Κάμερες στα σχολεία

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η ΥΑ δημοσιεύθηκε πριν 5 μέρες για τις κάμερες. Τη στιγμή που η κάμερα εστιάζει μόνο στον καθηγητή και απαγορεύεται η αποθήκευση τι κάθονται και γκρινιάζουν; Φοβούνται ότι θα φανεί η ανεπάρκειά τους και κάνουν φασαρία.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,896 μηνύματα.
Αν ήμουν διευθυντής ιδιωτικού σχολείου θα έβαζα τουα καθηγητές να κάνουνε video on demand όλη την ύλη από το σπίτι τους και θα έφτιαχνα πλατφόρμα για να μπαίνουν οι μαθητές του σχολειου.

Αν ήμουν διευθυντής δημόσιου σχολείου θα απαγόρευα στους καθηγητές να κάνουν βιντεοσκόπηση ακόμα και αν οι ίδιοι το επιθυμούν.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν ήμουν διευθυντής ιδιωτικού σχολείου θα έβαζα τουα καθηγητές να κάνουνε video on demand όλη την ύλη από το σπίτι τους και θα έφτιαχνα πλατφόρμα για να μπαίνουν οι μαθητές του σχολειου.

Αν ήμουν διευθυντής δημόσιου σχολείου θα απαγόρευα στους καθηγητές να κάνουν βιντεοσκόπηση ακόμα και αν οι ίδιοι το επιθυμούν.
Please elaborate... Γιατί η διάκριση; :P
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Χτες είπε η υπουργός ότι δε μιλούσε για κάμερες.
Λογικά οι μεταδόσεις θα γίνουν με τρόπο μαγικο

Το θέμα είναι, οι κάμερες θα είναι Siemens;

Πάντως όταν ο καθηγητής μας έκανε μαθημα μέσω zoom υπηρχαν και μαθητές που δήλωσαν οτι απλως θα παρακολουθούν το μαθημα χωρίς να συμμετέχουν. Εννοείται πως ο καθηγητης το δεχτηκε.
Γιατί να μην γίνεται και έτσι στις τάξεις. Κάποιοι να παρακολουθούν απο το σπίτι τους, ειδικα αν είναι άρρωστοι.

Η ΥΑ δημοσιεύθηκε πριν 5 μέρες για τις κάμερες. Τη στιγμή που η κάμερα εστιάζει μόνο στον καθηγητή και απαγορεύεται η αποθήκευση τι κάθονται και γκρινιάζουν; Φοβούνται ότι θα φανεί η ανεπάρκειά τους και κάνουν φασαρία.

Το θέμα είναι ότι streamάρεται το μάθημα σε ζωντανό χρόνο και, τυπικά, έχει πρόσβαση κάθε παιδί από τον λογαριασμό του και όποια άτομα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτόν τον λογαριασμό. Επομένως, μένει τελείως ανοικτό το ενδεχόμενο να μπουν τρίτα προς το μάθημα άτομα και να παρακολουθούν.

Επίσης, το ότι η κάμερα δεν εστιάζει στα παιδιά, δε σημαίνει ότι τα παιδιά δεν εκτίθενται. Μιλάνε τα παιδιά στην τάξη, ακούγονται, εκφράζονται. Γιατί να έχουν τρίτα άτομα πρόσβαση σε αυτό. Το μάθημα στο σχολείο, όπως ξαναγράφτηκε, δεν (πρέπει να) είναι μία στείρα διάλεξη και μία διαδικασία στην οποία υπάρχει "μπαμπούλας" με την όποια έννοια. Δε γίνεται να θεωρούμε φυσιολογικό τρόπο αξιολόγησης/ένταξης/ο,τιδήποτε τη ζωντανή αναμετάδοση μίας διαδικασίας τόσο ευαίσθητης όπως το σχολικό μάθημα.

Παρεμπιπτόντως, η σχετική υπουργική απόφαση δεν είναι GDPR compliant - γιατί η κυρα-Νίκη δεν είχε στο χωριό της GDPR...
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,796 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι streamάρεται το μάθημα σε ζωντανό χρόνο και, τυπικά, έχει πρόσβαση κάθε παιδί από τον λογαριασμό του και όποια άτομα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτόν τον λογαριασμό. Επομένως, μένει τελείως ανοικτό το ενδεχόμενο να μπουν τρίτα προς το μάθημα άτομα και να παρακολουθούν.
Ας γίνει τότε μέσω Zoom. Ο καθηγητής έχει την ικανότητα να φιλτράρει και να αποδεχτεί όποιους και όσους μαθητές θέλει.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το θέμα είναι, οι κάμερες θα είναι Siemens;





Το θέμα είναι ότι streamάρεται το μάθημα σε ζωντανό χρόνο και, τυπικά, έχει πρόσβαση κάθε παιδί από τον λογαριασμό του και όποια άτομα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτόν τον λογαριασμό. Επομένως, μένει τελείως ανοικτό το ενδεχόμενο να μπουν τρίτα προς το μάθημα άτομα και να παρακολουθούν.

Επίσης, το ότι η κάμερα δεν εστιάζει στα παιδιά, δε σημαίνει ότι τα παιδιά δεν εκτίθενται. Μιλάνε τα παιδιά στην τάξη, ακούγονται, εκφράζονται. Γιατί να έχουν τρίτα άτομα πρόσβαση σε αυτό. Το μάθημα στο σχολείο, όπως ξαναγράφτηκε, δεν (πρέπει να) είναι μία στείρα διάλεξη και μία διαδικασία στην οποία υπάρχει "μπαμπούλας" με την όποια έννοια. Δε γίνεται να θεωρούμε φυσιολογικό τρόπο αξιολόγησης/ένταξης/ο,τιδήποτε τη ζωντανή αναμετάδοση μίας διαδικασίας τόσο ευαίσθητης όπως το σχολικό μάθημα.

