Τζενη Σ
Νεοφερμένος
Η Τζενη Σ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
29-04-20
12:42
Γεια σας παιδια!Ειμαι μαθήτρια της 3ης λυκειου και θα δώσω πανελληνιες.Παρολα αυτα πριν 1 μηνα περίπου συνειδητοποίησα ότι το φροντιστήριο στο οποίο πηγαινα δεν εκανε καλή δουλεια,με αποτελεσμα να έχω κενα στην ιστορια,κοινωνιολογία και γνωστο(άγνωστο και έκθεση τα καταφέρνω).Εχω βγάλει περίπου την μισή και παραπανω ύλη στην ιστορια τις τελευταιεσ 15-20 μερες αλλά αγχώνομαι.Προλαβαινω να βγάλω την ύλη από γνωστό και κοινωνιολογία εξίσου καλα εάν δεν πάω σχολείο και επικεντρωθώ στο διαβασμα;Επισης στοχεύω σε μια υψηλή σχολη.Τι πιστεύετε ότι μπορεί να με βοηθήσει στην φάση που είμαι τωρα;
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
29-04-20
12:52
Γεια σου, εάν βγάλεις καλά την κοινωνιολογία και την ιστορία εξαρτάται από εσένα δηλαδή, είσαι καλή στην αποστήθιση; Σίγουρα αν επικεντρωθείς λίγο παραπάνω σε αυτά τα μαθήματα αυτές τις μέρες, μπορείς να γράψεις πολύ καλά. Για εμένα, η ιστορία και η κοινωνιολογία, είναι από τα πιο απλά που έχει η κατεύθυνση. Όταν λες να σε βοηθήσει τι εννοείς; Μόνο το προσωπικό σου διάβασμα μπορεί να σε βοηθήσει, εάν δεν κάτσεις από μόνη σου να διαβάσεις ένα κεφάλαιο στην ιστορία δεν πρόκειται να δεις βελτίωση. Απλά μοίρασε τον χρόνο σου παραπάνω σε αυτά τα μαθήματα, και σίγουρα κάτι θα κάνεις.Γεια σας παιδια!Ειμαι μαθήτρια της 3ης λυκειου και θα δώσω πανελληνιες.Παρολα αυτα πριν 1 μηνα περίπου συνειδητοποίησα ότι το φροντιστήριο στο οποίο πηγαινα δεν εκανε καλή δουλεια,με αποτελεσμα να έχω κενα στην ιστορια,κοινωνιολογία και γνωστο(άγνωστο και έκθεση τα καταφέρνω).Εχω βγάλει περίπου την μισή και παραπανω ύλη στην ιστορια τις τελευταιεσ 15-20 μερες αλλά αγχώνομαι.Προλαβαινω να βγάλω την ύλη από γνωστό και κοινωνιολογία εξίσου καλα εάν δεν πάω σχολείο και επικεντρωθώ στο διαβασμα;Επισης στοχεύω σε μια υψηλή σχολη.Τι πιστεύετε ότι μπορεί να με βοηθήσει στην φάση που είμαι τωρα;
Τζενη Σ
Νεοφερμένος
Η Τζενη Σ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
29-04-20
12:53
Ιστορια έχω βγάλει σχεδόν την υλη,πιστεύεις ότι προλαβαίνω να βγάλω εξίσου καλα κοινωνιολογία και αρχαια;(τα πάω καλα με την αποστήθισηΓεια σου, εάν βγάλεις καλά την κοινωνιολογία και την ιστορία εξαρτάται από εσένα δηλαδή, είσαι καλή στην αποστήθιση; Σίγουρα αν επικεντρωθείς λίγο παραπάνω σε αυτά τα μαθήματα αυτές τις μέρες, μπορείς να γράψεις πολύ καλά. Για εμένα, η ιστορία και η κοινωνιολογία, είναι από τα πιο απλά που έχει η κατεύθυνση. Όταν λες να σε βοηθήσει τι εννοείς; Μόνο το προσωπικό σου διάβασμα μπορεί να σε βοηθήσει, εάν δεν κάτσεις από μόνη σου να διαβάσεις ένα κεφάλαιο στην ιστορία δεν πρόκειται να δεις βελτίωση. Απλά μοίρασε τον χρόνο σου παραπάνω σε αυτά τα μαθήματα, και σίγουρα κάτι θα κάνεις.
