American Economist
Επιφανές μέλος


Δια ζώσης θα γίνουν σίγουρα μην κοροειδευομαστε τώρα μεταξύ μας δεν υπάρχει άλλος τρόπος!Είπε, θα διευκρινιστεί το πως θα γίνουν οι εξετάσεις και οτι θα γίνουν δεν ειπε οτι θα γίνουν οπωσδήποτε δια ζώσης :/
Ακομα και έτσι επιτέλους θα ανοίξουμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 451212
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος


H απαλλακτική εργασία απαιτεί πρόσβαση σε βιβλιογραφία, κάτι που είναι δύσκολο υπό αυτές τις συνθήκες. Δεν είναι όλα τα πονήματα ψηφιοποιημένα. Εκτός αυτού, δεν υπάρχει χρόνος για συγγραφή απαλλακτικής εργασίας για αυτό το εξάμηνο.Aν γινουν απαλλακτικες εργασιες δεν ειμαι χαζος να πω οχι.Μονο λοιπον απαλλακτικες εργασιες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος


Εσύ τι πρόβλημα έχεις με την ηλεκτρονική εξέταση; Σε υπολογιστή δεν γράφεις τόση ώρα;
Εάν σενάριο είναι, θα πάρεις τα θέματα όμορφα και ωραία από το elearning, θα τα κατεβάσεις, θα καθήσεις 2-3 ώρες να τα λύσεις, θα τα βγάλεις φωτογραφία, θα τα ανεβάσεις στο elearning και θα βαθμολογήσει ο καθηγητής.
Έχεις κάποιο ουσιώδες πρόβλημα να δώσεις εξετάσεις μόνος σου στο σπίτι και κάνεις λες και απειλείται η ζωή σου από αυτό;
Λολ και εξ αποστάσεως να γίνουν, δεν ύπαρχει πέριπτωση να γίνουν με τον τρόπο που λες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


oταν εγω τα λεω ο ντιουκ νουκ κοροιδευε.οι συλλογοι των φοιτητων απορω τι λενε??Προτιμώ Σεπτέμβρη παρά εξ αποστάσεως εξεταστική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γατόπαρδος.
Πολύ δραστήριο μέλος


Όσοι από τις άλλες σχολές ,που δεν έχουν υποχρεωτικά ,θέλουν να δώσουν στα αμφιθέατρα, να δώσουν .Οι υπόλοιποι που δεν θέλουν είτε γιατί έχουν κάποιο συγγενικό πρόσωπο στις ευπαθείς ομάδες ή για προσωπικούς λόγους ας δώσουν τον σεπτέμβρη με διπλή εξεταστική ή ας δώσουν εξ αποστάσεως με αυστηρό έλεγχο (όσο είναι αυτό δυνατόν)
Ό,τι και να λέμε ο πρύτανης απθ είπε ότι δεν θα γίνουν δια ζώσης πάντως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Το ξαναγράφω, εάν ΔΕΝ γίνει τώρα η εαρινή εξεταστική και μετατεθεί για Σεπτέμβρη, ΔΕΝ σας εξασφαλίζει ΚΑΝΕΝΑΣ ότι δεν θα γίνει κάτι μέχρι το Σεπτέμβρη και θα πάει πάπαλλα, και η ΕΑΡΙΝΗ και η ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ. Εάν η σύνοδος Πρυτάνεων ακύρωνε πρώτα ΕΝΤΕΛΩΣ την εξεταστική και έλεγε ΘΑ ΔΟΥΜΕ για την επαναληπτική του Σεπτέμβρη, θα ζητούσατε διαδικτυακές εξετάσεις.
Έχουμε περάσει 2 μήνες με κορονοϊό και γράφετε πράγματα για 5 μήνες μπροστά. Εάν δεν το πήρατε χαμπάρι χθες, ο Τσιόδρας είπε ότι "τα Δημοτικά ΙΣΩΣ ανοίξουν 1η Ιουνίου, σας το λέω να το έχετε στο νου σας, ΔΕΝ μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις για τόσο μπροστά".
Η χώρα έχει κλείσει σύνορα και βασικές της λειτουργίες και κάποιοι νομίζετε ότι το μόνο σημαντικό πράγμα είναι να γίνει η εξεταστική όπως την θέλουν οι φοιτητές.
