Πανελλήνιες 2020 - Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επικολλώ ένα κομμάτι από την 2242 ανάρτησή μου στο θέμα "Πανελλήνιες ξανά":
"΄Οσο γιαυτό που λες για τον σεβασμό που υπάρχει στο εξωτερικό και για τις εταιρείες που σε περιμένουν για δουλειά έξω από το πανεπιστήμιο, μάλλον δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα ή άκουσες κάποιες ανυπόστατες φήμες οι οποίες απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Πρέπει να αποδείξεις την αξία σου σε ένα πολύ ανταγωνιστικότερο (international) της Ελλάδας περιβάλλον, να ξεκινήσεις με μια μικρή σύμβαση χρόνου και λίγα χρήματα και αν τα καταφέρεις φτύνοντας αίμα για να ανταποκριθείς στις υπερβολικές απαιτήσεις τους τότε μπορείς να συνεχίσεις και σιγά-σιγά να εδραιωθείς. Θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες αλλά ο αγώνας για την επιτυχία είναι κι εκεί πολύ σκληρός!"
΄Ισως και σκληρότερος! Με μοναξιά, δυσκολίες προσαρμογής, κυκλοθυμία, με τον κίνδυνο να βρεθείς στον δρόμο μετά από 3 ή 6 μήνες εργασίας και να ζητάς από τους γονείς να σου στείλουν χρήματα!
Ασφαλώς και δεν είμαι αρνητική στο να πάει κάποιος να φτιάξει τη ζωή του στο εξωτερικό! Αντιθέτως είμαι ανοιχτή σε ο,τι ο καθένας επιλέξει συνειδητά και με σαφές πλάνο, να κάνει! ΄Οχι όμως να σηκωθούμε με το απολυτήριο στο χέρι (επειδή την σημερινή εποχή είναι δύσκολο να βρεθούν χρήματα για σπουδές και διαβίωση μακριά από το σπίτι μας) να πάμε στο εξωτερικό να βρούμε την τύχη μας γιατί σερβιτόροι θα καταλήξουμε όλοι! Και αν είναι να κάνω τον σερβιτόρο στο εξωτερικό, προτιμώ να τον κάνω εδώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Επικολλώ ένα κομμάτι από την 2242 ανάρτησή μου στο θέμα "Πανελλήνιες ξανά":
"΄Οσο γιαυτό που λες για τον σεβασμό που υπάρχει στο εξωτερικό και για τις εταιρείες που σε περιμένουν για δουλειά έξω από το πανεπιστήμιο, μάλλον δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα ή άκουσες κάποιες ανυπόστατες φήμες οι οποίες απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Πρέπει να αποδείξεις την αξία σου σε ένα πολύ ανταγωνιστικότερο (international) της Ελλάδας περιβάλλον, να ξεκινήσεις με μια μικρή σύμβαση χρόνου και λίγα χρήματα και αν τα καταφέρεις φτύνοντας αίμα για να ανταποκριθείς στις υπερβολικές απαιτήσεις τους τότε μπορείς να συνεχίσεις και σιγά-σιγά να εδραιωθείς. Θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες αλλά ο αγώνας για την επιτυχία είναι κι εκεί πολύ σκληρός!"
΄Ισως και σκληρότερος! Με μοναξιά, δυσκολίες προσαρμογής, κυκλοθυμία, με τον κίνδυνο να βρεθείς στον δρόμο μετά από 3 ή 6 μήνες εργασίας και να ζητάς από τους γονείς να σου στείλουν χρήματα!
Ασφαλώς και δεν είμαι αρνητική στο να πάει κάποιος να φτιάξει τη ζωή του στο εξωτερικό! Αντιθέτως είμαι ανοιχτή σε ο,τι ο καθένας επιλέξει συνειδητά και με σαφές πλάνο, να κάνει! ΄Οχι όμως να σηκωθούμε με το απολυτήριο στο χέρι (επειδή την σημερινή εποχή είναι δύσκολο να βρεθούν χρήματα για σπουδές και διαβίωση μακριά από το σπίτι μας) να πάμε στο εξωτερικό να βρούμε την τύχη μας γιατί σερβιτόροι θα καταλήξουμε όλοι! Και αν είναι να κάνω τον σερβιτόρο στο εξωτερικό, προτιμώ να τον κάνω εδώ!


Πέραν αυτού, η λογική "εξοικονομήστε χρήματα και πηγαίντε εξωτερικό" είναι τουλάχιστον έωλη. Τα έξοδα για τις σπουδές έξω ξεπερνούν κατά πολύ τα 200-300 ευρώ το μήνα που η μέση ελληνική οικογένεια φτύνει αίμα για να δώσει στα φροντιστήρια και τα παιδιά που έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν σε άλλες πόλεις χωρίς να χρειαστεί παράλληλα με τις σπουδές τους να δουλέψουν ή να κάνουν θυσίες απ' τις εξόδους μέχρι και το φαΐ τους είναι μάλλον η πλειοψηφία. Όσοι λιώνουν πάνω απ' τα βιβλία και τα βοηθήματα για ένα και για δύο χρόνια για να πετύχουν τους στόχους τους είναι ηλίθιοι δηλαδή, για να έρχεται κάποιος εξυπνάκιας με την εύκολη λύση στο τσεπάκι; Δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα. Τέτοιες τοποθετήσεις προέρχονται κατά βάση από ανθρώπους που αγνοούν πανηγυρικά την πραγματικότητα που επικρατεί στη χώρα την τελευταία δεκαετία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lenaki001

Νεοφερμένος

Η Λένα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Ή από ανθρώπους που για λόγους κομπλεξισμου προσπαθούν να αποδωσουν το γεγονός ότι κάνουν χαμαλοδουλεια και λιώνουν στις ουρές στα γενικά και αόριστα κακά της Ελλάδας. Απλώς βαυκαλιζονται αν πιστεύουν ότι αν ήταν σε άλλη χώρα θα διεπρεπαν και ο δρόμος τους θα ήταν στρωμένος με δάφνες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Katerinaa