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
29-04-20
12:53
Εξάλλου, μειώθηκε αρκετά και ναι, είναι ευκαιρία αυτές τις μέρες (μη σου πω και σε εβδομάδα μπορείς να τη βγάλεις)
Δεν έχεις κάποιο λόγο να αγχώνεσαι αφού είσαι καλή στην αποστήθιση, πολλές επαναλήψεις να τα κάνεις διαβάζοντας θα είσαι εντάξει!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Ααα νομίζω το αντίθετο, τεσπα, αυτά τα μαθήματα είναι πανομοιότυπα. Αφού είσαι καλή στην αποστήθιση, δεν πρέπει να αγχώνεσαι μη τη βγάλεις. Για εμένα το γνωστό βγαίνει πολύ γρήγορα στο να το μάθω, όπως και η κοινωνιολογία. Άσε που θεωρώ πιο απαιτητική την ιστορία, γιατί έχει παραπάνω ημερομηνίες κτλ, ενώ κοινωνιολογία είναι ελάχιστες οι ημερομηνίες και πρέπει κυρίως να θυμάσαι ποιος είπε τι. Άσε που οι ορισμοί που έχει βγαίνουν με την λογική, όπως ο όρος πολιτική αλλοτρίωση, μπορεί να τον καταλάβει και τον ξέρει, ένας που δεν το έχει διαβάσει στο βιβλίο.Ιστορια έχω βγάλει σχεδόν την υλη,πιστεύεις ότι προλαβαίνω να βγάλω εξίσου καλα κοινωνιολογία και αρχαια;(τα πάω καλα με την αποστήθιση
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δεν έχεις κάποιο λόγο να αγχώνεσαι αφού είσαι καλή στην αποστήθιση, πολλές επαναλήψεις να τα κάνεις διαβάζοντας θα είσαι εντάξει!
Τζενη Σ
Νεοφερμένος
Η Τζενη Σ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
29-04-20
13:03
Σε ευχαριστώ πολυ,δεν ξες πόση δυναμη μου εδωσες!You are a great person
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
29-04-20
13:05
Δεν μπηκα ποτε στη λογικη να ασχοληθω με τετοια μαθηματα απλα απορω πως τα διαβαζετε.Αποστηθιση λεει κτλπ.Δηλαδη πανελληνιες ειναι ή διαγωνισμος αποστηθισης??Τεσπα φιλοσοφικα ερωτηματα.Ιστορια θυμαμαι οταν διναμε στα σχολεια βαζανε πηγες κτλπ.Υπαρχουν τωρα??Τι ιστορια κανετε??Για τουρκοκρατιες κτλπ?
Τζενη Σ
Νεοφερμένος
Η Τζενη Σ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
29-04-20
13:16
Να σου πω την αλήθεια!Τουλαχιστον στην θεωρητική κατεύθυνση οι μαθητές κρίνονται στην αποστήθιση και στο Ποσο καλοι παπαγάλοι ειναι!Δυστυχως ετσι είναι,αλλά εφόσον είναι ο μόνος τρόπος για να περάσω είναι αναγκαίο να τα αποστηθιζωΔεν μπηκα ποτε στη λογικη να ασχοληθω με τετοια μαθηματα απλα απορω πως τα διαβαζετε.Αποστηθιση λεει κτλπ.Δηλαδη πανελληνιες ειναι ή διαγωνισμος αποστηθισης??Τεσπα φιλοσοφικα ερωτηματα.Ιστορια θυμαμαι οταν διναμε στα σχολεια βαζανε πηγες κτλπ.Υπαρχουν τωρα??Τι ιστορια κανετε??Για τουρκοκρατιες κτλπ?