Όταν άνοιξα το θέμα για τις διαδικτυακές του ΕΑΠ, κάποιοι έβγαιναν και έλεγαν χαζά, ότι αυτά δεν γίνονται, εάν γίνουν θα αντιδράσουν κτλπ κτλπ. Στα μάτια μου, το ΕΑΠ κράτησε μια πολύ ΣΟΒΑΡΗ στάση, ενημερώνοντας από νωρίς του φοιτητές για διαδικτυακές εξετάσεις. Το ίδιο και τα πανεπιστήμια της Κύπρου, που έβγαλαν εναλλακτικές μορφές αξιόλησης από τον Μάρτιο-Απρίλιο. Κάποιοι επέλεξαν να στρουθουκαμηλίζουν και να μην βλέπουν τι γίνεται γύρω τους.
Ας μην γελιόμαστε πλέον. Όλοι φοιτητές είμαστε. Όλοι θέλουμε να δώσουμε τα μαθήματά μας στην ώρα τους, να αποφοιτήσουμε και να συνεχίσουμε με τη ζωή μας. Κάποιοι ΔΕΝ θέλουμε να μπούμε σε άσκοπο κίνδυνο, γιατί το να δώσεις εξετάσεις δια ζώσης είναι αχρείαστος κίνδυνος. Το είπα και το ξαναλέω, όσο αστείο φαίνεται σε κάποιους να δώσουμε διαδικτυακά εξετάσεις, άλλο τόσο και περισσότερο φαίνεται σε άλλους το να δώσουμε δια ζώσης.
Έγραψα τρία bullets παραπάνω. Εάν κάποιος έχει σοβαρή ένσταση σε κάτι, να καθήσουμε να συζητήσουμε. Το ότι δεν θέλουν κάποιοι να δώσουν εξ αποστάσεως είναι δευτερεύον στην προστασία του φοιτητικού συνόλου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ουριήλ
Διάσημο μέλος


Γενικά πιστεύω ότι η εξ αποστάσεως εξέταση θα ήταν η καλύτερη λύση. Είναι λίγο περίεργο σε καιρό πανδημίας φοιτητές να μετακινούνται από τους δικούς τους νομούς σε άλλους αντί να κάθονται στο σπίτι τους με την οικογένεια τους. Είναι λίγο επικίνδυνο και εξαντλητικό.Εδώ ο Σαββόπουλος κλαίγεται για το πως θα ζήσουν οι μουσικοί με ακυρωμένες συναυλίες και εσείς κλαίγεστε για την εξεταστική. Να κάνετε παρέα.![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κλημεντίνη
Πολύ δραστήριο μέλος


Δια ζώσης θα γίνουν σίγουρα μην κοροειδευομαστε τώρα μεταξύ μας δεν υπάρχει άλλος τρόπος!
Ακομα και έτσι επιτέλους θα ανοίξουμε!
Στο δικό μου το τμημα σε πολλα μαθήματα κορμού χρειαζόμασταν ολες τις αίθουσες της φιλοσοφικής για να γράψουμε.Κι αυτο για να αφήνουμε μονο 1 θεση κενο μεταξύ μας.
Για να δώσουν όλα αυτά τα παιδιά με τα μέτρα που -λογικά- ισχύουν θα πρεπει ενα μαθημα να δίνεται σε βαρδιες η σε διαφορετικές μερες.
Εν τω μεταξύ αυτη η κατάσταση επικρατεί σε ολόκληρη την φιλοσοφική .
Τωρα θα μου πεις οπου υπάρχει θέληση υπάρχει κι τρόπος.
Δεν ξερω πραγματικά.Για εμενα έπρεπε εξ αρχής , οπου υπήρχε τρόπος να δωθουν απαλλακτικες εργασίες.
Τωρα το ζητημα εχει γίνει αρκετά περίπλοκο.
Χρονος για σοβαρη εργασία δεν υπάρχει, εξετάσεις πολλαπλής στις θεωρητικές σχολες δεν γινονται καθως οι λύσεις θα διαρρεύσουν στο δίλεπτο .
Ανάλογα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ ας αποφασίσει το καθε τμημα για την εξεταστική του.
Πιστεύω οτι πολλά θα εφαρμόσουν διπλή εξεταστική πάντως τουλάχιστον γι αυτούς που δεν ειναι επι πτυχίω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος


Έλα ρε ευκλείδη τώρα, ξεκίνησες με τα δικαιώματα που σου παραβιάζουν, το γυρίσεις στην τεμπελιά των καθηγητών και τωρά μου λες για την πλειονότητα που θέλει σεπτέμβρη.
Το ξαναγράφω, εάν ΔΕΝ γίνει τώρα η εαρινή εξεταστική και μετατεθεί για Σεπτέμβρη, ΔΕΝ σας εξασφαλίζει ΚΑΝΕΝΑΣ ότι δεν θα γίνει κάτι μέχρι το Σεπτέμβρη και θα πάει πάπαλλα, και η ΕΑΡΙΝΗ και η ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ. Εάν η σύνοδος Πρυτάνεων ακύρωνε πρώτα ΕΝΤΕΛΩΣ την εξεταστική και έλεγε ΘΑ ΔΟΥΜΕ για την επαναληπτική του Σεπτέμβρη, θα ζητούσατε διαδικτυακές εξετάσεις.