Παρεμπιπτόντως, η σχετική υπουργική απόφαση δεν είναι GDPR compliant - γιατί η κυρα-Νίκη δεν είχε στο χωριό της GDPR...
Καταρχήν ο/η καθηγητής μπορεί ελεύθερα να κλείνει και να ανοίγει κάμερα ή ήχο.

Δεύτερον, το γεγονός ότι μπορεί να παραβιαστεί ένας νόμος, δεν συνεπάγεται, στην Ελλάδα τουλάχιστον, λόγος μη θέσπισής του. Αλλιώς θα απαγορευονταν οι ιστοσελίδες με torrents, οι επαγγελματίες δεν θα αναγκαζοντουσαν να βάλουν ξαπλώστρες στα 4 μέτρα (τελοσπαντων αυτά τα παραδείγματα μου έρχονται στις 9 το πρωί).

Τέλος, οι DPO, privacy experts ή κάθε δικηγόρος μπορούν να έχουν διαφορετική άποψη. Εγώ έχω συνομιλήσει και με τις δύο πλευρές και αυτή που ήταν υπέρ, την μόνη ένστασή της την είχε με τα metadata το ότι δεν διαγράφονται.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ας γίνει τότε μέσω Zoom. Ο καθηγητής έχει την ικανότητα να φιλτράρει και να αποδεχτεί όποιους και όσους μαθητές θέλει.
Καταρχήν ο/η καθηγητής μπορεί ελεύθερα να κλείνει και να ανοίγει κάμερα ή ήχο.

Δεύτερον, το γεγονός ότι μπορεί να παραβιαστεί ένας νόμος, δεν συνεπάγεται, στην Ελλάδα τουλάχιστον, λόγος μη θέσπισής του. Αλλιώς θα απαγορευονταν οι ιστοσελίδες με torrents, οι επαγγελματίες δεν θα αναγκαζοντουσαν να βάλουν ξαπλώστρες στα 4 μέτρα (τελοσπαντων αυτά τα παραδείγματα μου έρχονται στις 9 το πρωί).

Τέλος, οι DPO, privacy experts ή κάθε δικηγόρος μπορούν να έχουν διαφορετική άποψη. Εγώ έχω συνομιλήσει και με τις δύο πλευρές και αυτή που ήταν υπέρ, την μόνη ένστασή της την είχε με τα metadata το ότι δεν διαγράφονται.

Ποιο το νόημα να κλείσει ο ήχος και η εικόνα ενώ streamαρεται το μάθημα; Επίσης, το ότι υπάρχει δυνατότητα ελέγχου αρχικά στο ποια παιδιά συνδέονται στην τάξη δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει πρόσβαση δυνητικά οποιοδήποτε άτομο (ειδικά αν αρχικά το παιδί που συνδέεται για διάφορους λόγους ισχυριστεί ότι π.χ. δεν έχει κάμερα/μικρόφωνο κ.λπ.).

Γενικότερα, αν μας απασχολεί πραγματικά τα παιδιά που μένουν εκτός σχολικών μονάδω για αυτές τις 8, πλέον, μέρες μαθημάτων και για οποιαδήποτε μελλοντική χρήση:
  • υπάρχει πρόβλεψη για οικοδιδασκαλία, όταν ένα παιδί δεν μπορεί να παρακολουθήσει,
  • αν αυτό δεν είναι εφαρμόσιμο για διάφορους λόγους θα μπορούσε το υπουργείο, στο διάστημα που είχε (2 μήνες), να καταστρώσει ένα καλύτερο πλαίσιο για την τηλεκπαίδευση στο σύνολό της.
Γενικά, η ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει - τα οποία, καταλαβαίνω απόλυτα ότι άτομα που δεν έχουν επαφή με την διδακτική πρακτική μπορεί να μη βλέπουν, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν - ενώ υπάρχουν και πολύ πιο λειτουργικές εναλλακτικές. Για παράδειγμα, πέρα από το να οργανωθεί ένα πιο λειτουργικό πλαίσιο τηλεκπαίδευσης, τι εμποδίζει το υπουργείο να δημιουργήσει, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αρχείο διαλέξεων πάνω σε όλα τα κεφάλαια της σχολικής ύλης; - ξεκινώντας από τώρα.

Το υπουργείο έχει δείξει προχειρότητα στις αντιδράσεις του και μία αναίτια μεροληψία πος συγκεκριμένες πρακτικές και παρόχους υπηρεσιών - π.χ. επιλέχθηκε το webex που είναι εν γένει δυσλειτουργικό σε μία πληθώρα από πλατφόρμες και όχι άλλα προϊόντα (π.χ. το teams που είναι συγκριτικά καταλληλότερο λόγω ευρύτερης υποστήριξης). Αυτό κάνει και τώρα, με μία ρητορική, οριακά μίσους, απέναντι στα άτομα που εργάζονται στην εκπαίδευση. Ναι, δεν είναι αγγελικά πλάσματα, αλλά δεν είναι και οι δεινόσαυροι που παρουσιάζονται από τα περισσότερα μέσα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Προφανως του δημοσιου φοβουνται γιατι θα φανει η ανεπαρκεια τους!Επισης,μπορει καποιοι καλοθελητες να τα ανεβασουν youtube καρφωνοντας τους και ετσι να δημιουργηθουν και αλλα προβληματα.Επισης,μια φιλολογος νεαρη που ολοι ξερουμε οτι ντυνονται με στενα ντεκολτε για να εντυπωσιασουν τους συναδελφους τους θα υπαρξει κιαλλα ζητηματα
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 2,005 μηνύματα.
Ποιο το νόημα να κλείσει ο ήχος και η εικόνα ενώ streamαρεται το μάθημα; Επίσης, το ότι υπάρχει δυνατότητα ελέγχου αρχικά στο ποια παιδιά συνδέονται στην τάξη δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει πρόσβαση δυνητικά οποιοδήποτε άτομο (ειδικά αν αρχικά το παιδί που συνδέεται για διάφορους λόγους ισχυριστεί ότι π.χ. δεν έχει κάμερα/μικρόφωνο κ.λπ.).