Νεοφερμένος

Η Κατερίνα^.^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Ποιος ο λόγος να δώσει Πανελλήνιες ένα παιδί σήμερα? Οχι πειτε μου. Όταν ξερει οτι ναι μεν θα περασει σε ενα πανεπιστήμιο, θα βγει και θα ειναι άνεργο. Για μένα αυτό που συμβουλεύω τα νέα παιδιά ειναι εφοσον θελουν να δωσουν πανελληνιες να επιλεγουν σχολες με Ε.Δ και το κυριοτερο για οσους ΔΕΝ θελουν να σπουδασουν στην Ελλδα, να μαζευουν τα χρηματα α , β, γ λυκειου να μην κανουν ιδιαιτερα ετσι ωστε να φυγουν εξωτερικο


Σκόπευα να μην απαντήσω σε αυτό το μήνυμα, αλλά νομίζω πως πραγματικά πρέπει.

1) Αν λάβω υπόψη μου το background μου και το ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΑ πέρασα αυτήν την περίοδο των Πανελληνίων, θα έπρεπε και εγώ με τη σειρά μου να υιοθετώ αυτήν την άποψη. Αν σκεφτώ τη συναισθηματική μου κατάσταση αυτούς τους μήνες, θα έπρεπε να είμαι η πρώτη που θα έπρεπε να συμφωνώ μαζί σου. Και επειδή ούτε κόρη του Ωνάση είμαι, ούτε η υγεία μου είναι στα καλύτερά της, θα είχα έναν παραπάνω λόγο να πω πόσο άδικο είναι το όλο σύστημα. Αλλά τελικά ξέρεις τι διαπίστωσα, αφού τελείωσε όλο αυτό; Είμαι η τελευταία που θα το πει. Γιατί να δώσει ένα παιδί Πανελλήνιες σήμερα; Σοβαρά τώρα; Γιατί δεν έχουμε όλοι μήπως άλλον τρόπο να πραγματοποιήσουμε κάποιον συγκεκριμένο στόχο μας; Γιατί σε κάποιους μας αρέσει πολύ η μελέτη και όλος αυτός ο κόσμος του διαβάσματος; Νομίζεις ότι αν όλοι είχαμε τη δυνατότητα να σπουδάσουμε σε μερικά από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, δεν θα το κάναμε; Αν ξέραμε ότι το επίπεδο των σπουδών μας και οι ευκαιρίες μας μετά ήταν τόσες πολλές, δεν θα σπουδάζαμε στην Ivy League; Δηλαδή τι, ένα παιδί που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα, δεν θα επιδιώξει τα όνειρά του; Τι καρμίρικες απόψεις είναι αυτές; Σκέψου αυτό να το έλεγε όλη η ανθρωπότητα τόσο καιρό. Δεν θα φτάναμε πουθενά ως κοινωνία. Αν κάποιοι άνθρωποι εκεί έξω δεν είχαν παλέψει ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΟΠΩΣ Η ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, και πόσο μάλλον η πρόσβαση των γυναικών σε αυτήν, ξέρεις ότι όχι στο εξωτερικό δεν θα μπορούσες να πας να δουλέψεις χάρη στο πτυχίο που σου πρόσφερε αυτή η χώρα, αλλά πουθενά πάνω στον τομέα που σε απασχολεί εάν δεν είχες λεφτά; Και ναι, ξέρω ότι τα φροντιστήρια χρειάζονται σε έναν μεγάλο βαθμό, αλλά και χωρίς αυτά το κράτος σου δίνει την ευκαιρία να περάσεις ΚΑΠΟΥ, ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ λόγω των χαμηλόβαθμων σχολών, και σε καμία περίπτωση υποδεέστερων. Και μετά, μέσω κατατακτηρίων, σου προσφέρονται ακόμη περισσότερες δυνατότητες για σπουδές της αρεσκείας σου. Πόσο μου τη δίνουν οι άνθρωποι που δεν εκτιμάν αυτά που έχουν.

2) Επίσης, αν δεν γνωρίζουμε, ας πούμε καλύτερα δεν γνωρίζουμε κι ας μην παραπληροφορούμε τον κόσμο. Ξέρεις πόσα λεφτά χρειάζεσαι για να προετοιμαστείς για τις εξετάσεις που απαιτούνται για να σε δεχτούν ΚΑΛΑ ξένα πανεπιστήμια; Ξέρεις πόσο κοστίζουν τα δίδακτρα των περισσότερων ξένων πανεπιστημίων; Ξέρεις πόσο αβάσταχτη είναι για τους περισσότερους γονείς η οικονομική υποστήριξη των παιδιών τους σε ένα εγχείρημα; Πιστεύεις ότι όλα τα παιδιά 18 χρονών είναι σε θέση να ζήσουν μόνα τους σε μία ξένη χώρα, ή μήπως ότι πολλά από αυτά δεν αναγκάζονται να ετεροαπασχολούνται σε δουλειές της εκμετάλλευσης για να βγάλουν τα προς το ζην; Αφού είναι να μιλήσουμε ρεαλιστικά και εμπεριστατωμένα, ας το κάνουμε λοιπόν. Σε μια φανταστική κοινωνία όπου όλοι θα είχαμε ίσες ευκαιρίες, μόνο τότε αυτά που λες θα μπορούσαν να εφαρμοστούν.

