Guest 699855
Επισκέπτης
https://www.minedu.gov.gr/news/4152...tos-2019-2020-dilosi-tou-ypourgoy-k-gavroglou
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonGokuUI
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Debby63
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) - Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
https://www.minedu.gov.gr/news/41528-31-05-19-i-didaktea-eksetastea-yli-gia-to-etos-2019-2020-dilosi-tou-ypourgoy-k-gavroglou
Χαχαχα ευτυχως που αποφοιτω/τελειωνω συντομα εγω απο το λυκειο (ναι χθες τελειωσα απο τις ενδοσχολικες απολυτηριες εξετασεις).
Και το +1 ακομα ενα κεφαλαιο της ιστοριας κατευθυνσης, αντε γεια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panagiotis849
Δραστήριο μέλος
Σίγουρα, οι πιο ''άτυχοι'' είναι εκείνοι, οι οποίοι θα δώσουν το 2020 πανελλήνιες και θα έχουν 5 επιπλέον κεφάλαια συγκριτικά με τους προηγούμενους υποψήφιους. Επίσης, αρκετοί ίσως να ξεκίνησαν προετοιμασία από φέτος που ήταν Β' Λυκείου και σίγουρα είναι υπέρ τους αυτό, καθώς θα βγει πιο έγκαιρα η ύλη. Αυτό ωστόσο, δε σημαίνει ότι αν κάποιος ξεκινήσει φροντιστήρια τώρα τον Ιούνιο, δε θα τα καταφέρει. Απλά ίσως πιεστεί λίγο παραπάνω γιατί ουσιαστικά η ύλη διπλασιάστηκε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ChrisFromGreece
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Praxis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Άμα θες να γράψεις στις φετινές, τότε λογικά με την τωρινή ύλη.Αν καποιος θελει να ξαναδωσει πανελληνιες γραφει με την τωρινή υλη ή με την καινουργια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Αν αν δίνεις φέτος και του χρόνου θέλεις να ξαναδώσεις τότε θα ακολουθήσεις τη νέα ύλη που αναφέρεται σε αυτό το θέμα...Αν καποιος θελει να ξαναδωσει πανελληνιες γραφει με την τωρινή υλη ή με την καινουργια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiyoshi
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 675594
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ChrisFromGreece
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BlueIvy_
Νεοφερμένος
Γραφω φετος αλλα σε περιπτωση που ξαναδωσω του χρονου θα γραφω με την νεα υλη? κακοοοοοο
Όχι, αν θες να ξαναδώσεις θα πας με το παλαιό σύστημα,δηλαδή το φετινό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Αν καποιος θελει να ξαναδωσει πανελληνιες γραφει με την τωρινή υλη ή με την καινουργια?
Γραφω φετος αλλα σε περιπτωση που ξαναδωσω του χρονου θα γραφω με την νεα υλη? κακοοοοοο
Υπάρχει περίπτωση για όσους δώσουν φέτος και τους αποφοίτους προηγούμενων ετών που θέλουν να ξαναδώσουν του χρόνου, να ισχύσει κάτι παρόμοιο με αυτό που ίσχυσε στις πανελλαδικές του 2016. Τότε έγιναν οι πανελλαδικές για πρώτη χρονιά με το νέο σύστημα και είχαν δώσει στους αποφοίτους τη δυνατότητα να εξεταστούν, αν επιθυμούσαν, με το παλιό σύστημα διεκδικώντας κάποιο ποσοστό επί των προσφερόμενων θέσεων. Δες εδώ https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/171215_enimerosi.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 475402
Επισκέπτης
Δεν μου φαίνεται πως η ύλη αυξήθηκε τρομερά. Δεδομένου ότι οι ώρες διπλασιάστηκαν, ο όγκος της προστιθέμενης ύλης είναι δικαιολογημένος. Γενικά ως μαθητής της επερχόμενης Γ' Λυκείου χαίρομαι με τις αλλαγές αυτες διότι και θα μάθω κάτι παραπάνω στα μαθήματα που έχω επιλέξει και δεν θα σπαταλάω την ώρα μου κάνοντας μαθήματα γενικής παιδείας για τα οποία κανένας δεν ενδιαφέρεται.