Γενικότερα, αν μας απασχολεί πραγματικά τα παιδιά που μένουν εκτός σχολικών μονάδω για αυτές τις 8, πλέον, μέρες μαθημάτων και για οποιαδήποτε μελλοντική χρήση:
  • υπάρχει πρόβλεψη για οικοδιδασκαλία, όταν ένα παιδί δεν μπορεί να παρακολουθήσει,
  • αν αυτό δεν είναι εφαρμόσιμο για διάφορους λόγους θα μπορούσε το υπουργείο, στο διάστημα που είχε (2 μήνες), να καταστρώσει ένα καλύτερο πλαίσιο για την τηλεκπαίδευση στο σύνολό της.
Γενικά, η ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει - τα οποία, καταλαβαίνω απόλυτα ότι άτομα που δεν έχουν επαφή με την διδακτική πρακτική μπορεί να μη βλέπουν, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν - ενώ υπάρχουν και πολύ πιο λειτουργικές εναλλακτικές. Για παράδειγμα, πέρα από το να οργανωθεί ένα πιο λειτουργικό πλαίσιο τηλεκπαίδευσης, τι εμποδίζει το υπουργείο να δημιουργήσει, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αρχείο διαλέξεων πάνω σε όλα τα κεφάλαια της σχολικής ύλης; - ξεκινώντας από τώρα.

Το υπουργείο έχει δείξει προχειρότητα στις αντιδράσεις του και μία αναίτια μεροληψία πος συγκεκριμένες πρακτικές και παρόχους υπηρεσιών - π.χ. επιλέχθηκε το webex που είναι εν γένει δυσλειτουργικό σε μία πληθώρα από πλατφόρμες και όχι άλλα προϊόντα (π.χ. το teams που είναι συγκριτικά καταλληλότερο λόγω ευρύτερης υποστήριξης). Αυτό κάνει και τώρα, με μία ρητορική, οριακά μίσους, απέναντι στα άτομα που εργάζονται στην εκπαίδευση. Ναι, δεν είναι αγγελικά πλάσματα, αλλά δεν είναι και οι δεινόσαυροι που παρουσιάζονται από τα περισσότερα μέσα.
Μάρκο, κατακαβαίνω αυτά που λες, είχα και εγώ αρχικά αυτές τις σκέψεις αλλά ίσως πρέπει να το δούμε και από την άλλη πλευρά. Καταρχάς τρίτα άτομα αν δεν κάνει την βλακεία ο καθηγητής δεν μπορούν να μπουν. Οι μαθητές έχουν δώσει/θα δώσουν κατά την εγγραφή τους το email που έχει δηλωθεί και στο σχολείο και οποιοδήποτε με διαφορετική διεύθυνση πολύ απλά δεν θα έχει πρόσβαση. Το νόημα είναι ο μαθητής να έχει την ίδια εμπειρία που θα είχε και στην σχολική τάξη. Όπως αν καθόντουσαν όλοι στις καρέκλες τους οι υπόλοιποι θα άκουγαν το τι λέγανε, έτσι και τώρα οι υπόλοιποι θα τους ακούνε αλλά από το σπίτι και φυσικά το αντίστροφο, αυτοί από την τάξη θα ακούνε όσους μιλάνε από το σπίτι. Αν λειτουργήσει σωστά δεν έχει κανένας μαθητής να νιώθει άβολα, τουλάχιστον όχι περισσότερο από ότι θα ένιωθε στην τάξη.
Η ιδέα του να υπάρχει πλατφόρμα με τις παραδώσεις σίγουρα δεν ακούγεται κακή ιδεά αλλά θεωρώ ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει περισσότερο ως βοηθητική και όχι ως αντικατάσταση του μαθήματος γιατί έτσι χάνεται το στοιχείο της ανατροφοδότησης που όπως ξες είναι πολύ σημαντικό. Μέσω ενώς ζωντανού μαθήματος ο καθηγητής θα μπορεί μέχρι και να εξετάσει κάποιο μαθητή, σε μια απλή καταγραφή του μαθήματος όχι.

Τώρα για το υπουργείο, σαφώς και έκανε λάθη αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μια πρωτόγνωρη κατάσταση για τα δεδομένα της Ελλάδας, κανείς δεν ήταν έτοιμος, ούτε καν οι μαθητές σε θέματα νοοτροπίας. Όσο περνάει ο καιρός θα γίνεται καλύτερο το όλο σύστημα της τηλεκπαίδευσης.
Προφανως του δημοσιου φοβουνται γιατι θα φανει η ανεπαρκεια τους!Επισης,μπορει καποιοι καλοθελητες να τα ανεβασουν youtube καρφωνοντας τους και ετσι να δημιουργηθουν και αλλα προβληματα.Επισης,μια φιλολογος νεαρη που ολοι ξερουμε οτι ντυνονται με στενα ντεκολτε για να εντυπωσιασουν τους συναδελφους τους θα υπαρξει κιαλλα ζητηματα
Είναι παράνομο το να ανεβεί στο youtube
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποιο το νόημα να κλείσει ο ήχος και η εικόνα ενώ streamαρεται το μάθημα; Επίσης, το ότι υπάρχει δυνατότητα ελέγχου αρχικά στο ποια παιδιά συνδέονται στην τάξη δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει πρόσβαση δυνητικά οποιοδήποτε άτομο (ειδικά αν αρχικά το παιδί που συνδέεται για διάφορους λόγους ισχυριστεί ότι π.χ. δεν έχει κάμερα/μικρόφωνο κ.λπ.).

