2 ηταν εξυπνο, επρεπε να αντικαταστησεις το α γωνιακο με Στ (συστηματος) / ολικη ροπη αδρανειας στον τυπο Στ (ραβδου) = ροπη αδρανειας ραβδου επι α γωνιακο
Και ολα αυτα επειδη δεν μπορεις να ξερεις τη ροπη της δυναμης επαφης Ν μεταξυ της ραβδου και του σωματος
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
Συνολικά στο διαγώνισμα εχω κάνει λάθος το τελευταίο ερώτημα του Γ στο οποίο βρήκα Ικ και Ιολ και έκανα την τεράστια χαζομάρα να συγκρίνω αυτές τις 2 τιμές αντί να βρω και το Ισ...ελπίζω να εχω πιάσει το μισό τουλάχιστον. Μετά στο Δ3 βρήκα λάθος μεταβολή στροφορμής( βρήκα σωστή φορά και με θμκε σωστό ω) αλλά είπα πως θα ναι |ΔL| = |Iω/2- Ιω| ξεχνώντας ένα (-) με αποτέλεσμα να βρω λάθος τιμή. Νομίζω αυτά ήταν και τα μόνα λάθη μου
 

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Συνολικά στο διαγώνισμα εχω κάνει λάθος το τελευταίο ερώτημα του Γ στο οποίο βρήκα Ικ και Ιολ και έκανα την τεράστια χαζομάρα να συγκρίνω αυτές τις 2 τιμές αντί να να βρω και το Ισ...ελπίζω να εχω πιάσει το μισό τουλάχιστον. Μετά στο Δ3 βρήκα λάθος μεταβολή στροφορμής( βρήκα σωστή φορά και με θμκε σωστό ω) αλλά είπα πως θα ναι |ΔL| = |Iω/2- Ιω| ξεχνώντας ένα (-) με αποτέλεσμα να βρω λάθος τιμή. Νομίζω αυτά ήταν και τα μόνα λάθη μου
εχουμε κυριολεκτικα κανει τα ιδια λαθη
 

Wonderkid

Διακεκριμένο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,696 μηνύματα.
Ηλίθια και βαρετά θέματα για άλλη μια χρονιά.
Έχει πλέον καθιερωθεί πια για τα καλά ο ηλεκτρομαγνητισμός :P
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αλλά γενικά ναι πιστεύω αναμενόμενα θέματα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Έχει πλέον καθιερωθεί πια για τα καλά ο ηλεκτρομαγνητισμός :P
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αλλά γενικά ναι πιστεύω αναμενόμενα θέματα
Το θέμα είναι οτι οι πανελλήνιες έχουν καταλήξει να αξιολογούν τον μαθητή βάσει πόσων σωστών πράξεων μπορεί να κάνει σε 3 ώρες και πόσο γρήγορα μπορεί να γράψει. Κανένα ενδιαφέρον για το τι έχει καταλάβει πραγματικά όσον αφορά την ύλη. Όταν ο νόμος του Faraday εκφυλίζεται κάθε φορά στο ίδιο πρόβλημα με έναν αγωγό να κλείνει ένα κύκλωμα,υπάρχει πρόβλημα.

Η ουσία είναι να σου βάλω κάτι διαφορετικό να δω εαν έχεις αντιληφθεί απο φυσικής πλευράς τι λέει ο νόμος και να τον εφαρμόσεις σωστά. Θα μου πεις εαν γινόταν αυτό δεν θα έγραφε κανένας. Και θα συμφωνήσω απολύτως. Και αυτός είναι ο λόγος που μαζί με τα θέματα θα πρέπει να αλλάξει και ο τρόπος που διδάσκεται η ύλη. Το να λύσεις τα προβλήματα δεν είναι δύσκολο, ειδικά στο λύκειο. Το να έχεις αντίληψη πίσω απο τα φαινόμενα όμως...that's a whole new thing.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
κατι σαν την παγιδα του δ2 είχε ξαναπέσει το 2015 σε θέμα β
βπηυς.png
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η Δρ. Βουλίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 741 μηνύματα.
δηλαδη καποιος σοβαρος μαθητης πηγαινε για 19+ χαλαρα χωρις τρομερο κοπο?μου κανε εντυπωση πως ηταν πολλα τα ζητουμενα
Εγώ πάντως τελείωσα ακριβώς στο δίωρο και μετά μια ώρα τα έλεγχα, όποτε δεν είμαι σίγουρη αν όντως ήταν πολλά τα θέματα ή απλώς εγώ ήμουν συνηθισμένη σε τέτοιο όγκο ασκήσεων.
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
Εγώ πάντως τελείωσα ακριβώς στο δίωρο και μετά μια ώρα τα έλεγχα, όποτε δεν είμαι σίγουρη αν όντως ήταν πολλά τα θέματα ή απλώς εγώ ήμουν συνηθισμένη σε τέτοιο όγκο ασκήσεων.
Υποθέτω ήταν συνδιασμός και των δύο...
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα θέματα ήταν βατά για όσους ασχολήθηκαν, προσοχή ήθελαν μονάχα.
Πάλι καλά που δεν έκανα απροσεξίες, όλα σωστά τα έχω βρει.
Κρίμα για τα παιδιά που έχασαν από απροσεξία το Δ2, πεταμένες μονάδες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top