Έχουμε περάσει 2 μήνες με κορονοϊό και γράφετε πράγματα για 5 μήνες μπροστά. Εάν δεν το πήρατε χαμπάρι χθες, ο Τσιόδρας είπε ότι "τα Δημοτικά ΙΣΩΣ ανοίξουν 1η Ιουνίου, σας το λέω να το έχετε στο νου σας, ΔΕΝ μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις για τόσο μπροστά".
Η χώρα έχει κλείσει σύνορα και βασικές της λειτουργίες και κάποιοι νομίζετε ότι το μόνο σημαντικό πράγμα είναι να γίνει η εξεταστική όπως την θέλουν οι φοιτητές.
Όταν άνοιξα το θέμα για τις διαδικτυακές του ΕΑΠ, κάποιοι έβγαιναν και έλεγαν χαζά, ότι αυτά δεν γίνονται, εάν γίνουν θα αντιδράσουν κτλπ κτλπ. Στα μάτια μου, το ΕΑΠ κράτησε μια πολύ ΣΟΒΑΡΗ στάση, ενημερώνοντας από νωρίς του φοιτητές για διαδικτυακές εξετάσεις. Το ίδιο και τα πανεπιστήμια της Κύπρου, που έβγαλαν εναλλακτικές μορφές αξιόλησης από τον Μάρτιο-Απρίλιο. Κάποιοι επέλεξαν να στρουθουκαμηλίζουν και να μην βλέπουν τι γίνεται γύρω τους.
Ας μην γελιόμαστε πλέον. Όλοι φοιτητές είμαστε. Όλοι θέλουμε να δώσουμε τα μαθήματά μας στην ώρα τους, να αποφοιτήσουμε και να συνεχίσουμε με τη ζωή μας. Κάποιοι ΔΕΝ θέλουμε να μπούμε σε άσκοπο κίνδυνο, γιατί το να δώσεις εξετάσεις δια ζώσης είναι αχρείαστος κίνδυνος. Το είπα και το ξαναλέω, όσο αστείο φαίνεται σε κάποιους να δώσουμε διαδικτυακά εξετάσεις, άλλο τόσο και περισσότερο φαίνεται σε άλλους το να δώσουμε δια ζώσης.
Έγραψα τρία bullets παραπάνω. Εάν κάποιος έχει σοβαρή ένσταση σε κάτι, να καθήσουμε να συζητήσουμε. Το ότι δεν θέλουν κάποιοι να δώσουν εξ αποστάσεως είναι δευτερεύον στην προστασία του φοιτητικού συνόλου.
Αν είναι αχρείαστος κίνδυνος να δώσουμε οργανωμένα δια ζώσης εξετάσεις στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τι είδους κίνδυνος είναι να ανοίξουν τα γυμνάσια και τα λύκεια για ένα μήνα; Αχρειαστότατος;
Έπειτα, λίγο τσιλ με το θέτουμε σε κίνδυνο τη ζωή μας. Οι φοιτητές στο 99% είναι νέοι για τους οποίους η θνησιμότητα είναι απειροελάχιστη.
Τέλος, εξεταστική μπορεί να γίνει με βάρδιες και αποστάσεις, φορώντας όλοι μάσκες. Για ένα δίωρο πας να γράψεις σ ένα χαρτί και να φύγεις, ούτε μιλάς με άλλους ούτε έρχεσαι σε επαφή ούτε πας για ομαδικό φάσωμα.
Εδώ σε μια δυο βδομάδες ανοίγουν όλα τα καταστήματα, τα σχολεία, απελευθερώνονται οι μετακινήσεις και συζητάμε για τουρισμό, αλλά θεωρούμε την δίωρη εξεταστική επικίνδυνη;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Τα σχολεία ανοίγουν για 10 μέρες. Με απλή δήλωση του γονέα το παιδί δεν πηγαίνει σχολείο. Όλοι οι μαθητές προάγονται αυτόματα στην επόμενη τάξη με βαθμούς τετραμήνων. Συνεπώς, δεν προκύπτει καμία υποχρεώση των μαθητών να πάνε στα σχολεία, σε αντίθεση με την εξεταστική των φοιτητών. Ένα το κρατούμενο.Αν είναι αχρείαστος κίνδυνος να δώσουμε οργανωμένα δια ζώσης εξετάσεις στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τι είδους κίνδυνος είναι να ανοίξουν τα γυμνάσια και τα λύκεια για ένα μήνα; Αχρειαστότατος;
Έπειτα, λίγο τσιλ με το θέτουμε σε κίνδυνο τη ζωή μας. Οι φοιτητές στο 99% είναι νέοι για τους οποίους η θνησιμότητα είναι απειροελάχιστη.
