[08/06/2018] Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση)

[08/06/2018] Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση) - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 46)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 8.7%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 20 43.5%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 9 19.6%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 4.3%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 2.2%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 10 21.7%

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,578 μηνύματα.
Το βάζω κι αυτό τώρα στο αρχικό μήνυμα, thanks Λένω! :thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Παναγιώτη καλά αποτελέσματα και καλή συνέχεια, αλλά γιατί το πιστεύεις αυτό ; Επειδή έχουμε τελείως διαφορετική άποψη το λέω :P
Ευχαριστώ! Περιμένω ένα 18 btw στην έκθεση.
Δεν ξέρω την εμπειρία που είχες εσύ, αλλά ξέρω άτομα από το σχολείο μου που δε θα έβγαζαν καν νόημα από το κείμενο, θα είχαν ήδη χαθεί από την πρώτη παράγραφο, το Σ-Λ θα το έβαζαν στην τύχη (όπως κ έκανε ένας συμμαθητής μου, με τον οποίο μιλήσαμε πριν λίγο), κ δε θα μιλήσω για τρόπο ανάπτυξης και νοηματική σχέση των διαρθρωτικών λέξεων. Τα συνώνυμα και αντώνυμα έβγαιναν, όπως και η παθητική φωνή, αρκεί να ήξερε κανείς τι είναι η παθητική φωνή (κυρίως για τους σκράπες της θετικής και των όπλων το λέω). Βγαίνοντας έξω, είδα αρκετούς θετικούς (και μερικούς καλούς μαθητές μάλιστα) να ρωτάνε την καθηγήτρια απ'το φροντιστήριο ποια ρήματα της παραγράφου ήταν παθητικής φωνής (:(). Αυτό και μόνο δείχνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος, αν σκεφτεί κανείς ότι παθητική φωνή κάνουμε για πρώτη φορά στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.
Στην έκθεση όλοι φαντάζομαι είχαν ιδέες, αλλά δε νομίζω κάποιος που δεν ασχολήθηκε όλη τη χρονιά να ήξερε πώς να τις αναπτύξει σωστά. (αναφέρομαι σε 100% σκράπες, που δε θέλουν να περάσουν πουθενά κ τα είχαν όλα γραμμένα όλη τη χρονιά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
Ωραια, γαμω την τρελα μου τι ηταν αυτο που βαλανε πιστευα οτι φετος θα κατεβαινανε οι βασεις αλλα στον αερα θελουν να τις πανε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Εγραψα σημερα...... Φοβαμαι οτι εψχω πιασει δωδεκα και αν περιληψη και εκθεση εχω παει σχετικα καλα, μπορει εστω και δυο μοναδες παραπανω..... Εγραψα για την ανθρωπιστικη παιδεια στο πρωτο σκελως αλλα εκανα βλακεια στο δευτερο αναφερομενη πρωτα στους μαθητες και μετα στους εκπαιδευτικους..... Φοβαμαι πολυ παιδια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,167 μηνύματα.
Ωραια, γαμω την τρελα μου τι ηταν αυτο που βαλανε πιστευα οτι φετος θα κατεβαινανε οι βασεις αλλα στον αερα θελουν να τις πανε
Περίμενε την Δευτέρα και θα έχουμε μια εικόνα πως θα κινηθούν οι βάσεις . Εγω κραταω μικρό καλάθι , βλέποντας το ύφος που κινουνται πολλοι μαθηματικοι...
Εγραψα σημερα...... Φοβαμαι οτι εψχω πιασει δωδεκα και αν περιληψη και εκθεση εχω παει σχετικα καλα, μπορει εστω και δυο μοναδες παραπανω..... Εγραψα για την ανθρωπιστικη παιδεια στο πρωτο σκελως αλλα εκανα βλακεια στο δευτερο αναφερομενη πρωτα στους μαθητες και μετα στους εκπαιδευτικους..... Φοβαμαι πολυ παιδια
Για ποιο λόγο να είναι βλακεία ;


Δεν πρέπει να φοβάσαι , έχεις άλλες 3 ή 4 μάχες . Συνέχισε και στο τέλος η σουμα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ειμαι ο μονος που εβαλε ορισμο ως τρόπο ανάπτυξης?

