Guest 699855
Επισκέπτης
https://roulamakri.gr/wp-content/uploads/2018/06/ΕΚΘΕΣΗΣ-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ-2018-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Το βάζω κι αυτό τώρα στο αρχικό μήνυμα, thanks Λένω!Και άλλες ενδεικτικές απαντήσεις
https://roulamakri.gr/wp-content/uploads/2018/06/ΕΚΘΕΣΗΣ-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ-2018-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotists13
Πολύ δραστήριο μέλος
Ευχαριστώ! Περιμένω ένα 18 btw στην έκθεση.Παναγιώτη καλά αποτελέσματα και καλή συνέχεια, αλλά γιατί το πιστεύεις αυτό ; Επειδή έχουμε τελείως διαφορετική άποψη το λέω
Δεν ξέρω την εμπειρία που είχες εσύ, αλλά ξέρω άτομα από το σχολείο μου που δε θα έβγαζαν καν νόημα από το κείμενο, θα είχαν ήδη χαθεί από την πρώτη παράγραφο, το Σ-Λ θα το έβαζαν στην τύχη (όπως κ έκανε ένας συμμαθητής μου, με τον οποίο μιλήσαμε πριν λίγο), κ δε θα μιλήσω για τρόπο ανάπτυξης και νοηματική σχέση των διαρθρωτικών λέξεων. Τα συνώνυμα και αντώνυμα έβγαιναν, όπως και η παθητική φωνή, αρκεί να ήξερε κανείς τι είναι η παθητική φωνή (κυρίως για τους σκράπες της θετικής και των όπλων το λέω). Βγαίνοντας έξω, είδα αρκετούς θετικούς (και μερικούς καλούς μαθητές μάλιστα) να ρωτάνε την καθηγήτρια απ'το φροντιστήριο ποια ρήματα της παραγράφου ήταν παθητικής φωνής (). Αυτό και μόνο δείχνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος, αν σκεφτεί κανείς ότι παθητική φωνή κάνουμε για πρώτη φορά στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.
Στην έκθεση όλοι φαντάζομαι είχαν ιδέες, αλλά δε νομίζω κάποιος που δεν ασχολήθηκε όλη τη χρονιά να ήξερε πώς να τις αναπτύξει σωστά. (αναφέρομαι σε 100% σκράπες, που δε θέλουν να περάσουν πουθενά κ τα είχαν όλα γραμμένα όλη τη χρονιά)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Happily.Motionless
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Περίμενε την Δευτέρα και θα έχουμε μια εικόνα πως θα κινηθούν οι βάσεις . Εγω κραταω μικρό καλάθι , βλέποντας το ύφος που κινουνται πολλοι μαθηματικοι...Ωραια, γαμω την τρελα μου τι ηταν αυτο που βαλανε πιστευα οτι φετος θα κατεβαινανε οι βασεις αλλα στον αερα θελουν να τις πανε
Για ποιο λόγο να είναι βλακεία ;Εγραψα σημερα...... Φοβαμαι οτι εψχω πιασει δωδεκα και αν περιληψη και εκθεση εχω παει σχετικα καλα, μπορει εστω και δυο μοναδες παραπανω..... Εγραψα για την ανθρωπιστικη παιδεια στο πρωτο σκελως αλλα εκανα βλακεια στο δευτερο αναφερομενη πρωτα στους μαθητες και μετα στους εκπαιδευτικους..... Φοβαμαι πολυ παιδια
Δεν πρέπει να φοβάσαι , έχεις άλλες 3 ή 4 μάχες . Συνέχισε και στο τέλος η σουμα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Ειμαι ο μονος που εβαλε ορισμο ως τρόπο ανάπτυξης?