Τέλος, εξεταστική μπορεί να γίνει με βάρδιες και αποστάσεις, φορώντας όλοι μάσκες. Για ένα δίωρο πας να γράψεις σ ένα χαρτί και να φύγεις, ούτε μιλάς με άλλους ούτε έρχεσαι σε επαφή ούτε πας για ομαδικό φάσωμα.
Εδώ σε μια δυο βδομάδες ανοίγουν όλα τα καταστήματα, τα σχολεία, απελευθερώνονται οι μετακινήσεις και συζητάμε για τουρισμό, αλλά θεωρούμε την δίωρη εξεταστική επικίνδυνη;![]()
Δεύτερον, η πλειονότητα των μαθητών μένει κοντά στο σχολείο που σπουδάζει, οπότε η μετακίνηση γίνεται χωρίς ΜΜΕ. Οι φοιτητές σπουδάζουν σε μεγάλους, συγκεντρωμένους χώρους, που επιβάλλουν συγκοινωνία. Συνεπώς, όταν μαζεύεις τους φοιτητές σε μία αίθουσα για να εξεταστούν, δεν εκτίθενται οι 100-200 φοιτητές μεταξύ τους, αλλά και με κάθε άνθρωπο που συνάντησαν στο λεωφορείο ή στο μετρό.
Τρίτον, η καθημερινότητα του μαθητή, μετά το σχολείο, διαφέρει από αυτή του φοιτητή. Ο μαθητής γυρνάει και μένει σπίτι του, ο φοιτητής βγαίνει.
Αυτοί οι τρεις παράγοντες σημαίνουν ότι ο φοιτητής είναι πιο εύκολο να εκτεθεί στον ιό. Και, παρόλο που η πλειονότητα των φοιτητών δεν κινδυνεύει, υπάρχει μια μερίδα ατόμων που ανήκουν οι ίδιοι σε ευπαθείς ομάδες. Οι φοιτητές που μένουν με τις οικογένειές τους, δηλαδή ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών στις δύο μεγάλες πανεπιστημιουπόλεις, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, εκθέτει σε έμμεσο κίνδυνο το άμεσο οικογενειακό περιβάλλον.
Το μόνο, αντικειμενικό, πρόβλημα με τις διαδικτυακές εξετάσεις είναι ότι πρόκειται για αχαρτογράφητη περιοχή. Κάποιες από τις μεθόδους που έχουν προταθεί και έχουν χρησιμοποιηθεί άλλου, ως τώρα, είναι καλύτερες, κάποιες χειρότερες. Είναι άγνωστη διαδικασία, δεν έχει ξαναγίνει, συμφωνώ. Το ίδιο ισχύει, όμως, για το σύνολο της κατάστασης που βιώνουμε. Εσένα, ας πούμε, δεν σου φαίνεται περίεργο, άτομα 25 χρόνων να λένε ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ όχι, σε ένα νέο, πειραματικό, τρόπο εξέτασης; Έχουμε γεμίσει τα θέματα επιλογής σχολών με ιδέες κονσέρβας, τύπου κάνε όνειρα και ακολούθα το ταλεντο σου, και την ίδια στιγμή έχουμε συνηθίσει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ τον μέχρι τώρα τρόπο εξέτασης, που μας φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να γίνει μια καινούργια, δοκιμαστική τεχνική και να δούμε πού θα βγει. Συμφωνώ, μπορεί να προκύψει μια παταγώδης αποτυχία και εκεί θα συμφωνήσουμε, ουέ και ξαναγίνει κάτι τέτοιο.