Η τελευταία παράγραφος του κειμένου («Από εκεί… υποχρεωτική») αναπτύσσεται με τη μέθοδο της σύγκρισης- αντίθεσης. Συγκεκριμένα, στη θεματική περίοδο της παραγράφου γίνεται αναφορά στις διαφορές μεταξύ της παιδείας και της εκπαίδευσης («λανθάνουσες διαφορές»), οι οποίες αναπτύσσονται στις λεπτομέρειες («Η παιδεία είναι περισσότερο μέθοδος· η εκπαίδευση κυρίως πράξη», «Η παιδεία είναι…», «η εκπαίδευση θεωρείται…»). Η σύγκριση οργανώνεται οριζόντια, σημείο προς σημείο,
καθώς πρώτα παρουσιάζονται οι ιδιότητες της μίας έννοιας, και ακολουθούν οι ιδιότητες της δεύτερης. Χαρακτηριστική είναι η χρήση της διαρθρωτικής λέξης «Αντίθετα», λέξεων όπως «διαφορές» και παραθετικών ορισμένων επιθέτων («περισσότερο») που δηλώνουν αντίθεση και σύγκριση.
Εναλλακτικά θα μπορούσε να ανιχνευτεί η μέθοδος του ορισμού, από το απόσπασμα «δηλαδή:……. υποχρεωτική» καθώς και η μέθοδος του αιτίου-αποτελέσματος, από τη φράση «οι διαφορές προκύπτουν από …αποκλίνοντα προορισμό τους».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Εγραψα σημερα...... Φοβαμαι οτι εψχω πιασει δωδεκα και αν περιληψη και εκθεση εχω παει σχετικα καλα, μπορει εστω και δυο μοναδες παραπανω..... Εγραψα για την ανθρωπιστικη παιδεια στο πρωτο σκελως αλλα εκανα βλακεια στο δευτερο αναφερομενη πρωτα στους μαθητες και μετα στους εκπαιδευτικους..... Φοβαμαι πολυ παιδια

Μην φοβασαι και μην απογοητευεσαι,κοιτας μονο μπροστα δεν εχεις χρονο να κοιτας πισω τωρα.Κοιτα να γραψεις πολυ καλα στα υπολοιπα και την εκθεση μην την φοβασαι,συνηθως παντα παιρνεις περισσοτερα απ'οσο φοβασαι και λιγοτερο απο αυτο που περιμενει οποιος δεν φοβαται :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Ευχαριστώ! Περιμένω ένα 18 btw στην έκθεση.
Δεν ξέρω την εμπειρία που είχες εσύ, αλλά ξέρω άτομα από το σχολείο μου που δε θα έβγαζαν καν νόημα από το κείμενο, θα είχαν ήδη χαθεί από την πρώτη παράγραφο, το Σ-Λ θα το έβαζαν στην τύχη (όπως κ έκανε ένας συμμαθητής μου, με τον οποίο μιλήσαμε πριν λίγο), κ δε θα μιλήσω για τρόπο ανάπτυξης και νοηματική σχέση των διαρθρωτικών λέξεων. Τα συνώνυμα και αντώνυμα έβγαιναν, όπως και η παθητική φωνή, αρκεί να ήξερε κανείς τι είναι η παθητική φωνή (κυρίως για τους σκράπες της θετικής και των όπλων το λέω). Βγαίνοντας έξω, είδα αρκετούς θετικούς (και μερικούς καλούς μαθητές μάλιστα) να ρωτάνε την καθηγήτρια απ'το φροντιστήριο ποια ρήματα της παραγράφου ήταν παθητικής φωνής (:(). Αυτό και μόνο δείχνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος, αν σκεφτεί κανείς ότι παθητική φωνή κάνουμε για πρώτη φορά στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού. Στην έκθεση όλοι φαντάζομαι είχαν ιδέες, αλλά δε νομίζω κάποιος που δεν ασχολήθηκε όλη τη χρονιά να ήξερε πώς να τις αναπτύξει σωστά. (αναφέρομαι σε 100% σκράπες, που δε θέλουν να περάσουν πουθενά κ τα είχαν όλα γραμμένα όλη τη χρονιά)

