Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
23-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
20:16
Γεια σας μπορει καποιος να μου λυσει αυτην την ανισωση; Ειναι για αυριο! Ευχαριστω...
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
23-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
20:21
Μπορείς να βρεις την λύση απο την εφαρμογή photomath. Εξηγεί και τα βήματα.Γεια σς μπορει καποιος να μου λυσει αυτην την ανισωση; Ειναι για αυριο! Ευχαριστω...
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
23-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:33
Ναι προσπάθησα να τη βρω από εκεί άλλα δεν την καταλαβαίνω αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ είναι επείγον!Μπορείς να βρεις την λύση απο την εφαρμογή photomath. Εξηγεί και τα βήματα.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,341 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
23-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
23:07
Γεια σου. Δες παρακάτω :
-6x² + 2x + 2 + sqrt(3x² - x + 2) <= 0
sqrt(3x² - x + 2) <= +6x² - 2x - 2
Το υπόριζο δεν παίρνει ποτέ για καμία τιμή του x ούτε αρνητικές ούτε μηδενικές τιμές . Άρα το αριστερό μέλος είναι πάντα θετικό. Επομένως ,και το δεξί μέλος εφόσον είναι μεγαλύτερο η ίσο, πρέπει οπωσδήποτε να είναι επίσης θετικό. Βάσει αυτών και δεδομένου οτι η g(x) = x² είναι γνησίως αύξουσα(για x>0), θα πρέπει :
[sqrt(3x² - x + 2)]² <= [6x² - 2x - 2]² =>
3x²-x+2 <= [6x²-(2x+2)]² =>
3x²-x+2 <= 36x^4 - 2(2x+2)6x² + (2x+2)² =>
3x²-x+2 <= 36x^4 - 2(2x+2)6x² + 4x²+8x+4 =>
3x²-x+2 <= 36x^4 - 24x³ -24x² + 4x²+8x+4 =>
36x⁴ - 24x³ - 23x² + 9x + 2 >= 0
Το οποίο σου λέω εκ των προτέρων οτι έχει ρίζες 1 και 0,5 με παρατήρηση. Κάνε λοιπόν την γνωστή παραγοντοποίηση πολυωνύμου ώστε να σου μείνει ένα δευτέρου βαθμού πολυώνυμο που είναι πολύ εύκολο πλέον να βρεις τις ρίζες του. Συνολικά θα βρεις 4 ρίζες πάντως(η 1 η 0,5 και οι 2 που θα βρεις απο το πολυώνυμο δευτέρου βαθμού που θα προκύψει με horner).
Θα δεις οτι μόνο οι τιμές απο την δεξιότερη ρίζα προς το +οο και αυτές απο την αεριστερότερη ρίζα εως το -οο ικανοποιούν την ανίσωση. Το παραπάνω πολυώνυμο είναι επίσης θετικό και μεταξύ των δυο ενδιάμεσων ριζών(D & E στην κάτω εικόνα) ,αλλά το διάστημα απορρίπτεται γιατί ξεκαθαρίσαμε οτι για αυτές τις τιμές θα πρέπει το πολυώνυμο 6x²-2x-2 να είναι θετικό . Το εξηγώ λίγο ακόμα παρακάτω για να είμαι σίγουρος οτι θα το καταλάβεις.
Τα παραπάνω τα βλέπεις συνοπτικά στην εικόνα :
Το μωβ είναι το 36x⁴ - 24x³ - 23x² + 9x + 2 και το κόκκινο το +6x² - 2x - 2 . Ξεκάθαρα οι τιμές μεταξύ των ριζών D και E του πολυωνύμου 36x⁴ - 24x³ - 23x² + 9x + 2 είναι θετικές αλλά περιέχονται στο διάστημα μεταξύ των ριζών A και B του πολυωνύμου +6x² - 2x - 2 στο οποίο διάστημα όμως,λαμβάνει αρνητικές τιμές(και δεν αποτελεί επομένως λύσεις τις ανίσωσης μας βάσει του συλλογισμού που κάναμε στην αρχή).
Θυμήσου οτι οι περιορισμοί ήταν δυο,το +6x² - 2x - 2>0 και τον δεύτερο τον πήραμε απο την απαίτηση 36x⁴ - 24x³ - 23x² + 9x + 2>= 0 . Μόνο οι τιμές του x που ικανοποιούν και τις δυο αυτές απαιτήσεις είναι πραγματικές λύσεις της αρχικής ανίσωσης.
Ελπίζω να βοήθησα
.