Από τη μία μας δίνεται μια μέθοδος καινούργια, που κάνει χρήση της τεχνολογίας, την οποία μπορούμε να δοκιμάσουμε. Και εάν είναι καλή να την υιοθετήσουμε. Από την άλλη, προσφέρει πλήρη εξασφάλιση απέναντι στον ιό. Η αντίδραση που υπάρχει, λοιπόν, είναι δυσανάλογα οξεία, ιδίως εάν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για μία εξεταστική! Έχετε βάλει όλοι τόσο οργανωμένο και αυστηρό πρόγραμμα στη ζωή σας, που και να χαθεί εξ ολοκλήρου μια εξεταστική, θα πάθετε κάποια μεγάλη ζημιά; Προσωπικά, αμφιβάλλω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Οι φοιτητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες θα μπορούσαν να ζητήσουν να εξεταστούν προφορικά. Επίσης στην εξεταστική κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει μάθημα, εάν δεν θέλει/φοβάται. Από τη στιγμή που σχεδιάζεται να ανοίξουν δημοτικά και νηπιαγωγεία, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην γίνει εξεταστική δια ζώσης για όσους το επιθυμούν. Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται ασφαλέστερο να ανοίξουν τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά; Οι φοιτητές έχουν την ωριμότητα να κρατήσουν αποστάσεις μεταξύ τους, πόσω μάλλον σε μια εξέταση. Τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου θα αγκαλιαστούν από την πρώτη μέρα επαναλειτουργείας.Τα σχολεία ανοίγουν για 10 μέρες. Με απλή δήλωση του γονέα το παιδί δεν πηγαίνει σχολείο. Όλοι οι μαθητές προάγονται αυτόματα στην επόμενη τάξη με βαθμούς τετραμήνων. Συνεπώς, δεν προκύπτει καμία υποχρεώση των μαθητών να πάνε στα σχολεία, σε αντίθεση με την εξεταστική των φοιτητών. Ένα το κρατούμενο.
Δεύτερον, η πλειονότητα των μαθητών μένει κοντά στο σχολείο που σπουδάζει, οπότε η μετακίνηση γίνεται χωρίς ΜΜΕ. Οι φοιτητές σπουδάζουν σε μεγάλους, συγκεντρωμένους χώρους, που επιβάλλουν συγκοινωνία. Συνεπώς, όταν μαζεύεις τους φοιτητές σε μία αίθουσα για να εξεταστούν, δεν εκτίθενται οι 100-200 φοιτητές μεταξύ τους, αλλά και με κάθε άνθρωπο που συνάντησαν στο λεωφορείο ή στο μετρό.
Τρίτον, η καθημερινότητα του μαθητή, μετά το σχολείο, διαφέρει από αυτή του φοιτητή. Ο μαθητής γυρνάει και μένει σπίτι του, ο φοιτητής βγαίνει.
Αυτοί οι τρεις παράγοντες σημαίνουν ότι ο φοιτητής είναι πιο εύκολο να εκτεθεί στον ιό. Και, παρόλο που η πλειονότητα των φοιτητών δεν κινδυνεύει, υπάρχει μια μερίδα ατόμων που ανήκουν οι ίδιοι σε ευπαθείς ομάδες. Οι φοιτητές που μένουν με τις οικογένειές τους, δηλαδή ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών στις δύο μεγάλες πανεπιστημιουπόλεις, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, εκθέτει σε έμμεσο κίνδυνο το άμεσο οικογενειακό περιβάλλον.
Το μόνο, αντικειμενικό, πρόβλημα με τις διαδικτυακές εξετάσεις είναι ότι πρόκειται για αχαρτογράφητη περιοχή. Κάποιες από τις μεθόδους που έχουν προταθεί και έχουν χρησιμοποιηθεί άλλου, ως τώρα, είναι καλύτερες, κάποιες χειρότερες. Είναι άγνωστη διαδικασία, δεν έχει ξαναγίνει, συμφωνώ. Το ίδιο ισχύει, όμως, για το σύνολο της κατάστασης που βιώνουμε. Εσένα, ας πούμε, δεν σου φαίνεται περίεργο, άτομα 25 χρόνων να λένε ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ όχι, σε ένα νέο, πειραματικό, τρόπο εξέτασης; Έχουμε γεμίσει τα θέματα επιλογής σχολών με ιδέες κονσέρβας, τύπου κάνε όνειρα και ακολούθα το ταλεντο σου, και την ίδια στιγμή έχουμε συνηθίσει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ τον μέχρι τώρα τρόπο εξέτασης, που μας φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να γίνει μια καινούργια, δοκιμαστική τεχνική και να δούμε πού θα βγει. Συμφωνώ, μπορεί να προκύψει μια παταγώδης αποτυχία και εκεί θα συμφωνήσουμε, ουέ και ξαναγίνει κάτι τέτοιο.