Συγχαρητήρια ρε συ με το καλό!! :)
Κοίτα εγώ έδινα το 2014, οπότε δεν πρόλαβα το νέο σύστημα ούτε τις ασκήσεις με το σωστό λάθος. Σε εμάς είχε πέσει η ανθρωπιά βατό κείμενο αλλά μεγαλύτερο σε έκταση από το δικό σας και εντελώς άλλη ¨νοοτροπία" από τα δικά σας θέματα. Εντάξει ναι τα Σ -Λ ήταν τα μόνα διφορούμενα και πιο "δύσκολα" σε σχέση με τα υπόλοιπα. Καλά αυτό με την παθητική φωνή είναι τραγικό αλλά από την άλλη πόσο το εκπαιδευτικό σύστημα να εμβαθύνει σε αυτό όταν μαθαίνουμε από το δημοτικό ότι σε αυτήν δίνεται έμφαση σε αυτό που παθαίνει το υποκείμενο και όχι στην ενέργεια του ; Τι άλλο να κάνει; Κατάλαβες πως το λέω .τώρα ένας που δεν ενδιαφέρονταν να μάθει είναι δικό το θέμα. Βέβαια δεν λέω να μην τα ξανακάνει αλλά είναι και θέμα του ίδιου του μαθητή μετά από ένα σημείο. Καλά σίγουρα εάν δεν έχεις ασχοληθεί όσο και να ξέρεις τι να γράψεις δεν θα κάνει σωστή ανάπτυξη. BTW δεν νομίζω να υπάρχουν σκράπες, αλλά αδιάφοροι ;)


Παιδιά θα ακολουθήσει σφαγή στα αρχαία πχ ή σε καμία φυσική πιστεύω δεν νομίζω από ένα μάθημα να κριθεί αν πέσουν ή όχι οι βάσεις. Περιμένουμε να δούμε και τα υπόλοιπα <3 .Τώρα ό,τι έγινε μην κολλάτε στο τι γράψατε και τι δεν, πάτε στο επόμενο! ΜΗΝ ξεχνάτε σημασία δεν έχει τι γράψατε και τι δεν γράψατε εσείς αλλά ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΙ <3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Ειναι ενας απο τους τρεις τροπους... Ειχε και ορισμο και συγκριση αντιθεση και αλλον ενα... Σωστο ειναι ορισμος ή συγκριση αντιθεση αν εβαζες φιλε νικο22

Περίμενε την Δευτέρα και θα έχουμε μια εικόνα πως θα κινηθούν οι βάσεις . Εγω κραταω μικρό καλάθι , βλέποντας το ύφος που κινουνται πολλοι μαθηματικοι...

Για ποιο λόγο να είναι βλακεία ;


Δεν πρέπει να φοβάσαι , έχεις άλλες 3 ή 4 μάχες . Συνέχισε και στο τέλος η σουμα .

