Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
συμφωνω με τον νικο ολα μεσα απο το βιβλιο και τις μεθοδους των ασκησεων που κανες πρωτες σε ενα κεφαλαιο ουτε ενα εξυπνο ερωτημα το οποιο θα ξεχωρισει καποιον πραγματικα καλο στα μαθηματικο καταδικαζω απεριφραστα την ευκολια των θεματων
Βρε παλιο μην πω καμια κουβεντα σου φαινεται αστειο να παιζεις με την ψυχολογια των παιδιων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ποτε εδωσες πανελληνιες και που περασες αν επιτρεπεται ;
Η φραση αυτη : <<ο βαθμός των πανελληνίων καθρεφτίζει ΑΠΟΛΥΤΑ την προσπάθεια και κυρίως την ευφυία κάποιου...Όλα τα άλλα (δεν είδα, δεν πρόλαβα, κλπ) είναι δικαιολογίες.>> την σκεφτηκες πολυ ;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓιωργοςM
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
καπου κανεις λαθος γιατι τα φετινα θεματα εμοιαζαν πιο πολυ με τα περσινα στο στυλ απο ο,τι του 2015
ηταν πιο ευκολα απο το 2015 αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι επειδη τα ποσοστα ειναι σχεδον ιδια ειτε ευκολα ειτε δυσκολα ενδιαφερονται για τους θετικους οπου εκει υπαρχουν διαφορες.Τελος παντων δεν ξερω αν καταλαβαινετε ,πολυ conspiracy theories ,αλλα τι να λεμε τωρα,αλλωστε δεν γνωριζουμε πως εχουν γραψει οι υπολοιποι αλλα θα φανουν 29 ιουνιου
---EDIT----
βγηκε
![Clapup :clapup: :clapup:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/clapup.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓιωργοςM
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
nikosb ελυσες τα θεματα ;
ποτε εδωσες πανελληνιες και που περασες αν επιτρεπεται ;
Η φραση αυτη : <<ο βαθμός των πανελληνίων καθρεφτίζει ΑΠΟΛΥΤΑ την προσπάθεια και κυρίως την ευφυία κάποιου...Όλα τα άλλα (δεν είδα, δεν πρόλαβα, κλπ) είναι δικαιολογίες.>> την σκεφτηκες πολυ ;;;
το απολυτο παραδειγμα.Προφανως και προκειται για troll απαντηση αλλα τετοια πραγματα δεν ισχυουν
https://www.inewsgr.com/224/egrapsa-11900-moria-goneis-kai-kathigites-me-theorousan-apotychimeno.htm
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Έχω βαρεθεί να διαβάζω για άτομα που πήγαιναν για το 20 μαθηματικά, φυσική κλπ, αλλά λόγω κάποιου εξωγενή παράγοντα πάντα αποτυγχάνουν.
Στις 99.99% των περιπτώσεων ο βαθμός των πανελληνίων καθρεφτίζει ΑΠΟΛΥΤΑ την προσπάθεια και κυρίως την ευφυία κάποιου...Όλα τα άλλα (δεν είδα, δεν πρόλαβα, κλπ) είναι δικαιολογίες.
ΥΓ: Τα θέματα σήμερα ήταν γελοία. Αν δεν ξέρεις την εφαπτομένη του π/4, καλύτερα να μην κατέβεις καν να γράψεις.
Στην Ελλάδα είναι μεγάλη ιστορία αν υπάρχει ένας θεσμός που να έχει 99.999999999...999% αξιοκρατία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilonop
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Το Β το έβγαλα γιατί έχουμε κάνει στο φροντιστήριο.Αλλα το δ μου φάνηκε πολύ δύσκολο.
Πως γινεται να εχεις κανει το Β στο φροντιστηριο που ηθελε αντιστροφη, παραγωγους, ασυμπτωτες ΚΑΙ γραφικη παρασταση συναρτησης ενω μολις ξεκινησες τα θερινα;
Θα ερθει και η σειρα σου Φωτη και μακαρι να τα λυνεις ολα αυτα κ να τα θεωρεις γελοια. Μεχρι τοτε κατσε να ασχοληθεις με τους βαθμους σου κ με ο,τι αλλο ασχολεισαι, αλλα θεματα που ουτε καν αντιλαμβανεσαι πως βγαινουν και σε τι στηριζονται δε μπορεις να τα χαρακτηριζεις κ να λες και ψεματα οτι εχεις λυσει ομοια τους!