Γενικότερα, αν μας απασχολεί πραγματικά τα παιδιά που μένουν εκτός σχολικών μονάδω για αυτές τις 8, πλέον, μέρες μαθημάτων και για οποιαδήποτε μελλοντική χρήση:
  • υπάρχει πρόβλεψη για οικοδιδασκαλία, όταν ένα παιδί δεν μπορεί να παρακολουθήσει,
  • αν αυτό δεν είναι εφαρμόσιμο για διάφορους λόγους θα μπορούσε το υπουργείο, στο διάστημα που είχε (2 μήνες), να καταστρώσει ένα καλύτερο πλαίσιο για την τηλεκπαίδευση στο σύνολό της.
Γενικά, η ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει - τα οποία, καταλαβαίνω απόλυτα ότι άτομα που δεν έχουν επαφή με την διδακτική πρακτική μπορεί να μη βλέπουν, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν - ενώ υπάρχουν και πολύ πιο λειτουργικές εναλλακτικές. Για παράδειγμα, πέρα από το να οργανωθεί ένα πιο λειτουργικό πλαίσιο τηλεκπαίδευσης, τι εμποδίζει το υπουργείο να δημιουργήσει, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αρχείο διαλέξεων πάνω σε όλα τα κεφάλαια της σχολικής ύλης; - ξεκινώντας από τώρα.

Το υπουργείο έχει δείξει προχειρότητα στις αντιδράσεις του και μία αναίτια μεροληψία πος συγκεκριμένες πρακτικές και παρόχους υπηρεσιών - π.χ. επιλέχθηκε το webex που είναι εν γένει δυσλειτουργικό σε μία πληθώρα από πλατφόρμες και όχι άλλα προϊόντα (π.χ. το teams που είναι συγκριτικά καταλληλότερο λόγω ευρύτερης υποστήριξης). Αυτό κάνει και τώρα, με μία ρητορική, οριακά μίσους, απέναντι στα άτομα που εργάζονται στην εκπαίδευση. Ναι, δεν είναι αγγελικά πλάσματα, αλλά δεν είναι και οι δεινόσαυροι που παρουσιάζονται από τα περισσότερα μέσα.
Τη δυνατότητα την προβάλλω, ως προς το επιχείρημα τι θα συμβαίνει αν κάποιο παιδί δεν συναινεί να ακούγεται η φωνή του όταν απαντάει.
Επειδή γνωρίζω παράδειγμα οικοδιδασκαλίας είναι αστείο. Το να στέλνεις κάποιες ασκήσεις, χωρίς κάποια αλληλεπίδραση μία φορά το μήνα δεν είναι διδασκαλία. Επίσης, εδώ μιλάμε για σύγχρονη εκπαίδευση, η οικοδιδασκαλία είναι ένα πλαίσιο ασύγχρονης και ελαττωματικής.

Στο εξωτερικό κάνουν με αυτή τη μορφή διαλέξεις πάνω από δεκαετία, ενώ καταγράφονται και αποστέλλονται και στους μαθητές/φοιτητές.

Το webex επιλέγεται και από καθηγητές πανεπιστημίου και από δικηγόρους για webinars και διαλέξεις. Τώρα αυτά είναι λεπτομέρειες.

Στο μόνο που πρέπει να σταθώ είναι γιατί δεν κάνουν ηχογράφηση των διαλέξεων και μετά αποστολή. Αν τώρα έχουμε διαμαρτυρίες, σκέψου τι θα γινόταν με αυτό. Θα λέγανε ότι υποκαθίστανται από οι καθηγητές από βίντεο κλπ. Που η αλήθεια είναι ότι αν ήταν τόσο εύκολη η υποκατάσταση, θα έπρεπε να μας βάλει σε σκέψεις...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,896 μηνύματα.
Please elaborate... Γιατί η διάκριση; :P
Γιατί κανείς δεν μπορεί να τα βάλει με την ΟΛΜΕ που έχει αντίθετη άποψη και γιατί οι καθηγητές δεν οφείλουν τον διορισμό του στον διευθυντή και στην διοίκηση και έχουν και την ασφάλεια την μονιμότητας. Συνεπώς θα υπάρχουν "επαναστάτες" που θα αντιδράσουν.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,796 μηνύματα.
Δεν προλαβα να απαντήσω. Νομιζω ομως οτι οι τρεις προηγούμενοι με καλυψατε.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 31,796 μηνύματα.
Ο καθηγητης μπορεί να δημιουργησει ομάδες και να κανεις προσθαφαιρεσεις ατόμων με την άνεση του. Οι θορυβώδεις μαθητές εξαφανίζονται ως δια μαγείας. Εκμηδενίζονται τα προβλήματα απειθαρχίας. Υπαρχουν και αλλα πολλά θετικά που δεν έχουν εκτιμηθεί ακόμα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Μάρκο, κατακαβαίνω αυτά που λες, είχα και εγώ αρχικά αυτές τις σκέψεις αλλά ίσως πρέπει να το δούμε και από την άλλη πλευρά. Καταρχάς τρίτα άτομα αν δεν κάνει την βλακεία ο καθηγητής δεν μπορούν να μπουν. Οι μαθητές έχουν δώσει/θα δώσουν κατά την εγγραφή τους το email που έχει δηλωθεί και στο σχολείο και οποιοδήποτε με διαφορετική διεύθυνση πολύ απλά δεν θα έχει πρόσβαση. Το νόημα είναι ο μαθητής να έχει την ίδια εμπειρία που θα είχε και στην σχολική τάξη. Όπως αν καθόντουσαν όλοι στις καρέκλες τους οι υπόλοιποι θα άκουγαν το τι λέγανε, έτσι και τώρα οι υπόλοιποι θα τους ακούνε αλλά από το σπίτι και φυσικά το αντίστροφο, αυτοί από την τάξη θα ακούνε όσους μιλάνε από το σπίτι. Αν λειτουργήσει σωστά δεν έχει κανένας μαθητής να νιώθει άβολα, τουλάχιστον όχι περισσότερο από ότι θα ένιωθε στην τάξη.
Η ιδέα του να υπάρχει πλατφόρμα με τις παραδώσεις σίγουρα δεν ακούγεται κακή ιδεά αλλά θεωρώ ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει περισσότερο ως βοηθητική και όχι ως αντικατάσταση του μαθήματος γιατί έτσι χάνεται το στοιχείο της ανατροφοδότησης που όπως ξες είναι πολύ σημαντικό. Μέσω ενώς ζωντανού μαθήματος ο καθηγητής θα μπορεί μέχρι και να εξετάσει κάποιο μαθητή, σε μια απλή καταγραφή του μαθήματος όχι.

