American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vanessa99
Δραστήριο μέλος
Άκου θα διαβάζεις παρά πολύ καλά τα γενικής παιδείας μαθήματα.Στην κατεύθυνση θα διαβάζεις αλλα όχι τόσο πολύ,παρά πολύ απλό.Αν κανείς αυτά θα έχεις άνετα ένα 19.4/10.
Ναι γιατί τόσο άνετα μπαίνουν οι βαθμοί...
Καλησπέρα.
Εγώ είμαι μαθητής της Β' Λυκείου(Θετική κατεύθυνση). Απλά ρε παιδιά έχω ένα πρόβλημα. Προσπαθώ να περάσω σε πανεπιστήμιο της Αμερικής όπου οι βαθμοί απολυτηρίου είναι σημαντικοί, ενώ Πανελλήνιες δεν χρειάζεται να δώσω. Πρέπει όμως να προετοιμαστώ για τα υπόλοιπα κριτήρια που πρέπει να πληρούνται όπως το να τα πας καλά σε ένα τεστ(SAT λέγεται), να έχεις εξωσχολικές δραστηριότητες, διακρίσεις σε διαγωνισμούς κτλ.
Από την άλλη όμως, πως θα ανταπεξέλθω στα μαθήματα προσανατολισμού του χρόνου αφού δεν θα διαβάζω για τις Πανελλήνιες; Οι καθηγητές δεν θα βάζουν τεστ και μάλιστα δύσκολα σε αυτά τα μαθήματα; Πώς θα έχω καλό απολυτήριο με αυτό τον τρόπο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοήθεια σας
Εγώ λέω να μην πας με τη λογική του ότι δε δίνω πανελλήνιες άρα δε διαβάζω. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις κανονικά σαν να έδινες, μόνο που απώτερος σκοπός σου είναι πανεπιστήμιο άλλης χώρας και όχι οι πανελλήνιες αυτές κάθε αυτές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tasost
Νεοφερμένος
Αυτό το ότι μπαίνουν τόσο άνετα οι βαθμοί το έχω ακούσει από πολλούς. Το κατά πόσον ισχύει, δεν το ξέρω.Ναι γιατί τόσο άνετα μπαίνουν οι βαθμοί...
Εγώ λέω να μην πας με τη λογική του ότι δε δίνω πανελλήνιες άρα δε διαβάζω. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις κανονικά σαν να έδινες, μόνο που απώτερος σκοπός σου είναι πανεπιστήμιο άλλης χώρας και όχι οι πανελλήνιες αυτές κάθε αυτές
Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να δώσω πανελλήνιες-όχι από άποψη αλλά δεν θα προλαβαίνω να κάνω τα υπόλοιπα απαραίτητα για την αίτησή μου σε πανεπιστήμια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alex_t
Τιμώμενο Μέλος
Μα μπαίνουν βαθμοί στο Γ λυκειου.
Άλλο πράγμα το γεγονός πως οι καθηγητές είναι ελαστικότεροι στην τρίτη λυκείου, και άλλο το ότι αν αφήνεις τα βιβλία σου κάτω από το θρανίο όλη τη χρονιά και δεν ξέρεις ούτε το χρώμα των εξωφύλλων θα βγάλεις καλό βαθμό. Το πρώτο ισχύει ως ένα βαθμό, το δεύτερο -συνήθως- όχι, και δεν είναι και σωστό άλλωστε. Μην τα συγχέουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tasost
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Μα μπαίνουν βαθμοί στο Γ λυκειου.
Εμμ ελα μου που δεν ειναι σε ολα τα σχολεια το ιδιο Υπαρχουν σχολεια που τους τρεχουν ακομη και στην γ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Σε μερικά μαθήματα όπως ήταν τα θρησκευτικά, η κοινωνιολογία ( κατ) ένα άλλο που έμοιαζε με τη κοινωνιολογία και δεν θυμάμαι πως λεγόταν ( γενικής), έβρισκα μια καλή ευκαιρία να ξεφύγω λίγο από τα 5 μαθήματα των πανελλαδικών, να συζητήσω για διάφορα θέματα κλπ. Είχαμε μια εξαιρετική κοινωνιολόγο που κάναμε πολύ ωραίες συζητήσεις τόσο στη κοινωνιολογία όσο και στο άλλο μάθημα... Επίσης, τα θρησκευτικά δεν ήταν δεσμευτικά με βιβλίο και βλέπαμε πολλές ωραίες θεματικές ενότητες που 'ξέφευγαν' κάπως.