Γενικα τωρα, σημερα η κατασταση ηταν μπερδεμενη. Ναι μεν ενας καλος μαθητης μπορουσε να γραψει αλλα ηθελε πολυ χρονο και πολλη προσοχη. Και πολλες ιδεες βασικα. Και, πρακτικα, ο μαθητης χρειαζοταν να αφησει στην ακρη τα οσα δουλεψε και ξαναδουλεψε οοοοολη τη χρονια για να του βγει η ψυχη με ποοοοσες μονοτονιες κ ολοκληρωματα.
Ακομη και αν το "πνευμα" των ασκησεων θεωρειται ωραιο απο καποιους -σιγουρα οχι απο μενα, που ημουν και υποψηφια- και υπαρχουν εκπαιδευτικοι αλλα και ασχετοι ξερολες που θεωρουν οτι το οτι εξεταστηκαμε και σε πραγματα γνωστα απο αλλες ταξεις κ γενικοτερα σε τετοια θεματα ηταν καλο κ θα πρεπει να συνεχιστει, θα πρεπει οοοοοοολοι αυτοι να θυμουνται πως για να γραφουμε εμεις οι μαθητες σε τετοιου στυλ θεματα πρεπει πρωτα να τα εχουμε δουλεψει στοιχειωδως, και στα φροντιστηρια μας αλλα κυριως στα σχολεια μας! Οσο λοιπον προωθειται η ιδεα του να απαξιωνεται η υλη της α και β λυκειου, και απο εκπαιδευτικους αλλα και απο μαθητες, και φυσικα οσο δινεται βαση στην αναλυση της γ λυκειου μεσω των θεωρηματων της και των "τσιμπημενων" ασκησεων της, αυτο δε θα αλλαξει. Ας αλλαξει το πλαισιο του μαθηματος των μαθηματικων, κ απο εκει κ περα βλεπουμε...
Α, και για αυτους που λενε οτι το Γ και το Δ θεμα βασιζονταν στο σχολικο βιβλιο και θα επρεπε να τα ξερουμε.... Απ' ο,τι θυμαμαι δεν εχω παει θεωρητικη για να θυμαμαι καθε ασκηση του βιβλιου μου απ'εξω. Τροπο σκεψης μαθαινω ολη αυτη τη χρονια, τον οποιο δυστυχως σημερα δεν καταφερα ουτε καν να δειξω οτι τον εχω. Και εγω, αλλα και χιλιαδες αλλα παιδια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Τα θέματα ήταν εύκολα; Βατά; Με λίγες πράξεις; Με γνώσεις τριγωνομετρίας;
Μάλλον δεν θα ήταν όσοι τα λένε στο δικό μου εξεταστικό κέντρο που τα είδαμε από πρώτο χέρι, που ζήσαμε έντονα αυτές τις στιγμές...
Δυστυχώς τα θέματα δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες μας... η προσπάθεια να διαφέρουν, να είναι ποιοτικά και να "ξαφνιάσουν" το κοινό (με την καλή έννοια) είναι ξεκάθαρο. Επίσης είναι ξεκάθαρο ότι η επιτροπή είναι γνώστες του αντικειμένου, αλλά γνώστες της τάξης δεν ήταν ξεκάθαρο.
Η εκτίμηση των θεμάτων είναι υποκειμενική, το αντιλαμβάνομαι, και εγώ πέρυσι είχα εκτιμήσει ότι τα θέματα ήταν καλά - φιλικά για το μαθητή - (το είχα γράψει κιόλας) μετά όμως που βγήκαν τα αποτελέσματα είδα πόσο έξω είχα πέσει. Βλέπετε τότε δεν είχα έρθει σε επαφή με τους μαθητές, να τους ρωτήσω αν σκέφτηκα την συνάρτηση f(x) = |x|, αν δικαιολόγησαν σωστά το πρόσημο μιας παράστασης, αν είδαν την προφανή λύση κτλ. αλλά τα έκρινα από το σπίτι μου. Σήμερα που είχα επαφή με μαθητές που εξεταζόντουσαν, με καθηγητές που στην ίδια πίεση έπρεπε να λύσουν τα θέματα σε συγκεκριμένο χρόνο, διαπίστωσα ότι τα θέματα απέτυχαν.
Ήταν ένα διαγώνισμα για (τουλάχιστον) τέσσερις ώρες, για γερά νεύρα και καλά διαβασμένους μαθητές της Β΄ Λυκείου! Όντως έπεσαν θέματα από το σχολικό βιβλίο αλλά το σχολικό βιβλίο της Β΄ Λυκείου!