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
29-04-20
13:20
Εμ, τι νομίζει ότι είναι οι πανελλήνιες στη θεωρητική αυτό που λες. Και ισχύει ότι αν δεν το μάθεις έτσι όπως είναι, σίγουρα θα υπάρχει κάποιος που θα το γράψει έτσι όπως είναι, άρα θα κοπούν μονάδες. Όσο πιο ίδια είναι η απάντηση με αυτό που λέει το βιβλίο, τόσο πιο σίγουρος είσαι ότι θα πάρεις όλες τις μονάδες. Θυμάμαι έγραφα ένα τεστ ιστορία στην τάξη, όλα ήταν από το βιβλίο καμία λέξη δικιά μου, αλλά επειδή κάτι το έγραψα πιο κάτω από τη σειρά που είναι στο σχολικό βιβλίο, μου έκοψε μονάδες! Ενώ απαντούσε στην ερώτηση και ήταν σωστό. Οι πηγές νομίζω έχουν αλλάξει πάρα πολύ ως προς τον τρόπο που πρέπει να τις γράφουμε, πρέπει να γράφουμε αν είναι πρωτογενής ή δευτερογενής, αν είναι αντικειμενική, τι εξετάζουν (επαναδιατύπωση της ερώτησης), να γράψουμε τον συγγραφέα της πηγής (τις πληροφορίες που υπάρχουν κάτω από τις πηγές), νομίζω να πούμε αν είναι έμμεση ή άμεση πηγή. Πρέπει να δείξουμε ότι αξιοποιήσαμε μεγάλο μέρος της πηγής, οι πηγές που είναι πίνακες νομίζω έχουν διαφορετική ανάλυση, αν μπει εικόνα σχολιάζουμε τα πάντα που δείχνει. Κάνουμε την ιστορία του ελληνικού έθνους μετά την απελευθέρωση, από 19ο ως 20ο άι. Η ιστορία είναι έτσι δομημένη, απ'ότι μας έχουν πει, γιατί αλλιώς θα έπαιρνε μεγαλύτερο χρόνο να διορθώσουν τα γραπτά των μαθητών.Δεν μπηκα ποτε στη λογικη να ασχοληθω με τετοια μαθηματα απλα απορω πως τα διαβαζετε.Αποστηθιση λεει κτλπ.Δηλαδη πανελληνιες ειναι ή διαγωνισμος αποστηθισης??Τεσπα φιλοσοφικα ερωτηματα.Ιστορια θυμαμαι οταν διναμε στα σχολεια βαζανε πηγες κτλπ.Υπαρχουν τωρα??Τι ιστορια κανετε??Για τουρκοκρατιες κτλπ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
*νομίζεις
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Και απ'ότι έχω ακούσει από καθηγητές, έχουν σκοπό τα επόμενα χρόνια, να εξειδικεύσουν την ανάλυση της πηγής. Εκτός αν η τωρινή κυβέρνηση δεν αλλάξει κάτι.
ΘανάσοςG4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο ΘανάσοςG4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών Μακεδονίας. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
29-04-20
13:32
Γεια σας παιδια!Ειμαι μαθήτρια της 3ης λυκειου και θα δώσω πανελληνιες.Παρολα αυτα πριν 1 μηνα περίπου συνειδητοποίησα ότι το φροντιστήριο στο οποίο πηγαινα δεν εκανε καλή δουλεια,με αποτελεσμα να έχω κενα στην ιστορια,κοινωνιολογία και γνωστο(άγνωστο και έκθεση τα καταφέρνω).Εχω βγάλει περίπου την μισή και παραπανω ύλη στην ιστορια τις τελευταιεσ 15-20 μερες αλλά αγχώνομαι.Προλαβαινω να βγάλω την ύλη από γνωστό και κοινωνιολογία εξίσου καλα εάν δεν πάω σχολείο και επικεντρωθώ στο διαβασμα;Επισης στοχεύω σε μια υψηλή σχολη.Τι πιστεύετε ότι μπορεί να με βοηθήσει στην φάση που είμαι τωρα;
Σαν συνυποψήφιος , θα σου πω πως εφόσον τα πας καλά με το άγνωστο και είσαι καλή στην αποστήθιση , δεν θα έχεις κανένα απολύτως θέμα. Η ύλη μειώθηκε ,άνετα βγαίνει και η κοινωνιολογία και η ιστορία μέσα σε 1-2 εβδομάδες ακόμα και με κενά. Αφού τα 3 μαθήματα στα οποία είσαι πίσω (Ιστορία,Κοινωνιολογία,Γνωστό) απαιτούν καθαρή αποστήθιση μην αγχώνεσαι καθόλου.Εγώ προσωπικά δεν κάνω φροντιστήριο σε κανένα από τα παραπάνω γιατί πολύ απλά είναι πεταμένα λεφτά και χάσιμο χρόνου. Είναι καθαρά θέμα προσωπικής μελέτης το πως θα τα πας σε αυτά.