3) Πιστεύεις ότι όλα τα Πανεπιστήμια στο εξωτερικό είναι σε καλύτερη θέση από τα δικά μας; Ξέρεις πόσα Πανεπιστήμια που παίρνεις χαρτί πληρώνοντας υπάρχουν στο εξωτερικό; Πόσα άγνωστα Πανεπιστήμια στις κατατάξεις των Πανεπιστημίων υπάρχουν; Εσύ στα 18 σου ήξερες τόσες πολλές γλώσσες ώστε να είσαι θέση να ανταπεξέλθεις σε σπουδές σε μία ξένη γλώσσα, ακόμη κι αν αυτή είναι τα αγγλικά; Διδάχτηκες ξένη ορολογία της επιστήμης σου;

4) Σέβομαι απόλυτα το γεγονός ότι εσύ εργάζεσαι, από όσο ξέρω, στο εξωτερικό και είσαι σε θέση να βγάζεις τα προς το ζην και με το παραπάνω. Είναι μία επιλογή που σέβομαι γενικότερα απόλυτα. Απλά, δεν είμαστε όλοι σε θέση να κάνουμε αυτά που θέλουμε, όχι τη δεδομένη στιγμή τουλάχιστον. Το εξωτερικό δεν θα σου λύσει τα προβλήματα, αν εσύ από πριν, στη χώρα σου δεν έχεις θέσει στέρεες βάσεις στην εκπαίδευσή και τη μόρφωσή σου. Και επειδή ό,τι μας παρέχεται καλό είναι να το δεχόμαστε όταν το έχουμε, σέβομαι απόλυτα τους ασφυκτικούς φόρους που πληρώνουν οι γονείς μου και οι γονείς ΟΛΩΝ των νέων εκεί έξω για να μπορούν τα παιδιά τους να απολαμβάνουν Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ η τριτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα τους.

5) Ναι, οι πανελλήνιες είναι ψυχοφθόρες, ναι μπορεί να σε φτάσουν στα όριά σου, ναι θα κουραστείς, ΑΛΛΑ θα μάθεις και τα όριά σου, θα είναι η πρώτη μάχη με τον εαυτό σου, όχι με τους άλλους 79.000 που συναγωνίζεσαι. Θα καταλάβεις την αξία μερικών πραγμάτων, θα σεβαστείς τον κόπο αυτών που έλεγες "Α καλά, μόνο τόσο έγραψε αυτός; Καλά εκεί πέρασε τελικά;", μα πάνω απ'όλα ίσως συνειδητοποιήσεις τι είναι αυτό που τελικά σου αρέσει, με βάση τα όσα έχεις διδαχθεί και ψάξει και αν δε μάθεις αυτό, ίσως μάθει τι ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, που μερικές φορές είναι πολύ σημαντικότερο από το να ξέρεις ακριβώς αυτό που σου αρέσει (δύσκολο σε τόσο μικρή ηλικία).

6) Τα ιδιαίτερα για το εξωτερικό ποιος θα τα πληρώσει; Κι αυτά στις πλάτες των γονιών μας; Λες και δεν μας φτάναν τα φροντιστήρια που πληρώνουμε έναν σκασμό λεφτά.

7) Να επιλέγουμε σχολές με επαγγελματικά δικαιώματα; Εσύ δεν έλεγες σε άλλο post ότι θα κινηθείς νομικά αν χρειαστεί επειδή το πτυχίο του ΤΕΙ σου δεν χρήζει της αναγνώρισης που του αξίζει στην Ελλάδα; Ποια επαγγελματικά δικαιώματα τη στιγμή που κάθε χρόνο έχουμε άλλο σύστημα, άλλες σχολές, άλλα προγράμματα σπουδών; Η επιλογή, δηλαδή, να διαλέξουμε μια σχολή που ταιριάζει στα ενδιαφέροντά μας, δεν παίζει; Γιατί στο τέλος της ημέρας, θα μείνουμε με τις επιλογές μας και το μεράκι μας γι'αυτό που μας αρέσει, τα επαγγελματικά δικαιώματα κάθε τρεις και λίγο μας τα αλλάζουν, ούτως ή άλλως.

8) Το βρίσκεις τυχαίο που υπάρχουν τόσοι έλληνες ερευνητές παγκοσμίως που αποφοίτησαν από τα ελληνικά πανεπιστήμια; Λόγω της δυσκολίας των σπουδών τους, κατάφεραν πολύ ευκολότερα να προσαρμοστούν στα δεδομένα του εξωτερικού σε αυτόν τον τομέα, τουλάχιστον.

9) Οι δυσκολίες πάντα θα υπάρχουν. Η στάση μας, όμως, απέναντι σε αυτές είναι που διαμορφώνει το ποιόν μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σκόπευα να μην απαντήσω σε αυτό το μήνυμα, αλλά νομίζω πως πραγματικά πρέπει.

1) Αν λάβω υπόψη μου το background μου και το ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΑ πέρασα αυτήν την περίοδο των Πανελληνίων, θα έπρεπε και εγώ με τη σειρά μου να υιοθετώ αυτήν την άποψη. Αν σκεφτώ τη συναισθηματική μου κατάσταση αυτούς τους μήνες, θα έπρεπε να είμαι η πρώτη που θα έπρεπε να συμφωνώ μαζί σου. Και επειδή ούτε κόρη του Ωνάση είμαι, ούτε η υγεία μου είναι στα καλύτερά της, θα είχα έναν παραπάνω λόγο να πω πόσο άδικο είναι το όλο σύστημα. Αλλά τελικά ξέρεις τι διαπίστωσα, αφού τελείωσε όλο αυτό; Είμαι η τελευταία που θα το πει. Γιατί να δώσει ένα παιδί Πανελλήνιες σήμερα; Σοβαρά τώρα; Γιατί δεν έχουμε όλοι μήπως άλλον τρόπο να πραγματοποιήσουμε κάποιον συγκεκριμένο στόχο μας; Γιατί σε κάποιους μας αρέσει πολύ η μελέτη και όλος αυτός ο κόσμος του διαβάσματος; Νομίζεις ότι αν όλοι είχαμε τη δυνατότητα να σπουδάσουμε σε μερικά από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, δεν θα το κάναμε; Αν ξέραμε ότι το επίπεδο των σπουδών μας και οι ευκαιρίες μας μετά ήταν τόσες πολλές, δεν θα σπουδάζαμε στην Ivy League; Δηλαδή τι, ένα παιδί που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα, δεν θα επιδιώξει τα όνειρά του; Τι καρμίρικες απόψεις είναι αυτές; Σκέψου αυτό να το έλεγε όλη η ανθρωπότητα τόσο καιρό. Δεν θα φτάναμε πουθενά ως κοινωνία. Αν κάποιοι άνθρωποι εκεί έξω δεν είχαν παλέψει ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΟΠΩΣ Η ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, και πόσο μάλλον η πρόσβαση των γυναικών σε αυτήν, ξέρεις ότι όχι στο εξωτερικό δεν θα μπορούσες να πας να δουλέψεις χάρη στο πτυχίο που σου πρόσφερε αυτή η χώρα, αλλά πουθενά πάνω στον τομέα που σε απασχολεί εάν δεν είχες λεφτά; Και ναι, ξέρω ότι τα φροντιστήρια χρειάζονται σε έναν μεγάλο βαθμό, αλλά και χωρίς αυτά το κράτος σου δίνει την ευκαιρία να περάσεις ΚΑΠΟΥ, ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ λόγω των χαμηλόβαθμων σχολών, και σε καμία περίπτωση υποδεέστερων. Και μετά, μέσω κατατακτηρίων, σου προσφέρονται ακόμη περισσότερες δυνατότητες για σπουδές της αρεσκείας σου. Πόσο μου τη δίνουν οι άνθρωποι που δεν εκτιμάν αυτά που έχουν.