Τώρα για το υπουργείο, σαφώς και έκανε λάθη αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μια πρωτόγνωρη κατάσταση για τα δεδομένα της Ελλάδας, κανείς δεν ήταν έτοιμος, ούτε καν οι μαθητές σε θέματα νοοτροπίας. Όσο περνάει ο καιρός θα γίνεται καλύτερο το όλο σύστημα της τηλεκπαίδευσης.

Είναι παράνομο το να ανεβεί στο youtube

Προφανώς οι βιντεοσκοπημένες διαλέξεις δεν είναι υποκατάστατο του μαθήματος, αλλά είναι υλικό που μπορεί να αξιοποιηθεί σε τέτοιες καταστάσεις χωρίς να θίγεται κανένα άτομο. Σε σχέση με την πρόσβαση στο μάθημα, το ζήτημα δεν είναι μόνο αν δίνεται άδεια σε κάποιο παιδί να μπει, αλλά ποια άλλα άτομα είναι μαζί του. Σκέψου το απλό σενάριο στο οποίο ο «μικρός» Τάκης φωνάζει σπίτι δύο φίλους του για να «χαζέψουν» εν ώρα μαθήματος τον Λάκη και μετά - εντός ή εκτός σχολείου - να πάνε να τον «πειράξουν» (αυτό που λέμε bullying). Πραγματικά, με το να αφήνεις κόσμο να κρύβεται εν ώρα μαθήματος πίσω από μία ενδεχομένως κλειστή κάμερα με ένα ενδεχομένως κλειστό μικρόφωνο δεν ξέρεις τι γίνεται, ποια άτομα έχουν πρόσβαση στο μάθημα κ.λπ. Και πριν πεις ότι αυτό είναι απίθανο ως σενάριο, σκέψου πόσα views έχουν βίντεο που «διαρρέουν» από διάφορες καταστάσεις μέσα σε τάξεις.

Σε σχέση τώρα με τα λάθη του υπουργείου, δεν έχουν να κάνουν μόνο με το ότι η κατάσταση ήταν πρωτόγνωρη, καθώς μια χαρά χρόνος υπήρχε από όταν έκλεισαν τα σχολεία μέχρι τώρα για να γίνει μία ουσιωδέστερη οργάνωση. Επίσης, το ΠΣΔ δεν υπάρχει από τον Μάρτη του 2020, απλώς δεν είχε ποτέ την υποστήριξη - όχι μόνο από την Κεραμέως, προφανώς - που χρειαζόταν.

Τη δυνατότητα την προβάλλω, ως προς το επιχείρημα τι θα συμβαίνει αν κάποιο παιδί δεν συναινεί να ακούγεται η φωνή του όταν απαντάει.
Επειδή γνωρίζω παράδειγμα οικοδιδασκαλίας είναι αστείο. Το να στέλνεις κάποιες ασκήσεις, χωρίς κάποια αλληλεπίδραση μία φορά το μήνα δεν είναι διδασκαλία. Επίσης, εδώ μιλάμε για σύγχρονη εκπαίδευση, η οικοδιδασκαλία είναι ένα πλαίσιο ασύγχρονης και ελαττωματικής.

Στο εξωτερικό κάνουν με αυτή τη μορφή διαλέξεις πάνω από δεκαετία, ενώ καταγράφονται και αποστέλλονται και στους μαθητές/φοιτητές.

Το webex επιλέγεται και από καθηγητές πανεπιστημίου και από δικηγόρους για webinars και διαλέξεις. Τώρα αυτά είναι λεπτομέρειες.

Στο μόνο που πρέπει να σταθώ είναι γιατί δεν κάνουν ηχογράφηση των διαλέξεων και μετά αποστολή. Αν τώρα έχουμε διαμαρτυρίες, σκέψου τι θα γινόταν με αυτό. Θα λέγανε ότι υποκαθίστανται από οι καθηγητές από βίντεο κλπ. Που η αλήθεια είναι ότι αν ήταν τόσο εύκολη η υποκατάσταση, θα έπρεπε να μας βάλει σε σκέψεις...

Μπερδεύεις τη διάλεξη με τη διδασκαλία σε ένα τμήμα. Δεν (θα έπρεπε να) έχει θέσει η αμιγώς μετωπική διδασκαλία στα σχολεία. Αν μοιράσεις ένα φύλλο εργασίας, αν χρειάζεσαι συνεργασία σε ομάδες, αν κάνεις, τέλος πάντων, ένα μάθημα που έχει και κάποια ουσία πέρα από το να θυμίζει στείρα διάλεξη, πώς θα εντάξεις τα παιδιά που είναι από το σπίτι σε αυτό με ίσους όρους με τα παιδιά που είναι στην τάξη; - πες ότι κάπως λύνουμε όλα τα άλλα ζητήματα σε ένα ουτοπικό (ή δυστοπικό; ) σενάριο.