Καλή επιτυχία και σου εύχομαι να πετύχεις τον στόχο σου!
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
29-04-20
13:45
Και εγώ δίνω φέτος χωρίς σχολείο και φροντιστήριο (απόφοιτη). Η ιστορία και η κοινωνιολογία, κατά τη γνώμη μου, βγαίνουν αρκετά άνετα. Τα αρχαία εμένα ας πούμε λίγο με φοβίζουν γιατί έχω χρόνια να ασχοληθώ και δεν ήμουν σε αυτή την κατεύθυνση. Ωστόσο αφού λες ότι είσαι καλή δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Τι σχολή στοχεύεις;
Σοφία Γιαννιού
Νεοφερμένος
Η Σοφία Γιαννιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
29-04-20
13:49
Και εγώ δίνω φέτος χωρίς σχολείο και φροντιστήριο (απόφοιτη). Η ιστορία και η κοινωνιολογία, κατά τη γνώμη μου, βγαίνουν αρκετά άνετα. Τα αρχαία εμένα ας πούμε λίγο με φοβίζουν γιατί έχω χρόνια να ασχοληθώ και δεν ήμουν σε αυτή την κατεύθυνση. Ωστόσο αφού λες ότι είσαι καλή
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
29-04-20
14:07
Τα φροντιστήρια είναι κυρίως για την οργάνωση του μαθητή, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να βάλει οποιαδήποτε γνώση, αν ο μαθητής δεν κάτσει να το μάθει. Στην κοινωνιολογία όντως, δεν χρειάζεται φροντιστήριο. Στην ιστορία επίσης ισχύει το ίδιο, αλλά περιπλέκονται και οι πηγές, στις οποίες δεν είναι μόνο ανάλυση του νοήματος, έχουν ειδικό πρόλογο, και μερικά από αυτά που μας ζητάνε (πρωτογενής κτλ), δεν υπάρχουν σε βοήθημα. Κάτι άλλο που δεν μου άρεσε όσο πήγαινα, ήταν ότι δεν μπορούσα να πω ότι πήρα δικό μου βοήθημα (ίδιο με του καθηγητή), γιατί θα θεωρούνταν κάτι "κακό", σίγουρα εξαρτάται από το φροντιστήριο... Στο σχολείο ευτυχώς, γινόταν πολύ καλή δουλειά, οπότε δεν έβρισκα και πολλούς λόγους να συνεχίσω σε αυτά τα μαθήματα.
uni77
Δραστήριο μέλος
Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
29-04-20
14:38
@Ermioni89 μπορεις να δωσεις ενα παραδειγμα προλογου μιας πηγης που εχεις κανει? θα με βοηθούσε λιγο να δω πώς ακριβως την θελουν
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
29-04-20
15:16
Ουσιαστικά υπάρχουν δύο πρόλογοι. Σίγουρα αυτά τα στοιχεία μπορούν να γραφτούν πιο μετά στη πηγή, αλλά αν τα γράψεις σε μια παράγραφο είναι πιο εύκολο και πιο οργανωμένο το γραπτό και δεν υπάρχει το άγχος μήπως ξεχάσεις κάτι. Στον κανονικό πρόλογο, αν κάποιος μαθητής το κρίνει ότι υπάρχει στο σχολικό βιβλίο, είναι μια μικρή παράγραφος ουσιαστικά, που εξηγεί καλύτερα την απάντηση, το γράφει. Εάν κάποιος θεωρήσει ότι δεν μπορεί να γίνει κάποιος πρόλογος, δεν το κάνει. Τώρα για τον ιδιαίτερο πρόλογο (πάνω από τον πρόλογο που σου εξήγησα), γράφεις τα κείμενα που δίνονται (στις πανελλήνιες δεν τις λέμε πηγές αλλά κείμενα), τον συγγραφέα τους, και σε παρένθεση το βιβλίο την ενότητα του βιβλίου. Μερικοί βάζουν όλες τις πληροφορίες που έχει κάτω η πηγή, ακόμα και τις σελίδες που δίνει! Δεν νομίζω να είναι λάθος, αλλά εγώ περιοριζομαι στο βιβλίο και το κεφάλαιο, ούτε τόμο δεν βάζω. Αφού τα γράψω λέω ποιες είναι πρωτογενής ή δευτερογενής πηγές. Πρωτογενής είναι αυτές που γράφτηκαν την εποχή που αναλύουμε, είναι λόγια πολιτικών, μαρτυρίες προσφύγων (το επισημενω αυτό, τίποτα δεν είναι αυτονόητο στις πηγές). Δευτερογενής το αντίθετο προφανώς, γράφηκαν αργότερα. Ανάλογα με την πηγή λέω αν περιέχει αντικείμενο υλικό πληροφόρησης ή υποκειμενικό, ανάλογα με τη φύση της πηγής, βγαίνει προφανώς αυτό με την κοινή λογική. Είχα αναφέρει και για έμμεση ή άμεση πηγή, ούτε αυτό το γράφω, αλλά και αυτό σχετίζεται με την αντικειμενικότητα ή την χρονική περίοδο στην οποία γράφτηκε. Αφού τα γράψω αυτά, επαναδιατυπωνω την ερώτηση. Λέω δηλαδή τα συγκεκριμένα κείμενα εξετάζουν..(το ερώτημα της πηγής).