2) Επίσης, αν δεν γνωρίζουμε, ας πούμε καλύτερα δεν γνωρίζουμε κι ας μην παραπληροφορούμε τον κόσμο. Ξέρεις πόσα λεφτά χρειάζεσαι για να προετοιμαστείς για τις εξετάσεις που απαιτούνται για να σε δεχτούν ΚΑΛΑ ξένα πανεπιστήμια; Ξέρεις πόσο κοστίζουν τα δίδακτρα των περισσότερων ξένων πανεπιστημίων; Ξέρεις πόσο αβάσταχτη είναι για τους περισσότερους γονείς η οικονομική υποστήριξη των παιδιών τους σε ένα εγχείρημα; Πιστεύεις ότι όλα τα παιδιά 18 χρονών είναι σε θέση να ζήσουν μόνα τους σε μία ξένη χώρα, ή μήπως ότι πολλά από αυτά δεν αναγκάζονται να ετεροαπασχολούνται σε δουλειές της εκμετάλλευσης για να βγάλουν τα προς το ζην; Αφού είναι να μιλήσουμε ρεαλιστικά και εμπεριστατωμένα, ας το κάνουμε λοιπόν. Σε μια φανταστική κοινωνία όπου όλοι θα είχαμε ίσες ευκαιρίες, μόνο τότε αυτά που λες θα μπορούσαν να εφαρμοστούν.

3) Πιστεύεις ότι όλα τα Πανεπιστήμια στο εξωτερικό είναι σε καλύτερη θέση από τα δικά μας; Ξέρεις πόσα Πανεπιστήμια που παίρνεις χαρτί πληρώνοντας υπάρχουν στο εξωτερικό; Πόσα άγνωστα Πανεπιστήμια στις κατατάξεις των Πανεπιστημίων υπάρχουν; Εσύ στα 18 σου ήξερες τόσες πολλές γλώσσες ώστε να είσαι θέση να ανταπεξέλθεις σε σπουδές σε μία ξένη γλώσσα, ακόμη κι αν αυτή είναι τα αγγλικά; Διδάχτηκες ξένη ορολογία της επιστήμης σου;

4) Σέβομαι απόλυτα το γεγονός ότι εσύ εργάζεσαι, από όσο ξέρω, στο εξωτερικό και είσαι σε θέση να βγάζεις τα προς το ζην και με το παραπάνω. Είναι μία επιλογή που σέβομαι γενικότερα απόλυτα. Απλά, δεν είμαστε όλοι σε θέση να κάνουμε αυτά που θέλουμε, όχι τη δεδομένη στιγμή τουλάχιστον. Το εξωτερικό δεν θα σου λύσει τα προβλήματα, αν εσύ από πριν, στη χώρα σου δεν έχεις θέσει στέρεες βάσεις στην εκπαίδευσή και τη μόρφωσή σου. Και επειδή ό,τι μας παρέχεται καλό είναι να το δεχόμαστε όταν το έχουμε, σέβομαι απόλυτα τους ασφυκτικούς φόρους που πληρώνουν οι γονείς μου και οι γονείς ΟΛΩΝ των νέων εκεί έξω για να μπορούν τα παιδιά τους να απολαμβάνουν Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ η τριτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα τους.

5) Ναι, οι πανελλήνιες είναι ψυχοφθόρες, ναι μπορεί να σε φτάσουν στα όριά σου, ναι θα κουραστείς, ΑΛΛΑ θα μάθεις και τα όριά σου, θα είναι η πρώτη μάχη με τον εαυτό σου, όχι με τους άλλους 79.000 που συναγωνίζεσαι. Θα καταλάβεις την αξία μερικών πραγμάτων, θα σεβαστείς τον κόπο αυτών που έλεγες "Α καλά, μόνο τόσο έγραψε αυτός; Καλά εκεί πέρασε τελικά;", μα πάνω απ'όλα ίσως συνειδητοποιήσεις τι είναι αυτό που τελικά σου αρέσει, με βάση τα όσα έχεις διδαχθεί και ψάξει και αν δε μάθεις αυτό, ίσως μάθει τι ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, που μερικές φορές είναι πολύ σημαντικότερο από το να ξέρεις ακριβώς αυτό που σου αρέσει (δύσκολο σε τόσο μικρή ηλικία).

6) Τα ιδιαίτερα για το εξωτερικό ποιος θα τα πληρώσει; Κι αυτά στις πλάτες των γονιών μας; Λες και δεν μας φτάναν τα φροντιστήρια που πληρώνουμε έναν σκασμό λεφτά.