Απλα φοβαμαι.... Οχι δεν κανω σουμα απλα φοβαμαι. Βουρ για μαθηματικα να γραψω τουλαχιστον ενα 13-15
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Galaxy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Galaxy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Αν και δεν ηταν απο τα σος θεματα, η παιδεια ειναι απο τα θεματα που μπορεις να τα βαλεις σχεδον παντου, οποτε εγω την ειχα ψιλοδιαβασει και στο πρωτο σκελος εγραψα πολλα πραγματα (πνευματικη αναπτυξη,κοινωνια,πολιτισμος,πολιτικη).Στο δευτερο τα χαλασα λιγακι λογω ελλειψης ιδεων,αλλα καποια πραγματα τα εγραψα και μου βγηκαν 2 αρκετα μεγαλες παραγραφοι. Γενικα υπολογιζω 650 λεξεις, ισως 700, και φοβαμαι μην μου κοψουν εκει :/ Τα Β μου φανηκαν γελοια,με ενα χαζο λαθος σε συνωνυμο (ενταξει,μια μοναδα ειναι)και εχω εναν ενδοιασμο στο "προκειμενου" το οποιο νομιζω το εβαλα αποτελεσμα. Δεν ηξερα καν οτι υπαρχει "σκοπος" :russian_roulette:Η περιληψη δεν μου φανηκε ιδιαιτερα δυσκολη,το κειμενο το διαβασα 4-5 φορες και βγηκε ενα 20/25 πιστευω (και ελπιζω :Ρ). Απο κει και περα, ευχομαι να μου τυχουν επιεικεις βαθμολογητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Happily.Motionless νομίζω και επεξήγηση είχε με την λέξη "δηλαδή" νομίζω πάνε 4 χρόνια που έχω να ασχοληθώ, :P, αλλά για αίτιο αποτέλεσμα δεν νομίζω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ήλια Γ.

Νεοφερμένος

Η Ήλια Γ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Παιδιά νομίζω ότι στην έκθεση δεν τα έχω πάει καλά ασκήσεις οκ.Στη έκθεση στο πρώτο ζητούμενο έγραψα π.χ η παιδεία περιλαμβάνει τη τεχνη η οποία βοηθά τον νέο να αναγνωρίζει το ποιοτικό και το όμορφο κάτι που είναι απαραίτητο στην εποχή μας γιατί....Και νομίζω πως είναι λίγο άκυρο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Happily.Motionless νομίζω και επεξήγηση είχε με την λέξη "δηλαδή" νομίζω πάνε 4 χρόνια που έχω να ασχοληθώ, :P, αλλά για αίτιο αποτέλεσμα δεν νομίζω

Οχι δεν ειναι η επεξηγηση ..... Αν εννοεις αιτιολογηση επισης οχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Προφανείς εβαλα συνώνυμο εξοφθαλμες;πάει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Galaxy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Galaxy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 355 μηνύματα.
λιγο χαζη ερωτηση,αλλα εχω το αγχος των χαμενων μοριων. Στην περιληψη εγραψα "αρθρογρφος". Απο την στιγμη που ειναι επιφφυλιδα,και η επιφυλλιδα ουσιαστικα ειναι εξειδικευμενο αρθρο, δεν θα μου το παρουν λαθος,ετσι? :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
οχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Οχι δεν ειναι η επεξηγηση ..... Αν εννοεις αιτιολογηση επισης οχι.

όχι σύγκριση αντίθεση είχα γράψει και επεξήγηση αφού έχει το δηλαδή, σε προηγούμενο ποστ αλλά προφανώς κάνω λάθος για το 2ο :P , είπαμε πάνε χρόνια.
Καλά αποτελέσματα ρε συ <3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Ευχαριστω... Δεν καταλαβα αν εγραψες και εσυ αν ναι καλα αποτελεσματα και σε σενα, τωρα φοβαμαι οτι εχασα σιγουρα μια μοναδα απο την ασκηση με τα αντωνθμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Ευχαριστω... Δεν καταλαβα αν εγραψες και εσυ αν ναι καλα αποτελεσματα και σε σενα, τωρα φοβαμαι οτι εχασα σιγουρα μια μοναδα απο την ασκηση με τα αντωνθμα

Όχι έχω δώσει πριν 4 χρόνια αλλά μου αρέσει να λύνω θέματα, xd ευχαριστώ πάντως!
Μία μονάδα είναι...συμβουλή ό,τι έγινε έγινε πας στο επόμενο :) <3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top