Κλημεντίνη
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
29-04-20
15:21
@Ermioni89 εισαιιι ο.τι καλύτερο❤
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
29-04-20
15:34
Χαχα ό,τι μπορώ κάνω σίγουρα για εσάς που δεν έχετε επαφή με το σχολείο είναι πιο δύσκολο. Και δυστυχώς, βοηθήματα που να λένε αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν. Τα περισσότερα βοηθήματα που βγήκαν και φέτος που είναι πολύ καλά, ενώ τις πηγές τις αναλύουν πολύ ωραία, δεν αναφέρουν καθόλου στοιχεία όπως πρωτογενής κτλ. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται, αλλά έτσι έγινε η φύση του μαθήματος.@Ermioni89 εισαιιι ο.τι καλύτερο❤
uni77
Δραστήριο μέλος
Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
29-04-20
15:53
Ουσιαστικά υπάρχουν δύο πρόλογοι. Σίγουρα αυτά τα στοιχεία μπορούν να γραφτούν πιο μετά στη πηγή, αλλά αν τα γράψεις σε μια παράγραφο είναι πιο εύκολο και πιο οργανωμένο το γραπτό και δεν υπάρχει το άγχος μήπως ξεχάσεις κάτι. Στον κανονικό πρόλογο, αν κάποιος μαθητής το κρίνει ότι υπάρχει στο σχολικό βιβλίο, είναι μια μικρή παράγραφος ουσιαστικά, που εξηγεί καλύτερα την απάντηση, το γράφει. Εάν κάποιος θεωρήσει ότι δεν μπορεί να γίνει κάποιος πρόλογος, δεν το κάνει. Τώρα για τον ιδιαίτερο πρόλογο (πάνω από τον πρόλογο που σου εξήγησα), γράφεις τα κείμενα που δίνονται (στις πανελλήνιες δεν τις λέμε πηγές αλλά κείμενα), τον συγγραφέα τους, και σε παρένθεση το βιβλίο την ενότητα του βιβλίου. Μερικοί βάζουν όλες τις πληροφορίες που έχει κάτω η πηγή, ακόμα και τις σελίδες που δίνει! Δεν νομίζω να είναι λάθος, αλλά εγώ περιοριζομαι στο βιβλίο και το κεφάλαιο, ούτε τόμο δεν βάζω. Αφού τα γράψω λέω ποιες είναι πρωτογενής ή δευτερογενής πηγές. Πρωτογενής είναι αυτές που γράφτηκαν την εποχή που αναλύουμε, είναι λόγια πολιτικών, μαρτυρίες προσφύγων (το επισημενω αυτό, τίποτα δεν είναι αυτονόητο στις πηγές). Δευτερογενής το αντίθετο προφανώς, γράφηκαν αργότερα. Ανάλογα με την πηγή λέω αν περιέχει αντικείμενο υλικό πληροφόρησης ή υποκειμενικό, ανάλογα με τη φύση της πηγής, βγαίνει προφανώς αυτό με την κοινή λογική. Είχα αναφέρει και για έμμεση ή άμεση πηγή, ούτε αυτό το γράφω, αλλά και αυτό σχετίζεται με την αντικειμενικότητα ή την χρονική περίοδο στην οποία γράφτηκε. Αφού τα γράψω αυτά, επαναδιατυπωνω την ερώτηση. Λέω δηλαδή τα συγκεκριμένα κείμενα εξετάζουν..(το ερώτημα της πηγής).