7) Να επιλέγουμε σχολές με επαγγελματικά δικαιώματα; Εσύ δεν έλεγες σε άλλο post ότι θα κινηθείς νομικά αν χρειαστεί επειδή το πτυχίο του ΤΕΙ σου δεν χρήζει της αναγνώρισης που του αξίζει στην Ελλάδα; Ποια επαγγελματικά δικαιώματα τη στιγμή που κάθε χρόνο έχουμε άλλο σύστημα, άλλες σχολές, άλλα προγράμματα σπουδών; Η επιλογή, δηλαδή, να διαλέξουμε μια σχολή που ταιριάζει στα ενδιαφέροντά μας, δεν παίζει; Γιατί στο τέλος της ημέρας, θα μείνουμε με τις επιλογές μας και το μεράκι μας γι'αυτό που μας αρέσει, τα επαγγελματικά δικαιώματα κάθε τρεις και λίγο μας τα αλλάζουν, ούτως ή άλλως.

8) Το βρίσκεις τυχαίο που υπάρχουν τόσοι έλληνες ερευνητές παγκοσμίως που αποφοίτησαν από τα ελληνικά πανεπιστήμια; Λόγω της δυσκολίας των σπουδών τους, κατάφεραν πολύ ευκολότερα να προσαρμοστούν στα δεδομένα του εξωτερικού σε αυτόν τον τομέα, τουλάχιστον.

9) Οι δυσκολίες πάντα θα υπάρχουν. Η στάση μας, όμως, απέναντι σε αυτές είναι που διαμορφώνει το ποιόν μας.


Kατερίνα επειδή βλέπω ότι εισαι μια κοπέλα 18 ετών και μιλάς πολύ ώριμα θα σου πω τα εξής. Εγώ προσωπικά αν γυρνούσα πίσω το χρόνο, ΠΟΤΕ μου δεν θα σπούδαζα στην Ελλάδα. Όχι γιατι δεν είμαι ευχαριστημένος από τη σχολή που έβγαλα, αλλά ξερεις οτι παίρνοντας το πτυχίο μας περιμένει ένας ολόκληρος γολγοθάς. Όταν εννούσα να επιλέγετε σχολές με Ε.Δ, έλεγα ότι πρεπει η σχολή σας να μην ειναι ανοιχτο επάγγελμα. Πχ ένα παιδί αν αγαπάει τη δημοσιογραφία, να ξέρει ότι είναι ένα επάγγελμα που μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε. Αν θέλει να επενδύση στη γνώση μέσω ενός πανεπιστημίου είναι δικαιωμά του. Υπάρχουν μεσαία πανεπιστήμια στο Εξωτερικό που ναι είναι πολύ καλύτερα από τα δικά μας. Έχω φίλο που τελείωσε το university of Brandford, που εκεί οι σχολές ειναι 3ετείς μιλαώ γαρ για Αγγλία και μου είπε τα καλύτερα. Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια άξιζαν όταν δεν υπήρχε η βάση του 10 και υπήρχε συναγωνισμος. Εξού, ότι στη τάξη της ξαδέρφης μου το 1996, ήταν δέσμη 22 άτομα και πέρασαν και οι 22 γιατροί. Απίστευτο. Και φαντάσου οι μεταξύ τους βαθμοί-μόρια ήταν στη λεπτομέρεια. Πλέον ειδικά τα τελευταία χρόνια, βλέπω παιδιά με 11 χιλ μορια να περνανε σε πανεπιστημια στην Ελλάδα τυπου Αριστοτελείου και άλλων ενώ άλλες χρονιές δεν θα άξιζαν να περάσουν ούτε απέξω

Επίσης, οι Πανελλήνιες θεωρούνται αξιοκρατικές από κάποιους , μα για μένα δεν είναι. Δεν γίνεται το μέλλον ενός παιδιού να κρίνεται σε 3ώρες. Δεν γίνεται να κάνεις τα ΤΕΙ εν μια νυχτί Πανεπιστήμια, και να τους βγάζεις όλους επιστήμονες. Η χώρα έχει ανάγκη και από τεχνολόγους. Η χώρα δεν έχει τις υποδομές να δημιουργήσει πράγματα για να μπορούν να αξιοποιηθούν όλοι οι επιστήμονες, γι αυτό βλέπεις τα παιδιά και φεύγουν στο Εξωτερικό. Επίσης επειδή είσαι μικρή, διάβασε την ιστορία των Πολυτεχνείων , των ΤΕΙ και θα καταλάβεις παρα πολλά. Άσε Κατερίνα σε 4 χρόνια όταν με το καλό τελειώσεις τη σχολή σου, θα δεις πράγματα που σου φαίνοτναι περιεργα τωρα που τα λέω. Είσαι ακόμα στη χαρά της επιτυχίας σου και πολύ καλά κάνεις. Μακάρι να σου πάνε όλα καλά , στο εύχομια όπως και σε όλα τα παιδιά, μα η χώρα είναι οπως ο ασθενής στην εντατική. Θα περάσετε μαθήματα, θα κάνετε επιτυχίες, αλλά στο τέλος γίνεται το ταμείο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Wrong

Δραστήριο μέλος

Η αβάπτιστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας. Έχει γράψει 439 μηνύματα.
Πλέον ειδικά τα τελευταία χρόνια, βλέπω παιδιά με 11 χιλ μορια να περνανε σε πανεπιστημια στην Ελλάδα τυπου Αριστοτελείου και άλλων ενώ άλλες χρονιές δεν θα άξιζαν να περάσουν ούτε απέξω

Επίσης, οι Πανελλήνιες θεωρούνται αξιοκρατικές από κάποιους , μα για μένα δεν είναι. Δεν γίνεται το μέλλον ενός παιδιού να κρίνεται σε 3ώρες. Δεν γίνεται να κάνεις τα ΤΕΙ εν μια νυχτί Πανεπιστήμια, και να τους βγάζεις όλους επιστήμονες.