Προσεγγίζεις το θέμα ιδεαλιστικά. Κάθε άλλο παρά πρόσφορες μπορούν να χαρακτηριστούν οι γνώσεις που θα αποκομίσει ο μέσος μαθητής υπό πρίσμα ανταγωνιστικό, και δη υπό την οπτική ενός δημοσίου διαγωνισμού. Η εντατικοποίηση της μελέτης και η ανάλωση του ελεύθερου χρόνου σε περαιτέρω ενασχόληση με τα εξεταζόμενα μαθήματα βαθμιαία θα διασκεδάσουν το ενδιαφέρον για τις επιστήμες καθ’ εαυτές. Βεβαίως και θα επικουρήσει την πνευματική μεταρσίωση η αντικατάσταση των Λατινικών με την Κοινωνιολογία, οξύνοντας την κριτική σκέψη. Θα επιτείνει, ωστόσο, το άγχος και την αγωνία χιλιάδων από εμάς εφόσον πρόκειται για μια δεύτερη Ιστορία, με οτιδήποτε άλλο αυτό συνεπαγέται.
Σε ό,τι άπτεται της αναμόρφωσης της διδακτέας ύλης, αυτή, τουλάχιστον στον προσανατολισμό των Ανθρωπιστικών Σπουδών, διέπεται πράγματι από λελογισμένες προσθαφαιρέσεις. Οπωσδήποτε εγείρονται ερωτήματα αναφορικά με τα νέα εγχειρίδια για τα οποία δεν έχει υπάρξει ανακοίνωση. Εντούτοις, οι ώρες που διατίθενται για προσωπική ενασχόληση με τα υπ’ εξέταση αντικείμενα παραμένουν ίδιες. Σε αυτό ακριβώς το σημείο εδράζεται ο προβληματισμός μου. Σε γενικές γραμμές κρίνεται αξιόλογη η προσπάθεια της Κυβέρνησης να επιτύχει ριζοσπαστικές αλλαγές στην Εκπαίδευση, όπως άλλωστε αποτυπώνεται στην αναμόρφωση της τελευταίας τάξης του Λυκείου σε ένα αμιγώς προσπαρασκευαστικό έτος, οβελίζοντας μαθήματα με πρακτικά μηδενικό αντίκρισμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
- Μετάφρασης και Διερμηνείας (Ηγουμενίτσα)
- Επιστημών Τροφίμων και Διατροφής ('Αρτα)
- Μηχανολόγων Μηχανικών (Ιωάννινα)
- Εθνομουσικολογίας (Ληξούρι)
- Περιφερειακής Ανάπτυξης (Λευκάδα)
- Διατροφής και Διαιτολογίας (Ψαχνά Ευβοίας)
- Τουριστικών Σπουδών και Εναλλακτικού Τουρισμού (Ψαχνά Ευβοίας)
- Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Αθήνα)
- Υδροβιολογίας και Υδατοκαλλιεργειών (Αθήνα)
- Πληροφορικής στη Γεωργία και το Περιβάλλον (Αθήνα)
- Διαιτολογίας και Ποιότητας Ζωής (Αθήνα)
- Πολιτισμού και Αγροτικού Τουρισμού ('Αμφισσα)
- Ψυχολογίας (Βόλος)
- Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (Καρδίτσα)
- Λογοθεραπείας (Λαμία)
- Δημόσιας Διοίκησης (Θεσσαλονίκη)
- Ανατολικών Γλωσσών και Πολιτισμών (Θεσσαλονίκη)
- Μουσειολογίας (Έδεσσα)
- Γεωλογίας (Καβάλα)
- Μάρκετινγκ (Γρεβενά)
- Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής (Φλώρινα)
- Παραγωγής Οπτικοακουστικών Μέσων (Κοζάνη)
- Κινηματογράφου (Φλώρινα)
- Λογοθεραπείας (Πτολεμαΐδα)
- Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (Καστοριά)
- Νομικής (Πάτρα)
- Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Πύργος)