Περιγράφω την δοκιμασία του υποψήφιου
Θέμα Α: Τι είναι τούτο;; Να δικαιολογήσω; Αφού αν είναι συνεχής στο x0 δεν είναι παραγωγίσιμη; Τι να θέλει; Μάλλον θα θέλει τα αντιπαραδείγματα που διάβασα στο βοήθημα της lisari team... το άγχος έχει έρθει, αφού επικρατεί κάτι διαφορετικό από το κατεστημένο, οπότε αρχίζεις να υποψιάζεσαι τι σε περιμένει...
Ο εκνευρισμός έρχεται στο Β θέμα, όταν κάνεις όλα αυτά που σου ζητάνε και διαπιστώνεις ότι είσαι εκεί τουλάχιστον 70 λεπτά για τα δύο πρώτα θέματα!!
Κατάκοπος συνεχίζεις για το Γ1 θέμα και αντιμετωπίζεις μια διερεύνηση αδιάκοπη! Μετά το Γ2 θέλεις 2 με 5 λεπτά να διαβάσεις την εκφώνηση, να ξεκινήσει να σχεδιάζει και παράλληλα να σκέφτεσαι την ιδέα από το σχολικό βιβλίο. Φυσικά σε κατατρέχει το μείον μπροστά από το ημίτονο αλλά επειδή έχεις διαβάσεις τον σχεδιασμό της - f και |f| το αντιμετωπίζεις. Νιώθεις δέος που το θυμήθηκες και θαυμάζεις τον εαυτό σου για 3 λεπτά!! Προσγειώνεσαι γιατί έχεις ακόμα άλλο μισό Γ θέμα να αντιμετωπίσεις. Εκεί που καταρρέεις έρχεται ένα όριο και ένα ανισοτικό ολοκλήρωμα να σε ανυψώσει!! Γνωστές και έξυπνες ιδέες που πρέπει να αντιμετωπίσεις με τις λιγοστές δυνάμεις που σου έχουν απομείνει... Στο σχολείο και στο Φροντιστήριο έχεις κάνει ένα σωρό από τέτοια αλλά μπροστά σου βλέπεις μόνο διερευνήσεις!! Αν είσαι ψύχραιμος τα λύνεις και έχεις κάνει ήδη την διαφορά!!
Ασθμαίνοντας προχωράς στο Δ θέμα... βλέπεις δίκλαδη συνάρτηση που δίνεται ο τύπος!! Λες αυτό ήταν!! Ξεκινάει η ανατροπή! Εδώ θα σχίσω!! Έξυπνη οι θεματοδότες! Εκθετική στο Β θέμα, τριγωνομετρική συνάρτηση στο Γ εεε να μην τα συνδυάσουν στο Δ θέμα;; Αλίμονο!!
Και σου κάθεται στο καπάκι μια παραγώγιση πονηρή! Αν δεν πατήσεις την μπανανόφλουδα με την παραγώγιση, με το πρόσημο και την επίλυση της εξίσωσης ημx + συνx προχωράς δυνατά στο Δ2.
Με την ιδέα ότι πρέπει να κατασκευάσεις και πίνακα μεταβολών μέσα σε όλα τα άλλα σε τρελαίνει!! Αρχίζεις να αφρίζεις, ηρεμείς όταν διαπιστώνεις ότι αρκετά από αυτά τα έχεις μελετήσει στο ερώτημα Δ1. Χλομιάζεις, κομπιάζεις, πίνεις λίγο Perrier να χωνέψεις και προχωράς στο σύνολο τιμών. Τι λάθος έκανα;;; Ποιος είναι μεγαλύτερος αριθμός; Το 1 ή το e^(3π/4) ημπ/4 ;; Τι στο καλό λάθος έκανα πάλι;; Αναφωνείς, όρε You can't use 'macro parameter character #' in math mode#$#&*&&* όλο απροσεξίες κάνω... που να βγει με αυτά τα νούμερα η άσκηση.