Αυτά που γράφεις, όμως, είναι κάπως αντιφατικά. Ούτε εμένα μου αρέσει το σύστημα των Πανελληνίων και η εισαγωγή στην τριτοβάθμια είναι κάτι που με προβληματίζει ανοιχτά, φαίνεται άλλωστε και από άλλες απαντήσεις μου στο φόρουμ, αλλά δεν μπορούμε, από τη μία να λέμε, ότι κακώς κρίνεται το μέλλον ενός παιδιού μέσα σε 3 ώρες, από την άλλη δε να υπονοούμε ότι παιδιά με 11.000 μόρια κακώς πέρασαν στο Α.Π.Θ.:P
Από εκεί και πέρα, για να σπουδάσει κάποιο παιδί στο εξωτερικό πρέπει να έχει κάποια χρηματική βοήθεια, είτε υποτροφία είτε οικογενειακή βοήθεια. Και, κακά τα ψέματα, δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα εξίσου καλά όλα τα παιδιά στα 17 ή στα 18 σε μία ξένη χώρα, μόνα τους. Ούτε και αξίζει πάντοτε, έτσι; Άλλο να σε πάρουν στην Οξφόρδη με υποτροφία, εκεί πας. Και άλλο να κάνεις πολυέξοδα foundations, να σκας τα ωραία σου λεφτά στο British Council και να δίνεις και 10.000 λίρες/χρόνο σε κάποιο μέτριο πανεπιστήμιο. Αν θέλουμε να το δούμε τελείως στεγνά και αυστηρά το θέμα, όταν σπουδάζεις έξω, κάνεις μια επένδυση. Και για να είναι σωστή μία επένδυση, πας σε ένα πανεπιστήμιο του οποίου το πτυχίο θα έχει κύρος, άρα θα σου αποφέρει κέρδος.
Για εμένα μία πολύ τίμια λύση είναι προπτυχιακό στην Ελλάδα και μεταπτυχιακό έξω. Με καλό Μ.Ο., με συμμετοχή σε εθελοντικά προγράμματα, με ξένες γλώσσες, με πρακτικές κλπ. κλπ., ένα παιδί και μπορεί να μπει σε ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο, και μπορεί να μην πληρώσει και σχεδόν τίποτα καθώς θα έχει πάρει μία καλή υποτροφία. Γνωρίζω πολλά παραδείγματα ατόμων που τα κατάφεραν έτσι και εξοικονόμησαν σαφώς και χρήματα.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Εύχομαι τύχη αγαθή (:P) σε όλους τους υποψηφίους... προσωπικά ήταν θεωρώ μια άθλια χρονιά και από θέμα διαβάσματος και σχετικά με το σχολείο, αλλά στο τέλος θα νιώθετε χαλάρωση και ηρεμία.. δώστε τα όλα, μπορείτε! <3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα περισσότερα σχόλια τα βλέπω από υποψηφίους 1ου και 3ου πεδίου. Φαίνεται για εσάς ήταν μεγαλύτερη η ταλαιπωρία μέσα στην χρονιά.

Ας πει και κάποιος από το 4ο τη γνώμη του... :spasiklas:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimospap

Νεοφερμένος

Ο dimospap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Εγώ θελω να ρωτησω κατι . Θέλω να αγορασω βοηθηματα στο ΑΟΘ και ΑΕΠΠ . Αλλα και στα 2 μαθηματα η υλη αυξηθηκε . Όλα τα βοηθηματα ειναι με την παλια ύλη . Δεν υπάρχει κανενα που να εκδοθηκε τωρα το καλοκαιρι με την νεα υλη . Γνωρίζει κανενας αν θα επανεκδοθει κανενα βοηθημα σ'αυτα τα μαθηματα ; Να αγοράσω τωρα αυτά με την παλία ύλη ; .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ θελω να ρωτησω κατι . Θέλω να αγορασω βοηθηματα στο ΑΟΘ και ΑΕΠΠ . Αλλα και στα 2 μαθηματα η υλη αυξηθηκε . Όλα τα βοηθηματα ειναι με την παλια ύλη . Δεν υπάρχει κανενα που να εκδοθηκε τωρα το καλοκαιρι με την νεα υλη . Γνωρίζει κανενας αν θα επανεκδοθει κανενα βοηθημα σ'αυτα τα μαθηματα ; Να αγοράσω τωρα αυτά με την παλία ύλη ; .


Αν πας φροντιστήριο, θα σε ενημερώσουν εκεί. Αν όχι, περίμενε λίγο ακόμα. Πιστεύω ότι οι εκδοτικοί οίκοι θα κινηθούν άμεσα ώστε να εκδοθούν βοηθήματα με την νέα ύλη, το ταχύτερο δυνατόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,578 μηνύματα.
Στην ουσία θα πρέπει να υπάρχουν στην αγορά βοηθήματα δύο ταχυτήτων: τα μεν με την καινούργια ύλη και τα δε για όσους δίνουν με το παλιό σύστημα (για 2 χρόνια) :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στην ουσία θα πρέπει να υπάρχουν στην αγορά βοηθήματα δύο ταχυτήτων: τα μεν με την καινούργια ύλη και τα δε για όσους δίνουν με το παλιό σύστημα (για 2 χρόνια) :P
Στην ύλη προσθήκες υπάρχουν. Δεν άλλαξε η δομή της ολοκληρωτικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,578 μηνύματα.
Στην ύλη προσθήκες υπάρχουν. Δεν άλλαξε η δομή της ολοκληρωτικά.
Ναι το σκέφτηκα, αλλά δηλαδή μπορούν να κυκλοφορήσουν κοινές εκδόσεις που θα έχουν σημείωση το ποιους αφορά το κάθε κεφάλαιο; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jowanna

Νεοφερμένος

Η Jowanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Ας πει και κάποιος από το 4ο τη γνώμη του... :spasiklas:

Γεια σου Andy!

Καταρχήν μόλις τώρα τρελάθηκα γιατί σου είχα γράψει μια απάντηση τεράστια και σου εξηγούσα διαφορά για το 4ο πεδίο για τα μαθήματα και επειδή κόλλησε το σαιτ διαγράφτηκε η απάντηση μου!Πονάει το χέρι μου τώρα και δεν μπορώ να γράψω πολλά...