- Γεωργικής Βιοτεχνολογίας (Αγρίνιο)
- Δημόσιας Υγείας (Τρίπολη)
- Αγροτικής Οικονομίας ('Αργος)
- Στατιστικής και Αναλογιστικής Επιστήμης (Σπάρτη)
- Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (Ηράκλειο)
- Μηχανικών Βιοϊατρικής (Ηράκλειο)
- Μουσικών Σπουδών (Ρέθυμνο)
- Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ('Αγιος Νικόλαος)
- Φυσικοθεραπείας (Ιεράπετρα)
- Χημικών Μηχανικών (Χανιά)
- Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Αθήνα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Είχε ανοίξει το σχολικό βιβλίο η καθηγήτρια του ΑΟΘ στο φροντιστήριο και μας έδειχνε κάτι γκουμούτσες θεωρίας από αυτά τα extra 4 κεφάλαια που γλυτώσαμε οι φετινοί!!Ευτυχώς τελειώνω φέτος, +4 κεφάλαια ΑΟΘ ούτε καν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Ευτυχώ που δεν γεννήθηκα 2002, μόνο αυτό έχω να πω Καλή επιτυχία σ'όλους παιδιά!
Όχι, αν θες να ξαναδώσεις θα πας με το παλαιό σύστημα,δηλαδή το φετινό!
2002 έβλεπα τελικό Βραζιλία - Γερμανία.
Γεράσαμε ρε μλκ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
2002 έβλεπα τελικό Βραζιλία - Γερμανία.
Γεράσαμε ρε μλκ
Εγώ είχα ανεπτυγμένη κρίση ώστε να βλέπω Eurovision το 2002!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Είναι γνωστό ότι μια πληθώρα σχολών έχουν εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους τη Στατιστική ή (και) τις Πιθανότητες. Δεν μιλάμε μόνο για μαθηματικές ή οικονομικές, αλλά για ένα ευρύ φάσμα σχολών, όπως των επιστημών υγείας, γεωπονικών, ακόμα και θεωρητικών (όπως Ψυχολογίας και Φ.Π.Ψ.). Οι μαθητές που θα αποφοιτήσουν από το λύκειο το 2020 (φετινή Β λυκείου) θα έρθουν αντιμέτωποι με τα αντικείμενα αυτά στις σχολές τους χωρίς ίσως να τα έχουν διδαχτεί ποτέ στο σχολείο. Και αυτό γιατί, μετά την αφαίρεσή τους από την ύλη της Γ λυκείου, αυτά διδάσκονται μόνο στο Γυμνάσιο: η μεν Στατιστική στο κεφ.4 των μαθηματικών της Β Γυμνασίου, οι δε Πιθανότητες στο κεφ. 5 της Γ Γυμνασίου. Όμως δεν είναι λίγοι οι διδάσκοντες του Γυμνασίου που παρακάμπτουν τα κεφάλαια αυτά λόγω πληθώρας της διδακτέας ύλης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
don_vito
Δραστήριο μέλος
Έχει πολύ ενδιαφέρον η νέα ύλη του αοθ. Μπήκαν πολύ ωραία κεφάλαια και χρήσιμα για τα πρώτα μαθήματα μακροοικονομίας που θα δουν οι μαθητές στο πανεπιστήμιο που μέχρι πρόσφατα δεν είχαμε την παραμικρή ιδέα από μάκρο στην γ λυκείου .
τουλάχιστον ελπίζω τώρα που θα έχει σοβαρή ύλη να μην το αντιμετωπίζουν οι μαθητές σαν το γελοίο μάθημα που γράφουν όλοι 19+
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.