-6x² + 2x + 2 + sqrt(3x² - x + 2) <= 0
sqrt(3x² - x + 2) <= +6x² - 2x - 2
Το υπόριζο δεν παίρνει ποτέ για καμία τιμή του x ούτε αρνητικές ούτε μηδενικές τιμές . Άρα το αριστερό μέλος είναι πάντα θετικό. Επομένως ,και το δεξί μέλος εφόσον είναι μεγαλύτερο η ίσο, πρέπει οπωσδήποτε να είναι επίσης θετικό. Βάσει αυτών και δεδομένου οτι η g(x) = x² είναι γνησίως αύξουσα(για x>0), θα πρέπει :
[sqrt(3x² - x + 2)]² <= [6x² - 2x - 2]² =>
3x²-x+2 <= [6x²-(2x+2)]² =>
3x²-x+2 <= 36x^4 - 2(2x+2)6x² + (2x+2)² =>
3x²-x+2 <= 36x^4 - 2(2x+2)6x² + 4x²+8x+4 =>
3x²-x+2 <= 36x^4 - 24x³ -24x² + 4x²+8x+4 =>
36x⁴ - 24x³ - 23x² + 9x + 2 >= 0
Το οποίο σου λέω εκ των προτέρων οτι έχει ρίζες 1 και 0,5 με παρατήρηση. Κάνε λοιπόν την γνωστή παραγοντοποίηση πολυωνύμου ώστε να σου μείνει ένα δευτέρου βαθμού πολυώνυμο που είναι πολύ εύκολο πλέον να βρεις τις ρίζες του. Συνολικά θα βρεις 4 ρίζες πάντως(η 1 η 0,5 και οι 2 που θα βρεις απο το πολυώνυμο δευτέρου βαθμού που θα προκύψει με horner).
Θα δεις οτι μόνο οι τιμές απο την δεξιότερη ρίζα προς το +οο και αυτές απο την αεριστερότερη ρίζα εως το -οο ικανοποιούν την ανίσωση. Το παραπάνω πολυώνυμο είναι επίσης θετικό και μεταξύ των δυο ενδιάμεσων ριζών(D & E στην κάτω εικόνα) ,αλλά το διάστημα απορρίπτεται γιατί ξεκαθαρίσαμε οτι για αυτές τις τιμές θα πρέπει το πολυώνυμο 6x²-2x-2 να είναι θετικό . Το εξηγώ λίγο ακόμα παρακάτω για να είμαι σίγουρος οτι θα το καταλάβεις.
Τα παραπάνω τα βλέπεις συνοπτικά στην εικόνα :
Το μωβ είναι το 36x⁴ - 24x³ - 23x² + 9x + 2 και το κόκκινο το +6x² - 2x - 2 . Ξεκάθαρα οι τιμές μεταξύ των ριζών D και E του πολυωνύμου 36x⁴ - 24x³ - 23x² + 9x + 2 είναι θετικές αλλά περιέχονται στο διάστημα μεταξύ των ριζών A και B του πολυωνύμου +6x² - 2x - 2 στο οποίο διάστημα όμως,λαμβάνει αρνητικές τιμές(και δεν αποτελεί επομένως λύσεις τις ανίσωσης μας βάσει του συλλογισμού που κάναμε στην αρχή).
Θυμήσου οτι οι περιορισμοί ήταν δυο,το +6x² - 2x - 2>0 και τον δεύτερο τον πήραμε απο την απαίτηση 36x⁴ - 24x³ - 23x² + 9x + 2>= 0 . Μόνο οι τιμές του x που ικανοποιούν και τις δυο αυτές απαιτήσεις είναι πραγματικές λύσεις της αρχικής ανίσωσης.
Ελπίζω να βοήθησα
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
15:18
Γεια σας ανεβασα χθες μια ανισωση και μου την ελυσε ενας κυριος, τον οποιο ευχαριστω πολυ. Το θεμα ειναι οτι παω πρωτη λυκειου και ο τροπος με τον οποιο την ελυσε δεν ηταν κατανοητος. Σας παρακαλω αν μπορει να με βοηθησει καποιος θα ημουν ευγνωμων.
pink_panther
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο pink_panther αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
15:41
Ο κύριος τα έγραψε πολύ αναλυτικά. Για να μην κατάλαβες σημαίνει ότι έχεις αφήσει κενά. Κάνε ένα ξεσκόνισμα τη θεωρία από την αρχή και θα βρεις την άκρη.
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
15:46
Ναι δεν ειπα οτι τα εγραψε λαθος, απλα ειπα οτι καποιους ορους οπως horner, αυξουσα, g, sqrt ( αν δεν κανω λαθος ), δεν τους εχω ξανακουσει...Ο κύριος τα έγραψε πολύ αναλυτικά. Για να μην κατάλαβες σημαίνει ότι έχεις αφήσει κενά. Κάνε ένα ξεσκόνισμα τη θεωρία από την αρχή και θα βρεις την άκρη.
Guest 030894
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
15:47
sqrt ειναι η τετραγωνικη ριζα. Horner και αυξουσα ειναι στην υλη της δευτερας λυκειου οντως
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
15:48
Ενταξει ευχαριστω που τουλαχιστον καποιος καταλαβε τους προβληματισμους μου...sqrt ειναι η τετραγωνικη ριζα. Horner και αυξουσα ειναι στην υλη της δευτερας λυκειου οντως
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 852 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
15:52
Καλησπέρα.