Στις ώρες της κατεύθυνσης τώρα, είχα μια εξαιρετική φιλόλογο!! Κάναμε πολύ καλή δουλειά στα αρχαία ( κυρίως στο άγνωστο) και με καμάρι έχω να λέω πως με πήρε σχεδόν από το 0 και σε λίγους μήνες κατάφερα να γράψω έναν αξιοπρεπή βαθμό στις πανελλήνιες. Και ναι, τον βαθμό μου δεν το χρωστάω σε κανένα φροντιστήριο αλλά μόνο σε αυτή.
Έκθεση, κάναμε επίσης καλή δουλειά.
Ιστορία η αλήθεια είναι πως δεν ήταν τόσο καλή. Είχαμε όμως δύο κοπέλες που θα έδιναν χωρίς φροντιστήριο και προσπαθούσαν πολύ. Επειδή ήμουν σε μικρό σχολείο και στη κατεύθυνση ήμασταν 6 άτομα μόνο, είχα ζητήσει από τη φιλόλογο να μου δίνει extra πηγές να επεξεργάζομαι όσο εκείνη θα κάνει τη παράδοση κυρίως για τα παιδιά που έδιναν μόνο μέσω σχολείου.
Λατινικά είχαμε άλλη φιλόλογο. Είχε εξαιρετικές σημειώσεις και πολύ καλή τακτική αλλά καθόλου μεταδοτικότητα. Διάβαζα πάντα. Ήταν καλή ευκαιρία για μια επανάληψη της μετάφρασης και του συντακτικού, μια καλή εξάσκηση οι χρονικές αντικαταστάσεις, οι ασκήσεις κλπ...
Γενικώς είμαι της άποψης: ''Πάρε από τον καθένα ό,τι έχει να σου δώσει''.
Μου την έδινε στα νεύρα όταν έβλεπα παιδιά να κοιμούνται στα αρχαία ενώ θα μπορούσαν να μεταφράσουν άλλο ένα κείμενο. Ή ενώ θα μπορούσαν να μεταφράσουν άλλο ένα κείμενο περιοριζόταν σε μια ηλίθια φροντιστηριακή άσκηση για να μη πάνε αδιάβαστοι στο φροντιστήριο. Το φροντιστήριο δεν είναι σχολείο. Δεν πας εκεί για να μη πει ο καθηγητής στη μαμά σου πως δεν κάνεις όλες τις ασκήσεις και δεν γράφεις 20 στα τεστ και τα διαγωνίσματα. Πας για να καλύψεις κενά και να σε βοηθήσουν. Και 10 θα γράψεις, και 0 θα γράψεις και μια φορά θα τύχει να μη κάνεις ασκήσεις.
Θα σε χαλάσει δηλαδή αν κάνεις 1 ακόμα επανάληψη;
Να λύσεις άλλες 5 ασκήσεις στα μαθηματικά;
Να κάνεις άλλες 3 πηγές στην ιστορία;
Να γράψεις άλλη μια έκθεση;
Καθόλου...
Ίσως έπεσα σε καλή χρονιά με αξιόλογους καθηγητές... Δεν ξέρω.
Προσωπικά, μόνο καλό μου έκανε όλο αυτό.
Και διαγωνίσματα σε κάθε κεφάλαιο της ιστορίας γράφαμε και στα αρχαία κάθε φορά που τελειώναμε ένα έργο και εκθέσεις...
Τώρα αν ο φιλόλογος πχ βαριέται να ανοίξει τη γραμματική να κάνει μια άσκηση, εντάξει. Τον αφήνεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Για λόγους σεβασμού στο πρόσωπο του εκπαιδευτικού και γιατί δεν μπορώ να συγκεντρώνομαι όταν κάποιος μιλάει για κάτι άλλο, δεν διάβαζα ποτέ για μαθήματα κατεύθυνσης ή για το φροντιστήριο στις ώρες της γενικής. Μπορεί να μην είχα ούτε καν βιβλίο σε μερικά μαθήματα ( βλ. μαθηματικά γενικής ή βιολογία) αλλά προτιμούσα να κοιμάμαι, να βλέπω τη διπλανή να ζωγραφίζει, να μιλάμε με μηνύματα με κάποιον κλπ αλλά όχι, δεν διάβαζα.