Η τελευταία παράγραφος του κειμένου («Από εκεί… υποχρεωτική») αναπτύσσεται με τη μέθοδο της σύγκρισης- αντίθεσης. Συγκεκριμένα, στη θεματική περίοδο της παραγράφου γίνεται αναφορά στις διαφορές μεταξύ της παιδείας και της εκπαίδευσης («λανθάνουσες διαφορές»), οι οποίες αναπτύσσονται στις λεπτομέρειες («Η παιδεία είναι περισσότερο μέθοδος· η εκπαίδευση κυρίως πράξη», «Η παιδεία είναι…», «η εκπαίδευση θεωρείται…»). Η σύγκριση οργανώνεται οριζόντια, σημείο προς σημείο,
καθώς πρώτα παρουσιάζονται οι ιδιότητες της μίας έννοιας, και ακολουθούν οι ιδιότητες της δεύτερης. Χαρακτηριστική είναι η χρήση της διαρθρωτικής λέξης «Αντίθετα», λέξεων όπως «διαφορές» και παραθετικών ορισμένων επιθέτων («περισσότερο») που δηλώνουν αντίθεση και σύγκριση.
Εναλλακτικά θα μπορούσε να ανιχνευτεί η μέθοδος του ορισμού, από το απόσπασμα «δηλαδή:……. υποχρεωτική» καθώς και η μέθοδος του αιτίου-αποτελέσματος, από τη φράση «οι διαφορές προκύπτουν από …αποκλίνοντα προορισμό τους».
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Εγραψα σημερα...... Φοβαμαι οτι εψχω πιασει δωδεκα και αν περιληψη και εκθεση εχω παει σχετικα καλα, μπορει εστω και δυο μοναδες παραπανω..... Εγραψα για την ανθρωπιστικη παιδεια στο πρωτο σκελως αλλα εκανα βλακεια στο δευτερο αναφερομενη πρωτα στους μαθητες και μετα στους εκπαιδευτικους..... Φοβαμαι πολυ παιδια
Μην φοβασαι και μην απογοητευεσαι,κοιτας μονο μπροστα δεν εχεις χρονο να κοιτας πισω τωρα.Κοιτα να γραψεις πολυ καλα στα υπολοιπα και την εκθεση μην την φοβασαι,συνηθως παντα παιρνεις περισσοτερα απ'οσο φοβασαι και λιγοτερο απο αυτο που περιμενει οποιος δεν φοβαται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Ευχαριστώ! Περιμένω ένα 18 btw στην έκθεση.
Δεν ξέρω την εμπειρία που είχες εσύ, αλλά ξέρω άτομα από το σχολείο μου που δε θα έβγαζαν καν νόημα από το κείμενο, θα είχαν ήδη χαθεί από την πρώτη παράγραφο, το Σ-Λ θα το έβαζαν στην τύχη (όπως κ έκανε ένας συμμαθητής μου, με τον οποίο μιλήσαμε πριν λίγο), κ δε θα μιλήσω για τρόπο ανάπτυξης και νοηματική σχέση των διαρθρωτικών λέξεων. Τα συνώνυμα και αντώνυμα έβγαιναν, όπως και η παθητική φωνή, αρκεί να ήξερε κανείς τι είναι η παθητική φωνή (κυρίως για τους σκράπες της θετικής και των όπλων το λέω). Βγαίνοντας έξω, είδα αρκετούς θετικούς (και μερικούς καλούς μαθητές μάλιστα) να ρωτάνε την καθηγήτρια απ'το φροντιστήριο ποια ρήματα της παραγράφου ήταν παθητικής φωνής (). Αυτό και μόνο δείχνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος, αν σκεφτεί κανείς ότι παθητική φωνή κάνουμε για πρώτη φορά στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού. Στην έκθεση όλοι φαντάζομαι είχαν ιδέες, αλλά δε νομίζω κάποιος που δεν ασχολήθηκε όλη τη χρονιά να ήξερε πώς να τις αναπτύξει σωστά. (αναφέρομαι σε 100% σκράπες, που δε θέλουν να περάσουν πουθενά κ τα είχαν όλα γραμμένα όλη τη χρονιά)
Συγχαρητήρια ρε συ με το καλό!!