Από τη μία μας δίνεται μια μέθοδος καινούργια, που κάνει χρήση της τεχνολογίας, την οποία μπορούμε να δοκιμάσουμε. Και εάν είναι καλή να την υιοθετήσουμε. Από την άλλη, προσφέρει πλήρη εξασφάλιση απέναντι στον ιό. Η αντίδραση που υπάρχει, λοιπόν, είναι δυσανάλογα οξεία, ιδίως εάν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για μία εξεταστική! Έχετε βάλει όλοι τόσο οργανωμένο και αυστηρό πρόγραμμα στη ζωή σας, που και να χαθεί εξ ολοκλήρου μια εξεταστική, θα πάθετε κάποια μεγάλη ζημιά; Προσωπικά, αμφιβάλλω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος


Τα παιδιά όμως δεν έρχονται από όλη την Ελλάδα. Οι φοιτητές θα έρθουν από οπουδήποτε, θα πάρουν ένα σωρό μεταφορικά μέσα και ουσιαστικά θα γυρίσουν στις πόλεις που φοιτούν ενώ έκαναν αμάν να γυρίσουν στις οικογένειές τους για να μην είναι μόνοι. Τα παιδιά τα πηγαίνουν και τα φέρνουν οι γονείς 10 βήματα από το σπίτι τους συνήθως. Με μια προσπάθεια και σωστό πρόγραμμα από τα σχολεία μικρότερος κίνδυνος θα υπάρχει.Οι φοιτητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες θα μπορούσαν να ζητήσουν να εξεταστούν προφορικά. Επίσης στην εξεταστική κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει μάθημα, εάν δεν θέλει/φοβάται. Από τη στιγμή που σχεδιάζεται να ανοίξουν δημοτικά και νηπιαγωγεία, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην γίνει εξεταστική δια ζώσης για όσους το επιθυμούν. Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται ασφαλέστερο να ανοίξουν τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά; Οι φοιτητές έχουν την ωριμότητα να κρατήσουν αποστάσεις μεταξύ τους, πόσω μάλλον σε μια εξέταση. Τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου θα αγκαλιαστούν από την πρώτη μέρα επαναλειτουργείας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος


Τα σχολεία ανοίγουν για 10 μέρες. Με απλή δήλωση του γονέα το παιδί δεν πηγαίνει σχολείο. Όλοι οι μαθητές προάγονται αυτόματα στην επόμενη τάξη με βαθμούς τετραμήνων. Συνεπώς, δεν προκύπτει καμία υποχρεώση των μαθητών να πάνε στα σχολεία, σε αντίθεση με την εξεταστική των φοιτητών. Ένα το κρατούμενο.
Και η εξεταστική προαιρετική είναι. Καλώς η κακώς η ζωή συνεχίζεται, η καραντίνα έγινε για να ετοιμαστούν τα νοσοκομεία, όχι για να εγκλωβιστούμε σπίτι μέχρι να βρεθεί εμβόλιο. Όποιος φοβάται τόσο πολύ, δεν μπορεί να έχει την απαίτηση και να κάτσει σπίτι και να γίνουν πρόχειρες και αμφίβολες εξετάσεις. Δε θα ευτελιστεί ο θεσμός για λίγους υπερβολικούς. Απλώς όποιος ανήκει στις ευπαθείς ομάδες θα πρέπει να μπορεί να εξετασθεί προφορικά ηλεκτρονικά.
Δεύτερον, η πλειονότητα των μαθητών μένει κοντά στο σχολείο που σπουδάζει, οπότε η μετακίνηση γίνεται χωρίς ΜΜΕ. Οι φοιτητές σπουδάζουν σε μεγάλους, συγκεντρωμένους χώρους, που επιβάλλουν συγκοινωνία. Συνεπώς, όταν μαζεύεις τους φοιτητές σε μία αίθουσα για να εξεταστούν, δεν εκτίθενται οι 100-200 φοιτητές μεταξύ τους, αλλά και με κάθε άνθρωπο που συνάντησαν στο λεωφορείο ή στο μετρό.
Όπως είπα, η ζωή συνεχίζεται, με τις διάφορες προφυλάξεις που είναι αναγκαίες. Θα πάρουν καμιά δεκαριά φορές συνολικά το λεωφορείο οι φοιτητές για να πάνε να δώσουν 4-5 μαθήματα. So what, σε μια βδομάδα ανοίγουν τα μαγαζιά και θα είναι σα τις σαρδέλες όλοι πάλι.
Τρίτον, η καθημερινότητα του μαθητή, μετά το σχολείο, διαφέρει από αυτή του φοιτητή. Ο μαθητής γυρνάει και μένει σπίτι του, ο φοιτητής βγαίνει.
Και ο μαθητής βγαίνει φυσικά, και είναι και λιγότερο ώριμος από το φοιτητή και άρα πιο επικίνδυνος. Εξάλλου ο φοιτητής θα βγει είτε είναι στην φοιτητούπολη είτε στο hometown, πίστεψέ με

Οι φοιτητές που μένουν με τις οικογένειές τους, δηλαδή ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών στις δύο μεγάλες πανεπιστημιουπόλεις, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, εκθέτει σε έμμεσο κίνδυνο το άμεσο οικογενειακό περιβάλλον.