Έδωσα πανελλήνιες φέτος και μπορώ να πω αυτή η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη για εμένα για άλλους λόγους προσωπικούς...Δεν το αναλύω τώρα γιατί το είχα αναφέρει στο μοναδικο ποστ που έχω κάνει

Το 4ο πεδίο θεωρείται η πιο εύκολη κατεύθυνση από πολλούς και την υποτιμούν γενικά... Σίγουρα δεν έχει την δυσκολία και τον ανταγωνισμό της θετικής αλλά θέλω να ξέρεις έχει και εκείνη την δυσκολία της!
Ξεκινάω με το βασικότερο που είναι τα μαθηματικά! Προσπάθησε να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να καταλάβει καλά σε βάθος τις ασκήσεις,τις έννοιες,τα θεωρήματα κλπ!Λύσε ασκήσεις στην αρχή πιο εύκολες και μόλις καταλάβεις την ουσία προχωρα σε πιο δύσκολες!Από Σεπτεμβρίο ξεκινά να λύνεις μια φορά την εβδομάδα από μια ενότητα του σχολικού βιβλίου με την σειρά και διάβαζε και την θεωρία, προσπαθησε να την καταλαβαίνεις!Βοηθάει πολύ να την γράφεις και να την υπογραμμίζεις!Βάλε την σε κατηγορίες (ορισμοί,θεωρήματα,αποδειξεις, αντιπαράδειγματα κλπ)!Δώσε σημασία σε όλη την θεωρία γιατί πέφτουν Σ/Λ!
Μετά στο ΑΕΠΠ λύσε μικρά προγράμματα ώστε να συνηθίσεις να λύνεις ασκήσεις!Οι δομές επανάληψης θα είναι τα εργαλεία σου από εδώ και πέρα!Λύσε και μικρές ασκήσεις εμφάνιση τιμών, διαγράμματα ροής κλπ!Μην ξεχνάς ότι το 60/100 είναι τα μικρά προβλήματα και το 40/100 τα προγράμματα οπότε λύσε όσα πιο πολλά μπορείς!Αυτό το μάθημα άμα το καταλάβεις είναι το πιο ξεκούραστο γιατί βγαίνει με την λογική!Μην μάθεις τίποτα παπαγάλια!Δες παράδειγμα εφαρμογές και γενικά προσπάθησε να μην χάσεις επαφή και να μην παρατήσεις αυτό το μάθημα!Θα δυσκολευτείς αλλά στο τέλος θα το καταλάβεις!Επίσης διάβαζε σιγά σιγά την θεωρία και μέχρι τον Δεκέμβριο δες την από μια φορά όλη!Κανείς δεν θα σου κάνει όλη την θεωρία του ΑΕΠΠ θα σου πούνε να την μάθεις μόνος σου...Για αυτό προσπαθησε να την καταλάβεις και μετά μάθε την σιγά σιγά απέξω (την ουσία όχι παπαγάλια).
Όσο τώρα για το ΑΟΘ μην κάνεις το λάθος να το υποτιμήσεις!Εγώ το είχα υποτιμήσει όλη την χρονιά και στο τέλος όταν είδα το Θέμα Γ αγχώθηκα,ένιωσα ότι δεν είχα διαβάσει καλά όπως τα άλλα τρία μάθηματα και δεν έγραψα καλά από το άγχος μου...Λύσε ασκήσεις, διαβασε την θεωρία μέχρι τον Δεκέμβριο (την ουσία της) και από Ιανουαρίου μάθε την παπαγάλια (άμα μπορείς!εγώ προσωπικά δεν την έμαθα ποτέ παπαγάλια δεν μπόρεσα...).Δώσε προσοχή στις ασκήσεις που δεν έχουν πίνακα!!!

Τελευταίες συμβουλές που είναι για όλους!
Κάτι που με βοήθησε να καταλάβω πόση ώρα διαβάζω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είναι το χρονόμετρο.Εβαζα χρονόμετρο και έβλεπα πόση ώρα διάβαζα!Κάποιες φορές εβαζα αντίστροφο ώστε να κάνω διάλειμμα!
Προσπάθηστε μέσα στην χρονιά να διαβάζετε ΣΤΑΘΕΡΑ μια με δύο φορές κάθε μάθημα μέσα στην εβδομάδα!Αυτό θα σας δώσει σιγουριά και αυτοπεποίθηση!!!
Έκανα το λαθος και άφησα ένα μήνα το ΑΕΠΠ για να κάνω πολλα μαθηματικά και μετά αγχώθηκα πολύ μέχρι να αποκτήσω φόρμα ξανά!
Τέλος μην αφήνετε την θεωρία για τον τελευταίο μήνα χωρίς να την έχετε αγγίξει μέσα στην χρονιά!Περάστε την μια δυο φορές μέχρι τον Δεκέμβριο και σιγά σιγά μαθαίνετε την απέξω!

Συνοπτικά αυτά για τώρα!Οποίος θέλει να του αναλύσω τα μαθήματα πως να διαβάζει,να δώσω συμβουλές,να πω λάθη που έκανα τι θα άλλαζα στο διαβασμα μου θα ήταν πραγματικά χαρά μου!
Καλό κουράγιο!!!

Υ.Γ.Μην πατάτε προεπισκόπηση μηνύματος μετά σου εξαφανίζει ο,τι έχεις γράψει! Τουλάχιστον σε εμένα αυτό κάνει...☹️
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dimospap

Νεοφερμένος

Ο dimospap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Αν πας φροντιστήριο, θα σε ενημερώσουν εκεί. Αν όχι, περίμενε λίγο ακόμα. Πιστεύω ότι οι εκδοτικοί οίκοι θα κινηθούν άμεσα ώστε να εκδοθούν βοηθήματα με την νέα ύλη, το ταχύτερο δυνατόν.