Είναι πολύ προτιμότερο να έχουν όλα τα παιδιά πρόσβαση από απόσταση σε τέτοιες καταστάσεις παρά να κρατάμε ένα live τμήμα δύο ταχυτήτων.

Σε σχέση με το webex, η αγορά το αφήνει πίσω τα τελευταία χρόνια για πιο σύγχρονες λύσεις όπως το MS Teams, το Zoom κ.λπ. - μία πρόχειρη έρευνα αγοράς και ερωτήσεις μπορούν να σε πείσουν - είτε αναφερόμαστε σε business ή educational χρήση. Επίσης, το γεγονός ότι το υπουργείο δεν μας διευκρίνισε ποτέ γιατί webex και όχι MS Teams ή Google Meet (δε θυμάμαι αν είχε και κάτι άλλο η google στο πακέτο όπως π.χ. τα έτοιμα google classrooms) εμένα με προβληματίζει. Και πήραμε την πιο απαρχαιωμένη επιλογή της αγοράς και δεν μας το εξήγησαν ποτέ...
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 2,005 μηνύματα.
Προφανώς οι βιντεοσκοπημένες διαλέξεις δεν είναι υποκατάστατο του μαθήματος, αλλά είναι υλικό που μπορεί να αξιοποιηθεί σε τέτοιες καταστάσεις χωρίς να θίγεται κανένα άτομο. Σε σχέση με την πρόσβαση στο μάθημα, το ζήτημα δεν είναι μόνο αν δίνεται άδεια σε κάποιο παιδί να μπει, αλλά ποια άλλα άτομα είναι μαζί του. Σκέψου το απλό σενάριο στο οποίο ο «μικρός» Τάκης φωνάζει σπίτι δύο φίλους του για να «χαζέψουν» εν ώρα μαθήματος τον Λάκη και μετά - εντός ή εκτός σχολείου - να πάνε να τον «πειράξουν» (αυτό που λέμε bullying). Πραγματικά, με το να αφήνεις κόσμο να κρύβεται εν ώρα μαθήματος πίσω από μία ενδεχομένως κλειστή κάμερα με ένα ενδεχομένως κλειστό μικρόφωνο δεν ξέρεις τι γίνεται, ποια άτομα έχουν πρόσβαση στο μάθημα κ.λπ. Και πριν πεις ότι αυτό είναι απίθανο ως σενάριο, σκέψου πόσα views έχουν βίντεο που «διαρρέουν» από διάφορες καταστάσεις μέσα σε τάξεις.

Σε σχέση τώρα με τα λάθη του υπουργείου, δεν έχουν να κάνουν μόνο με το ότι η κατάσταση ήταν πρωτόγνωρη, καθώς μια χαρά χρόνος υπήρχε από όταν έκλεισαν τα σχολεία μέχρι τώρα για να γίνει μία ουσιωδέστερη οργάνωση. Επίσης, το ΠΣΔ δεν υπάρχει από τον Μάρτη του 2020, απλώς δεν είχε ποτέ την υποστήριξη - όχι μόνο από την Κεραμέως, προφανώς - που χρειαζόταν.
Όπως σου είπα και πριν, αυτά είναι πράγματα που έχω ήδη σκεφτεί, καθώς και εμένα με προβλημάτιζε το τι θα μπορούσε να επακολουθήσει από τρίτους. Καταρχάς θα μπορούσε να είναι ανοιχτή η κάμερα των παιδιών, από την στιγμή που μιλάμε για προσομοίωση της τάξης δεν βλέπω γιατί αυτό να λείπει. Θα μπορούσε να είναι μέσα στους κανόνες το άνοιγμα των καμερών από τις οποίες θα έχει οπτική επαφή μόνο ο καθηγητής. Αλλά και αυτό να μην γίνεται, το να έρχονται άγνωστα άτομα να βλέπουν ένα πίνακα με την ελπίδα ότι θα μιλήσει ο Λάκης 2 λεπτά ώστε να τον κοροϊδέψουν είναι κάπως σπάνιο. Υπάρχουν πολλά χαζόπαιδα που έχουν τέτοιες ορέξεις αλλά τα βίντεο αυτά έχουν τέτοια πέραση επειδή γίνεται χαβαλές και όχι μάθημα. Επίσης συνήθως έχουν ως στόχο τους καθηγητές. Σε ένα σύστημα τηλεκπαίδευσης σωστά οργανωμένο τέτοια σενάρια δύσκολα θα έχουν θέση γιατί πολύ απλά θα βλέπουν μόνο ένα πίνακα ή έναν καθηγητή την περισσότερη ώρα και πολύ γρήγορα αυτό δεν θα είναι τίποτα άλλο από μια βαρετή ώρα για όλους αυτούς που δεν νοιάζονται για την διδασκαλία έτσι και αλλιώς. Πίστεψέ με, τέτοια παιδιά δεν θα κάνουν καν τον κόπο να ξυπνήσουν.

Το τωρινό σύστημα δεν ήταν τόσο χάλια αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί. Η νοοτροπία ότι δεν θα γινόταν μάθημα έφταιγε σε πολύ μεγάλο βαθμό. Καθηγητές και μαθητές δεν το πήραν στα σοβαρά και το γεγονός ότι δεν έμπαιναν απουσίες το έκανα ακόμα περισσότερο να φαίνεται ως μια άχρηστη ώρα διδασκαλίας. Υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσής και από όλες τις απόψεις. Οι περισσότεροι καθηγητές δεν ήξεραν ούτε τα βασικά ενώ οι σημερινές πλατφόρμες δίνουν πολύ καλές δυνατότητες για να υπάρχει μια σωστή αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και των καθηγητών.
 

