29-06-21
18:00
το δ4 ηταν τυποποιημενο φιλε γτ ειναι κλασσικη εφαρμογη του φερματ.εκει ακριβως φαινεται το χαλι της εκπαιδευσης μας.οι καλοι μαθητες αυτο το ερωτημα το βγαλανε στο κομματι της παραγωγισιμοτητας.μπορει να ξεχασαν την αλλη περιπτωση ομως με το κομματι παραγωγισιμη το βγαλανε σε 1 sec γτ εχουν κανει παρομοια ολη τη χρονια.δηλαδη σου λεγε ελαχιστο σε σημειο ε ειναι φερματ.
στο δ3 δεν ηταν κατι παρομοιο σε βοηθηματα ηθελε να πιασεις το κολπο οτι δεν εχουν κοινη ριζα στους αρνητικους και να παρεις τους ln οπου μετα ναι σε πηγαινε μονο του με βαση το δ2.αλλα αν δεν σου κοβε το μυαλο να παρεις το ln χαιρετα μου τον πλατανο μετα.
Προσπαθώ να σκεφτώ όμως γιατί τους δυσκόλεψε τους περισσότερους. Δηλαδή εμένα ήταν η πρώτη και εντελώς αυθόρμητη αντίδραση να διακρίνω οτι δεν υπάρχει ρίζα στους αρνητικούς και να πάρω το ln δεξιά και αριστερά. Η μόνη δυσκολία απο εκεί και πέρα ίσως ήταν στην εφαπτομένη, αλλά αξιοποιώντας τα προηγούμενα ερωτήματα και το οτι έχουν κοινό σημείο, βγήκε επίσης smooth και αυτό.