Οι φοιτητές που μένουν με οικογένεια δε χρειάζονται μμε, μπορεί να τους πετάξει ο πατέρας στη σχολή με αμάξι. Μπαίνουν με μάσκα, γράφουν δυο ώρες, φεύγουν. Πιο επικίνδυνο είναι να πάνε σε σούπερ μάρκετ.
Το μόνο, αντικειμενικό, πρόβλημα με τις διαδικτυακές εξετάσεις είναι ότι πρόκειται για αχαρτογράφητη περιοχή. Κάποιες από τις μεθόδους που έχουν προταθεί και έχουν χρησιμοποιηθεί άλλου, ως τώρα, είναι καλύτερες, κάποιες χειρότερες. Είναι άγνωστη διαδικασία, δεν έχει ξαναγίνει, συμφωνώ. Το ίδιο ισχύει, όμως, για το σύνολο της κατάστασης που βιώνουμε. Εσένα, ας πούμε, δεν σου φαίνεται περίεργο, άτομα 25 χρόνων να λένε ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ όχι, σε ένα νέο, πειραματικό, τρόπο εξέτασης; Έχουμε γεμίσει τα θέματα επιλογής σχολών με ιδέες κονσέρβας, τύπου κάνε όνειρα και ακολούθα το ταλεντο σου, και την ίδια στιγμή έχουμε συνηθίσει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ τον μέχρι τώρα τρόπο εξέτασης, που μας φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να γίνει μια καινούργια, δοκιμαστική τεχνική και να δούμε πού θα βγει. Συμφωνώ, μπορεί να προκύψει μια παταγώδης αποτυχία και εκεί θα συμφωνήσουμε, ουέ και ξαναγίνει κάτι τέτοιο.
Δε νομίζω πως έχουμε τις υποδομές ούτε έστω πειραματική εμπειρία από εξ αποστάσεως εξεταστική. Θα παίξουμε κορώνα(χε)-γράμματα το αδιάβλητο και το υψηλό επίπεδο των εξετάσεων(multiple choice σε θεωρητικές σχολές δεν νοείται, τα σκονάκια θα είναι πανευκολα, τα τεχνικά προβλήματα μεγάλα), για να αποφύγουμε και καλά διασπορά, ενώ ταυτόχρονα ανοίγουμε χωρίς λόγο τα σχολεία, τις εκκλησίες και τα ξενοδοχεία για τουρισμό; Υποκρισία.
Έπειτα, έχουμε σύμμαχο μας τον πολύ ζεστό καιρό μια καλή προηγηθείσα καραντίνα που έριξε κατά πολύ τα κρούσματα. Αν παρόλαυτα κάνουμε εξ αποστάσεως εξετάσεις, θα δημιουργηθεί προηγούμενο, ώστε και του σεπτεμβρίου και του φλεβάρη να γίνουν ηλεκτρονικά. Γίνεται ανώτατη εκπαίδευση έτσι;
Επίσης, έστω και ένας φοιτητής να μην έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό μέσο ή στο διαδίκτυο(που είναι πολλοί), η όλη διαδικασία είναι ανήθικη.
Και τέλος, λες πως και μια εξεταστική να χαθεί, δε χάλασε ο κόσμος. Ρώτα και τους επι πτυχίω που έχουν κάνει αίτηση για μεταπτυχιακό από σεπτέμβρη, αυτούς που θέλουν να δώσουν εξετάσεις στο σύλλογο επαγγελματικού κλάδου και τους γονείς τους που πληρώνουν νοίκια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος


Στον κόσμο της διδακτικής/παιδαγωγικής, τα πολλαπλής επιλογής θεωρούνται από τους πιο δύσκολους, αξιοκρατικούς και δίκαιους τρόπους αξιολόγησης, καθώς εκτός ότι μπορούν να πιάσουν όλη την ύλη, είναι έτσι δομημένη η αξιολόγησή της με κάθε απάντηση να πιάνει συγκεκριμένες μονάδες που ακόμα και αν το δώσεις σε 100 διαφορετικούς βαθμολογητές θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα. Σε αντίθεση με άλλους τρόπους που είσαι ανήμπορος να προσπεράσεις την γνώση-αυθεντία του βαθμολογητή. Αν ο καθηγητής θέλει, μπορεί να σε κάνει να αμφιβάλεις και για το όνομα σού όταν έρθει η ώρα να επιλέξεις την σωστή απάντηση. Δεν ξέρουμε πως ακριβώς θα λειτουργεί το σύστημα αλλά και τα σκονάκια μπορούν να λυθούν έστω και με ημίμετρα. Άλλωστε, λες και μέσα στα αμφιθέατρα δεν πάνε και έρχονται. Λίγοι έχουν περάσει μαθήματα χωρίς να ξέρουν την τύφλα τους.Θα παίξουμε κορώνα(χε)-γράμματα το αδιάβλητο και το υψηλό επίπεδο των εξετάσεων(multiple choice σε θεωρητικές σχολές δεν νοείται, τα σκονάκια θα είναι πανευκολα, τα τεχνικά προβλήματα μεγάλα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος


Στον κόσμο της διδακτικής/παιδαγωγικής, τα πολλαπλής επιλογής θεωρούνται από τους πιο δύσκολους, αξιοκρατικούς και δίκαιους τρόπους αξιολόγησης, καθώς εκτός ότι μπορούν να πιάσουν όλη την ύλη, είναι έτσι δομημένη η αξιολόγησή της με κάθε απάντηση να πιάνει συγκεκριμένες μονάδες που ακόμα και αν το δώσεις σε 100 διαφορετικούς βαθμολογητές θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα. Σε αντίθεση με άλλους τρόπους που είσαι ανήμπορος να προσπεράσεις την γνώση-αυθεντία του βαθμολογητή. Αν ο καθηγητής θέλει, μπορεί να σε κάνει να αμφιβάλεις και για το όνομα σού όταν έρθει η ώρα να επιλέξεις την σωστή απάντηση. Δεν ξέρουμε πως ακριβώς θα λειτουργεί το σύστημα αλλά και τα σκονάκια μπορούν να λυθούν έστω και με ημίμετρα. Άλλωστε, λες και μέσα στα αμφιθέατρα δεν πάνε και έρχονται. Λίγοι έχουν περάσει μαθήματα χωρίς να ξέρουν την τύφλα τους.
Δεν διαφωνώ, μπορεί να μπουν και δύσκολα. Ποιος μ’ εμποδίζει όμως καθώς τα λύνω να μιλάω με τον κολλητο στο μέσσεντζερ και να τα λύνουμε μαζί. Ή σε ομαδικές. Μου φαίνεται τεχνικά υπερβολικά φιλόδοξο να αναπτύξουν σύστημα που να διασφαλίζει το αδιάβλητο.
Αλλά και ως προς την ουσία, σε πολλές περιπτώσεις δεν καλύπτει το multiple choice, πχ νομική σημασία έχει ο δικανικός συλλογισμός για να στηρίξεις την απάντησή σου, όχι η απάντηση καθ’ αυτή.
Όπως και να ‘χει, είναι μεγάλη αστοχία της κυβέρνησης που έχει προγραμματίσει αναλυτικά τι θα γίνει με τους βοτανικούς κήπους και τις εκκλησίες και ούτε λέξη για τα αει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 152 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Petraland
- Ελλη μισ.
- louminis
- Mariliaaa
- Dida
- kostas1233
- PanosBat
- Viedo
- Meow
- Εχέμυθη
- jj!
- Κλημεντίνη
- harry akritas
- KingOfPop
- hirasawayui
- Eua5
- Unseen skygge
- χημεια4λαιφ
- Memetchi
- eukleidhs1821
- Athens2002
- nicole1982
- American Economist
- Libertus
- Power-13
- Αριάνα123
- CoolCowboy
- Catherine3
- tslef8
- Panagiotis849
- the purge
- Έμμα
- gwgw_5
- tsiobieman
- Adolfo valencia
- tymvorixos
- Maraki4you
- jimis2001
- uni77
- Jocaste
- Cpt.Philips
- fmarulezkd
- Griff
- ag97
- Μάρκος Βασίλης
- TonyMontanaEse
- Γατόπαρδος.
- TigerHunt
- Steffie88
- george777
- Άρτεμις Α.
- MarcoReus
- Arianara S3
- ChristosV21
- Giorno
- Yiorgosk
- MIkeTr123
- Αντικειμενικός
- penelope97
- me lene
- Θανασης Α.
- Panos09
- maria20@
- Scandal
- Panos_02
- kostas83
- DimitraA.
- Idontknoww
- evili
- Makis7
- Johnman97
- vaggos21
- charmander
- GeorgePAOKara
- Lydia6902
- jim2015
- fockos
- Πύρος
- johnietraf
- kiyoshi
- jims
- Trolling Stones
- Stathis2001a
- Ryuzaki
- ΘανάσοςG4
- tasost
- Αλκης Κ.
- chris2799
- Dimitris9
- johnsala
- ioannaion
- Ωρορα
- George187
- Revekka
- _BetterFly_
- don_vito
- Αννα Τσιτα
- Monster Hunter
- Metamorph
- Πα.Κ
- ΔΕΣΜΗ3
- T C
- Pharmacist01
- ρενακι 13
- tasoss
- MarilynSt
- Διασωστης
- Dreamer_SW
- efi25
- Χρύσα96
- JohnGreek
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.