Κοίτα εγώ έδινα το 2014, οπότε δεν πρόλαβα το νέο σύστημα ούτε τις ασκήσεις με το σωστό λάθος. Σε εμάς είχε πέσει η ανθρωπιά βατό κείμενο αλλά μεγαλύτερο σε έκταση από το δικό σας και εντελώς άλλη ¨νοοτροπία" από τα δικά σας θέματα. Εντάξει ναι τα Σ -Λ ήταν τα μόνα διφορούμενα και πιο "δύσκολα" σε σχέση με τα υπόλοιπα. Καλά αυτό με την παθητική φωνή είναι τραγικό αλλά από την άλλη πόσο το εκπαιδευτικό σύστημα να εμβαθύνει σε αυτό όταν μαθαίνουμε από το δημοτικό ότι σε αυτήν δίνεται έμφαση σε αυτό που παθαίνει το υποκείμενο και όχι στην ενέργεια του ; Τι άλλο να κάνει; Κατάλαβες πως το λέω .τώρα ένας που δεν ενδιαφέρονταν να μάθει είναι δικό το θέμα. Βέβαια δεν λέω να μην τα ξανακάνει αλλά είναι και θέμα του ίδιου του μαθητή μετά από ένα σημείο. Καλά σίγουρα εάν δεν έχεις ασχοληθεί όσο και να ξέρεις τι να γράψεις δεν θα κάνει σωστή ανάπτυξη. BTW δεν νομίζω να υπάρχουν σκράπες, αλλά αδιάφοροι
Παιδιά θα ακολουθήσει σφαγή στα αρχαία πχ ή σε καμία φυσική πιστεύω δεν νομίζω από ένα μάθημα να κριθεί αν πέσουν ή όχι οι βάσεις. Περιμένουμε να δούμε και τα υπόλοιπα .Τώρα ό,τι έγινε μην κολλάτε στο τι γράψατε και τι δεν, πάτε στο επόμενο! ΜΗΝ ξεχνάτε σημασία δεν έχει τι γράψατε και τι δεν γράψατε εσείς αλλά ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΙ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Happily.Motionless
Εκκολαπτόμενο μέλος
Περίμενε την Δευτέρα και θα έχουμε μια εικόνα πως θα κινηθούν οι βάσεις . Εγω κραταω μικρό καλάθι , βλέποντας το ύφος που κινουνται πολλοι μαθηματικοι...
Για ποιο λόγο να είναι βλακεία ;
Δεν πρέπει να φοβάσαι , έχεις άλλες 3 ή 4 μάχες . Συνέχισε και στο τέλος η σουμα .
Απλα φοβαμαι.... Οχι δεν κανω σουμα απλα φοβαμαι. Βουρ για μαθηματικα να γραψω τουλαχιστον ενα 13-15
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Galaxy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Happily.Motionless
Εκκολαπτόμενο μέλος
Happily.Motionless νομίζω και επεξήγηση είχε με την λέξη "δηλαδή" νομίζω πάνε 4 χρόνια που έχω να ασχοληθώ, , αλλά για αίτιο αποτέλεσμα δεν νομίζω
Οχι δεν ειναι η επεξηγηση ..... Αν εννοεις αιτιολογηση επισης οχι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΣπύροςΔ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Galaxy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Οχι δεν ειναι η επεξηγηση ..... Αν εννοεις αιτιολογηση επισης οχι.
όχι σύγκριση αντίθεση είχα γράψει και επεξήγηση αφού έχει το δηλαδή, σε προηγούμενο ποστ αλλά προφανώς κάνω λάθος για το 2ο , είπαμε πάνε χρόνια.
Καλά αποτελέσματα ρε συ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Happily.Motionless
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Ευχαριστω... Δεν καταλαβα αν εγραψες και εσυ αν ναι καλα αποτελεσματα και σε σενα, τωρα φοβαμαι οτι εχασα σιγουρα μια μοναδα απο την ασκηση με τα αντωνθμα
Όχι έχω δώσει πριν 4 χρόνια αλλά μου αρέσει να λύνω θέματα, xd ευχαριστώ πάντως!
Μία μονάδα είναι...συμβουλή ό,τι έγινε έγινε πας στο επόμενο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.