Εγω τοτε που εκανα τις πηγες, μου ειχαν μαθει στο φροντιστήριο να αναφερθω σε αυτα που λεει το βιβλιο και απαντανε στην ερωτηση
Πχ λεμε τωρα για τους Βαλκανικους πολεμους και αν βγηκε κερδισμενη η Ελλαδα απο αυτους και τι κερδισε
Εγω εγραφα ας πουμε
Το κοστος των Βαλκανικων πολεμων ηταν σημαντικο δεν κλονισε ομως την εθνικη οικονομια οπως συνέβαινε με τις στρατιωτικές κινητοποιήσεις του 19ου. Επιπλέον στην περίπτωση αυτη η Ελλαδα βγηκε ιδιαίτερα κερδισμενη, γεγονος στο οποιο αναφερεται το ταδε αποσμασμα/κειμενο κτλ του Ταδε συγγραφεα "Τιτλος Βιβλιου"
Ειναι λάθος?
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
29-04-20
15:57
Δεν είναι λάθος να αναφερθούν, αλλά η δομή του προλόγου είναι όπως είπα πάνω. Αυτά που λες, μπορείς να τα γράψεις στον κανονικό πρόλογο. Πλέον πρώτα αναφέρεις τα στοιχεία των πηγών (συγγραφέας κτλ)., Και στον κανονικό πρόλογο θα πεις κάτι από το βιβλίο.Εγω τοτε που εκανα τις πηγες, μου ειχαν μαθει στο φροντιστήριο να αναφερθω σε αυτα που λεει το βιβλιο και απαντανε στην ερωτηση
Πχ λεμε τωρα για τους Βαλκανικους πολεμους και αν βγηκε κερδισμενη η Ελλαδα απο αυτους και τι κερδισε
Εγω εγραφα ας πουμε
Το κοστος των Βαλκανικων πολεμων ηταν σημαντικο δεν κλονισε ομως την εθνικη οικονομια οπως συνέβαινε με τις στρατιωτικές κινητοποιήσεις του 19ου. Επιπλέον στην περίπτωση αυτη η Ελλαδα βγηκε ιδιαίτερα κερδισμενη, γεγονος στο οποιο αναφερεται το ταδε αποσμασμα/κειμενο κτλ του Ταδε συγγραφεα "Τιτλος Βιβλιου"
Ειναι λάθος?
uni77
Δραστήριο μέλος
Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
29-04-20
16:01
Α ωραια ευχάριστω πολυ!!Δεν είναι λάθος να αναφερθούν, αλλά η δομή του προλόγου είναι όπως είπα πάνω. Αυτά που λες, μπορείς να τα γράψεις στον κανονικό πρόλογο. Πλέον πρώτα αναφέρεις τα στοιχεία των πηγών (συγγραφέας κτλ)., Και στον κανονικό πρόλογο θα πεις κάτι από το βιβλίο.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 73 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- 3poulakiakathontai
- Serj Tankian
- eukleidhs1821
- Schlimazel
- Praxis
- elenitren
- Mariamar
- Georgerax
- Frantzeska18
- Μικρή πεταλούδα
- Γιώργος Ζ
- Soleil
- Maria1743
- Κλημεντίνη
- Mariasete
- mariana.kpt
- george pol
- GabrielaM
- Ziggy 1
- Ststst02
- suaimhneas
- uni77
- tasost
- aggelikiT
- Alexia3555
- Vold
- theodoraooo
- Panos_02
- Panagiotis849
- Steffie88
- tsiobieman
- Ace of Spades
- Elenii01
- Ermioni89
- JohnGreek
- Serotonin
- DimitraA.
- tymvorixos
- Τζενη Σ
- hirasawayui
- Adolfo valencia
- Libertus
- MarcoReus
- kiyoshi
- ΘανάσοςG4
- Makis7
- Athens2002
- Σοφία Γιαννιού
- jul25
- Scandal
- Unseen skygge
- Stathis2001a
- Γατόπαρδος.
- TigerHunt
- fockos
- George187
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.