Αποφασισμένος να μην τα παρατηρήσεις δυνατά για τα άλλα δύο ερωτήματα για να πάρεις το άριστα!! Εμβαδόν! Ρε συ κάπου το έχω ξαναδεί σήμερα!! Αφήνεις τις σκέψεις που σε κατακλύζουν και μπαίνεις βουρ στο ψητό. Τι πρόσημο έχει το e^x ημx - e^5x αναρωτιέσαι;; Έλα μωρέ κάτι χαζό θα είναι και εγώ δεν το βλέπω σκέφτεσαι με περίσσεια σιγουριά.... αφού τρως κάμποση ώρα με τη μελέτη του e^5x στο διάστημα [0, π] που είναι μεγαλύτερο από το 1 και του e^x ημx από το σύνολο τιμών που είναι μικρότερο από την παράσταση e^(3π/4) ημπ/4 πέφτεις σε ολοκλήρωμα που ο υπολογισμός του θέλει 5 λεπτά για να βρεθεί!!
Λίγοοο ακόμα και έχω τελειώσει!! Εξίσωση;; Αυτά είναι!! Έχεις δουλέψει αρκετά όσο δεν πάει!!! Η καρδιά σου έρχεται στη θέση σου όταν τελικά το παλιονούμερο που είχες βρει και σου έχει φάει τα σωθικά κολλάει επιτέλους στην εξίσωση!!! Με κάτι απλά κολπάκια την ξεπετάς!! Μοναδικότητα;; Διαπιστώνεις ότι είσαι τυχερός που διάβαζες στην Α΄ και Β Λυκείου και μπόρεσες να αντιμετωπίσεις πλήρως τα βατά και κατανοητά θέματα.
Εκεί που είσαι απορροφημένος και εκστασιασμένος για την απόλυτη επιτυχία σου χτυπάει την πόρτα η καθαρίστρια και λέει:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilonop
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ναι αλλα θες να μου πεις ότι το 50% έγραψε 18-20;Πως γίνεται.
Αλλο λεω εγω, αλλο λες εσυ. Εισαι σε ενα σαιτ που καθε χρονο μαζευει τα φυτα και τα τρολλ της Ελλαδας την περιοδο των πανελληνιων. Προφανως το 50% ΔΕΝ εχει γραψει 18-20. Ουτε 08 δεν εχει πιασει το 50%, θα το δεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
0 - 10 περιπου το 65%
δικες μου προβλεψεις ...τις εγραψα μονο γιατι σε ορισμενους δε κοβει και πολυ ...και πιστευουν στα αποτελεσματα της δημοσκοπησης του site
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Just1n
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Desmond
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Κατά τα αλλα πολύ καλα, τα θεματα ηταν αρκετά μεγαλης εκτασης και αρκετά διαφορετικά απο αυτα που καναμε ολη τη χρονια στο φροντ
Από ότι ξερω τα περισσότερα παιδιά που είναι καλοί μαθητες γράψαν γύρω στο 16-18 ελπίζω το 96 (+?) να μου δωσει ενα καλο πλεονεκτημα.
Προς ολα τα παιδια ας ξεχασουν τα μαθηματικα και ας επικεντρωθουν στη φυσικη/αεππ.
καλή επιτυχία σε ολους και αν μπορει καποιος να μου απαντησει το παραπανω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Υπερβολικά πολλά για 3 ώρες.
Δεν κάλυπταν όλο το.μέρος της ύλης αλλά υπήρχε υπερβολική εμμονή σε ορισμένα κομμάτια.
Αισχρή βαθμολόγηση, δεν είναι δυνατόν Γ4 Δ4 να δίνουν 7 και 8 αντίστοιχα Ενώ άλλες χρονιές έδιναν 4 το πολύ 5.
Ο ισχυρισμός καθόλα αποτυχημένος ο μόνος λόγος που μπήκε είναι για να τσακωθουν οι μαθηματικοί μεταξύ τους καθώς από βαθμολογικό σε βαθμολογικό θα δούμε όργια.
Συνολικά πέρα από την δυσκολία η οποία δεν είναι κατακριτέα αυτή κάθε αυτή, απέτυχαν για άλλη μια φορά να ξεχωρίσουν τον μέτριο τον Καλό Κ τον άριστο.
Προχωράμε στο.Επόμενο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicscrazy
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Στις 99.99% των περιπτώσεων ο βαθμός των πανελληνίων καθρεφτίζει ΑΠΟΛΥΤΑ την προσπάθεια και κυρίως την ευφυία κάποιου...Όλα τα άλλα (δεν είδα, δεν πρόλαβα, κλπ) είναι δικαιολογίες.
αυτες τις χαζομαρες πιστευουν μερικοι και μετα μπαινουν σε σχολες ....και βλεπουν ποσα απιδια πιανει ο σακος....χαχαχαχααχχ
τα θεματα αντικατοπτριζουν την προσπαθεια συμφωνω...την ευφυια παλι δε θα συμφωνουσα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.