Δηλαδή προτείνετε να μην αγοράσω απο τώρα βοηθηματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Αν απλώς προστέθηκαν κεφάλαια μπορεί να κυκλοφορήσει κάποιο ένθετο μαζί με το προηγούμενο βιβλίο. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να διαβάσεις αρχικά από τα σχολικά βιβλία ή να βρεις κάποιο βοήθηματα από άλλους μαθητές και όταν κυκλοφορήσουν τα καινούργια να τα αγοράσεις. Λογικά δεν θα αργήσουν πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lenaki001

Νεοφερμένος

Η Λένα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Δηλαδή προτείνετε να μην αγοράσω απο τώρα βοηθηματα;
Χωρίς να είμαι της κατεύθυνσης, μήπως να ξεκινούσες το πέρασμα της ύλης από το σχολικό; Και μετά να καλύψεις ότι τυχόν έξτρα χρειαστεί από το βοηθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fotinipapa

Νεοφερμένος

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Δηλαδή προτείνετε να μην αγοράσω απο τώρα βοηθηματα;


Εγώ, που θα πάω γ λυκειου από Σεπτέμβρη , θεωρητική κατεύθυνση βέβαια, παρόλα αυτά και σε εμάς η ύλη έχει αλλάξει( έχει προστεθεί μαλιστα το μάθημα της κοινωνιολογιας) προς το παρόν χρησιμοποιώ το υλικό που μας δίνουν στο φροντιστήριο(στην πλειονότητά του είναι σύμφωνα με την παλιά ύλη, με κάποιες προσθαφαιρέσεις αλλά κάπως πρόχειρες) και μετά τον Ιούλιο (που τα περισσότερα φροντιστήρια κλείνουν για διακοπές και ανοίγουν συνήθως μετά τον 15Αυγουστο) θα κάνω εκ νέου μια έρευνα αγοράς και θα αγοράσω κάποια βοηθήματα για δική μου εξάσκηση περαιτέρω. Πάντως, υπάρχει όντως πρόβλημα με τις αλλαγές στην ύλη και το βοηθητικό υλικό, ενώ κάποιοι καθηγητές έχουν επιφυλάξεις για τη νέα ύλη και λόγω των επικείμενων εκλογών της 7ης Ιουλίου. Οψόμεθα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Καλο κουραγιο σε ολα τα παιδια της γενιας του 2002 που θα φτασουν και αυτα ως προς τον δρομο των πανελληνίων.

Οχι μονο σαν Ντεμπι θα το πω αυτο αλλα και σαν πρωην υποψηφια των πανελληνίων εξετασεων του 2019, να μην το παρακανετε με το διαβασμα διοτι θα φτασετε σε σημειο που θα σας ποναει το κεφαλι, θα ζαλιζεστε, θα νιωθετε οτι το στομαχι σας ειναι ενας αλυτος κομπος και θα νιωθετε λες και εχετε να κανετε εμετο. Ειδικα λογω του αγχους που ισως σας κυριευσει και εσας. Πιο βολικο ειναι να διαβαζετε εως και 4-5 ωρες και να κανετε διαλλειμα ανα διαστηματα. Να προσέχετε επισης την υγεια σας και να τρωτε καλα. Μην το διανοηθειτε να μεινετε νυστικοι λογω οτι εχετε διαβασμα. Μπορει να παθετε και τιποτα. Ποσο μαλλον μην διαβαζετε το βραδυ διοτι δεν εχει κανένα νοημα να κουραστειτε ακομα περισσοτερο απο οτι στη διαρκεια της μερας. Ο,τι κανετε, κανετε το κατα τη διαρκεια της μερας και το βραδυ κοιμηθειτε.

Επισης, φροντιστε να μην κανετε κανενα λαθος εκεινη τη στιγμη στις πανελληνιες. Τι εννοω με αυτο; Εννοω να μην επιχειρησετε να πάτε με κινητο, με σκονακια ή με smartwatch διοτι θα σας πιασουν και θα σας μηδενισουν τις κολλες σας. Εξαλλου, αυτο το φαινομενο μηδενισμου υπάρχει και συμβαινει καθε χρονια και ειναι φανερο ο,τι υπαρχει. Γι'αυτο ΠΡΟΣΟΧΗ! Ακομα και αν εχετε την ελπιδα να περασετε εχοντας δηλωσει και 5ο μαθημα για το οποιοδηποτε ενδεχομενο, ειτε μηδενισμου απο τον α, β, γ τροπο, ειτε λογω οτι μπορει να μην αισθανθειτε καλα και αναγκαστειτε να αφησετε το γραπτο σας. (Δεν λεω οτι θα σας γινει αναγκαστικα επειδη εγινε σε εμενα, σε καποια συμμαθητρια μου ή σε οποιο δηποτε αλλο παιδι απο κάποιο αλλο μερος της Ελλαδας. Απλα νιωθω πως ειναι καλυτερο να αναφερω και γεγονοτα που ανηκουν και στην δικια μου εμπειρια οχι για να παρω προσοχη, αλλα για να "διδαξω" και να δειξω πως ειναι να συμβαινει αυτο το φαινομενο και επειτα να καταλαβετε πως δεν ειναι το τελος του κοσμου αν συμβει το ενα απο τα δυο πραγματα ή και τα δυο. Ο,τι ομως και να συμβει σε εσας, να ξερετε πως δεν καταστρεφονται ουτε τα ονειρα, ουτε οι ζωες σας οσο κριμα και να ειναι τετοια πραγματα να συμβαινουν. Οποτε, δεν ειναι η συντελεια του κοσμου οι πανελλήνιες παρολο τον πανικο και την στεναχωρια που ενδεχεται να καταβαλουν και σε εσας. Εμενα με ειχαν καταβαλει, δεν με εβγαλε όμως πουθενα αυτο. Οκ εκλαιγα, θυμωνα αλλα μετα προσπαθουσα να το ξεπερασω. Θα κανετε και εσεις το ιδιο αν σας καταβαλουν αυτα τα αισθηματα.)

Αυτα απο εμενα για την ωρα~
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δηλαδή προτείνετε να μην αγοράσω απο τώρα βοηθηματα;


Φροντιστήριο πηγαίνεις; Αν πηγαίνεις θα σας πουν εκεί τι να κάνετε. Αν αγοράσεις βοηθήματα με την παλιά ύλη, θα πρέπει να τα ξαναγοράσεις όταν βγουν τα καινούρια με τη νέα ύλη. Οπότε δεν το βρίσκω σώφρον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top