Για λόγους σεβασμού προς τον καθηγητή δεν διάβαζες άλλο μάθημα,αλλά προτιμούσες να κοιμηθείς ή να μιλάς με μηνύματα;Λιγότερο σεβασμό δείχνεις προς τον καθηγητή έτσι πάρα αν διάβαζες για το φροντιστήριο κατά την γνώμη μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Για λόγους σεβασμού προς τον καθηγητή δεν διάβαζες άλλο μάθημα,αλλά προτιμούσες να κοιμηθείς ή να μιλάς με μηνύματα;Λιγότερο σεβασμό δείχνεις προς τον καθηγητή έτσι πάρα αν διάβαζες για το φροντιστήριο κατά την γνώμη μου
Οι ίδιοι το έλεγαν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον μαθηματικό που έλεγε: ''Κοιμηθείτε, κάντε ό,τι θέλετε, μόνο μην ενοχλείτε εμένα και μην έχετε πάνω άλλα βιβλία και τετράδια εκτός αυτά των μαθηματικών'' και κάπως έτσι κινούταν όλοι...
Γιατί να διαβάσεις άλλο μάθημα ας πούμε; Ειδικά για τους θεωρητικούς είναι μαρτύριο να διαβάζουν κάτι και να ακούν τον καθηγητή να μιλάει για τον άνθρωπο του Νεάτερνταλ ή για τις πιθανότητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Οι ίδιοι το έλεγαν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον μαθηματικό που έλεγε: ''Κοιμηθείτε, κάντε ό,τι θέλετε, μόνο μην ενοχλείτε εμένα και μην έχετε πάνω άλλα βιβλία και τετράδια εκτός αυτά των μαθηματικών'' και κάπως έτσι κινούταν όλοι...
Γιατί να διαβάσεις άλλο μάθημα ας πούμε; Ειδικά για τους θεωρητικούς είναι μαρτύριο να διαβάζουν κάτι και να ακούν τον καθηγητή να μιλάει για τον άνθρωπο του Νεάτερνταλ ή για τις πιθανότητες.
Σε εμας ηταν ακριβως το αντιθετο.Θεωρουσαν προσβολη το να καθεσαι στο κινητο και να μιλας κλπ.Προτιμουσαν να διαβαζες καποιο αλλο μαθημα(κατευθυνσης).Βεβαια υπηρχαν και οι κολλημενοι σε κατι μαθηματα τυπου θρησκευτικα που δεν μας αφηναν να παιρνουμε ουτε ανασα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
#LoveMaths
Τιμώμενο Μέλος
Γενικώς είμαι της άποψης: ''Πάρε από τον καθένα ό,τι έχει να σου δώσει''.
Έχουμε το ίδιο μότο!
Θα πω και εγώ την αποψή μου....
Σαν μαθητής διάβαζα όλα τα μαθήματα από την Α' Δημοτικού έως και την Β' Λυκείου.
Μόνο για έναν λόγο.
Είμαι υπέρ της συνολικής μόρφωσης ενός ατόμου, όχι της αποσπασματικής, της πετσοκομμένης και της μονόπλευρης.
Όπως πολλοί...
Τι να το κάνω αν περάσω σε κάποια σχολή και δεν ξέρω να εκφράζομαι σωστά.
Ή να γράφω το πληροί με -εί ή να λέω ενδιαφέροντες απόψεις και κάτι τέτοια ωραία.
Προτιμώ λοιπόν να γνωρίζω ορισμένα βασικά πράγματα για την Ιστορία, γιατί θα με βοηθήσουν να καταλαβω καλύτερα τον κόσμο.
Πώς ήταν και πώς είναι. ΓΙΑΤΙ είναι έτσι? Δεν είναι τα γεγονότα αυτά καθ' εαυτά αλλά η ερμηνεία τους.
Ορισμένοι περιορίζεστε στις παραλείψεις του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, κάτι το οποίο όμως αποτελεί ξεχωριστό θέμα.
Είναι αλήθεια πως στην Γ' Λυκείου θεωρείται δεδομένο από τους περισσότερους καθηγητές, πως οι υποψήφιοι κάνουμε κάποιο ιδιαίτερο μάθημα ή φροντιστηριακό μάθημα.
Αν και πάντα υπάρχουν και θα εξακολουθούν να υπάρχουν καθηγητές ευσυνείδητοι να συνεχίζουν το λειτούργημά τους παρά τις αντιξοότητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.