Υποθέτω πως ξέρεις πως να συνεχίσεις..
Υποθέτω πως ξέρεις πως να συνεχίσεις..
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
15:55
Ναι ναι σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας! Ευχομαι καλη συνεχεια!
Οι λυσεις ειναι ( -οο, -τρια δευτερα ] ενωση [ 2,+οο ), ετσι δεν ειναι;
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 852 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:08
Όχι, αυτά που βρήκες είναι για το ω. Θυμισου τι θέσαμε ω. Δεν βρήκες ακόμα τα διαστηματα στα οποία ανήκει το χ.Οι λυσεις ειναι ( -οο, -τρια δευτερα ] ενωση [ 2,+οο ), ετσι δεν ειναι;
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:09
Και αυτο πώς θα το κανω; ( συγγνωμη που σε ξανα ενοχλω αλλα εχω μπερδευτει πολυ με αυτην την ασκηση )...Όχι, αυτά που βρήκες είναι για το ω. Θυμισου τι θέσαμε ω. Δεν βρήκες ακόμα τα διαστηματα στα οποία ανήκει το χ.
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 852 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:20
Τώρα βρίσκεις σε ποια διαστήματα το Χ είναι θετικό/ίσο με μηδέν και τελείωσες
Αννα Τσιτα
Νεοφερμένος
Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
24-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
21:24
Ωραια, οποτε το χ ανηκει ( -οο, -δυο τριτα ] ενωση [ 1, +οο ), σωστα; ( σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου...)View attachment 76395
Τώρα βρίσκεις σε ποια διαστήματα το Χ είναι θετικό/ίσο με μηδέν και τελείωσες
Slytherin
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
25-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
07:54
Εγώ δεν έχω ιδέα
. Όταν πήγαινα σχολείο πήγαινα θεωρητική και διαβάζω πως είναι α λυκείου αυτά. Φαντάζομαι Άλγεβρα. Δεν θυμάμαι τίποτα.
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.0/png/unicode/64/1f602.png)
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
25-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
15:05
παντως αυτη η ασκηση δεν εχει και μεγαλο νοημα.ισα ισα σε κανει να αντιπαθησεις τα μαθηματικα.μια αρρητη ανισωση με πραξεις πραξεις και παλι πραξεις και υποπεριπτωσεις.απλα απαραδεκτος ο καθηγητης που βαλε τετοια ασκηση
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,341 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
25-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
17:10
παντως αυτη η ασκηση δεν εχει και μεγαλο νοημα.ισα ισα σε κανει να αντιπαθησεις τα μαθηματικα.μια αρρητη ανισωση με πραξεις πραξεις και παλι πραξεις και υποπεριπτωσεις.απλα απαραδεκτος ο καθηγητης που βαλε τετοια ασκηση
Ηρέμησε λίγο βρε Ευκλείδη,όποια άσκηση και να δεις λες τους καθηγητές απαράδεκτους λες και τους ξέρεις τους ανθρώπους
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
25-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
17:19
απλα δεν νομιζω οτι οφελουν τετοιου τυπου ασκησεις αν και νομιζω οι αρρητες ανισωσεις γινονται στη β λυκειουΗρέμησε λίγο βρε Ευκλείδη,όποια άσκηση και να δεις λες τους καθηγητές απαράδεκτους λες και τους ξέρεις τους ανθρώπους. Οι ασκήσεις είναι toy problems και είναι λογικό στην α λυκείου να μπαίνουν τέτοιες, γιατί αργότερα στην Β και στην Γ, έχοντας λύσει τόσο περίπλοκες,οι μαθητές θα παίζουν στα δάχτυλα τις πιο απλές που θα προκύπτουν αρκετά συχνά.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,341 μηνύματα.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
25-02-21
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
17:30
Εσένα σίγουρα όχι γιατί είναι κάποια ages πίσω απο τότε που τα διδάχθηκες πρώτη φοράαπλα δεν νομιζω οτι οφελουν τετοιου τυπου ασκησεις αν και νομιζω οι αρρητες ανισωσεις γινονται στη β λυκειου
![Laugh :laugh: :laugh:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/laugh.gif)
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 47 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- _Aggelos123
- Cat lady
- sweater weather
- Σωτηρία
- Libertus
- Scandal
- Αννα Τσιτα
- Georgekk
- spring day
- barkos
- rhymeasylum
- igeorgeoikonomo
- SlimShady
- Alexandros36k
- Athens2002
- nucomer
- eukleidhs1821
- T C
- Unboxholics
- Slytherin
- KaterinaL
- tsiobieman
- LeoDel
- pink_panther
- το κοριτσι του μαη
- Satan Claus
- Giii
- χημεια4λαιφ
- panagiotis23
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.