Στέφανος-Ιάσωνας

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος-Ιάσωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Δεν είπαν ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει; Γιατί συνεχίζει ο σάλος γενικά;
Κάτι τέτοιο θα είχε καταστροφικές συνέπειες για το μάθημα. Θα παίζανε όλοι θέατρο μπροστά στον Big Brothaa
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Όπως σου είπα και πριν, αυτά είναι πράγματα που έχω ήδη σκεφτεί, καθώς και εμένα με προβλημάτιζε το τι θα μπορούσε να επακολουθήσει από τρίτους. Καταρχάς θα μπορούσε να είναι ανοιχτή η κάμερα των παιδιών, από την στιγμή που μιλάμε για προσομοίωση της τάξης δεν βλέπω γιατί αυτό να λείπει. Θα μπορούσε να είναι μέσα στους κανόνες το άνοιγμα των καμερών από τις οποίες θα έχει οπτική επαφή μόνο ο καθηγητής. Αλλά και αυτό να μην γίνεται, το να έρχονται άγνωστα άτομα να βλέπουν ένα πίνακα με την ελπίδα ότι θα μιλήσει ο Λάκης 2 λεπτά ώστε να τον κοροϊδέψουν είναι κάπως σπάνιο. Υπάρχουν πολλά χαζόπαιδα που έχουν τέτοιες ορέξεις αλλά τα βίντεο αυτά έχουν τέτοια πέραση επειδή γίνεται χαβαλές και όχι μάθημα. Επίσης συνήθως έχουν ως στόχο τους καθηγητές. Σε ένα σύστημα τηλεκπαίδευσης σωστά οργανωμένο τέτοια σενάρια δύσκολα θα έχουν θέση γιατί πολύ απλά θα βλέπουν μόνο ένα πίνακα ή έναν καθηγητή την περισσότερη ώρα και πολύ γρήγορα αυτό δεν θα είναι τίποτα άλλο από μια βαρετή ώρα για όλους αυτούς που δεν νοιάζονται για την διδασκαλία έτσι και αλλιώς. Πίστεψέ με, τέτοια παιδιά δεν θα κάνουν καν τον κόπο να ξυπνήσουν.

Το τωρινό σύστημα δεν ήταν τόσο χάλια αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί. Η νοοτροπία ότι δεν θα γινόταν μάθημα έφταιγε σε πολύ μεγάλο βαθμό. Καθηγητές και μαθητές δεν το πήραν στα σοβαρά και το γεγονός ότι δεν έμπαιναν απουσίες το έκανα ακόμα περισσότερο να φαίνεται ως μια άχρηστη ώρα διδασκαλίας. Υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσής και από όλες τις απόψεις. Οι περισσότεροι καθηγητές δεν ήξεραν ούτε τα βασικά ενώ οι σημερινές πλατφόρμες δίνουν πολύ καλές δυνατότητες για να υπάρχει μια σωστή αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και των καθηγητών.

Το τωρινό σύστημα (όλα τα παιδιά μέσω τηλεκπαίδευσης) ήταν προτιμότερο κυρίως γιατί τα παιδιά είχαν όλα τις ίδιες ευκαιρίες.

Θα επαναλάβω το παραπάνω για το ουσιαστικό μάθημα. Το να έχεις κάποια παιδιά μέσα στην τάξη που έχουν full access στο μάθημα και κάποια άλλα που βλέπουν μία στατική εικόνα του πίνακα με ένα άτομο να περνάει από μπροστά του και να γράφει κάτι περιστασιακά ενώ ακούνε παράλληλα διάφορους διαλόγους να εξελίσσονται, δεν είναι ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση. Αρχικά, δεν μπορούμε να απαιτήσουμε από μία τάξη να είναι μονίμως ακίνητη. Ειδικά σε μικρότερες τάξεις που μπορεί π.χ. να γίνει ένα κιναισθητικό παιχνίδι μέσα στην τάξη, τι θα κάνουν τα παιδιά; Θα παίζουν μόνα τους με την κάμερα; Ή, αν έχουμε ένα μάθημα φυσικής και κάνουμε ένα πείραμα, πώς αυτό θα μοιραστεί με τα άλλα παιδιά που είναι στο σπίτι;

Είναι πολύ άδικο να δημιουργούμε ένα σχολείο δύο ταχυτήτων σε μία κατάσταση τόσο σοβαρή. Αντί να κοιτάμε πώς θα στήσουμε κάμερες στις τάξεις, ας δούμε πώς:
  • θα δημιουργήσουμε ένα λειτουργικό πλαίσιο τηλεκπαίδευσης,
  • θα αξιολογήσουμε ουσιαστικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα, τις υποδομές του, τα άτομα που εργάζονται σε αυτό κ.λπ.,
Τα σχολεία καλό είναι, όταν ανοίγουν, να ανοίγουν για όλα τα παιδιά και όχι μόνο για κάποια, αλά καρτ ή με χαρτί ελεύθερης εισόδου/εξόδου όπως τώρα. Ανοικτά για όλα τα παιδιά, κλειστά για όλα τα παιδιά. Δε χρειάζεται αν δημιουργούμε ανισότητες εκεί που δεν υπήρχαν απλά και μόνο για να κάνει η εκάστοτε κυβέρνηση ένα σόου επιστροφής στην κανονικότητα.
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 2,005 μηνύματα.
Το τωρινό σύστημα (όλα τα παιδιά μέσω τηλεκπαίδευσης) ήταν προτιμότερο κυρίως γιατί τα παιδιά είχαν όλα τις ίδιες ευκαιρίες.

Θα επαναλάβω το παραπάνω για το ουσιαστικό μάθημα. Το να έχεις κάποια παιδιά μέσα στην τάξη που έχουν full access στο μάθημα και κάποια άλλα που βλέπουν μία στατική εικόνα του πίνακα με ένα άτομο να περνάει από μπροστά του και να γράφει κάτι περιστασιακά ενώ ακούνε παράλληλα διάφορους διαλόγους να εξελίσσονται, δεν είναι ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση. Αρχικά, δεν μπορούμε να απαιτήσουμε από μία τάξη να είναι μονίμως ακίνητη. Ειδικά σε μικρότερες τάξεις που μπορεί π.χ. να γίνει ένα κιναισθητικό παιχνίδι μέσα στην τάξη, τι θα κάνουν τα παιδιά; Θα παίζουν μόνα τους με την κάμερα; Ή, αν έχουμε ένα μάθημα φυσικής και κάνουμε ένα πείραμα, πώς αυτό θα μοιραστεί με τα άλλα παιδιά που είναι στο σπίτι;

Είναι πολύ άδικο να δημιουργούμε ένα σχολείο δύο ταχυτήτων σε μία κατάσταση τόσο σοβαρή. Αντί να κοιτάμε πώς θα στήσουμε κάμερες στις τάξεις, ας δούμε πώς:
  • θα δημιουργήσουμε ένα λειτουργικό πλαίσιο τηλεκπαίδευσης,
  • θα αξιολογήσουμε ουσιαστικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα, τις υποδομές του, τα άτομα που εργάζονται σε αυτό κ.λπ.,
Τα σχολεία καλό είναι, όταν ανοίγουν, να ανοίγουν για όλα τα παιδιά και όχι μόνο για κάποια, αλά καρτ ή με χαρτί ελεύθερης εισόδου/εξόδου όπως τώρα. Ανοικτά για όλα τα παιδιά, κλειστά για όλα τα παιδιά. Δε χρειάζεται αν δημιουργούμε ανισότητες εκεί που δεν υπήρχαν απλά και μόνο για να κάνει η εκάστοτε κυβέρνηση ένα σόου επιστροφής στην κανονικότητα.
Σωστά τα λες, το δια ζώσης σαφώς έχει πλεονεκτήματα που δεν θα μπορούν να έχουν όσοι είναι στο σπίτι και σίγουρα θα είναι πολύ δύσκολο και για έναν καθηγητή να κάνει ένα τέτοιο μάθημα αλλά εδώ νομίζω πως μιλάμε για την κατάσταση που επικρατεί τώρα. Είμαστε σε ένα πολύ περίεργο στάδιο και είτε το κάνει η κυβέρνηση σαν σόου επιστροφής όπως λες είτε γιατί όντως θεωρεί ότι αυτό είναι το σωστό για την εκπαίδευση δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι επέστρεψαν και πρέπει στο παρών σύστημα να βρεθεί ένας τρόπος να μην μείνουν εκτός οι υπόλοιποι μαθητές και κυρίως να μην παραπονιούνται οι γονείς που θεωρώ ότι είναι πάντα και το μεγαλύτερο εμπόδιο. Για να είμαστε ειλικρινείς, οι περισσότεροι καθηγητές έτσι και αλλιώς δυστυχώς κάνουν το τυπικό παραδοσιακό μάθημα, οπότε για λίγο καιρό δεν νομίζω ότι θα δημιουργηθεί ιδιαίτερο πρόβλημα. Γενικά πιστεύω ότι άμα θέλει ο καθηγητής μπορεί να βρει κάποιους τρόπους να φέρει ως ένα βαθμό την διαδραστικότητα και στην τηλεκπαίδευση αλλά δεν θέλουν ή δεν μπορούν. Αντί λοιπόν να φωνάζουμε για τις κάμερες (και καλά για τα πνευματικά δικαιώματα), νομίζω ότι είναι φρονιμότερο το να δούμε πως θα μπορούσε να δουλέψει καλύτερα αυτό το σύστημα. Κανένας καθηγητής από ότι είδα δεν διαμαρτυρήθηκε για το άνοιγμα ως άνοιγμα. Για τις κάμερες θίχτηκαν.
Γενικώς, όπως είπες πρέπει να δούμε πως θα δημιουργηθεί ένα λειτουργικό πλαίσιο τηλεκπαίδευσης. Η τηλεκπαίδευση όμως απαιτεί κάμερες. Για να είναι λειτουργικό πρέπει να γίνουν δραστικές αλλαγές στην νοοτροπία και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών. Με το να μείνουν κλειστές και να συνεχίσει το μάθημα δια ζώσης ενώ τα υπόλοιπα παιδιά κοιμούνται σπίτια τους με τις ευλογίες γονιών και κράτους είναι χειρότερο από το να γίνεται το μάθημα και να μπορούν να το παρακολουθήσουν όλοι, ακόμα και αν δεν είναι η ίδια διδακτική εμπειρία. Με αυτά που έχουμε ως δεδομένα τώρα ίσως να είναι καλύτερα να σκεφτόμαστε τις επόμενες κινήσεις.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.
Συζητείται στα σοβαρα ακόμα αυτό;

Είναι δυνατόν να επιτρέπουμε τόσο κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων(όσο βέβαια αυτό πλήττει τρίτους και όχι εμάς δεν μας νοιάζει...) και να ανατρέπουμε όλη τη δυναμική του σχολικού μαθήματος για να μπορούν λίγα 13χρονα να παρακολουθήσουν μιας εβδομάδας μάθημα, την ώρα που έχει χαθεί το 1/3 της σχολικής χρονιάς και δε θα δοθούν εξετάσεις; Και τη στιγμή που υπάρχουν ανώδυνα αλλά εξίσου πρόσφορα μέτρα, όπως η ασύγχρονη εκπαίδευση για αυτούς που δεν μπορούν να προσέλθουν;

Φαίνεται η πανδημία έχει δώσει άλλοθι να εκφράσουν αρκετοί τις πραγματικές απόψεις τους...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top